ΜΙΑ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΄Η ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΟΛΑΤΡΗΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ … ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΚΡΑΤΑΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ!

 Έφη Αχτσιόγλου:  “Άραγε πόσες πρέπει να χάσουμε ακόμη μέχρι η πολιτεία να αναγνωρίσει θεσμικά τον όρο γυναικοκτονία;“.

Έφη Αχτσιόγλου: Άλλη μια γυναίκα δολοφονημένη - Άμεση νομική ...

 

 Κασσελάκης: «Με λένε Στέφανο, είμαι αυτοδημιούργητος και gay

 

Στέφανος Κασσελάκης

Το λέγαμε πρόσφατα σε δυο συνέχειες. Το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ έχει να κάνει πια με  φροϋδικά ζητήματα που αφορούν την ψυχανάλυση, όχι την πολιτική.  Συγκεκριμένα:

Η  υποψήφια πρόεδρος  ΄Εφη Αχτσιόγλου    ομού με τις λοιπές Μαινάδες του κόμματος της Κουμουνδούρου, που ανέδειξαν  το ΜΕ ΤΟΟ σε κυτταρικό…ιδεολογικό (!)   συστατικό  του ΣΥΡΙΖΑ , ευθύνονται, όπως έχουμε αναλύσει εδώ,   σε μεγάλο βαθμό για την ήττα, αλλά και τη συρρίκνωση του κόμματος του Αλέξη Τσίπρα.     Το σύμπλεγμα του έμφυλου ρατσισμού  είναι απολύτως ευδιάκριτο από τον τρόπο που οι γυναίκες του ΣΥΡΙΖΑ   χειρίζονται   το κορυφαίο ζήτημα   της  διάκρισης της  ιδιότητας του ατόμου , με βάση το φύλο και όχι   την  έννοια  ΄Ανθρωπος.   Ο  μονόδρομος που αργά αλλά σταθερά θα οδηγήσει στις μελλοντικές άφυλες κοινωνίες.

Για την ΄Εφη  και το φασιστικό μόρφωμα  του ΜΕ ΤΟΟ,  κι ας μην τολμούν να το πουν έξω από τα δόντια, «καλός άντρας είναι ο νεκρός ή ο… ευνουχισμένος άντρας».  Οι βίαιες συμπεριφορές των ατόμων που δεν είναι  μόνο η σωματική κακοποίηση, δεν έχει να κάνει με το πρόσωπο, αλλά με το φύλο. ΄Ολοι οι άντρες είναι εν δυνάμει βιαστές και γυναικοκτόνοι.  Θύτες.  Και όλες οι γυναίκες, δυνητικά , είναι…άγγελοι ή θύματα. Η ευθύνη των πράξεων του ατόμου,  μεταβιβάζεται αυτόματα στο φύλο και όχι την προσωπικότητα του δράστη.

Φτάνει κανείς να δει εκείνη την  αφύσικη   και κατάπτυστη θέση των Μαινάδων του ΣΥΡΙΖΑ που υιοθέτησε ως επίσημη γραμμή του το κόμμα  πως το παιδί ανήκει (!)  στη μητέρα και όχι και στον πατέρα. Ο δεύτερος γονιός είναι παρίας, βοηθός. Και καλύτερα θα ήταν να  έλειπε από την ανατροφή του παιδιού, αν δεν ήταν αναγκαίο να καταβάλει τη  διατροφή. ΄Η ,  παιδοβιασμός (!) είναι να εκδίδουν οι μαστροποί   μια  “12χρονη”, που μοιάζει με 18χρονη, αλλά όχι και το  τσιγγανάκι, αγόρι και κορίτσι, που τον παντρολογούν αιώνες τώρα , λόγω παράδοσης από τα …6 του!

Με τέτοιες  θέσεις πήγε το κόμμα της Κουμουνδούρου στις εκλογές. Και δεν είναι περίεργο γιατί το έφτυσε κάθε νοήμων  και συνειδητοποιημένος πολίτης (κυρίως δια της Αποχής),  άντρας ή γυναίκα.  Είναι όσοι     διακρίνουν  τη βία κάθε είδους ( σωματική, λεκτική,  ψυχολογική)  όχι ως αποκλειστικό αντρικό  κουσούρι, αλλά ως ατομικό,  ίδιο της φαλλοκρατίας και της αιδοιοκρατίας  (αρρενωπότητα- θηλυκότητα) ,  της βιαιότητας του χαρακτήρα ,  του υπολειπόμενου σε μυαλό στην   εκτίμηση του φυσικού και του ορθού.  Ανεξάρτητα από το φύλο που ανήκει.

΄

‘ Οσο για το Στέφανο Κασσελάκη, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου υποτιμητικό ,διαστροφικό ή έστω  περίεργο,  που είναι γκέι. Με… γεια του με χαρά του. Και καλά να περνάει!    Το αφύσικο είναι να βάζεις στο «βιογραφικό» σου  (και μάλιστα το πολιτικό)  ως προσόν, προτέρημα ή αποκλειστική  ιδιότητα πως είσαι ομοφυλόφιλος . Τους λόγους τους  έχουμε αναλύσει σε παλιότερο κείμενό μας :

ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΚΑ ΜΕΣΑ

 Καμπάνια Καπουτζίδη υπέρ του γάμου ομοφυλόφιλων.

 

Από την καμπάνια «Πες το ναι»

“Μια νέα καμπάνια του Γιώργου Καπουτζίδη έχει ξεκινήσει υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων, η οποία παρουσιάζει ζευγάρια της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε τέσσερις διαφορετικές εποχές”

****

Τραγικό; Απολύτως. Σκοταδιστικό; Σίγουρο. Αφύσικο; Οπωσδήποτε.

Είπαμε  πως σιγά σιγά ξεφεύγουμε ως κοινωνίες από τα στερεότυπα και τους   πέτσινους θεσμούς, όπως ο γάμος, που ταλαιπωρούν αιώνες το φυσικό άνθρωπο.   Και να΄ τα πάλι  μπροστά μας.  Αυτή τη φορά από την κοινότητα  των ομοφυλόφιλων , που ξεπερνούν σε συντηρητικότητα πλέον ακόμα και τους θρησκευόμενους. ΄Η  μήπως έχουν θρησκεία και τούτη  την Ομοφυλοφιλία;

Κατ΄ αρχήν,  είναι ανεπίτρεπτο μια και μόνη ιδιότητα, ιδιαιτερότητα, κλίση, ροπή, όπως αλλιώς πείτε την,  και ειδικά,  όταν  έχει σχέση με το σεξισμό, να καθορίζει αποκλειστικά και ολοκληρωτικά όλη μας την προσωπικότητα. Και να επισκιάζει όλες τίς άλλες ιδιότητες, ακόμα κι εκείνη του ανθρώπου. Ποιος ο λόγος;

Αν κάποιος, πυρηνικός φυσικός  για παράδειγμα έχει μια άλλη  σεξουαλική ιδιαιτερότητα, να διεγείρεται   με κάποιο  φετίχ, αυτή η διασύνδεση της σεξουαλικής ηδονής με το συγκεκριμένο  αντικείμενο ή  φαντασίωση,  θα πρέπει ταυτόχρονα να  επισκιάζει ακόμα και την επιστημονική του ιδιότητα; Να αφομοιώνει ολοκληρωτικά  και την καθημερινότητά του; Αν ναι, παράλληλα ή μετά  την αυτοσύστασή  του ως φυσικός , είναι λογικό και κατανοητό να προσθέτει  και  εκείνη του φετιχιστή;

Μετά. Αν δεχτούμε πως  η ομοφυλοφιλία είναι μια διαφοροποίηση, μια διαφορετικότητα που ενέχει και στοιχεία κοινωνικής επανάστασης  από τις κατεστημένες αρχές και συνήθειες που επέβαλαν τα ιερατεία και  οι εξουσίες, όπως είναι η ιδιοτησία, ο γάμος και η οικογένεια, πώς είναι δυνατό να γυρίζουμε πάλι πίσω, καταστρατηγώντας τους νόμους της φύσης, η οποία σε ζητήματα   μονογαμίας είναι αυστηρή, αφού ΜΟΝΟ την πολυγαμία αναγνωρίζει;

Ουδείς στερεί από τον ομοφυλόφιλο το δικαίωμά του να είναι τέτοιος.  Ούτε  αυτή του  η σεξουαλική ιδιαιτερότητα είναι κατακριτέα ή αφύσικη. Αν την επιλέγει ως μέσο άγρευσης ηδονής, ως εμπειρία  και όχι ως τρόπο ζωής,  ΄Όμως, το να αντιγράφει παλιομοδίτικες συνταγές, να συμπεριφέρεται  ως   συστημικό,  σφόδρα συντηρητικό  μέλος της κοινωνίας  και να αναπαράγει πρότυπα αφύσικα και  τεχνητά, όπως είναι ο γάμος και η μονογαμία, το θεωρούμε απαράδεκτο και το πολεμάμε.

Γυρίζουν και τούτοι  πίσω τις κοινωνίες. Μαζί με τους παπάδες , χέρι-χέρι. Κι ας κάνουν πως  δεν τα βρίσκουν μεταξύ  τους. Μια χαρά τα βρίσκουν στους  ΤΥΠΟΥΣ  που είναι η ΟΥΣΙΑ  στις κοινωνίες, αιώνες τώρα

Τοποθετούν βαρίδια και οι ομοφυλόφιλοι με τέτοιους είδους αντιγραφές- πισωγυρίσματα  στο σκάφος που είναι έτοιμο να πετάξει προς τις αντιεξουσιαστικές, αταξικές, αντικαταναλωτικές, άθρησκες  και άφυλες κοινωνίες. Δεν τους ξεχωρίζουμε. Πιστοί και δέσμιοι και τούτοι  στην παράδοση. Και μάλιστα στις   χειρότερες παρενέργειές της . Μια εξ αυτών, ο  γάμος και  η  μονογαμία.

Αμφότερα και  πακέτο , σημαίνουν ΚΤΗΤΙΚΟΤΑ,  ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.  ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ!