ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

 

1.ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ “ΣΧΟΛΕΙΑ-ΦΥΛΑΚΕΣ”.
2. ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
1.Σήμερα το πρώτο κουδούνι στα σχολεία

Σήμερα το πρώτο κουδούνι στα σχολεία

Αρχίζει σήμερα η νέα σχολική χρονιά και το πρώτο κουδούνι θα χτυπήσει στα σχολεία της Ελλάδας.

Το σχολείο δεν πρόκειται να επιβιώσει στο μέλλον με τη μορφή που υπάρχει σήμερα. Δε θα έχει νόημα η ύπαρξή του. Η γνώση, η  “μόρφωση”, η επικοινωνία και ό,τι άλλο λέμε πως προσφέρει (που δεν προσφέρει) το σχολείο σε ένα παδί-έφηβο, θα παρέχονται από άλλα κανάλια   και με διαφορετικό τρόπο.

Στην εποχή μας  το σχολείο  εκτελεί κυρίως καθήκοντα…μπέιμπι σίτινγκ. ΄Η καλύτερα είναι  ο περιφραγμένος χώρος που παρκάρουνε εκεί τα παιδιά τους οι γονείς, για να μείνουν… απερίσπαστοι να συνεισφέρουν με την εργασία τους στον παγκόσμιο καπιταλισμό και τον καταναλωτισμό που είναι το κυρίαρχο γνώρισμά του.

Τα παιδιά είναι εμπόδιο,αν βρίσκονται συνεχώς  στα πόδια του γονιού. Πρέπει εκείνος να είναι ψυχή τε και σώματι απίκο   στο… μέγα (τεχνητό) έργο  της συντήρησης της διγονεϊκής ή μονογονεϊκής οικογένειας και της παροχής “αγαθών” στα μέλη της που στην ουσία είναι εντελώς άχρηστα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Γι΄αυτό και η οικονομία της αγοράς μέσω της  παιδείας (κρατικής ή ιδιωτικής) στηρίζει το σχολείο με κάθε τρόπο και μάλιστα πέρα από τα κονδύλια, άχρηστα τα περισσότερα, που ξοδεύονται για την παροχή  ανύπαρκτης και μη ουσιώδους εκπαίδευσης, προπαγανδίζει με όλα τα μέσα και  σε όλους τους τόνους  την ανάγκη ύπαρξής του. “Επιτελούν έργο σπουδαίο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα”, διαδίδουν οι πληρωμένοι εντολείς της,   “αφού  εξοπλίζουν με αναγκαία  γνώση το παιδί (αυριανό  δούλο-πελάτη), αλλά και του εξασφαλίζουν σωστή  διαμόρφωση χαρακτήρα. Αγαθά που δε θα μπορούσε ο άνθρωπος να τα προσποριστεί από πουθενά αλλού”.  Ψεύδη τεράστια φυσικά  και τα δύο.

Η αλήθεια είναι άλλη. Οι γνώσεις που παρέχει το σχολείο  είναι πενιχρές  και αφύσικες. Επιλεγμένες για να εξυπηρετήσουν κυρίως  την οικονομία της αγοράς ή άλλες εθνικιστικές  σκοπιμότητες. Αλλά και όσες  γνώσεις είναι αναγκαίες  και μεταδίδονται μέσω του δάσκαλου και των σχολικών εγχειριδίων, διδάσκονται αμέθοδα και αντιεκπαιδευτικά.

Επομένως, άχρηστη ύλη    σε βάρος τις ουσίας και των βασικών γνώσεων  που οφείλει να αποκτά το άτομο από μικρή ηλικία, αντιπαιδαγωγικός τρόπος συγγραφής σχολικών βιβλίων και διδασκαλίας ,καθιστούν πλέον το σχολείο άχρηστο, αλλά και επικίνδυνο.  ΄Αλλες γνώσεις και παντελώς διαφορετικές απ΄αυτές που επιβάλει ο αφύσικος τρόπος ζωής των ανθρώπων, είναι αναγκαίο να μαθαίνουν τα παιδιά.

Αλλά, οι κρατικές εξουσίες,που προστατεύουν με κάθε τρόπο  τον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά δεν επιτρέπουν τέτοιες …παρεκτροπές στο πρόγραμμα του σχολείου. Η πρόσβαση στις αλήθειες και η κατάκτησή τους, θα είναι προσωπική τελικά υπόθεση του ατόμου και όχι συλλογική μέσω της εκπαίδευσης.

Γιατί, αν το σύστημα επέτρεπε την ελεύθερη είσοδο του μελλοντικού πολίτη στην εύφορη  κοιλάδα της αλήθειας και της γνώσης, θα ήταν σαν να πριόνιζε  το ίδιο  το κλαδί που κάθεται. Το σύστημα δε χρειάζεται πολίτες. Θέλει μόνο οπαδούς και υπηκόους.

΄Οσο για διαμόρφωση χαρακτήρα, ας μη μιλάμε καλύτερα,αφού  το σχολείο ,αν προσφέρει κάτι,  είναι η υπερτόνιση και η εφαρμογή στην πράξη       της αξίας του ανταγωνισμού, του μη φυσικού τρόπου ζωής, της καταναλωτικής μανίας, του σεξισμού. Το άγχος, το ασφυκτικό περιβάλλον για ένα παιδί, η  έλειψη ελεύθερου και σωστού-φυσικού εδάφους -χρόνου για την ανάπτυξη μιας υγιούς προσωπικότητας, είναι επίσης τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της σημερινής εκπαίδευσης.

Θα είναι απίθανο ο άνθρωπος  να μη  καταργήσει τον  εντελώς άχρηστο αυτό  θεσμό στις μέρες που έρχονται. Και είναι σίγουρο πως δε θα έχει νόημα η διατήρησή του, αφού  οι αξίες και οι προτεραιότητες θα έχουν διαφοροποιηθεί στα κατοπινά χρόνια. Κι αν δε συμβεί αυτό σύντομα, τότε αλλοίμονο  στις κοινωνίες εκείνες. Θα είναι χειρότερες κι από τις δικές μας.

2. Νέα Ζηλανδία: Υποχρεώνουν μαθήτριες να μακρύνουν τις φούστες τους

 

Νέα Ζηλανδία: Υποχρεώνουν μαθήτριες να μακρύνουν τις φούστες τους

Σάλος σε σχολείο του Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία – Διαβάστε τι ζήτησε από τις μαθήτριες σχολείου η υποδιευθύντρια – Γιατί η ίδια απείλησε με αποβολή όσες από τις μαθήτριες δεν συμμορφωθούν με τις υποδείξεις της
Αναστάτωση επικρατεί στο σχολείο «Χέντερσον» στο Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας, εξαιτίας της οδηγίας που έδωσε η υποδιευθύντρια του σχολείου Cherith Telford. Η Telford κάλεσε πρόσφατα όλες τις μαθήτριες του σχολείου σε συνάντηση και τους ζήτησε να μακρύνουν τις φούστες τους μέχρι το γόνατο «για να είναι οι ίδιες ασφαλείς, να μην αποσπούν τους συμμαθητές τους και να “τους μπαίνουν ιδέες” και για να υπάρχει ένα καλό περιβάλλον για τους άντρες που εργάζονται στο σχολείο».

Μετά την σχετική οδηγία της υποδιευθύντριας, η οποία υποστήριξε ότι όποια μαθήτρια δεν συμμορφωθεί θα αποβάλλεται από το σχολείο, γονείς, μαθήτριες αλλά και ακτιβίστριες για την ισότητα των δύο φύλων, εξέφρασαν την οργή τους για την υποδιευθύντρια.

Η Deborah Russell, ακτιβίστρια και λέκτορας στο πανεπιστήμιο Massey στη Νέα Ζηλανδία, δήλωσε ότι η οδηγία της Telford στέλνει το μήνυμα ότι οι νεαρές κοπέλες είναι υπεύθυνες για την σεξουαλική συμπεριφορά των νέων αντρών και επίσης, στέλνει στους άντρες ένα κακό μήνυμα, ότι δηλαδή η σεξουαλική τους συμπεριφορά είναι ανεξέλεγκτη.

Επίσης, η Debbi Tohill, επικεφαλής της οργάνωσης «Rape Crisis», που μάχεται ενάντια στον βιασμό των γυναικών, υποστήριξε ότι είναι θετικό για ένα σχολείο να έχει ενδυματολογικό κώδικα, αλλά η συγκεκριμένη οδηγία περνά το μήνυμα ότι το «βάρος» πέφτει στις έφηβες μαθήτριες για «να μην αποσπούν τους συμμαθητές τους και τους άντρες εκπαιδευτικούς».

Μαθήτριες του «Χέντερσον» μίλησαν για το επίμαχο θέμα στα μέσα ενημέρωσης της Νέας Ζηλανδίας και υποστήριξαν ότι δεν είναι τόσο η οδηγία της υποδιευθύντριας που τις ενόχλησε, όσο η σκέψη που «κρύβεται» πίσω από την συγκεκριμένη οδηγία, δηλαδή ότι «τα κορίτσια γίνονται στόχος επειδή το σώμα τους είναι σεξουαλικό και αποσπά την προσοχή».

 

Αγ. Παρασκευή σήμερα ,πρωί πρωί. “Παρέλαση” από την Αγ. Ιωάννου μαθητών-τριών ,κυρίως Γυμνασίων-Λυκείων. Πρώτη μέρα στα σχολεία η σημερινή.

Εκείνο που κάνει εντύπωση, είναι  ο σαματάς, η φασαρία, το τζέρτζελο των εφήβων,που δεν το συναντάς πουθενά σχεδόν στον κόσμο. Βλέπεις σε ξένες χώρες  παρέες μαθητών  σε  μέσα μαζικής μεταφοράς, σε πάρκα, σε μουσεία, σε εκδρομές  και δεν ακούγεται κιχ. ΄Η ακούς ήσυχες, κανονικές κουβέντες από παιδιά 15 και 17 χρόνων,σαν να είναι μεγάλοι.

Εδώ γίνεται το… έλα να δεις. Σαν να έχουν πάθει υστερία τα δικά μας παιδιά. Ουρλιαχτά, κραυγές, βρισιές,ψευτομαγκιές στους δρόμους και στα προαύλια των σχολείων,όπως οι χούλιγκαν στα γήπεδα.  Βγάζουν πολλή  υστερία και οργή, απίστευτα  νεύρα τα Ελληνόπουλα. Κι αυτό, επειδή όλα στη χώρα μας είναι θορυβώδη,υπερβολικά και πομπώδη.

Μια άλλη παρατήρηση από τη σημερινή παρουσία των μαθητών στους δρόμους είναι η εμφάνιση των κοριστιών.  12χρονα και 15χρονα κοριτσάκια, λες και πάνε να ανέβουν στις παλιές  πασαρέλες, για να επιλέξει ο…Μαστοράκης  τις υποψήφιες των καλλιστείων του ΑΝΤ1!

Η δασκάλα  παραπάνω στη Ζηλανδία  έχει απόλυτο δικιο. Κι ας λένε ό,τι θέλουν οι επίσης υστερικές και  ανέραστες “φεμινίστριες” της γνωστής ατάκας… “ο καλύτερος  άντρας είναι ο νεκρός άντρας”.

Ο σεξισμός που καλλιεργήθηκε  στις μέρες μας από τις διάφορες εμπλεκόμενες  βιομηχανίες, δεν έχει όρια. Απο παντού σεξιστικά  ζωσμένοι οι άνθρωποι. Πορνό, εμφάνιση (τάχα μοδάτη), προϊοντα οπτικοακουστικής βιομηχανίας, προσπαθούν με πρωτοφανη φρενίτιδα να επιβάλουν  το σεξ,  ως την πρωταρχική προτεραιότητα του ατόμου. ΄Ετσι ,ακριβώς, ορίζεται  ο σεξισμός.΄Οταν το σεξ ,η καψούρα και τα συναφή αναγορεύονται  κυρίαρχα στη ζωή και αποκλειστική, μοναδική ενασχόληση του ατόμου.

Δεν υπάρχει κορίτσι  σήμερα που να μην καλλιεργεί το σεξισμό. Σπάνια να συναντήσει κανείς φυσικές, λογικές εμφανίσεις εφήβων κοριτσιών.

 Η σεξουαλική παρενόχληση των αγοριών στα σχολεία απο την εμφάνιση των μαθητριών, είναι πρωτοφανής και ανεπίτρεπτη  στις μέρες μας. Γιατί πώς να “επιβιώσει” ένας έφηβος με τις ορμόνες να χτυπάνε “κόκινο”, όταν δίπλα του η συμμαθητριά του  “πετάει έξω βυζί και μπούτι” , με παρουσία, δηλαδή, ενός  ξέκωλου στην αιθουσα και το προαύλιο; Είναι η πιο καθαρή, σεξουαλική-σεξιστική παρενόχληση, που αποκρύπτουν οι βιομηχανίες, ειδικά της παραπληροφόρησης.

Το τί τρώμε,τι πίνουμε,πώς  ντυνόμαστε και πώς κυκλοφορούμε, όλες αυτές οι συμπεριφορές δείχνουν και την παιδεία  μας, αλλά και τη φιλοσοφία ζωής μας. Δε γίνεται να απαιτείς σεξουαλικό σεβασμό, όταν βγαίνεις έξω τσίτσιδη. Θα εισπράξεις  τις συνέπεις. Και τότε, θα αναρωτιέσαι ,όπως οι….ακτιβίστριες  του… πωπού παραπάνω, γιατί οι άλλοι σου συμπεριφέρονται ακριβώς όπως η ίδια επιδιώκεις: Να προκαλέσεις, να  αποπνέεις σεξισμό και πορνοσυμπεριφορά. “Ο΄τι σπέρνει κανείς θερίζει”!