“Και πες στα καρντάσια τα κορίτσια πάνω, πού πας ρε Καραμήτρο;   Τσέπωσες  πέντε χιλιάρικα  και  λες δε σου κάθομαι αγόρι μου; Δεν είμαστε καλά!”(2ο)

Η ποινική απαξίωση από τον ίδιο το ΄Ελληνα νομοθέτη πολλών σοβαρών εγκλημάτων κακοποίησης και σωματικής βλάβης και η ανάδειξη του βιασμού σε έγκλημα καθοσίωσης ,τιμωρούμενο με πολυετή  φυλάκιση, αποδεικνύει την κοινωνική  σημασία που του αποδίδει ο νομοθέτης με την αυστηρή του ποινική μεταχείριση,  ο οποίος, ως γνωστό, τουλάχιστον στη χώρα μας  νομοθετεί πάντα καθ΄ υπαγόρευση   της κοινής γνώμης και του υφιστάμενου κοινωνικού μέτρο των ηθών. Οι νομικοί και οι κοινωνιολόγοι γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα  πως  αυτή η αρχή διέπει καθ΄ ολοκληρία τον τρόπο  που η  Βουλή νομοθετεί, αλλά και το νομικό μας σύστημα  εν γένει.

Πρωτίστως, νομοθετεί εθνικά, πατριωτικά και χριστιανικά.  Αλλά και  ο δικαστής, επίσης,  δικάζει πάντα με προβολή και εφαρμογή    του επαναλαμβανόμενου και, ως εκ τούτου,   ενέχοντος  πλέον ισχύν   εφετμής  για  τον  ίδιο ,  διαχρονικού σλόγκαν, “σύμφωνα με το νόμο και τη συνείδησή του”. Η οποία ,βέβαια, συνείδηση,  ειρήσθω εν παρόδω, πολλές φορές  στη χώρα μας συμβαίνει να είναι  ακραιφνώς ακροδεξιά, πατριωτική και χριστιανική  (Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια).

Στις παλιότερες  κλειστές ,ελληνικές κοινωνίες, ο βιασμός ήταν σχεδόν ανύπαρκτος. Και όταν συνέβαινε ήταν  ενδοοικογενιακής προέλευσης.  Μάλιστα, σύμφωνα με τη Μανιάτικη  “σαρία” στην σπάνια περίπτωση βιασμού γυναίκας, ιδιαίτερα παρθένας, η εκτέλεση του δράστη ήταν  υποχρέωση  από την  οικογένεια. Σε όλες τις βεντέτες για άλλες αιτίες, υπήρχε πάντα τρόπος να λήξουν κάποια στιγμή.   Στο βιασμό ποτέ.

Αντιλαμβάνεται κανείς πως στις πρωτόγονες κοινωνίες  οι λόγοι της  σκληρής  αντιμετώπισης του βιασμού, είχε πρακτικούς σκοπούς. Την αποφυγή της ανεπιθύμητης  εγκυμοσύνης, της κυοφορίας και της ανατροφής   “αλλότριου” σπέρματος. Κυρίως για λόγους κληρονομικούς.

Στις εποχές που ακολούθησαν  μέχρι σήμερα,  συνεχίστηκε η ίδια κοινωνική και νομική-ποινική  αντίληψη και αντιμετώπιση του βιασμού,  αφού ο λόγοι που ίσχυαν  παλιότερα ,είναι το ίδιο υπαρκτοί  και σήμερα. Κι επιπλέον  σ΄αυτούς ,προστίθεται και ο φόβος της πιθανότητας   μετάδοσης  αφροδισίων νοσημάτων.

Ο σεξισμός που έλαβε στις ημέρες μας τερατώδεις διαστάσεις, επαύξησε  και το φαινόμενου του βιασμού. Υπεύθυνες, όπως ήδη εκθέσαμε,  είναι  οι  βιομηχανίες θεάματος- ακροάματος,  μόδας, διασκέδασης  και φυσικά πρώτη και καλύτερη ,όπως σε όλα τα δεινά,  η γκεμπελική  βιομηχανία  της εμπορικής δημοσιογραφίας.

Μια βασική αιτία   που συνδέεται  άμεσα με την προέλευση και επικράτηση   του αχαλίνωτου σεξισμού, είναι και ο σημερινός τρόπος διασκέδασης. Ποτά , ναρκωτικά, μουσική, ατμόσφαιρα ,η λοιπή περιρρέουσα ατμόσφαιρα  ενός  χώρους διασκέδασης, είναι ακριβώς το  νοσηρό  περιβάλλον που  χρειάζεται  ο  σεξισμός να  εκκολαφθεί και να εκδηλωθεί   με μέσο  και το βιασμό.

Πρόσφατο παράδειγμα η περίπτωση του καταγγελθέντος βιασμού  σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.   Το περίεργο θα ήταν να… μη  συνέβαινε. ΄Ηταν το αναμενόμενο μετά απ΄ όσα κατέθεσαν στις αρχές  και οι δύο πλευρές. Και αν μεν συνέβη ή όχι ,πάλι οι ίδιοι αρμόδιοι οφείλουν να το διαπιστώσουν. Το αναφέρουμε ως ενίσχυση της παραπάνω άποψης πως οι χώροι και ο τρόπος  διασκέδασης  είναι σήμερα  οι   βασικοί τροφοδότες του άκρατου σεξισμού, της μετάδοσης  σοβαρών αφροδισίων  νοσημάτων και φυσικά  σε πολλές περιπτώσεις και  τα εκκολαπτήρια του βιασμού.

Στη Θεσσαλονίκη τα είχει όλα ο μπαξές!  Ακατάσχετη ποτοκατανάλωση,  μπάφους, σκληρά  ναρκωτικά, ημίγυμνες παρουσίες των συνδαιτημόνων, ανδρών και γυναικών,  ακόμα χειρότερα, αν δεχτούμε όσα  ανακοινώνουν οι αρχές πως κι εδώ έχουμε  πάλι τη δραστηριότητα   των   κυκλωμάτων  πορνείας  με μέλη   πολυτελείας   και  υψηλά κασέ απολαβών. Λέγεται, μάλιστα,  πως σε πολλές περιπτώσεις τα ποσά  συμμετοχής τέτοιων ατόμων αγγίζουν και τα 5.000 ευρώ ΜΟΝΟ για παρουσία σε τέτοια  πάρτι!

Είναι η συνέχεια του θέματος που θα μας απασχολήσει  και στην επόμενη ανάλυση μαζί με την περίφημη σεξουαλική παρενόχληση την οποία   ο καθένας αντιλαμβάνεται, όπως τον εξυπηρετεί . Και φυσικά  την κατεβάζει συνήθως  στα επίπεδα της δικής του του  ηθικής και συνειδησιακής  ευαισθησίας.

Δε θα κλείσουμε, όμως,  το σημερινό θέμα μας, αν δεν επισημάνουμε και τούτα:   α. Χτες μόλις, είχαμε μια νέα είδηση  βιασμού κοριτσιού,  ήδη από τα 13 της χρόνια με δράστη  ιερέα. β. Λίγες εβδομάδες πριν, αντιπρόεδρος ΣτΕ συνελήφθη για  χορήγηση ναρκωτικών ουσιών σε νεαρούς.

Για τα δυο αυτά τεράστιας σημασία θέματα, εξαιτίας και  της θεσμικής ιδιότητας των δραστών, η αναφορά τους από σύνολο των  γκεμπελικών μέσων  ήταν ακροθιγής ως ανύπαρκτη. Σε 36 διαδυκτιακούς  σπερματοσυλλέκτες  από τους πλέον…επίσημους και γνωστούς, είχα την υπομονή να  μετρήσω   422 αναφορές στα γαργαλιστικά συμβάντα στη συμπρωτεύουσα. Για τον παπά και τον ανώτατο  δικαστή,  41 σε αυτά τα  36 ! Τσιμουδιά, δηλαδή στην ουσία. (Ε, να μην τα ισοπεδώσουμε κιόλας  όλα. Ιερά και όσια!_

Τα  γκεμπελικά ανακλαστικά του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, του Ράπτη,  της ΄Ελενας Ακρίτα και λοιπών πιράνχας της παραπληροφόρησης,  ατροφούν σε τέτοιες  περιπτώσεις.   Χρειάζεται ισχυρή δόση αίματος και σπέρματος, για να ασχοληθούν και να κουνήσουν δάχτυλο. Κοκαϊνες, σουίτες, πόρνες πολυτελείας, γόνοι που να φυσάνε τον παρά, τέτοια ηχηρά και  πιασάρικα, όπως αυτά στη σαλονικιά  σουίτα.

Οπότε,  μου λέτε τώρα τί  να απαντήσω στο  “Βάρβαρο”  (έτσι υπογράφει) αποστολέα επιστολής που καταλήγει ως εξής: ” Τί μας λες  τώρα κι εσύ, ρε, φίλε για βιασμούς και πράσινα άλογα;   Το ψωμί του, του  “Ταρζάν”  τέτοια.. Σου στήνει σκληρές φάσεις  στο πιτς φιτίλι.  Ξέχασες τον Κορκολή;   Γι αυτό σου λέω. Πες στα καρντιάσια τα  κορίτσια πάνω ,  πού πας ρε Καραμήτρο;   Τσέπωσες  πέντε χιλιάρικα  και  λες δε σου κάθομαι αγόρι μου ,γιατί μου ήρθε  περίοδος; Δεν είμαστε καλά! “

Ποιος αλήθεια είναι πιο σιχαμένος ; Ο  “Ταρζάν”  ή ο “Βάρβαρος”; Αμφότεροι, λέμε εμείς. Κανίβαλοι και ανθρωποφάγοι

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ