ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΜΕ ΓΥΜΝΟ ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ , “ΞΑΝΑΣΗΚΩΝΟΥΝ ΔΑΧΤΥΛΟ”

α. Πέτρος Φιλιππίδης: Αντίστροφη μέτρηση για τον πλειστηριασμό του σπιτιού του- Μένει σε διπλανό διαμέρισμα που νοικιάζει

Μετά από πολλούς μήνες στη φυλακή, ο Πέτρος Φιλιππίδης επέστρεψε χθες στο σπίτι του.Ο ηθοποιός αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και την εμφάνισή του στο αστυνομικό τμήμα δύο φορές τον μήνα. Όπως μετέφερε στην εκπομπή “Πρωινό” ο δημοσιογράφος Ισίδωρος Φίκαρης, ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν διαμένει στην οικία όπου διέμενε με την Ελπίδα Νίνου αλλά σε κοντινό διαμέρισμα που ενοικιάζει και πάλι στην περιοχή του Ψυχικού. Αυτό συμβαίνει, γιατί, όπως είπε ο Τάσος Τεργιάκης, η οικία που έμεναν τόσα χρόνια πλειστηριάζεται σε 20 ημέρες, μετά από δύο αναβολές.

 

β. Γιάννης Λιγνάδης: Η εκκόλαψη του νέου «αυγού του φιδιού»

«έγινε της μόδας ποιος θα καταστρέψει ποιον…»

                                                                                          (Ν. Άσιμος – Καταρρέω)<

“…Δυστυχώς αυτή η ελπίδα (όπως και αναρίθμητες άλλες του δύσμοιρου πολίτη αυτής της χώρας) ματαιώθηκε σχεδόν αμέσως, όταν στα χρόνια της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης που ακολούθησαν, η πολύπαθη ελληνική κοινωνία κατέστη μάρτυρας της εκκόλαψης ενός νέου φιδοαυγού και μιας νέας τερατογενέσεως. Ο νέος δράκων γεννήθηκε πολυκέφαλος σαν τη μυθική Λερναία Ύδρα. Επωάστηκε και πολλαπλασιάστηκε ραγδαία στον ηλεκτρονικό κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ), όπου δια-δικτυούμενος γιγαντώθηκε και, εν συνεχεία, ακμαίος και παντοδύναμος κατέλαβε τα ανερμάτιστα μέσα (ΜΜΕ), όπου άρχισε να εκχύει κατακλυσμιαίο δηλητήριο, μολύνοντας την κοινή γνώμη και το κοινό αίσθημα της ελληνικής κοινωνίας. Νέοι επίκαιροι όροι, όπως «ανθρωποφαγία», «κανιβαλισμός», «πιράγχας (του διαδικτύου)», «δολοφονίες χαρακτήρων», «λιθοβολισμοί», «κρεμάλες» κ.ά., σήμερα αποδίδουν μεταφορικά την πρωτογονική αγριότητα, το μισάνθρωπο μένος και τη θηριωδία των προθέσεων και των τρόπων δράσης της νεόπλαστης δρακογενιάς.

Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι εσχάτως το κλίμα στον δημόσιο λόγο έχει γίνει περισσότερο από ποτέ «τοξικό». Η μόλυνση είναι άκρως μεταδοτική και οι «τοξικοπαθείς» πομποί και δέκτες της επικοινωνίας οσημέραι πληθύνονται. Η διάχυτη τοξικότητα καθιστά το κλίμα ευεπίφορο για επιθέσεις (που εκδηλώνονται με ασυνήθιστη ιταμότητα και δριμύτητα), απειλές, υστερικά ξεσπάσματα (ένεκα προσωπικών απωθημένων που έχουν απ᾽ τον καιρό κακοφορμίσει) και, γενικά, για κάθε λογής βιαιότητα. Φθόνοι, μίση, συμπλέγματα, ανεκπλήρωτα, αναδύονται από τα σκότη της ατομικής και συλλογικής ψυχής και ξεσπούν με σφοδρότητα και τυφλή καταστροφική μανία. Η άλογη προσωπική έκρηξη μετατρέπεται αυτοστιγμεί σε μαζική υστερία του όχλου. Η συγκυρία είναι η πλέον πρόσφορη για εκδικήσεις, πλήγματα, «αιματοχυσίες», αλλά και για να εκδηλωθεί δημόσια ο «χείρων εαυτός», ο κτηνώδης και βίαιος, ατόμων και μαζών.

Δεν έχω πρόθεση (ούτε είμαι ειδικός) να αναλύσω και να ερμηνεύσω το κοινωνικό «μόρφωμα» που περιγράφω· το φαινόμενο, άλλωστε, δεν είναι ούτε ελληνικό ούτε και όψιμο. Πρόκειται για παγκόσμια πανδημική μάστιγα που ενέσκηψε στο ελληνικό κοινωνικό στερέωμα μετά από τη συνήθη δεκαετή υστέρηση. Θέλω ωστόσο να επισημάνω κάποια χαρακτηριστικά που απαντούν στην ημεδαπή εκδοχή και που διαπιστώνουν συγγένεια με το προηγούμενο «μόρφωμα», το φασιστικό”.

γ. Τί λενε οι ειδικοί για τη θέση των κοριτσιών, ως αποτέλεσμα της πάλης.

Σε εξέλιξη βρίσκοντέαι οι έρευνες των αρχών για τον θάνατο τεσσάρων ατόμων που συνδέονται με την 33χρονη κατηγορούμενη, Ρούλα Πισπιρίγκου. Εκτός από τις έρευνες για τον θάνατο των τριών παιδιών της, στο κάδρο των ανακριτικών αρχών βρίσκεται και εκείνος της σπιτονοικοκυράς της στην Πάτρα. Για το θέμα αυτό μίλησαν στην ΕΡΤ οι Βασίλης Χειρδάρης, ποινικολόγος, ο Δημήτρης Γαλεντέρης, ιατροδικαστής και ο Γιώργος Τσούκαλης ιδιωτικός ερευνητής. Εν των μεταξύ, εν αναμονή της κατάθεσης της 33χρονης μητέρας των τριών κοριτσιών βρίσκονται οι Αρχές με τη δικογραφία να παραπέμπεται τις επόμενες ημέρες στον εισαγγελέα.

δ.Κρήτη: Ο Βρετανός που κατηγορήθηκε άδικα για τον βιασμό της κόρης του περιγράφει την απίστευτη περιπέτειά του
Ο 62χρονος Βρετανός που κατηγορήθηκε άδικα ότι βίασε την κόρη του στην Κρήτη

Αγκαλιά με την κόρη του βρέθηκε ξανά ο Βρετανός που κατηγορήθηκε άδικα από τις ελληνικές Αρχές για τον βιασμό της στην Κρήτη.Ο 62χρονος Φίλιπ Φορσάιθ συνελήφθη στα Μάλια, αφότου η κόρη του, Τάμι, είχε καταγγείλει πως είχε πέσει θύμα βιασμού από άγνωστο στις 9 Ιουνίου και ενώ ήταν μεθυσμένη.Ο 62χρονος Βρετανός πέρασε σχεδόν έναν μήνα υπό κράτηση, αλλά αφέθηκε ελεύθερος τελικά προχθές το βράδυ από τη φυλακή της Τριπόλεως, όταν τα δείγματα DNA έδειξαν πως δεν ήταν αυτός ο δράστης του βιασμού της κόρης του.Περιγράφοντας την εμπειρία του, είπε: «Η όλη εμπειρία ήταν κόλαση, το χειρότερο πράγμα που έχω περάσει ποτέ. Με συνέτριψε, είμαι καταρρακωμένος και πολύ θυμωμένος για τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν σε μένα και την κόρη μου».

Πώς έφτασαν στο σημείο να τον κατηγορήσουν για το βιασμό της κόρης του

Πατέρας και κόρη στο μπαρ στα Μάλια
Η αστυνομία τον συνέλαβε αφού είδε υλικό από κάμερα ασφαλείας του μπαρ. Όπως λέει ο Φορσάιθ: «Η αστυνομία μού έδειξε το υλικό από την κάμερα ασφαλείας και μου ζήτησε να εξηγήσω τι συνέβαινε. Τους είπα ότι ήταν κάτι αθώο, απλώς ένας πατέρας που προσπαθούσε να πείσει την κόρη του να πάει να κοιμηθεί. Αλλά η αστυνομία άρχισε να μου φωνάζει και να λέει ότι είμαι βιαστής. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που άκουγα. Αγαπώ τόσο πολύ την κόρη μου, την προστατεύω και δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα με κατηγορούσαν για κάτι τόσο αηδιαστικό. Είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να ακούσει ένας πατέρας».

Το υλικό από την κάμερα ασφαλείας έχει περιέλθει στην κατοχή της «Daily Mail», με τον 62χρονο να λέει: «Θέλω όλοι να το δουν και να το εξετάσουν προσεκτικά. Πώς μπορείτε να συλλάβετε έναν άνθρωπο για βιασμό μόνο με βάση αυτό; Είναι γελοίο».

Και συνέχισε: «Δώσαμε και οι δύο καταθέσεις, αλλά ποτέ δεν συνειδητοποίησα ότι θα κατέληγα να κατηγορηθώ για το έγκλημα. Ήταν ένα σοκ για μένα, όταν δύο ημέρες αργότερα μου είπαν ότι εγώ ήμουν ο βιαστής και πως η Τάμι τους τους είχε πει αυτό, κάτι το οποίο ήταν ψέμα».

****

…ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ… ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΥ, ΛΙΓΝΑΔΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ;

Οργουελικές καταστάσεις. Ακόμα , αφορούν  μεμονωμένα  άτομα. ΄Αντε  και μικρές  ομάδες.  Αύριο  όλοι,  συνολικά,  θα    νιώσουν  την ίδια άγρια τανάλια  να  τους συνθλίβει τα κόκαλα. Και όχι μόνο των εξουσιών, αλλά και των  μικροτήτων, των προσωπικών συμφερόντων  και των επιδιώξεων ατόμων της διπλανής ή της παραδιπλανής  πόρτας.   Σημεία των καιρών!

Για παρακολουθήστε   εδώ και δυο περίπου χρόνια  μόνο στην Ελλάδα,  πώς αυτά   τα πράγματα πήραν την οριστική  κατιούσα , μάλιστα με φόρα που  δεν τη σταματά κανείς.  Αρκούν 2-3 παραδείγματα.

Θα ήταν αδιανόητα λίγες δεκαετίες πριν,  να βλέπαμε  φυλακή το Χατζηδάκι και τον Τσαρούχη  για τις σεξουαλικές τους επιλογές και τις παρέες τους. ΄Η ακόμα τον Παλαμά και τον Ελύτη ,  που ήταν γνωστό ανάμεσα σε πολλούς άλλους  στη λογοτεχνική  πιάτσα  πως ορέγονταν   …πιπίνια.   Πλέον αδιανόητο, στη βιομηχανία του τότε θεάματος, να βλέπαμε   Χατζηχρήστο  και τον Παπαγιαννόπουλο να τους τραβολογούν στα δικαστήρια , γιατί τους κατάγγειλαν για σεξουαλική παρενόχληση η…Σαπουντζάκη και οι λοιπές πριμαντόνες που τη δεκαετία του 60 είχαν  κάνει το  “μπούτι έξω”  εργαλείο να κόβει φουλ  μονέδα ο  Φίνος (και ελόγου τους).

Σήμερα  η Μπεκατώρου , η Παπαχαραλάμπους και 2-3 επαγγελματίες της ομοφυλοφιλικής πορνείας  ήταν αρκετό  να κάνουν μια  καταγγελία, για σεξουαλικές παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις  που λεν πως έλαβαν χώρα κάτι χρόνια πριν , να κατασκευάσουν  για χίλιους  δικούς τους προσωπικούς  λόγους ενόχους και να  στείλουν φυλακή, τη διαπόμπευση,  μπορεί και στο θάνατο,  αυτούς που έστειλαν.   Να σημειώσουμε το “ψαχνό”.  Είναι πάλι κι εδώ  οι ανάλογες περιπτώσεις  που το “κρέας” κρεμασμένο, είτε στο  «καλλιτεχνικό» είτε στο «αθλητικό» τσιγκέλι, φέρνει πελάτες και μαζί  κόβουν   μονέδα οι επιχειρήσεις  που το προβάλλουν,   όπως πάντα ,άλλωστε και σε όλες τις εποχές, που το… «μνί σέρνει καράβι»  και… χαρά στηνε που δε τον θάβει!

Αλλά,  τα κίνητρα κατασκευής  ενόχων ποικίλλουν,  δεν είναι μόνο και αποκλειστικά σεξουαλικά.  Αλλά, πάντα με “σπέρμᨔ γρανιρισμένα .  Συγκεκριμένα:

 Λίγους μήνες πριν, ψάχνοντας απεγνωσμένα  εκείνο  το τηλεοπτικό  σαϊνι ,  η   Σέρλοκ Χολμς  της δική μας Μπανανίας ,   Αγγελική Νικολούδη  να βρει θέματα πιασιάρικα για τη  σκουπιδοεκπομπή της ,ανακάλυψε μια φοβερή σύμπτωση στην Πάτρα. Μια τραγική ιστορία  οικογένειας , που  σε λίγα χρόνια μέσα ,έθαψε τρία παιδιά.   ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ είχαν σοβαρά προβλήματα υγείας και κατά καιρούς νοσηλεύτηκαν σε νοσοκομεία. ( Σημ .  Μέσα σε  3 χρόνια, έχασα 5 καταδικούς μου ανθρώπους και μάλιστα απολύτως υγιείς και νέους! ΄ Ηταν κάτι χρόνια πριν, δεν είχε ακόμα βγει στην  αγορά  η Νικολούλη, αλλιώς, μπορεί  κι εγώ να ήμουν ακόμα  μέσα!).

« Μάννα εξ ουρανού» . Δεν είχε η…Πυργιώτισα ,  παρά να ανακατέψει στο ίδιο μπλέντερ την κοινωνική, αδηφάγα περιέργεια, την ανάγκη, πλην  άρτου, και θεάματος των μαζών, την ιδρυματοποίηση  λόγω πανδημίας  των  ανθρώπων και την έκθεσή τους στην ισχυρή και θανατηφόρα μιντικιακή ακτινοβολία, που επιφέρει βαθιά και μη αναστρέψιμη λοβοτομή,  συν  άφθονες δόσεις  επιστημονικοφανείς  φανφάρες    αναλυτών  και… να! , Το σίριαλ  Πισπιρίγκου, της μάνας   σύγχρονης Μήδειας που  σκότωσε τα παιδιά της, για να εκδικηθεί τον άπιστο Ιάσονα…Δασκαλάκη!     Να σπάει ταμεία  το στόρι,  να  κρατάει την πρωτιά τηλεθέασης ,  με ό,τι σημαίνει αυτό και ειδικά  σε πακτωλό χρήματος  για όλα τα …καλά παιδιά της πιάτσας που ασχολούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το υπερκεδοφόρο αυτό είδος επιχείρησης   «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΧΩΝ». ΚΑΙ  ΠΑΝΤΑ ΜΕ…ΑΡΩΜΑ  ΣΠΕΡΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΥΓΡΩΝ  ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ  ΟΡΓΑΝΩΝ.

Κι ακόμα. Πρόσφατα, πάλι,    ζήσαμε μια  άλλη ιστορία ,εντελώς παλαβή, αν δεν ήταν  συγκλονιστική για ένα συνάνθρωπο και μάλιστα τουρίστα που είχα πάει για διακοπές  στην Κρήτη.   Τα σαϊνια οι αστυνομικοί  είδαν,  λέει,  ένα βίντεο στο μπαρ  που  ένας πατέρας μάλωνε την κόρη του να μην πιεί  άλλο και να  πάει να κοιμηθεί και τον κλείσανε στα κάτεργα της Τρίπολης!  Και μάλιστα με την κατηγορία του βιασμού της ίδιας του της κόρης!   (Βρήκαμε ένα ΜΕ ΤΟΟ…ας θάψουμε πέντε δέκα κι ας είν΄ και πατεράδες).  Αλλά ,εδώ να μην ξεχνάμε, βέβαια,  πως η  αστυνομία ,   είναι η πρώτη διδάξασα στην κατασκευή ενόχων , αιώνες τώρα .Και ως εκ τούτου, ανήγαγε αυτό το άθλημα σε αποκλειστικό  της σπορ με απίστευτες  επιδόσεις  μέχρι τώρα.

 

 

 

Σήμερα, τα φαινόμενο της κατασκευής ενόχων έχει πάρει διαστάσεις  ογκόλιθου.   Και αύριο  θα είναι σαν  μετεωρίτης να  ζυγιάζει την πορεία του  ίσια  στη γη. ΄Οποιος δε χωνεύει όποιον,  αν θέλει να βγάλει λεφτά, αν έχει λόγους να βλέπει  κάποιον να το σέρνουν σε δικαστήρια, φυλακές, να τον διαπομπεύουν στα μηχανήματα βασανιστηρίων, μετά χαράς. Θα μπορεί εύκολα να ενοικιάσει τέτοιους πληρωμένους δολοφόνους να βγάλουν τη βρώμικη δουλειά. Είναι μια προδιαγεγραμμένη πορεία γιατί ο δρόμος είναι  στρωμένος,  οι αιτίες της εμφάνισης του φαινομένου, η συντήρηση και η γιγάντωσή τους   θα παραμένουν ίδιες και θα επαυξάνονται  με τον καιρό.

Να ξεχωρίσουμε κάποιες απ΄αυτές τις αιτίες:

1.Η “΄Αννα Φόνσου”  με τα βυζιά έξω στις ταινίες του …σπουδαίου ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας  του 60,  δεν ήταν ,ασφαλώς, λιγότερο “ηθική” από την Παπαχαραλάμπους. ΄Εστω και με την καθιερωμένη ,κοινωνική  ηθική. Και φυσικό ήταν να  δέχτηκε άπειρες σεξουαλικές παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις για τον ίδιο λόγο που οι μύγες αρέσκονται να κατακάθονται πάνω σε ό,τι είναι πασαλειμμένο με σκατό. Δε  θέλει και πολλή  σκέψη, ούτε ανάλυση . Και για το  λόγο  επίσης που τότε, δε μίλησε η Φόνσου για τέτοια ζητήματα για να μην τη θάψει ο Φίνος, δεν το έκαναν   και η   Παπαχαραλάμπους με τη Μπεκατώρου , όπως οι  ίδιες είπαν, αλλά τα  κατήγγειλαν   χρόνια μετά, όταν πια τα φώτα είχαν σβήσει από πάνω τους και χρειάζονταν απεγνωσμένα, έστω και μια  αμυδρά δέσμη φωτός για κάποια  αναγνωρισιμότητα.

2. Η καταδυνάστευση των κοινωνιών  από τη μιντιακή δικτατορία  έχει λάβει, όπως είπαμε,  οργουελικές  διαστάσεις.  Για να σταθεί το σύστημα, ακόμα και ως πολιτικό , πρέπει απαραίτητα να το επιτρέψει  η Τέταρτη εξουσία, που δεν είναι άλλη από  τη δημοσιογραφική βιομηχανία.  Τα κέρδη που αποκομίζει η συγκεκριμένη  αγορά , είναι τεράστια, επειδή, ακριβώς , έχει  φυλακίσει  παγκοσμίως την είδηση και την πληροφορία. Αλλά ικανοποιεί παράλληλα  κι αποκλειστικά  τεχνητές,  ψεύτικες, καταναλωτικές ανάγκες του σύγχρονου ατόμου  σε  «άρτον και θεάματα».  Ο Γκέμπελς    σήμερα, μπροστά στη μαζική βιομηχανική παραγωγή  τέτοιων προϊόντων,  θα είχε υποβιβαστεί  σε  ιδιοκτήτη  απλού  εργαστηρίου    χάλκευσης , κακοποίησης-παραποίησης της αλήθειας  και της κατασκευής  νέων ενόχων «Εβραίων».   Η σύγχρονη ,όμως,   Βιομηχανία  δεν έχει πια ιδεοληπτικά κίνητρα και επιδιώξεις ,αλλά καθαρά κερδοσκοπικούς προσανατολισμούς. Ζουν ή πλουτίζουν  εκατομμύρια ιδιοκτήτες και υπάλληλοι απ΄αυτή την αγορά  της κατασκευής  ειδήσεων και ενόχων  κάθε είδους.

3.Το όλο εγχείρημα είναι εύκολο. Δε χρειάζεται οι εμπλεκόμενοι σε τέτοιες δουλειές να αποδείξουν  πως ο ένοχος δεν είναι …ελέφαντας. Δεν απαιτούνται  αποδείξεις, ντοκουμέντα, ούτε καν  στοιχειώδης σεβασμός στο βασικό, ατομικό δικαίωμα  του τεκμηρίου της αθωότητας. Το είπε η Νικολούλη, ο Κατερινόπουλος , ο Λέων,  ο Χατζηνικολάου;  Είναι  απόδειξη ενοχής. Πρόκειται για  είδηση. Καμιά πληροφορία δεν έχει υπόσταση, δεν υπάρχει,  αν δεν την κάνει τέτοια η συντεχνία των Γκέμπελς. Ακόμα κι αν   πρόκειται για είδηση τρανταχτή, ιστορικής εμβέλειας.  Δε θα “υπάρξει”  πέρα από το χώρο που διαδραματίστηκε, αν δεν περάσει μέσα από τα  σύγχρονα μιντιακά εμπορικά εργαστήρια.  Και είναι ίσως το τραγικότερο  απ΄όλα  πως  τα μέσα που θα μπορούσαν να (απο)δείξουν  πως δεν είσαι “ελέφαντας” , είναι αυτά που σε  κατηγορούν ως τέτοιο.  Και θέλετε και το χειρότερο;  Ζούμε σε κοινωνίες  που δεν ισχύει πια η  αρχή  «καλύτερα να αθωωθούν εκατό  ένοχοι, παρά να καταδικαστεί  ένας αθώος.” ΄Οντως, εποχές «1984». Και μη λες «δε θα συμβεί σε μένα» . Είναι σαν τον covid, έκθετος κι εσύ  στη μανία   του, ανά πάσα στιγμή.

4.Η Τέταρτη εξουσία  προϊσταται των άλλων.  Τις καθοδηγεί-χειραγωγεί, τάχα πως τις ελέγχει, ενώ τις κανοναρχεί και τις κατευθύνει.  Ακόμα και η δικαστική εξουσία δεν τολμάει να τα βάλει μαζί της, και υιοθετεί  άκριτα, φοβισμένη και εξαρτημένη τους χειρισμούς της Τέταρτης.  Να το στηρίξουμε και  σε ένα  ακόμα,  απλό, πρόσφατο παράδειγμα.   Στο σκάνδαλο Novartis ,ανακριτές και εισαγγελείς   δεν τόλμησαν να  στείλουν σε δικαστήριο το Βαξεβάνη, όχι γιατί θα είχαν ενδοιασμούς,  ενεργούμενα της κυβέρνησης ήταν, άλλωστε,  αλλά από  φόβο. Το ίδιο μετά και το δικαστικό συμβούλιο.  Ενώ δε δίστασαν   να στείλουν ακόμα και  ΑΘΩΟΥΣ συναδέλφους τους σε  ειδικό  δικαστήριο, έστω άσχετο  με το  κατηγορητήριο  της Νοvartis,  όμως  έτρεμαν  του δημοσιογράφους και τους απάλλαξαν και τούτοι, από το φόβο   μην τους κρεμάσουν στα μανταλάκια.   Γιατί οι Βαξεβάνηδες δεν αστειεύονται.  Σου βγαίνουν κι από πάνω, αν δεν τους ταϊσεις.  Μιλάνε  για λογοκρισία  που τους έχει επιβάλλει η  κυβέρνηση, ανύπαρκτη ως τέτοια στην πραγματικότητα , όταν  ο ίδιος οι Βαξεβάνης είναι ο χείριστος  ψαλιδοχέρης  κάθε αντίθετης  από τη δικιά του άποψης.  Αν ο Μητσοτάκης ελέγχει και λογοκρίνει την πληροφορία, δεν είναι αυτή του  Βαξεβάνη, ούτε  το κάνει με τον παραδοσιακό τρόπο .Απλώς, εξαγοράζει  το 80% της ελληνικής βιομηχανίας παραπληροφόρησης  κι αφήνει  απ΄ έξω το Βαξεβάνη και τον Παππά, να παίζουν το παιχνίδι της δημοκρατίας και της ελεύθερης…διακίνησης  ιδεών!

5.(Ως συμπέρασμα). Καμιά κατασκευή ενόχου, ούτε καν πραγματική, υπαρκτή ενοχή, δε στέκεται ,αν δεν περάσει από το κονκλάβιο της γκεμπελικής μαφίας.  Αν δεν περάσουν από τα χαλκεία του   ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ  ΑΝΤ1, αν δεν κριθούν άξια των επιδιώξεών τους,  η δική σου αλήθεια, δεν πας εσύ να καταγγέλλεις,   να χτυπιέσαι, ένοχος ή αθώος, δεν πρόκειται να κερδίσεις ούτε αυτά τα περίφημα 3 λεπτά δημοσιότητας.   Συμβουλή:   Και μη διανοηθείς να πάρεις κανένα  καλάσνικοφ να τους θερίσεις.   Εσύ θα βγεις  χαμένος. Θα  υπογράψεις  την κατασκευασμένη ενοχή σου. ΄Ασε εμάς  εδώ να τους “εκτελούμε” καθημερινά  με τα δικά μας “κανόνια”.  Πλέον αποτελεσματικά .Και εν καιρώ, είναι σίγουρο πως  θα τους ισοπεδώσουμε.  Ανελέητα και παντοτινά.