“ΕΞΑΨΑΛΜΟΣ” ΚΑΤΑ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΟ..ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!

 

1.Μεγάλες προσωπικότητες της Ιστορίας «θάβουν» τους Εβραίους!
Μεγάλες προσωπικότητες της Ιστορίας «θάβουν» τους Εβραίους!

Σκληρή κριτική κατά των Εβραίων έχουν ασκήσει κατά καιρούς μεγάλες προσωπικότητες της Παγκόσμιας Ιστορίας.
Δεν τα είπαμε εμείς για τους Εβραίους. Τα έχουν πει μεγάλες ιστορικές φυσιογνωμίες. Παραδεκτές ή μη, τα έχουν πει. Με τους Εβραίους, ο Ελληνισμό
Εβραίος και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη»
Κ.Πλεύρης
” Η διαμάχη και το μίσος ανάμεσα στον κόσμο τρέφεται από πολύ συγκεκριμένες ενδιαφερόμενες ομάδες. Είναι μια μικρή. χωρίς ρίζες, διεθνής κλίκα, που στρέφει τον ένα λαό εναντίον του άλλου, που δε θέλει να έχουν ειρήνη. Είναι ένας λαός που νιώθουν σπίτι τους πουθενά και παντού, που δεν έχουν πουθενά χώμα στο οποίο να μεγάλωσαν, αλλά μένουν στο Βερολίνο σήμερα, στις Βρυξέλλες αύριο, στο Παρίσι μεθαύριο, μετά στην Πράγα ή στην Βιέννη ή στο Λονδίνο και που νιώθουν παντού σαν στο σπίτι τους. Οι Εβραίοι! Αυτοί είναι οι μόνοι που μπορούν να θεωρηθούν ως διεθνή στοιχεία με την πραγματική έννοια του όρου, διότι εκτελούν τις δουλειές τους παντού. Αλλά ο λαός δεν μπορεί να τους ακολουθήσει. Ο λαός είναι δεμένος με το έδαφός του, δεμένος με την πατρίδα του, δεμένος με τις προοπτικές της ζωής, που το κράτος, το έθνος προσφέρει. “
Αδόλφος Χίτλερ

 

Ελλάδα: Η μασονία σε κρατικό μηχανισμό, στρατό, εκκλησία και παιδεία…
Ελλάδα: Η μασονία σε κρατικό μηχανισμό, στρατό, εκκλησία και παιδεία…

Ένα αόρατο δίχτυ πάνω από την Ελλάδα!

Ο  γνωστός, ακροδεξιός -εθνικιστικός  (ώρες-ώρες και ναζιστικός) “σκουπιδότοπος”Newsbomb έχει καταντήσει πλέον ένα  αισχρό έντυπο,που προπαγανδίζει ασύστολα όχι μόνο τον εθνικισμό, αλλά και το ρατσισμό (αν κι αυτά πάνε μαζί), ειδικά εναντίον των Εβραίων. Μασσόνοι, σιωνιστές, τραπεζίτες, αόρατες κυβερνήσεις, μέλη στοών-οικονομικο-πολιτικών μυστικών συγκεντρώσεων είναι όλοι τους Εβραίοι, οι οποίοι, εκτός των άλλων χαρακτηριστικών ελαττωμάτων τους, είναι και πονηροί, συνωμότες, φυλάργυροι, σπιούνοι, απατεώνες και ό,τι άλλο διαλέξετε από τον λεξιλογικό…μπαξέ  των ύβρεων και των …κοσμητικών επιθέτων. Η ιστορική πραγματικότητα, βεβαίως,  είναι πως οι Εβραίοι είναι τόσο… κακοί,  όσο και οι ΄Ελληνες, οι Ιρλανδοί, οι Εγγλέζοι ,οι Ισπανοί, οι Ρώσοι.  Δηλαδή…αστεία πράγματα.

Οι λαοί έχουν κάποια ιδιαίτερα  χαρακτηριστικά γνωρίσματα (μερικά τα κουβαλάνε στην ιστορική τους πορεία) και  καλλιεργούνται-διαμορφώνονται μέσα στο χρόνο, ανάλογα με τις γεωγραφικές-εδιαφικές-κλιματολογικές συνθήκες,που ζουν, τις παραδόσεις, τον πολτισμό, την παιδεία, αλλά και το πολιτικό και θρησκευτικό τους μπαγκράουντ. Αυτά είναι γνωστά.΄Ομως, η απόλυτη εμμονή-επιμονή στην ανάδειξη και υπερτόνιση τέτοιων γενικεύσεων ,ειδικά όταν αφορούν λαούς και μεγάλες ομάδες, είναι  απαράδεκτη και εντελώς ανιστόρητη (πέρα από επικίνδυνη).

Κάθε άτομο σε όποια κοινωνία-ομάδα κι αν ανήκει, έχει τα δικά του προσωπικά γνωρίσματα. Κανένας μας δε μοιάζει με τον άλλο απόλυτα, ακόμα και στα εξωτερικά χαρακτηριστικά (“φατσικά”) και ας ανήκουμε στην ίδια φυλή, στην ίδια ράτσα. Η κληρονομικότητα-χαρακτήρας, το περιβάλλον (οικογενεικακό, σχολικό, κοινωνικό-εθνικό), η μόρφωση, η καλλιέργεια είναι οι δεξαμενές απ΄όπου ποτίζεται το δέντρο της εξέλιξης της προσωπικότητας του καθενός μας. Ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις πράξεις τους, ως μονάδα, ως άτομο και κανένας νόμος (πλην του ναζιστικού) δε δικάζει-καταδικάζει τους ανθρώπους “πακέτο”, ομαδικά, κατά φυλές, ράτσες, χρώμα και εθνικότητα.

Ας πολεμήσουμε, λοιπόν, αυτή τη ρατσιστική προπαγάνδα, όπως η παραπάνω ,που αφορά τους Εβραίους απ΄όπου κι αν εκπέμπονται. Είναι άρρωστη, επικίνδυνη και οι φορείς της κουβαλάνε μπόλικη  βρώμα και δυσωδία στο μυαλό και το χαρακτήρα τους. Οφείλουμε να είμαστε σκληροί και ασυμβίβαστοι στον πόλεμο με τέτοιες απόψεις και κηρύγματα μίσους. Δεν έχουν ίχνος ιδεολογίας, δεν είναι καν ιδεολογήματα. Είναι καταστρατήγηση-διαστροφή της Φύσης και της Ιστορίας. Είναι φασιστικά-ναζιστικά άλλοθι ,για να κρύψουν εγκληματικές και παρανοϊκές συμπεριφορές, δε διακρίνουν χαρακτήρες και βιώματα Πολιτών.

Οφείλουμε να δείξουμε ιδιαίτερη ευαισθησία και προσοχή στις γενικευμένες επιθέσεις που δέχονται αιώνες τώρα οι Εβραίοι απ΄όλους τους ανισόρροπους και φανατικούς ρατσιστές. Οι αιτίες αυτής της ακατανόητης “παράδοσης”  είναι πολλές. Ο Χριστιανισμός, για παράδειγμα,  ήταν από τους πρώτους που έρριξε το “ανάθεμα” εναντίον των Εβραίων  από τους οποίους, όμως, δανείστηκε τις Γραφές ,τους θρησκευτικούς νόμους και το λατρευτικό τελετουργικό του. Η  σταύρωση του Χριστού (αν ποτέ έγινε) χρεώθηκε στους Εβραίους και όχι στους Ρωμαίους. (Βέβαια, είναι απορίας άξιον το εξής: Αφού ο Χριστός…αναστήθηκε, σύμφωνα με τις Γραφές, γιατί οι Χριστιανοί κρατάνε ακόμα  μέσα τους τόσο μίσος και χολή για μια θανάτωση  που συνέβη, πριν τόσους αιώνες και η οποία είχε αίσιον και ευτυχές τέλος-την ανάσταση- και  εξασφάλισε αιώνια   σωτηρία για τους πιστούς, σύμφωνα με την πίστη τους;). Ανισόρροπα και χαζά μίση. Ανιστόρητες συμπεριφορές.

Ο 21ος αιώνας οφείλει να τελειώσει, τοποθετώντας στο “χρονοντούλαπο” της ιστορίας όλες αυτές τις ανόητες και λίαν επικίνδυνες ρατσιστικές γενικεύσεις, ειδκά όταν αφορούν λαούς, έθνη, ομάδες, ράτσες,χρώματα.

ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

 

“Τράπεζα Θεμάτων: Στον Εισαγγελέα στέλνει την υπόθεση ο Λοβέρδος

Πλήρης επιβεβαίωση του δημοσιεύματος του Πρώτου Θέματος για το θέμα της διαρροής θεμάτων της Α’ Λυκείου από το υπουργείο Παιδείας. Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος έστειλε το απόγευμα της Δευτέρας στον Εισαγγελέα το φάκελο με όλα τα στοιχεία για την υπόθεση προκειμένου να ερευνηθεί η υπόθεση”.

Το ζήτημα της διαρροής θεμάτων, εδικά  στις πανελλήνιες-πανελλαδικές εξετάσεις,  δεν είναι καινούριο.  Πάντα υπήρχε  αυτός ο κίνδυνος . Για παράδειγμα, το  1979  έχουμε το περίφημο σκάνδαλο  “Ράμμου”.  Γενικός διευθυντής του υπουργείου Παιδείας ο Γυμνασιάρχης (ακροδεξιός) Γ. Ράμμος ήταν υπεύθυνος γραμματέας  των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, τα θέματα  γράφονταν  με το χέρι   και  δύο ημέρες πριν   από τις εξετάσεις, τα  περιπολικά τα πήγαιναν στα σχολεία και τα φύλαγαν  σε χρηματοκιβώτια.  Εκείνη τη χρονιά ο Ράμμος κατά τη διάρκεια της αντιγραφής των θεμάτων που την έκανε ο ίδιος, τοποθέτησε στο γραφείο μια κόλλα λευκή, πάνω στην οποία ακούμπησε το χαρτί που τα έγραφε και πιέζοντας το στυλό πιο δυνατά από το συνηθισμένο , τα θέματα έβγαιναν χαραγμένα σ΄αυτή, την αποκάτω κόλλα . Ο Γ. Ράμμος στη συνέχεια, τα αντιγραμμένα θέματα τα έδωσε σε άλλα πρόσωπα, τα οποία με τη σειρά τους τα πούλησαν σε φροντιστήρια  της εποχής. Η αγοραπωλησία έγινε γνωστή  ,όταν οι υποψήφιοι των φροντιστηρίων εκείνων υποστήριζαν πως είχαν διδαχτεί την παραμονή(!) των εξετάσεων  τα θέματα στα μαθηματικά, γιατί τα φροντιστήρια που πήγαιναν ήταν…καλά και  “έπιασαν” τα θέματα.

Αυτή ήταν μια καραμπινάτη απάτη, αλλά υπήρχαν κι άλλες παλιότερα ή και μετά το Ράμμο. Να επισημάνουμε μια απ΄αυτές:

Από τη  δεκαετία του ΄ 60  και για πολλά χρόνια μετά, μεγάλα θεωρητικά  φροντιστήρια ήταν του Ν. Τζουγανάτου στην οδό Σίνα και του Α. Μπελεζίνη στην οδό Κωλέττη. Και οι  2 “φροντιστηριάρχες” ήταν φιλόλογοι (ο πρώτος Γυμνασιάρχης) και είχαν θησαυρίσει από τους υποψήφιους που έρχονταν από όλη την Ελλάδα, είδικά τα καλοκαίρια, και γράφονταν σωρηδόν και αποκλειστικά σ΄αυτά τα δύο  φροντιστήρια. Πέρα από το “ζεστό” χρήμα (τοις μετρητοίς) που κατέβαλαν  οι υποψήφιοι (υπέρογκα δίδακτρα για την εποχή), οι εν λόγω “ατσίδες” έμποροι, πλούτιζαν κι από τα φροντιστηριακά βιβλία τους, ειδικά από τις θεματογραφίες των αρχαίων ελληνικών.

Εκείνο που έκανε εντύπωση, όμως, ήταν πως ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ  αυτά μεγάλα φροντιστήρια,σε αντίθεση με τα άλλα μικρά, “ΕΠΙΑΝΑΝ”  τα θέματα, πολλές χρονιές εξετάσεων  και μάλιστα στα αρχαία ελληνικά  και τις 10-15 σειρές του “άγνωστου” θέματος! (Κάποτε και τις συντακτικές και τις γραμματικές παρατηρήσεις). Πώς γινόταν αυτό; Για όσους ξέρουν το “πέλαγος” της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και όταν  στην ύλη “παίζανε” σχεδόν όλοι οι αρχαίοι συγγραφείς, ιστορικοί, ρήτορες, φιλοσόφοι (πάνω από 10 “βαριά ονόματα” και  τόμοι ολόκληροι τα συγγράμματά τους) πώς ήταν δυνατόν μέσα σε αυτό τον “κυκεώνα” της ύλης, τις χιλιάδες σελίδες, να εντοπίσεις εσύ τις 10- 15 σειρές του “αγνώστου” που έμπαιναν τις διάφορες χρονιές των εξετάσεων; “Πιάσε ψύλλους στα άχερα”, δηλαδή.΄Ομως, ο Τζουγανάτος και ο Μπελεζίνης τους πιάνανε τους…ψύλλους (“μαντεύανε”, δηλαδή, τα θέματα!) και το διαφημίζανε τότε στα φυλλάδιά τους ή στις θεματογραφίες τους. Οπότε, όλοι οι υποψήφιοι, “στραβοί κουτσοί”  στα δυο αυτά φροντιστήρια γράφονταν, που .. ξέρανε από πριν  τα θέματα, όχι για άλλο λόγο (ποιον;), αλλά από…αξιοσύνη και άριστη φιλολογική κατάρτιση  των ιδιοκτητών τους!

Από  το 1976 και μετά, νεαρός τότε φροντιστής, δούλεψα  και στα δυο αυτά φροντιστήρια. Το 1977, μάλιστα, ανέλαβα με συμφωνητικό τη διεύθυνση των φροντιστηρίων Ν.Τζουγανάτου, μια και ο ίδιος είχε γεράσει πια και εκείνη τη χρονιά αποχώρησε. ΄Ετσι , ξέρω από “μέσα” κάποια πράγματα, οπότε δε  λέω  “λόγια του αέρα”. Δούλεψα, μάλιστα, ένα διάστημα και στου Μπελεζίνη, οπότε κι από κει ξέρω τί γινόταν.

(Παραθέτω  και ένα παλιότερο κείμενο που ανέβηκε εδώ  στις 22-3-2012, στο οποίο περιγράφεται και η οικονομική αντιμετώπιση που είχαμε οι διδάσκοντες το 1976 στο φροντιστήριο Μπελεζίνη):

… Ελάχιστους απ΄αυτούς που αναφέρει ο αρθρογράφος δεν  γνωρίζω. ΄Ηξερα, μάλιστα, πολύ καλά (από… πρώτο χέρι) τους Ανδρέα Μπελεζίνη, Κώστα Ανδρακάκο, Ορφέα Μυτιληναίο, Σταύρο Πάντο (όλοι τους “εκείνα τα χρόνια” φροντιστηριακοί φιλόλογοι). Για αυτούς τους συγκεκριμένους έχω τις διαφωνίες μου, αν και κατά πόσο ήταν “Δάσκαλοι”. Λοιπόν.
Οι εν λόγο, είχαν το “Θεωρητικό” φροντιστήριο στην Κωλέττη.΄Ηταν συνέταιροι. Ο Μπελεζίνης δούλευε παλιότερα στον “Ηράκλειτο” του Μανωλκίδη (σπουδαίο θετικό φροντιστήριο), αλλά, μια ωραία πρωία,την “έκανε”. Πήρε…πραξικοπηματικά  κάποια τμήματα του “Ηράκλειτου” και έκανε του δικό του “μαγαζί” πιο πάνω, το “Θεωρητικό”. (“Δόλιο και αχάριστο” τον έλεγε ο Κώστας Μανωλκίδης). Τις δεκαετίες ’60 και ’70 ήταν, μαζί με το Φροντιστήριο “Τζουγανάτου” (ο Τζουγανάτος χωρίς συνέταιρο) τα δυο πιο φημισμένα αθηναϊκά φροντιστήρια υποψηφίων για θεωρητικές σχολές.
Σεπτέμβρης της σχολικής χρονιάς 1975-76. Λίγους μήνες πριν, είχα απολυθεί από το στρατό και έψαχνα δουλειά. Ο δρόμος με έφερε και στου Μπελεζίνη. Μου έκανε ο ίδιος το “ιντερβιού”, είπε πως  του άρεσα και την ίδια στιγμή με προσέλαβε. Στις αίθουσες τις δικές του, πήρα το “βάπτισμα του πυρός” στη διδασκαλία. ΄Εκανα ΄Εκθεση και Ιστορία. Φαίνεται, δούλευα καλά, αν και αρχάριος, οι μαθητές με “πήγαιναν” και ο Μπελεζίνης, που “έβλεπε και άκουγε” τα πάντα μέσα στο φροντιστήριο (αυτός έκανε κουμάντο) ,το πληροφορήθηκε και λίγο μετά ,μου αύξησε τις ώρες (είχα καμιά 30αριά την εβδομάδα).΄Ομως, λεφτά “καλά” δεν πλήρωνε, αν και τα δίδακτρα που έπαιρνε ήταν τσουχτερά. Κάτι “ψίχουλα” μας έδινε και χωρίς ΙΚΑ. Εκεί, κοντά στα Χριστούγεννα,που πληρωθήκαμε, δε μας έδωσε ούτε δώρο! Τα “πήρα κρανίο”κι εγώ, πιάνω έναν -έναν τους συναδέλφους, τους είπα πως είναι απαράδεκτο ένα τόσο πλούσιο φροντιστήριο να δίνει στους καθηγητές του “πενταροδεκάρες”, οι περισσότεροι συμφώνησαν, πιάνουμε και ιδρύουμε ένα υποτυπώδες συνδικαλιστικό όργανο (ούτε γραφείο δεν είχαμε), του δώσαμε και την…επωνυμία “Σύλλογος Καθηγητών Εργαζομένων στα Φροντιστήρια” και μια και δυο, κατεβαίνουμε σε απεργία και μάλιστα πριν πάρουμε έγκριση για την ίδρυση του Συλλόγου. ΄Αφρισαν οι συνέταιροι. -Πάει, σου λένε,θα μας πάρουν τα παιδιά και θα φύγουν (όπως έκανε κι ο Μπελεζίνης του Μανωλκίδη), θα φτιάξουν κι αυτοί με τη “μαγιά” δικό τους “μαγαζί”. Ο Μπελεζίνης έξαλλος,να ωρύεται,να βλαστημάει σαν ναύτης λιμανιού .
Τη δεύτερη ημέρα της απεργίας, μου τηλεφωνεί ο ίδιος στο σπίτι,να πάω,λέει, επειγόντως στο φροντιστήριο να συζητήσουμε, ως εκπρόσωπος των απεργών. “Τσακίζομαι”, φτάνω ,ήταν όλα τα “φιλαράκια” μαζεμένα. Μπελεζίνης, Πάντος, Μυτιληναίος, Ανδρακάκος, όλοι. Με βάζουν στη μέση, λέω θα με λιντσάρουν τώρα, “πού με πονεί και πού με σφάζει” με κάνανε οι τρεις. Ο Μπελεζίνης,το έπαιζε ο μαλακός, συγκαταβατικός. Κάποια στιγμή, προστάζει τους άλλους να βγούν από το γραφείο, μείναμε οι δυο μας. ΄Αρχισε τα “γλειψίματα” και… “τί καλός και προσοντούχος καθηγητής … από την πρώτη στιγμή το κατάλαβα…”,τέτοια ,και μου πετάει την πρόταση: Σταματάς την απεργία, γίνεσαι συνέταιρος με 5% και διπλασιάζεται η ωριαία αποζημίωσή σου. Του λέω “μέσα”, δέχομαι. Τα άλλα “παιδιά” τί θα πάρουν; “..χίδια”,μου λέει, “θα πάρουν. Γι΄αυτό σε πληρώνω εσένα,να σπάσεις την απεργία και να τους βάλεις στις τάξεις”. Εφριξα. Μέσα δεκαετίας ΄70 μιλάμε, αριστεροί οι περισσότεροι από εμάς, βγαλμένοι από “Νομικές” και“Πολυτεχνεία” ,τί μου έλεγε το άτομο; “Θεό δεν καταλαβαίναμε” τότε”.-Ευχαριστώ,δε θα πάρω ,του λέω, ένας καθικαράς είσαι”. Τον αφήνω σύξυλο και φεύγω. Την άλλη μέρα,παίρνανε τηλέφωνα τους απεργούς στα σπίτια τους, τους υποσχέθηκαν κάτι ψίχουλα παραπάνω και μισό δώρο και τη μεθεπόμενη τους έβαλαν ΟΛΟΥΣ στις αίθουσες. Δεν πήγαμε μόνο ο Κώστας ο Παπαγεωργίου κι εγώ. Την ίδια μέρα, μας απέλυσε και τους δυο ο Μπελεζίνης. Εμένα ,λίγο αργότερα, με πήρε ο Τζουγανάτος και έφαγα “ψωμί”.Ο Κώστας ο Παπαγεωργίου δε βρήκε δουλειά για πολύ καιρό, θυμάμαι.
Αυτοί,λοιπόν ήταν οι …Δάσκαλοι,αγαπητέ …Δάσκαλε. Προσωπικά ποτέ δε θα τους προσφωνούσα έτσι.