Πήραμε από τον “Κάιν” το παρακάτω κείμενο:
Κύριο μέρος μηνύματος
ΠΟΙΑ(ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ) ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΚΤΗΝΩΔΙΑ,ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΙΑ…….
H διαχρονική απουσία διαχωριστικής θέσης και πολιτικής απάντησης στην ασχήμια που στο όνομα του αναρχισμού συνεχίζει την αντικοινωνική και εγκληματική της δράση, θα συναντήσει ξανά το παρελθόν (πχ τράπεζα “Μαρφίν” 2010) κυοφορώντας μεγαλύτερες τραγωδίες στο μέλλον. Κινήματα και πολιτικοί χώροι που βηματίζουν με το χθες δεν έχουν καμία ελπίδα να παρακινήσουν και να εμπνεύσουν για την κοινωνική απελευθέρωση από τις αλυσίδες του καπιταλιστικού σφαγείου
(με αφορμή την ανακοίνωση του Ελευθεριακού Κοινωνικού χώρου Nosotroshttps://athens.indymedia.org/post/1574257/ )…
Αγαπητοί συντρόφισσες/φοι του Νosotros,
Εδώ και αρκετά χρόνια (ειδικά μετά τις συλλήψεις της 17Ν και την τυφλή και άκριτη ηρωποίησή της από ένα μεγάλο ρεύμα του “χώρου”) είχα επισημάνει τον κίνδυνο από την εμφάνιση με δήθεν “πολιτικά χαρακτηριστικά” ενός ιδιότυπου εσωτερικού εχθρού του αναρχισμού (με “επαναστατικό φερετζέ”) που έχει θεότητα την απόλυτη βία,την γενίκευση και ως πρόταγμα την ΜΗ αλλαγή τής κοινωνίας ,απλά και μόνο την “χαρά της καταστροφής”…
Είχα (έχετε μνήμη,θέλω να πιστεύω και όχι επιλεκτική…) εισπράξει απομόνωση,καταδίκες,εκφοβισμό και μάλιστα και ξυλοδαρμό μέχρι αναισθησίας από την γνωστή εκείνη επίθεση σε όλους σας εναντίον μου στα Προπύλαια ,τον Νοέμβρη του 2003,στην διάρκεια μιας συγκέντρωσης και πορείας. Η εν λόγω πολυμελής ομάδα που απέδιδαν τιμωρία και εκδίκηση στον “πασιφιστή” με χτυπούσε αποκλειστικά στο κεφάλι,κανείς τους δεν με χτύπησε από τον λαιμό και κάτω! Τούς έχω συγχωρέσει πράγματι,αν και δεν έχω ξεχάσει (αφήσανε πάνω μου ψυχοτραύματα και φοβίες) και είναι ένας βασικός λόγος “μη εμπιστοσύνης” πλέον στην “πολυμορφία του χώρου” ,λόγος που με οδήγησε ανάμεσα στα άλλα να μην περνώ από τα Εξάρχεια ή να μην συμμετέχω (όπου συμφωνώ) σε εκδηλώσεις και δρώμενα. Διαβάζοντας τα συνεχή περιστατικά με θύματα συντρόφους από την δράση των βαρβάρων – δήμιων του “αναρχοδικείου” (που άλλαξε σε πρόσωπα όλα αυτά τα χρόνια,αλλά όχι στον χρυσαυγιτισμό…), αναπόφευκτα θυμάμαι τα “δικά μου”. Οι ομοιότητες με κινούν ώστε να κάνω αναφορά στο προσωπικό μου τότε θλιβερό συμβάν και τίποτα άλλο!
Συγχωρώ… και εσάς με την ευκαιρία γιατί ΄η ” Αντιεξουσιαστική Κίνηση” ήταν τότε μπροστά στα Προπύλαια και αφέθηκε ως παρατηρητής στον τραμπουκισμό-“καθεστώς εξαίρεσης” εναντίον μου και κανένας δεν πήρε θέση παρέμβασης,κανείς δεν ήρθε να δώσει ένα χέρι να σηκωθεί από το πεζοδρόμιο ο “λαθεμένος,ανορθόδοξος,προδότης ,αποστάτης και αιρετικός σύντροφός τους”!
Στο προκείμενο τώρα,στο πνεύμα τής ανακοίνωσής σας που σε γενικές γραμμές με βρίσκει σύμφωνο…
΄ Οταν δεν παίρνεις θέση χρόνια για φασισμούς,τρομοκρατία και αντικοινωνισμούς πού έγιναν “στο όνομα” του πολύπαθου αναρχισμού στην χώρα μας ,όταν οι “πολιτικές” συμμορίες ισοπέδωναν το περιοδικό “Ρεσάλτο” στην Σολωμού,όταν κάνανε επιθέσεις στον Γ. Καραμπελιά και στο Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο στην Θεμιστοκλέους(λίγα μέτρα μακριά σας….),όταν σπάσανε το καφέ “Φλοράλ” (επίσης λίγα μέτρα μακριά σας….),όταν ξυλοκοπήθηκε ο βουλευτής Β. Οικονόμου και “πολιορκήθηκε” σε εστιατόριο στην Βαλτετσίου ο Γ. Βαρουφάκης, όταν σε δεκάδες άλλα γεγονότα με “σήμα” το τσεκούρι,τον ξυλοδαρμό και το μαχαίρι , προσβολής και διασυρμού της ιστορίας των Εξαρχείων και του Κινήματος Αμφισβήτησης ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΤΕ από κάθε είδους κριτική,διαχωρισμό και παρέμβαση(όχι μόνο εσείς,αλλά όλες οι σοβαρές αναρχικές συλλογικότητες),τα τωρινά γεγονότα (δυστυχώς) έρχονται να με δικαιώσουν…
Γκρουπούσκουλα του πολιτικού χουλιγκανισμού ,πολιτικές μαφίες αγκαλιά με ποινικές μαφίες και εμπόρους ουσιών ΚΑΤΕΧΟΥΝ τα Εξάρχεια και για τα προσχήματα και για την “παράδοση” της εκτόνωσης …μιλάνε για “αστυνομική κατοχή” των Εξαρχείων!
Αυτή είναι η πραγματική Κατασταλτική Κατοχή των Εξαρχείων και όχι αυτή με την “στολή”!!!!
Η “αστυνομική κατοχή”( φαντασιακό συμπέρασμα του αυτισμού και τής ιδεοληψίας του όποιου ψευτοπολιτικού υποκειμένου….),δεν κατέβηκε ξαφνικά από τον ουρανό,αυτοί που την προκαλούν συνέχεια καταναλώνοντας την αφασία τους απέναντι στις διμοιρίες και στο σπίτι του Φλαμπουράρη ,έχουν φέρει έναν πολιτικό χώρο σε αδιέξοδο και σε κοινωνική απαξίωση!
Η αποχή (σιωπή) θέσης από συνεχή συμβάντα που και την κοινωνία των Εξαρχείων στέλνουν στην άλλη όχθη τής συντηρητικής αγανάκτησης αλλά και τον Αναρχισμό συκοφαντούν ως “εγκληματική δράση”, θα φέρει πραγματικά σε τραγική θέση ότι έχει απομείνει και προσπαθεί φιλότιμα από τον “χώρο”, αλλά θα θεσμοθετήσει επίσημα την αστυνομική κατοχή και καταστολή,αυτή την φορά με υπαρκτό πρόσωπο που με κοινωνική συναίνεση θα έχει μόνιμη παρουσία στην περιοχή.
Και όταν δεν απαντάς στην διασπορά του φόβου και στον κυνισμό που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό φασισμό με “ μαυροκόκκινο προφίλ” ,να είσαι έτοιμος να “θερίσεις θύελλες” , να βρείς μπροστά σου χειρότερες εξουσίες από τις “νόμιμες” του δήθεν “δημοκρατικού τόξου”!…..
Συντροφικά και καλή δύναμη σε όσους εργάζονται ώστε να προστεθεί ένα λιθαράκι στον πολιτικό πολιτισμό που είναι ο “προθάλαμος” του Ανθρώπινου τοπίου…..
erozer2000@yahoo.gr
Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν)
΄Ολοι όσοι κυκλοφορούμε ΚΑΙ στα Εξάρχεια (αλλά, όχι μόνο εκεί), καταλαβαίνουμε πολύ καλά τί λέει ο “Κάιν” στο παραπάνω κείμενο-καταγγελία και συνυπογράφουμε τις απόψεις του. Τα είπε σχεδόν όλα, περιγραφικά, αλλά και συνοπτικά ο…κατά κόσμον Παναγιώτης Παπαδόπουλος . Και είναι πολύ σοβαρά και σίγουρα απολύτως αληθή όσα καταγγέλλει ο ταλαιπωρημένος, αλλά και κακοποιημένος από τους «συντρόφους» του αναρχικός.
Μένει με αυτή την ευκαιρία της καταγγελίας να καταθέσουμε και μια δικιά μας, προσωπική εμπειρία, που θα λύσει και πιθανές απορίες οποιουδήποτε για τη σκληρότητα που χαρακτηρίζει την περιγραφή κάποιων στο “χώρο” ο Κάιν. Και καλά κάνει. Η αλήθεια είναι πάντα σκληρή και ασυμβίβαστη. Να, λοιπόν ,τι θέλουμε να καταθέσουμε ως συμπλήρωμα σε αυτά που καταγγέλλει ο συντάκτης.
Καιρό πριν, σε μια βόλτα στα Εξάρχεια, ανάμεσα στα παιδιά που έβλεπα περνώντας να κάθονται στη μάντρα και στους γύρω χώρους της πλατείας, έπεσε το μάτι μου και σε δυο γενειοφόρους, που κάθονταν μαζί κατάχαμα, σταυροπόδι, επειδή ήμουν σίγουρος πως γνώριζα τον έναν από κάπου. ΄Ηταν και οι δυο γύρω στα 30, μπορεί και μεγαλύτεροι, αθλητικοί και έδειχναν εμφανισιακά να δένουν με τις υπόλοιπες παρέες.
Υπόθεσα πως ήταν “θαμώνες” της πλατείας και αφού ήμουν σίγουρος πως τον έναν τον είχα ξαναδεί, εντελώς απονήρευτα κατέληξα πως θα ήταν από κανένα “στέκι”, καφετέρια ή μπαράκι της περιοχής και κάπου, κάποτε θα είχαμε μιλήσει. Μάλιστα, κάποια στιγμή πώς κόλλησα, θα έκοβα το κεφάλι μου ότι ήταν από την παρεούλα του Λάζαρου, παλιού φιλαράκου, που συνέχιζε για χρόνια και μόνιμα να κατοικοεδρεύει στα Εξάρχεια. Δεν έδωσα περισσότερη σημασία και έφυγα να πιω καφεδάκι και να περιμένω το φίλο μου πιο πέρα στην παλιά Μαρονίτα (αλλιώς τη λένε πια), που κάποτε ήταν το μόνιμο στέκι της δικής μου παρέας στην πλατεία κι εκεί ακόμα καθόμαστε τα υπολειπόμενα φιλαράκια, “μετρημένα πια στα δάχτυλα του ενός χεριού”, όταν τυχαίνει να αποφασίζουμε για βίζιτα στα Εξάρχεια.
΄Ηπια το καφεδάκι μου, χάζεψα καμιά ώρα την πολυμορφία του νεαρόκοσμου γύρω, σκεφτόμουνα πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά και οι επισκέπτες πια της ιστορικής περιοχής (καμιά σχέση με τους τύπους, που ξημεροβραδιάζονταν κει γύρω στα δικά μου χρόνια), μέχρι που ήρθε ο μονίμως αργοπορημένος «κολλητός» και σηκωθήκαμε να πάμε στη ΒΟΞ να πιούμε εκεί καμιά μπυρίτσα. Κατά τη συνήθειά μου, όταν μπαίνω στη ΒΟΞ, αλλά και σε τέτοια μαγαζιά και βλέπω πάγκους με βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες αφήνω καμιά κάρτα που γράφει για τη «σελίδα» μας εδώ και του περιεχόμενο του Homo. Καμιά φορά, όμως, άμα βλέπω και τύπους που εμφανισιακά τους κόβω για την… “από δω μεριά”, πάω στα τραπέζια και μοιράζω κι εκεί κανένα φυλλάδιο ή κάρτες.
Μόλις βλέπω έξω σε ένα τραπεζάκι στο πεζόδρομο της Θεμιστοκλέους να έχουν καθίσει και οι δυο γενειοφόροι τύποι ,που είχα δει πρωτύτερα στην πλατεία, χωρίς να το πολυσκεφτώ, σηκώνομαι τους πλησιάζω και σίγουρος πια πως ήταν της παρέας του Λάζαρου, τους χαιρετάω, ρωτάω για τον παλιόφιλο, αν τον έχουν δει τελευταία, τους δίνω και δυο φυλλάδια και τις κάρτες και ετοιμαζόμουν να γυρίσω στη θέση μου. Κοιτάζουν εκείνοι τα χαρτιά, έδειξαν σαν να με αναγνώρισαν, χαιρετούρες …κακό και «κάτσε να σε κεράσουμε μια μπύρα», μου κάνουν καλόκαρδα και “έξω καρδιά”. Καλώ και εγώ τον κολλητό μου και στρογγυλοκαθόμαστε στο δικό τους τραπέζι.
Πιάσαμε κουβεντούλα τυπική στην αρχή, στην πορεία ανακαλύψαμε πως δεν γνωριζόμαστε από την παρέα του Λάζαρου, αλλά από αλλού, άγνωστο, όμως, από πού .Για να μην τα πολυλογώ, λέγαμε διάφορα και κανένα τεταρτάκι μετά, “τρώω φλασιά” στο κεφάλι (έτσι μου συμβαίνει τις περισσότερες φορές) και μου έρχεται στο μυαλό ολοκάθαρη η σκηνή της γνωριμίας μου με τον ένα από τους δύο τύπους, που τα πίναμε τώρα σαν… παλιά φιλαράκια.
Τον ήξερα από τη Χαλκίδα. ΄Ενα βραδάκι κόλλαγα πάλι κάτι αφισούλες για τον ιστότοπο εδώ και εκεί στις κολώνες της παραλίας και στο σταθμό του τρένου . Μοίραζα μάλιστα και φυλλάδια στους επιβάτες του τρένου που έφευγαν για Αθήνα.
Μια στιγμή, έρχεται από πίσω ένας, με σπρώχνει με δύναμη, μου πετάει κάτω τα χαρτιά, μου δίνει και μια κλωτσιά πίσω…βρίζει στο μεταξύ χυδαία και προκλητικά, χαμός στην αποβάθρα! Δε χάνω κι εγώ καιρό, του τραβάω μια μπουνιά στη μούρη, “χρυσαυγίτη, κωλόπαιδο, θα σε θάψω», τον στολίζω αγριεμένος, τα χάνει το καθίκι προς στιγμή, καταφέρνω και τον ακινητοποιώ για λίγα λεπτά , βγάζω κι από την κωλότσεπη το κινητό και πασκίζω να τον φωτογραφίσω. Μόλις βλέπει τη κίνηση αυτή, μου δίνει μια σπρωξιά, πέφτω φαρδύς πλατύς στην αποβάθρα, κόντεψα να σπάσω στο κεφάλι πάνω στην πλάκα, να μείνω στον τόπο. Μόλις με είδε ξάπλα και αντιλήφθηκε πως κανα 2-3 από τον κόσμο, που άκουγαν τους χαρακτηρισμούς μου έρχονταν με άγριες διαθέσεις προς το μέρος του, το βάζει στα πόδια, τρέχει «κατοστάρι» στην ανηφόρα και εξαφανίζεται. ΄Εκτοτε ούτε που τον είδα ποτέ.
Ανακάλεσα ολόκληρη εκείνη τη σκηνή στο σταθμό σε κλάσματα δευτερολέπτου, αλλά αντί ο χαζός να συγκρατηθώ, να μη δείξω πως τον αναγνώρισα, να τους στήσω παγίδα και να τους εγκλωβίσουμε, «τα παίρνω κρανίο», πάω να βουτήξω τον αλήτη από το λαιμό, φωνές, κακό, μέχρι να καταλάβει ο κολλητός τί έγινε και να βοηθήσει, πετάγονται πάνω τα ναζιστάκια και βουή εξαφανίζονται κατά του Στρέφη. Δεν τους ξαναείδα από τότε στην πλατεία. Ούτε Χαλκίδα, όταν κατεβαίνω.
Με αφορμή την καταγγελία του Κάιν, περιέγραψα αναλυτικά αυτή την ιστορία και όχι σε δυο γραμμές, γιατί θωρώ πολύ σοβαρή τη νέα κατάσταση που συνειδητοποιώ πως έχει εδώ και πολύ καιρό δημιουργηθεί στα Εξάρχεια. Και δεν είναι μόνο δικιά μου εντύπωση.
Είναι πολλοί, παλιοί και νέοι, στην περιοχή που συμφωνούν πως σχεδόν το 50% των ατόμων που κατεβαίνουν πια στην περιοχή ή είναι πρεζέμποροι, ποινικοί διαφόρων…ειδικοτήτων, ΄Ελληνες και ξένοι, χούλιγκαν, αληταριό πάσης φύσεως και χαρακτήρα, αλλά το χειρότερο ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ και ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ! Οι τελευταίοι έχουν συγκεκριμένη αποστολή: Φωτογραφίζουν κρυφά “μούρες”, ψαρεύουν πληροφορίες, πολλές και διάφορες και τα διοχετεύουν όλα στα δικά τους γραφεία ή ακόμα και σε άλλα “κρατικά” και…πονηρά μέρη.
Αλλά δεν τελειώνει εδώ το έργο τους. Το παίζουν επίσης σκληροί αναρχικοί-αντιεξουσιαστές. Αναμειγνύονται με μπαχαλάκηδες, κάνουν επιδρομές μαζί τους σε τάχα μου αντιεξουσιαστικούς στόχους, καίνε, σπάνε, χτυπάνε, κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους να προκαλέσουν, να εξοργίσουν, να αγανακτήσουν, ακόμα και άνθρωποι, όχι απαραίτητα «νοικοκύρηδες» ή συντηρητικοί .
Είναι πιθανότατα τέτοιοι που στην τράπεζα Μαρφίν έκαψαν ζωντανούς τους ανθρώπους το 2010 και το 2012 έκαψαν κυριολεκτικά το κεντρο της Αθήνας. Είναι έργα τέτοιων προβοκατόρων αυτές οι ενέργειες και σε καμιά περίπτωση συνειδητοποιημένων αναρχικών-αντιεξουσιαστών. Δεν είναι η πρώτη φορά που το γράφουμε αυτό εδώ. Ειδικά, οι δυο εκείνες τραγωδίες παραπάνω, είναι δουλειά των Ναζί.
Από κει και πέρα, οφείλει πια ο καθένας που πάει στην πλατεία να «φυλάει τα ρούχα» του. Κι ας νομίζει πως ξέρει το διπλανό του, γιατί καπνίσανε μαζί ένα τσιγάρο, ήπιανε μια μπύρα και τον βλέπει συχνά στην περιοχή. Μπορεί και όνομα να λένε, πού μένουν και στοιχεία, τάχα μου αποκαλυπτικά της «ταυτότητάς» τους να δίνουν. Παραμύθια όλες οι πληροφορίες. Μαϊμουδένια όλα. Υπάρχει κόσμος χρυσαυγίτικος στην πλατεία πια, προβοκάτορες και σπιούνοι. Πάρτε το χαμπάρι οι αδαείς και οι καλόπιστοι.
Αν θέλουμε να παραμείνουν τα Εξάρχεια σύμβολο “διαφορετικότητας” και διακίνησης ιδεών, κέντρο επαναστατικότητας και πολιτικής δράσης, ας μην αφήσουμε ανενόχλητους τους “βαλτούς”, που δουλεύουν για το Μητσοτάκη, για να έχει άλλοθι “αύριο” να ισοπεδώσει, όπως απειλεί, τα Εξάρχεια και ας κρατήσουμε μακριά και τους μπαχαλάκηδες και τους Χρυσαυγίτες και τους πρεζέμπορους και τους ποινικούς και τους χούλιγκαν.
Ο καθένας, ας αναλάβει τις ευθύνες του.