ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

                        ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πολλοί φίλοι μας πρότειναν  να μην ανεβάζουμε όλα τα θέματα μαζεμένα την ίδια ώρα και αργά το απόγευμα. Ο λόγος απλός. Υπάρχουν, λένε,  θέματα σοβαρά της επικαιρότητας που σχολιάζονται  από μας εδώ πολλές ώρες αργότερα,  αν προκύψουν  μετά από τη δημοσίευση των δικών μας.

Δεν έχουν άδικο. Θα επιχειρήσουμε  δοκιμαστικά να ανεβάζουμε θέματα σε όλη τη διάρκεια του 24ώρου.  Εάν και εφ όσον υπάρχουν νέα, επίκαιρα και σοβαρά θέματα.΄Οχι απλώς για να γεμίζουμε σελίδες.

Συνεχής ενημέρωση, λοιπόν, στα βήματα της εμπορικής δημοσιογραφίας. Ευτυχώς μιμητές μόνο σε αυτό.

______________________________________________________________

  1. ΑΝΑΔΗΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

Πρόσφατα ανεβάσαμε εδώ το  θέμα  ΡΑΠΙΣΜΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞΙΣΜΟΥ. Συνεργάτης του σάιτ μας   ενημέρωσε πως  το συγκεκριμένο θέμα αναδημοσιεύτηκε και σε άλλους ιστότοπους και μάλιστα υπήρξε μεγάλο αναγνωστικό ενδιαφέρον, όπως φαίνεται από τους σχολιασμούς που υπήρξαν από αναγνώστες.

Μας έστειλε, μάλιστα,  και μια επιλογή τέτοιων σχολιασμών. Τους βάζουμε γιατί όντως έχουν ενδιαφέρον και δείχνουν πώς στην ίδια κοινωνία τα άτομα βιώνουν με διαφορετικό τρόπο τα λογής μηνύματα.

 

ΡΑΠΙΣΜΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞΙΣΜΟΥ.

“Εγινε διάσημη για το πεσμένο στήθος της -Η σύζυγος του δημάρχου Νίκαιας «πυροβολεί» ξανά

H σύζυγος του δημάρχου Νίκαιας στη Γαλλία, Laura Tenoudji, έγινε ξαφνικά διάσημη, όταν τον περασμένο Ιούνιο δέχτηκε εκστρατεία «body shaming» από τη στιγμή που ανέβηκε στα σκαλιά του Φεστιβάλ των Κανών
Αλλά τα σχόλια έπεσαν βροχή για το στήθος της. «Το φόρεμα σας κάνει γιαγιά με στήθος», «Θάπρεπε να φορέσει ένα σουτιέν γιατί εδώ πραγματικά είναι η κατάρρευση!», «Σας λατρεύω αλλά ένα ντεκολτέ που να κρύβει λίγο θα ήταν καλύτερα», ήταν μερικά από τα χιλιάδες μηνύματα.

Η σύζυγος του δημάρχου Νίκαιας δεν άφησε αναπάντητη την επίθεση και στον λογαριασμό της στο Instagram, έγραψε την Τετάρτη 9 Μαίου:

«Στοπ στη δικτατορία του αδύνατου σώματος και της αισθητικής χειρουργικής. Απαντώντας σε όσους έκαναν άσχημα σχόλια θέλω να πω ότι δεν σχεδιάζω να χάσω 10 κιλά για να μπαίνω στο νούμερο 32, ούτε να κάνω χειρουργείο για να έχω τέλειο ντεκολτέ», έγραψε με το hashtag #JEMAIMECOMMEJESUIS [Μου αρέσει όπως είμαι]”

Πληρωμένη απάντηση έδωσε η λιντσαρισθείσα στο διαδίκτυο για το πεσμένο της στήθος. Και μπράβο της που κατάφερε ένα γερό χαστούκι στο φασιστικό σεξισμό των κλαρινογαμπρών και των ξέκωλων παραπάνω.
Τελικά, γυναίκα σήμερα είσαι μέχρι τα…30. Που ακόμα το στήθος σου δεν έχει πέσει και οι ραγάδες μόλις διακρίνονται. Από κει και πέρα, ο γυναικείος πληθυσμός είναι αδιάφορος ως…”θηλυκό”. Δεν πουλάει! ΄Ετσι επιτάσσει η διεθνής βιομηχανία του σεξισμού στο ροζ-πορνό θέαμα, τη μουσική, τη μόδα, τις νουβέλες, τη διασκέδαση.
Ας βρει μιμητές η σύζυγος τους δημάρχου. Τη γυναίκα θέαμα-εμπόρευμα τη θέλουν να έχει ημερομμηνία λήξης. Ας τους διαψεύσουν.
Οι μελλοντικές κοινωνίες θα είναι άφυλες. Ούτε άντρας, ούτε γυναίκα. ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Και μάλιστα ΦΥΣΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
                                          ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ
1. Δεν ξέρω τί θα σου απαντήσει ο θεματογραφος,αλλα αν δεν εχεις καταλαβει,άφυλες είναι οι κοινωνίες που δεν καθορίζονται σεξιστικά,αλλά από την ιδιότητα του ανθρώπου. Σωματικές και άλλες διαφορές υπάρχουν και θα υπάρχουν . ΄Ομως, δεν καθορίζεις για παράδειγμα ,αν δεν εισαι ρατσιστής ,έναν με μαύρη επιδερμίδα αποκλειστικά από αυτή του την ιδιότητα.
Τα γεννητικά μας όργανα,δεν είναι αυτά που ξεχωρίζουν τους ανθρώπους.΄Οπως και κάθε ιδιαίτερο χαρακτηριστικό δεν υπερτερεί της έννοιας άνθρωπος
2. Ο θεματογράφος το λέει ξεκάθαρα άφυλη η μελλοντική κοινωνία ,αλλά ας δεχτούμε ότι έχεις εσύ δίκιο ,δηλαδή ο άνδρας δεν θα είναι άνδρας η γυναίκα δνε θα είναι γυναίκα και ο μαύρος ο αράπης δεν θα είναι μαύρος!!!θα την πέσουμε στα ελεσντια ομαδικά δηλαδή και δεν θα ξέρουμε τι βλέπουν τα ματάκια μας και τι έχουμε στο βρακάκι μας?
Υ.Γ
Πες με ρατσιστή εάν θες δεν με ενοχλεί καθόλου αντίθετα μάλιστα με φτιάχνει
Υ.Γ2
Η ίδια η φύση διαχωρίζει το αρσενικό απο το θηλυκό το άσπρο απο το μαύρο στην φύση τι θα της πείτε θα την πείτε ρατσίστρια???
3. Αυτό το κακό, που όλοι σας πηγαίνετε μόνο με τέλειες γυναίκες, με έχει προβληματίσει, εδώ και καιρό.. :ΡΡΡ
Εν τω μεταξύ όλες οι “ατελείς” ήταν, είναι και θα είναι σε κάποιου είδους σχέση..
Τεσπα, δε θα μακρυγορήσω, δεν έχει και νόημα να το κάνω, συμφωνώ και με τον θεματογράφο και με τον άνεμο.. Οι γυναίκες δεν υπάρχουν μόνο για να αρέσουν και να ικανοποιούν γούστα, είναι άνθρωποι.. κανονικοί ξέρετε.. είναι και οι μάνες, οι αδερφές, οι γυναίκες, οι φίλες και οι κόρες σας.. όλες “ατελείς”.. είμαι σιγουρότατη :))))))
Περί άφυλων κοινωνιών βέβαια, ούτε στα πιο εφιαλτικά όνειρά μου.. Αχ, αυτές οι υπερβολές 😉
4. Η απάντηση της εν λόγω κυριας ήταν εκτος θέματος.
τα σχόλια εστιάζουν στο ότι το φόρεμα το συγκεκριμένο δεν της πήγαινε (το οποιο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη) ενώ εκείνη απάντησε για δικτατορίες και αισθητική χειρουργική.
για μένα, “μου αρέσει όπως είμαι”, σημαίνει αγαπώ και σέβομαι τη φύση και το σώμα μου, και όταν αυτό για τους χ ψ λόγους έχει κάποιες ατέλειες, οφείλω να το προστατέψω. όχι να το αλλάξω.
αυτό για τις μελλοντικές κοινωνίες που θα είναι άφυλες, ούτε θέλω ούτε μπορώ να το πιστέψω…
5. Υποθέτω οτι ο φίλος γιατρούλης με τον όρο ”άφυλη κοινωνία” εννοεί ”κοινωνία χωρίς κοινωνική διάκριση φύλου”, που φυσικά σημαίνει και ”χωρίς διάκριση ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΎ φύλου”. Δέν μπορώ να φαντασθώ οτι θα υπήρχε άνθρωπος στο δυτικό κόσμο και τον 21ο αιώνα που δέν θα συμφωνούσε !
μέχρις εδώ, συμφωνώ με το γιατρούλη. απο κεί και κάτω, διαφωνώ : η αισθητική πρέπει να γίνεται σεβαστή, και, προφανώς, να μή συγχέεται κοινωνικές διακρίσεις, όπως επεχείρησε ίσως να κάνει η κυρία δημάρχου νικαίας (γαλλίας κι όχι πειραιώς) ανταπαντώντας στα αρνητικά σχόλια. Ο σεβασμός στην αισθητική, και η ΑΞΊΩΣΗ γι’ αυτόν δέν σχετίζεται με κανένα σεξισμό :
– το να καλύπτει ένας άντρας τα μαραμένα του γόνατα και τους κιρσούς του, ή μιά γυναίκα το μαραζωμένο δέρμα των μπράτσων ή του στήθους της σε μιά κοινωνική εκδήλωση δέν αποτελεί ”ενδοτικότητα σε σεξιστικές επιταγές”, αλλά σεβασμό στην αισθητική και την προσωπικότητα.
– το να ΚΡΊΝΕΙ κάποιος ή κάποια τον κάποιο που αμελεί να κρύψει ό,τι αντιβαίνει προς την αισθητική, δέν αποτελεί επίσης σεξισμό, αλλά λογική αντίρρηση και επίκριση.
– το να διακρίνει κανείς το πότε και τί θα καλύψει ή το πότε και τί θα αποκαλύψει απο το σώμα του (αδρώς ειπείν, το να διαχωρίζεις την ηλιοθεραπεία στην πλάζ απο την παρουσία σου σε επίσημη δεξίωση) δέν καλείται ,,σεξισμός,, , αλλ’ ”υγιής κοινωνικότης”.
6. Μά, το θέμα δέν βρίσκεται ΜΌΝΟ στην εξίσωση των δύο φύλων, αλλά και στην πολυπλοκότητα των κοινωνικών σχέσεων ! ρόλο παίζει επίσης και η κοινωνική θέση (ή θα την καταργήσουμε ;), και η κοινωνική περίσταση.
μπορεί αυτές οι έννοιες να μας ξενίζουν (ή και να μας ξινίζουν), ωστόσο δέν παύουν να καθορίζουν την κοινωνικότητά μας.
άν μας ενδιαφέρει να σχολιάσουμε κάτι επι τη βάσει της επιθυμίας μας για κάποιο ιδεατό κόσμο, φυσικά και οι απόψεις της εριάντ και του φίλου ”ανέμου δροσιάς” έχουν κάθε λογική.
ζούμε όμως δυστυχώς στο ”προσεχώς εφικτό” κι όχι στο ”αορίστως ευκτέο”.
πιό συγκεκριμένα : δέν καταπολεμάμε ένα κακό κρασί μ’ ένα ξίδι.
ακόμα πιό συγκεκριμένα : δέν σου αρέσουν τα σεξιστικά πρότυπα ; τα γιαουρτώνεις, ή τους πετάς τούρτα, αλλά, προς θεού, ΔΈΝ τα μιμείσαι ! Λογικά, άν η κ. δημάρχου θεωρεί οτι μπορεί να δείχνει τα μαραμένα εμβαδά της πάλαι ποτέ ομορφιάς της, τότε μιά όμορφη δικαιούται να δείχνει ακόμα περισσότερα.
και, για το τέλος, το πικρότερο : η ομορφιά και η νιότη δίνουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, και μάλιστα και δικαιώματα. Δέν είναι κακό να τα σεβόμαστε. Τα είχαμε όλοι κάποτε, και φερθήκαμε ανάλογα.
Άν ο Ντεπαρντιέ, ή αυτή η κωμικοτραγική ”Νέττα” (η νέα αθλιότητα της γιουροβίζιον) θέλει να περιαγάγει την οικτρή τουτης εικόνα, προβάλλοντάς την κι όλας υπέρμετρα, προβάλλοντας κάποια ”μηνύματα μή διακρίσεων”, κι εγώ έχω κάθε δικαίωμα να τον/την κρίνω. Κάποιος άλλος ίσως θεωρεί οτι έχει δικαίωμα ΚΑΙ να χλευάσει.
Μας ενοχλεί το ότι οι κοπέλλες παραθέτουν υπερβολικά πολύ στήθος ή μπούτι ; άν το έκανε μιά απλή γυναίκα στο δρόμο, θα μας ενοχλούσε επίσης ; Μας ενοχλεί ωστόσο και η μπούρκα, ή ίσως και η απλή μαντήλα ;
τελικά, τί ΔΈΝ μας ενοχλεί ; μήπως η νέα κοινωνική ορθότης θα πρέπει να επαναφέρει τις ”φούστες με το μέτρο” του Πάγκαλου, ώστε να μήν ενοχλείται κανείς ;
7. Αγαπητέ λινγκουίνιστ, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για την αισθητική γενικώς και πως αυτή ορίζεται αλλά για μια επιλεκτική από μέρους μας κριτική όπου με το πρόσχημα της αισθητικής και της προσβολής της στρέφεται συντονισμένα στο ένα φύλο. Αρκεί ένα ενδυματολογικό ατόπημα να είναι γυναικείο για να σειστεί συθέμελα το επικοινωνιακό σύμπαν. Διυλίζουμε τον κώνωπα σε ο,τι αφορά τις ενδυματολογικές προτιμήσεις ή εμφανίσεις μιας γυναίκας αλλά καταπίνουμε την κάμηλο παραβλέποντας παρόμοια “ατοπήματα” από μέρους των ανδρών. Αυτή η επιλεκτική μας αισθητική ευαισθησία θρέφει τον σεξισμό.
Η μπούργκα αγαπητέ λινγκουίνιστ είναι ο απόλυτος αντίποδας στον δυτικό σεξισμό που υφέρπει σε κάθε επιταγή που θέλει τη γυναίκα θηλυκό μέσα από έναν διαφορετικό μεν, πολύ συγκεκριμένο τρόπο δε. Ο μεν πρώτος καλύπτει, ο δε δεύτερος αποκαλύπτει και οι δύο επιβάλλονται και επιβάλλουν τη πρότασή τους. Είναι εν ολίγοις οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Αυτός της υποταγής και τελικά της υποτέλειας σε μια θηλυκότητα πολύ συγκεκριμένη που προβάλλεται ως η απόλυτη αξία όπου το φύλο ελέγχεται από όλες τις απόψεις, ενδυματολογικά, συμπεριφορικά και εν τέλει προέχει της ανθρώπινης αξίας.
60). Αν κάτι ισχύει, είναι η ομοιομορφία..οτιδήποτε παρεκκλίνει αυτής πρέπει να ριχτεί στον Καιάδα..ο ‘Εμερσον έχει δίκιο.
8.. δέν θα εξαφανισθούν οι λέξεις που προσδιορίζουν το φύλο, θα εξαφανισθούν οι διακρίσεις που σχετίζονται με το φύλο ή τον ερωτικό προσανατολισμό, καθώς και η διακριτική ή αρνητική φόρτιση των λέξεων, φίλτατε ! απλό δέν είναι ;
απο κεί και πέρα, η γλώσσα και η γραμματική θα προσαρμοσθούν ανάλογα με τη διαμόρφωση της κοινωνίας, και με τρόπο που κανείς δέν μπορεί σήμερα να προβλέψει με ασφάλεια. κι αυτό, απλό δέν είναι ;
9.Καλε μου κυριε
δεν ειμαι καταναλωτικο ατομο, ουτε ακολουθω τους οικους μοδας κλπ κλπ
σας διαφευγει οτι η κυρια εκανε την απαραδεκτη εμφανιση οχι σαν ακτιβιστρια αλλα σαν κυρια δημαρχου
αρα ηταν υποχρεωμενη να σεβαστει την θεση και το αξιωμα της, πραγμα που δεν εκανε
και κατι αλλο
οι πουσυ ραιοτ ειναι μπουμπουκια μανουλομανουλα οχι γριες γιδες
κανενας δεν ζητησε να εχε τα στηθη να κοιτανε τον ουρανο
ζηταμε απλα να μην τα βγαζει στην φορα τα πεσμενα στηθη….
δεν γνωριζω ποιος ειστε
αλλα η προσβλητικη απαντηση σας ,μου φανερωνει αρκετα για το τι ειστε…
η εννοια αισθητικη ειναι παναρχαιη και εχει να κανει με την φιλοσοφια του ωραιου
σας παραπεμπω στην εισαγωγη στην αισθητικη του χεγκελ, και στην διακριση του Μπουρντιε,
για να καταλαβετε τι ειναι αισθητικη
και πως ξεχωριζει το λουμπεν απο τους αριστους.
υγ
οι εταιρειες του αισχρου σεξισμου, οπως αναφερετε, εχουν ποιοτητες και διαβαθμισεις, αλλο πορν και αλλο βογκ,
αλλο να εισαι ακτιβιστης ενεργος με δραση και αποψη και αλλο να εισαι σουργελο και να προκαλεις αρνητικα συναισθηματα.
10.κυρία μου,
είστε σαν τους φασαριόζους και με μαθησιακες δυσκολίες μαθητές που κάνουν ό,τι πιο χαζό στην αίθουσα για να τους προσέξουν.
Η αισθητική έχει να κάνει με την κουλτούρα,την εποχή,τη νοοτροπία,τον τόπο,το λαό. ΄Αλλη η αντίληψη περί αισθητικής στην αρχαία Ελλάδα,άλλη στο Μεσαίωνα ,άλλη σήμερα. Η ευτραφής ΄Ηρα ,αλλά και η με …πιασιματάκια Αφροδίτη και αγαλματοποιηθείσες θεές, ούτε σήμερα ούτε σε άλλες κοινωνίες είναι πρότυπα αισθητικής. ΄Οπως φυσικά δε θα μπορούσε ο ο Σεξπιρικός Ρωμαίος να είναι αντρικό πρότυπο αισθητικής σήμερα.
Και τι να πούμε για τους Τσέχους (και την κεντρική Ευρώπη γενικότερα),που προπολεμικά γυναίκα με ΞΥΡΙΣΜΕΝΑ πόδια ήταν αντιαισθητική και σεξουαλικά μη επιθυμητή. Το ίδιο η Κινέζα με τα ανοιχτά,σαν διχάλες πόδια ή η Μουσουλμάνα με τη μπούργκα για τον Ευρωπαίο. Τα αισθητικά πρότυπα είναι ευμετάβλητα και υποκειμενικά. Και φυσικά ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ,κυρίως από κέντρα κέρδους ,ιερατεία,εξουσίες.
Μη μιλάτε,λοιπόν για πράγματα που δεν έχετε μελετήσει
Και εν πάση περιπτώσει όπως έλεγε και ο Χέγκελ, (ουδέποτε ο φιλόσοφος αυτός μίλησε για αισθητική στην οποία εσείς και οι εταιρίες αναφέρεστε ) η σημαντικότερη αισθητική είναι αυτή του λόγου.Κι αν κρίνουμε από τις φράσεις σας σαν αυτή
“οι πουσυ ραιοτ ειναι μπουμπουκια μανουλομανουλα οχι γριες γιδες “
Θα τρίζουν τα κοκαλά του που τον μημονεύσατε. (Λέω να σταματήσω εδω και δια παντός το διάλογο μαζί σας)
“Τί έχουν αμφότερες να πούν στη μέση γυναίκα του δυτικού κόσμου, που εργάζεται και ζεί στις συνθήκες του μέσου ανθρώπου ; τί μήνυμα εκόμισαν σ’ αυτή τη μέση γυναίκα ΚΑΙ οι ΦΕΜΕΝ, ΚΑΙ η κ. Δημάρχου ; ήταν ποτέ η οποιαδήποτε γδυμένη στάρλετ των Καννών το πρότυπό της, για να το αντικρούσουν και οι μέν, και η δέ ;”
Δυστυχως ,αγαπητέ, οι στάρλετ υπάρχουν επειδη ακριβώς ανθούν οι βιομηχανίες του κέρδους από την εμπορευματοποίηση του σώματος και επηρεάζουν καθοριστικά την αισθητική της μέσης γυναίκας. ΄Ισως και μοναδικά. Το ντύσιμο,η συμπεριφορά,ακόμα και ο τρόπος σκέψης των σταρλετινων είναι τα πρότυτα της μέσης γυναίκας.
11. Αυτά τα ζητήματα περι αισθητικής έχουν λυθεί εδω και χρόνια, παιδια. Μιά ματια στην εργασία του ανθρωπολόγου Μόργκαν “οι αρχαίες κοινωνίες “(πάνω σ΄αυτό το πόνημα στηρίχτηκε η ο ΄Ενγκελς για να πει τα δικά του) βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
Η αιθητική,όπως και η ομορφιά είναι υποκειμενικές έννοιες.
Στην ελληνική λαογραφία και τη δημοτική παράδοση θα δούμε, ακόμα και σε περιοχές της Ελλάδας να υπάρχει χάσμα όσον αφορά την αισθητική γυναίκας. Επιλέγω από τέτοια δημώδη άσματα.
Πανάγιω μ, βλάχα ,κοντούλα κι παχιά (Γιάννενα)
Το βροντάει και μια δασκάλα ,άσπρη σαν το γάλα
Κόφτην Ελένη την ελιά γιατι τρελαίνεις τα παιδια
και πάει λέοντας.
Σήμερα στην ίδια χώρα λίγα χρόναι μετα η καατασκευασμένη αισθητική απορρίπτει εντελώς ό,τι ο παππούς μου έετρεφε στις φαντασιώσεις του για τα θέλγητρα της γειτόνισάς του.
(ΩΡΑ 16.40. ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΕΡΩΣΗ)

 

 

2. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΣΕΙΣ
Εισαγγελέας καλεί ως υπόπτους Δούρου, Ψινάκη και άλλους 18 για τη φονική φωτιά στο Μάτι
Ως ύποπτοι καλούνται στον Εισαγγελέα Δούρου-Ψινάκης και άλλοι 18 για την πυρκαγιά στο Μάτι -Φωτογραφία: Nick Paleologos / SOOC

Καλώς  κάλεσε τους παραπάνω  αρμόδιους ο εισαγγελέας, αν προκύπτει  πως επέδειξαν αμέλεια ή παρέβησαν τα καθήκοντά τους ως αρμόδιοι και υπεύθυνοι παράγοντες της πολιτείας. Αυτό είναι αντιληπτό και αυτονόητο.

΄Ομως, όφειλε, πριν καλέσει αυτούς, αυτεπαγγέλτως εδώ και καιρό ,να καλέσει και τους υπόπτους  εκείνους που εσκεμμένα  και με δόλο έβαλαν τις φωτιές στο Μάτι και το Βουτζά . Κι αυτοί δεν είναι άλλοι από τους αχυρανθρώπους του Ρώσου δικτάτορα και τους επικεφαλής των Μακεδονομάχων εθνικιστών.

Τί δεν καταλαβαίνει ο εισαγγελέας; Πλην των πατριωταράδων και της Δεξιάς, η υπόλοιπη Ελλάδα βοά. Και γνωρίζει τους εγκληματίες. Ο εισαγγελέας δεν έχει αυτιά και μάτια να ακούσει;

(ώρα 19.36. Συνεχής ενημέρωση)

 

3. ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΟΙ
Εκλεισε το ραντεβού Πούτιν-Τσίπρα στη Μόσχα -Στις 7 Δεκεμβρίου
Εκλεισε το ραντεβού Πούτιν-Τσίπρα στη Μόσχα -Στις 7 Δεκεμβρίου

 

Αν δεν  βρίσκεται “σε διατεταγένη υπηρεσία” ο Αλέξης Τσίπρας από Ευρωπαίους ή Αμερικανούς, για να προσεγγίσει το Ρώσο δικτάτορα και να διερευνήσει τις προθέσεις του, τότε αυτή η συνάντηση είναι πραγατικό χαρακίρι. Και για την επανεκλογή του και  για τις σχέσεις του με Ευρώπη και Αμερική.

΄Εκανε τα ίδια και ως αντιπολίτευση. Μάλιστα τότε που ο Τσάρος κατάπινε την Αν. Ουκρανία. Και ο Αλέξης Τσίπρας  ήταν ο μοναδικός στην Ευρώπη που συναντούσε το Ρώσο δικτάτορα και συζητούσαν σαν να μη συνέβαινε στην Ουκρανία τίποτα.

΄Ηταν η εποχή που είχε όλους τους Ευρωπαίους ηγέτες εναντίον του.΄Υστερα, ως πρωθυπουργός ,”ήρθε εις εαυτόν” και “ανέκρουσε πρύμναν”. Θα κάνει πάλι τα ίδια λάθη;

(ώρα 19.36. Συνεχής ενημέρωση)

 

4. Ο Τραμπ πανηγυρίζει για την απελευθέρωση του πάστορα -«Εργασθήκαμε σκληρά γι’ αυτό»
Ο Ντόναλντ Τραμπ/ Φωτογραφία AP images

 

Ο Σουλτάνος, όπως το είχαμε προβλέψει, δεν έβαλε απλά την ουρά στα σκέλια,αλλά έπεσε στα τέσσερα και περπατάει τώρα σα σκυλάκι. Τέρμα οι τσαμπουκάδες και οι λεονταρισμοί.

Με μια κίνηση “ματ” οι Αμρικανοί (οικονομία ) τον έβαλαν να  “γλείφει εκεί που έφτυνε” τον καιρό της αλαζονείας του.  Τόσο…παλικάρι ο δικτάτορας. Θα δούμε και πολλές άλλες τέτοιες κωλοτούμπες του ίδιου και της παρέας του.Και θα είναι για πολλά γέλια.

(Ώρα 21.39.  Συνεχής ενημέρωση)

 

5. Γάμος σαν παραμύθι από την ανάποδη: Ο κοινός θνητός παντρεύτηκε την πριγκίπισσα Ευγενία  iefimerida.gr

Γάμος σαν παραμύθι από την ανάποδη: Ο κοινός θνητός παντρεύτηκε την πριγκίπισσα Ευγενία -Φωτογραφία: AP Photo/Rui Vieira

΄Εχουμε   επανειλημμένα γράψει για την ακροδεξιά αυτή πορνοφυλλάδα,που δεν υπάρχει ημέρα να μην ανεβάσει θέματα (πολλά λέμε) για βασιλιάδες και πρίγκιπες. Ο λόγος;

Διαβάστε ένα από τα πολλά κείμενά μας γι΄αυτό το θέμα:

 

ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ Ο…ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ! (10/1/2016)

 

Νέος πρόεδρος της ΝΔ ο γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου…πρίγκιπας(!) Νικόλας δια του σφογγοκωλάριου Κυριάκου Μητσοτάκη.
Νέος πρόεδρος της ΝΔ ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Κυριάκος Μητσοτάκης. Τώρα πια ξέρεις. Δεν είναι απλά υιός,  αλλά…κλώνος του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
(΄Ωρα 10.31. Συνεχής ενημέρωση)