ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

 
“ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ” (Χωρίς μοντάζ και ρετουσάρισμα)
1. ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ.  ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΜΟΙΡΑ  ΜΑΣ; ΚΑΙ ΠΩΣ;
2. ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΒΟΥΛΗΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ…ΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΕΜΕΝΟ!
3. ΓΟΒΕΣ…ΣΤΙΛΕΤΟ ΚΑΙ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ  ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ!
 4. ΑΛEΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ  ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΑΣ , Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ .

________________________________________________________

1.ΒΡΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
Μια ακόμα τρομακτική πρόβλεψη του Χόκινγκ: Εξωγήινοι μπορούν να καταλάβουν την Γη
Μια ακόμα τρομακτική πρόβλεψη του Χόκινγκ: Εξωγήινοι μπορούν να καταλάβουν την Γη

ριν από κάποια χρόνια ο γνωστός φυσικός Στίβεν Χόκινγκ είχε προειδοποιήσει πως σε βάθος 100 χρόνων η τεχνητή νοημοσύνη θα μετατραπεί σε θανάσιμη απειλή για την ανθρωπότητα. Πλέον όμως, οι κίνδυνοι σύμφωνα με τον Βρετανό δεν περιορίζονται στα… ρομπότ.

Ο πασίγνωστος θεωρητικός φυσικός που πριν λίγο καιρό ανέλαβε να ηγηθεί μιας τεράστιας προσπάθειας εύρεσης εξωγήινων μορφών ζωής, παραδέχτηκε πως αυτό που ψάχνει δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας ακόμα μεγάλος εχθρός της ανθρωπότητας.

«Αν μας επισκεφτούν εξωγήινοι, τότε θα συμβεί πάνω κάτω αυτό που συνέβη όταν ο Κολόμβος ανακάλυψε την Αμερική, το οποίο δεν ήταν καθόλου καλό για τους ντόπιους κατοίκους» είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Η ανακάλυψη νερού στον Αρη ήταν ένα γεγονός που φυσικά δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον Βρετανό φυσικό, αφού έδωσε νέα πνοή στο ερευνητικό του έργο. Η ισπανική εφημερίδα «El Pais» έσπευσε να ακούσει την άποψη του Χόκινκ, ο οποίος για μια ακόμα φορά φρόντισε να εντυπωσιάσει με άλλη μια τρομακτική πρόβλεψη.

«Εξελιγμένες εξωγήινες μορφές ζωής μπορεί να ταξιδεύουν ώστε να κατακτήσουν και να εποικίσουν όποιους πλανήτες μπορούν να φτάσουν. Το μαθηματικό μου μυαλό δεν μπορεί να δεχτεί ότι δεν υπάρχουν εξωγήινοι. Το μόνο ερώτημα είναι το ποια είναι η μορφή τους» ήταν ένα απόσπασμα από όσα είπε στην ισπανική εφημερίδα.

Σύμφωνα λοιπόν με όσα υποστηρίζει ο κ. Χόκινγκ, η προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από μόλις λίγους μήνες είναι ουσιαστικά μια ανίχνευση… πιθανών εχθρών της ανθρωπότητας. Παρόλα αυτά, η άποψη του χαρισματικού φυσικού δεν είναι από μόνη της ικανή να ανησυχήσει, αφού η ύπαρξη εξωγήινων μέσα στο ηλιακό μας σύστημα, αν υπάρχει, δεν

Ο Στίβεν είναι ένας από τους “μετρημένους στα δάχτυλα” σοφούς του κόσμου. Εδώ ,όμως, θα διαφωνήσουμε με όσα λέει για την πιθανή εχθρότητα -επιθετικότητα των εξωγήινων. Αντίθετα, για τους λόγους που αναφέραμε σε παλιότερο κείμενό μας, εμείς πιστεύουμε πως οι εξωγήινες οντότητες     είναι και πιο πολιτισμένοι  από μας και  φιλικοί προς τους γήινους.

Να τί λέγαμε τότε:

ΥΠΑΡΧΕΙ “ΖΩΗ” ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ;
 
28.09.10
 

Πλησιάζει η ώρα της επικοινωνίας-επαφής μας με εξωγήινα όντα ;

 

Τη μαλαισινή αστροφυσικό Μαζλάν Οτμάν τοποθέτησαν τα Ηνωμένα ΄Εθνη (“Γραφείο για τις Εξωγήινες υποθέσεις”) επικεφαλής της ομάδας υποδοχής των εξωγήινων. Βεβαίως ,η ιδέα αυτή σίγουρα γεννήθηκε στα “άδυτα” της ΝΑSΑ,η οποία και την εισηγήθηκε στα Η.Ε. Οι άνθρωποι της ΝΑSA φαίνεται να είναι πεπεισμένοι πλέον για την ύπαρξη όντων εκτός του πλανήτη μας και φροντίζουν,αν μη τι άλλο, οι γήινοι να αποδειχτούν καλοί “οικοδεσπότες”.

Πόσο κοντά ή μακριά είμαστε ακόμα από την ημέρα εκείνη που ο άνθρωπος θα λάβει σήματα εξωγήινης ζωής ή θα δεχτεί και “επίσημη”επίσκεψη τέτοιων όντων,κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει, αφού τα στοιχεία που δίδονται στη δημοσιότητα από τις υπηρεσίες των κρατών,που ασχολούνται με το θέμα,είναι αυστηρά απόρρητα και όσες πληροφορίες “διαρρέουν”, είναι φειδωλές. Γι΄αυτό και δεν μπορεί κανείς να εκτιμήσει τα πράγματα μόνο με βάση αυτές τις πληροφορίες,οι οποίες όμως,δε θα λέγαμε πως απορρίπτουν τις θεωρίες για ύπαρξη εξωγήινης ζωής, ειδικά τα τελευταία χρόνια,που η ανακάλυψη περισσοτέρων από 700 νέους πλανήτες, φέρνει πιο κοντά την πιθανότητα   ύπαρξης “ζωής” σε άλλους πλανήτες.

Πέρα από αυτά, όμως,έχουμε κατά διαστήματα και τις μαρτυρίες χιλιάδων ανθρώπων σε όλη τη γη, οι οποίοι διατείνονται πως απέκτησαν εμπειρίες που εκτείνονται από οπτικές-ακουστικές επαφές με εξωγήινο “υλικό” (διαστημόπλοια-ιπτάμενοι δίσκοι, θόρυβοι,ίχνη κ.α), μέχρι και συναντήσεις με εξωγήινους “face to face”.

Όσο και να μην μπορεί κανείς,πάντως, να δεχτεί ως αληθινές ΟΛΕΣ αυτές τις “μαρτυρίες”,από την άλλη, τόσες χιλιάδες ΄”μέσοι” (με τη νομική έννοια) άνθρωποι,που διαβεβαιώνουν πως βίωσαν μια τέτοια εμπειρία,είναι αδύνατο να δεχτούμε πως ούτε ένας απ΄’ αυτούς λέει αλήθεια και όλοι είναι φαντασιόπληκτοι.Μοιάζει, τουλάχστον, παράλογο και αντιφατικό.

Οι θρησκείες, όπως διαπιστώνουμε στην πορεία της ανθρώπινης ιστορίας, αποτέλεσαν τα χειρότερα βαρίδια για την πρόοδο του ανθρώπου και αυτές κατ΄εξοχήν τροχοπέδησαν την πορεία του προς την εξέλιξη και τον πολιτισμό. Σήμερα,που επιτέλους σχεδόν όλες “πνέουν τα λοίσθια” και το μέλλον τους προδιαγράφεται ακόμα χειρότερο,η επιστήμη έμεινε ελεύθερη να πορευτεί σε νέους δρόμους,χωρίς τέτοια εμπόδια πια. Οι ταχύτητες είναι μεγάλες στις ημέρες μας. Ακόμα και εκείνες του χρόνου. Ο άνθρωπος δείχνει να βιάζεται να ξεφύγει από τα στενά όρια του κόσμου που τον εγκλώβισαν επί αιώνες οι εξουσίες σε όλες τους τις μορφές και είναι έτοιμος να δεχτεί λογικά και φυσιολογικά ακόμα και την πιο απίστευτη,αλλά συνάμα γοητευτική (για μας σήμερα) ιδέα της ύπαρξης και άλλου “κόσμου” έξω από τον δικό μας. Οι περισσότεροι πια καταλαβαίνουν, και ας μην είναι ειδικοί,πως δεν μπορεί να είμαστε “μόνοι” σε αυτό το απέραντο σύμπαν.

Η επικοινωνία αυτή, πάντως,όποτε και όπως και αν συμβεί, πιστεύουμε πως δεν ενέχει κινδύνους για την ανθρωπότητα για δύο βασικές αιτίες: 1.Αν ισχύουν οι μαρτυρίες πως ήδη έχουν επισκεφτεί τέτοια όντα τη γη,όπως διαβεβαιώνουν εκείνοι που είχαν εμπειρία τέτοιας “συνάντησης”,τότε οι εξωγήινοι είναι ΑΚΙΝΔΥΝΟΙ,γιατί αφού έχουν τέτοια εξέλιξη τεχνολογικού πολιτισμού,που τους οδήγησε μέχρι το δικό μας πλανήτη,αν ήθελαν να μας κάνουν “συλλογικό” κακό,θα ήταν ό,τι πιο εύκολο γι΄αυτούς. Για να μην το έκαναν, σημαίνει πως δεν έχουν τέτοιες προθέσεις.2. Η ικανότητά τους να φτάσουν σε μας,δηλαδή τόσο μακριά από το δικό τους “κόσμο”,αποδεικνύει πως έχουν εξελιχθεί τεχνολογικά πολύ περισσότερο από μας. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη, όμως, λογικά επιβεβαιώνει και τη γενικότερη πολιτισμική τους πρόοδο σε όλους τους τομείς και ειδικά σε ό,τι έχει σχέση με το σεβασμό της ΦΥΣΗΣ και της “ζωής”. Τόσο τεχνολογικά αναπτυγμένοι πολιτισμοί,δεν μπορεί να είναι πρωτόγονοι σε στοιχειώδη ζητήματα,όπως εκείνο της εναρμόνισης του τεχνολογικού τους πολιτισμού με τη φύση ή με ό,τι εμείς εδώ στη γη αποκαλούμε σεβασμό της ζωής, ατομικά δικαιώματα κ.λπ.

 Ο πολιτισμός συνήθως εξελίσσεται ομοιόμορφα, ισορροπημένα στις περισσότερες ιστορικές “φάσεις” στη ζωή του ανθρώπου.΄Οταν για παράδειγμα,στην Ιωνία οι “φυσικοί” ερευνούσαν τη φύση και έθεταν τις βάσεις των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας ,παράλληλα ο νους τους όδευε και στην ανίχνευση ζωτικών φιλοσοφικών προβλημάτων. Και η ψυχή της φιλοσοφίας,ως γνωστόν,είναι η ανίχνευση ερωτημάτων της μορφής:”Ποιος είμαι,από πού ήρθα,πού πάω και πώς πρέπει να ζω;”. Η τεχνολογία και οι επιστήμες γενικότερα δεν μπόρεσαν να προχωρήσουν ερήμην αυτών των αποριών,αυτών των διλημμάτων,που δείχνει ακριβώς το ανθρωποκεντρικό ενδιαφέρον και της τεχνολογίας.Και είναι πολύ δύσκολα να πιστέψει κανείς πως δεν υπάρχουν αντίστοιχες αναλογίες της δικής μας ιστορίας-πολιτισμού με εκείνη άλλων “κόσμων”.Γι αυτό είμαστε αισιόδοξοι ότι από την επικοινωνία μας με τόσο αναπτυγμένους πολιτισμούς,μόνο “καλό θα βγει”  να για μας.

Ποιο ξέρει! ΄Ισως, ό τι δεν μπορέσαμε εμείς στη γή να εξασφαλίσουμε με τα δικά μας επιτεύγματα του πολιτισμού,ειδικά σε θέματα “ανθρωποκεντρικά”,η επικοινωνία μας με εξωγήινους πολιτισμούς αποτελέσει την αιτία και την απαρχή της λύσης των προβλημάτων μας.Μπορεί η προσέγγιση εκείνων των “ονειρικών” εξωγήινων πολιτισμών,να φέρει την πολυπόθυτη ευτυχία και στο γήινο άνθρωπο,ο οποίος τόσες φορές πλησιάζει την πηγή,αλλά δεν καταξιώνεται ποτέ να φτάσει ,να πιεί  “νερό” και να χορτάσει.

Ο χρόνος θα δείξει.

 

2.Κουράκης, Τασία, Βαρεμένος: Αυτοί είναι οι τρεις αντιπρόεδροι της Βουλής από τον ΣΥΡΙΖΑ -Οι ψήφοι που έλαβαν [λίστα]
Κουράκης, Τασία, Βαρεμένος: Αυτοί είναι οι τρεις αντιπρόεδροι της Βουλής από τον ΣΥΡΙΖΑ -Οι ψήφοι που έλαβαν [λίστα]
 

Τάσος Κουράκης, Τασία Χριστοδουλοπούλου και Γιώργος Βαρεμένος θα είναι οι τρεις αντιπρόεδροι της Βουλής από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. 

Στην κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ που ξεκίνησε με την ομιλία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα (μεταδόθηκε ζωντανά και στη συνέχεια η συνεδρίαση συνέχισε χωρίς κάμερες) στήθηκαν κάλπες για να αποφασιστεί το ποιοι θα είναι οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που θα προταθούν για τις θέσεις των πρώτων τριών αντιπροέδρων της Βουλής. 

Από τους 8 υποψηφίους εξελέξησαν οι Τάσος Κουράκης, Τασία Χριστοδουλοπούλου και Γιώργος Βαρεμένος. 

Αναλυτικά οι υποψήφιοι για τις θέσεις των αντιπροέδρων έλαβαν τις εξής ψήφους: 

Τάσος Κουράκης 81
Γιώργος Βαρεμένος 68
Τασία Χριστοδουλοπούλου 68
Χαρά Καφαντάρη 50
Εύη Καρακώστα 14
Δημήτρης Γάκης 24
Νίκος Συρμαλένιος 50
Μουσταφά Μουσταφά 54

Οι τρεις πρώτοι αποτελούσαν πρόταση της ηγεσίας του κόμματος, ενώ ο τελευταίος της Σίας Αναγνωστοπούλου. 

Από το κακό στο χειρότερο  στο προεδρείο της Βουλής.  Είχαμε την αστεία και άρρωστη με τη δημοσιότητα “θυγατέρα” του Νίκου Κωνσταντόπουλου , τώρα πέσαμε στον…Βαρεμένο και την Τασία. ΄Εστω και ως αντιπρόεδροι.

Καλά, γιατί ο κορυφαίος αυτός θεσμός ( ο πρόεδρος της Βουλής είναι κατά σειρά 3ος στην ιεραρχία) θα πρέπει να εκπροσωπείται  από τέτοια άτομα;  Δεν υπάρχουν άλλοι σοβαροί άνθρωποι να εκλεγούν σ΄αυτή την τόσο σημαντική θέση;

Ολίγη σωφροσύνη και σύνεση είναι απαραίτητο να διακρίνει την ολομέλεια της Βουλής.

 

3. ΜΕ ΒΑΘΥ ΣΚΙΣΙΜΟ ΣΤΗ ΦΟΥΣΤΑ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ

 

Η Κατερίνα Μάρκου από την άλλη έβαλε… χρώμα στη βουλή, καθώς ξεχώρισε επειδή ήταν ντυμένη στα κόκκινα, αλλά και με το βαθύ ντεκολτέ της μπλούζας της. H Ελενα Ράπτη προτίμησε ένα πιο αυστηρό λουκ, με λευκό πουκάμισο και μαύρο παντελόνι και σακάκι. Τα βλέμματα στράφηκαν και στην Αννα Καραμανλή, η οποία εμφανίστηκε ντυμένη στα μαύρα και με μία λεπτομέρεια από δαντέλα στο ντεκολτέ, ενώ τη σίγουρη λύση του μαύρου επέλεξε και η Ολγα Γεροβασίλη.


 

 

Η Θεοδώρα Τζάκρη «χάλασε» τον ΣΥΡΙΖΑ: Οι βουλευτίνες έβαλαν 12ποντες γόβες
Η Θεοδώρα Τζάκρη «χάλασε» τον ΣΥΡΙΖΑ: Οι βουλευτίνες έβαλαν 12ποντες γόβες [εικόνες]
 

Θεωρείται, και δικαίως, η πιο κομψή μεταγραφή του ΣΥΡΙΖΑ από το ΠΑΣΟΚ η Θεοδώρα Τζάκρη. Προσεκτική στις πολιτικές κινήσεις και δηλώσεις της, η νέα υφυπουργός Βιομηχανίας της κυβέρνησης έκανε τα ψηλοτάκουνα…must στον γυναικείο πληθυσμό του κόμματος.

Η ίδια εμφανίστηκε σήμερα στη βουλή υπέρκομψη, με ένα σκίσιμο στη φούστα ιλλιγιώδες. Ηταν όμως προσεκτική και καλοβαλμένη ενώ τα θηριώδη 12ποντα που φορούσε επιβάλλονταν και μόνο στη θέα τους.


Η κομψότητα της Θεοδώρας Τζάκρη δεν έχει περάσει, προφανώς, απαρατήρητη από τις βουλευτίνες του ΣΥΡΙΖΑ. Για πρώτη φορά, στη νέα κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ παρατηρούμε μια ορατή αλλαγή: οι βουλευτίνες εγκατέλειψαν τα ξέπλεκα μαλλιά, τα ατημέλητα casual ρούχα και το ξυρισμένο κεφάλι. Αντίθετα, εμφανίστηκαν σχεδόν όλες σήμερα πολύ προσεκτικά ντυμένες, με όμορφα σύνολα και αξεσουάρ, ενώ για πρώτη φορά, επίσης, έκαναν την εμφάνισή τους και οι ψηλές γόβες.
Η Αννέτα Καββαδία με κόκκινες γόβες

Αλλά δεν είναι μόνο οι γυναίκες του ΣΥΡΙΖΑ που μεταλλάσσονται σιγά-σιγά και πλησιάζουν τον κόσμο της μόδας και της κομψότητας.

Αίσθηση προκάλεσε την ημέρα της ορκωμοσίας και ο αναπληρωτής υπουργός αρμόδιος για θέματα Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο οποίος σήμερα έδειχνε εντελώς μεταμορφωμένος, με πολύ κομψό σύνολο:

 

 Ποιοι μπορεί να έστειλαν στη Βουλή τέτοια σούργελα; Μα…άλλα σούργελα!

Να, γιατί λέμε πως “εξεμέτρησε το ζην” για χίλιους λόγους ο κοινοβουλευτισμός. Αλλιώς, αν συνεχίζουν να ψηφίζουν και οι προβληματικοί, τότε  θα παίρνουν αποφάσεις  για μας και τα παιδιά μας   άτομα που ζουν και αναπνέουν  μόνο για…σκισίματα.

4. Ο Μέγας Αλέξανδρος περιφρονούσε τις ηδονές των γυναικών.Ποια ήταν η πραγματική σχέση του με τον ηφαιστίωνα;
 

 
«Φοβόντουσαν ότι μπορεί να είναι γυναικωτός και η Ολυμπιάδα
 
τον ικέτευε να συνουσιαστεί με την Καλλίξεινα». Ηταν ο Μέγας Αλέξανδρος ομοφυλόφιλος; Υπήρξε ο Ηφαιστίωνας κάτι περισσότερο από στενός του φίλος;
 
Η σπουδαία ανακάλυψη του τάφου της Αμφίπολης κατέληξε χθες, μέσα από τις δηλώσεις της αρχαιολόγου Κατερίνας Περιστέρη, στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για τάφο του Ηφαιστίωνα, με παραγγελία του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
 
Mια αναδρομή σε ιστορικές πηγές και κείμενα για τους δύο άντρες ρίχνει περισσότερο φως σε αυτή την υπόθεση -που κάποιους τους εξοργίζει. Η Αthens Voice έκανε το 2014 μια σχετική έρευνα μέσω της στήλης Gay Super Hero.
 
Μεταξύ άλλων, το άρθρο ανατρέχει στις ακόλουθες ιστορικές πηγές:
«Βέβαιο πρέπει να θεωρηθεί ότι ο Αλέξανδρος σπούδαζε στη Μίεζα μαζί με τον ωραίο Ηφαιστίωνα που το άγαλμά του -χαμένο πια- έπλασε ο Λύσιππος… Εκεί στη Μίεζα πίστεψαν οι δυο τους -κάποιες ώρες που στους “υποσκίους περιπάτους” έγινε η φιλία τους έκσταση- πως ήταν η επανενσάρκωση του Αχιλλέα και του Πάτροκλου».
«Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» (Εκδοτική Αθηνών, 1980) Τόμος Δ’, σελ.15
 
«Ο Αλέξανδρος περιφρονούσε τις ηδονές των γυναικών σε τέτοιο βαθμό που η μητέρα του Ολυμπιάδα φοβόταν ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να αποκτήσει απογόνους».
Κουίντος Κούρτιος Ρούφος (Ρωμαίος ιστορικός του 1ου αιώνα μ.Χ.), «Η Ιστορία του Αλέξανδρου του Μέγα»
 
«Ο Ιερώνυμος στις επιστολές του γράφει ότι, σύμφωνα με τον Θεόφραστο, ο Αλέξανδρος δεν είχε μεγάλη έφεση στα αφροδίσια. Η Ολυμπιάδα και ο Φίλιππος το γνώριζαν πολύ καλά αυτό και έστειλαν τη Θεσσαλή εταίρα Καλλίξεινα, μια πανέμορφη γυναίκα, να πλαγιάσει μαζί του. Φοβόντουσαν ότι μπορεί να είναι γυναικωτός (ευλαβούντο γαρ μη γυννίς είη) και η Ολυμπιάδα τον ικέτευε να συνουσιαστεί με την Καλλίξεινα».
Αθηναίος o Ναυκράτιος (λόγιος του 2ου αιώνα μ.Χ.) «Δειπνοσοφισταί»
 
 
 
«Ο Αλέξανδρος πρόσφερε στεφάνι στον τάφο του Αχιλλέα και ο Ηφαιστίων στον τάφο του Πάτροκλου, υπαινισσόμενος ότι και αυτός ήταν ερώμενος του Αλέξανδρου όπως και ο Πάτροκλος ήταν του Αχιλλέα».
Κλαύδιος Αιλιανός (Ρωμαίος ιστορικός του 3ου αιώνα μ.Χ.) «Ποικίλη Ιστορία»
 
«Ο Αλέξανδρος και ο Ηφαιστίων, αφού προσευχήθηκαν στους θεούς να είναι το ίδιο πιστοί ο ένας στον άλλο όσο και ο Αχιλλέας στον Πάτροκλο, έβγαλαν τα ρούχα τους και έτρεξαν γύρω από τον τάφο γυμνοί».
Αθηναίος ο Ναυκράτιος, «Δειπνοσοφισταί»
 
«Και μου λένε ότι άρχισες να μιμείσαι τις συνήθειες των κατακτημένων Περσών, ότι άρχισες να φοράς τα ρούχα των βασιλιάδων τους και ζητούσες από τους ελεύθερους Μακεδόνες να σε προσκυνούν σύμφωνα με τα περσικά έθιμα! Όσο για τους αγώνες που διοργάνωνες και τους σοφούς που έριχνες στα κλουβιά με τα λιοντάρια και την υπερβολική σου αγάπη για τον Ηφαιστίωνα, όσο λιγότερα πω τόσο το καλύτερο».
Ο Φίλιππος απευθύνεται στον Αλέξανδρο στους «Νεκρικούς Διαλόγους» του Λουκιανού (2ος αιώνας μ.Χ.)
 
«Αν θέλεις να γίνεις καλός καγαθός, πέτα το στέμμα που έχεις στο κεφάλι σου και έλα σε μας. Αλλά δεν θα μπορέσεις ποτέ να το κάνεις γιατί σε κυβερνούν οι μηροί του Ηφαιστίωνα».
Διογένης ο Σινωπεύς (κυνικός φιλόσοφος του 4ου αιώνα π.Χ.) «Επιστολές»
 
 
«Ο βασιλιάς Αλέξανδρος αγαπούσε τόσο τα αγόρια που έχανε τα λογικά του (φιλόπαις δ’ην εκμανώς). Όπως μας λέει ο Δικαίαρχος, του άρεσε τόσο πολύ ο ευνούχος Βαγόας που έσκυψε και τον φίλησε μπροστά σε όλος τους άντρες του. Και όταν όλοι άρχισαν να φωνάζουν και να χειροκροτούν, με μεγάλη προθυμία έσκυψε και τον ξαναφίλησε. Και σύμφωνα με τον Καρύστιο, ο Χάρων από τη Χαλκίδα είχε μαζί του ένα πανέμορφο αγόρι που του ήταν απόλυτα αφοσιωμένο. Σε μια γιορτή που είχε διοργανώσει ο Κρατερός ο Αλέξανδρος θαύμασε την ομορφιά του αγοριού. Ο Χάρων ζήτησε από το αγόρι να πλησιάσει και να φιλήσει τον Αλέξανδρο. “Όχι” είπε ο βασιλιάς. “Αυτό θα προκαλέσει σε σένα μεγαλύτερο πόνο από την απόλαυση που θα χαρίσει σε μένα”».
Αθηναίος o Ναυκράτιος, «Δειπνοσοφισταί»
 
«Μετά τη μάχη της Ισσού ο Αλέξανδρος μπήκε μαζί με τον Ηφαιστίωνα στη σκηνή που κρατούσαν τις γυναίκες και τις κόρες του Δαρείου. Καθώς ήταν ντυμένοι με τα ίδια ρούχα, η μητέρα του Δαρείου έπεσε να προσκυνήσει τον Ηφαιστίωνα που ήταν ο ψηλότερος από τους δύο. Όταν ένας από τους ακολούθους της την τράβηξε στην άκρη και της έδειξε ποιος ήταν πραγματικά ο Αλέξανδρος, εκείνη ντράπηκε τόσο που ζήτησε να αποσυρθεί. Αλλά ο βασιλιάς της απάντησε πως δεν έκανε κάποιο λάθος, αφού ο Ηφαιστίωνας είναι κι αυτός Αλέξανδρος».
Λούκιος Φλάβιος Αρριανός (ιστορικός του 2ου αιώνα μ.Χ.) «Αλεξάνδρου Ανάβασις»
 
«Ο Ευξένιππος ήταν αρκετά νεαρός και ο Αλέξανδρος τον αγαπούσε, καθώς ήταν ακόμα στο άνθος της νιότης του. Το σώμα του ήταν εξίσου όμορφο, όμως δεν είχε την αρρενωπή γοητεία του Ηφαιστίωνα».
Κουίντος Κούρτιος Ρούφος, «Η ιστορία του Αλεξάνδρου του Μέγα»
 
Ο Μέγας Αλέξανδρος περιφρονούσε τις ηδονές των γυναικών -Η πραγματική σχέση του με τον Ηφαιστίωνα μέσα από ιστορικές πηγές [εικόνες]
«Ο Ηφαιστίων ήταν αυτός που από όλους τους φίλους του είχε εγκρίνει περισσότερο την υιοθέτηση των περσικών εθίμων και μιμήθηκε τον Αλέξανδρο σε αυτό. Αντίθετα ο Κρατερός συνέχισε να τηρεί τα μακεδονικά έθιμα. Γι’ αυτό και ο Αλέξανδρος ανέθεσε στον Ηφαιστίωνα στις σχέσεις του με τους βαρβάρους και τον Κρατερό στις σχέσεις του με τους Έλληνες. Στον Ηφαιστίωνα έδειχνε τη μεγαλύτερη αγάπη (εφίλει μάλιστα) και τον αποκαλούσε φιλαλέξανδρο. Στον Κρατερό έδειχνε τον περισσότερο σεβασμό και τον αποκαλούσε φιλοβασιλέα. Αλλά οι δυο τους δεν τα πήγαιναν καλά και πολλές φορές ερχόντουσαν σε σύγκρουση ακόμα και μπροστά στους στρατιώτες».
«Ο Αλέξανδρος ήταν εξαιρετικά αγνός και ευγενής στις σχέσεις του με το άλλο φύλο και έδειχνε μεγάλο σεβασμό στο θεσμό του γάμου. Έλεγε ότι δύο πράγματα του θυμίζουν ότι είναι άνθρωπος και όχι θεός: ο ύπνος και η πράξη της αναπαραγωγής – σαν να πίστευε ότι και τα δύο τα προκαλούσε η αδυναμία της ανθρώπινης φύσης».
 
 
«Το πένθος του Αλέξανδρου για τον Ηφαιστίωνα ξεπέρασε κάθε λογικό όριο. Έβαλε να σταυρώσουν τον γιατρό που τον είχε αναλάβει. Διέταξε τους στρατιώτες να κόψουν τη χαίτη και την ουρά όλων των αλόγων του ιππικού ως ένδειξη πένθους και να γκρεμίσουν τα τείχη όλων των γειτονικών πόλεων. Αμέσως μετά, χωρίς λόγο, εισέβαλε στη χώρα των Κασσιτών και τους σφάγιασε όλους».
Λούκιος Μέστριος Πλούταρχος (Έλληνας ιστορικός του 1ου αιώνα μ.Χ.) «Βίοι Παράλληλοι»
 
«Κάποιοι ιστορικοί θεωρούν ότι όσα είπε και έκανε ο Αλέξανδρος τον καιρό του υπερβολικού του πένθους για τον άνθρωπο που αγαπούσε περισσότερο από κάθε τι άλλο στον κόσμο είναι απόδειξη του μεγαλείου του. Άλλοι θεωρούν ότι τέτοια συμπεριφορά δεν αρμόζει σε κανένα βασιλιά, πόσο μάλλον στον Αλέξανδρο. Κάποιοι λένε ότι ρίχτηκε πάνω στο σώμα του νεκρού συντρόφου του και έμεινε εκεί όλη την ημέρα θρηνώντας απαρηγόρητος. Και ότι δεν δεχόταν να τον αποχωριστεί μέχρι που οι εταίροι αναγκάστηκαν να τον τραβήξουν από τη σορό με τη βία. Άλλοι λένε ότι για να τιμήσει το νεκρό έκοψε τα μαλλιά του, κι αυτό δεν μου φαίνεται απίθανο, αφού από μικρό παιδί ήθελε να συναγωνιστεί τον Αχιλλέα (…) Όλοι όμως συμφωνούν για τα παρακάτω: για τρεις μέρες μετά το θάνατο του Ηφαιστίωνα ο Αλέξανδρος δεν έβαλε μπουκιά στο στόμα του και παραμέλησε εντελώς την εμφάνισή του. Έμενε όλη μέρα ξαπλωμένος στο έδαφος κλαίγοντας γοερά ή θρηνώντας σιωπηλά. Διέταξε να ετοιμαστεί στη Βαβυλώνα μια πυρά τόσο μεγάλη που κόστισε 10 χιλιάδες τάλαντα και κήρυξε δημόσιο πένθος σε όλες τις επαρχίες των βαρβάρων. Προς τιμή του νεκρού διοργάνωσε μουσικούς και αθλητικούς αγώνες με τη συμμετοχή 3.000 αθλητών. Και ήταν οι ίδιοι αθλητές που συμμετείχαν στους αγώνες που συνόδευσαν την κηδεία του Αλέξανδρου».
Λούκιος Φλάβιος Αρριανός, «Αλεξάνδρου Ανάβασις»
 

 

Αυτά γνώριζε η Κατερίνα Περιστέρη και απεφάνθη πως ο τύμβος κει πάνω σην Αμφίπολη φτιάχτηκε με εντολή του Αλέξανδρου για τον πολυαγαπημένο εραστή του. Και δεν έχει καθόλου άδικο η αρχαιολόγος.  Φίνεται πως είχαν πράγματι αναπτύξει παθιασμένο έρωτα οι δύο νέοι Μακεδόνες και ο Αλέξανδρος δε δίστασε  να τα κάνει όλα θυσία για τον..άντρα της ζωής του. ΄Εξοδα θα λογάριαζε για ένα τέτοιο μνημείο-κομψοτέχνημα;  ΄Αλλωστε, με το…σπαθί του τα είχε βγάλει τα λεφτά.