ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΣοΤάΚΗΣ .ΕΙΝΑΙ …ΜΑΤΣο-ΤάΚΗΣ

 

1.Πλειστηριασμοί: Απόφαση λαιμητόμος του Αρείου Πάγου.

Τσίπρας: Προστασία πρώτης κατοικίας και δυνατότητα ρύθμισης χρεών ο πρώτος νόμος της προοδευτικής κυβέρνησης

Τσίπρας: Προστασία πρώτης κατοικίας και δυνατότητα ρύθμισης χρεών ο πρώτος νόμος της προοδευτικής κυβέρνησης (Video)

Αλέξης Τσίπρας:

«Η ελληνική κοινωνία απειλείται από ένα γενικευμένο κύμα εκατοντάδων χιλιάδων πλειστηριασμών εξαιτίας των επιλογών της κυβέρνησης Μητσοτάκη», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στη δήλωσή του.

«Με την κατάργηση κάθε προστασίας της πρώτης κατοικίας, με τον πτωχευτικό νόμο, με τον αποτυχημένο εξωδικαστικό και το σχέδιο «Ηρακλής», η κυβέρνηση έχει δημιουργήσει μια οριακή συνθήκη για χιλιάδες νοικοκυριά και επαγγελματίες. Καλώ τον κ. Μητσοτάκη άμεσα με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου να αναστείλει κάθε πλειστηριασμό πρώτης κατοικίας, επαγγελματικής στέγης και αγροτικής γης μέχρι τις εκλογές».

Υπογραμμίζει, τέλος, ότι «η πρώτη νομοθετική πράξη της επόμενης προοδευτικής κυβέρνησης θα είναι η προστασία της πρώτης κατοικίας και η δυνατότητα ρύθμισης των χρεών για όλους τους πολίτες».

***

Παλιότερα είχαμε βάλει  θέμα με  τίτλο  « Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ». Και μάλιστα, λίαν  προσοδοφόρο, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε. Η πολιτική είναι ένα  μέσο,  εργαλείο δυνατό  για τη μεγάλη μάσα του Μητσοτακέικου.

Να είμαστε  ακριβείς και ακριβοδίκαιοι. Ποιος ειλικρινής ,μέσος άνθρωπος και όχι απαραίτητα… Αϊνστάιν , αλλά χωρίς τσίμπλες στα μάτια, μπορεί να περάσει στο ντούκου πως,  χρόνια πριν, ένας φτωχός στην ουσία νεαρός από την Κρήτη, όπως ο Κων. Μητσοτάκης, μπήκε στην πολιτική και σήμερα τα  τέσσερα παιδιά του,  δεν ξέρουν τι έχουν;  Μόνο ο Κούλης της φαμίλιας  έχει, λέει,  στο όνομά του 30 διαμερίσματα.  Θεοί!  Και πόσα τα κρυφά σε πονηρές επενδύσεις και καβάτζες;  Καλά, τώρα. Και όχι μόνο ο Κυριάκος τους. Και τα τέσσερα παιδιά.

Πόθεν  έσχες, Κωνσταντίνε Μητσοτάκη τόσα λεφτά και άφησες να τρώνε με χίλιες  μασέλες  και τα 4σεγγονά σου; Να σου πούμε εμείς και το  πανελλήνιο που ξέρει και αναθεματίζει.

Πρώτα από την “Αποστασία” και τα εκατομμύρια που εισέπραξες από το Παλάτι  για να ετοιμάσεις με τον προσφάτως αποβιώσαντα τότε βασιλιά , τη δικτατορία των στρατηγών.  Συνέχισες , επίσης,   για χρόνια μετά , τις μεγάλες   απάτες που ο ποινικός κώδικας εύστοχα τις χαρακτηρίζει ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΛΕΥΚΟΥ ΚΟΛΑΡΟΥ,αλλά  και  όμοιες ποινικά  κολάσιμες   συμπεριφορές σε όλη σου τη ζωή.

Αλλιώς,  τέτοια περιουσία,  ένας φτωχός δεν κάνει. Ο μισθός του πολιτικού σε καμιά περίπτωση δε δικαιολογεί τόση χλίδα, τόσο μάτσο από  παρά.  Για κρετίνους  έχεις τους ΄Ελληνες;  Και μάλιστα  όλους;

΄Αρα;  «Δούλεψε να φας και κλέψε να χεις». Οι παλιοί,  μπαίνανε πλούσιοι στην πολιτική και βγαίνανε  φτωχοί.  Εσύ,πώς και έτσι;   Τελειωμένα και καθαρά, ιστορικά,  τουλάχιστον, ζητήματα.

Τούτη την ώρα,   σαν να μην έφτανε  τέτοιος πλούτος από την ανείπωτη  διαφθορά της δυναστείας,  έρχεται  ο γόνος της φαμίλιας που τον έκαναν πρωθυπουργό οι εφοπλιστές και οι τραπεζίτες και αρπάζει το σπίτι του φτωχού, για να τους ξεχρεώσει την υποχρέωση,  μέσω των αυχυράνθρωπών του, δίκην Ντογιάκου και λοιπών  διαπλεκόμενων  στην πολυαμαρτωλή, ελληνική δικαιοσύνη.  Μιλάμε για τέτοιο απίστευτο   μέγεθος ανηθικότητας.

Γι αυτό λέμε. Μια και δεν υπάρχει κόλαση στα «ουράνια», οφείλουμε σε ένα τέτοιο διεφθαρμένο σύστημα,  να τη στήσουμε στη γη.  Χρέος και ιδανικό.

2. Απαντήσεις για την εκτόξευση των απόρρητων κονδυλίων ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

***
Τα απόρρητα κονδύλια, ανέκαθεν,  υπήρξαν   ο   πακτωλός,που κατέβαζε χρυσάφι σε όσους τα χειρίζονταν. Το είδα με τα ίδια μου τα μάτια, το έζησα και το πλήρωσα ακριβά. Ο συναδελφός μου,ο  τραγικός καθηγητής Γιώργος Τριάρχης, βέβαια,  το πλήρωσε με τη ζωή του.
Κάντε τον  κόπο,  όσοι δε γνωρίζετε την ιστορία, να διαβάσετε ένα εκτενές μεν, αλλά  κατατοπιστικό κείμενο για αυτές τις “χρυσές λόγχες”  των αμαρτωλών κονδυλίων, που και δωροδοκούν και σκοτώνουν:

ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

(΄Ενα απόσπασμα):

«Τους είμαι εμπόδιο»
«(…) Yπάρχουν μικρά και μεγάλα συμφέροντα και γι αυτούς είμαι εμπόδιο που πρέπει να βγει από τη μέση. (…) Eίναι η μαφία της Tασκένδης, η οποία με κάθε τρόπο κλέβει Eλληνες και ξένους, εκμεταλλεύεται με δίδακτρα τους μαθητές κ.λπ. Δεν μου συγχωρούν ότι ενδιαφέρομαι περισσότερο απ ό,τι πρέπει για την εκπαίδευση και κυρίως το γεγονός ότι ζήτησα χρήματα (πρόταση απλώς έκανα, που την κοινοποίησα στην Eλλάδα) για την εκπαίδευση και τους δασκάλους και χρήματα για ανάγκες του Tσιρτσίκ που κάνω μαθήματα. Tα χρήματα αυτά τα έδωσε η Eλλάδα, ο Aπόδημος Eλληνισμός (28.000 δολάρια) και φυσικά, θέλουν κι αυτά να τα ιδιοποιηθούν. Eγώ τίποτα άλλο δεν έχω κάνει, ούτε έχω καταγγείλει όπως ψευδώς ισχυρίζεται ούτε έχω ανακατευτεί σε τίποτα άλλο. Aπλώς είπα στους ομογενείς του Tσιρτσίκ να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, γιατί τους έχουν ξεχασμένους…».

3. Μπαράζ πυραύλων σε ουκρανικές πόλεις, καθώς η Ρωσία προελαύνει σε ανατολικά και νότια

***

Συνήθως και αποκλειστικώς,  στο λεξιλόγιο της Ιστορίας, χρησιμοποιούμε αυτό το ρήμα σε τελικές εκβάσεις ενός πολέμου,όταν είναι σε ξέλιξη.  Οπότε, ή:  α.  τα παιδιά της κολεκτίβας συντακτών   δε γνωρίζουν  επακριβώς τη σημασία του ρήματος. β . είναι ευσεβής τους πόθος η…επέλαση των Ρώσω. γ “.θέλει η π@υτάνα να κρυφτεί ,μα η χαρά δεν την αφήνει”. Ας κανονίσουν μόνοι τους,  όσοι τους διαβάζουν.

4.Επίδειξη ισχύος

Αν η πολιτική και δη οι κυβερνώντες ασχολούνταν επί της ουσίας με την κοινωνία και όχι αφ’ υψηλού, όλος αυτός ο ορυμαγδός των αποκαλύψεων για την κακοδαιμονία στη λειτουργία θεμελιακών θεσμών της Δημοκρατίας μας, όπως η Δικαιοσύνη ή τα σώματα ασφαλείας, θα ήταν περιττός.

Η μικρή πείρα που έχω ασχολούμενη με το γυναικείο κίνημα μέσω της Πρωτοβουλίας κατά των Γυναικοκτονιών με κάνει να ανησυχώ βαθύτατα σχετικά με το πόσο υπερασπιστικοί για τα θύματα παραμένουν οι εν λόγω θεσμοί. Ή συμβαίνει αυτό του οποίου την παραλλαγή συναντάμε τόσο μα τόσο συχνά τον τελευταίο καιρό: το θύμα διαμαρτυρόμενο να επαναθυματοποιείται και οι θύτες να μένουν στο απυρόβλητο;

Πρόκειται για μια νέα εκδοχή επίδειξης ισχύος, όπου δυνατοί είναι όσοι διαθέτουν το χρήμα, όσοι διατηρούν προνομιακές προσβάσεις στις Αρχές καλυπτόμενοι από ένα δίκτυο «ημετέρων» ή, πολύ περισσότερο, όσοι έχουν την ευχέρεια να νομοθετούν, να κανονίζουν δηλαδή εκ των άνω τις τύχες μας κόβοντας και ράβοντας τους νόμους και την εφαρμογή τους κατά το δοκούν, δηλαδή σε απλά ελληνικά, καταπώς τους βολεύει.

Οσοι και όσες δεν δυστύχησαν να εμπλακούν αυτοπροσώπως σε δικαστική διευθέτηση προσωπικών υποθέσεων, όπως μη συναινετικών διαζυγίων και επιμέλειας παιδιών, δεν είναι σε θέση να έχουν αντίληψη του ψυχολογικού και οικονομικού κόστους των καθυστερήσεων και της μεροληψίας υπέρ των δυνατών, κατά συντριπτική πλειονότητα διάβαζε υπέρ των ανδρών.

Πολύ προσφάτως έχει καταγγελθεί και στη χώρα μας η περίφημη φάμπρικα των ψεύτικων ιατρικών πιστοποιητικών για «αποξενωτική» συμπεριφορά των μανάδων προς τα παιδιά τους έναντι των πατεράδων, προκειμένου προσφεύγοντας οι τελευταίοι στα δικαστήρια να αφαιρούν την επιμέλεια των παιδιών υπέρ τους.

Ο ασαφής, γενικόλογος και ατεκμηρίωτος αυτός όρος είναι το αμαρτωλό επικάλυμμα μέσω του οποίου τίθεται σε εφαρμογή ο αντικοινωνικός νόμος Τσιάρα της Ν.Δ. για τη συνεπιμέλεια που είχε καταγγελθεί και από σοβαρά γυναικεία στελέχη του κόμματός του, όπως η αείμνηστη Μαριέττα Γιαννάκου και άλλες βουλεύτριες.

Μία γυναίκα καταγγέλλουσα κακοποιητική συμπεριφορά του συζύγου ή του συντρόφου στις αστυνομικές είτε στις δικαστικές αρχές, όχι μόνο μπορεί να βρεθεί ακάλυπτη και απροστάτευτη με συνέπειες συχνά τραγικές για την ασφάλεια ή και τη ζωή της ακόμα, μα εκτίθεται στη διπλή βία, τη «μεταβία» τόσο του ίδιου του περιβάλλοντος που καταγγέλλει όσο και εντός των ίδιων των Αρχών.

Κατά καιρούς από πολύκροτες υποθέσεις επικαιρότητας που έλκουν τα ροζ βλέμματα της δημοσιότητας (όπως π.χ. η υπόθεση της Γεωργίας Μπίκα στη Θεσσαλονίκη ή της τραγωδίας του Κολωνού, όπου εμπλέκονταν «επιφανείς παράγοντες» και έπρεπε με κάθε τρόπο να πρυτανεύσει ο νόμος της σιωπής), γίνεται φανερό ότι όχι μόνο δεν υπάρχει δικαιοσύνη για όλους, αλλά ένα βήμα παραπέρα, μέσω της μεταστροφής του θύτη σε θύμα, βρίσκει και το μπελά του ο καταγγέλλων.

Ο σεβασμός στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι ζήτημα ηθικής και συνταγματικής τάξης. Κανένα δίκαιο του ισχυρού δεν μπορεί να υπερνικήσει τη φυσική και νομική ισότητα μεταξύ των πολιτών. Η αξιοπιστία στη λειτουργία του δημοκρατικού μας πολιτεύματος είναι επείγουσα επιταγή των καιρών. Η αρχή για την αλλαγή πρέπει να γίνει από τη Δικαιοσύνη και τις Αρχές Ασφαλείας.

* Φιλόλογος, συγγραφέας

****

Επίδειξη ανοησίας;  Ναι. Και φασίζουσας αγανάκτησης;  Σίγουρα. Αλήθεια ούτε μισή σε όσα λέει. Μια κατάπτυστη φαλλοκρατοαιδοιοκρατική εκδοχή , σεσηπότων μυαλών, λόγω γήρατος  κορμού αντιλήψεων .Αλλά και αδυναμία  άλματος στους νέους καιρούς που έρχονται.

Η φιλόλογός μας (και… συγγραφέας! Αυτό πάλι τί σου λέει;) είναι ακριβώς η αντιπροσωπευτική περίπτωση προσκόλλησης  σε ένα παρελθόν , πνέον, πλέον, τώρα,  τα λοίσθια,  με κυρίαρχα, εκείνα τα αλήστου μνήμης , συνθήματα σε ό,τι αφορά την ισότητα των  δύο φύλων, όπως  “κατούρα ίσια, καρσί τον τοίχο, και έλα να  να  συζητήσουμε  για  ισότητα”  και «καλός άντρας,  ο νεκρός άντρας».

Φάντασμα η Εβίτα.  Βαμπίρ   μιας εποχής που  ρουφούσαν  το αίμα της ανθρώπινης ιδιότητας των δυο φύλων ,για να χορτάσουν, οι μεν, την ανισόρροπη υπεροψία του “παντελονάτου”, οι δε, να βάλουν  στη θέση του ψυχορραγούντος   τέρατος της πατριαρχίας, εκείνο της μητριαρχίας. ΄Αλλες εποχές, άλλα μυαλά.

Δεν αντέχουν  κριτικής  τα επιχείρηματα ενός  Μάκη Τριανταφυλλόπουλου  (του επονομαζόμενου και Ταρζάν) για την  περίπτωση της … βεβιασμένης Γεωργίας της Σαλονικιάς,  που αντιγράφει  εδώ η φιλόλογος-συγγραφέας.  Ούτε ,ασφαλώς, οι ανιστόρητες, πρωτίστως  αντιπαιδαγωγικές,  εφετμές της  σε ό,τι αφορά την ανατροφή ενός παιδιού,  όπως υποστήριζε και η ..”.αείμνηστη Μαριέττα Γιαννάκου”, όπως μας λέει  προκλητικά , η κυρία εδώ.(*)

Το παιδί  θέλει να το μεγαλώνει  και ο  πατέρας  του και η μάνα του. Και όχι να είναι μόνιμος  συγκάτοικος με τον έναν και με τον άλλο ευκαιριακός επισκέπτης.  Αλλιώς, το ευνουχίζεις συναισθηματικά. Και όχι μόνο.

Η  ανατροφή του παιδιού σε πυρηνική  οικογένεια ,  είναι ιστορικά τεκμηριωμένο,   κοινωνικό φαινόμενο,  όχι  φυσικό.  Συνέπεια ενός μακροχρόνιου ιδοκτησιακού-μονογαμικού  μοντέλου  γάμου-οικογένειας  ,που απαγορεύει  τη συλλογική συμμετοχή στην ανατροφή του παιδιού της κοινότητας και    την παραχωρεί  μόνο  στους (και ας είναι ανίκανοι)  φυσικούς του γονιούς.

Θα καταργηθεί ο  αφύσικος αυτός κανόνας κάποτε, όταν η φυσική πολυγαμία  θα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά  γνωρίσματα εκείνων των κοινωνιών . Και τα παιδιά,  δε θα ανήκουν σε εκείνους που τα γέννησαν ,αλλά θα ΖΟΥΝ με κείνους που γνωρίζουν να τα διαπαιδαγωγούν και να τα εξοπλίζουν  εξ απαλών  ονύχων  με  φυσιολογικές συμπεριφορές  σε προσωπικό  και  κοινωνικό επίπεδο.

Φασισμό,  όταν λέμε , δεν εννοούμε απαραίτητα το… Μουσολινισμό.  Φασισμός είναι να λες πως το παιδί είναι ιδιοκτησία των γονιών ή  ανήκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ  σε έναν από τους δύο η επιμέλεια και η ανατροφή του.  Και πως η συνεπιμέλεια  είναι παιδαγωγικό λάθος.

Τέτοιες απόψεις στον αιώνα μας είναι πεπαλαιωμένες  δικαιολογίες  της φαλλοκρατίας,  που  φόρτωνε   το  παιδί στη μάνα , για να απαλλαγεί ο πατέρας.    Οπότε, ελόγου του,  ως γάτος   πολύγαμος κι ωραίος,  μπορεί να “την κάνει άνετος” , χωρίς ευθύνες και δίχως ενοχές .Και   να  γεννοβολάει, φυσικά, ξανά και ξανά . Κάτι, όμως, απείρως πιο δύσκολο για τη γυναίκα-μάνα.   Πιο φαλλοκρατικό, δεν υπάρχει!

Μαινάδες του μορφώματος ΜΕ ΤΟΟ.   Ο χρόνος θα σαρώσει  τους πυλώνες πάνω στους οποίους ερείζεται  η παλιομοδίτικη   πεποίθηση πως υπάρχουν ρόλοι, αντρικοί και   γυναικείοι.  Με συνειδητή ή όχι αναφορά στην αρρενωπότητα και τη θηλυκότητα . ΄Οχι στην ιδιότητα ΄Ανθρωπος.

______

(*) Για τι σόι “αείμνηστη” είναι η Μαριέττα Γιαννάκου, κάνε, κυρά μου, στον εαυτό σου τη χάρη, για να μη συλλαμβάνεσαι …αδιάβαστη,  να διαβάσεις  ένα κείμενό μας εδώ με τίτλο  TΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ (28-7-2011). Εκτός, αν (οπότε  δε σου  συνιστώ να το διαβάσεις) ανήκεις κι εσύ στη… μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη της Γιαννάκου, η οποία υπήρξε  ηθική αυτουργός  της δολοφονίας του πραγματικά αείμνηστου  Γιώργου Τριάρχη.