ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΥ

“Δημοσκοπήσεις: Μεγαλώνει η διαφορά της ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ και ανεβαίνει το Κίνημα Αλλαγής

 

Σταθερά διψήφιο προβάδισμα διατηρεί η Νέα Δημοκρατία από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως έδειξαν δύο νέες δημοσκοπήσεις, που δημοσιεύθηκαν.

Συγκεκριμένα, στη δημοσκόπηση της Pulse, η κυβέρνηση εμφανίζεται με προβάδισμα 12 ποσοστιαίων μονάδων, ενώ σε εκείνη της GPO η ΝΔ βρίσκεται μπροστά με 11 μονάδες.”

Τσίπρας: Πανηγυρίζει για το αποτέλεσμα των εκλογών στην Ισπανία (φωτο) • Η Άποψη

Γιώργος Παπανδρέου: Αγνώριστος στη Σκιάθο με την σύντροφό του (φωτο) - Aftodioikisi.gr

Είναι “ηλίου φαεινότερο” πως οι Φαναράδες και οι Παναγόπουλοι, αυτοαποκαλούμενοι…δημοσκόποι (!), όχι μόνο γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κάθε έννοια και δεοντολογία δίκαιης και καθαρής ενημέρωσης με τις πλαστές δημοσκοπήσεις  που παρουσιάζουν , αλλά και πλουτίζουν από τη διαπλοκή  τους με  τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Από την άλλη, η ελληνική δικαιοσύνη  πόρρω απέχει από του να λειτουργήσει ως η αυστριακή , η οποία   για λιγότερο σοβαρά, αλλά όμοια εγκλήματα ,  κι εκεί από  καιροσκόπους δημοσκοπήσεων ,έριξε ολόκληρη κυβέρνηση.

Εδώ … ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Κι ας μην έριχναν την κυβέρνηση. Απλώς ,να καλούσαν τους κατηγορούμενους για  να τους γνωρίσουν από κοντά και να διαπιστώσουν  τί λουλούδια είναι!

Αν, όπως και οι δύο πολιτικοί,  ο ένας ήδη αρχηγός κόμματος και ο άλλος  προαλειφόμενος,  επιθυμούν σοβαρά  και ανυπόκριτα  α. Να  σταματήσουν αυτή την γάγγραινα που σήμερα κατατρώγει όλο το σώμα της γνήσιας ενημέρωσης. β. Από  την υψηλή ,θεσμική  θέση που κατέχουν  να υπηρετήσουν την υπόθεση της  ελεύθερης και ακηδεμόνευτης ενημέρωσης  του ελληνικού λαού. γ.  Να πατάξουν τη μάστιγα της παραπληροφόρησης -παραπλάνησης, τη λεγόμενη σύγχρονη  Γκεμπελική  δημοσιογραφία,

Τους καλούμε

  1. Να αναλάβουν  “σταυροφορία”,  να κηρύξουν  “Ανένδοτο” και όχι ευκαιριακές κάθε φορά τοποθετήσεις και καταγγελίες για αυτά τα φαινόμενα σήψης σε μια Πολιτεία  που μόνο τέτοια δεν είναι η ελληνική.  Προτείνουμε  κήρυξη ΠΟΛΕΜΟΥ ,όχι    ΜΑΧΕΣ για το θεαθήναι ,  μέχρι την οριστική εξάλειψη αυτής της τεράστιας παθογένειας,   οι  λίαν επικίνδυνες παρενέργειες της οποίας,   μόνο σε  καθεστώτα  “Μπανανίας” παρατηρούνται.
  2. Να συγκροτήσουν από κοινού οι δύο , ομάδα ειδικών , ανεξάρτητων, και  χωρίς  τις όποιες  κομματικές  αγκυλώσεις   που θα μελετήσουν το μέγα αυτό ζήτημα σε βάθος και θα προτείνουν συγκεκριμένα μέτρα καταπολέμησης  και οριστικής εξαφάνισης  του ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΥ  από τον τόπο

Θα κοινοποιήσουμε  την παρούσα πρόταση και στους δύο πολιτικούς σήμερα.  Εμείς από τη δική μας μεριά, έχουμε ήδη προτείνει μέτρα και έχουν λάβει γνώση και ενημέρωση όλα τα  κόμματα της Αντιπολίτευσης. Και είμαστε και τώρα ανοικτοί σε κάθε πρόσκληση για συζήτηση και διατύπωση  κι άλλων, ουσιαστικών προτάσεων επί του συγκεκριμένου θέματος.

Εν αναμονή της απάντησης και ενημέρωσής μας  από τους παραλήπτες της πρόκλησης.  Κι ελπίζουμε αυτό να γίνει σύντομα, επειδή η παραπομπή στις “Καλένδες” της λύσης ενός προβλήματος  είναι ακόμα χειρότερη και  πιο ανήθικη στάση  από την  ίδιες τις συνέπειες του προβλήματος

_________________________________________________

                                                                    ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

1. Αδ. Γεωργιάδης για rapid test: Δεν θα εξισώσουμε τη θρησκεία με το κομμωτήριο

***

“Δεν μπορείς να απαγορεύσεις σε κάποιον την είσοδο σε χώρο λατρείας».

΄Εστω και χωρίς μάσκα;  Δηλαδή, ποιο από τα δύο… μαγαζιά είναι πλέον απαραίτητο και χρήσιμο για τη ζωή; Το κουρείο ή η εκκλησία;

΄Εχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Με την (υπο)στήριξη φανατικών  και ανεγκέφαλων θρησκευόμενων, Ελληνάρων, Ακροδεξιών  και λογής  όμοιων ψεκασμένων.

Η  συνετή,  ελληνική κοινωνία είναι όμηρος στα χέρια ανόητων, διεφθαρμένων  εγκληματικών φυσιογνωμιών, που ασκούν εξουσία,  σαν τον παραπάνω ανεύθυνο  και διεφθαρμένο κύριο.

Πώς  τους πολεμάμε, αν όχι με σύμπνοια και οργάνωση; Ας το κάνουμε. “Καιροί ου μενετοί”.

2.Διχαστικά και αναποτελεσματικά ημίμετρα για την πανδημία

 “Καθολικό «μπλόκο» στους ανεμβολίαστους από το Σάββατο: η πρόσβασή τους σε οποιαδήποτε κοινωνική δραστηριότητα περνά μέσα από την επίδειξη ράπιντ ή μοριακού τεστ. Εξαιρούνται καταστήματα τροφίμων, φαρμακεία και –αλίμονο– οι εκκλησίες.”

****

Για δείτε στο μαγαζάκι  των   συντακτών  της κολεκτίβας, πώς παίζουν σε δυο ταμπλό.  Σε δύο βάρκες μέσα αραχτοί , πάνε.

Διχαστικά μέτρα, μας λένε. Δηλαδή, δεν είμαστε διχασμένοι ,δυο διαφορετικοί κόσμοι   με τους ψεκασμένους;  Θέλουμε να τα βρούμε μαζί τους;  Και καταγγέλλουν πως τους μπλοκάρουν;  Τους καημένους τους ανεμβολίαστους! Τα αδέρφια μας τους…΄Ελληνες!

Τί προτείνουν ; Να  αφήσουμε ελεύθερους τους ανεγκέφαλους να σκοτώνουν κόσμο;  Και θα εξασφαλίσουμε έτσι την ποθητή από την κολεκτίβα σύμπνοια και ενότητα ΟΛΩΝ των…Ελλήνων;   Να πάμε μετά απ΄αυτό να πάρουμε και την Πόλη;

Δεν ντρέπονται οι  κοντυλοφόροι  της συμφοράς;  Δημοσιογραφία…”μια στο καρφί και μια στο πέταλο”. Δεν είναι η πρώτη φορά.

3.Tι απέγινε ο μαθητής που μούτζωσε τους επισήμους στην παρέλαση; Κουρέας στη Λάρισα και …αντιεμβολιαστής

“Αξέχαστη είναι για πολλούς η φωτογραφία ενός νεαρού μαθητή που μούτζωσε τους επίσημους προσκεκλημένους στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Λάρισα το 2011, την εποχή των «αγανακτισμένων».

Πράγματι, ενώ η παρέλαση εξελισσόταν κανονικά, ένας μαθητής, ο Αχιλλέας Μιχαλές, φτάνοντας στους επισήμους, έστρεψε την ανοιχτή παλάμη του απέναντί τους και τους… μούτζωσε.

Η κίνησή του αυτή αμέσως πυροδότησε χειροκροτήματα από τους παριστάμενους πολίτες, ενώ την ενέργειά του μιμήθηκαν μερικοί ακόμη μαθητές. Ο νεαρός μαθητής έγινε σύμβολο των τότε «αγανακτισμένων», με τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ να του πλέκουν το εγκώμιο για τη στάση του.

Η «Ελευθεροτυπία» έγραφε, για παράδειγμα, τότε ότι είναι εκφραστής μιας νέας γενιάς που σιγά-σιγά φτιάχνει το δικό της Πολυτεχνείο, ενώ η ΟΛΜΕ σχολίαζε ότι οι μαθητές συμμετείχαν με τον δικό τους τρόπο στις κινητοποιήσεις (sic) της 28ης Οκτωβρίου!”

iefimerida.gr

***

Αλλά γιατί  ο Καραγκιοζάκος Ράπτης στη φυλλάδα του  δε λέει  “Αχ, πού ‘σαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος” και για τον πέρα από αισχρό και γυρολόγο φίλο του Θεοδωρικάκο;   Ο τύπος, λέμε,  που  από το ΚΚΕ κατάντησε στα κράσπεδα της Χρυσής Αυγής.

 

Γράφαμε για το  θέμα  της  “μούτζας” τότε:

5-11-2012

”Κοιτάζοντας στον καθρέφτη ο Έλληνας σήμερα δε βλέπει τίποτα το επιθυμητό. Δεν μας φταίνε οι ξένοι για την κατάντια μας” λέει μεταξύ άλλων η διευθύντρια…

Γραπτή δήλωση σχετικά με το περιστατικό της αποβολής μαθήτριας του 2ου Λυκείου Πύργου, διένειμε χθες στον Τύπο η διευθύντρια του σχολείου κα Ελένη Καββαδά. Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:

«Δεν είχα σκοπό να απευθυνθώ μέσω του τύπου στην κοινή γνώμη. Όμως η έκταση που λαμβάνει το συγκεκριμένο περιστατικό με αναγκάζει να το κάνω. Δε θα σταθώ στη συμπεριφορά της μαθήτριας του σχολείου. Το νεαρό της ηλικίας της δικαιολογεί εν μέρει την επιθυμία της να τύχει δεκαπέντε λεπτά δημοσιότητας που κατά τον Andy Warhol αντιστοιχούν σε κάθε άνθρωπο.

Θέλω όμως να εκφράσω τον προβληματισμό μου για τους υπόλοιπους που μένοντας στην πρώτη εύπεπτη ανάγνωση δεν δίστασαν να εκμεταλλευτούν κομματικά ή να πουλήσουν παραπάνω φύλλα κιτρινίζοντας και εμμένοντας στο δρόμο που έφερε την Ελλάδα έως εδώ που είναι σήμερα.

Κοιτάζοντας στον καθρέφτη ο Έλληνας σήμερα δε βλέπει τίποτα το επιθυμητό. Δεν μας φταίνε οι ξένοι για την κατάντια μας. Εμείς μόνοι μας κατεβήκαμε όλα τα σκαλιά και βρεθήκαμε εδώ που είμαστε. Ποιες αρετές πρεσβεύουμε; Την αλήθεια, την υπευθυνότητα, τη σοβαρότητα, τη φιλοτιμία; Μάλλον την ευκολία, το χάιδεμα των αυτιών, τον ωχαδερφισμό, την απάθεια.

Ο παιδαγωγός λοιπόν που πρέπει να βρίσκεται; Ποια παραδείγματα να δίνει με τη συμπεριφορά και τη στάση του; Έχουν λοιπόν όλα τελειώσει ή υπάρχει ακόμα ελπίδα;» (MME)

Στα 30 χρόνια “διακονίας” στη δημόσια εκπαίδευση, διαπίστωσα τούτο: Ο ΄Ελληνας δάσκαλος  και των τριών βαθμίδων είναι  δυστυχώς “μικρός” και “λίγος”. Αν κάποιον κλάδο είχε περισσότερο ανάγκη η ελληνική κοινωνία, μεταπολεμικά τουλάχιστον, ήταν αυτός των εκπαιδευτικών. Δεν είχε η χώρα την τύχη, όμως, να την υπηρετήσουν οι καλύτεροι παιδαγωγοί.  Κι αυτό, δεν είναι διαπίστωση μόνο, όσων ασχολούνται με την ελληνική παιδεία. Ολόκληρη η ελληνική κοινωνία το γνωρίζει.

Γι΄αυτό ,αποτελεί ευχάριστη έκπληξη το κείμενο της Ελένης Καββαδά, Δ/ντριας σε Λύκειο του Πύργου. Πάντα, βέβαια, στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση υπήρχαν κάποιοι καταπληκτικοί άνθρωποι που σήκωναν στους ώμους τους το βάρος της ευθύνης και της αποστολής  ενός εκπαιδευτικού και  διέσωζαν στο “νήμα” το κύρος και την αξιοπρέπεια  του ελληνικού σχολείου-παν/μίου. Ωραίοι άνθρωποι, αλλά… “μετρημένοι στα δάχτυλα”!. Μια  τέτοια “δασκάλα”  είναι η Ελένη Καββαδά. Τα είπε όλα στην απολύλογη δήλωσή της που πέρα από το ουσιαστικό και πολιτικό περιεχόμενό της, είναι και ως γραπτό ένα δροσερό και γλαφυρό κείμενο.  Δε θα το σχολιάσουμε, για να μη  χαλάσουμε τη μαγεία του.΄Αλλωστε, “λάμπει” από μόνο του  σαν διαμαντάκι και δε χρειάζεται κανενός είδους υποστήριξη.

Θα παραθέσουμε  μόνο ένα δικό μας σχολιασμό στο  Homo-Naturalis.gr σε ανάλογη αντίδραση μαθητών στην παρέλαση για την επέτειο της απελευθέρωσης των Ιωαννίνων (21-2-2012).

Η ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΜΙΑΣ…ΜΟΥΤΖΑΣ

23.02.12

(Το θέμα ανέβηκε στην  ISTORIKI DIMOSIOGRAFIA TIS EVOMDAS (“DROMENA” EDO KE PARAPERA”στις 23-2-2012)

“Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012
Παρέλαση με μούτζες στα Γιάννενα
Στα Γιάννενα έγινε τη Δευτέρα 21 Φεβ 2012 παρέλαση για την απελευθέρωση της πόλης. Καλό είναι να σημειώσουμε πως:
1) ΔΕΝ παραβρέθηκαν βουλευτές (που παλαιότερα διψούσαν για προβολή), υπουργοί, αλλά ούτε και ο Κάρολος Παπούλιας, που πάντα πήγαινε.
2) Απέναντι από την εξέδρα των επισήμων, προφανώς για να μην  εξστασιαστεί το πλήθος από τις εκδηλώσεις αγάπης προς τους εκπροσώπους της κυβέρνησης και της λαοπρόβλητης εξουσίας, δεν επετράπη η παρουσία κόσμου, παρά μόνο
το απέραντο κενό.
3) Η πλειοψηφία των μαθητών απέστρεψαν το βλέμμα τους από τους επίσημους, οι οποίοι εισέπραξαν μάλιστα και πολλές μούτζες από τους μαθητές.
4) 17 ολόκληρες διμοιρίες των ΜΑΤ είχαν επιστρατευτεί για το φόβο των παραπάνω εκδηλώσεων αγάπης του πλήθους.

Αντε, και σ’ ανώτερα!! (ΜΜΕ)

***

 30 χρόνια στην εκπαίδευση είναι αρκετά, για να μπορεί κανείς να γνωρίζει καλά την ψυχοσύνθεση , τις “πεποιθήσεις” και τις  συμπεριφορές  των μαθητών-εφήβων-μετεφήβων που είναι σχεδόν στερεότυπα επαναλαμβανόμενες και …επέκεινα χρόνου (διαχρονικές!), όσο καιρό, τουλάχιστον, κάθονται στα θρανία (αναφερόμαστε περισσότερο στους μαθητές-Λυκείου και τους φοιτητές). Με αφορμή λοιπόν τις μούτζες των μαθητών  στην… εξέδρα των επισήμων, να επιχειρήσουμε μια συνοπτική κατα-περι-γραφή  του ψυχισμού και της “αντίληψης” των μαθητών και των τρόπων που εκφράζονται. Να θυμίσουμε πως  οι μαθητές σ΄αυτή την ηλικία δεν έχουν μορφώσει σταθερή  “ιδεολογία”. Είναι “οπαδοί”, ευκαιριακοί τις περισσότερες φορές, επειδή ακόμα διαπλάθονται, “μορφώνονται”, εκ-παιδεύονται. Το ανώριμο της ηλικίας, αλλά και ο καταιγισμός των ερεθισμάτων που δέχονται από οικογένεια, σχολείο, παρέες-λοιπό εξωτερικό περίγυρο, ΜΜΕ, “πλήττουν” με μεγαλύτερη ένταση τους ανθρώπους αυτών των ηλικιών. Δοθέντος, μάλιστα, πως δε διαθέτουν επαρκή “εξοπλισμό άμυνας” (λογική αντίδραση), συνήθως λειτουργούν-απαντούν σε αυτά τα ερεθίσματα με μπόλικο συναισθηματισμό και φυσικά με περίεργη-ακατανόητη για πολλούς (ειδικά τους γονιούς), ακρισία.

 Σ΄αυτή την ερμηνεία μέσα είναι ενταγμένες και εξηγήσιμες  οι μούτζες των νεαρών στην παρέλαση για την επέτειο της απελευθέρωσης των Ιωαννίνων (21-2-2012). Η κατατρύχουσα τη χώρα οικονομική κρίση αποτελεί μείζον  ερέθισμα αρνητικής συναισθηματικής έκφρασης-έξαρσης σε όλους τους ΄Ελληνες, αλλά είναι ιδιαίτερα αισθητή και μη ελέγξιμη ειδικά στις νεαρές ηλικίες. Οι επιπτώσεις που υφίστανται από αυτή την κρίση,  γίνονται περισσότερο αντιληπτές από άτομα της εφηβείας και μετεφηβείας ,επειδή ακριβώς είναι άμεσα ορατές και καμιά φορά καταλυτικές για τη ζωή τους, που “ξεκινά τώρα”. Δεν είναι λίγο πράγμα να έχεις (να σου έχουν επιβάλει) μια “στρωμένη” αντίληψη για τη ζωή και ξαφνικά να σε ξεβολεύουν, να σε πετάνε πακέτο στα …αζήτητα και να σου λένε πως τώρα πια δε θα πορευτείς έτσι, αλλά αλλιώς. Για παράδειγμα, επί συναπτά μεταπολεμικά χρόνια ,η δεσπόζουσα-κυρίαρχη νοοτροπία του ΄Ελληνα γονιού  ήταν τούτη: “Μάθε, παιδί μου, γράμματα”. Σκίσου να μπεις σε μια σχολή, να πάρεις (“κουτσά- στραβά”) ένα χαρτί, να βολευτείς (η να σε βολέψουμε) κάπου, ή ακόμα, έτσι και βγάλεις καμιά “καλή” σχολή (ιατρική, πολυτεχνείο)  να τα “κονομάς τρελά” κιόλας.

Ξαφνικά, λοιπόν, ένα πρωί, αυτά τα γαλουχημένα με τέτοια αντίληψη-πεποίθηση παιδιά, ξυπνούν απότομα και μέσα στο άγουρο ξύπνημα, ακούνε μοιρολόγια, θρήνους, κοπετούς, (“θέλτε να ακούστε κλάηματα”). ΄Ενας πανικός,  η… έξοδος του Μεσολογγίου. Εκεί, παθαίνει ταράκουλο το παιδί, που έχει ανάγκη σ΄αυτή την ηλκία από πολλά ,αλλά ,ειδικά,  από προστασία, ασφάλεια και σταθερότητα. Με την οικονομική κρίση τα πάντα έχουν τεθεί πια σε επικίνδυνη αστάθεια, αβεβαιότητα. Η σφοδρή θυμική αντίδραση, επομένως, είναι αυτονόητη, αναμενόμενη και  συναρτημένη με αυτήν ακριβώς την αίσθηση της απώλειας του “εδάφους”, της ανασφάλειας, του χάους και της αβύσσου που έρχονται. Κι επειδή, όπως είπαμε,  τα άτομα αυτά δεν είναι σε θέση ηλικιακά ( εδώ δεν είναι ούτε οι μεγάλοι πολλές φορές) να σταθμίσουν τα πράγματα, δεν έχουν τη λογική δυναμική να αναζητήσουν τις πραγματικές αιτίες των γεγονότων και των φαινομένων, να ασκήσουν την αρετή της αυτογνωσίας ,να αποδώσουν-καταμερίσουν ευθύνες, εύκολα ενστερνίζονται την “τρέχουσα” ΄και συνήθως απλοϊκή αντίληψη  της ερμηνείας -ανάλυσης (αίτια, αφορμές, συνέπειες) των γεγονότων. ΄Ετσι,  στη συγκεκριμένη  συγκυρία, στη δεινή οικονομική κρίση, ο πραγματικός φταίχτης,  ο αποδιοπομπαίος τράγος, είναι ο… Γερμανός, ο “πολιτικός”, ο τοπικός “άρχοντας”, ο “ άλλος”  γενικώς και αορίστως (στον “άλλο” δε συμπεριλαμβάνονται ασφαλώς, ο καταδικός ή ο δικός τους άνθρωπος).  Εύκολα τώρα αυτή η  ψευδής -επιφανειακή ερμηνεία,  τροφοδοτεί τον ψυχισμό τους με σφοδρά κύματα αγανάκτησης, οργής, μίσους, περιφρόνησης, αηδίας για τους υπαίτιους, με όλα  εκείνα τα αρνητικά συν-αισθήματα, που είναι επιγεννήματα  τέτοιων ψυχικών φορτίσεων.

 Οι μούτζες των μαθητών, λοιπόν, ήταν μια εντελώς θυμική, ασυνείδητα κατευθυνόμενη, εκτονωτική ενέργεια που ούτε για “κρέμασμα” των δραστών είναι, ούτε και για έπαινο-επιβράβευση. Ο λόγος ένας: Από τη  μια,  να μη μαθαίνουν οι άνθρωποι απ΄αυτή την ηλικία  να αποδέχονται   την εύκολη, συνήθως ελεγχόμενη ερμηνεία  των γεγονότων και από την άλλη, να εθίζονται να μην εκτονώνουν τη φόρτισή τους, πάλι με “εύκολο” τρόπο και ειδικά σε στόχους που δεν είναι εκατό τοις εκατό σίγουρο πως εκείνοι   ευθύνονται για τη σημερινή τους δυστυχία  και μάλιστα περισσότερο από τους …γονείς τους.

4. Η Κίνα και η Ρωσία απάντησαν σήμερα στις επικρίσεις του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν για την απουσία των ηγετών τους από την διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα COP26 που διεξάγεται στη Γλασκώβη και σημείωσαν ότι έχουν αναλάβει δράση για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

«Οι πράξεις είναι πιο σημαντικές από τα λόγια», δήλωσε ο εκπρόσωπος της κινεζικής διπλωματίας Ουάνγκ Ουενμπίν, επικρίνοντας τα «κούφια λόγια» του Αμερικανού προέδρου.

Στην Αθήνα την Κυριακή ο κινέζος πρόεδρος - Όλο το πρόγραμμα | in.gr

Αυτός ο Πούτιν είναι… για φάγωμα (Photo) | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

“Ο  Μπάιντεν  επισήμανε τις «συγκεκριμένες» δεσμεύσεις της χώρας του κατά της κλιματικής αλλαγής. Η Κίνα, ο πρώτος ρυπαντής παγκοσμίως, είναι η χώρα που επενδύει περισσότερο στις πηγές καθαρής ενέργειας.

Η Μόσχα απέρριψε επίσης τις χθεσινές επικρίσεις του Μπάιντεν: «Δεν συμφωνούμε», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ. Οι ενέργειες της Ρωσίας κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη «είναι συνεπείς, προσεκτικές και σοβαρές», πρόσθεσε.

«Πιστεύω ότι ήταν σοβαρό σφάλμα της Κίνας που δεν ήρθε» και ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ «έχασε την ευκαιρία να επηρεάσει ανθρώπους σε όλον τον κόσμο», δήλωσε χθες ο Αμερικανός πρόεδρος σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε κατά το πέρας της δικής του συμμετοχής στην COP26.

Η διάσκεψη για το κλίμα της Γλασκώβης, η οποία θεωρείται ζωτικής σημασίας, διεξάγεται ως τις 12 Νοεμβρίου.

«Πρόκειται για ένα τεράστιας σημασίας ζήτημα και αυτοί (οι Κινέζοι) γύρισαν την πλάτη. Πώς μπορούν να το κάνουν αυτό και να διεκδικούν έναν οποιονδήποτε ηγετικό ρόλο;», διερωτήθηκε ο Αμερικανός πρόεδρος”.

****

«Οι πράξεις είναι πιο σημαντικές από τα λόγια». Οι  δυο δικτάτορες απαντούν  …”άλλα λόγια ν ΄αγαπιόμαστε” και μάλιστα  με το θράσος και  την αμετροέπεια  ενός τρομοκράτη. Σιγά που θα διέθεταν, τέτοιοι που είναι,  στοιχειώδη τσίπα.