Περλ Χάρμπορ: Η μεγάλη “σφαγή” Το μαχαίρι της Ιαπωνίας βαθιά στην καρδιά της Αμερικής.
Οπενχάιμερ ο πατέρα της ατομικής βόμβας στον Τρούμαν :«Κύριε Πρόεδρε, αισθάνομαι ότι έχω αίμα στα χέρια μου».
Τρούμαν : «Δεν πειράζει, θα βγει στο πλύσιμο». (΄Η, σύμφωνα με μια άλλη περιγραφή, ο Τρούμαν έβγαλε ένα μαντήλι από την τσέπη του στήθους του και το πρόσφερε στον Οπενχάιμερ).
_______________________
Η γενοκτονία στη Σρεμπρένιτσα
Ήταν 11 Ιουλίου του 1995 και ο εμφύλιος πόλεμος στην πρώην Γιουγκοσλαβία σάρωνε σαν αιμοβόρος μακελάρης, όταν σερβικές στρατιωτικές δυνάμεις πολιόρκησαν και κατέλαβαν τη Σρεμπρένιτσα. Ακολούθησε σφαγή των Μουσουλμάνων. Περίπου 8.000 άμαχοι άνδρες και αγόρια , εκτελέστηκαν μέσα σε λίγες ώρες.
Η σφαγή στο Μπατακλάν.
1.500 άνθρωποι βρίσκονταν στον χώρο συναυλιών Μπατακλάν, ένα πολύ γνωστό κέντρο πολιτιστικών εκδηλώσεων –κοντά στον χώρο όπου τζιχαντιστές είχαν αποδεκατίσει τα μέλη της σύνταξης της σατιρικής εφημερίδας Charlie Hebdo τον Ιανουάριο του 2015, όταν εισέβαλαν τέσσερεις μαυροφορεμένοι του ISIS, οπλισμένοι με πολεμικά τυφέκια AK-47 Kalashnikov και χειροβομβίδες, μπαίνουν στο θέατρο και το πλημμυρίζουν στο αίμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι άδειασαν τουλάχιστον 3-4 γεμιστήρες ο καθένας, ενώ πιάνουν δεκάδες ομήρους με τη γαλλική αστυνομία να εισβάλει τελικά σχεδόν 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα κι ενώ οι τζιχαντιστές έχουν αρχίσει να εκτελούν ομήρους. Σκοτώθηκαν 87 άτομα,
____________________
Πούτιν: Η Ρωσία είναι έτοιμη για πυρηνικό πόλεμο
Ρωσία: Νέες απειλές για ολοκληρωτικό πυρηνικό πόλεμο
Ντιμίτρι Μπεντβέντεφ:
“Οι προσπάθειες επιστροφής της Ρωσίας στα σύνορα του 1991 θα οδηγήσουν μόνο σε ένα πράγμα, προς έναν παγκόσμιο πόλεμο με τις δυτικές χώρες που χρησιμοποιούν όλο το στρατηγικό οπλοστάσιο του κράτους μας.
«Στο Κίεβο, το Βερολίνο, το Λονδίνο, την Ουάσιγκτον»
Πρόσθεσε ότι οι πυρηνικοί πύραυλοι θα χτυπήσουν επίσης «όλα τα άλλα όμορφα ιστορικά μέρη που έχουν από καιρό συμπεριληφθεί στους πτητικούς στόχους της πυρηνικής μας τριάδας».
Και συνέχισε: «Θα έχουμε το θάρρος να το κάνουμε αυτό εάν διακυβεύεται η εξαφάνιση μιας χιλιόχρονης χώρας, της μεγάλης μας Πατρίδας, και οι θυσίες που έκανε ο λαός της Ρωσίας ανά τους αιώνες θα είναι μάταιες; H απάντηση είναι προφανής».
________________
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο.
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με τον Ισραηλινό ομόλογό του Μπένιαμιν Νετανιάχου στην Ιερουσαλήμ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Πρωθυπουργός εξέφρασε τον αποτροπιασμό και την οδύνη του για τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο.
Επανέλαβε την ανάγκη προστασίας των αμάχων, της απελευθέρωσης των Ισραηλινών που κρατούνται όμηροι από τη Χαμάς και της αποφυγής μιας ανθρωπιστικής κρίσης.
Ισραήλ: Οι Αγιατολάχ του Ιράν θα «σβηστούν από προσώπου γης αν η Χεζμπολάχ μας επιτεθεί»
ο Μπαρκάτ ανέφερε: «Το Ισραήλ έχει πολύ σαφές μήνυμα προς τους εχθρούς μας. Τους λέμε “κοιτάξτε τι συμβαίνει στη Γάζα, θα έχετε την ίδια μεταχείριση αν μας επιτεθείτε. Θα σας εξαφανίσουμε από προσώπου γης”».
Ζαν-Μαρί Λεπέν χαρακτήρισε τους θαλάμους αερίων «λεπτομέρεια» της ιστορίας του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. Αλλά ο Εβραίος διάσημος «κυνηγός» των ναζί, Σερζ Κλάρσφελντ, λέει ότι θα ψηφίσει Λεπέν
__________________
Κυνικός Φλωρίδης: «Με το κράτος δεν τα βάζει κανείς, θα τον ισοπεδώσει…»
Για το έγκλημα στην Πύλο με τους 700 νεκρούς μετάναστες:
Ειδική αναφορά στην «ενεργητική αποτροπή» που ακολουθεί η Ελλάδα στα χερσαία και στα θαλάσσια σύνορά της, έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του για το μεταναστευτικό στη σύνοδο κορυφής της MED9.
Εισαγγελέας Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη σε γονιούς νεκρών παιδιών στα Τέμπη: «Πώς κάνετε έτσι! Πρόκειται για ένα µικρό ηθικό ζήτηµα», «Πηγαίνετε στην εκκλησία να σας βοηθήσει», «Κοιτάξτε µπροστά τη ζωή σας»
Χρυσοχοΐδης: Είμαστε κοντά σε όλα τα θύματα της βίας και της τρομοκρατίας
Με συντριπτική πλειοψηφία, η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών, επέλυσε το ζήτημα που είχε δημιουργηθεί με τους διαχειριστές των κόκκινων δανείων, κρίνοντας, πως η ισχύουσα νομοθεσία τους επιτρέπει διαδικαστικές ενέργειες, με άλλα λόγια, να μετέχουν σε πράξεις πλειστηριασμού. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάσκεψη της Ολομέλειας, υπερψηφίστηκε η νομική άποψη, ότι οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις μπορούν να ενεργούν ως διάδικοι με τη δική τους επωνυμία εκπροσωπώντας τα funds που έχουν επενδύσει μεγάλα χρηματικά ποσά εξαγοράζοντας κόκκινα δάνεια από τα πιστωτικά ιδρύματα.
Η απόφαση ελήφθη με συντριπτική πλειοψηφία 59 ψήφων υπέρ έναντι 9 κατά, και η απόφαση αναμένεται να καθαρογραφεί προσεχώς, προκειμένου να καταστεί γνωστό το πλήρες σκεπτικό της και για να παράγει ουσιαστικές έννομες συνέπειες, δηλαδή να εφαρμοστεί.
Χαλκιδική: 81χρονος έχασε το σπίτι του σε πλειστηριασμό – Μένει στη βεράντα
____________________
Ο Αλέξης Κούγιας αναλαμβάνει την υπεράσπιση του Αστυνομικού της Ομάδας ΔΙΑΣ, που κατηγορείται ότι πυροβόλησε στο κεφάλι του 16χρονο Ρομά, που δεν πλήρωσε βενζίνη 20 ευρώ, στη Θεσσαλονίκη.
Σε ανακοίνωση του ο γνωστός ποινικολόγος αναφέρει:
«… Με υψηλό αίσθημα υπερασπιστικής ευθύνης, γνωστοποιώ ότι μετά τη μελέτη της δικογραφίας, αλλά και κυρίως της εν γένει προσωπικότητας του κ. κατηγορουμένου και του οικογενειακού του περιβάλλοντος, με κορυφαίο γεγονός το ότι, είναι πατέρας δύο ανήλικων παιδιών, ηλικίας 5 και 7 ετών και προστάτης μιας πολυπληθούς οικογενείας, της οποίας είναι το απόλυτο στήριγμα, γνωστοποιώ ότι αποδέχτηκα την έκκληση της οικογένειάς του και των συνδικαλιστικών φορέων των αστυνομικών στη Θεσσαλονίκη και αναλαμβάνω την υπεράσπισή του, μαζί με τον συνάδελφο Θεσσαλονίκης, κ. Τερζούδη.
«Σκότωσα την γυναίκα μου και δεν το μετανιώνω, Με απατούσε» – Τα πρώτα λόγια του δολοφόνου της 40χρονης στο Μενίδι
*****
Η ηθική έχει τόσες μορφές παρουσίας και εκδήλωσης, όσες και τα αποτυπώματα του χεριού του ανθρώπου. Η διαφορά τους είναι πως το ατομικό αποτύπωμα πέρα από την αποκλειστικότητα, διαθέτει και …μονιμότητα. Δεν αλλάζει παρά μόνο με χειρουργική επέμβαση. Η ηθική του ατόμου αντίθετα, προσαρμόζεται, αλλάζει ή τροποποιείται, ανάλογα με τις προσωπικές του ανάγκες . Ουδέν προσωρινότερο του…μονίμου!
΄Ο,τι για σένα είναι ανήθικο, για τον άλλο είναι ηθικό. Εκείνο που για μια χώρα, μια κοινωνία, είναι καλό και επιβεβλημένο για μια άλλη είναι κάκιστο και τιμωρητέο. Και τούμπαλιν. Δεν υπάρχει πιο ελαστική λέξη από τη σημασία της ηθικής. Μπορεί να χωρέσει παντού.
Ακόμα και για την ομαδική ηθική και όσους υποστηρίζουν πως η δική τους είναι πάγια, αναλλοίωτη και καθορισμένη από ιδεολογίες, ιδεασμούς και ιδεοληψίες ή «άνωθεν καταβαίνουσα» και αποκαλυφθείσα από θεούς, μεσσίες, σαμάνους και προφήτες και ως εκ τούτου διαχρονική και υποχρεωτική και πάλι ο φορέας της, ο πιστός, ο ζηλωτής, βρίσκει τρόπο να διαθέτει πάντα « την πίτα σωστή και το σκύλο χορτάτο». Κατεβάζει τον πήχη στο σημείο που μπορεί να τον υπερπηδήσει και κάποτε εντελώς αντίθετα και από τα όρια που θέτει ο κατασκευαστής της ηθικής του και … ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Στην πλάτη τους οι άνθρωποι όλων των κοινωνιών και των εποχών τα βασίλεια, οι αυτοκρατορίες, τα κράτη, η εξουσία εν ολίγοις, κουβαλούν κι από μια κλίνη του Προκρούστη, σε διάθεση και χρήση ανά πάσα στιγμή και ώρα. Και είναι αδίστακτοι στη χρήση της. ΄Οσο πόνο κι αν προκαλεί στο διπλανό τους. Δε διστάζουν.
Δεν είναι απλή ανάγκη επιβίωσης. Μοιάζει περισσότερο με ένστικτο αυτοσυντήρησης, ενσωματωμένο και αυτό , πακέτο με όλα τα μέσα, που διασφαλίζουν την ύπαρξη και τη συνέχιση της ζωής του καθενός. “Το μεγαλο ψάρι τρώει το μικρό”. Οπότε, μπορούν να …βγαίνουν κι από πάνω. «Εκεί που μας χρωστούσανε, μας παίρνουν και το βόδι»!
Δεν είναι, ασφαλώς, χειρότερες οι εγκληματικές επιδόσεις της εξουσίας σε πολέμους και ειρήνη από τις ατομικές στην καθημερινότητα. Να μην ξεχνάμε άλλωστε, πως καμιά εξουσία δεν μπορεί να σταθεί και να εγκληματήσει, χωρίς το στρατιώτη, το χωροφύλακα ,το δικαστή, τον υπήκοο. Τη δική τους ηθική διαμορφώνει πρώτα, κυρίως με τις κίβδηλες αξίες περί πατρίδας, έθνους ,κράτους ,φυλής θρησκείας ,ΔΙΚΑΙΟΥ, ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ (!) και μετά τους χρησιμοποιεί.
΄Ιδια και η συμπεριφορά του ατόμου στην καθημερινότητά του. Για τα δικά του ιδεολογήματα τούτος, που τρέφουν και αγιοποιούν τις προσωπικές τους ανάγκες και απενοχοποιούν ή και εξιλεώνουν τα δικά του εγκλήματα. «Το ψωμί των παιδιών του», «όλοι τα ίδια κάνουν, δε θα γίνω εγώ ο ήρωας», «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», «πρόσβαλε την τιμή και την υπόληψή μου». Εύκολα μέτρα για να κατέβει ο πήχης των «αξιών και των αρχών» του ακόμα και στο έδαφος, ώστε να μη χρειαστεί ούτε καν το πόδι του να κουνήσει. Πόσο μάλλον να κάνει θεαματικό άλμα.
Και τότε; Δεν υπάρχει σωτηρία; Η κολυμβήθρα του Σιλωάμ τους χωράει όλους; Και το κοτόπουλο των καλογέρων του Μεσαίωνα μπορεί δια της προσευχής να καταλήξει …ψάρι;
Κι αν όχι, ποιος διαμορφώνει και εγγυάται πως η δική του ηθική είναι η ασφαλής και η δέουσα; Και πρόκειται για ηθική ή η επιγραφή είναι ψευδεπίγραφη; Και πόσο διαχρονικές μπορεί να είναι αυτές οι «αξίες» που ως γνωστό αλλάζουν ή απενεργοποιούνται εντελώς από εποχή σε εποχή, από πολιτισμό σε πολιτισμό και από τόπο σε τόπο;
Κανένας θεός ή άνθρωπος, ούτε εξουσιοδοτείται ούτε έχει την ικανότητα να μονοπωλεί ηθικές αρχές. Κανένας άλλος ΝΟΜΟΣ δεν είναι εφετμή και θέσφατο. Πλην εκείνου που θεσπίζει και επιβάλει ως υποχρεωτική αποδοχή, η ΦΥΣΗ!
Ηθικό είναι ό,τι είναι φυσικό. Ανήθικο, είναι το αφύσικο. Και όποιος διαφωνεί, ας αναμετρηθεί με του φυσικούς νόμους. Ας τολμήσει να πάει κόντρα σε εκείνους. Θα συντριβεί.
Μην αφήνεσαι στο χάος ,μην επιτρέπεις να σου κάνουν λοβοτομή στο μυαλό εξουσίες, ιερατεία, κοινωνίες. Μην αναρωτιέσαι ποιοι από τους παραπάνω με όσα λένε και κάνουν, έχουν το δίκιο με το μέρος του. ΄Η ,αν εσύ με τις επιλογές σου, βρίσκεσαι σε σωστή πορεία με πυξίδα να δείχνει πάντα το Βορρά. Θα βρεις εύκολα την απάντηση.
Σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο, μπορείς να αναγνωρίσεις σε ποιο στρατόπεδο θα πας ή θα μείνεις ουδέτερος με μόνη δοκιμή όσων πιστεύεις και ακολουθείς: Στη ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ. Εκεί δοκιμάζονται το καλό και το κακό το σωστό και το λάθος ,το άδικο και το δίκαιο.
Τόσο απλό. Αλλά, παράλληλα και τόσο… ασύμφορο για όσους έχουν κοντύνει την ηθική στα δικά τους μέτρα.