ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

 

Και να  ζορίσει κανείς τα πράγματα για να βρει και να ανεβάσει θέμα επίκαιρο και ζουμερό σήμερα,δε θα τα καταφέρει. Επαναλήψεις και ειδήσεις άνευ ουσίας.

Η εμπορική δημοσιογραφία,βέβαια, τρέμει αυτή τη διαπίστωση. Και επινοεί θέματα  εκ του μηδενός. Για να γεμίσει σελίδες  ,να παρουσιάσει  δελτία.

Η ιστορική δημοσιογραφία δεν έχει τέτοια προβλήματα.Δεν αγχώνεται  να  ψάχνει  θέματα, μόνο και για να  τηρηθεί η ημερίσια συνήθεια να μη μένει κενή καμιά ημερομηνία.

Δν τραβάμε την είδηση από τα μαλλιά, αν δεν είναι ώριμη ακόμα. Ούτε επινοούμε ή κατασκευάζουμε ειδήσεις.

Οπότε….ες αύριον τα σπουδαία. Αν,φυσικά υπάρξουν τέτοια.