Και στα δύο παραδείγματα που επιλέξαμε είναι φανερή η κατά μέτωπο επίθεση στην ηθική της Φύσης ,της «ηθικής» των κοινωνιών. Η Φύση επιμένει και νοιάζεται ΜΟΝΟ για τη διαιώνιση του είδους και δε λογαριάζει ως «σεξουαλικές παρεκτροπές» , όπως οι κοινωνίες, τις θεωρούν , όσες απάδουν (!) στα …χρηστά, κοινωνικά ήθη, αν πληρούν είτε την ανάγκη της τεκνογονίας ,είτε την άγρευση της ηδονής με όποιον τρόπο κι αν επιτυγχάνεται η θήρευσή της.
Με αυτή την ερμηνεία η «μοιχεία» μπορεί, μεν , να παραβιάζει τα «συμπεφωνημένα» στις δεσμεύσεις του γάμου, αλλά τέτοιου είδους συμβόλαια δεν αφορούν, πολλώ μάλλον δεν καταργούν τους φυσικούς νόμους. Και είναι αυτοί οι νόμοι, που παραχωρούν το δικαίωμα και την ελευθερία στα άτομα να απολαμβάνουν τη σεξουαλική τους ζωή ή να διαθέτουν τα σώματά τους, κατά τα δοκούν και τις επιθυμίες ενός εκάστου.
Επομένως, σε καμιά περίπτωση δε θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή από τη Φύση η άποψη- εντολή του Απόστολου Παύλου πως «ἡ γυνὴ τοῦ ἰδίου σώματος οὐκ ἐξουσιάζει, ἀλλ᾿ ὁ ἀνήρ· ὁμοίως δὲ καὶ ὁ ἀνὴρ τοῦ ἰδίου σώματος οὐκ ἐξουσιάζει, ἀλλ᾿ ἡ γυνή”. ΟΥΔΕΙΣ εξουσιάζει ουδένα με το συμβόλαιο και την υπογραφή της Φύσης. Και για κανένα λόγο σε μια συναίνεση για σεξουαλική συνεύρεση , δε θα μπορούσε να ισχύει ένας τέτοιος αφύσικος…παυλικιανός κανόνας, που αν μη τί άλλο, δίνει άφεση ή τουλάχιστον παρέχει δικαιολογία και δικαίωμα σε βιασμούς και κακοποιήσεις κάθε είδους.
Στο δεύτερο παράδειγμα, η «ανωτερότητα» του άντρα , ως προς τη μυϊκή του υπεροχή, είτε οφείλεται στην ανάγκη εξισορρόπησης της «αδικίας» και της παραχώρησης αντισταθμίσματος από τη Φύση με την εξασφάλιση στη γυναίκα μεγαλύτερου προσδόκιμου ζωής , είτε έχει αιτία τον εκφυλισμό της γυναικείας μυϊκής δύναμης, λόγω της ενασχόλησή της επί αιώνες με άλλες δραστηριότητες που δεν απαιτούν την καταβολή περισσότερης από εκείνη του άντρα στις δικές τους δραστηριότητες.
Και εδώ είναι φανερή και “δια γυμνού οφθαλμού” η παραβίαση των φυσικών κανόνων από εκείνους που, είτε θεωρούν “προσόν” τη μυϊκή δύναμη ,είτε δικαίωμα για την επιβολή της θέλησης του ισχυρότερου στον πιο αδύνατο. Κι αν κάποιος επικαλεστεί τα «επιχειρήματα» αφροσύνης περί των νόμων της…ζούγκλας και των ωκεανών που «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό», θα πρέπει παράλληλα να δεχτεί και τη δική του κατάταξη, ως ζώο στην κατηγορία του «άλογου ζώου». Αλλά τέτοιος δεν υπήρξε ποτέ ο ΄Ανθρωπος.
Με αυτή τη λογική αποδοχή των συμπερασμάτων που εξαγωγή τους εδράζεται αποκλειστικά στους φυσικούς νόμους και ως τέτοια δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, για να απαντήσουμε στα αρχικά μας ερωτήματα
1. ποιος απασφαλίζει τη μπόμπα του έμφυλου ρατσισμού και
2 ποιος είναι ο φυσικός και ποιος ο ηθικός αυτουργός των εγκλημάτων γενοκτονίας
οι απαντήσεις πια είναι απλές και κατανοητές:
α.Τον έμφυλο ρατσισμό τον πυροδοτούν οι άφρονες. ΄Οσοι και στα δύο φύλα, αρνούνται τη φυσική πραγματικότητα πως δεν υπάρχει ανώτερο και κατώτερο είδος Ανθρώπου. Αν διακρίνονται οι οι άνθρωποι σε κάτι είναι σε λογικούς και «ιδιώτες». Οι πρώτοι είναι ανίκητοι στα λογικά επιχειρήματά τους. Αλλά και οι δεύτεροι είναι επίσης …ανίκητοι στους… παραλογισμούς και την αφροσύνη τους. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι πρόσφατες ακραίες φωνές των μαινάδων του ΜE TOO πως ήρθε η στιγμή να αντικαταστήσουμε τα panic buttons με… πιστόλια!
β. Φυσικός αυτουργός σε μια γυναικοκτονία, ασφαλώς είναι ο φονιάς. Αλλά, το όπλο του εγκλήματος, του το προμηθεύουν οι ηθικοί αυτουργοί. Και τέτοιοι χαρακτηρίζονται όσοι, καθένας με το δικό του μερτικό ευθύνης, είτε μετατρέπουν το φονιά σε θύμα του… θύματος ή του παρέχουν τα πλούσια ελαφρυντικά που διαμόρφωσαν ανά τους αιώνες όσοι ΠΥΡΟΔΟΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΤ’ ΕΞΟΧΗΝ ΕΝΟΧΟΥΣ : ΤΑ ΘΕΣΦΑΤΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΗΓΕΣ “ΗΘΙΚΗΣ” ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΡΡΕΝΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑΣ, ΩΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ,ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ.