MARIANNE NY -SWEDISH PROSECUTOR POLITICAL REASONS BEHIND EXTRADITION
2.
Guardian: Η ΧΑ χρησιμοποιεί τη δημοκρατία για να καταστρέψει τη δημοκρατία
Ενθαρρυμένο από την πρόσφατη επιτυχία του στις ευρωπαϊκές και δημοτικές εκλογές, το κόμμα έστειλε το μήνυμα ότι όχι μόνο ανακάμπτει, αλλά και ήρθε για να μείνει, σημειώνει το δημοσίευμα, περιγράφοντας το σκηνικό του μίσους, όπου υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής χαιρετούσαν ναζιστικά και τραγουδούσαν τραγούδια των SS έξω από τη Βουλή.
“Καθώς έτρεχαν έξαλλοι μέσα στον οίκο της Δημοκρατίας, εξαπολύοντας ύβρεις προς άλλους βουλευτές σε μία πρωτοφανή επίδειξη βίας και χυδαιότητας, δεν υπήρχε καμία αμφιβολία για το τι είναι η Χρυσή Αυγή: Ένα κόμμα νεο-ναζιστικού δόγματος, αποφασισμένο να ανατρέψει τη δημοκρατική τάξη”, αναφέρει ο Guardian. Και εξηγεί πως η ΧΑ εγκαταλείπει πλέον εμφανώς τις προηγούμενες προσπάθειές της να αποστασιοποιηθεί από τη ρητορική του τραμπουκισμού και του ρατσισμού, από την οποία γεννήθηκε.
“Εκείνη τη μέρα, η δημοκρατία έμοιαζε κάπως αδύναμη”, λέει στην εφημερίδα ο Παύλος Τσίμας, πολιτικός σχολιαστής που έχει παρατηρήσει την άνοδο του κόμματος από τη γέννησή του, ως περιθωριακής ομάδας, στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Δεν θα εξαφανιστεί με το τέλος της κρίσης. Νιώθει ότι δεν την αγγίζει τίποτα, δεν φοβάται τίποτα και αυτό που είδαμε αυτή την εβδομάδα είναι το πραγματικό της πρόσωπο. Δεν είναι σαν τα άλλα ακραία κόμματα στην Ευρώπη. Είναι μια πραγματική νεο-ναζιστική δύναμη, με στόχο να χρησιμοποιήσει τη δημοκρατία για να καταστρέψει τη δημοκρατία”.
Κατά τον Πέτρο Τατσόπουλο, δεν υπάρχει άλλη λύση από την απαγόρευση της Χρυσής Αυγής. “Ήταν ένα τεράστιο, ιστορικό λάθος του κοινοβουλίου που δεν κήρυξε παράνομη τη Χρυσή Αυγή. Θα πρέπει να απαγορευτεί, όχι για τη ναζιστική της ιδεολογία, αλλά γιατί είναι μια παραστρατιωτική δύναμη που εάν μπορούσε, θα προχωρούσε σε πραξικόπημα”, είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής στον Observer.
“Γνωρίζουμε πώς δουλεύουν αυτοί οι άνθρωποι. Το φασιστικό δηλητήριο που βιώνει η Ελλάδα δεν είναι μόνο πολιτικό, αλλά δηλητηριάζουν κάθε πλευρά της κοινωνικής ζωής, τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται ο κόσμος, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε. Πιστεύω ειλικρινά ότι οι 500.000 Έλληνες που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή είχαν πλήρη συναίσθηση του τι έκαναν”, λέει.
Και καταλήγει: “Κινδυνεύει η δημοκρατία στον τόπο όπου γεννήθηκε; Η Χρυσή Αυγή είναι σε ετοιμότητα. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει, αλλά εάν αυτή η εθελοντική τύφλωση συνεχιστεί, εάν η κρίση συνεχιστεί, θα είναι μια πραγματική απειλή για τη δημοκρατία στο κοντινό μέλλον”.
Εδώ και πολύ καιρό στο Homo-Naturalis.gr καταγγέλουμε αυτά που πρόσφατα δημοσίευσε ο Guardian και επισημαίνουν ο δημοσιογράφος Παύλος Tσίμας και ο βουλευτής Πέτρος Τατσόπουλος .
΄Οταν μια εφημερίδα-ένα κανάλι δημοσιεύει-παρουσιάζει μια είδηση-πληροφορία ή ένας θεσμικός παράγοντας (π.χ βουλευτής) ή άλλος “ειδκός” ή σχετικός αναφέρονται στο ίδιο θέμα, αμέσως η είδηση- πληροφορία αποκτά υπόσταση, την οποία φαίνεται σαν να μην είχε, πριν ανασυρθεί στη “ζωή” με τον παραπάνω τρόπο. Μπορεί να είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει, αλλά είναι αλήθεια πως ένα γεγονός δεν “υπάρχει”, δε “συνέβη” ποτέ ή αφορά το στενό, περιορισμένο περιβάλλον στο οποίο εξελίχθηκε, αν δεν το “σφραγίσουν” με την…εγκυρότητά τους, αν δεν το αγγίξουν με το “μαγικό ραβδί” τους τα μέσα παραπληροφόρησης (κυρίως), οι φορείς της εμπορικής δημοσιογραφίας.
Οι ειδήσεις, οι πληροφορίες, τα γεγονότα για το σύνολο των ανθρώπων παραμένουν ανύπαρκτα ή “ άνευρα” και υφέρποντα και “ζουν” μόνο μέσα από το ” γυαλί” και τις σελίδες των εντύπων και των ιστότοπων. Αν οι “Χατζηνικολάου” αποφασίσουν μια είδηση, ένα γεγονός να τα κρατήσουν στο “σκοτάδι” ,αν κρίνουν πως δεν είναι η ώρα του να να γίνει το συγκεκριμένο γεγονός….γεγονός(!), παραμένει ή στη ανυπαρξία ή υπό πλαστή ταυτότητα. Μόνο η δημοσιοποίησή του μέσα από τις διαδικασίες και τις μεθόδους που έχει επιβάλει η εμπορική δημοσιογραφία, το περιλούζει με φως και το καθιστά ορατό στην κοινωνία. Κι αν, βέβαια, η αποσιώπηση, το “θάψιμο” ενός γεγονότος είναι αφ΄εαυτού ένα έγκλημα, πόσο μάλλον χειρότερα εγκλήματα διαπράττουν τα κέντρα της εμπορικής ή άλλης (π.χ κομματικής) εκμετάλλευσής του, όταν διαστρεβλώνουν, παραποιούν χαλκεύουν μια είδηση-πληροφορία ή την κατασκευάζουν εκ του μηδενός.
Η Ιστορία, ως επιστήμη, είναι η πραγματική “τέταρτη εξουσία”, αφού η Ιστορία για πολλούς αιώνες (και σήμερα) λειτουργούσε-λειτουργεί ως δημοσιογραφία- “Τύπος” . Στις μέρες μας, στις συντεταγμένες Πολιτείες, η ανάγκη να είναι η Ιστορία η ” τέταρτη εξουσία” επισημάνθηκε και φάνηκε καθαρά μετά τις οδυνηρές συνέπειες που είχε για τις κοινωνίες των ανθρώπων η αποτυχία του παραδοσιακού, λεγόμενου, “Τύπου”, να σταθεί στο ύψος της αποστολής του.
Η εμπορική δημοσιογραφία στις ημέρες μας, όπως είπαμε, έχει υποβιβαστεί πλέον σε αδίστακτη βιομηχανία παραπληροφόρησης με στόχο (κυρίως) το κέρδος .Για να τον πετύχει , δεν έχει δισταγμό ακόμα και να διαπλέκεται (φανερά ή όχι) και με τις άλλες εξουσίες , που υποτίθεται πως έχει καθήκον να ελέγχει. Στην Ελλάδα οι βρώμικες μέθοδοι και οι συμπεριφορές των “συγκροτημάτων” τύπου, των εκδοτικών επιχειρήσεων και των “βαρόνων” της δημοσιογραφίας είναι η χειροπιαστή απόδειξη του ξεπεσμού και της απεμπόλησης των βασικών αρχών της “τέταρτης εξουσίας” από αυτές τις βιομηχανίες.
΄Ενα πρόσφατο και χαρακτηριστικό, παγκόσμιο παράδειγμα της αποσύνθεσης της εμπορικής δημοσιογραφίας που σεμνύνεται πως αποτελεί πυλώνα της δημκρατίας (!) ως “τέταρτη εξουσία, είναι η τραγική κατάληξη του ακτιβιστή μπλόγκερ Τζούλιαν ΄Ασανζ. Ο μεγάλος αυτός ακτιβιστής του κυβερνοχώρου βρίσκεται σήμερα αιχμάλωτος (φυλακισμένος) του Συστήματος, επειδή ακριβώς επιχείρησε να πάρει την είδηση, την πληροφόρηση, το γεγονός από τiς data των σκοτεινών γραφείων των μυστικών υπηρεσιών και των εμπόρων της δημοσιογραφίας και να τα παρουσιάσει ανεπεξέργαστα και αρετουσάριστα στο ευρύ κοινό. ΄Ομως, το εγχείρημά του αυτό δεν είχε ζωή, γιατί εν ριπή οφθαλμού τον “κατακρεούργησαν” ΟΛΕΣ οι εξουσίες. Σε απόλυτη, αγαστή και εξευτελιστική διαπλοκή οι εξουσίες (πρώτη και καλύτερη η…”τέταρτη”) έπεσαν πάνω του να τον κατασπαράξουν. Χειρότερη μεταχείριση ,βέβαια, του επεφύλαξε η δικαστική, όταν μια άθλια εισαγγελέας από το Γκέτεμποργκ (Göteborg) της Σουηδίας πήρε εντολή από τα “αφεντικά” της να απαγγείλει κατηγορίες στον ακτιβιστή μπλόγκερ για…βιασμό δύο γυναικών! Μνημείο ξεσπεσμού και αθλιότητας ΟΛΩΝ των εξουσιών!
Η Ιστορία,εκτός των άλλων, έχει επιστημονικό καθήκον (με ό,τι συνεπάγεται αυτή της η ιδιότητα) να ερευνά, να αναδεικνύει ,να καταγράφει, να κρίνει,να επικρίνει,να επιβραβεύει τις πράξεις των ανθρώπων και ειδικά εκείνων που ασκούν εξουσία και οι ενέργειές τους έχουν άμεσες επιπτώσεις επί της ζωής των ατόμων και της Φύσης. Ως “ τέτρατη εξουσία”,ειδικά μέσα από τον κλάδο της ιστορικής δημοσιογραφίας, οφείλει άμεσα να ΚΡΙΝΕΙ το έργο και τη συμπεριφορά των υπολοίπων εξουσιών. Ο σκοπός της Ιστορίας δεν είνα…αφηγηματικός, έτσι όπως τον ήθελαν και τον θέλουν οι καθεστωτικοί ιστορικοί. Ούτε είναι μια μορφή “σοβαρής” δημοσιογραφίας, πολύ περισσότερο μυθ-ιστορία . Ο βασικός της σκοπός είναι να στηρίζει τον ΄Ανθρωπο στο παρόν και να του προετοιμάζει ένα καλύτερο μέλλον μέσα από την εμπειρία του παρελθόντος και του παρόντος. Είναι, επομένως, ανθρωπιστική επιστήμη στην υπηρεσία της ζωής, όπως η Φύση την προγραμμάτισε και την αφήνει να εξελίσσεται με βάση τους απαρασάλευτους νόμους ,που όρισε εκείνη.
(Το θέμα αυτό είχε και παλιότερα δημοσιευτεί στις ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ, αλλά οι …βάρβαροι χάκερ το εξαφάνισαν κατά τις αλλεπάλληλες επελάσεις τους στο Homo-Naturalis.gr ,όταν ακόμα δεν είχαμε προνοήσει να “σώσουμε” τα κείμενά μας και σε εξωτερικό αρχείο).
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να επισημάνουμε την άμεση και επιτακτική ανάγκη που υπάρχει να γνωρίσουν ευρύτερα οι άνθρωποι την Ιστορία, αλλά όχι ως …σχολικό μάθημα, ούτε ως…πόνημα-συγγραφή-μυθιστόρημα των καθεστωτικών ιστορικών (άτομα που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματική Ιστορία). Ειδικά να ενημερωθεί η κοινωνία για τον κλάδο της Ιστορικής δημοσιογραφίας, η οποία έχει και τη δυνατότητα και την υποχρέωση να “βγαίνει” προς τα έξω δυναμικά και αποφασιστικά, να βρίσκει “βήμα”, να ανακαλύπτει τρόπους, μεθόδους, δρόμους να γίνει γνωστή, να τη αγκαλιάσει ο “μέσος” άνθρωπος.
Αν η πληροφόρηση ,η είδηση,το γεγονός αφεθούν στα χέρια (διάβαζε στα συμφέροντα) των εμπόρων της δημοσιογραφίας, υπάρχει βέβαιος και μέγας κίνδυνος να υποστεί ο κόσμος μας τις ολέθριες συνέπειες από την εγκληματική τακτική των κέντρων παραπληροφόρησης. Η Ιστορική δημοσιογραφία, που δεν υπακούει στους εμπορικούς (και άλλους) νόμους της δημοσιογραφίας, έχει τη δυνατότητα και να ξεσκεπάζει αυτές τις ανήθικες μεθόδους των ανθρώπων της παραπληροφόρησης και παράλληλα να διασώζει την είδηση, το συμβάν, το γεγονός (ιστορικό ή όχι) και να το παρουσιάζει-κρίνει στις πραγματικές του διαστάσεις. Να αναφέρουμε συγκεκριμένα παραδέιγματα.
Αν στην Ελλάδα το Homo-Naturalis είχε μεγαλύτερη πρόσβαση στην ελληνική κοινωνία και δυνατότητα ευρύτερης ενημέρωσης, αν δε μας “στραγγάλιζαν” οι εκτελεστές- τρομοκράτες της πραγματικής είδησης -πληροφορίας, ίσως σήμερα να μην είχαμε περάσει ,ως χώρα-λαός , μέσα από την κόλαση της οικονομικής κρίσης που βιώσαμε. Οι φίλοι μας εδώ ξέρουν πως ήδη από τον Οκτώβριο του 2008, είχαμε σημάνει “συναγερμό” για την επερχόμενη οικονομική λαίλαπα (χρεοκοπία), αλλά , όμως, οι εξουσίες με πρώτη την “τέταρτη”, σε αγαστή συνεργασία μεταξύ τους, φρόντισαν να τον αχρηστέψουν, για να σιγήσει. ΄Ενα έγκλημα “εσχάτης προδοσίας” των “Χατζηνικολάου” για το οποίο ΟΥΔΕΙΣ ακόμα έχει τιμωρηθεί.
Το ίδιο, ακριβώς, έγινε και με την εγκληματική οργάνωση των Ναζί. Το Homo-Naturalis .gr ήταν το μοναδικό σάιτ που επέκρινε δριμύτατατα τη χορήγηση άδειας λειτουργίας από τον ΄Αρειο Πάγο στο μόρφωμα-εγκληματική οργάνωση που συνέστησε ο Μιχαλολιάκος για να προετοιμάσει και να διεξάγει “εμφύλιο” στη χώρα. ΄Οχι μόνο επικρίναμε τότε την απόφαση του Αρείου Πάγο να δώσει νομική υπόσταση στο μόρφωμα, αλλά ζητούσαμε από τη Βουλή να το θέσει εδώ και τώρα εκτός νομμότητας. Και εκείνη την εποχή άλλοι είτε “έθαψαν” κι αυτό το θέμα, είτε, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ (δια του Μ.Γλέζου) μιλούσαν για αντιμετώπιση της Χ.Α με…πολιτικά μέσα!
Μνημονεύσαμε αυτά τα δύο κορυφαία παραδείγματα για να δείξουμε την ανάγκη που υπάρχει σήμερα η Ιστορία, ειδικά με τον κλάδο της Ιστορικής δημοσιογραφίας, ως η πραγματική “τέταρτη εξουσία”, να έχει καλύτερη (δυναμικότερη) και άμεση πρόσβαση στην ελληνική κοινωνία. Από την άλλη, αποτελεί επίσης καθήκον της να ξεσκεπάζει την ανήθικη τακτική της εμπορικής δημοσιογραφίας να μεταμορφώνεται σε βιομηχανία παραπληροφόρησης και μάλιστα σε εξαιρετική διαπλοκή με τις άλλες τρεις εξουσίες. Κι αυτό,δυστυχώς, μπορεί να συμβαίνει ακόμα και στις “καλές” δημοκρτίες. Πόσω μάλλον σε εκείνες (όπως στην ελληνική) που ακόμα είναι “ανάπηρες”.