“Επί τον τύπον των ήλων» της Ομοφυλοφιλίας
Για τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων έχουμε μιλήσει κατά καιρούς εδώ. Αναδημοσιεύουμε στη συνέχεια αποσπάσματα από παλιότερα κείμενά μας (*) , με αφορμή την εκφρασθείσα δημόσια παραδοχή της ομοφυλοφιλίας του από τον ίδιο τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι αυτή η δήλωση που μας υποκίνησε σήμερα να ασχοληθούμε πάλι με το συγκεκριμένο ζήτημα. Οι θέσεις μας από παλιά ως και σήμερα, δεν έχουν αλλάξει στο ελάχιστο.
Οι κοινωνίες, σε όλο το χρονικό φάσμα της ανθρώπινης ιστορίας, όσο υπήρξαν ανδροκρατούμενες (και μάλλον υπήρξαν τον περισσότερο καιρό, με πιθανότητα ενός διαλείμματος μητριαρχίας) , που σήμαινε αυτόματα κατάταξη της γυναίκας και των φυσικών της ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών σε κατώτερο επίπεδο με εκείνο τον άντρα, δεν (απο)δέχονταν την a priori ανωτερότητα του άντρα (εκφρασμένη ως “ανδρισμός”) να υποβιβάζεται στη θέση της κατώτερης γυναίκας. Κι αυτό με τη σειρά του , καθιστούσε απαγορευτική την αντιγραφή των φυσικών της ιδιοτήτων ή την εμπλοκή και την ασχολία με τις δικές της δραστηριότητες και επιλογές από έναν άντρα.
.
Με αυτά δεδομένα, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς γιατί η μίμηση των φυσικών ,σεξουαλικών ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών της γυναίκας από τον άντρα (“ο άντρας γεννά ή γυναίκα τίκτει” ) ήταν ανακόλουθο φαινόμενο στην ανδρική φύση, όπως οι αντιλήψεις κάθε εποχής την είχαν διαμορφώσει, οπότε ,ως καταδικαστέο , υπήρξε και απαγορευμένο. Είναι αυτός ο λόγος που στις ευρύτερες, ανθρώπινες κοινωνίες όλων των αιώνων , οι κοινότητες των ομοφυλόφιλων δεν ξεχώριζαν ως αυτόνομες, αφού και αριθμητικά υπήρξαν πάντα μικρότερες ,αλλά και η ένταξη σε αυτές ενός άντρα και η αποδοχή τέτοιας σεξουαλικής επιλογής, να υποβιβάζεται, δηλαδή, στις σεξουαλικές του στιγμές σε γυναίκα, ήταν εξευτελιστικές και μη αποδεχτές από τα μεγάλα σύνολα των κοινωνιών.
΄Ετσι , ή τα άτομα κρατούσαν μυστική αυτή τους την ιδιαιτερότητα ή τα ίδια τα μέλη των κοινωνιών, αποδέχονταν, όταν το έκαναν, ανάλογα με τα πολιτισμικά τους κεκτημένα, σιωπηρά την ύπαρξη και τέτοιων ανοργάνωτων κοινοτήτων , ενταγμένες στις δικές τους ευρύτερες και οργανωμένες. Παραδείγματα πολλά από τις σελίδες της ιστορίας.
Στις αρχαίες ελληνικές κοινότητες, Νότια με τις “επώνυμες” και διάσημες των Αθηναίων , Σπαρτιατών, Κορινθίων και Θηβαίων και Βόρεια των Μακεδόνων , με τα ιστορικά τους ζευγάρια, ήδη από τους μυθικούς χρόνους , όπως Αχιλλέας- Πάτροκλος, Σωκράτης-Αλκιβιάδης, Επαμεινώνδας- Πελοπίδας, Αλέξανδρος- Ηφαιστίων, είναι η πιο τρανή απόδειξη όχι μόνο της ζωντανής ύπαρξη και λειτουργίας, σχεδόν ως θεσμού, τέτοιων σεξουαλικών επιλογών, αλλά και της αποδοχής και μάλιστα όχι σιωπηρά για μεγάλα πληθυσμιακά κομμάτια της ελληνικής αρχαιότητας.
Στις κατοπινές και νεότερες κοινωνίες και ειδικά στις θρησκευτικές χριστιανικές και τις Ισλαμικές ,μπορεί ,μεν, να υπήρξαν απαγορευμένες τέτοιες ομοφυλοφιλικές σχέσεις, όμως, λόγω της συχνότητας του φαινομένου κι αν αυτές οι σεξουαλικές ιδιαιτερότητες δεν παραδίνονταν σε δημόσια γνώση και “θέα”, ήταν σιωπηρά αποδεχτές (π.χ ιερείς και μοναχοί της Καθολικής και της Ορθόδοξης εκκλησίας, διδάσκαλοι Ισλαμιστές, όπως ο μεγάλος Πέρσο- Αφγανός ποιητής Τζελαλαντίν Ρουμί ).
Στις ημέρες μας η ομοφυλοφιλία έχει περάσει από…χίλια κύματα. Μπορεί ο πολιτισμός όλων των ειδών και των κατηγοριών να θεωρείται υψηλός και αναλογικά με εκείνο άλλων εποχών, υπέρτερος, όμως, σε θέματα όπως οι σεξουαλικές επιλογές του ατόμου, βρίσκεται σε πολλές κοινωνίες σε εποχές Μεσαίωνα. Κι αυτό ασφαλώς είναι απότοκο και πάλι της ανδροκρατούμενης αντίληψης , μια και στις ημέρες μας οι άντρες είναι πάντα εκείνοι που πληρώνουν το κόστος των πολέμων στα πεδία των μαχών ,αλλά και της βαριάς, της σκληρής εργασίας που στηρίζει την οικονομία της Αγοράς. Οι ενώσεις που υποδύονται τα φεμινιστικά κινήματα για καθαρά ασύμφορους δικούς τους λόγους, αρνούνται να παραδεχτούν και να δημοσιοποιήσουν την ιστορική αυτή αλήθεια πως όσο η γυναίκα , είτε αρνείται, είτε αδυνατεί να είναι “στρατιώτης”, αλλά παράλληλα και μοχλός της σκληρής, χειρωνακτικής, κυρίως, εργασίας, θα παραμένει ουραγός , τόσο στην “παραγωγή”, όσο και στη διαφύλαξη των αγαθών όπως τα αντιλαμβάνονται οι κοινωνίες και τα «έθνη» της υφηλίου.
Δεν είναι, επομένως , καθόλου περίεργο που και πάλι ο «υποβιβασμός» του ομοφυλόφιλου άντρα σε γυναίκα, όπως τον διαχειρίζεται το μπερδεμένο μυαλό της ελληνικής κοινωνίας, δεν είναι αποδεκτός από τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων. Το ίδιο συμβαίνει και για την ομοφυλόφιλη γυναίκα που τούτη «υποβιβάζεται» πάλι με τέτοια επιλογή, επειδή της στερεί την τεκνογονία ( ακρογωνιαίος λίθος της ελληνικής οικογένειας και της κοινωνίας).
Και μπορεί, μεν, ο ΄Ελληνας δημόσια (ιδιωτικά διαφέρει) να μην εκφράζεται υποτιμητικά , όπως ο γνωστός ομοφοβικός δικηγόρος Κούγιας ή ο Νεομεσαιωνικός Δεσπότης Αμβρόσιος για τους ομοφυλόφιλους, αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή. Οι ΄Ελληνες δεν είναι ακόμα ώριμοι να (απο) δεχτούν τον ομοφυλόφιλο και να τον εντάξουν ίσια και όμοια με τον πολέμιό της, ο οποίος, μάλιστα .διεκδικεί το χαρακτηρισμό ως … τίτλο , του στρέιτ ,που δείχνει αυτό ακριβώς. Ο ομοφυλόφιλος έχει πάρει το …στραβό, τον αφύσικο δρόμο ( πρβλ Δεξιά, η υγιής και τυχερή μεριά. ΄Όπως, η Δεξιά παράταξη, δεξιά να μας έρθουν, με το δεξί να μπεις και όμοια).
Υπό τέτοιες συνθήκες , μια ανώριμη ελληνική κοινωνία ΚΑΙ σε ζητήματα σεξουαλικής κατεύθυνσης και επιλογών, είναι σίγουρο πως στη μεγάλη της πλειοψηφία, δε θα δεχτεί να εκλέξει έναν ομοφυλόφιλο πρωθυπουργό. ΄Ανθρωπο της τέχνης και της διανόησης, βουλευτή , δήμαρχο, κυβερνητικό σύμβουλο , ακόμα και σε στρατιωτικά ή αστυνομικά πόστα ,δεν αρνείται να τους δεχτεί. ΄Η, τουλάχιστον, σφυρίζει αδιάφορα. Σε πρωθυπουργικό και προέδρου της δημοκρατίας αξίωμα ή σε άλλο υψηλό θώκο, δεν έχει ακόμα την ωριμότητα ο ΄Ελληνας να συμβιβαστεί με την ιδέα της κατάκτησής του απο ομοφυλόφιλο.
Κι αφού έτσι έχουν τα πράγματα για το κομματικό Σύστημα και με τις παρούσες ,κοινωνικές συνθήκες, η πιθανότητα ο Στέφανος Κασσελάκης να εκλεγεί μια μέρα πρωθυπουργός της χώρας, είναι μηδαμινή. Δεν είναι που η Δεξιά παράταξη θα το πολεμήσει. Ούτως ή άλλως, οι Δεξιοί, ανέκαθεν, στην Ελλάδα ήταν μειοψηφία. Τέτοια ιδέα , πρωθυπουργός της χώρας να είναι ομοφυλόφιλος. είναι ΚΥΡΙΩΣ από την Αριστερά αναφομοίωτη. Σεξουαλικά, η Αριστερά είχε πάντα πρόβλημα συντηρητισμού. Ειδικά η κομμουνιστική. Ακόμα είναι ταμπού, αξεπέραστα πολλά τέτοια ζητήματα, ιδιαίτερα ομοφοβικά.
Συμπεράσματα:
- Χωρίς την αθρόα προσέλευση στις κάλπες , του μόνου υγιούς και πλειοψηφικού τμήματος της ελληνικής κοινωνίας, εκείνου της ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟΧΗΣ από την παρωδία των εκλογών, που θα μπορούσε άνετα να δώσει τη νίκη σε ένα κόμμα ανανεωμένο, με σφύζουσα ,ιδεολογική νεανικότητα και με αρχηγό το Στέφανο Κασσελάκη, θα είναι εξαιρετικά αδύνατο, έως ακατόρθωτο να δούμε το ΣΥΡΙΖΑ να κατακτά την εξουσία με πρωθυπουργό της χώρας το νέο αρχηγό του .
- Αυτό σημαίνει πως η ίδια η πολιτική πραγματικότητα, αλλά και η δεινή κατάσταση, οικονομική κυρίως, αλλά και σε επίπεδο διάβρωσης θεσμών στην οποία ήδη έχει εισέλθει η χώρα καιρό τώρα, θα απαιτήσουν την επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα στη συναρχηγία ή όπως αλλιώς αποκληθεί η συνύπαρξη στο τιμόνι του ΣΥΡΙΖΑ. Η επάνοδος του πρώην αρχηγού του στο κόμμα, καθίσταται όρος απαράβατος, για να μπορέσουν οι προοδευτικές δυνάμεις να αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας.
- Η συγκυρία αυτή της ανάληψης της προεδρίας του ΣΥΡΙΖΑ και με τον τρόπο που έγινε, είναι εξαιρετικής σημασίας , γιατί α. καθάρισε το κόμμα από την κόπρο του Αυγεία, τους επαγγελματίες του αριστερισμού που τροχοπεδούσαν κάθε εξέλιξη και πρόοδο στο κόμμα. Το πιθανότερο η Αχτσιόγλου με την παρέα της να καταντήσουν Βαρουφάκης, Λαφαζάνης και Ζωή. Τίποτα περισσότερο β. Θα δώσει ανανεωτική ώθηση σε ζητήματα καταπολέμησης ταμπού στα οποία ακόμα η ελληνική κοινωνία παραμένει πεισματικά γαντζωμένη. γ. άνοιξε το δρόμο να πετύχει ο δημιουργικός και προοδευτικός ΣΥΡΙΖΑ, όσα δεν μπορούσε να καταφέρει το κόμμα με αρχηγό τον Αλέξη Τσίπρα, αφού τα βαρίδια των οπορτουνιστών στελεχών του, στερούσαν τη δυνατότητα από το κόμμα να απαλλαγεί από τέτοια βάρη, να αυτοκαθαρθεί και να πετάξει ελεύθερο σε νέες κατακτήσεις.
(*)
1. ΑΝΑΒΟΥΝ ΠΑΛΙ “ΦΟΥΡΝΟΥΣ”, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΒΗΝΟΥΝ.
“Βλέπει παντού «ηθικούς αυτουργούς»
εφσυν
Στα χρόνια της εφηβείας μου, οι σερνικοί, στενοί συγγενείς των αγοριών, συνήθως με κοντινή ,όχι μεγάλη διαφορά ηλικίας, στις χαμηλόφωνες συζητήσεις, έδιναν μια και κυρίαρχη συμβουλή: “Kαι κοίτα, ρε, στη ζωή μη γίνεις πούστης και κομμουνιστής”. Και για πολλές γενιές μετά (θαρρώ και σήμερα), η ίδια η συμβουλή ακολουθούσε τους έφηβους, κάθε εποχής.
Στη δικιά μου ,πάντως, ήταν εντελώς αποκλεισμένο να γίνεις και τα δυο μαζί. Και “πούστης” και κομμουνιστής. Τουλάχιστον, οργανωμένος στο ΚΚΕ. Ούτε καν στο ΠΑΣΟΚ. “Πούστης- πούστης, ναι, αλλά μακριά από μας” ήταν η αριστερή κουλτούρα εκείνων των καιρών της Μεταπολίτευσης. ΄Οσοι είμαστε οργανωμένοι ή…στιγματισμένοι από Αριστερά και πέρα, μπορεί ,μεν, να μην υπήρξαμε ομοφοβικοί, αλλά πάντα τηρούσαμε τις αποστάσεις μας. “Και τί θα λένε οι σύντροφοι να είσαι κολλητός με μια αδερφή”!
Για τη Δεξιά του “πατρίς, θρησκεία, οικογένεια” ήταν έγκλημα καθοσίωσης να είσαι ΦΑΝΕΡΑ “πούστης”. Το όνειδος της οικογένειας και της παράταξης! Η μια ιδιότητα , απέκλειε την άλλη, ως αφύσικες ,οξύμωρες και αντιφατικές μεταξύ τους έννοιες.
Με μια υπενθύμιση. Απαγορευόταν δια ροπάλου να είσαι “τοιούτος” φανερά και ξετσίπωτα . Αλλιώς, ιδιαίτερα στη Δεξιοκρατούμενη Εκκλησία, δεν ήταν λίγοι στο ιερατείο, που την “κουνούσαν την αχλαδιά” στα άδυτα και τα σκοτεινά. Μάλιστα , ο αλήστου εκείνος μνήμης αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ,αν και επίσημα χαρακτήριζε την ομοφυλοφιλία ΚΟΥΣΟΥΡΙ, εν τούτοις , στο στενό του περιβάλλον κυκλοφορούσαν πολλοί και γνωστοί ομοφυλόφιλοι ιερωμένοι, ως συνεργάτες του, ή υπήρξαν οι επιλογές του για επισκοπικούς θρόνους και άλλους υψηλούς, εκκλησιαστικούς θώκους.
Εκείνα τα χρόνια, κυρίως, μόνο επώνυμοι καλλιτέχνες, δεν έκρυβαν τις ομοφυλοφιλικές, σεξουαλικές τους επιλογές. Χατζηδάκις, Ιόλας, Τσαρούχης, Ταχτσής ,μερικά από τα “βαριά ονόματα στο δίχτυ”.
Ο Μάνος Χατζηδάκις, η ιδεολογική συγκρότηση του οποίου υπήρξε καθαρά προδευτική, δήλωνε Δεξιός, επειδή, ακριβώς , γνώριζε τί τον περίμενε, ως καλλιτέχνη ειδικά, αν έμενε κομματικά άστεγος. Ο Κων. Καραμανλής ήταν για χρόνια η ασπίδα του μεγάλου μουσικοσυνθέτη. Και μάλιστα σε μια εποχή που οι “αριστεροί αυριανιστές», τον κρεμούσαν με τις φυλλάδες τους στα μανταλάκια των περιπτέρων.
Σήμερα, έχουν εντελώς αντιστραφεί τα πράγματα. Πλην της Χρυσής Αυγής και της Ακροδεξιάς , που δεν έκρυβαν ποτέ την απέχθειά τους για τους «κουνιστούς» (παραπάνω δηλώσεις Λαγού , Χίου), η Αριστερά με την υπόθεση Λιγνάδη , πέταξε κι αυτή εντελώς τη μάσκα που τόσα χρόνια της ήταν βάρος.
Οι απόγονοι των Ναζί, βέβαια, έχουν προϊστορία. Καίγανε τους Ομοφυλόφιλους μαζί με τους Εβραίους και τους Τσιγγάνους στους ίδιους φούρνους. Στα καθεστώτα του υπαρκτού σοσιαλισμού, μόνο και μόνο, γιατί δεν ήθελαν να ταυτιστούν με το συντηρητισμό κι αργότερα με τις Ναζιστικές επιλογές-τακτικές απέναντι σε τέτοιες κοινότητες, δεν τους έστελναν μεν σε φούρνους, αλλά οι διώξεις ήταν δεδομένες και ο εγκλεισμός σίγουρος σε κάποιο άσυλο για ..ιδεολογική αναμόρφωση.
Στις ίδιες ράγες κινήθηκε και η ελληνική κομμουνιστική αριστερά και οι σοσιαλιστές του ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ στις ημέρες μας, ως….νόμιμος κληρονόμος του παλιού ΠΑΣΟΚ, έμεινε ως κόμμα στα ίδια εσκαμμένα. Και δεν τόλμησε ποτέ να τα περάσει.
«Ναι, μεν, αλλά». Ουκ ολίγα τα ομοφοβικά σύνδρομα στα κόμματα της Αριστεράς. Και μόνο στα μπαλκόνια και τις συνεντεύξεις των στελεχών, αν προκαλούνταν, έδειχαν τη… μεγαλοψυχία τους ( δεν την έλεγαν ποτέ ανοχή) για τις “κατατρεγμένες αυτές …δύστυχες μειοψηφίες».
Στο χώρο των αναρχικών, χασικλής, χαπάκιας, μπεκρόβιος, ακόμα και χρήστης σκληρών ναρκωτικών, επιβιώνεις . Ως “πούστης” ΠΟΤΕ. Ακόμα πιο αυστηρή ήταν η είσοδος στο λεγόμενο χώρο της ΄Ενοπλης Λαϊκής Βίας. “Πούστης” δεν εισχωρούσε ΠΟΤΕ στην “Οργάνωση” για χίλιους λόγους. ΄Ενας, από τους βασικούς, γιατί « ο πούστης δεν έχει μπέσα, είναι καρφί».
Και, ω του παραδόξου! ‘ Επρεπε να σκάσει στα χέρια του Κυριάκου Μητσοτάκη η μπόμπα Λιγνάδη, για να πάει κάθε…αριστερός, κυρίως, ομοφοβικός στον πάγκο του. Η κομματική αντιπαλότητα, που δε διστάζει να καταλήγει σε χτυπήματα και «κάτω από τη μέση»… χτύπησε φλέβα!
Επιασε στα πράσα τον κολλητό της Μενδώνη και μέλος της στενής ομάδας του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη, να κάνει, όχι τίποτα περίεργο, ασυνήθιστο και διαφορετικό απ΄ ό,τι έκαναν για δεκάδες χρόνια, άλλοι καλλιτεχνες, όπως ο Τσαρούχης , ο Χατζηδάκις,ο Ιόλας, ως ομοφυλόφιλοι. Διάλεγαν, δηλαδή, πιπίνια να… κάνουν τη δουλειά τους. Ειδικά, όσα ήταν “ξεβγαλμένα” από την εφηβεία τους κιόλας .΄Οπως, ακριβώς και η ετεροφυλόφιλη Ελλάδα, αφού οι μισοί τουλάχιστον συμπατριώτες μας , σεμνύνονται πως την έχουν καταβρεί με 16χρονα και 17χρονα ..,μανούλια. Ποσώς, όμως, τέτοιες επιδόσεις (δεν) πείραξαν ποτέ το «κοινό περί δικαίου αίσθημα»!
Οι έφηβοι εραστές όμως , του Λιγνάδη, κορυφαίος στον καλλιτεχνικό χώρο, Δεξιός -Μητσοτακικός και με κυβερνητική ανάθεση κρατικής εξουσίας, ξαφνικά , αναγνωρίστηκαν ως « ανήλικα» και στη κατάμαυρη (φασιστική λέμε εμείς) γραφίδα του Κώστα Βαξεβάνη, του Στέφανου Χίου, των περισσότερων “Συντακτών της Κολεκτίβας” και… ου μόνον (έχουμε πει πως “από σεβασμό προς την αρχαιότητα”, δε μιλάμε για τα ιστορικά έντυπα της Αριστεράς) , μεταμορφώθηκαν σε μικρά … παιδιά. Μπορεί και βρέφη! Και οι ποικιλώνυμοι «Τσαρούχηδες του 2022» σε… παιδοβιαστές!
΄Ετσι, όπως διαβάζει κανείς τα πύρινα άρθρα της κομματικής τύφλας, αλλά και της ομοφοβικής παράνοιας της κοινότητας των αριστερών αυτών κοντυλοφόρων ,που επιστράτευσε καλλιτέχνες με ελεύθερη διαφημιστική και λοιπή πρόσβαση στα δικά τους μίντια (άρα, ένα ελεγχόμενο, παρδαλό πλήθος), νόμιζε κανείς πως επρόκειτο για πραγματικό παιδεραστή Λιγνάδη, που κουβάλαγε από το δρόμο με τη βία στο σπίτι του και κακοποιούσε … ανύποπτα παιδάκια! Αυτό είχαμε για καιρό καταλάβει κι εμείς εδώ. ΄Οπως, βέβαια, την ίδια εντύπωση αποκόμισε, πρώτη και καλύτερη, η “κουτσή Μαριώ” στα καφενεία. Κι εν τέλει, ήταν αυτή που δίκασε, ως βιαστή, τον κολλητό της Μενδώνη.
΄Ομοιες περιπτώσεις, σαν του Λιγνάδη, αλλά για άλλους, μη κομματικούς λόγους, έχουμε και με τη βιομηχανία κατασκευής ενόχων από την γκεμπελική βιομηχανία τα τελευταία 2 χρόνια. Μιλάμε για τους κατηγορούμενους που κατασπαράχτηκαν στην κυριολεξία από κοντυλοφόρους και μικρόφωνα (ανθρωποφαγία, μικρή λέξη να την πούμε) . Και αποστερημένους, παντελώς, ακόμα και του βασικού δικαιώματος του “τεκμηρίου αθωότητας”. Πισπιρίγκου , Κιμούλης, Φιλιππίδης, Χαϊκάλης, κ.α ρίχτηκαν, χωρίς δεύτερη κουβέντα στην πυρά, ως οι Μάγισσες του Μεσαίωνα από τους ιεροεξεταστές τους.
Συμπέρασμα:
΄Ολα τα παράξενα και πρωτόγνωρα, τελικά, σε αυτή τη χώρα θα τα βρει κανείς. Πουθενά αλλού. Γι΄αυτό , ξένοι και ντόπιοι ,και ως “Ελλάδα της φαιδράς πορτοκαλιάς” την αναγνωρίζουν. Τί εννοούμε;
Αυτή την ώρα η Δεξιά ,η παράταξη, πλην των άλλων , των “Νοικοκυραίων”, και μάλιστα, ως κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, δε δίστασε, σημειολογικά, να αναδείξει στελέχη της, ακόμα και σε κυβερνητικά ,προβεβλημένα πόστα, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, όπως ο Γιατρωμανωλάκης και ο Πατέλης, που παραδέχονται ανοιχτά τη σεξουαλική τους επιλογή. Για να μη μιλήσουμε για βουλευτές και π. υπουργούς της Ν.Δ που το πανελλήνιο γνωρίζει πως είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά χαμηλών τόνων , χωρίς τυμπανοκρουσίες και δακτυλοδεικτούμενες συμπεριφορές.
Και η Αριστερά; ΄Ασε. Το ΚΚΕ, αν είχε τέτοια στελέχη, θα τους πέταγε, όπως πρόσφατα, οι Τζιχαντιστές από την ταράτσα του….Περισσού. Και ο ΣΥΡΙΖΑ; «Παλιά του τέχνη κόσκινο».
΄Οπως πριν, το 2015. Θυμήθηκε εκείνον τον… καλό εαυτό. του. Εγκαινίασε μια νέα προεκλογική περίοδο με αισχρή δημαγωγία . Και δεν έκανε απλώς “σημαία” την υπόθεση Λιγνάδη. Μετέτρεψε την στρακαστρούκα των κατασκευασμένων βιασμών του ΜΕ ΤΟΟ σε…. βαρύ κανόνι . Το οποίο, όμως, όχι μόνο έπαθε αφλογιστία, αλλά του γύρισε μπούμερανγκ. Εκπυρσοκρότησε …από πίσω και έκανε σκόνη τους πολυβολητές του!
Σημεία των καιρών!
2. Μιχάλης Λώλης: Ο πρώτος ανοιχτά gay Ελληνας αστυνομικός αφηγείται την ιστορία του -Από την αποδοχή στον ακτιβισμό
19 Αυγούστου 2021
“Ο Μιχάλης Λώλης θεωρείται ο πρώτος ανοιχτά gay Έλληνας αστυνομικός και μέσα από μια εξομολογητική συνέντευξη αφηγήθηκε τη ζωή του.
«Η πρώτη ανοιχτή τοποθέτηση έγινε τον Αύγουστο του 2016. Ήμουν ανοιχτά ομοφυλόφιλος έως τότε μόνο σε φίλους, στενούς συναδέλφους και την οικογένειά μου, ωστόσο, συμμετέχοντας στο πρώτο Παγκόσμιο Συνέδριο LGBT Αστυνομικών στο Άμστερνταμ, τον Αύγουστο του 2016, ξεκίνησε η ακτιβιστική μου δράση.
Ναι, υπήρχαν πολλές αντιδράσεις, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένας ρατσιστικός, ομοφοβικός οχετός άνευ προηγουμένου. Το παράδοξο είναι ότι, όλα αυτά τα χρόνια, δεν δέχθηκα ποτέ διά ζώσης ομοφοβία. Ποτέ. Από κανέναν συνάδελφο. Ίσως περίεργα κοιτάγματα ή κάποια κουτσομπολιά -αλλά αυτό συμβαίνει παντού.
Σε όλη την παιδική μου και εφηβική ηλικία ήμουν σε άρνηση. Ό,τι συναίσθημα ήταν συνυφασμένο με αυτό που λέμε ”ομόφυλη έλξη” μού προκαλούσε αποστροφή, αφού κυριαρχούσε γύρω μου η ετεροκανονικότητα. Μπήκα και σε μια διαδικασία στην εφηβική μου ηλικία να έχω σχέση με γυναίκες, είχα και ολοκληρωμένες σχέσεις, όμως όταν ερωτεύτηκα έναν άντρα, κατάλαβα ότι είμαι 100% ομοφυλόφιλος. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν είναι απλά με ποιον κάνω σεξ, αλλά με ποιον ερωτεύομαι, ποιον θέλω να έχω αγκαλιά, είναι μια βαθιά ρομαντική έλξη, όπως ακριβώς και των ετεροφυλόφιλων»
***
Θέλει όντως τσαγανό να τα λες όλα αυτά. Δεν τολμάει ο καθένας. Και ειδικά ένστολος. Μάλιστα σε μια ελληνική κοινωνία όχι απλώς συντηρητική, αλλά με σύνδρομα …Τζιχάντ.
Αν κάποιοι συμπατριώτες μας που προσκυνούν τους “Αμβρόσιους – Σεραφείμ” και αφήνουν τις περιουσίες τους στα μοναστήρια, για να εξαγοράσουν τον …παράδεισο, μπορούσαν , θα πέταγαν τους ομοφυλόφιλους από τις ταράτσες. Και μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, δε θα δίσταζε να στηρίξει τους φονιάδες. Τέτοιος Μεσαίωνας και φονταμενταλισμός!
΄Εχουμε αναλύσει τις απόψεις μας , σχετικά με την ομοφυλοφιλία. Να τα επαναλάβουμε εν συντομία.
Ο ομοφυλόφιλος δεν είναι ανώμαλος ή αφύσικος. Αλλιώς και οι επιδιδόμενοι στην πεολειχία και αιδοιολειχία (η τελευταία, μάλιστα, σφόδρα επικίνδυνη για καρκίνο γλώσσας ,λάρυγγα -οισοφάγου), θα ήταν αφύσικες ,ανώμαλες συνήθειες. Γενικά, ό,τι θα ξέφευγε από τη διαδικασία για τεκνογονία, θα ήταν ανωμαλία. Αστείο και παρανοϊκό!
Το σεξ είναι και για ηδονή. Και η επίτευξη αυτού του στόχου, είναι ελεύθερη και φυσική. Δεν έχει καμιά σχέση με ηθική και θρησκευτικούς κανόνες .
Φτάνει μόνο να μην καταντήσει σεξισμός. Η συνεχής και βασανιστική ενασχόληση με την άγρα ηδονής, όταν στο μυαλό σου μέσα υπάρχει μόνο μια παράσταση ενός πέους ή αιδοίου και σε μόνιμη ενοίκηση ,ζεις μόνο γι΄αυτά ή αναλώνεσαι και ηδύνεσαι στην επιδίωξη της ταπείνωσης και του εξευτελισμού, την ψυχική ή σωματική κακοποίηση, τότε περνάμε σε άλλες ,”άγριες” καταστάσεις πάθους. Είσαι άρρωστος. Ομοφυλόφιλος ή ετερόφυλος.
Το σεξ γενικώς δεν έχει σχέση με τους ηθικούς κανόνες . Ούτε υπάρχει ανήθικο σ΄αυτό. Πολλώ μάλλον δεν είναι μονογαμικό, χειριστικό, ιδιοκτησιακό. Η πολυγαμία είναι η φυσική ιδιότητα του Ανθρώπου.
Και είναι υγιές και φυσικό να (επι) ζητάς την ηδονή. Αλλοίμονο, αν δε τον κάνεις. Φτάνει να μη γίνεται αυτοσκοπός. Να μην απορροφά όλο το υπόλοιπο δυναμικό της προσωπικότητάς σου.
3. ΜΑΝΩΛΗ ΜΗΤΣΙΑ, ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ …ΠΡΟΚΑΛΩΝ (!) ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ!
iefimerida.gr
Ο Μανώλης Μητσιάς απάντησε στα επικριτικά σχόλια που άκουσε μετά τις δηλώσεις που είχε κάνει για τους ομοφυλόφιλους.
Ο σπουδαίος ερμηνευτής ήταν καλεσμένος στην βραδινή εκπομπή «Καλύτερα Αργά», εξηγώντας τι εννοούσε στην επίμαχη τοποθέτηση που είχε κάνει στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι».
Ο Κ. Μητσιάς είχε δηλώσει τότε: «Δεν με πειράζει αν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος, αρκεί να μην προκαλεί. Κάνε ό,τι θες στη ζωή, αλλά μην προκαλείς. Κανείς δεν πάει να εξετάσει το βράδυ με ποιόν κοιμάται ο άλλος, ο καθένας έχει τη δική του ζωή και μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, να μην προκαλείς».
****
Τί σου είναι η ζωή! ΄Ολοι, τελικά, ξεβρακώνονται με το χρόνο. Και ούτε καν φύλλο συκής τους απομένει. Για να είναι απόλυτος ο εξευτελισμός τους.
Δείτε τον τύπο που το έπαιζε για χρόνια προοδευτικός. Και το όνομα αυτό Μητσιάς. Τον πειράζουν, λέει, οι ομοφυλόφιλοι, αν προκαλούν. Τί εννοεί και ποια είναι η πρόκληση, δε μας διευκρινίζει.
Αλλά. δεν έχει φυσικά την ικανότητα να αντιληφθεί και να ξεδιακρίνει (χρειάζεται δυνατή δόση αυτογνωσίας) τί είναι και ποιο χαρακτηρίζεται προκλητικό. Ποιος τελικά και ουσιαστικά είναι ο …ξεφωνημένος; Πώς λέγεται αυτό, να βγαίνεις και να συνυπογράφεις Σαββοπουλικές αμετροέπειες σαν εκείνες προεκλογικά που προπαγάνδιζε στις γκεμπελικές ΝεοΔημοκρατικές χωματερές ο πάλαι ποτέ δηλών κι αναρχικός Νιόνιος από Σαλόνικα πως η χώρα χρειάζεται κατεπειγόντως το Μητσοτάκη της;
Για ποιο λόγο; Για να σκοτώνει 20.000 συνανθρώπους εκτός ΜΕΘ; Για να πνίγει προσφυγάκια στις επαναπροωθήσεις; Για να αφήνει τα τρένα να τα οδηγεί ο χάρος; Για να φέρνει σε λίγα χρόνια μέσα τη δεύτερη χρεοκοπία, της χώρας από την αλόγιστη σπατάλη του δανεικού χρήματος;
Είπαμε. Αν ζητάς από Σαββόπουλο και Μητσιά να αντιληφθούν τί σημαίνει στην πράξη φασισμός και ρατσιμός, θα σε πουν…φασίστα! Είναι από τα επιτεύγματα της Μητσοτακικής διακυβέρνησης. Το θύμα , θύτης και ο κατηγορούμενος, κατήγορος.
Για να μην επιχειρηματολογούμε στα αυτονόητα. Δε λέμε να μην πηγαίνετε στις συναυλίες, ακόμα και τέτοιων τραγουδιάρηδων και μουσικοσυνθετών. Φροντίστε μόνο να κρατάτε και σάπια ζαρζαβατικά. Ως αμοιβή του καλλιτέχνη, όταν η τέχνη του, καταντάει βήμα και εφαλτήριο φασιστικής και ρατσιστικής προπαγάνδας.
4. ΑΝΑΝΔΡΟΣ , ΠΟΥΣΤΗΣ ΚΑΙ …ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΑ!
Η λέξη Άνανδρος είναι φορτωμένη με πατριαρχία περισσότερο και λιγότερο με φαλλοκρατία . (Δεν πάνε πάντα αυτά στην ίδια ζυγαριά. Το έχουμε εξηγήσει) .
Κατάλοιπα, τέτοιες λέξεις και φράσεις, εποχών που αν δεν ήσουν άντρας ,δεν πήγαινες σε μάχη, δεν έκανες σερνικές δουλειές, ήσουν το … απολύτως τίποτα. Δε λογαριαζόσουν για υγιής κι αρτιμελής. Και σε καμιά περίπτωση στην αρχαία αθηναϊκή, “καλός κάγαθός”. ΄Ενας …λαπάς ήσουν.
Μέχρι σήμερα ακόμα, ισχύουν πλείστα όσα, όμοια και παρεμφερή , απομεινάρια. Και όχι μόνο ως λέξεις και φράσεις, αλλά και ως τρόπος ζωής, συμπεριφοράς, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ. Στο στρατό για παράδειγμα, πάνε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ακόμα, μόνο άντρες!(΄Αλλη κουβέντα αυτή, δεν είναι της παρούσης).
΄…΄Ηταν εποχές, κυρίως θρησκευτικού ολοκληρωτισμού ,που σε πέταγαν στους Καιάδες και την πυρά. Ή οι Τσιχαντιστές από τις ταράτσες πρόσφατα. Σε άλλες ,βέβαια, κοινωνίες, όπως στην αρχαία Ελλάδα, αλλά και σε πολιτισμούς των Ανατολικών λαών, η ομοφυλοφιλία ήταν σύνηθες φαινόμενο, δεν είχε κατάκριση, εμπαιγμό ή τιμωρία. Σε ακραίες μόνο, λαϊκίστικες, συνήθως, χοντοκομμένες συμπεριφορές και σε θεατρικούς στίχους , χάριν αστειότητας , δεν έλειπαν, οι υποτιμητικές και κάποτε χλευαστικές αναφορές.
Αργότερα, όταν ο χριστιανισμός τα έκανε όλα λίμπα, ο Σαύλος-Παύλος έδωσε τα ρέστα του. Αποκάλεσε την ομοφυλοφιλία αφύσικη και διαστροφική. Και όχι μόνο. Οι πούστηδες κάνουν κάθε είδους… πουστιά. Πλεονεξία, κακία, φθόνος, αλαζονεία , τα έβαλε όλα στο ίδιο τσουβάλι, ως απότοκα ομοφυλοφιλίας. Σε αυτά τα εδάφια της επιστολής του στους Ρωμαίους, που αναφέρεται στην ομοφυλοφιλία, διάλεξε να στολίσει τον «παλιάνθρωπο» με τα χαρακτηριστικά του ελαττώματα.
“Κόσμημα” αιώνων οι αναφορές του! Αλλά φτιαγμένο από μούφα τεχνίτη, που από τέχνη κοσμημάτων δεν ξέρει…ούτε που πάν΄ τα τέσσερα . Γιατρός… «αυτός έλκεσι βρύων».
΄Αγαμος και ανέραστος ο Παύλος. Παρθένος, όπως το παραδέχεται ο ίδιος. Εν τούτοις. με περισσό θράσος , αλαζονεία και ανευθυνότητα, δε διστάζει να αυτοανακηρυχθεί δάσκαλος, σαμάνος, ειδικός. Μιλάει επί παντός επιστητού, σαν να ήταν ο μεγαλύτερος γνώστης όλων των εποχών, αυθεντία επιστήμονα. Απολαύστε:
Ρωμαίους, 1.26 : Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, 1.27 ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξευκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες. 1.28 Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα, 1.29 πεπληρωμένους πάσῃ ἀδικίᾳ, πορνείᾳ πονηρίᾳ πλεονεξίᾳ κακίᾳ, μεστοὺς φθόνου φόνου ἔριδος δόλου κακοηθείας, 1.30 ψιθυριστάς, καταλάλους, θεοστυγεῖς, ὑβριστάς, ὑπερηφάνους, ἀλαζόνας, ἐφευρετὰς κακῶν, γονεῦσιν ἀπειθεῖς, 1.31 ἀσυνέτους, ἀσυνθέτους, ἀστόργους, ἀσπόνδους, ἀνελεήμονας· 1.32 οἵτινες τὸ δικαίωμα τοῦ Θεοῦ ἐπιγνόντες, ὅτι οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες ἄξιοι θανάτου εἰσίν, οὐ μόνον αὐτὰ ποιοῦσιν, ἀλλὰ καὶ συνευδοκοῦσι τοῖς πράσσουσι”.
…Από την άλλη, μια και αναφέραμε την ομοφυλοφιλία, να ξεκαθαρίσουμε πάλι εδώ, όπως το έχουμε κάνει ήδη πολλές φορές στο παρελθόν πως ο ομοφυλόφιλος δεν είναι ούτε αφύσικος, ούτε διαστροφικός. ΄Οπως δεν είναι για παράδειγμα διαστροφή να εξερευνάς για την απόλαυση πολλούς και διάφορους σεξουαλικούς δρόμους και τρόπους. ΄Ομως, έστω κι αν όλα τούτα τα ερωτικά παιχνίδια δεν είναι αφύσικα ή ανήθικα, ο σεξισμός έχει βάλει και εδώ τη σφραγίδα του. Η συνεχής και καταλυτική στη ζωή του ατόμου αναζήτηση σεξουαλικής ικανοποίησης, είναι σεξισμός.
Αν ,για να το πούμε πιο σχηματικά, η σεξουαλικότητά σου δεν καταλαμβάνει, ένα, το πολύ, 15% από τις καθημερινές δραστηριότητες της ζωή σου…κάτι δεν πάει καλά, Πόσο μάλλον , αν έχει υπερκαλύψει κάθε άλλη δραστηριότητα.
Στις άφυλες κοινωνίες που έρχονται, ο σεξισμός θα εκλείψει από μόνος του. Χωρίς ρόλους αρρενωπότητας και θηλυκότητας δε θα έχει…ρόλο και λόγο ύπαρξης.
Μαζί στη νέα παγκόσμια γλώσσα θα εξαφανιστούν, γιατί δε θα έχουν ερμηνεία, λέξεις και φράσεις, που τον εκφράζουν νοηματικά. Ερείπια μιας κοινωνίας που παρήλθε ανεπιστρεπτί.
6. ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΚΑ ΜΕΣΑ
Καμπάνια Καπουτζίδη υπέρ του γάμου ομοφυλόφιλων.
“Μια νέα καμπάνια του Γιώργου Καπουτζίδη έχει ξεκινήσει υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων, η οποία παρουσιάζει ζευγάρια της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε τέσσερις διαφορετικές εποχές”
****
Τραγικό; Απολύτως. Σκοταδιστικό; Σίγουρο. Αφύσικο; Οπωσδήποτε.
Είπαμε πως σιγά σιγά ξεφεύγουμε ως κοινωνίες από τα στερεότυπα και τους πέτσινους θεσμούς, όπως ο γάμος, που ταλαιπωρούν αιώνες το φυσικό άνθρωπο. Και να΄ τα πάλι μπροστά μας. Αυτή τη φορά από την κοινότητα των ομοφυλόφιλων , που ξεπερνούν σε συντηρητικότητα πλέον ακόμα και τους θρησκευόμενους. ΄Η μήπως έχουν θρησκεία και τούτη την Ομοφυλοφιλία;
Κατ΄ αρχήν, είναι ανεπίτρεπτο μια και μόνη ιδιότητα, ιδιαιτερότητα, κλίση, ροπή, όπως αλλιώς πείτε την, και ειδικά, όταν έχει σχέση με το σεξισμό, να καθορίζει αποκλειστικά και ολοκληρωτικά όλη μας την προσωπικότητα. Και να επισκιάζει όλες τίς άλλες ιδιότητες, ακόμα κι εκείνη του ανθρώπου. Ποιος ο λόγος;
Αν κάποιος, πυρηνικός φυσικός για παράδειγμα έχει μια άλλη σεξουαλική ιδιαιτερότητα, να διεγείρεται με κάποιο φετίχ, αυτή η διασύνδεση της σεξουαλικής ηδονής με το συγκεκριμένο αντικείμενο ή φαντασίωση, θα πρέπει ταυτόχρονα να επισκιάζει ακόμα και την επιστημονική του ιδιότητα; Να αφομοιώνει ολοκληρωτικά και την καθημερινότητά του; Αν ναι, παράλληλα ή μετά την αυτοσύστασή του ως φυσικός , είναι λογικό και κατανοητό να προσθέτει και εκείνη του φετιχιστή;
Μετά. Αν δεχτούμε πως η ομοφυλοφιλία είναι μια διαφοροποίηση, μια διαφορετικότητα που ενέχει και στοιχεία κοινωνικής επανάστασης από τις κατεστημένες αρχές και συνήθειες που επέβαλαν τα ιερατεία και οι εξουσίες, όπως είναι η ιδιοτησία, ο γάμος και η οικογένεια, πώς είναι δυνατό να γυρίζουμε πάλι πίσω, καταστρατηγώντας τους νόμους της φύσης, η οποία σε ζητήματα μονογαμίας είναι αυστηρή, αφού ΜΟΝΟ την πολυγαμία αναγνωρίζει;
Ουδείς στερεί από τον ομοφυλόφιλο το δικαίωμά του να είναι τέτοιος. Ούτε αυτή του η σεξουαλική ιδιαιτερότητα είναι κατακριτέα ή αφύσικη. Αν την επιλέγει ως μέσο άγρευσης ηδονής, ως εμπειρία και όχι ως τρόπο ζωής, ΄Όμως, το να αντιγράφει παλιομοδίτικες συνταγές, να συμπεριφέρεται ως συστημικό, σφόδρα συντηρητικό μέλος της κοινωνίας και να αναπαράγει πρότυπα αφύσικα και τεχνητά, όπως είναι ο γάμος και η μονογαμία, το θεωρούμε απαράδεκτο και το πολεμάμε.
Γυρίζουν και τούτοι πίσω τις κοινωνίες. Μαζί με τους παπάδες , χέρι-χέρι. Κι ας κάνουν πως δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους. Μια χαρά τα βρίσκουν στους ΤΥΠΟΥΣ που είναι η ΟΥΣΙΑ στις κοινωνίες, αιώνες τώρα
Τοποθετούν βαρίδια και οι ομοφυλόφιλοι με τέτοιους είδους αντιγραφές- πισωγυρίσματα στο σκάφος που είναι έτοιμο να πετάξει προς τις αντιεξουσιαστικές, αταξικές, αντικαταναλωτικές, άθρησκες και άφυλες κοινωνίες. Δεν τους ξεχωρίζουμε. Πιστοί και δέσμιοι και τούτοι στην παράδοση. Και μάλιστα στις χειρότερες παρενέργειές της . Μια εξ αυτών, ο γάμος και η μονογαμία.
Αμφότερα και πακέτο , σημαίνουν ΚΤΗΤΙΚΟΤΑ, ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ!