Αλέν Ντελόν. Θρύλος ή… άγριος σκύλος του φασισμού και των Λεπέν;

Πέθανε σε ηλικία 88 ετών ο εμβλημτικός Γάλλος ηθοποιός Αλέν Ντελόν.

 

Ο Αλέν Ντελόν και ο μεγαλύτερος γιος του, Άντονι τον Σεπτέμβριο του 2021

Τα τρία παιδιά του Ντελόν ανακοίνωσαν τον θάνατό του σήμερα με δελτίο Τύπου στο Γαλλικό Πρακτορείο.

«Ο Αλέν Φαμπιέν, η Ανούσκα, ο Άντονι καθώς και ο (σκύλος του) Loubo ανακοινώνουν με απέραντη θλίψη την εκδημία του πατέρα τους. Πέθανε ειρηνικά στο σπίτι του στο Ντουσί. Η οικογένειά του σας ζητά ευγενικά να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά της σε αυτή την εξαιρετικά οδυνηρή στιγμή πένθους», ανέφερε το δελτίο Τύπου.”

*****

 

Να για  ποιο λόγο είναι θρύλος ο Αλέν  Ντελόν για τα  Μέσα Προπαγάνδας  και Στήριξης του Συστήματος. Αλλά, θα μπορούσαν να κάνουν κι αλλιώς; Κακώς ,μιλάμε για «στήριξη».  Η πραγματικότητα είναι πως  ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ είναι η ψυχή του Συστήματος. Όπως ο Γκέμπελς για το Ναζισμό.

Εκατοντάδες τα κείμενα,  μην πούμε και χιλιάδες , που οι  συγγραφείς  τους σήμερα με αφορμή το  θάνατό του , υποκλίνονται   στο «μεγάλο ανάστημα του Γάλλου ηθοποιού».  Κάποιοι  διευκρινίζουν (χωρίς να τους εξιλεώνει)  πως το “προσκύνημα” και οι διθύραμβοι  αφορούν,  τόσο την  καλλιτεχνική  παρουσία και  την προσφορά  του Γάλλου αστέρα της 7ης Τέχνης, όσο και την περιβόητη αντρική ομορφιά του, πρότυπο στην εποχή μας και παλιότερα.

Και δεν κάνουν άλλες προεκτάσεις. Αποσιωπούν, εντελώς  (ή βάζουν πέντε αράδες για την τιμή των όπλων) ακόμα και οι αυτοαποκαλούμενοι (ως) αριστεροί συντάκτες (εδώ γελάνε) πως ο εκλιπών, ανάμεσα στα πολλά άλλα αισχρά και αδιανόητα,  υπήρξε και  το πιο άγριο σκυλί της φασιστικής οικογένειας Λεπέν.  Φασίστας και ο ίδιος. Με ισχυρό και συνεχή  μάλιστα δημόσιο λόγο, που αναμφισβήτητα, ως σελέμπριτι και  μάλιστα, ως  αξεπέραστος γόης (διάβαζε πρότυπο  της αρρενωπότητας, άρα και της φαλλοκρατίας, όπως και η συνάδελφός του ,η άλλη περίφημη  Μπριζίτ  Μπαρνό , επίσης μεγάλη ντίβα, λάτρις της θηλυκότητας τούτη και ομοίως μέγα φασιστόμουτρο ), επηρέασε αφάνταστα  και διαμόρφωσε με  προσωπική σφραγίδα  το πολιτικό γίγνεσθαι,  στη Γαλλία. Αλλά και εκτός γαλλικών συνόρων θα λέγαμε, ειδικά στην Ευρώπη,  λόγω της εμβέλειας, του εκτοπίσματος του ονόματός του, σφράγισε κάποιες από τις πιο ηχηρές πολιτικές εξελίξεις της εποχής μας.

Ποιος ήταν ο αποθανών,  ως καλλιτέχνης, ποιο το έργο του και η προσφορά του στον κινηματογράφο,  το ανάλυσαν και θα συνεχίζουν για ημέρες και μήνες μετά το θάνατό του , οι διορισμένοι από το Σύστημα σε αυτό, ακριβώς , το έργο της διαστρέβλωσης  και της χάλκευσης της ενημέρωσης και την πληροφορίας… δια τας ανάγκας του Συστήματος . Κι εμείς από τη μεριά μας, που δε μας  διόρισε κανένας, δραγάτη και ψαλιδοχέρη της πληροφορίας  (οπότε ούτε μπορεί να μας εξουσιοδοτήσει να μιλάμε επ΄ ονόματί του  και όπως αυτό, το Σύστημα, θέλει),   θα πούμε τις δικές μας αλήθειες για τον  απελθόντα χτες  από το… μάταιο τούτο κόσμο , γόη του γαλλικού σινεμά, που ο ίδιος έβαλε το χεράκι του   να γίνει,  όπως ακριβώς τον περιέγραψε σε ένα δημόσιο ξέσπασμα του το 2018 (αλλά για άλλους λόγους απ΄  αυτούς που εννοούσε ο ίδιος) :«Σιχαίνομαι την εποχή που ζούμε, με κάνει να θέλω να ξεράσω»!

Ο Αλέν Ντελόν, λοιπόν,  δεν υπήρξε ,απλώς,   φαν, οπαδός , αλλά Η ΨΥΧΗ και ο κράχτης  του γαλλικού φασισμού. ΄Ενας  ιδιόμορφος ιδεασμός αυτός ο φασισμός,  με απαιτήσεις, μάλιστα,  άσκησης κρατικής  εξουσίας. που χαρακτηρίζεται  έντονα  από πολλά και πλούσια  νεοναζιστικά …ψήγματα .  Αυτόν, ακριβώς, το φασιστικό σύστημα που   αντιπροσώπευε παλιότερα και σήμερα  το «Εθνικό Μέτωπο»  του «φίλου του» ,όπως  αποκαλούσε  ο ίδιος ο φασίστας ηθοποιός,  το Ζαν Μαρί Λε Πεν, τον περίφημο  πατέρα  της επίσης ακροδεξιάς ,ρατσίστριας,  προσφυγοφάγας και  πουτινόφιλης (μπουκομένη  και ελόγου της απο τα “ρούβλια” του δικτάτορα της Ρωσίας),   Μαρίν.

΄Οσες φορές, μάλιστα το φασιστικό αυτό κομματικό μόρφωμα της Γαλλίας ,«θριάμβευε» (φυσικά, μόνο στο  μυαλό και  τις επιθυμίες του παγκόσμιου Γκεμπελιστάν για τους λόγους που έχουμε εδώ αναλύσει),   ο ίδιος, ως ο «άγριος σκύλος των Λεπέν» ,ο  Αλέν Ντελόν,  έδειχνε τα άγρια δόντια του, ξεσπώντας   σε  τρομαχτικά  και ακατανόητα ,τουλάχιστον για καλλιτέχνη,  φασιστικά   αλυχτίσματα .

Είναι γνωστές οι θέσεις του Λεπενίτη ηθοποιού   για τη «Λευκή μας Γαλλία»! ΄Αγριος διώκτης  μεταναστών και  προσφύγων, ειδικά  Αράβων «(η Γαλλία δεν μπορεί να γίνει Μουσουλμάνα» και Αφρικανών ,πηγαίνει  στον… «άλλο κόσμο» με μπόλικο  αίμα στα χέρια  , «κολασμένων της γης». Αυτών που  δεν είχαν την τύχη να ξεψυχήσουν ήσυχα  στα μαλακά  («λευκά» κι αυτά)  σεντόνια    του Γάλλου ρατσιστή ηθοποιού, αλλά στη μάχη με  τα μανιασμένα κύματα των θαλασσών στα βάθη των οποίων κατέληξαν με τα παιδιά  στην αγκαλιά τους.  Από την αναλγησία της κρατικής  εξουσίας, που στηρίχτηκε εν πολλοίς και σε τέτοιες επώνυμες κραυγές και μάλιστα ξεχωριστές και ευδιάκριτες, λόγω των  «καλλιτεχνικών»  αναστημάτων τους, όπως αυτό  ενός Αλέν Ντελόν.

΄Ιδια φασιστική ήταν η στάση του ,  ως γνήσιος “αρσενικός” , σεξιστής  και φαλλοκράτης, απέναντι  στη γυναίκα -άνθρωπο.  Λάτρευε, όπως έλεγε τη γυναίκα, αλλά στην… ανάπηρη  φύση της . Μόνο ως θηλυκό, ως «σπερμοδοχείο»,  η ανάπαυλα του άντρα πολεμιστή και «στρατιώτη,  Είναι κι αυτός ο λόγος που    οι γυναίκες, τόνιζε συχνά,  δεν έχουν θέση σε αντρίκια παραδοσιακά πόστα,  όπως ο  στρατός. Ειδικά  στον  «ένδοξο γαλλικό στρατός μας»!

Απηνής  διώκτης , ασφαλώς  και των ομοφυλόφιλων ,οι οποίοι, ούτε λίγο ούτε πολύ είναι …ανώμαλοι, αφού «δεν είναι ούτε άντρες ούτε γυναίκες».  Και οι επιλογές τους είναι « φαναρά ενάντια στη φύση». Ειδικά, όταν έχουν απαίτηση  υιοθεσίας παιδιών.   (Σε αντίθεση, λέμε εμείς,  με τον ίδιο που, ως  πατέρας -κέρβερος των επιταγών της  φύσης, όπως εκείνος  αντιλαμβανόταν τους νόμους της φύσης, έκανε και ανάθρεψε παιδιά (*) , κάποια από τα οποία, ουδείς συνετός και σώφρων θα  ήταν ευτυχής να έχει).

Αυτός,  εν ολίγοις, υπήρξε  ο τεθνεώς  (και  ως τέτοιος «ου δεδικαίωται») Γάλλος ηθοποιός Αλέν Ντελόν. Ας τον θρηνήσει ο  απαίσιος και σάπιος κόσμος του φασισμού και του ολοκληρωτισμού. ΄Εχει πλήθος τέτοιοιους να “χύσουν μαύρο δάκρυ” για την απώλεια του  κράχτη  εγκληματικών ιδεοληψιών και ιδεασμών που η Φύση έχει αμετάκλητα καταδικάσει και αρνείται πεισματικά να υιοθετήσει.  Εμείς, όχι μόνο δεν κλαίμε για την απώλεια του κολλητού  των Λεπέν, αλλά τον …κατευοδώνουμε με κατάρες και ανάθεμα εξ ονόματος και της  μνήμης  των  θυμάτων του ρατσισμού, της μισαλλοδοξίας   και της αφροσύνης.

Με μια υπενθύμιση.  Είμαστε στη ζωή, πρωτίστως ό,τι λέμε και πράττουμε. Η συνέπεια και η πίστη σε αξίες φυσικές, διαχρονικές ,απαρασάλευτες και απαράγραπτες, είναι  αυτές που καθορίζουν όποιος χαρακτηρισμούς  μας προσάπτουν  οι συνετοί,.  Και  αυτούς  που διεκδικούμε   για μας από τους ίδιους,  όσοι πιστεύουμε και υπηρετούμε όμοιες ,τέτοιες συνετές και  φυσικές αρχές και αξίες.

_______________________-

(*) Μια μεγάλη περιουσία αφήνει στα τρία παιδιά του ο Αλέν Ντελόν, αλλά όπως σημειώνουν γαλλικά ΜΜΕ, ο κίνδυνος είναι να επανέλθει στο προσκήνιο η άγρια κόντρα μεταξύ των κληρονόμων του.

Η γοητεία, ο ζωώδης μαγνητισμός του ιερού τέρατος του γαλλικού κινηματογράφου αποτυπώθηκαν στο σελουλόιντ και σημάδεψαν γενιές σινεφίλ, αλλά εκτός από τον Ντελόν της μεγάλης οθόνης υπήρχε κι εκείνος που έγινε «πιόνι» μιας άγριας κόντρας τα τελευταία χρόνια για την περιουσία του.

Όπως ανέφερε η γαλλική εφημερίδα Le Monde, τους τελευταίους μήνες η διαμάχη αυτή με πρωταγωνιστές τα τρία παιδιά του Ντελόν, τον μικρότερο γιο του Αλέν Φαμπιάν, την μοναχοκόρη του Ανούσκα και τον μεγαλύτερο γιο του, Άντονι, κορυφώθηκε.

Στα… μαχαίρια η οικογένεια του Αλέν Ντελόν: «Ο πατέρας μας έχει ξεμωραθεί» λέει ο γιος, τον μηνύει ο ηθοποιός
Η πρώτη πράξη ήταν η σύγκρουση των παιδιών του Ντελόν με την Γιαπωνέζα σύντροφο του πατέρα τους, την 66χρονη Χιρόμι Ρόλιν. Υπέβαλαν μήνυση εναντίον της για ηθική παρενόχληση, υπεξαίρεση αλληλογραφίας και κακοποίηση ζώων μέχρι που κατάφεραν να τη διώξουν από το σπίτι του. Η δεύτερη πράξη ήταν επίθεση που εξαπέλυσε υποστηριζόμενος από τον μικρότερο αδελφό του ο Άντονι στην ετεροθαλή αδελφή του Ανούσκα κατηγορώντας την ότι «έγινε συνεργός στην κακοποίηση και τη βία της οποίας ο Αλέν Ντελόν ήταν το θύμα» , ένα σαιξπηρικό δράμα που κινδυνεύει να συνεχιστεί με τη μοιρασιά της περιουσίας του εκλιπόντος πατέρα τους.

Η διαθήκη του Ντελόν
Ο Ντελόν είχε προβλέψει τι θα ακολουθούσε τον θάνατό του και συνέταξε προσεκτικά τη διαθήκη του αφήνοντας στην αγαπημένη μοναχοκόρη του, καρπό του δεσμού του με το μοντέλο από την Ολλανδία Ροζαλί Βαν Μπρέμεν, το ήμισυ της περιουσίας του και το άλλο μισό στους δύο γιους του, οι οποίοι είχαν δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα τους και περιπέτειες με ναρκωτικά, όπλα και την δικαιοσύνη.

Μια περιουσία αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις, αφού πέρα από ακίνητα και έργα τέχνης, περιλαμβάνει και τα δικαιώματα από τις ταινίες του Αλέν Ντελόν, και τα προϊόντα με την επωνυμία του, από ρούχα μέχρι γυαλιά, αρώματα, τσάντες κτλ.

Μια άνιση ομολογουμένως μοιρασιά, που ο Ντελόν δεν απέκρυψε ποτέ από τους γιους του. Tα παιδιά του λένε ότι δεν θα αμφισβητήσουν την επιθυμία του, αλλά μένει να φανεί αν θα προστεθούν νέα επεισόδια στην κόντρα τους (.iefimerida.gr)