Οι πληβείοι της Μιντιακής χαβούζας
Τι κάνει ο (παλι)άνθρωπος για να ζήσει . Δεν πάει αξιοπρεπώς και εντίμως να δουλέψει αποθηκάριος σε κάνα σουπερμάρκετ ή ντελιβεράς σε σουβλακερί (τί έχουν, δηλαδή, τέτοιες δουλειές, που δε δίνουν, μεν εύκολο παρά, αλλά μεροκάματο με ιδρώτα;). Ούτε στην άλλη, εξαιρετική για μας περίπτωση , να κατέβει στο χωριό να επιδιορθώσει το πατρικό και να δοκιμάσει τις επιδόσεις του στην πατροπαράδοτη, οικιακή οικονομία.
Ο τύπος της ευκολίας, ο κυνηγός του αμερικάνικου ονείρου, η ράτσα της απάτης και της τεμπελιάς, επιδίδεται σε μιντιακές μπίζνες με την ελπίδα πως μια μέρα ,που θα περάσουν τα πρώτα δύσκολα στην αφάνεια, μπορεί να γίνει κανένας Τράγκας , Ράπτης ή Χατζηνικολάου. Τί του λείπει; ΄Ηθος και θράσος διαθέτει ανάλογα και …καλυτερότερα των ανωτέρω σχολαρχών. Πώς, δηλαδή, αρχίνησαν και τούτοι;
Ξεκινάει, λοπό και μοστράρει στο διαδίκτυο μια πλουμιστή ιστοσελίδα (φρου-φρου και αρώματα), κοτσάρει και μια βαρύγδουπη ονομασία της (συνήθως αποτυχημένης έμπνευσης για τους νουν και καλαισθησία έχοντας) και πιάνει μανιωδώς να ανεβάζει περισπούδαστα άρθρα, σοκαριστικές έρευνες , μοναδικά ρεπορτάζ, αποκλειστική και έκτακτη ενημέρωση, όλα αναμφισβήτητης εγκυρότητας και ποιότητας , επί παντός επιστητού. Κάθε λέξη στη διατύπωση προσεκτικά επιλεγμένη, Πομπώδης , ηχηρή, αστραφτερή. Κείμενα σε ύφος και ήθος αθλητικού εντύπου ή στην καλύτερη περίπτωση… Μακελειού. Διαλέγει πάντα προσεκτικά σκουπιδοϋλικό από τους εκατοντάδες κάδους πλαστικών σε συνώνυμα και συγγενικά , στημένους στις λεωφόρους της αγοράς , όπως σάλος, τρόμος, θλίψη, τραγωδία, χαμός, κόλαση , mounara και άλλα ίδια “ομοιοπαθητικής” επιλογής . Και… καθάρισε!
Στόχος, η δουλειά της αράχνης Κλείνει μια συνδρομή φτηνιάρικη (προσφορά τη διαφημίζουν) στην άλλη περίφημη πλατφόρμα παραπληροφόρησης της Google και περιμένει με μεσίστια την παγίδα να κολλήσει καμιά ανύποπτη η παραστρατημένη από τον αέρα μύγα που θα πέσει πάνω στο χειροποίητο …κέντημα.
Τα κλικ στα ..δημοσιεύματα είναι το ζητούμενο. Οι μηχανές στο διαδίκτυο , πουλάνε τέτοιες πέτσινες επισκεψιμότητες, σωρό. Και με λίγα λεφτά -αργύρια. Αγοράζει ο παλιανθρωπάκος της ντροπής από τέτοιες πιάτσες τα ντοκουμέντα μιας τεράστιας (!) επισκεψιμότητας του πανελληνίως γνωστού ιστότοπου που ίδρυσε και διευθύνει ο ίδιος, κοινοποιεί τα αχτύπητα νούμερα στους μαστροπούς της διαφήμισης και αν είναι τυχερός και πέσει σε κορόιδα, μαζεύει τίποτα ψίχουλα από τη μεγάλη πίτα της, που την καταβροχθίζουν τα μεγάλα στομάχια του Μαρινάκη, Αλαφούζου και λοιπών αρπακτικών της γκεμελικής βιομηχανίας.
Κάνετε, όσοι δεν ξερατε ως τώρα αυτά τα στέκια της εξαθλίωσης, μια περατζάδα από τις περισπούδαστες ειδήσεις ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ του Q : Ειδήσεις Google
google.com
Με μαντίλι ασφαλώς , ασφυκτικά στη μύτη ,μη σας πάρει η δυσωδία. Και αποχωρήσατε αυθωρεί και παραχρήμα. Μια τρέχουσα ματιά, αρκεί . Μην το σκαλίζετε, περισσότερο. ΄Οσο πάτε πιο κάτω, η μπόχα γίνεται ανυπόφορη. Δε θα αντέξετε, όσοι δε συχνάζετε σε τέτοιες χωματερές και δε διαθέτετε αντισώματα ανοσίας.
Το λέμε αυτό γιατί το μεγάλο στρώμα της σαπίλας είναι πιο κάτω από εκείνο του όψιμου εκδότη, αρχισυντάκτη, δημοσιογραφίσκου, που ζήλωσε το χρήμα και τη μαγκιά- κλανιά του Τράγκα, Ράπτη και λοιπής , γνωστής και μη εξαιρετέας μαφιόζικης συμμορίας. Η βρώμα η τρανή κα η δυσωδία η αβάστακτη είναι αλλού.
Τούτη αναδίδει δυο ειδών μπόχας. Η πρώτη από συνδρομές σε…ναρκοδολάρια, κυρίως με γαλάζιο, ΝεοΔημοκρατικό άρωμα και η δεύτερη από ρούβλι. Για τις, πλην των άλλων ,και επιτήδειες (εξ)αγοραστικές επιδόσεις στο Μητσοτακικού καθεστώτος, έχουμε επανειλημμένα μιλήσει και εξαντλήσει το θέμα. Μην το ξεχειλώνουμε άλλο.
Στις πληρωμές σε ρούβλι, τώρα, τουλάχιστον , εμείς μετράμε 6-8 τέτοια πουτινικά λαγούμια στο διαδίκτυο, Κάποια , εντελώς, ξεφωνημένα, που, κι αν δε χeζονται στο ρούβλι, όμως κονομάνε καλά από τις συνδρομές της ρώσικης πρεσβείας.
Και με αυτή την ευκαιρία, στη νέα κατανομή κομμάτων στη Βουλή να σας ενημερώσουμε, αν δεν το γνωρίζετε ήδη πως τουλάχιστον σε 3 (απο)κόμματα -μορφώματα του ελληνικού κοινοβουλίου, ρέει ρούβλι άφθονο και προσημειωμένο. Χρόνια τώρα. Πώς, λέτε, μπήκαν στη Βουλή; Δε θέλει και πολύ μυαλό, αν δε τα ξέρετε, να τα ονοματίσετε. Και τα 3 έχουν…γραφικούς αρχηγούς. Πρωτίστως, ως ψεκασμένα εθνίκια.
΄Οντως! ΣΑΛΟΣ, ΠΑΝΙΚΟΣ ,ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΖΑΛΗ στον υπόκοσμο του διαδικτύου. Και μάλιστα σε σημείο να αναφωνεί κανείς. “to be or not to be, that is the question”! Με τέτοιες πομπές ,με αυτό το χάλι, να πάει ή να μην πάει στον αγύριστο και το διαδίκτυο, έτσι όπως πια κατάντησε;