1. ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ MADE ΙΝ…ΠΟΥΤΙΝ ΚGΒ
2. ΜΑΝΔΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΤΟ “ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ” ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ
3 Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥ …ΧΑΪ ΤΟΥ!
4. Ο…666 (ΟΞΑΠΟΔΟΣ) ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
1.α. Πούτιν: Τρομοκρατική επίθεση η έκρηξη στην Αγία Πετρούπολη
Τρομοκρατική ενέργεια ήταν η έκρηξη ενός αυτοσχέδιου μηχανισμού χθες το απόγευμα σε ένα σουπερ μάρκετ στην Αγία Πετρούπολη, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν.
Οι αρχές της πόλης ανακοίνωσαν ότι, σύμφωνα με νέο απολογισμό, οι τραυματίες από την έκρηξη ανέρχονται σε 13.
«Ξέρετε ότι χθες στην Αγία Πετρούπολη διαπράχθηκε μια τρομοκρατική ενέργεια», δήλωσε ο Πούτιν σε ομιλία που εκφώνησε σε τελετή απονομής βραβείων που διεξήχθη στο Κρεμλίνο για τα μέλη του ρωσικού στρατού που υπηρέτησαν στη Συρία.
β. ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 Η ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ 54 ΝΕΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
Τα σχέδια Πούτιν στον Β. Ατλαντικό -Ανησυχία στο ΝΑΤΟ για την αυξημένη παρουσία ρωσικών υποβρυχίων
Έντονη ανησυχία έχει προκαλέσει στο ΝΑΤΟ η ενισχυμένη το τελευταίο διάστημα παρουσία ρωσικών υποβρυχίων στο Βόρειο Ατλαντικό.
Όπως επεσήμανε ο ΓΓ της Συμμαχίας, Γιενς Στόλτενμπεργκ στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung η ενίσχυση της παρουσίας του ρωσικού πολεμικού ναυτικού στην περιοχή απειλεί όχι μόνον τις μετακινήσεις, αλλά και τις επικοινωνίες μεταξύ κρατών μελών του ΝΑΤΟ στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. «Η δραστηριότητα των υποβρυχίων της Ρωσίας βρίσκεται τώρα στο υψηλότερο επίπεδο από τον Ψυχρό Πόλεμο», είπε, τονίζοντας ότι τα υποβρύχια δραστηριοποιούνται όχι μόνον στον Ατλαντικό και τη Μεσόγειο, αλλά και «κοντά στις ακτές μας».
2. ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ
Πόρισμα-φωτιά για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα -Πού επιρρίπτονται ευθύνες
Αυτό που προκύπτει συνοπτικά από το πόρισμα είναι ότι μπορεί το καιρικό φαινόμενο να ήταν ακραίο, ωστόσο εντοπίζονται ευθύνες ανθρώπινης αυθαιρεσίας και γραφειοκρατίας. Υπενθυμίζεται βέβαια πως εκκρεμεί και η έρευνα της Δικαιοσύνης σχετικά με τους θανάτους και τις καταστροφές που προκάλεσε η θεομηνία στη Δυτική Αττική.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με το δημοσίευμα της efsyn.gr, οι επιθεωρητές διαπίστωσαν ότι όντως η βροχόπτωση στον ορεινό όγκο (όρος Πατέρα) ήταν καταιγιστική αλλά, παράλληλα, με την έκθεσή τους αναδεικνύουν τις ευθύνες των δημόσιων υπηρεσιών, τόσο ως προς τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση αντιπλημμυρικών έργων όσο και ως προς… το μπάζωμα ενός εκ των δύο ρεμάτων, με το αυθαίρετο δημοτικό αμαξοστάσιο Μάνδρας!
3. Παρέμβαση Οικουμενικού Πατριάρχη για τους πλειστηριασμούς: Αναφαίρετο το δικαίωμα της στέγασης
Πιστεύουμε βαθύτατα στο ανθρώπινο και αναφαίρετο δικαίωμα της στέγασης, που αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για να δημιουργήσουμε σωστές οικογένειες και υγιή πρόσωπα για την κοινωνία μας» δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Σχεδία».
Ως προς την έλλειψη στέγης και το προσφυγικό ο κ.κ. Βαρθολομαίος δήλωσε: «Ο Χριστός, ως νήπιο, έγινε “ο πρώτος άστεγος Θεός” -ας επιτραπεί ο όρος- που βίωσε την προσφυγιά και την ξενιτιά, αναγκαζόμενος να εγκαταλείψει τον τόπο της γεννήσεώς Του και να μεταβεί με τους γονείς του στην Αίγυπτο».
4. Ανω κάτω το Π. Φάληρο με τον «Κόκκινο Αγγελο» του Κωστή Γεωργίου -«Θυμίζει εωσφόρο», λένε οι κάτοικοι
Ένα έργο τέχνης πρέπει να δημιουργεί συναισθήματα, εντάσεις και ενίοτε αντιπαραθέσεις.
Κάπως έτσι το τελευταίο έργο του διεθνούς φήμης γλύπτη Κωστή Γεωργίου, που στήθηκε σε εξωτερικό χώρο στο Φάληρο, «άναψε» τα αίματα.
Πρόκειται για το έργο «PHYLAX» και είναι ένας γιγάντιος άγγελος που στέκεται στην παραλιακή, στο Φάληρο, σε ύψος οκτώ μέτρων.
Το έργο έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς μερίδα των κατοίκων θεωρεί ότι προσβάλλει τα χριστιανικά ήθη, μιας και η μορφή του «φύλακα έγγελου» της πόλης ομοιάζει με Εωσφόρο, όπως και το κόκκινο χρώμα που κυριαρχεί.
Κάποιοι κάτοικοι αντιδρούν και ζητούν από τον Δήμο να το απομακρύνει, ενώ την Τετάρτη το βράδυ άγνωστοι έριξαν άσπρες μπογιές και το βανδάλισαν.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο δημιουργός του έργου τόνισε ότι «η ιστορία αυτή ξεκίνησε από την Ελεύθερη Ώρα» και ανέφερε ότι δηλώσεις εκεί έκανε ο αυτοαποκαλούμενος «πατήρ Κλεομένης».
Όπως επεσήμανε ο γλύπτης: «Δεν είναι δυνατόν να προσδίδει κάποιος σε ένα γλυπτό απερίσκεπτες πρακτικές. Ουδέποτε στο εξωτερικό υπήρξε αντίδραση.