ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΘΡΗΣΚΟΙ, ΩΣ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΣΤΟ ” ΦΟΒΕΡΟ ΒΗΜΑ” ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ !

“Αν επιζούσαν  οι πνιγέντες , θα έκλεβαν, δε θα δούλευαν και θα τριγυρνούσαν στην Ομόνοια”. (Οπότε, καλώς τους αφήσανε και  πνίγηκαν!).

Σ. Κρικέτος στο One Channel για σύλληψη Ζακ Κωστόπουλου ...

 

 Ο Σπήλιος Κρικέτος (π. Υπ. Βουλευτής Ν.Δ. Ανατ. Αττικής)  είπε δυνατά εκείνο που έχουν στο μυαλό τους τα στελέχη και οι  οπαδοί της εγκληματικής Οργάνωσης της Μητσοτακικής  Δεξιάς (διάβαζε   αλητείας),  ένοχοι της δολοφονίας στην Πύλο ,σχεδόν  500 μεταναστών με τα βρέφη και τα παιδά στην αγκαλιά τους: 

 “Αν επιζούσαν  οι πνιγέντες , θα έκλεβαν, δε θα δούλευαν και θα τριγυρνούσαν στην Ομόνοια”. (Οπότε, καλώς τους αφήσανε και  πνίγηκαν!).

______________________________________________________

Μπογδάνος για ναυάγιο στην Καλαμάτα: Δεν αναγνωρίζουμε το εθνικό πένθος

Κωνσταντίνος Μπογδάνος

Τζήμερος : “Είναι  εισβολείς,   η κήρυξη εθνικού πένθους για τον χαμό τους είναι απόδειξη ότι έχει χαθεί το μέτρο”.

ΤΖΗΜΕΡΟΣ

 

Τατιάνα:  «έρχονται, πνίγονται  και μας παίρνουν τα ασθενοφόρα»

 

Οι Χριστοεμφορούμενοι φιλόλογοι,  ετυμολογούν τη λέξη «άνθρωπος»  από  το   «άνω θρώσκω» (= κοιτάζω προς τα πάνω, δεν είμαι …χαμερπής,  ψάχνω το θεό, εν άλλοις).  Και θα ήταν, όντως, ωραία ερμηνεία, αν δεν ήταν τραβηγμένη και αναληθής. Αλλά, δε θα μείνουμε στη ορθή ετυμολογία της λέξης  ( άνδρα+ ωψ-ωπός=  άνδ(θ)ρωπος,  ο έχων  όψη άντρα, ανθρωπένιο πρόσωπο.) Δεν είναι αυτός ο στόχος μας.

Να κρατήσουμε  τη χριστιανική εκδοχή του  «άνω θρώσκω».  Να κοιταχτούμε, όμως,  όλοι ίσια στα μάτια.  Κι αν θέλετε, πιασμένοι χέρι –χεράκι,  όπως κάνουν στις προσευχές τους  οι Πεντηκοστιανοί  και  να αναρωτηθούμε.

Είναι  ο Σπήλιος, ο  Κωνσταντίνος, η Τατιάνα και ο  Θάνος ,   άνω θρώσκοντες;  Υποθέτουμε, μάλιστα πως  αν ίδιοι γνωρίζουν αυτές τις δυο ετυμολογίες και τους έβαζες να διαλέξουν, ασφαλώς όλοι τους,  θα επέλεγαν τη χριστιανική, όντας οι ίδιοι κατά  δήλωσή τους ,  τέκνα και φορείς   της ελληνοορθόδοξης παράδοσης.

Αλλά.  πώς  γίνεται ,  την ίδια  ώρα που   διατείνονται  ότι   κοιτάζουν  ψηλά να βρουν  το θεό, να  αγνοούν ή να γράφουν  στα παλαιότερα  των υποδημάτων τους ευαγγελικές εφετμές (εκ των ων ουκ άνευ για να λέγεσαι χριστιανός και ο ορθόδοξος), όπως για παράδειγμα αυτή   η περίφημη

περικοπή απο το   Κατά Ματθαίον ευαγγέλιο  (κε΄ 31-46); Δεν είναι  καθόλου ανεξήγητο:

“Τότε ἐρεῖ ὁ βασιλεὺς τοῖς ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ· δεῦτε οἱ εὐλογημένοι τοῦ πατρός μου, κληρονομήσατε τὴν ἡτοιμασμένην ὑμῖν βασιλείαν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου. Ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ περιεβάλετέ με, ἠσθένησα, καὶ ἐπεσκέψασθέ με, ἐν φυλακῇ ἤμην, καὶ ἤλθετε πρός με.
Τότε ἀποκριθήσονται αὐτῷ οἱ δίκαιοι λέγοντες· κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα καὶ ἐθρέψαμεν, ἢ διψῶντα καὶ ἐποτίσαμεν; Πότε δέ σε εἴδομεν ξένον καὶ συνηγάγομεν, ἢ γυμνὸν καὶ περιεβάλομεν; Πότε δέ σε εἴδομεν ἀσθενῆ ἢ ἐν φυλακῇ, καὶ ἤλθομεν πρός σε;
Καὶ ἀποκριθεὶς ὁ βασιλεὺς ἐρεῖ αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε.
Τότε ἐρεῖ καὶ τοῖς ἐξ εὐωνύμων· πορεύεσθε ἀπ᾿ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον τὸ ἡτοιμασμένον τῷ διαβόλῳ καὶ τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ. Ἐπείνασα γάρ, καὶ οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ οὐκ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ οὐ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ οὐ περιεβάλετέ με, ἀσθενὴς καὶ ἐν φυλακῇ, καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθέ με.
Τότε ἀποκριθήσονται αὐτῷ καὶ αὐτοὶ λέγοντες· κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα ἢ διψῶντα ἢ ξένον ἢ γυμνὸν ἢ ἀσθενῆ ἢ ἐν φυλακῇ, καὶ οὐ διηκονήσαμέν σοι;
Τότε ἀποκριθήσεται αὐτοῖς λέγων· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἐλαχίστων, οὐδὲ ἐμοὶ ἐποιήσατε.
Καὶ ἀπελεύσονται οὗτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον, οἱ δὲ δίκαιοι εἰς ζωὴν αἰώνιον”.

Βεβαίως, γνωρίζουμε πολύ καλά πως όλες τούτες οι κουβέντες του ευαγγελίου  δεν είναι παρά φληναφήματα και ανοησίες  για τον Κρικέτο, τον  Μπογδάνο και το Τζήμερο. Κηρύγματα  για αφελείς και πτωχούς τω πνεύματι, που, όμως,  οι ίδιοι τις θυμούνται και τις αξιοποιούν  κατάλληλα,  όταν πρόκειται να προσελκύσουν    στα ακροδεξιά τους μαγαζάκια θρησκευόμενους ψηφορόρους- πελάτες.

Και είναι αυτός ο λόγος που υποστηρίζουμε εδώ πως η περίπτωση των  δηλούντων  “Χριστιανοί  Ορθόδοξοι”   και των συμπεριφορών  τους,  είναι τελικά  αντικείμενο ψυχιατρικής γνωμάτευσης  και όχι ηθικής και συνείδησης. Γιατί,  κακά τα ψέματα. Πώς μπορείς εσύ ,ο αυτοχαρακτηριζόμενος  πιστός,  να μη νιώθεις ενοχή και ευθύνη για 500 συνανθρώπους σου που πνίγηκαν δίπλα σου , με θύτη το  δολοφόνο  που ψήφισες στις τελευταίες εκλογές;   Και κάποιοι άλλοι  με συνείδηση και ανθρωπιά ,που  καμιά σχέση δεν έχουν  με τη δική  σου ηθική και τη θρησκευτικότητα, να έχουν χάσει τον ύπνο τους και ο πόνος τους να είναι ίδιος  με εκείνων  που δε θα ξαναδούν πια  τους  ανθρώπους που αγαπούσαν και πόναγαν;

Τελικά;  Μπορείς να πεις το Χίτλερ άνθρωπο;  Το Γερμανό  Ναζί  στρατιώτη του , που έβαλε το  αναμμένο στουπί στο σχολειό στα Καλάβρυτα  ως… άνω θρώσκοντα;  Αλλά και το ΄Ελληνα , Δεξιό  χαχόλο (δεν λέμε το Μητσοτάκη, τούτος  ως άριστος δημαγωγός, ξέρει πολύ καλά τί κάνει και πώς να εργαλειοποιήσει  τη θρησκευτική  λοβοτομή  προς όφελός του),  που από τη μια ,ομνύει στο ευαγγέλιο και έχει τα λόγια του σύβολο και παρακαταθήκη  κι από την άλλη δε διαθέτει  ίχνος από έλεος, συμπόνοια  και πόνο για τους εκατοντάδες  δυστυχισμένους  κυνηγούς του  ονείρου για μια καλύτερη ζωή, που πνίγηκαν στην Πύλο;  Κι ακόμα χειρότερα,  όταν, ως ψηφοφόρος της Δεξιάς,  γνωρίζει  ,πως  δολοφονήθηκαν  με  διαταγές  που είχε δώσει ο…εκλεκτός του , απόφοιτος του Χάρβαρντ και γιος του αλήσου μνήμης “Μητσοτάκη  Κάθαρμα”!

΄Ελα, λοιπόν,  να κοιταχτούμε ίσια στα μάτια, να δέσουμε  τα χέρια και να μου απαναντήσεις με ειλικρίνεια και ευθύτητα. Δε νιώθεις  ενοχή και πόνο; Δεν αισθάνεσαι συνένοχος με το φονιά; Αν όχι,  ευθέως σου λέω πως δε  σε υπολογίζω ως συνάνθρωπο και συνΕλληνα. Δε θέλω καν την καλημέρα σου.  Αυτοϋποβιβάστηκες στο  υπόκοσμο  της κτηνωδίας.   Κυριαρχείσαι και ζένεσαι από   ζωώδη ένστικα.  Δεν ανήκεις στην  κοινωνία των ανθρώπων.  Ακόμα  και στην εκδοχή της  θρησκευτικής ετυμολογίας   του άνω θρώσκω.