Ο ορισμός της “Ροζ λογοτεχνίας ” στο λεξικό της Μαλβίνας Κάραλη: “….το μεγαλειωδέστερο πράγμα στον κόσμο της γυναίκας είναι να διεκδικεί και να εκτίθεται”.

1. Στις 16 Ιουνίου η συνάντηση Μπάιντεν- Πούτιν: Τα πέντε ζητήματα που θα συζητήσουν

Τζο Μπάιντεν, Βλάντιμιρ Πούτιν

Ντροπή πρόεδρε Μπάιντεν!

Θα  πιάσεις το κατακόκκινο  χέρι από αίμα  του δικτάτορα της Ρωσίας;  Θα του προσφέρεις κι εσύ για ευτελή συμφέροντα  σαν τη  Μέρκελ , “συχωραχάρτι”  για τα  αναρίθμητα , ειδεχθή του εγκλήματα;

Ντροπή!     Η  Αμερική  και οι αξίες της Δύσης,  έστω και κολοβές σήμερα,  θα αποτελέσουν  το    όχημα μετάβασης στην κοινωνία  του Μέλλοντος .Και η διέλευσή του από τα σύνορα της Ρωσίας είναι απαγορευμένη  σήμερα.

Οι δικτάτορες έχουν μια αρχή:  “Να σε φοβούνται και όχι να σε σέβονται”. Πολέμησε το δικτάτορα και με τα δικά του όπλα.

2. Ποινική δίωξη κατά του αντεισαγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Αγγελή

“Ποινική δίωξη για «παράβαση καθήκοντος» σε βάρος του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Αγγελή, ο οποίος είναι βασικός μάρτυρας κατηγορίας στην υπό διερεύνηση υπόθεση για τις καταγγελλόμενες παρεμβάσεις του πρώην αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλου στο σκάνδαλο της Novartis, άσκησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

Η ποινική δίωξη ασκήθηκε κατόπιν μήνυσης που είχε καταθέσει σε βάρος του η πρώην επικεφαλής της Εισαγγελίας κατά της Διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη, ενώ στο αρχείο τέθηκε μέρος της ίδιας μήνυσης που αφορούσε σε ακόμη πέντε αδικήματα. Ωστόσο, τον τελευταίο λόγο για την εξέλιξη της υπόθεσης θα έχει η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας.

Τι αφορά η παράβαση καθήκοντος

Το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, στα όσα διαδραματίστηκαν στο ταξίδι που είχε πραγματοποιηθεί στη Βιέννη τον Δεκέμβριο του 2018 , από ομάδα εισαγγελέων κατά της Διαφθοράς στο πλαίσιο της συνεργασίας με εισαγγελείς των ΗΠΑ για τη διερεύνηση του σκανδάλου της φαρμακοβιομηχανίας.

Κατά τη διάρκεια εκείνου του ταξιδιού, ο κ. Αγγελής, σύμφωνα με τη μήνυση της κ. Τουλουπάκη, αρνήθηκε, ως επόπτης της Εισαγγελίας κατά της Διαφθοράς, να παραλάβει ύποπτο λογαριασμό συγγενικού προσώπου ενός εκ των πολιτικών, που βρισκόταν στο στόχαστρο της Δικαιοσύνης για την υπόθεση της Novartis, επειδή είχε την άποψη ότι η όλη διαδικασία έπρεπε να γίνει μέσω της Eurojust.”

***

Μη γελιέστε. “Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει”.  ΄Αλλωστε,  “Φοβού  τους Δαναούς και  δώρα φέροντας”. Γνωστό σε τέτοιους χώρους.

“Στα μαλακά”  θα τον  ρίξουν τον επίορκο  π. εισαγγελέα. Και καμιά ποινή αν πέσει, θα είναι χάδι.

Η ουσία είναι αλλού. Ο χρόνος που διάλεξαν για να “ρίξουν στάχτη στα μάτια” προβληματίζει.  Με εντολή του  Κούλη τους κινήθηκαν οι διώξεις. Αναμφισβήτητο.

Γιατί, όμως;  Θέλει, μήπως, να εξολοθρεύσει Σαμαρά  και Αβραμόπουλο;  Ο τελευταίος είναι πλέον “καμένο χαρτί” για την παράταξη της διαφθοράς.  Αυτός και ο γιος του είναι  τα “ονόματα” που έδιναν οι Αμερικανοί,  με τίγκα   οι λογαριασμοί  του υιού  από τις δωροδοκίες  της Novatis. Κι αυτά τα πασιφανή, αποδεικτικά στοιχεία  δεν ήθελε…με την καμία να παραλάβει  ο  διαπλεκόμενος   εισαγγελέας Αγγελής.

Μη βιαζόμαστε. Ο Χρόνος θα “ανοίξει τα χαρτιά” ΟΛΩΝ.

_______________________________-

                       ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

1.Μαλβίνα Κάραλη: 19 χρόνια από τον θάνατό της – Τα κείμενα που έγραψαν ιστορία

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Άννα Μαλλιαρού

” Ήταν Παρασκευή 7 Ιουνίου το 2002, όταν η Μαλβίνα έφυγε από τη ζωή νικημένη από τον καρκίνο, αφήνοντας πίσω της δυσαναπλήρωτο κενό.

Δεκαεννέα χρόνια μετά και όσοι τη γνώρισαν, ακόμη δυσκολεύονται να συμβιβαστούν με τον πρόωρο χαμό της.

Το ευρύ κοινό, την ερωτεύτηκε μέσα από τις εκπομπές σάτιρας που έκανε επί χρόνια μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΙ, του Mega και του Star.

Ωστόσο οι μυημένοι οπαδοί της ξέρουν ότι η Μαλβίνα Κάραλη γεννήθηκε για να γράφει για τον έρωτα. Κι ό,τι κι αν έγραφε, τελικά πάντα εκεί κατέληγε.

Τα κείμενά της στη Γυναίκα και το Symbol έχουν ευτυχώς εκδοθεί για να διδάσκουν στη νέα γενιά αρθρογράφων πώς ένα κομμάτι γνώμης μπορεί από μόνο του να συνιστά έργο τέχνης υψηλής λογοτεχνίας.”

***

Η  Μαλβίνα σε όλες τις εποχές και  τους τόπους είναι η  μήτρα της φαλλοκρατίας.΄Οταν το αντρικό μόριο γίνεται φετίχ, “κολάρο”  στο λαιμό της γυναίκας.  Κα η ίδια  παραδομένη  “στα τέσσερα” στον  άντρα-αφέντη που  δεν συνουσιάζονται  αμφότεροι, αλλά εκείνος   την… ξεσκίζει ,σα σκύλα υποταχτική!

Η Κάραλη υπήρξε η πιο ταπεινωτική εκδοχή της γυναίκας.  Και προϊόν της εμπορικής δημοσιογραφίας και της  χοντρής, εκδοτικής μπίζνας , που την ανέδειξαν.  Και ως φορέας των στερεότυπων της αντρικής κυριαρχίας ,  κυρίως μέσω του σεξ,  ανάδειξε την “καψούρα” ως το πλέον απαραίτητο συστατικό της ζωής  της γυναίκας και κύριος και βασικός σκοπό της.

Γράφει:

«Πόσες φορές προσπάθησα; Να φύγω μακριά του. Να μην μπλέξω. Δυσκολεμένη κατάσταση, έκρυθμη κατάσταση. Δεν είδε τίποτα. Τίποτα από τις νύχτες μου μακριά του. Και τι είναι να δαγκώνεις τα χείλη σου. Μέχρι να τρέξουν αίμα. Και για να τον έχεις μαζί σου, μια κασέτα του. Που έγραφε πάνω: Στο δικό σου το μήκος. Κασέτα ξεχασμένη διαρκώς σε ξένα αυτοκίνητα. Δεν ξέρει τίποτα. Πόσος πόνος. Πόσες άγρυπνες νύχτες. Πόση αποδοκιμασία ο περίγυρος. Όλα τα κοινωνικά ισοδύναμα της τρομοκρατίας κατά πάνω μου. Γιατί πήγα και τον ερωτεύτηκα. Αυτή τη φορά δεν ήταν φόβος. Δεν ήταν απομίμηση συναισθήματος. Δεν ήταν αφορμή να διαδηλώσω ευτυχίες ανύπαρκτες. Ήταν μόνο πόνος και άσκηση. Γιατί ήταν μόνο έρωτας. Που είναι απόψε. Γιατί αργεί να τηλεφωνήσει. Αν σκοτώθηκε στην εθνική. Αν κοιμήθηκε πάλι με αναμμένα φωτα».

Τον διεκδίκησα όσο κανέναν. Μου τα άργησε τα χατίρια μου. Πολύ. Άκου φίλη, εγώ χωρίς αυτόν πεθαίνω, πνίγομαι. Και δεν με νοιάζει τίποτα. Δεκάρα δεν δίνω. Μην εκτεθώ στα μάτια σου. Να εκτεθώ. Γι’ αυτό και τόσο ανοιχτά. Παντού να το πω. Φώναξέ τες όλες. Να μάθει όλος ο χορός τα λόγια. Και πως το μεγαλειωδέστερο πράγμα στον κόσμο της γυναίκας είναι να διεκδικεί και να εκτίθεται. Τα έκανα και τα δύο. Μου άργησε το χατίρι μου. Δεν θα τον ξαναδώ ποτέ. Κάποιος άλλος. Που δεν θα τον αγαπώ. Που θα μπορώ να κάτσω μαζί του δέκα χρόνια. Γιατί έτσι γίνεται όταν δεν αγαπάς. Μπορείς και μένεις. Αυτό είναι όλο. Σημασία έχει να είσαι ήρεμη. Ψέματα. Σημασία έχει να αγαπάς. Δεν ξέρω. Μπερδεύτηκα. Φθινόπωρο σε λίγο φίλη. Εξαγνιστική βροχή, σώμα που πάλι θα άπτεται. Με ό,τι το ανατριχιάζει. Και ένα βράδυ θα κρυφτώ μόνη μου στο κρεβάτι, θα είμαι ήρεμη σαν πεθαμένη. Τότε θα ανοίξω τα κλειστά του γράμματα. Αδύνατον ακόμα. Η παιδική του φωτογραφία στο κομοδίνο μου. Θα τη γυρίσω για λίγο ανάποδα. Να μη με δει να κλαίω».

Η Μαλβίνα  Κάραλη ,είναι η Ρίτα Σακελλαρίου, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και η Ξένια Βέρα  στα σκυλάδικα της “ελαφριάς λογοτεχνίας”. Εκείνης που όζει αντάμα με τους  πλαστικούς κρίνους και   σπέρμα  και  υγρά μήτρας,  τεστοστερόνης και  οιστραδιόλης ,αντίστοιχα.   Σελίδες  πασπαλισμένες από τη αρχή ως το τέλος με τη χρυσόσκονη του έρωτα και της αγάπης,  όπως  βαπτίζονται ο μονογαμικός σεξισμός, το πορνό  κα η εμμονή στο  παθιασμένο   πήδημα.

Μάλιστα η κοντυλοφόρος στο Ποντίκι που υποκλίνεται σήμερα στη μνήμη της συναδέλφου της (μύθος για τούτη  της  ροζ δημοσιογραφίας),  ανερυθρίαστη  και λογοτεχνικά   αναλφάβητη (θα τρίζουν τα κόκαλα του Καζαντζάκη)   δε στάζει να το πετάξει κι αυτό:

“Τα κείμενά της στη Γυναίκα και το Symbol έχουν ευτυχώς εκδοθεί για να διδάσκουν στη νέα γενιά αρθρογράφων πώς ένα κομμάτι γνώμης μπορεί από μόνο του να συνιστά έργο τέχνης υψηλής λογοτεχνίας.”

 

Μάλιστα, κυρία μου! ΄Ο,τι πεις.

Στο μεταξύ, πάρε μια γεύση από “έργο τέχνης υψηλής  λογοτεχνίας ” για άλλους από τους δικούς σου λόγους,  της Κατερίνας Γώγου  (21 Οκτωβρίου 1991, Αθήνα): 

Αγαπημένε.

Μπήκε αθόρυβα ο χειμώνας.

Ξυπόλητος μη με τρομάξει ή για το αντίθετο.

Έβγαλε μπουμπούκια η μοναξιά.

Οι εφημερίδες εδώ βγαίνουνε συχνά.

Τα νέα μου γνωστά.

Συνεχίζω τον εγκλεισμό μου.

Με μια κάμα στην καρδιά.

Εδώ ή αλλού.

Ζωντανή ή σκοτωμένη.

Αγαπημένε.

Αθώε ένοχε.

Αστεριών το λαμπρό τρεμάμενο φως.

Βία αρμονία.

Αγαπημένε μου.

 

Γράφαμε στις 15/12/2020 στο θέμα μας με τίτλο

ΡΟΖ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ” ΚΑΙ ΜΠΕΣΤΣΕΛΕΡ 1.500.000 ΑΝΤΙΤΥΠΩΝ… ΤΟΝΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙ

“Η επέλαση της ροζ λογοτεχνίας Η συγγραφέας και ψυχοθεραπεύτρια Εύα Στάμου, μιλά για την ‘pinklit’ που γεμίζει τα ταμεία των βιβλιοπωλείων

“Πως ορίζεται η «Ροζ λογοτεχνία»; Είναι παρακλάδι της παραλογοτεχνίας ή το λαϊκό ανάγνωσμα που επικεντρώνεται σε ερωτικές ιστορίες; Ο όρος «ροζ λογοτεχνία» (pinklit) χρησιμοποιείται κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες για σύγχρονα μυθιστορήματα που εστιάζουν σε θέματα ερωτικών σχέσεων αναπαράγοντας ρομαντικά στερεότυπα, και απευθύνονται όχι στη νόηση αλλά στη συγκίνηση του αναγνωστικού τους κοινού, το οποίο είναι κατεξοχήν γένους θηλυκού. Πρόκειται για κείμενα κομμένα και ραμμένα για ένα αγοραστικό κοινό που ορίζεται με βάση εξωλογοτεχνικά κριτήρια, όπως το φύλο και η ηλικιακή ομάδα, κι όχι με αναφορά σε παράγοντες συναφείς με την πεζογραφία, όπως η καλλιτεχνική ή υφολογική σχολή, και το λογοτεχνικό γούστο.

Σε τι διαφέρει η «ροζ λογοτεχνία» των τελευταίων ετών σε σχέση με άλλων εποχών; Ο τρόπος με τον οποίο προωθείται είναι τελείως διαφορετικός.  Πρόκειται για προϊόν μιας ισχυρής, παγκόσμιας βιομηχανίας που χρησιμοποιεί τη διαφήμιση για την εξάπλωσή της. Άλλα προϊόντα αυτού του είδους είναι οι ρομαντικές κομεντί, τα τηλεοπτικά σήριαλ, οι πρωινές εκπομπές ποικίλης ύλης, τα βιβλία αυτοβοήθειας, και τα γυναικεία περιοδικά. Η σύγχρονη ροζ λογοτεχνία δεν στοχεύει μόνο τα λαϊκά στρώματα, αλλά σε όλες τις γυναίκες ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο και την τάξη στην οποία ανήκουν. Αν και η βασική συνταγή που αναπαράγεται παραμένει η ίδια, δηλαδή η νέα γυναίκα που αναζητεί τον τέλειο ερωτικό σύντροφο, κάποια βασικά συστατικά της έχουν πλέον μεταβληθεί. Λόγω της διείσδυσης των αρχών του μεταφεμινισμού στην λαϊκή κουλτούρα η νεαρή ηρωίδα είναι στις μέρες μας γυναίκα καριέρας, ζει σε μοντέρνες πόλεις που προσφέρουν ποικίλες απολαύσεις και έχει μετατραπεί σε συλλέκτρια καταναλωτικών και ερωτικών εμπειριών, με απώτερο όμως στόχο πάντα τον γάμο. Τα ροζ βιβλία παραμένουν βαθιά συντηρητικά και μονόπλευρα και επιπλέον χαρακτηρίζονται σήμερα από στοιχεία μισαντρισμού, αφού οι πρωταγωνιστές παρουσιάζονται και αυτοί σαν προϊόντα που κρίνονται και συγκρίνονται από τις ηρωίδες ανάλογα με το τι μπορούν να τους προσφέρουν, δηλαδή πόσο όμορφοι, σέξι, εύποροι, έξυπνοι, γενναιόδωροι, ευχάριστοι, αφοσιωμένοι και δεινοί εραστές είναι.

Δηλαδή αυτό που χαρακτηρίζετε ως «επέλαση» αποκλείει την πιθανότητα μιας δυναμικής γραφής που συγκινεί τα λιγότερο καλλιεργημένα στρώματα της κοινωνίας ακόμα και αν οικονομικά έχουν πρόσβαση στη μόρφωση; Η ροζ λογοτεχνία σήμερα απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες άσχετα από επαγγελματικές κάστες, κοινωνικές τάξεις και ηλικιακές ομάδες. Λόγω της διαπαιδαγώγησής τους και της γαλούχησης τους με σεξιστικά στερεότυπα, και κυρίως λόγω της επικρατούσας άποψης ότι τα προϊόντα της ροζ βιομηχανίας συνδέονται με τη θηλυκότητα, οι γυναίκες είναι ιδιαίτερα δεκτικές σε αυτού του είδους τις συνταγές. Η ροζ λογοτεχνία προσφέρει στις αναγνώστριες την ψευδαίσθηση ότι ανήκουν σε μία κοινότητα με κοινές ανησυχίες, επιδιώξεις και ενδιαφέροντα, μια γυναικεία «αδελφότητα». Η αλήθεια όμως είναι ότι τα θέματα που απασχολούν τις γυναίκες είναι πολύ διαφορετικά. Όσο για την υποτιθέμενη «διαφυγή» από την καθημερινότητα, δεν ισχύει καθόλου εφόσον αυτού του τύπου τα αναγνώσματα ουσιαστικά την αναπαράγουν μέσα από τα καταναλωτικά πρότυπα που προβάλλουν.

Αναφέρεστε σε τρία διάσημα μπεστσέλερ της εποχής μας. Γιατί τα εξισώνετε με την παραλογοτεχνία παλιότερων εποχών εφόσον μοιάζουν περισσότερο σε κοινωνικά φαινόμενα της ανόδου της μεσαίας τάξης και της ανεξαρτητοποίησης των σύγχρονων γυναικών; Η «κατάκτηση» της γυναικείας χειραφέτησης στην επιχειρηματική αρένα δεν είναι στον αντίποδα της παλιάς ροζ νουβέλας όπου το όνειρο της γυναίκας είναι η κατάκτηση του άντρα; Πιστεύω ότι τα τρία παραδείγματα που αναλύω -Το Σεξ και η Πόλη, Το ημερολόγιο της ΜπρίτζετΤζόουνς, και Οι 50 αποχρώσεις του γκρι-, αποτελούν εξαιρετικά παραδείγματα της σύγχρονης ροζ λογοτεχνίας και των συνταγών που ακολουθεί ώστε να προσελκύσει την σημερινή αναγνώστρια. Από τα βιβλία αυτά απουσιάζουν σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά της λογοτεχνίας. Η καλοδουλεμένη γλώσσα, η ποικιλία κι η πρωτοτυπία των θεμάτων, η ανάδειξη της ιδιαιτερότητας του προσώπου, η διαφορετικότητα, το σωματικό βίωμα. Αντίθετα η γυναικεία κι η αντρική ταυτότητα, ο έρωτας, η σεξουαλική επιθυμία παρουσιάζονται με τρόπο εντελώς ψεύτικο κι επιφανειακό.

Υπάρχει σύγχυση μεταξύ γυναικείας και ροζ λογοτεχνίας; Όταν διεθνώς αναφερόμαστε γραμματολογικά στη «γυναικεία πεζογραφία» έχουμε κατά νου μία ιδιαίτερη ματιά, μια πρωτότυπη και πρωτοποριακή προσέγγιση από συγγραφείς που ασχολούνται με την γυναικεία εμπειρία όπως αυτή αναδύεται μέσα από τις κοινωνικές συγκυρίες κάθε εποχής. Δυστυχώς η προβολή της ροζ λογοτεχνίας ως κατεξοχήν «γένους θηλυκού», οδηγεί το ευρύ κοινό σε σύγχυση της πρωτοποριακής γυναικείας πεζογραφίας, με την ευπώλητη παραλογοτεχνία που αναπαράγει θεματικά στερεότυπα παλαιότερων εποχών.   Δεν υπάρχει κανένα όφελος στην ανάγνωση ενός ροζ μυθιστορήματος, έστω και μέσω μίας στοιχειώδους επαφής με την οργανωμένη αφήγηση γραπτού λόγου; Μόνο η καλή λογοτεχνία, κλασική ή σύγχρονη, μπορεί να ωφελήσει πραγματικά τους αναγνώστες ιδιαίτερα σε περιόδους ανθρωπιστικής και πολιτιστικής κρίσης όπου προσπαθούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τόσο τι συμβαίνει, όσο και τον δικό μας ρόλο σε μια μεταβαλλόμενη πραγματικότητα. Η συστηματική ανάγνωση της διαχρονικής λογοτεχνίας μάς βοηθά να αναπτύξουμε την ενσυναίσθησή μας αλλά και να διαμορφώσουμε την δική μας ταυτότητα. Σε αντίθεση με την ροζ λογοτεχνία που προσπαθεί να προσφέρει μια πρόσκαιρη διαφυγή από την πραγματικότητα, η λογοτεχνία ασχολείται με την ιδιαιτερότητα και την τρωτότητα του προσώπου, δίνοντας φωνή στο σώμα, σε συναισθήματα κι εμπειρίες που θεωρούνται απαγορευμένα, λειτουργώντας έτσι ανατρεπτικά”

Είναι και τούτη, η Μαλβίνα Κάραλη   με τον κόσμο που εκφράζει και εκπροσωπεί , ένα από τα πολλά βαρίδια ,που κρατούν και όχι μόνο σεξιστικά , καθηλωμένο στο έδαφος ακόμα το προγραμματισμένο  να πετάξει σκάφος  στον κόσμο των άφυλων  κοινωνιών του Μέλλοντος. Ας  κόβουμε τις αλυσίδες του    με όποιο τρόπο και σε  κάθε ευκαιρία

2. Κωλοτούμπα» Μπαλάσκα μετά την ΕΔΕ εις βάρος του

Γιατί η Θέμις, η θεά της Δικαιοσύνης, είναι τυφλή και κρατά ζυγαριά και σπαθί. Επινόησε τους χρησμούς και ήταν το "δεξί χέρι" του Δία. Γιατί της χρεώνεται ο Τρωικός πόλεμος - ΜΗΧΑΝΗ

 

εφσυν.

“Τις προκλητικές του δηλώσεις για την ελληνική Δικαιοσύνη επιχείρησε να μαζέψει σήμερα ο γνωστός συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ., έπειτα από την έναρξη έρευνας εις βάρος του, αλλά και την οργισμένη αντίδραση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.

Ο Σταύρος Μπαλάσκας βρέθηκε καλεσμένος σήμερα στον ΑΝΤ1 και υποστήριξε πως δεν ήθελε να αφήσει υπόνοιες για τη Δικαιοσύνη, αλλά ότι οι δικαστές δεν έχουν τα κατάλληλα εργαλεία από την πολιτεία”.

***

Μια αλήθεια τόλμησε να ξεστομίσει για τη διαπλοκή και τη διαφθορά στην ελληνική δικαιοσύνη ο   ακροδεξιός (και ρατσιστής)  συνδικαλιστής της αστυνομίας  και τα μάζεψε άρον άρον. Συστημικό…όργανο της τάξης,  ως το κόκαλο , του ξέφυγαν κάποιες  “βαριές κουβέντες.  Αλλά, ως γνωστό,  “μεταξύ κατεργαραίων υπάρχει ειλικρίνεια” και σύμπνοια.   ΄Οχι και να βγούνε  οι  πομπές τους  βούκινο!

“Ηθικό και πρέπον”  στη δική τους  επαγγελματική γλώσσα  , είναι να μένουν μεταξύ τους. Τα  “σκουπίδια κάτω από το χαλί”.  Κι ας ζέχνουν.

 Επανήλθε το παιδί στην τάξη. Ησυχάστε  άπαντες οι…εμπλεκόμενοι.

 

3. Το ειδύλλιο Κωνσταντίνου Μητσοτάκη-Μαρίας Σάκκαρη -5 μήνες μαζί, η φιλία που έγινε έρωτας
Πηγή: iefimerida.gr

Σάκκαρη, Μητσοτάκης

΄Οπα! “΄Αρχισαν να παίζουν  τα όργανα” των ακροδεξιοπορνοφυλλάδων σε ήχο .. Τρίτο  Μητσοτακικό.  ΄Οπου  ο συγκεκριμένος  ήχος   αφορά  τα νεότερα μέλη της φαμίλιας.

Δοθέντος, μάλιστα,  πως τα “αργύρια” της Αποστασίας και τα λοιπά  “αισχρά  λήμματα” (κατά Σοφοκλή)  του πάππου και πατρός είναι ανεξάντλητα,  όχι εγγόνια και δισέγγονα, αλλά 10 γενιές θα τρώνε με χρυσά κουτάλια.

Κι αν δεν προφτάσουμε  ούτε εμείς να τους  στείλουμε στον αγύριστο μαζί με  τους Αλαφούζους και τους Ράπτες  ,θα ταλαιπωρεί  και τους  δικούς  μας  απογόνους , η ίδια φαμίλια στις ίδιες  βρωμιές και τις κομπίνες.  Ειδικότης και εμπειρία  αποκτηθείσαι   στις δεκαετίες,  τα γνωστά  “εγκλήματα  του  “λευκού  κολάρου” (αλλά κι άλλες αρπαχτές, άμα λάχει).

Επίθεση κατά μέτωπο. Να τους ξεβρακώνουμε ανελλιπώς. Και να μένουν  άνευ “φύλλου συκής”. Να τους βλέπουν οι γενιές,  να αηδιάζουν και να  φρίττουν.

4.Αμερικανική έκθεση: Ο κορονοϊός μπορεί να διέρρευσε από εργαστήριο στη Γουχάν

Φρουρός ασφαλείας στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν κάνει νόημα σε δημοσιογράφους να απομακρυνθούν, μετά την άφιξη κλιμακίου του ΠΟΥ για αυτοψία στις 3 Φεβρουαρίου 2021

Αμερικανική έκθεση: Ο κορονοϊός μπορεί να διέρρευσε από εργαστήριο στη Γουχάν

***

Το καθεστώς  της Κίνας  έχει εξελιχθεί εδώ και καιρό σε απειλή και κατάρα της υφηλίου. Με τα μολυσμένα  “φουγάρα” του για την παραγωγή του  φτηνιάρικου κινέζικου  προϊόντος ( η πλέον ξεδιάντροπη  εξαπάτηση, ως άχρηστου,  του φτωχού που το αγοράζει) . Με τους ιούς και της επιδημίες  που  αδιαφορεί αν γίνουν πανδημίες ( με την “πλάτη” , διάβαζε τα   “αργύρια εξαγοράς “,του ΠΟΥ). Με την  άγρα καταπάτηση  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ των ανθρώπινων  δικαιωμάτων. Και φυσικά είναι  ο πιστός φίλος  και σύμμαχος του απάνθρωπου δικτάτορας  της Πιονγιάνγκ  .  Είναι ο εφιάλτης της γης,  της Φύσης, της λογικής, του ανθρωπισμού.

΄Οσο μένουν  ατιμώρητοι,  θα γίνονται όλο και  πιο προκλητικοί και απρόβλεπτοι.    Η ανθρωπότητα  έχει αργήσει να δώσει  ένα καλό μάθημα με παγκόσμιο  εμπορικό αποκλεισμό στο βρώμικο  καθεστώς. Κι εκείνο αποθρασύνθηκε.

Μια  εγκληματική νομενκλατούρα, που  είναι η πλέον αισχρή και  ανήθικη  παρενέργεια  και εκμετάλλευση  της  κομμουνιστικής  ιδεολογίας,   εξουσιάζει  σήμερα  τη  απέραντη χώρα.   Και  έχει   σχέση με τον  κινέζικο κομμουνισμό,   όσο  “ο   Φάντης με το ρετσινόλαδο”.

Προσβολή  και σκύλευση  της μνήμη, όσων έδωσαν  τη ζωή τους στους αγώνες   για να γίνει ο κόσμος  καλύτερος.   Και όχι  ο εφιαλτικός, όπως τον κατάντησαν  η κινέζικη και η Βόρειο-Κορεάτικη  δικτατορία.

5. Παγκόσμιο μπλακ άουτ στο Ιντερνετ: Επεσαν Amazon, Guardian, FT, Bloomberg, New York Times, Le Monde

To βρετανικό Μέσο, The Guardian

***

Καλά νέα. Οι παγκόσμιοι  Γκέμπελς, οι δικτάτορες  της πληροφορίας  οι χαλκείς  της είδησης έπεσαν.  ΄Εστω και για λίγο .

Καλή αρχή!  Την επόμενη  φορά, μην ξεχάσετε, όποιοι το κάνατε σήμερα, να  γκρεμίσετε   και ΟΛΕΣ τις αισχρές “πλατφόρμες”, της τάχα μου κοινωνικής δικτύωσης της  συστημικής προπαγάνδας.

 Και πάντα  “εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν”. Αλλιώς, όποιος δεν τα ακουμπάει  τον  τρώει η μαρμάγκα της αφάνειας.  Μονοπωλιακές βιομηχανίες.  Πακτωλός το χρυσάφι που  με παράνομους νόμους καβατζώνουν.

Γκρεμίστε τες.  Εκ θεμελίων.