Τί είναι αντικρατισμός; Η απόρριψη του κρατικισμού. Και τί είναι κρατικισμός; Η πίστη στο κράτος, ως ο εγγυητής ανάπτυξης, ασφάλειας και λύσης των εσωτερικών προβλημάτων και συγκρούσεων.
Υπ΄ αυτή την έννοια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η παρέα του είναι…αντικρατικιστές. Κι εμείς εδώ στο Homo είμαστε οι …κρατικιστές! ΄Εχουμε, μάλιστα κηρύξει πόλεμο στο σημερινό Σύστημα και «επικηρύξει» το γιο του Κων. Μητσοτάκη και τους αχυραθρώπους-συνενόχους του που επέβαλαν και συντηρούν ένα τέτοιο καθεστώς.
Το αστείο της υπόθεσης, όμως, είναι άλλο. Στη Διεύθυνση κρατικής ασφάλειας λειτουργεί η υπηρεσία προστασίας του Πολιτεύματος. Είναι αυτό, δηλαδή, το τμήμα, που στην ιδεατή του αποστολή, όφειλε εδώ και καιρό να έχει καταγγείλει και σήμερα να έχει συλλάβει (λέμε τώρα!) τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την ακολουθία του, ως…τρομοκράτες και άσπονδους εχθρούς και υπονομευτές του πολιτεύματος.
Δεν είναι αστείο. Για τον ίδιο λόγο και στη Ρωσία και το Ιράν, που κι εκεί λειτουργούν στη δική τους κρατική ασφάλεια ίδια τμήματα προστασίας του…πουτινικού πολιτεύματος και των «φρουρών της επανάστασης» αντίστοιχα, έπρεπε , λέμε εμείς οι Δυτικοτραφείς πολιτισμικά ,αν δεν ήταν εγκάθετοι οι υπεύθυνοι , να έχουν κάνει το ίδιο . Οι επικεφαλής των υπηρεσιών προστασίας του πολιτεύματος να έχουν συλλάβει τους δικτάτορες των δύο αυτών καθεστώτων.
Κι αν δεν είναι δυνατό να μιλάμε για σύλληψη…εκλεγμένου πρωθυπουργού στην Ελλάδα από μια τέτοια υπηρεσία, η οποία, όμως, σπεύδει να συλλάβει εκείνους που θεωρεί τρομοκράτες κι από τη δράση των οποίων κινδυνεύει το πολίτευμα (εν προκειμένω το Μητσοτακικό καθεστώς), τουλάχιστον, κάποια από τα στελέχη του, θα είχαν προχωρήσει συμβολικά σε κάτι άλλο. Αν δεν τους είχε διορίσει εκεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, για να μην κάνουν αυτό, ακριβώς, που είναι το καθήκον τους να κάνουν (εφ ω ετάχθησαν), όφειλαν να βγουν και να καταγγείλουν το καθεστώς , να είχαν παραιτηθεί ή ξαπλώσει έξω από τη Διεύθυνση κρατικής ασφάλειας και να ξεκινήσουν απεργία πείνας για την προστασία του πολιτεύματος . ΄Όλα αυτά τα …φανταστικά, βέβαια, και από αιθεροβάμονες διατυπωμένα υπό την προϋπόθεση πως οι εν λόγω ευσυνείδητοι και δημοκρατικοί υπάλληλοο, θα είχαν συναίσθηση της αποστολής τους και γνώση των καθηκόντων τους.
Κι αν όλα τούτα ακούγονται παράδοξα ως εξωφρενικά σε όσους έχουν λόγους να “ακούνε” τέτοιες… φάλτσες φωνές (λέγε με γαλάζια ακρίδα) ,όμως, είναι πέρα ως πέρα λογικά, φυσιολογικά ,έντιμα και προπαντός μια και μιλάμε για Πολιτεία, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ. Γιατί, τί είναι το πολίτευμα που υποτίθεται πως προστατεύει το αντίστοιχο Τμήμα της Κρατικής ασφάλειας; Και μάλιστα το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ; ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΤΟΙΟ;
Και πώς ορίζουν οι ειδικοί το πολίτευμα; Είναι, μας λένε, το σύνολο των θεσμών, σύμφωνα με τους οποίους κυβερνάται ένα κράτος ή μια πολιτεία. Και πώς το ορίζει το ίδιο το Σύνταγμα το δικό μας ελληνικό πολίτευμα;
‘Αρθρο 1: (Μορφή του πολιτεύματος)
1.Tο πολίτευμα της Eλλάδας είναι Προεδρευόμενη Kοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Βάλτε τώρα το χέρι στο …ευαγγέλιο, δείτε, αν έχετε ξάστερη ματιά και όχι θολή ορατότητα, ποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις τηρεί το καθεστώς Μητσοτάκη, ώστε να υπηρετεί το πολίτευμα , όπως το ορίζει το ελληνικό Σύνταγμα; Δε χρειάζονται να χαθείτε σε λεπτομέρειες. Από τα πολύ χοντρά χαρακτηριστικά του , δείχνει αμέσως αν έχει σχέση αυτό το καθεστώς με ό, τι ορίζει το Σύνταγμα ως Δημοκρατικό πολίτευμα.
Πώς θα χαρακτηρίζατε το πολίτευμα που υποτίθεται πως προστατεύει και με τις απαιτήσεις του οποίου οφείλει να συμμορφώνεται ο εκάστοτε πρωθυπουργός και η κυβέρνηση της χώρας ; Είναι αυτό που ορίζει ως δημοκρατικό, ο ανώτατος χάρτης ή πρόκειται για ένα καθεστώς που το διαμόρφωσε ο ίδιος ο αρχηγός της Ν.Δ και η παρέα του τα τελευταία χρόνια που κατέχουν την εξουσία με τη “βία και τη νοθεία” (διάβαζε προπαγάνδα) ,που έχουν επιβάλει τα καλοπληρωμένα γκεμπελικά κέντρα, όπως οι Παναγοπουλο-Φαναραρο-Γεράκηδες, οι Αλαφούζοι, οι Μαρινάκηδες και οι Ράπτες;
Θεωρητικά, αναφέραμε πως πολίτευμα είναι το σύνολο των θεσμών, σύμφωνα με τους οποίους κυβερνάται ένα κράτος ή μια πολιτεία. Το ερώτημα που αν απαντηθεί χωρίς φόβο και πάθος, με το χέρι στην καρδιά, που σημαίνει μόνοι οι…καθαροί τη καρδία μπορούν να έχουν τέτοιο λόγο ,νουνεχή και δίκαιο, είναι τούτο. Ποιος από ΄όλους τους θεσμούς λειτουργεί σήμερα, έστω και στοιχειωδώς στην Ελλάδα υπό το καθεστώς Κυριάκου Μητσοτάκη;
Θεσμοί είναι η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση, ο Τύπος, η δικαιοσύνη. Και δεν εξαντλούνται, ασφαλώς σε αυτά. Λειτουργούν , τουλάχιστον οι βασικοί θεσμοί, που αναφέραμε , ώστε να χαρακτηρίζεται η Ελλάδα σήμερα ως κράτος δικαίου; ΟΥΔΕΙΣ ΘΕΣΜΟΣ. Ούτε καν υπολειτουργεί, θα μπορούσαμε χωρίς υπερβολή να πούμε.
Αλλά τί είναι το κράτος δικαίου; ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ. Και ποιο χαρακτηρίζουμε ως κράτος δικαίου;΄Ο, τι ακριβώς ορίζει το Σύνταγμα. Να έχει θεμέλιο του πολιτεύματος τη λαϊκή κυριαρχία και ΟΛΕΣ οι εξουσίες να πηγάζουν από το Λαό και να υπάρχουν υπέρ αυτού.
Αν δεν ανήκει στο σμήνος της γαλάζιας ακρίδας, που λυμαίνεται αυτή την ώρα τον τόπο (δηλαδή το 20% του ελληνικού λαού και 30/50 «φαμίλιες») πιστεύει κανείς άλλος, αλήθεια, πως η χώρα έχει κράτος δικαίου, αντίστοιχο μιας κλασσικής ευρωπαϊκής, ας πούμε, Δημοκρατίας; Ούτε αφελής δε θα το υποστήριζε.
Με εντελώς πεθαμένους πια θεσμούς σε όλο το τόξο τους, και κυρίως της ελληνικής δικαιοσύνης, δεν υπάρχει, ούτε μπορεί να χαρακτηριστεί η Ελλάδα σήμερα «Πολιτεία».Είναι ολοκληρωτικό καθεστώς ,ένα κλειστό σύστημα διακυβέρνησης μιας ομάδας που νέμεται ΠΑΡΑΝΟΜΑ την εξουσία με ψευδεπίγραφα εκλογικά αποτελέσματα, εξαγορασμένη βιομηχανία παραπληροφόρησης και πέτσινων δημοσκοπήσεων , με τα όπλα των πραιτοριανών του, με εξαρτημένους , παχέως αμειβόμενους και ποικιλοτρόπως εξαρτώμενους από το καθεστώς, αχυρανθρώπους του. Και ,ως τούτο, μόνο κράτος δικαίου δεν είναι.
Αυτό που βλέπουν τα μάτια μας και βιώνει καθημερινά ο έντιμος και συνειδητοποιημένος πολίτης, μπορεί ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης ως …εκλεκτός απόγονος του Γκέμπελς , να το αποκαλεί ,όπως θέλει και μάλιστα να προπαγανδίζει ότι όλα βαίνουν ομαλώς σε αυτόν τον τόπο, πως η χώρα γλίτωσε από τη μέγγενη του λαϊκισμού του Τσίπρα (!) και πέρασε στην εύφορη πεδιάδα που άνοιξε ο αντιλαϊκιστής και δημοκράτης Μητσοτάκης, πως τρέχει με υψηλές ταχύτητες ανάπτυξης και παρουσιάζει μετά σχεδόν πέντε χρόνια διακυβέρνησης από τον ίδιο, τη μορφή πραγματικής Πολιτείας, αλλά οι μόνοι που (δεν) τα πιστεύουν επειδή ξέρουν πως τίποτα δεν ισχύει από τέτοιες διακηρύξεις, είναι εκείνοι που τα υποστηρίζουν.
Μια ημέρα και το κράτος δικαίου, θα εξαφανιστεί. Πιο μπροστά θα έχει πεθάνει το καθεστωτικό. Οι κοινωνίες θα εξελιχθούν σε ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ, ΑΤΑΞΙΚΕΣ, ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ, ΑΘΡΗΣΚΕΣ ΚΑΙ ΑΦΥΛΕΣ.
Πρόκειται για ιστορική διαβεβαίωση ,ως αναγκαιότητα πια. Και μόνο όσοι βολεύονται να πιστεύουν σε φληναφήματα που τους εξυπηρετούν, ως άλλοθι της αναλγησίας τους, όπως τα γνωστά του φιλελευθερισμού τσιτάτα, «ο άνθρωπος δεν αλλάζει», «όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίσια» και «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό», ούτε φαντάζονται πως θα έρθουν τέτοιες ημέρες ούτε τις θέλουν. Τις ξορκίζουν.
Είναι ανιστόρητοι, πέρα από υπερφίαλοι και απάνθρωποι. Πώς ο ανάλγητος, πρωτόγονος-άνθρωπος των σπηλαίων, εξελίχθηκε σήμερα σε «Ιάσωνα Αποστολόπουλο» , ακόμα και με κίνδυνο ζωής, να νοιάζεται για το ναυαγό, «κολασμένο της γης» στη μέση του πελάγου; Αν έμεινε πρωτόγονος στους αιώνες , γιατί μιλάμε για πολιτισμούς, ανάπτυξη,πρόοδο;
Η Δαρβινική «εξέλιξη των ειδών» είναι ολιστική, αφορά το σύνολο της υπόστασης των ειδών. Υλικό, συναισθηματικό, πνευματικό. Ενηλικιώνεται ο άνθρωπος μέσα από χρονοβόρες μεν, διαδικασίες και κάποτε απελπιστικά αργές, αλλά ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ. Και θα φτλασει στο τέλος, που θα να είναι μια νέα αρχή. Είναι τότε που δε θα χρειάζεται πια το ούτε το «κράτος δικαίου».
Σε αυτή τη «σειρά» και την “τάξη” πιστεύουμε. Γι αυτό είμαστε “κρατικιστές”. Με επαναστάσεις και αιματοχυσίες , δε θα στεριώσουν ποτέ οι κοινωνίες που περιμένουμε. Αυτό ήταν και το λάθος, όσων θεώρησαν τη “βία ως μαμή της Ιστορίας”. Η βία, συνήθως, γίνεται μήτρα τερατογέννησης ή κακή μητριά.
Μέσα από το κράτος δικαίου, την «Πολιτεία» θα περάσει το φτάσιμο του Ανθρώπου στην «Ιθάκη». Γι΄ αυτό και ο πρώτος εχθρός τέτοιων κοινωνιών, τροχοπέδη και ανάχωμα , είναι καθεστώτα σαν αυτό που βιώνει σήμερα ο ελληνικός λαός από μια ομάδα που πολεμούν με λύσσα το κράτος δικαίου και την έννοια της πραγματικής Πολιτείας.
Ας ελπίσουμε πως θα είναι εγγύς το τέλος του. Πριν το ίδιο αυτό καθεστώς καταντήσει από κοινοβουλευτική, οργουελικής μορφής, δικατορία.