1.α. Ο Σπύρος Μπιμπίλας έχασε το κινητό του και κινητοποίησε Πυροσβεστική, Αστυνομία και ΕΥΔΑΠ
β. Λαζόπουλος για Κασσελάκη: «Λέει για την αριστερά αλλά δεν ξέρει τους αριστερούς» (σ.σ. ενώ ο…αριστερός Λαζόπουλος, τους ξέρει)
γ. Λάκης Λαζόπουλος για Νταλάρα: «Δεν είναι και ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου» (σ.σ ενώ ο “αριστερός” Λαζόπουλος, όμως;)
****
Καθημερινή σχεδόν η παρέλαση (διάβαζε επέλαση) σούργλων κάθε είδους της βιομηχανίας θεάματος ακροάματος στους γνωστούς γκεμπελο-χαζο-χαρουμενότοπους. Και έχουν το θράσος, ως στερούμενοι στοιχειώδους αυτογνωσίας, να μιλούν επί παντός επιστητού! Από τη δακρύβρεκτη έκθεση των προσωπικών τους δραμάτων ή τη νοσταλγική ανάμνηση από παλιές καψούρες τους , ως «τον καρκίνο του Κάρολου» και τις «νέες κανονικότητες» των ομόφυλων ζευγαριών.
Δεν αφορούν , ασφαλώς , όσα σούρνουμε σήμερα μόνο τους δύο παραπάνω «καλλιτέχνες» . Η τιμητική τους παρουσία εδώ είναι ενδεικτική, αντιπροσωπευτική και σημειολογική περισσότερο . Ειδικά του πρώτου. Γνωστός και ως « όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη». Ακολουθούν δεκάδες στον κατάλογο από το ίδιο συνάφι, που πετάνε το βρακί τους, πια αντί της σκούφιας τους, για να τους…συνεντευξιάσει ένας Γιώργος Λι(Τρ)άγκας ή μια Κατερίνα Καινούργιου… Πεπαλαιωμένου.
Το ερώτημα ,όπως θα το έβαζαν οι νουνεχείς δεν είναι «με ποια αρμοδιότητα καλούνται όλοι τούτοι οι υπηρετούντες την τέχνη του Καραγκιόζη, να έχουν άποψη για ζητήματα σοβαρά» ΄Η τί προσφέρουν στο κοινό τους, ως ενημέρωση, γνώση, ψυχαγωγία.
Δε λέμε. Να μιλάνε, αλλά στο στενό τους κύκλο για τις δικές τους σελεμπρίτικες και λοιπές …λεχρίτικες ενασχολήσεις και επιδόσεις τους, το αντιλαμβανόμαστε. Αλλά για τα άλλα; Τα σοβαρά, τα ειδικά, τα χρήζοντα νουν και συνείδηση πολίτη (που στερούνται τούτοι), γιατί δε «βγάζουν το σκασμούλη» που λέει η έτερη σελεμπριτίνα και εθνική χωροφύλαξ, ΄Ελενα Ακρίτα , εθνομητέρα σήμερα, ελέω μιας ακόμη ασυγχώρητης επιλογής του Αλέξη Τσίπρα;
Το δικό μας ,ως ρητορικό ερώτημα είναι άλλο. Ποιοι και γιατί τους ακούν ,τους διαβάζουν και τους βλέπουν ; «΄Ομοιος ομοίω…» ,θα πεις. Ναι, αλλά ,πόσο πια ελαφρόμυαλος και Κουρκουσούρας πρέπει να είναι κάποιος, για να περιμένει να ακούσει τί θέσφατο θα πετάξει πάλι ο …Μπιμπίλας, η ,επίσης, εκλεκτή, πολιτική επιλογής της θυγατέρας Κωνσταντοπούλου, που έκανε εθνοπατέρα , έναν κύριο “τίποτα”; (΄Οχι πως ελόγου της είναι “κάτι”, πέρα από κόρη και σαματατζού ).
΄Εχουν κάποια εξειδίκευση, μόρφωση ιδιαίτερη, χάρισμα, άλλο ουσιαστικό, όλη αυτή η ευρύτατη παρέα των πρωινο-μεσημεριανάδικων; Και τί είδους τέχνη υπηρετούν ελόγου τους, για να γελάσουν ή να προβληματιστούν και να ξυπνήσουν, οι ακόλουθοί τους;
Να το ξαναπούμε. . Οι κοινωνίες θα αρχίσουν να αποπνέουν υγεία και ομορφιά, όταν όλα τούτα «νούμερα» μαζί με τους “προαγωγούς” τους ,το αληταριό που τους καλλιεργούν το ψώνιο , για εμπορικές «θεάσεις» στο σύγχρονο Γκεμπελιστάν, δε θα υπάρχουν πια. ΄Η ,τουλάχιστον ,θα είναι είδος υπό εξαφάνιση σε τέτοιες μελλοντικές κοινότητες.
2. Με σπασμένα φρένα
“Γιατί αυτός ο άνθρωπος ξεπερνάει τα όρια; Γιατί είναι συνεχώς στην τσίτα και ψάχνει αφορμές -μερικές τις δίνουν απλόχερα και τα μέσα ενημέρωσης και οι πολιτικοί αντίπαλοί του- για να συγκρουστεί;
Αυτό είναι το χούι του και δεν θέλει, δεν γίνεται, τώρα να αλλάξει; Τρέφεται από τις εντάσεις και τις αντιπαραθέσεις και δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτές; Ψοφάει για δημοσιότητα, έστω κι αν αυτή είναι αρνητική; Δικαιούται να θυμώνει όταν του ασκούν κριτική, άδικη κατά τη γνώμη του; Δικαιούται. Δικαιούται να απαντά σε όσους τον χλευάζουν; Δικαιούται. Δικαιούται να μην αφήνει τίποτα να πέσει χάμω; Δικαιούται.
Δικαιούται όμως να χρησιμοποιεί φρασεολογία χαμηλού επιπέδου, ύβρεις, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, να στήνει δίκες προθέσεων και να επιδίδεται σε δολοφονίες χαρακτήρων; Δεν δικαιούται. Δικαιούται να υποψιάζεται διαρκώς ότι είναι στόχος μέσων ενημέρωσης και ότι κάποιοι σκοτεινοί ή φανεροί κύκλοι ραδιουργούν για να τον συκοφαντήσουν, να τον δυσφημήσουν, να τον εξαφανίσουν πολιτικά; Αν μπορεί να το αποδείξει δικαιούται, αν δεν μπορεί και απλώς μοιράζει αστήρικτες καταγγελίες δεξιά κι αριστερά, τότε εκτίθεται και υπονομεύει την αξιοπιστία του. Δυσκολεύεται κάποιος να πιστέψει ότι το σύστημα (περιλαμβάνω σ’ αυτό τις μιντιακές, οικονομικές και πολιτικές ελίτ) δεν έχει άλλη δουλειά από το να οργανώνει συνωμοσίες για να πλήξει τον πρώην υπουργό και κορυφαίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Παύλο Πολάκη.
Ο κ. Πολάκης δεν είναι απλός πολίτης. Δεν είναι απροστάτευτος. Είναι μάχιμος πολιτικός και μάλιστα στην πρώτη γραμμή, χρόνια στο κουρμπέτι, έχει εμπειρίες από αντιπαραθέσεις, έχει πρωταγωνιστήσει σε πολιτικές και ιδεολογικές συρράξεις και στα φοιτητικά αμφιθέατρα και στα κόμματα από τα οποία πέρασε και στην πολιτική σκηνή είτε ως αξιωματούχος κυβερνήσεων είτε ως στέλεχος της αντιπολίτευσης. Δεν δικαιούται λοιπόν να υποδύεται τον οργισμένο κάθε φορά που βρίσκεται αντιμέτωπος με επιθέσεις κομμάτων, εσωκομματικών ανταγωνιστών του, δημοσιολόγων, σκιτσογράφων και να θεωρεί ότι τον έχουν βάλει στο μάτι επειδή δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του σε ζητήματα διαχείρισης του δημόσιου χρήματος”.
****
(Δε μας έστειλε επιστολή ο Παύλος Πολάκης ούτε μας παρακάλεσε να πούμε τίποτα κι εμείς, ως απάντηση στο λίβελο Παππά και να τον στηρίξουμε, που το έχει άμεση ανάγκη . Ούτε για αστείο, ασφαλώς,δε θα μπορούσε να συμβεί. Δεν τον έχουμε τον Πολάκη να πέφτει τόσο χαμηλά. Οπότε, δική μας η πρωτοβουλία και για άλλους λόγους, επιλέξαμε το θέμα .Και κανένας δεν έχει σχέση με βοήθεια σε κανένα ).
Λοιπόν. Λέμε στον τίτλο πως, αν βάλεις όλα μαζί τα Μέσα παραπληροφόρησης του αριστερισμού στη μια μεριά της ζυγαριάς και μόνη της την Efsyn στην άλλη, το βάρος του αποπροσανατολισμού και της παραπληροφόρησης στο ζύγι , θα γυρίσει στη φυλλάδα του “Παππά”. Κι αν τώρα κατεβάσεις τις πρώτες και βάλεις στη θέση τους τη γνωστή και ως πορνοφυλλάδα , iefimerida.gr του Ράπτη, θα γύριζε πάλι το ζύγιασμα στην επιχείρηση της κολεκτίβας συντακτών.
Μα τί λέμε; Η …αριστερή, παλιά Ελευθεροτυπία σε τέτοιο χάλι σήμερα; ΄Η μήπως είμαστε εν αδίκω, ως φανατικοί και πεφυσιωμένοι; Αφού και οι νέοι Μπουρλοτιέρηδες επέλεξαν μια…προλεταριακή εφημερίδα για να ενημερώσουν την αστυνομία, για την μπόμπα που θα έσκαγε στη Σταδίου .Κι αυτό στη σημειολογία του , δείχνει πως οι νέοι «Αντάρτες», έχουν εμπιστοσύνη και εκτίμηση στον «Παππά»! (Μπράβο, σας!)
Αλλά, το χειρότερο δεν είναι να ανήκεις στην γκεμπελική συντεχνία. Ακόμα χειρότερο είναι αν είσαι μέλος της και το παίζεις…Τύπος, σύμφωνα με τη γνωστή αλληγορικής σημασίας, λαϊκή ρήση “ο μονόφθαλμος στους τυφλούς βασιλεύει”. Αλλά, δεν είναι αλήθεια. Η εφημερίδα συντακτών είναι η “τύφλα” και οι άλλοι οι “μονόφθαλμοι”. Με όσα πατσουλιά αριστεροφροσύνης κι να παρφουμαριστεί , δε γίνεται και αριστερή.
Παλάτζα είναι το έντυπο που βγάλανε εδώ και χρόνια τα καλόπαιδα της παλιάς Ελευθεροτυπίας (ειρήσθω εν παρόδω , είναι οι ίδιοι που την έθαψαν, για να κάνουν τις δικές τους μπίζνες και τη ζημιά που βγήκε). Παίζει σε όλα τα ταμπλό, αρκεί να κρατάει στο στασίδι του Γκεμπελιστάν το μη δεξιό της , ίσο. Εν άλλοις, και με τον Πούτιν, αλλά και κατά των Αγιατολάχ που είναι με τον Πούτιν. Κατά του Πολάκη, αλλά και με το δικό του ΣΥΡΙΖΑ , την ίδια, μάλιστα, ώρα που συνταξιδεύει και με τη Νέα…οδό στην αριστερή λωρίδα. Τα έχουμε πει τόσες φορές.
Δυο κουβέντες τώρα για τον «αψύ και ιδιόρρυθμο Κρητικό», χαρακτηρισμό που έχει υιοθετήσει όλο το Γκεμπελισταριό. Ενώ το σωστό, λένε, θα ήταν να κρατάει πόζα, να το παίζει σεμνότυφος και σοβαροφανής. Το πόπολο δε θέλει να ξέρει πως οι άρχοντες, οι τιτλούχοι ,οι ξεχωριστοί, αποπατούν κι αυτοί σαν κοινοί θνητοί . Ανήκουν σε άλλο είδος τούτοι.
Πώς λέτε οι θρησκείες έπεισαν τους πιστούς τους για τη θεότητα των Μεσσιών και την αγιοσύνη των… Αγίων; Ο κοινός θνητός θέλει να πιστεύει πως εκείνοι που θαυμάζει, λατρεύει και περιμένει σωτηρία σε γη και ουρανό, ΔΕΝ πρέπει να είναι σαν ελόγου του. Να βρίζει, ας πούμε ο Κυριάκος, όταν χάνει η ομάδα του, σαν ναύτης λιμανιού.
Αδιάβαστοι και ανιστόρητοι. Στην Τέχνη, την Ιστορία ακόμα και την επιστήμη, πόσο μάλλον στην πολιτική, ο λόγος πρέπει να έχει αμεσότητα, να είναι…θνητός και ανθρώπινος ,χωρίς φτιασίδια και μακιγιάζ.
Ο αρχαίος Αθηναίος άκουγε στο θέατρο τη βωμολοχία του Αριστοφάνη και..εσεμνύνετο για τον ποιητή του. Οι αρχαίο φιλόσοφοι, όταν χρειαζόταν, του έδινε και καταλάβαινε. Σόδομα και Γόμορρα. Οι ιστορικοί παλιοί και νεότεροι, το ίδιο. Να κάψουμε τα « σεξιστικά και αισχρά» ποιήματα του Σεφέρη, ας πούμε ή το Μέγα Ανατολικό του Εμπειρίκου ,ως άσεμνα; Δεν είναι η ποίηση ευγενέστερη της πολιτικής και οι «ποιητές» σπουδαιότεροι από τους πολιτικούς;
Ο αψύς λόγος, το σκληρό ύφος, έχουν τη θέση τους σε όλο το εύρος της χρήσης της γλώσσας. Δεν εξαιρείται η πολιτική. Είναι η ειδοποιός διαφορά από τη σοβαροφάνεια, το δήθεν, το πλαστό. Δείχνει και είναι αμεσότητα, λαϊκή ταυτότητα, απλότητα και συγγένεια με εκείνους στους οποίους απευθύνεται .
Τον Κων/νο Καραμανλή δεν τον αποδέχονταν οι δικοί του , επειδή ήταν άψογος λεκτικά στη Βουλή , την ίδια ώρα που στα υπουργικά συμβούλια γαμοσταύριζε σαν παλιός προαγωγός της Τρούμπας. Και ούτε εμείς τον απορρίπτουμε για τον τελευταίο λόγο.
Ψιλά γράμματα αυτά Παππά μου;
Ε, τι να κάνουμε. Ας…διάβαζες.
Υ.Γ. Τα καλόπαιδα της εφσυν, έχουν βγάλει εδώ και καιρό “δίσκο” για να τους ρίχνουν πενταροδεκάρες. Και όλο κλαίγονται πως δε βγαίνει για να… βγαίνουνε. Αλλά κάθε ημέρα, πετάνε και 3-4 δημοσιεύσεις επί παχυλή αμοιβή, όπως γνωρίζουν όλοι στις «ΕΙΔΗΣΕΙΣ» (!) του Google.
Τί γίνεται παίδες; Πόθεν έσχετε το ζεστό παρά ; Δε μας λέτε το μυστικό, να το κάνουμε κι εμείς:
3. Κούγιας: Από το κόμπλεξ μου ήθελα να γίνω πλούσιος για να αγοράσω σπίτια -Εχω τα ωραιότερα σε όλη τη χώρα
Έχω τα ωραιότερα σπίτια σε όλη την Ελλάδα, από την Κρήτη μέχρι τους Οθωνούς»
«Από το κόμπλεξ μου που δεν είχαμε σπίτι και μέναμε σε υπόγεια, ήθελα να γίνω πλούσιος για να κάνω σπίτια και να πάρω αυτοκίνητα. Και είμαι ισορροπημένος γιατί αυτό έγινε με έναν υγιή τρόπο. Δεν βρήκα χρόνο για να κάνω διακοπές, να ευχαριστηθώ τα σπίτια μου. Λόγω του κόμπλεξ που σας είπα, έχω σπίτια σε όλη την Ελλάδα, έχω τα ωραιότερα σπίτια, από την Κρήτη μέχρι τους Οθωνούς, στη Μύκονο, στο Μεγανήσι. Δεν έχω πάει ποτέ» δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας.
«Ζήτημα να πηγαίνω κανένα Σαββατοκύριακο. Μου ζητάνε να τα νοικιάσω, και δεν θέλω να μπει κάποιος να κοιμηθεί μέσα. Μου ζητάνε να τα πουλήσω, και λέω “όχι” γιατί θέλω να τα βλέπω. Το κόμπλεξ του φτωχού, επειδή δεν είχαμε περιουσία και τη μοναδική περιουσία που είχε ο πατέρας μου μας την πήραν οι τοκογλύφοι, είναι πάρα πολλά ακίνητα. Δεν μου αρέσει να μιλάω για αυτό. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν σωστό ή όχι και δεν ξέρω αν είναι σωστό να αφήσεις και μεγάλη περιουσία στα παιδιά σου. Δεν μου άρεσε να έχω λεφτά στην τράπεζα. Μόλις μάζευα πέντε δεκάρες, πήγαινα και αγόραζα ένα οικόπεδο, ένα σπίτι, να έχω το ωραιότερο γραφείο της Αθήνας» είπε ο Αλέξης Κούγιας.
****
Ελεος, βρε Αλέξη Κούγια.! Μάλλον …μαζόχας πρέπει να είσαι εσύ. Γεμίζεις την καρδάρα γάλα και μετά, μια κλωτσιά και πάει στο δρόμο τζάμπα.
Δε λέμε, η ειλικρίνεια είναι προσόν. Να αυτοσαρκάζεσαι και να παραδέχεσαι το ψώνιο σου, δεν είναι λίγο. Αλλά είναι και πρόκληση. Και σήμερα δε λες τέτοια “κουφά” σε μια χώρα που το 70% του λαού πένεται.
Από την άλλη, δε δίνεις και σε μάς, των μη έχηδων πού την κεφαλήν κλίναι; Και…υποσχόμαστε να σε λιβανίζουμε εδώ, τηρώναντας πάντα τα απαραίτητα για την περίπτωση , προσχήματα. (Μη γένοιτο, θεέ μου! Με όλα τα σπίτια του κι αν μας μεταβιβάσει δωρεάν).
Το κακό (καλό το λέμε εμείς) για πολλούς, είναι πως δε γουστάρουμε να είμαστε πλούσιοι. Μαζοχισμός κι αυτός ,ανάποδος του Κούγια. Αλλά και να έχεις λεφτά, κα να μην ξέρεις να τα διαχειριστείς, τί να τα κάνεις; Οπότε, καλύτερα απένταρος και ξένοιαστος καβαλάρης . ΄Ετσι, πλην των άλλων, μπορείς να λες ΟΧΙ όποτε , όταν και σε όποιους πρέπει.