Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΟΡΝΕΙΑ (3ο)

  1. Σεξουαλική παρενόχληση.

Αν κάτι στην ιστορία του σεξισμού είναι εντελώς σε λάθος πορεία και όσον αφορά τον ορισμό της έννοιας, αλλά και ως προς τις συνέπειες  και τον επιμερισμό  τους στους ενόχους του συγκεκριμένου εγκλήματος και διαχρονικού ..αθλήματος ,είναι η σεξουαλική  παρενόχληση. Στις ημέρες μας έχει πάρει πλέον μορφή χιονοστιβάδας.

Συνήθως η σεξουαλική παρενόχληση ορίζεται ως  η  λεκτική ή σωματική συμπεριφορά με σεξουαλικό  περιεχόμενο είτε για την   επίτευξη σεξουαλικής συνεύρεσης , συνήθως  μέσω της υπόσχεσης  ανταλλαγμάτων πάση φύσεως ,άρα την  αποκόμιση κέρδους με ανορθόδοξα μέσα , είτε για την προσβολή και  τη μείωση της  προσωπικότητας του   δεχόμενου  την όχληση . Τα αποτελέσματα της συμπεριφοράς αυτής,  εκτείνονται  σε   μεγάλη γκάμα. Η προσπόριση   παράνομου ή ανήθικου κέρδους,  ο φόβος, η απειλή, ο εξευτελισμός και άλλες τέτοιες  ταπεινωτικές καταστάσεις   του ανθρώπου είναι από τα πλέον συνήθη.

Ως τώρα, η σεξουαλική παρενόχληση ,εξαιτίας της παρερμηνείας της έννοιας  αλλά και της ασάφειας του νόμου, εθεωρείτο ως αποκλειστικό …προνόμιο του άντρα.  Εκείνος παρενοχλεί τη γυναίκα με χυδαίες ή όχι εκφράσεις,( “καμάκι”), με υπονοούμενα, αλλά  και με υποσχέσεις προσφοράς  οικονομικών ή άλλων ανταλλαγμάτων. Γνωστά ,συνήθη και συμβαίνοντα όλα τούτα καθημερινά στις κοινωνίες. Ειδικά μέσα σε μια σεξιστική, όπως είναι  σήμερα η εποχή μας, αλλά και υφιστάμενη πανταχόθεν τις εξευτελιστικές  συνέπειες του καπιταλισμού για τη ζωή του ατόμου,  εξαιτίας της καταλυτικής επικράτησης  των νόμων της οικονομίας της αγοράς.”΄Ολα πωλούνται  και αγοράζονται σήμερα” είναι η συνήθως   περιρρέουσα    γύρω μας  αντίληψη.

Αντίθετα από την παρωχημένη  αυτή  πεποίθηση πως  σεξουαλική  παρενόχληση έχει πομπό τον άντρα  και (απο)δέκτη τη γυναίκα, στην πραγματικότητα συμβαίνει εν πολλοίς  το αντίθετο. Η περίφημη και αποστομωτική λαϊκή φράση “το μ@υνί σέρνει καράβι”,  εμπεριέχει ΟΛΗ τη φιλοσοφία της σεξουαλικής παρενόχλησης από τη μεριά των γυναικών τούτη τη φορά. στους άντρες . Μια παρενόχληση που δεν πλήττει μόνο τον αντρικό πληθυσμό, αλλά ΚΥΡΙΩΣ το σύνολο των γυναικών που λόγω των καθιερωμένων σεξιστικών  προτύπων δεν ανταποκρίνονται σε αυτά και κυρίως, ηλικιακά και εμφανισιακά.

Μια ιδιαίτερα αναγκαία να τονισθεί εδώ  συνέπεια  όμοιων συμπεριφορών, είναι και εκείνη που ανήκει στην κατηγορία του σεξουαλικού  εκβιασμού για οικονομικά κυρίως οφέλη. ΄Οταν ,μάλιστα ,ενοικιάζονται αυτές οι υπηρεσίες  για πολιτικούς λόγους, όλοι οι εμπλεκόμενοι θύτες σε τέτοιο έγκλημα ,είναι εντελώς κατάπτυστοι. Χαρακτηριστικό   παράδειγμα αυτό των αμερικανικών υπηρεσιών που επιστράτευσαν τέτοια αισχρά  μέσα ,για να συλλάβουν πριν χρόνια και να εξοντώσουν σήμερα τον ηρωικό ακτιβιστή  μπλόγκερ Τζούλιαν ΄Ασανζ .  Το  σχέδιο εκτελέστηκε, ακριβώς   με την εργαλειοποίηση κατηγοριών για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση δύο  γυναικών.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που δε θα έχει να διηγηθεί  (ή να έχει και ο ίδιος πέσει θύμα) μια ή πολλές τέτοιες ιστορίες στη ζωή του  στους χώρους δραστηριότητάς του, με περιεχόμενο  ό, τι ακριβώς υπονοεί η παραπάνω θυμόσοφη  λαϊκή φράση. Θέσεις καταλαμβάνονται αβρόχοις ποσί, (ή καλύτερα  δια ανοιχτών μηρών),   χρήματα και περιουσίες κερδίζονται άκοπα, επιτυχής και εύκολη πρόσβαση σε δύσκολα  για άλλους  ζητούμενα, ανατροπές,  εγκαταλείψεις συντρόφων, εστιών, παιδιών, προδοσίες κάθε είδους.  Γνωστά και ως επαναλαμβανόμενα, κουραστικά.

Αρκεί να θυμίσουμε ,κυρίως το αμερικάνικο ΜE TOO και την ξετσίπωτη δοσοληψία μεταξύ  ηθοποιών  και σεξομανών παραγωγών και σκηνοθετών.  “Δώσε μου ρόλο ,να σου προσφέρω  …μεζέ”!  ΄Ιδιες ανήθικες καταστάσεις , συναντάει  κανείς σε όλους τους  επαγγελματικούς χώρους.  Και με μόνο “μπούτι έξω”, ακόμα και  χωρίς άλλες άλλες  πικάντικες και ζουμερές παραχωρήσεις να  προσφέρονται ,  κάνουν γερή μπάζα  οι  πρωταγωνιστές. Σε βάρος,  φυσικά,  άλλων, που εξαιτίας μια  τέτοιας δοσοληψίας, χάνουν ό,τι δικαιωματικά τους ανήκει.

Και   ο νόμος, συνήθως ,τιμωρεί   τον    προϊστάμενο,  τον  ασκούντα γενικώς   εξουσία και  ενοχλούντα  σεξουαλικώς  υπάλληλο,  όχι, όμως  και αντιστρόφως, όπως θα έπρεπε. Ειδικά στο χώρο της εκπαίδευσης, ως έχων ιδίαν αντίληψη, το αλισβερίσι βαθμού,  απόκτησης πτυχίου,  υποτροφίας και άλλων  τέτοιων εξυπηρετήσεων ,είναι στην ημερήσια διάταξη. Και πολλές φορές τιμωρήθηκαν τέτοιοι σεξομανείς εκπαιδευτικοί. Ποτέ ,όμως,  δεν αφαιρέθηκε τίτλος  από  φοιτήτρια που  τον απόκτησε με τα “πόδια” ,  αντί με το κεφάλι. Αν μη τι άλλο, προς ηθική ικανοποίηση άπειρων φοιτητών που παιδεύονται, μπορεί και για χρόνια ,να πάρουν βαθμό και πτυχίο από τέτοιους απαράδεκτους  εκπαιδευτικούς.

΄Ενα , πάντως, χρειαζόμαστε και πρέπει να  μείνεις ως γνώση σε αυτή την ανάλυση.  Πολλά  επιτυγχάνονται,  χωρίς άλλα προσόντα, πλην εκείνου που η   λαϊκή ατάκα    προσδιορίζει ως καταλυτική δύναμη.  Ως εκ τούτου , είναι παράνομη και τιμωρητέα τέτοια  συμπεριφορά, που εκτός των άλλων είναι και ταξική, ρατσιστική, καπιταλιστική    για  μια μια κοινωνία δικαίου, με  νομικό πολιτισμό.  Κι ακόμα, να μην ξεχνάμε, όπως ήδη αναφέραμε ,πως οι συνέπειες είναι ακόμα πιο απεχθείς  για το  μεγαλύτερο κομμάτι του γυναικείου   πληθυσμού που,  ή δεν έχει  τέτοια “προσόντα”, όπως ορίζουν τα σεξιστικά  πρότυπα των γνωστών βιομηχανιών,   ή δε θέλει για λόγος ηθικής και αξιοπρέπειας να  τα χρησιμοποιήσει.

2. Η πορνεία.

Την είπαν το αρχαιότερο  επάγγελμα” . Δεν είναι. Είναι…λειτούργημα ανά  τους αιώνες. ΄Οπως εκείνο του γιατρού, κυρίως. Αλλά και του δάσκαλου. Ας δει κανείς πώς ο Πλάτωνας ,έστω και  χωρίς  την αποδοχή  του 100%   των απόψεών του  στο ΣΥΜΠΟΣΙΟ, αντιλαμβάνεται το συγκεκριμένο  ζήτημα, μέσω της διήγησης του Σωκράτη για την προσφορά ερωτικής γνώσης από τη  ιέρεια  Διοτίμα (σ.σ.  Της έκλεψαν σήμερα το όνομα της σπουδαίας αυτής εταίρας της αρχαιότητας  παρανόμως και προκλητικώς ,  κάποιες  μαινάδες ανιστόρητες   στη  φασιστική, εμφυλορατσιστική  ΜΚΟ “Διοτίμα”).

Η πορνεία της γυναίκας στους αιώνες,  δεν έχει να κάνει με την ανεξέλεγκτη έκχυση τεστοστερόνης και συγγενών  ορμονών στο αίμα του άντρα. Δεν οφείλονται στις αυξημένες  σεξουαλικές  ανάγκες του σερνικού,  όπως διατείνονται  οι φαλλοκράτες. Δεν είναι  ισχυρότερες  και  επιτακτικότερες  για ικανοποίηση οι αντρικές ορμόνες    από εκείνες της οιστραδιόλης  και των άλλων  οιστρογόνων της γυναίκας.

Ο μύθος πως ο άντρας έχει μεγαλύτερη ανάγκη το σεξ από τη γυναίκα, καλλιεργήθηκε σε μια πατριαρχική και θρησκευτική κοινωνία   που μοιράζει ρόλους. Και ένα από τα κατορθώματά της ήταν η καταδυνάστευση  της φυσικής  πολυγαμίας και  η ανάδειξη και επιβολή της αφύσικης μονογαμίας  ΄Ενας απ΄όλους αυτούς τους ρόλους, είναι και  ο παραπάνω.  Και στέρησε αιώνες τη γυναίκα από τη σεξουαλική απόλαυση στην ίδια συχνότητα, αλλά και ένταση και ελευθερία  με  εκείνα που είχε εύκολη πρόσβαση  ο  άντρας. Εξ ου και  σε λίγες κοινωνίες, συναντάμε αντρικούς “οίκους ανοχής”.

Στη σημερινή σεξιστική  κοινωνία είναι πλέον ή εξαιρετικώς  απαραίτητη η πορνεία. Η έξαψη των σεξουαλικών  παθών που έχουν επιβάλει και διατρέφουν με ανήκουστα ανήθικους και χυδαίους τρόπους οι βιομηχανίες για το κέρδος, έχουν καταστήσει  όρο  sine qua non  την καθιέρωση  και την   επίρρωση   της πορνείας.  Η ειρηνική συνύπαρξη και πορεία των μελών των σημερινών κοινωνιών, με λιγότερες τις  σεξιστικές συνέπειες, όπως  ο βιασμός. απαιτούν τη στήριξη και την περαιτέρω ενίσχυση  της πορνείας.

΄Ετσι,  όπως έχουν καταντήσει πλέον  τις κοινωνίες η ανεξέλεγκτη  κατίσχυση  του καπιταλισμού ,  η πορνεία έχει πλέον κατευναστικό,  πανομοιότυπο   ρόλο  με εκείνο της μεθαδόνης  για ένα εξαρτημένο άτομο, για να μείνει μακριά από την ηρωίνη  ΄Ενα ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ. Και  αυτό το φαινόμενο  θα εξαλειφθεί, ΜΟΝΟ όταν οι κοινωνίες  εξελιχθούν σε  αντικαπιταλιστικές και πρωτίστως άφυλες, χωρίς ρόλους αρσενικούς και θηλυκούς.

Να διευκρινίσουμε, όμως, το εξής: Σεβόμαστε και αποδεχόμαστε  την πόρνη,  αλλά  εκείνη  του  λαϊκού πορνείου και του πεζοδρομίου.   Τούτη, με  προσιτές οικονομικά  υπηρεσίες της  στις ευρύτερες  μάζες,  στην πραγματικότητα.  “βγάζει όλη τη λάντζα”. Σε αντίθεση με την πόρνη πολυτελείας που είναι ένας  ισχυρός  στυλοβάτης της οικονομίας της αγοράς. Το ύψος και μόνο της αμοιβής μιας τέτοιας πόρνης, που είναι απρόσιτη    για κατώτερα και μεσαία βαλάντια, την καθιστούν υπόδικο  ταξικής εκμετάλλευσης  ανθρώπου από άνθρωπο  με τη μαρξιστική μέθοδο  της υπεραξίας.

Σε ιστορική  αναδρομή , τέτοιου είδους προσφοράς  πανάκριβου  σεξ συναντάμε σε πολλές   αρχαίες  κοινωνίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αρχαία Κόρινθος. Το ιερατείο του Ναού της Αφροδίτης αλλά και το τυραννικό  καθεστώς  της αρχαίας πόλης , εκμεταλλεύτηκαν την ανάγκη χρησιμοποίησης  του  ναυτικού κόσμου  της  περίφημης  Διόλκου,  αλλά παράλληλα  κερδοσκοπούσαν και ασύστολα,   εκμεταλλευόμενοι   την ανάγκη  του ξένου στοιχείου  που εισέρρεε στην πόλη   για διασκέδαση με σεξ. Και   πρόσφεραν σε υψηλές τιμές το  “προϊόν” και μάλιστα με τις υπηρεσίες 12χρονων κοριτσιών. (πρβλ.  τη φράση “ου  παντός πλειν ες Κόρινθον”).

Γιατί, πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις τις απαιτήσεις ενός “εμπόρου “(εν προκειμένω η πόρνη) ,που σου παρέχει ένα υπερτιμημένο προϊόν σε κόστος δυσανάλογο των δικών  σου απολαβών;   Καρπώνεται, ακριβώς. κέρδη που δεν  ανήκουν σε εκείνη. Και τα στερεί από σένα.    Είναι αδιανόητο μια λαϊκή πόρνη  να αμείβεται με  5-10 ευρώ στα 20 που είναι η τιμή εισόδου  στην κρεβατοκάμαρα  του πορνείου και να καταβάλει και το νόμιμο φόρο, τον οποίο  η συνάδελφό της, η  αμειβόμενη με μαύρο   χρήμα”  και μάλιστα  αστρονομικού , δεν καταβάλει ποτέ!

Πέραν τούτου, οι πόρνες   αυτού  του είδους “κυκλοφορούν”  στα “σαλόνια” της υψηλής κοινωνίας ή προσφέρουν υπηρεσίες  σε πελάτες που ανήκουν σε οικονομικά   εύρωστες οικονομικά ομάδες.  Προωθούν με αυτό τον τρόπο ένα τύπο διασκέδασης πρωτίστως  καπιταλιστικό και “αμερικάνικο” κι ως εκ τούτου αφύσικο. Κύρια  χαρακτηριστικά  μιας τέτοιας διασκέδασης  είναι, πέρα από το αχαλίνωτο και πολλές φορές  διεστραμμένο σεξ, το ποτό, τα ναρκωτικά ,η εκπόρνευση ανηλίκων ,  η παιδεραστία, οι εκβιασμοί  και τα συναφή.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ