1.Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Η ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΗΣ.
α. Ημέρα της Γυναίκας -Γιατί τη γιορτάζουμε
β. ΠΑΝΤΑ ΣΙΚ
5 πράγματα που δεν κάνουν ποτέ οι γυναίκες με στιλ
«Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕΓΑΛΕ”, μου έβγαλε στην οθόνη πρωί -πρωί με χρωματιστά, κεφαλαία γράμματα και περιχαρής ο …ρουφιάνος του υπολογιστή μου. (σ.σ είναι ένα πρόγραμμα, κάτι σαν μικρο-ρομπότ, που κάθε μέρα… χώνει τη μύτη του στους ιστότοπους, βγάζει «καθαρά και άπλυτα» στη φόρα και σε ενημερώνει “επί παντός επιστητού”, φορές χυδαία, άλλοτε ευγενικά, τσαχπίνικα ή εξυπνακίστικα, ανάλογα τα κέφια του που είναι πάντα συναρτημένα , με τη σκληρή ή άκοπη δουλειά στο σεργιάνι του διαδικτύου και «τι πουλιά έπιασε». Π.χ, σου γράφει: «Η γιορτή του γάιδαρου ή του βάτραχου σήμερα, πανάσχετε». ΄Η,«Η ημέρα του παθητικού καπνιστή, άκαπνό μου εσύ, αγόρι . Και κάτι τέτοια).
8 Μάρτη, λοιπόν, σήμερα, του σωτηρίου έτους 2017 και δε θα πέταγε πρώτο- πρώτο στη λίστα το θέμα που το χιλιο-παίζουν κανάλια, ραδιόφωνα, ιστότοποι και παλιομοδίτικη έντυπη παραπληροφόρηση; Γιορτή της γυναίκας, και πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια, τα μικρόφωνα. Αλλά και οι φαντασιώσεις των σερνικών, έτσι όπως τις φουντώνει η απανταχού του βλέμματος ελλοχεύουσα πορνογραφία από τα επικερδέστερα, ως γνωστό, προϊόντα της σεξιστικής βιομηχανίας.
Αλλά, τι είναι, αλήθεια, η γυναίκα και τη γιορτάζουν; Καλά, τη γαϊδούρα, ως είδος υπό εξαφάνιση. Τον καψερό το βάτραχο, που πήγε κατά το μύθο αδιάβαστος στον πάτο από το ύπουλο κεντρί του σκορπιού ,επίσης ορθά τον γιορτάζουν. ΄Οσο για τον παθητικό καπνιστή, που έφυγε νωρίς και αναίτια για το γινάτι και το βίτσιο των θεριακλήδων, ας τον γιόρταζαν, αν είναι, και δυο φορές το χρόνο.
Αλλά η γυναίκα, γιατί είναι θέμα, θέαμα, ιδέα, πρόσωπο ξεχωριστό ή με… «ειδικές ανάγκες» και έχει σήμερα την τιμητική της; Υπό εξαφάνιση είδος δεν είναι, Αδύναμη, ούτε λόγος (να σε πιάσει ποδαρο-κλείδωμα η Πατουλίδου “να πεις το δεσπότη Παναγιώτη”). Αποκλεισμένη από την αγορά εργασίας; Παλιότερα, ναι. Σήμερα στην εκπαίδευση, το δικαστικό κλάδο, τη γραμματειακή υποστήριξη στα… ΠΕΚ,τα ΜΕΚ,τα ΦΕΚ, υπερτερεί καταλυτικά το γυναικείο φύλο . Τα έδρανα των κοινοβουλίων, ακόμα τουλάχιστον, δεν κατάφεραν οι γυναίκες να καταλάβουν πλειοψηφικά. Σιγά-σιγά θα γίνει κι αυτό. Αλλά, για μας που δεν πιστεύουμε στις κατασκευασμένες (άρα, ανύπαρκτες) διαφορές των δύο φύλων (λέγαμε σε άλλο κείμενό μας πως η ισότητα είναι αφύσικη και επινοημένο δίλημμα , αφού άντρας και γυναίκα είναι αμφότεροι ΄Ανθρωποι), όσον αφορά στην εξουσία, η αλλοτρίωση είναι ίδια και για τα δύο φύλα. Η «Θάτσερ» με θηλυκό άρθρο μπροστά δεν υπήρξε καλύτερη από ομολόγους της με άρθρο γένους αρσενικού. Τότε;
Η 8η Μαρτίου καθιερώθηκε ως μέρα της γυναίκας σε ανάμνηση της μεγάλης εκείνης εκδήλωσης διαμαρτυρίας στις 8 Μαρτίου του 1857 από τις γυναίκες-εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη . Η ιστορική εκείνη διαδήλωση, διοργανώθηκε για να υπάρξουν καλύτερες συνθήκες εργασίας και ικανοποιητικά μεροκάματα για τις γυναίκες . ΄Ηταν να πούμε κάτι αντίστοιχο με τη ματωμένη Πρωτομαγιά, λίγα χρόνια μετά, το 1886, στο Σικάγο, αλλά χωρίς αίμα τότε.
Για πρώτη φορά, εις ανάμνηση αυτής της κινητοποίησης, γιορτάστηκε η σημερινή μέρα το 1909 στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, το 1911 .Ακόμα και η σταλινική Ρωσία δεν έμεινε πίσω και με την πίεση της δυναμικής φεμινίστριας Αλεξάνδρας Τσέτκιν,καθιερώθηκε και στις σοσιαλιστικές χώρες, ως γιορτή και μάλιστα ως επίσημη αργία.
Ο αρχικός στόχος της «Ημέρας της Γυναίκας» ήταν, φυσικά, η υπόμνηση πως και τα δυο φύλα πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα σε όλους τους τομείς. Ορθό, κατανοητό και δίκαιο.
Αλλά, εδώ και κάποια χρόνια, αυτός ο ισχυρός και απαραίτητος συμβολισμός ξεθώριασε πια και η σημερινή γιορτή από το στέρεο πολιτικό-κοινωνικό πυλώνα που στηρίχτηκε, ξέπεσε και κατάντησε έκφραση «θαυμασμού» στο «ωραίο φύλο» .Με άλλα λόγια μια καθαρά σεξιστική γιορτή που δεν έχει τίποτα να κάνει με το ένδοξο παρελθόν της, ούτε να το θυμίζει. ΄Ετσι κάπως έχει εξελιχθεί και η επέτειος της Πρωτομαγιάς, ειδικά στη χώρα μας, που ανέκαθεν γιορταζόταν όχι ως εργατική, αλλά ως η ημέρα των λουλουδιών και της ντάλα ΄Ανοιξης.
΄Όπως συνέβη και με αυτές τις δύο γιορτές, ίδιο ακριβώς εκφυλισμό έχει υποστεί και το περίφημο φεμινιστικό κίνημα. Από επανάσταση, από δίκαιη οργή και αγανάκτηση για τα χρόνια σκλαβιάς και εκμετάλλευσης της γυναίκας ανά τους αιώνες, κατάντησε μια αναπαραγωγή αντρικών στερεότυπων παθογένειας. Μια αντιγραφή των φαλλοκρατικών αντρικών προτύπων στην οικογένεια, τη δουλειά, την εξουσία, τη διασκέδαση. Στη συμπεριφορά γενικώς.
Σήμερα, όπως αναλύσαμε παλιότερα , βρισκόμαστε στον αστερισμό του σεξισμού και της αιδοιοκρατίας. Εκεί που το ιστορικό, ακτιβιστικό κίνημα του φεμινισμού φούντωνε τις ελπίδες για μια πραγματική επανάσταση, που δεν αφορούσε μόνο τις γυναίκες, αλλά τον άνθρωπο και πολίτη, με το χρόνο και τη «δεξιόστροφη» διαδρομή του, έχασε κάθε δύναμη και μαζί την επαναστατική ελπίδα, εκείνης της ανατροπής, της αλλαγής εκ βάθρων του κοινωνικού και πολιτικού στάτους.
Δεν ήρθε ποτέ αυτή η αλλαγή. Κι αντ΄αυτής, ζούμε την τραγική αποσύνθεση και του ίδιου του φεμινιστικού κινήματος, αλλά και της ίδιας της προσωπικότητας της γυναίκας, που η διεθνής αγορά του ασύστολου και ξεδιάντροπου κέρδους την καταβαράθρωσε και την υποβάθμισε σε σεξουαλικό αντικείμενο.
Ας θυμηθούμε ένα σχετικό με τη μέρα, παλιότερο κέιμενό μας, αφιερωμένο σε όλες εκείνες γυναίκες (και είναι πια ,ευτυχώς , πολλές), που αρνούνται να γιορτάσουν σήμερα τον εξευτελισμό τους):
ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΔΟΙΟΚΡΑΤΙΑ (13/12/2015)
ΜΙΑ ΚΑΛΛΟΝΗ (ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ) ΜΕ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ
Υμνος στο γυναικείο σώμα
«Λατρεύω το σώμα μου και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο αξεσουάρ που μπορεί να έχει μια γυναίκα. Εξάλλου, ο μόνος τρόπος να δείξω τα αποτελέσματα της γυμναστικής είναι να βγάλω τα ρούχα μου, αφού ένα τζιν ή ένα φόρεμα μπορεί απλώς να κολακεύει μια γυναίκα, κρύβοντας τις ατέλειές της», αναφέρει χαρακτηριστικά.