-
“ΣΧΟΛΗ” ΖΩΖΩΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ .Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ …ΜΟΡΦΩΣΗΣ.
-
ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ. ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
-
Ο ΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ …ΑΓΓΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠ.ΟΜΠΑΜΑ
-
ΚΑΤΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ.
1. Ζωζώ Σαπουντζάκη: Μοιραίοι έρωτες και κατηγορίες για καταχρήσεις εκατομμυρίων –
Ηταν Δεκέμβριος του 1968 όταν η φωτογραφία της Ζωζώς Σαπουντζάκη φιγουράριζε και πάλι στα πρωτοσέλιδα των κοσμικών στηλών των τότε εφημερίδων.
Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση η «βασίλισσα της νύχτας» δεν είχε κλέψει τα φλας των φωτογράφων με αφορμή κάποια μεγάλη της επιτυχία αλλά γιατί κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις ενώπιον της δικαιοσύνης, κατηγορούμενη για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος κατ’ εξακολούθηση και ψευδορκία.
Η κοινή γνώμη παρακολούθησε με κομμένη την ανάσα ένα απίστευτο σήριαλ με την γνωστή πρωταγωνίστρια να φέρεται να κρατά τον πρώτο ρόλο σε υπόθεση κατάχρησης εκατομμυρίων δραχμών από την Πειραϊκή Πατραϊκή, για την οποία θεωρήθηκε υπεύθυνος ο αγαπημένος της Ευθ. Παπαναστασίου.
Η εταιρία προσέφυγε στη δικαιοσύνη όταν ανακάλυψε «τρύπα» εκατομμυρίων στα ταμία της με όλα τα στοιχεία να «δείχνουν» πως ο λογιστής και εραστής της πρωταγωνίστριας είχε κάνει την κατάχρηση.
Ακολούθησε έρευνα και η Σαπουντζάκη βρέθηκε υπόλογη καθώς, σύμφωνα με την κατηγορία, αποδέχτηκε μέρος του ποσού των 13.716.650 δραχμών το οποίο υπεξαιρέθηκε από την Πειραϊκή Πατραϊκή, κατά το διάστημα 1964-1967. Στο επίκεντρο της υπόθεσης βρέθηκε η νεόδμητη, τότε, βίλα στην Κινέτα, ένα δαχτυλίδι, ένα ζευγάρι σκουλαρίκια και καρφίτσα αλλά και ένα περιδέραιο, μια Μερσεντές και 10 άλογα ιπποδρόμου που ο Παπαναστασίου εμφανιζόταν να είχε χαρίσει στον αδελφό της σε βάρος του οποίου, επίσης, ασκήθηκε ποινική δίωξη.
Ο Παπαναστασίου είχε ερωτευτεί τη εντυπωσιακή Ζωζώ Σαπουντζάκη όταν την είδε να χορεύει πάνω στην πίστα. Την πολιόρκησε και παρά το γεγονός πως είχε οικογένεια δεν δίστασε να τη ζητήσει σε γάμο. Η Σαπουντζάκη δέχθηκε την πρόταση του και άρχισαν τις κοινές εμφανίσεις στον ιππόδρομο, ενώ εκείνος της δώριζε συνεχώς ακριβά κοσμήματα ως δείγμα του έρωτα του.
Η βίλα της Κινέτας και οι φορολογικές δηλώσεις
Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα η σχέση της Σαπουντζάκη με τον Παπαναστασίου ξεκίνησε το 1964. Εκείνος, παντρεμένος και πατέρας δυο παιδιών, «αν και εργαζόταν ως απλός υπάλληλος με συνήθεις αποδοχές δαπανούσε αλόγιστα υπέρογκα ποσά».
Σύμφωνα με το βούλευμα τα ποσά αυτά διατίθεντο κυρίως προς την κατηγορούμενη η οποία «επωφελούμενη της επιπόλαιας ιδιοσυγκρασίας του αλλά και της ερωτικής του προσηλώσεως προέβη στην συστηματική οικονομική του αφαίμαξη».
Η Ζωζώ Σαπουντζάκη από την πρώτη στιγμή αρνήθηκε κατηγορηματικά όσα της αποδίδονταν και υποστήριξε πως η ίδια έβγαζε πολλά χρήματα ως πρώτο όνομα της νύχτας και σε καμία περίπτωση δεν εκμεταλλεύτηκε τον σύντροφο της. Όπως είπε, δέχτηκε ως δώρα αρραβώνα τα σκουλαρίκια και το δαχτυλίδι αλλά ξεκαθάρισε πως η έπαυλη της Κινέττας αγοράστηκε με δικά της χρήματα, ισχυρισμό τον οποίο στήριξαν και γνωστοί καλλιτέχνες.
Ωστόσο, οι δικαστικές αρχές δεν πείστηκαν και έκαναν δεκτή την αίτηση της Πειραϊκής Πατραϊκής διατάσσοντας την υποθήκευση της βίλας. Αυτό που βάρυνε στην απόφαση ήταν το γεγονός ότι το εισόδημα της γνωστής ηθοποιού, κατά τη διάρκεια της επταετίας 1960-1967, ανήλθε συνολικά, σύμφωνα με τη φορολογική της δήλωση, σε 584.252 δρχ., δηλαδή μόλις 73.031 δρχ. το χρόνο.
Η Σαπουντζάκη σε συνέντευξη που είχε δώσει, αμέσως μετά την δίωξη σε βάρος της, είχε εξηγήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για ποιο λόγο οι φορολογικές της δηλώσεις ήταν τόσο μικρές. «Και ποιος δηλώνει σήμερα στην εφορία το πραγματικό του εισόδημα; Ρωτήστε την Βουγιουκλάκη, τη Χρονοπούλου, τον Οικονομίδη και δείτε. Ποτέ δεν δήλωσαν ότι εισέπραξαν. Το επάγγελμα του καλλιτέχνη είναι ελεύθερο. Εμείς οι καλλιτέχνες κάνουμε τυπικά συμβόλαια. Αυτά όλα θα τα πω στο δικαστήριο γιατί πρέπει να υπερασπιστώ την αξιοπρέπεια μου. Δεν έχουν να κάνουν με κανένα κοριτσάκι αλλά με τη Ζωγώ τη Σαπουντζάκη», είχε πει χαρακτηριστικά.
«Έπεσα θύμα ενός άτυχου έρωτα»
Η πρωταγωνίστρια υποστήριξε πως γνώρισε τον Παπαναστασίου αρχές του 1966 και όχι το 1965 όπως αναφερόταν στο παραπεμπτικό βούλευμα. «Τον άνδρα αυτόν τον αγάπησα είχε τεράστια μόρφωση. Μιλούσε τέσσερις γλώσσες, ήταν ωραίος, πολύ κοινωνικός και ευχάριστος. Καμάρωνα όταν έβγαινα μαζί του και ώρες ολόκληρες τον άφηνα να μου μιλάει. Κάναμε σχέδια να παντρευτούμε. Ούτε μια φορά δεν μου είπε ότι ήταν παντρεμένος και μάλιστα με παιδιά. Όταν συζητούσαμε για γάμο μου έλεγε πως η μητέρα του ήταν αυστηρών αρχών και έπρεπε να περιμένουμε λιγάκι. Μου είχε πει ότι είχε μετοχές στον ιππόδρομο. Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ακόμη πως αυτός ο άνθρωπος είναι καταχραστής», είχε πει σε άλλη της συνέντευξη που παραχώρησε στη βίλα της στην Κινέττα.
«Έπεσα θύμα ενός άτυχου έρωτα. Πίστεψα σε έναν ωραίο μορφωμένο άνδρα με προσωπικότητα και τον αγάπησα. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως ο άνδρας αυτός είναι καταχραστής. Αλλά δεν καταχράστηκε για εμένα. Δουλεύω σκληρά από 10 χρονών και έχω αποκτήσει πολλά χρήματα. Ότι έχω, τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα βγαλμένα με κόπο και ιδρώτα. Πληρωνόμουν πάντα πολύ καλά. Και είμαι η πρώτη Ελληνίδα καλλιτέχνις που πήρε ημερομίσθιο 1.000 δρχ. Μέχρι σήμερα δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανέναν να με σχολιάσει. Ζω αξιοπρεπώς, δεν παίζω χαρτιά, δεν πάω στον ιππόδρομο, δεν κάνω σπατάλες, δεν κουτσομπολεύω κανέναν και δεν βρέθηκε κανείς “να μου τα φάει”. Δούλεψα και δουλεύω σκληρά είμαι βεντέτα. Με ιδρώτα και αίμα βγάζω τα λεφτά μου», συμπλήρωσε.
Αναφερόμενη δε στη βίλα της Κινέτας επέμενε πως την έχει χτίσει με δικά της χρήματα: «Πέντε χρόνια έψαχνα για να βρω ένα ωραίο οικόπεδο να χτίσω τη βίλα αυτή και μπορώ να δημιουργήσω δυο ακόμη Κινέτες, αν θέλω….», είχε πει χαρακτηριστικά.
Όσο για την Μερσεντές για την οποία, σύμφωνα με την κατηγορία, διατέθηκαν 68.000 δρχ. για την αγορά της, η ηθοποιός υποστήριξε πως την απέκτησε πριν γνωρίσει τον Παπαναστασίου: «Ο Θύμιος μου έκανε διάφορα δώρα, χρυσαφικά και αρώματα, στη γιορτή μου στις πρεμιέρες στις επιτυχίες μου. Και κάποια μέρα έμαθα ότι έφυγε… Δεν μπορούν να με δικάσουν χωρίς στοιχεία. Δεν μπορούν να με διασύρουν έτσι. Η αλήθεια τελικά θα λάμψει».
Και όταν η ώρα της αλήθειας έφτασε η Ζωγώ Σαπουντζάκη κάθισε στο εδώλιο μαζί με τον αδελφό της Θεόδωρο. Η ακροαματική διαδικασία μετατράπηκε σε κοσμικό γεγονός με πλήθος κόσμου και γνωστούς καλλιτέχνες να την παρακολουθούν καθημερινά.
Η εντυπωσιακή Ζωζώ Σαπουντζάκη σε κάθε ευκαιρία επαναλάμβανε πως η βίλα της Κινέτας χτίστηκε με δικά της χρήματα. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της πολυήμερης δίκης της είχε αρκετά ξεσπάσματα και μια λιποθυμία.
Τελικά, το δικαστήριο καταδίκασε τη δημοφιλή ηθοποιό σε 5 μήνες φυλάκιση κρίνοντας την ένοχη μόνο για το αδίκημα της ψευδορκίας. Ο αδερφός της απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες. Όσο για τα κοσμήματα, συνολικής αξίας 1,5 εκατομμυρίου δραχμών, η Ζωζώ Σαπουντζάκη τα είχε επιστρέψει στον πρώην σύντροφό της, μετά τον χωρισμό τους.
Για πολλά χρόνια η Ζωζώ Σαπουντζάκη δεν ήθελε να αναφέρεται στην υπόθεση. Σε πρόσφατη συνέντευξη της έκανε λόγο για μια μεγάλη περιπέτεια: «Τώρα γελάω γιατί μου φαίνεται αστείο. Αλλά ήταν μια μεγάλη περιπέτεια για μένα… Τότε έβαζα τα συνολάκια μου τα πανάκριβα και πήγαινα στο δικαστήριο σαν να είχα πρεμιέρα. (…) Τον άνθρωπο αυτό, τον Θύμιο, τον είχα ερωτευθεί από την πρώτη στιγμή. Και πάρα πολύ μάλιστα. Έκλαψα, στερήθηκα τη ζωή μου για τρία χρόνια για εκείνον… Ήταν ένας έρωτας της ζωής μου. Αλλά μου έκανε κακό. Μου έκανε κακό σαν άνθρωπο».
Σαπουντζάκη, Βιουγουκλάκη, Μπάρκουλης, Κούρκουλος, τα άλλα αστέρια στο “καλλιτεχνικό” συνάφι του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, θεάτρου, τραγουδιού, της…Τέχνης(!) ,όπως θα έλεγε και ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, είναι απολύτως υπεύθυνοι για το γενικότερο χάλι της ελληνικής κοινωνίας .Και δεν αναφερόμαστε στο οικονομικό αποκλειστικά, αλλά στην καλλιέργεια της νοοτροπίας με τις δεκάδες παθογένειες, που ταλαιπωρούν χρόνια το νεο-΄Ελληνα.
“΄Ανοιξαν σχολή” όλοι τούτοι οι παλιάνθρωποι (μακαρίτες πια οι περισσότεροι) στην οποία φοίτησαν και φοιτούν πολλές γενιές Ελλήνων. Η Σαπουντζάκη για παράδειγμα πέρασε “ζωή και κότα”, δείχνοντας μπούτι, ξεκοκακλίζοντας εκατομμύρια παλαβών ερωτιάρηδων, κλέβοντας την εφορία. ΄Αριστο παράδειγμα προς μίμηση των Ελληνοπαίδων ,δεκαετίες ολόκληρες.
Και όμως. ΄Ολα τούτα τα σούργελα ,οι καλλιτέχνες της πεντάρας, καθιερώθηκαν στο…καλλιτεχνικό στερέωμα, γιατί τους άνοιξαν τις σελίδες των μέσων παραπληροφόρησης που διέθεταν τότε, οι Λαμπράκηδες και οι λοιποί βαρώνοι του Τύπου. Και κει μέσα, με… περισπούδαστα άρθρα, οι Γεωργουσόπουλοι, οι Νιάρχοι, οι Φασουλήδες έδιναν με τα κείμενά τους ρεσιτάλ επαγγελαμτικής ανευθυνότητας, κοινωνικής υποκρισίας, δημοσιογραφικής αλητείας ,παγαποντιάς και “αλλαξοκωλιάς”, στέλνοντας στα ύψη της αναγνωρισιμότητας και της διασημότητας άθλια υποκείμενα, σαν τη Ζωζώ Σαπουντζάκη.
Αυτό το αισχρά διαπλεκόμενο εκδοτικο-δημοσιογραφικό-καλλιτεχνικό ανήθικο συνάφι,δεν έχει πληρώσει για το μεγάλο έγκλημα που διέπραξε για τη μόλυνση της ελληνικής κοινωνίας από ένα σωρό αρρωστήματα. Είναι οι βασικοί υπεύθυνοι. Και ούτε θα τιμωρηθούν ποτέ, φυσικά, αφού οι περισσότεροι από δαύτους ήδη αναχώρησαν για τον “άλλο κόσμο”.
Τους παραδίδουμε στη μνήμη της Ιστορίας, για να αναγραφούν τα ονόματά τους στις μαύρες σελίδες της. Μα μαθαίνουν έτσι οι γενιές που έρχονται και που κάποιες απ΄αυτές θα βιώσουν ακόμα χειρότερες μέρες από τις δικές μας σήμερα,ποιοι έβαλαν πλάτη για να καταντήσει η Ελλάδα στο χάλι που βρίσκεται.
Σε παλιότερα κείμενά μας είχαμε “κράξει” δεόντως αυτή την “αδέσποτη” κυρία του ξετσίπωτου σεξισμού και τους πάτρωνές της που με τα “στυλό” και τα “μικρόφωνά” τους την κρατούν στην επικαιρότητα ακόμα και σήμερα
{Φαινόμενα] Οσο μένουμε ζωντανοί
Της Πόπης Διαμαντάκου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011
Σε μια εποχή που θρηνούμε τη «χαμένη νιότη» του κόσμου και ριχνόμαστε στην κατανάλωση του ρετρό ή στις πλαστικές που «σβήνουν τον χρόνο», σημασία έχει να μη χαθεί ο σεβασμός στην ίδια τη ζωή
Ο χρόνος, η νοσταλγία αλλά και η αισιοδοξία που γεννά ο σεβασμός στα ανθρώπινα συστατικά της ζωής μακριά από το άγχος της αγκίστρωσης σε μια ψευδαίσθηση νεότητας ήταν στοιχεία που ανακαλύψαμε αποσπασματικά στο τηλεοπτικό θέαμα της εβδομάδας.
Απολαυστική σε δυο διαφορετικές τηλεοπτικές εμφανίσεις της η Ζωζώ Σαπουντζάκη, σύμβολο μιας αλλοτινής Ελλάδας που αναζητούσε στο χλιδάτο κιτς της νυχτερινής πίστας τη φαντασίωση ενός πλούτου που τότε ακόμη δεν υπήρχε και σήμερα της αειθαλούς δύναμης που δίνει το πείσμα για ζωή. Στη μια, στο «Πρωινό μου» του Mega, η έμφαση ήταν στο σόου που παρουσιάζει, μια αφήγηση-σαν-παραμύθι της ζωής της, όπου θαυμάζεται για τη λάμψη τη δική της και των αφηγήσεών της για «μια άλλη εποχή».
To παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο Homo-Naturalis.gr (AΡXEIO,7-1-2011). Το αφιερώνουμε εξαιρετικά στην κυρία Πόπη Διαμαντάκου, την επονομαζόμενη και “Κουρκουσούρα Πολυτελείας”.
Πώς το λένε τα…ιερά κείμενα; «Μωραίνει κύριος ον βούλεται απολέσαι»; Αναφερόμαστε στον ποιητή Θανάση Νιάρχο (έτσι αυτοσυστήνεται ο ίδιος. Θα έπρεπε πάντως να γνωρίζει πως ποιητή κάποιον αναγορεύουν οι αναγνώστες του, ποτέ ο ίδιος ο ποιητής τον εαυτό του). Ένα το κρατούμενο και πάμε στα επόμενα.
Γράφει, λοιπόν, για την «κυρία Ζωζώ Σαπουντζάκη», σήμερα στα ΝΕΑ ο κύριος Νιάρχος: «Με το χέρι λοιπόν στην καρδιά… μόνον καλλιτέχνης βαθιά σοβαρός και υπεύθυνος µπορεί να σχεδιάσει και να εκτελέσει µε τόση παραληρηµατική ευφροσύνη και, ταυτόχρονα, εγκράτεια ένα «υλικό»τραγουδιών που παντρεύει ρεµπέτες, Σουγιούλ, Χατζιδάκι, Νικολακοπούλου, Κραουνάκη. Αλλά και µε ένα ανώτερο πνευµατικό ήθος (όπως ακριβώς γράφεται, χωρίς καµιά υπερβολή), όταν ενώ περνάει στο «Χάρτινο το φεγγαράκι» το γυµνό ώς εκείνη την ώρα πόδι της, µε συστολή το σκεπάζει. Αν ήξερε ο καθένας µας στον τόπο αυτό τι ακριβώς πουλάει, τα πράγµατα θα ήταν πολύ καλύτερα για όλους µας….».
Ώστε μαθαίνουμε εκ στόματος και γραφίδος ποιητού και (ευκαιριακού) κριτικού ελαφρού θεάματος πως η κυρία Σαπουντζάκη είναι «μια σοβαρή και μάλιστα βαθιά και υπεύθυνη καλλιτέχνης. Με ένα πραγματικά ανώτερο πνευματικό ήθος, ειδικά όταν ενώ τραγουδάει το «χάρτινο φεγγαράκι» ,σκεπάζει με συστολή το γυμνό ως εκείνη την ώρα πόδι» .
Μα τι «τραγουδάει» τώρα ο ποιητής, μου λέτε; Όλα αυτά τα «πνευματικά» μαζεμένα είναι η κυρία Σαπουντζάκη; Μην κάνει λάθος πρόσωπο; Δε μιλάμε για τη Ζωζώ, που δεκαετίες τώρα βγάζει το ψωμάκι της και εξασφαλίζει τη δόση της σε δημοσιότητα, πετώντας μπούτι έξω (ακόμα και σήμερα στα 80 της ); Α, μπα. Δεν μπορεί, ή για κάποια άλλη μιλάει εδώ ή για τη Σαπουντζάκη αλλά…ποιητική αδεία.
Και παρακάτω: “Ξέρετε ποιο ήταν το αγαπηµένο θέαµα του φιλοσόφου και πολιτικού, του σπουδαγµένου στη Χαϊδελβέργη Κωνσταντίνου Τσάτσου στην τηλεόραση τη δεκαετία του ‘70 ή του ‘80; «Η γειτονιά µας». Κατά τη γνώµη µας, η αδυναµία του αυτή δεν του αφαιρούσε τίποτε απολύτως, αντίθετα του πρόσθετε.»
Πώς τον είπατε, κύριε Νιάρχο μας, τον σπουδαγμένο στη Χαϊδελβέργη (και υβριστή του «Πολυτεχνείου»*) Κωνσταντίνο Τσάτσο; Φιλόσοφο; Και επί τίνος ακριβώς αντικειμένου φιλοσοφούσε (μετά ή άνευ του γνωστού θουκυδιδείου ουσιαστικού) ο ακροδεξιός μακαρίτης πρόεδρος της δημοκρατίας; Επί του θεάματος της «γειτονιάς μας» τη δεκαετία του ΄70 ή του ΄80, αφού το γνωρίζετε εσείς, οκ. Επί άλλων “πιπεράτων περιπετειών” επίσης, το γνωρίζει όλη η τότε Ελλάς. Αλλά αυτές και μόνο οι… φιλοσοφικές ενασχολήσεις δεν καθιστούν μέγα το πνευματικό ανάστημα του ανδρός, όπως ισχυρίζεστε. Αντίθετα, αυτά και άλλα πολλά χαμηλώνουν «αναστήματα» και όχι μόνο του…φιλοσόφου Κωνσταντίνου Τσάτσου.
Αλλά έχει και συνέχεια: «Να κλείσουµε µ’ ένα «µυστικό»: η κυρία Ζωζώ Σαπουντζάκη φαίνεται στη σκηνή µια γυναίκα θεόρατη ενώ στη ζωή θα την έλεγες µάλλον µικρόσωµη. Χωρίς να θεωρηθώ βέβηλος ή ιερόσυλος, θυµάµαι τον πατέρα Βασίλειο στην Ιβήρων (µάρτυράς µου ο Σταµάτης Φασουλής) που, ενώ ευλογούσε τους λαϊκούς και τους µοναχούς, η βαθιά συγκεντρωµένη έκφραση του προσώπου του είχε διπλασιάσει σχεδόν το µέγεθός του σε βαθµό που να µην τον αναγνωρίσουµε, να νοµίσουµε ότι είναι ένας άλλος».
Αλήθεια, Σταμάτη Φασουλή; Και συ μέλος της παρέας των νέο-ορθόδοξων «διασημοτήτων» της πατρίδας μας; Και συ στις αποδράσεις τους στα… Αγια όρη και τα βουνά, φιλοξενούμενοι των πνευματικών τους Αθωνιτών γερόντων-πατεράδων;
Καλά λένε πως «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον» και ειδικά τον ελληνικόν.
2. Μέτρηση πίεσης: Γιατί πρέπει να γίνεται και στα δύο χέρια
Παρότι οι οδηγίες των διεθνών καρδιολογικών εταιρειών είναι να μετριέται η αρτηριακή πίεση και στα δύο χέρια, αυτό σπανίως γίνεται στην καθημερινή πρακτική.
Σύμφωνα με τις προειδοποιήσεις των επιστημόνων όμως, η διαφορά στις τιμές ανάμεσα στα δύο χέρια μπορεί να υποδηλώνει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Όταν μάλιστα η διαφορά είναι μεγάλη, υποδηλώνει αυξημένο κίνδυνο αγγειακής νόσου και θανάτου.
Χρήσιμη ενημέρωση. Τη βάζουμε για κάθε ενδιαφερόμενο
3. Οι πράκτορες δεν άφησαν τον Ομπάμα να πάει για σουβλάκι και μπάσκετ –
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα ήθελε να σπάσει το πρωτόκολλο κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα. Είχε ακούσει τόσα πολλά για το ελληνικό σουβλάκι που εξέφρασε την επιθυμία να το δοκιμάσει, αμέσως μετά την επίσκεψη στην Ακρόπολη.
“Ήθελε να περιηγηθεί στα Αναφιώτικα και να κάνει βόλτα στις περιοχές κάτω από την Ακρόπολη. Γνωρίζει ότι στο Μοναστηράκι θα μπορούσε καλό σουμβλάκι. Όμως η Secret Service ήταν αρνητική, όπως αναμενόταν. Μια πιθανή βόλτα στο Μοναστηράκι θα προκαλούσε τεράστιο πονοκέφαλο στις αμερικανικές και ελληνικές αρχές” αναφέρει πηγή στο Έθνος της Κυριακής. –
Λύσσσαξαν οι “κονδυλοφόροι” της εμπορικής-εξαρτημένης δημοσιογραφίας, γιατί ο Αλέξης Τσίπρας έσπασε το πρωτόκολλο και μίλησε στον Μπαράκ Ομπάμα στον…ενικό. (Πώς μιλάς στα αγγλικά σε πληθυντικό και ενικό τώρα, είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τους γλωσσομαθείς ΄Ελληνες των Κογιόνηδων της παραπληροφόρησης).
Το γεγονός πως και ο ίδιος ο πρόεδρος της Αμερικής πάμπολλες φορές αποκάλεσε σε επίσημες συναντήσεις “Αλέξη” τον ΄Ελληνα πρωθυπουργό ή ζήτησε ο ίδιος να… αλητέψει λίγο στα σοκάκια της Πλάκας και να φάει κανένα σουβλάκι χοιρινό με καλοψημένη πίτα ,δε έχει καμιά σημασία για τους φωστήρες του χρονίως πάσχοντος ελληνικού Τύπου.
Τύφλα οι άνθρωποι. Εντελώς “ξεβράκωτοι” σε όλα.
4. Έξαλλοι οι Βρετανοί με τον… βιοπαλαιστή πρίγκιπα Ουίλιαμ –
Μία δήλωση του 34χρονου διαδόχου του βρετανικού θρόνου ήταν αρκετή για να εξοργίσει τους συμπατριώτες του, οι οποίοι τον σχολίασαν εκνευρισμένοι στα social media.
Σε τηλεοπτική συνέντευξή του στην εκπομπή Talk Vietnam, ο πρίγκιπας Ουίλιαμ δήλωσε πως ήταν δύσκολο για εκείνον από εργένης να προσαρμοστεί σε μια ζωή έγγαμου πατέρα με δύο παιδιά και πως πάλεψε για να το καταφέρει.
«Για μένα προσωπικά ήταν μία πάλη να καταφέρω να αλλάξω τη ζωή μου, από ελεύθερος ανεξάρτητος άνδρας σε παντρεμένος με οικογένεια. Ήταν μεγάλη αλλαγή. Ευτυχώς είχα τη στήριξη της Κάθριν, που είναι υπέροχη» ήταν τα ακριβή λόγια του.
Οι Βρετανοί, που δε συμμερίστηκαν αυτή… την πάλη, σχολίασαν ποικιλοτρόπως:
– «Αυτός ο άνθρωπος δεν γνωρίζει καν την έννοια της λέξης αγώνας».
– «Αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ιδέα τι σημαίνει να παλεύεις στη ζωή σου».
– «Το να είσαι ένας ανεξάρτητος άνδρας που παντρεύεται και κάνει παιδιά είναι κάτι που σου αλλάζει τη ζωή, Πρίγκιπα Γουίλιαμ η ζωή είναι σκληρή…».
– «Αλήθεια; Με νταντάδες, μάγειρες, προσωπικούς βοηθούς, χωρίς υποθήκες, λίγες μέρες δουλειάς τον χρόνο και μια πανέμορφη γυναίκα;», ήταν μερικά από τα πιο light σχόλια για τις άστοχες δηλώσεις του πρίγκιπα.