«O Μέγας Αλέξανδρος είναι θαμμένος στη Βεργίνα», τόνισε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, επιμένοντας και σήμερα στη θεωρία της: «Έπρεπε να γίνω 100 χρόνων για να είμαι σίγουρη για ένα πράγμα. Και αυτό είναι ότι ο Μέγας Αλέξανδρος είναι στη Βεργίνα».
****
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑ “ΕΛΛΗΝΙΚΗ”, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Η…ΣΠΑΡΤΗ!
– “Πάγωσε” η ανασκαφή μετά την αποκάλυψη του δαπέδου πριν την κύρια είσοδο στον τάφο
– Πως όλοι συνδέουν το ψηφιδωτό με Μ. Αλέξανδρο και Φίλιππο.
Το απίστευτης ομορφιάς και τεχνικής ψηφιδωτό άλλαξε τα δεδομένα.
Φαίνεται ότι υπάρχει σχέση με Μ. Αλέξανδρο και Φίλιππο
Η Γ.Γ. του υπουργείου Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη μιλώντας το πρωί στα parapolitika 90,1 και τον Νίκο Ευαγγελάτο είπε ότι μπορεί να συνδεθεί άμεσα με την αντίστοιχη ζωγραφιά στους βασιλικούς τάφους της Βεργίνας και έτσι ο νεκρός να έχει συγγενική σχέση με τον Μ. Αλέξανδρο και τον Φίλιππο.”
Αυτές τις κυρίες (Περιστέρη, Παναγιωταρέα και Μενδώνη) που καταντήσανε την ανασκαφή στην Αμφίπολη σαν εκπομπή πρωινάδικου (τύφλα νά΄χει η Ελένη Μενεγάκη),κανείς δεν μπορεί να τις συμμαζέψει;΄Εχουν χάσει εντελώς πια τον έλεγχο και ξεκατινιάζονται,ως “κουρκουσούρες γραίες”, σε ρεσιτάλ κουτσομπολιού και εθνικο-λαϊκιμού του αισχίστου είδους. Πόσες ηλιθιότητες και μεγαλοστομίες έχουν ξεστομίσει μέχρι σήμερα (και όχι μόνο αυτές) με μοναδικό στόχο να κάνουν το κομμάτι τους κα να βγάλουν τα εθνικιστικά του απωθημένα, δε λέγεται.
Τί τζέρτζελο είναι αυτό, τί ντελίριο; Τί πανηγυράκια στήνουνε κάθε φορά ειδικά αυτες οι τρεις…Χάριτες με το τόσο σοβαρό, επιστημονικό και εντελώς ακατάλληλο για οποιαδήποτε εκμετάλλευση θέμα; Από το να ικανοποιούν τις ανόητες ανάγκες τους για αναγνωρισιμότητα οι διάφοροι , μέχρι να… εξ-οπλίζονται με αφορμές, για να τα “χώνουν” στους Σκοπιανούς οι “Μακεδονομάχοι” και ο…εθνικώς φρονών Καργάκος! Απίστευτο κατάντημα της αρχαιολογίας.
Λοιπόν,για να σοβαρευτούμε. Από τα μέχρι σήμερα δεδομένα της ανασκαφής στην Αμφίπολη μπορούμε να συμπεράνουμε τα εξής: 1. Μάλλον το ταφικό μνημείο δεν είναι… τάφος (αποκλειστικά τουλάχιστον),αλλά και “ιερό” (Διο(ω)νύσου;). Μπορεί το “ιερό” να έγινε πάνω ή κοντά σε τάφο και αντίστροφα, μια και η έκταση είναι τεράστια, για να χωρέσει και τα δύο. 2. Δεν είναι μνημείο ρωμαϊκό, αλλά μακεδονικό με άγνωστη ακόμα (ασφαλή) χρονολόγηση. ΄Ομως,μπορεί και οι Ρωμαίοι να είχαν βάλει το χεράκι τους, για να το διαμορφώσουν κατά το γούστο τους μια και συνήθιζαν να το κάνουν σε πολλά μνημεία της χώρας. Για παράδειγμα ,ο τύμβος του Μαραθώνα, σχεδόν βέβαιο σήμερα, δεν είναι το αυθεντικό μνημείο των Μαραθονομάχων, αλλά αντικατέστησε κάποιο άλλο,παλιότερο. Τον τύμβο ξέρουμε πως τον έκανε ο Ηρώδης,που ακολούθησε την τακτική του Αδριανού και πιθανότατα το παλιότερο μνημείο του Μαραθώνα το μετέφερε στην έπαυλή του. 3.Κανένας Φίλιππος, Αλέξανδρος ή άλλος βασιλιάς δεν αναπαύεται εκεί μέσα για τον πολύ-πολύ απλό λόγο πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, η “δημοσιογραφία” της εποχής, αλλά και των κατοπινών αιώνων θα το γνώριζε . Κανείς ιδιώτης ή “εξουσία” δεν ήταν σε θέση και να ήθελαν διακώς να αποκρύψουν τόσο μεγάλο τάφο και να φυλάξουν μυστικό την ταυτότητα του “ενοίκου” του.(Γιατι άλλωστε; Τα περί σύλησης των τάφων είναι εντελώς χαζό επιχείρημα). Να σημειώσουμε εδώ παρεμπιπτόντως πως στην αρχαία εποχή, αλλά και μέχρι την ανακάλυψη της τυπογραφίας, “δημοσιογράφοι” ήταν οι ιστορικοί και μάλιστα θα λέγαμε ασκούσαν την “ιστορκή δημοσιογραφία”, ακριβώς όπως την ασκούμε κι εμείς από τις σελίδες του Homo-Naturalis.gr σήμερα. Τίποτα δεν μπορούσε να ξεφύγει από το δημοσιογραφικό-ιστορικό τους δαιμόνιο και θα έκαναν τα πάντα για να ανακαλύψουν- δημοσιεύσουν ή και να “κατασκευάσουν” μια είδηση με το ακονισμένο ως σπαθί “φτερό” τους. (Δες περισσότερα στην κατηγορία “ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ”-“ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Εισαγωγή). Να φέρουμε ένα παράδειγμα. Ο μεγάλος Ιουδαίος ιστορικός Ιώσηπος ( γ. 37 μ.χ ,πολυγραφότατος ,κάπου 29 “βιβλία”) προσκομίζει την ιστορική δημοσιογραφική του ύλη ,την καταγράφει και μας την παραδίδει έμφορτη με καταπληκτικές (και με την έννοια “ασήμαντες” ή και “ανιαρές” ) λεπτομέρειες. (΄Οπως έχουμε αναφέρει σε θέμα μας με τίτλο ο “Ιστορικός Ιησούς”, καταγράφει ακόμα και “πότε …έβηξε ο αρχιερέας!). Αν, λοιπόν,στην Αμφίπολη,κατασκέυασαν ένα τόσο λαμπρό ταφικό μνημείο (ορατό από παντού και από όλους, που χρειάστηκε πολύς χρόνος, κόπος και έξοδα να περατωθεί) ,για να τοποθετήσουν τη “μούμια” του Αλέξανδρου ή της μάνας του ή του γιου του,ΟΛΟΙ θα το γνώριζαν και πρώτοι απ΄όλους τα “τσακάλια” της εποχής, οι δημοσιογράφοι-ιστορικοί. ΄Ετσι το “μυστικό” θα το παρέδιδαν, ο κόσμος να χαλάσει, στις γενιές. Δεν κρύβονται αυτά. Είναι ιστορικές αφέλειες, επιπέδου συγγραφής … Καργάκου να επικαλούμεθα τέτοια εθνικιστικά φληναφήματα και να φέρνουμε το εξαφανισμένο πτώμα του Αλέξανδρου (πιθανόν γιατί τον είχαν δηλητηριάσει οι “επίγονοι” και δεν ήθελαν να γίνουν… βούκινο από πολύ πιθανή,ως βέβαιη, νεκροψία) από την Αίγυπτο στην Αμφίπολη, για να αποδείξουμε (σε ποιούς και τί ανάγκη έχουμε;) πως η Μακεδονία είναι…ελληνική. Μα ποιος το αμφισβητεί; Γιατί τόσος ντόρος και τέτοιο πάθος γι΄αυτό;΄Οσο περισσότερο κραυγάζουν κάποιοι, τόσο περισσότερο διαπιστώνονται ο φόβος, η ανασφάλεια και η σύγχυση που τους διακατέχουν για την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Να το ξεκαθαρίσουμε για πολλοστή φορά: Η Αρχαία Μακεδονία ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΑΔΑ γιατί δεν υπήρχε Ελλάδα τότε. Ούτε οι Σπαρτιάτες (ο Θουκυδίδης για να τους εκδικηθεί, θέλει τους κατοίκους της νήσου του Πέλοπος …βαρβάρους!),οι ΄Ιωνες, οι Ηπειρώτες ήταν ΄Ελληνες. Κράτη αυτόνομα είχαν, χωρίς πραγματική ,αλλά μυθική ταυτοποίηση καταγωγής (Πελασγοί, Λέλεγες, Δαναοί, Αχαιοί κ.λπ),τα οποία ενώνονταν μεταξύ τους θα λέγαμε σήμερα “εθνικά” πολύ χαλαρά με “κρίκους” κυρίως της γλώσσας και της θρησκείας και όχι της κοινής συνείδησης καταγωγής. Οι Αρχαίοι Μακεδόνες,γα να μείνουμε σ΄αυτούς, είχαν πολλές κοινές θεότητες με τα άλλα “ελληνικά” γένη, μιλούσαν πιθανότατα ένα ιδιόμορφο,”βαρύ” ελληνικό “ιδίωμα” (να το πούμε διάλεκτο;) και δε διέφεραν σε τίποτα στην “ελληνική” τους καταγωγή από τους Σπαρτιάτες, μια και ΚΑΝΕΝΑΣ τους (ως “αίμα”,γενετικά) δεν ήταν ΄Ελληνας,όπως σήμερα κάποιοι Νεο-΄Ελληνες το φαντάζονται. Αυτές οι ευαισθησίες να θέλουμε σώνει και καλά να αποδείξουμε, είτε ως Πελοποννήσιοι είτε ως Μακεδόνες, πως τρέχει κατα-κάθαρο ελληνικό αίμα στις φλέβες μας και μάλιστα ως γήσια τέκνας της …εταίρας Ασπασίας και ιστορικές αφέλειες είναι και …κρυφο-ναζισμό υποκρύπτουν.
Χαλαρώστε Ελληνάρες!