ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ . ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΗΘΕΝ

α. Διονύσης Σαββόπουλος: «Θέλω αυτοδύναμη τη Νέα Δημοκρατία – Ο Μητσοτάκης είναι ο καλύτερος»

 

β. Μητσοτάκης για Σαββόπουλο: «Λοιδορήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ και τα τρολ τους, ντροπή, ντροπή, ντροπή!»

γ. Χατζιδάκις για Σαββόπουλο: Καλύπτει τη μουσική του απραξία με εξυπνάδικη χυδαιότητα

Τον χαρακτηρίζει «ειρωνικό» και «αναιδή», ενώ χαρακτηρίζει τις εκπομπές του ως «εγωπαθητικές».

Ο Σαββόπουλος έτυχε να γνωρίσει την πρώτη επιτυχία σε χαλεπούς καιρούς, στη δικτατορία. Εκεί ο επαναστατισμός του λειτούργησε διπλά και σαν πρωτοφανέρωτη λυρική και τολμηρή φωνή αλλά και σαν έκφραση μιας νεότητος εκείνου του καιρού, όμως η δικτατορία πέρασε, ήρθε η μεταπολίτευση και τέλος η αλλαγή. Μια αλλαγή κάλπικη και θλιβερά ύποπτη καπηλευόμενη όλες τις μεταπολεμικά στοιβαγμένες εθνικές επιθυμίες. Οι νέοι του Σαββόπουλου βολευτήκανε οι περισσότεροι στη Μεταπολίτευση και οι άλλοι στην αλλαγή, αδιαφορώντας για ειλικρίνειες και αλήθειες. Για πραγματική αλλαγή ή για εγχώρια νεοελληνική κωμωδία. Βολευμένοι ο καθένας στο πόστο του και στη νοσταλγία τού «αχ καημένη νιότη που έδειχνες πως θα γινόμουν άλλος» είχαν τον τότε Σαββόπουλο σαν άλλοθι της προδομένης ζωής τους και αδιαφορούσαν στο ότι ο Σαββόπουλος ήταν αληθινός, ταλαντούχος, ζωντανός και ζούσε την περιπέτεια του βαθιά μέσα στην ελληνική πραγματικότητα και όχι βολεμένος σε νεολαιίστικες φαντασιώσεις.

Κι έγινε η σύγκρουση. Ο Σαββόπουλος παρουσιάστηκε καταρχήν κουρεμένος, χωρίς γένια και μουστάκι. Απαρνήθηκε τη γραφικότητα του, την ερήμην της θελήσεώς του γραφικότητα του. Και παρουσίασε καινούργια τραγούδια, υπέροχα, αντάξια ενός αληθινού καλλιτέχνη. Και τραγούδησε το Κωλοέλληνες και θύμωσαν οι ραγιάδες κι αδειάσανε το μέρος που λειτουργούσε. Αν είμασταν σε μια άλλη χώρα, οι πολίτες της χώρας θα συστήναν σε κάθε ξένο επισκέπτη να σπεύσει να δει και ν’ ακούσει το Σαββόπουλο στο Zoom. Και θα ‘πρεπε να υπάρχουν ουρές έξω από τον χώρο που λειτουργεί. Εύχομαι για όλους μας εγκαίρως να το αντιληφθείτε και να σπεύσετε. Εγώ πήγα και θα ξαναπάω. Ακούγοντας τον ένιωσα συγκίνηση και πληρότητα»

*******

Δεν έφταιγε ο ίδιος. Τόσος ήτανε.

Στίχος κομμένος και ραμμένος  λες στα μέτρα και τα …κυβικά του Σαββόπουλου.

Μια ζωή  χωρίς  σοβαρότητα ο τύπος.  Κυρίως  πολιτική  και καλλιτεχνική. ΄Ο,τι νά΄ ναι!   Ανώριμος ,σαματατζής, φιγουρατζής, δοκησίσοφος , σφόδρα μπαγαπόντης  και συμφεροντολόγος. Εν τέλει ,κούφιος,  ΔΗΘΕΝ σε όλα του.

Και όσο πάει ξεμωραίνεται εντελώς. Γίνεται πιο  γραφικός  απ΄ όσο είναι και ως φάτσα, μεταλλαγμένη και τούτη.   Ειδικά,  όταν ενδύεται  εκείνους τους διαφόρους  μανδύες του. Και διαθέτει  πολλούς και   για κάθε περίσταση   από δαύτους στην αστεία γκαρνταρόμπα του.

Οι περισσότεροί,  παλιοί και τριμμένοι πια, όπως εκείνος  του τάχα μου αριστερού.  (Θου, Κύριε…) .Αλλά και του   ψευτοφιλόσοφου  εφετμητζή και ασφαλώς  του, φαρδέως,  ως ράσο  πλέον,  ΝεοΟρθοδόξου.

Τούτος κι αν έχει μπαλώματα.  Είναι εκείνος  ο  προσφάτως σχετικά  επινοηθείς   θρησκευτικός αχταρμάς από  μια πέτσινη διανόηση,  το μίξερ που όλα τα αλέθει και τα κάνει νιανιά.    Από ελληνισμό-χριστιανισμό (σε  ΝεοΟρθόδοξο μουτζαχεντισμό ) και με μπόλικο εθνικισμό ,ψευτοπατριωτισμό.

 

Σήμερα μετά το  νέο, εμετικό, ως γλοιώδες,   μητσοτακικό παραλήρημά του,  μαζέψαμε, όσες μπορέσαμε  να βρούμε, παλιότερες αναφορές μας εδώ και στα  Indymedia  για ένα   Νιόνο, ο οποίος πια , από τις πολλές και αποτυχημένες, ιδεοληπτικές  πλαστικές, είναι πλέον εντελώς αγνώριστος,. ΄Οχι,βέβαια για μας (τον είχαμε πάρει  μυρωδιά χρόνια πριν),  αλλά  για εκείνους τους   αντιδεξιούς φαν της μπουσικής του.  Φρίττουν οι άνθρωποι   κάθε φορά  με τις  προκλητικά, ακροδεξιές  μουτσούνες  που τον βλέπουν να κυκλοφορεί .

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΙΔΙΟΣ…”ΙΔΙΩΤΗΣ”, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ

Διονύσης Σαββόπουλος: Πήγε cinema αλλά δεν περίμενε στην ουρά
Σαββατόβραδο και ο Διονύσης Σαββόπουλος πήγε σε σινεμά για να δει ταινία και να χαλαρώσει. Το gossip-tv.gr εντόπισε τον τραγουδοποιό σε κινηματογράφο της Φιλοθέης να βλέπει το «Enemy, ο άνθρωπος αντίγραφο». Κατά την διάρκεια του διαλείμματος ο κόσμος σχημάτισε ουρά στην καντίνα, αλλά ο Διονύσης Σαββόπουλος τους αγνόησε όλους με επιδεκτικό τρόπο και πήγε πρώτος για να κάνει τις αγορές του. Μπορεί ο κόσμος να εξέφρασε την δυσαρέσκεια του και να παραπονέθηκε, αλλά οι υπεύθυνοι της καντίνας δεν έδωσαν καμία σημασία και έτσι εξυπηρέτησαν πρώτο και καλύτερο τον Διονύση Σαββόπουλο, ο οποίος επέστρεψε στην θέση του για να δει το υπόλοιπο της ταινίας.

Αμετροεπής και υπερφίαλος σε όλα του ο νεο-ορθόδοξος  Ελληνάρας Διονύσης Σαββόπουλος.

Γνωστός εν…Ιερουσαλήμ.

———————-

Διονύσης Σαββόπουλος: Κυβερνάει μια αποτυχία της Αριστεράς, ο Πολάκης μου θυμίζει αρκουδιάρη

21 Φεβρουαρίου 2019

Επ, καλώς τον  στο κλαμπ των… αντιφρονούντων  τον…αριστερό ,τον αναρχικό , το μέγα επαναστάτη!  “Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;”

Το γνωστό  παλικάρι που  ξεκίνησε με οτοστόπ από τη Θεσσαλονίκη για Αθήνα με μια κιθάρα, παριστάνοντας τον αντιεξουσιαστή για να πάρει από το στρατό τρελόχαρτο. Να συνεχίσει  στην πρωτεύουσα τώρα πια, να πουλάει μούρη επαναστάτη τροβαδούρου, κατακλέβοντας τον Μπομπ Ντίλαν και τη δημοτική, μουσική μας παράδοση.  Για  να καταλήξει να περιφέρεται  στα στρατόπεδα, φασκιωμένος την Ελληνική σημαία και να δίνει συναυλίες στο Στάδιο με κοινό  ακροδεξιούς και Ναζί εθνικιστές.

Κοίτα ποιος μιλάει για…αρκουδιάρη!

——————————-

Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΚΘΕΙΑΣΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΤΣΙΟΔΡΑ
Ο Σαββόπουλος αποθεώνει Τσιόδρα: Σπάνια συναντάμε ανθρώπους σαν εκείνον -Η πολιτική έβαλε μπροστά τη γνώση

γνωστός μουσικοσυνθέτης εκτός από τον επιικεφαλής λοιμωξιολόγο του ΕΟΔΥ, αναφέρθηκε στον «Θεό που δοξολογήθηκε στις ΜΕΘ», αλλά και για την ευκαιρία που έχει η χώρα μας να εξέλθει δυνατότερη από την υγειονομική κρίση με την πολιτική ηγεσία «να βάζει μπροστά τη γνώση».

—————-

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (ΝΙΟΝΙΟΣ) ΑΠΟΠΑΤΩΝ ΕΠΙ ΠΑΣΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ

Πηγή: iefimerida.gr

Ο Διονύσης Σαββόπουλος επίτιμος διδάκτορας του ΑΠΘ (φωτο) | Pontos ...

Με στριπτίζ το πρόγραμμα του Διονύση Σαββόπουλου! ΦΩΤΟ | tempo24.news

Διονύσης Σαββόπουλος: Ο Μητσοτάκης δεν έχει αυταπάτες… και ...

Διονύσης Σαββόπουλος: Ο Μητσοτάκης δεν έχει αυταπάτες… και ντύνεται και ωραία

***

“Αγαθή τύχη”,αλλά και “κακιά ώρα” χτες βράδυ κατά  τις  22.00,  άνοιξα τηλεόραση για να δω ένα καλό έργο που είχα εντοπίσει σε ταινιοκριτική  .Και πέφτω πάνω στη ΕΡΤ2 . Και τί συναπάντημα έχω;

΄Ενας αλλόκοτος, παρλαπίπας, υποκριτής και γενικώς σαλεμένος Σαββόπουλος,ανάμεσα σε σημαίες, εικόνες ηρώων του ΄21, παρελαύνοντα τανκς  σε ένα καθ όλα  αντιαισθητικό  κρεσέντο εικόνας και λόγου,  ωρυόταν και ορκιζόταν  πως είναι πατριώτης, Ελληνάρας,  στρατόκαυλος και …Ορθοδοξάρα.

Τον σιχάθηκα για άλλη μια φορά. Μαζί με δαύτον σιχτίρισα πάλι  την  παλιά Ελευθεροτυπία και τα ΝΕΑ του διεφθαρμένου Χρ. Λαμπράκη που αυτά κυρίως τα έντυπα τότε, ανάδειξαν μια μετριότητα,  ένα τυχοδιώκτη, πέρα από αμφισβητούμενης   αξίας καλλιτέχνη, και..παλιάνθρωπο γενικώς.  Υπερόπτης, εθνικιστής, Νεορθόδοξος, ,αμετροεπής και φυσικά ημιμαθής,όπως όλοι αυτοί του είδους.

Δεν μπορώ να τον κρίνω  ως καλλιτέχνη  με προσωπική ιστορική κρίση.  Δουλειά μου είναι να συγκεντρώνω απόψεις ειδικών, να βγάζω το  “Μέσο όρο” και να προχωρώ σε χαρακτηρισμούς. ΄Ομως, έχω και προσωπική άποψη μια και … εξ απλών   ονύχων “θητεύω”  στη μουσική μέχρι σήμερα.

Από χρόνια άκουγα  Μπομπ.  Ντίλαν, αλλά  και  παραδοσιακή ελληνική  μουσική. Ε, επί λόγου τιμής, λοιπόν, ο πολύς Νιόνος έχει κατακλέψει αμφότερα. Ρωτήστε  και ειδικούς ανθρώπους που ξέρουν από μουσική.

Και παλιάνθρωπος, ως χαρακτήρας και κλέφτης  ξένης πνευματικής ιδιοκτησίας ο  Διονυσάκος, που το έπαιζε  ανέκαθεν  τρέλα, για να μην πάει φαντάρος και να τα κονομάει.

Μόλις σας παρουσιάσαμε το ιστορικό πορτρέτο  του  ακροδεξιού Διονύση Σαββόπουλο.  Ας τον τρίψουν στην μούρη τους  οι φαν του Κούλη και της λοιπής ακροδεξιάς ακρίδας. Εμείς, ούτε ζωγραφιστό δεν το θέλουμε στην ιδεολογική μας παρέα.

Θα μπορούσαμε να τον στολίζαμε με χειρότερα κοσμητικά και θα είμαστε ιστορικά εν δικαίω. Αλλά θα αφήσουμε  άλλους να το κάνουν. Εμείς ,θα περιοριστούμε στο “παλιάνθωπος”, χαρακτηρισμός που για τον ιστορικό Πολύβιο το Μεγαλοπολίτη, βέβαια,   είναι ο πιο… χαϊδευτικός, ανώδυνος. Τα βιαστής, βασανιστής και ανώμαλος ” ήταν το…φαϊ του  Πολύβιου στους ιστορικούς χαρακτηρισμούς.

Εμείς δε θα το κάνουμε, Ας τον στολίσουν, όπως  του πρέπει,  άλλοι ιστορικοί  το Νιόνιο. Του αξίζει  ό,τι κι αν του πουν. Είναι ό,τι πιο “βρώμικο” κυκλοφορεί στη χώρα  στις ημέρες μας. Δίπλα στη φράση “εξώλης και προώλης” στα σοβαρά λεξικά (όχι σ ΄αυτό  του Μπαμπινιώτη) στα συνώνυμα και συγγενικά θα πρέπει να συμπεριλάβουν και το “Διονύσης Σαββόπουλος”. Ας μην ξεχνούν και στα σχολειά οι δάσκαλοι   να τον αναφέρουν  στα παιδιά ως… παράδειγμα αποφυγής.

————————

ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ ΠΙΑ “ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΟΙ” ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ;

Ιndymedia

(«Μέσα σε όλα ο κιαρατάς», που έλεγε ο Χαλκιδαίος, τζαναμπέτης Γιάννης Σκαρίμπας για τον… περί ου ο λόγος). Δοξάστε τους!

«Μαγεία στο Καλλιμάρμαρο -60.000 κόσμου στον Σαββόπουλο για το «Ολοι μαζί μπορούμε» 

“Διονύσης Σαββόπουλος προσκάλεσε όλους τους φίλους του. Αρβανιτάκη, Γαλάνη, Ζουγανέλη, Ζιώγαλα, Μαχαιρίτσα, Χαρούλη, Μουζουράκη, Μαραβέγια.
Ωστόσο κάποιοι …δεν μπόρεσαν να έρθουν και τους ανέφερε ονομαστικά και έναν έναν, με το στάδιο να σείεται από τα χειροκροτήματα. Νίκος Παπαζογλου, Μανώλης Ρασούλης, Σάκης Μπουλάς.

H φωνή της Μαρίας Φαραντούρη ξεσήκωσε το κοινό σε τραγούδια του Μίκη. Ειδική μνεία στον ρομαντικό, όπως είπε ο Νιόνιος, Λουκιανό Κηλαηδόνη. Μαζί με τον Φοίβο Δεληβοριά θυμήθηκαν αγαπημένα τραγούδια του.

«Οταν με λένε ‘αιώνιο έφηβο’, καραφλιάζω, δεν θέλω, ρε παιδί μου, να είμαι αιώνιος έφηβος, θέλω να είμαι ο εαυτός μου και να καθόμαστε με τον διπλανό μου σαν άνθρωποι», είπε με το γνωστό του ύφος ο Διονύσης και πρόσθεσε λέγοντας προς καλλιτέχνες και κοινό «σαν ενήλικες και μόνον σαν ενήλικες μπορούμε να πούμε ‘ναι, Ολοι Μαζί Μπορούμε’. Παιδιά που δεν θέλουν να μεγαλώσουν δεν μπορούν ούτε τον εαυτό τους να σηκώσουν», κατέληξε.

Η συναυλία κράτησε μέχρι μετά τα μεσάνυχτα όπως «Κράτησαν και οι χοροί» του Σαββόπουλου. Για κλείσιμο, όλοι μαζί στη σκηνή, τραγούδησαν το «Αερικό» του Θανάση Παπακωνσταντίνου και η αυλαία έπεσε με Λοϊζο. Στο παρατεταμένο χειροκρότημα ο Διονύσης Σαββόπουλος απάντησε με το «Καλοκαίρι».

Ακόμα μία εκδήλωση, όπου «όλοι μαζί μπορέσαμε» να κάνουμε κάτι μεγάλο.

Η συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε «Ζη – το Ελληνικό τραγούδι» είχε στόχο τη συγκέντρωση τροφίμων για τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και ευαισθησίας”.

******

 

 

Οι Χριστιανοί (εις εξ αυτών είναι  και  ο Νεο-Ορθόδοξος Νιόνιος Σαββόπουλος) εφεύραν από παλιά  μια πονηρή πατέντα, για να έχεις σίγουρο τον παράδεισο,  που τελικά έγινε «φάμπρικα» με απίστευτες σε νούμερα  παραγγελίες ανά τους αιώνες και  ακούει στο όνομα  «Βιομηχανία εξιλέωσης-συχώρεσης». Είσαι, να λέμε, εφ΄όρου ζωής με το…Διάβολο, την τελευταία στιγμή όμως, του την κάνεις και… «αφέωνταί  σοι, τέκνον,  αι αμαρτίαι».

Τόσο απλά και γρήγορα. Γι΄αυτό είχε και έχει τέτοια ζήτηση αυτή η θρησκεία του εύκολου σε μπλα-μπλά και αστόχαστου  «δούναι και λαβείν». Να μην ξεχνάμε πως εκείνος που πρώτος πήδησε στον παράδεισο, λίγες ώρες πριν εγκαταλείψει  βασανιστικά επί του Σταυρού ,όπως μας λένε οι ευαγγελιστές, τον αμαρτωλό αυτό κόσμο,  ήταν ο …συλληστής του  Ιησού Χριστού! («Και συν αυτώ εφέροντο ΕΤΕΡΟΙ δύο λησταί». Από τα φοβερά «μαργαριτάρια» των   ευαγγελίων αυτό το ΕΤΕΡΟΙ! Ούτε μια μορφολογία =γραμματική -σύνταξη, στοιχειώδη, της προκοπής,  δεν μπόρεσαν να παρουσιάσουν τα…θεόπνευστα  αυτά  κείμενα-παραμύθια για μικρά παιδιά).

60.000 συν-Ελληνες, λοιπόν, προσήλθαν χτες βράδυ στο καλλιμάρμαρο, για να ακούσουν και τιμήσουν ηχηρά καλλιτεχνικά ονόματα.  Παράλληλα, δεν πήγαν με άδεια χέρια οι μουσαφίρηδες  , αλλά κουβαλώντας και εναποθέτοντας στην είσοδο του Σταδίου, ακριβά δώρα, όπως  πακέτα μακαρόνια, κονσέρβες, τουρσιά, αλλά και παλιοπαντέλονα, αμπέχονα, παλιομοδίτικα σακάκια ,λιωμένα σώβρακα και λοιπά άχρηστα και  σκουπιδοειδή των σπιτιών    των φιλάνθρωπων κομιστών,  χρησιμότατα, όμως, όπως τους έπεισαν, σε κάποιους μη έχηδες,  πένητες και άστεγους.

 Να θυμίσουμε πως παρόμοιες εκδηλώσεις,αλλά συνήθως χωρίς λάιβ μουσική τα τελευταία χρόνια, διοργανώνουν και οι Ναζί του Μιχαλολιάκου και  ο συναγωνιστής του … Σεβασμιότατος Δεσπότης Καλαβρύτων . Μόνο που τούτοι  πρόσφεραν  αφιλοκερδώς και χριστιανικώς, κυρίως κρέατα, πατσιές και συναφή κρεατοειδή.  Και  όχι, φυσικά , προέλευσης   κεντροαριστερής ερήμου, όπως οι χτεσινοβραδινοί Σαββοπουλικοί, αλλά από την άγρια, τη ναζιστική Ακροδεξιά Σαχάρα.

 Θα «παραβιάζαμε ανοιχτές θύρες» ,αν καθόμαστε να επιχειρηματολογήσουμε, γιατί τέτοιες χριστιανικές φιλανθρωπίε, οποιασδήποτε ιδεοληψίας, ούτε αλληλεγγύη  εμπεριέχουν ή έστω (επι)δεικνύουν, ούτε προσφέρουν στην ουσία τίποτα στους αποδέκτες των…δωρεών τους. Κι  τέτοια πανηγυράκια  δεν είναι μόνο δημαγωγία-βιτρίνα από τους (δι)οργανωτές, αλλά και οι δωρητές βρίσκουν ευκαιρία να εκτονώσουν με τις ανέξοδες προσφορές τους τη Χριστιανική φόρτιση-αντίληψη της πίστης τους ,που δεν είναι τίποτα περισσότερο από  θρησκευτικό αλισβερίσι. Πάω στην Παναγιά το τάμα, απαιτώ συχώρεση ,αλλά και  να μου βρει καλό γαμπρό στη κόρη . Προσφέρω στο τζέρτζελο  του Νιόνιου το παλιό σακάκι μου το …κουμποσταυρωτό, ξετυλίγω   όλη μου την αλληλεγγύη ,τη  βοήθεια, τη  συμπαράσταση, που τα θεωρώ ,εκτός από χριστιανικές αρετές, και πολιτική στάση(!), μια και … που να τραβιέμαι τώρα να λιώνω ,ας πούμε, παπούτσια σε πορείες για συμπαράσταση σε πρόσφυγες και μετανάστες!

Ο Νιόνιος είναι “βίος και πολιτεία”. Μια ορίτζιναλ  ελληνική «σουπιά», που ξέρει πολύ καλά  ποια ώρα, πού και πώς  θα «αμολήσει μελάνι», για να κρύψει την αληθινή του μούρη. Παλαιόθεν (προ αμνημονεύτων χρόνων), εγκατέλειψε την…πολυαγαπημένη του (όπως την αποκαλεί ) συμπρωτεύουσα και κατέβηκε εις τας Αθήνας, με μια κιθάρα και ένα δισάκι στον ώμο,  ως Χίπις  της εποχής , επειδή ακριβώς ήξερε πως  η Αθήνα  εκείνα τα χρόνια  είχε « πολύ ψωμί».

Για συναπτά έτη, λοιπόν, έπαιξε  ένα καλό θέατρο με την  μουτσούνα  αναρχικού-ακροαριστερού που μόστραρε, όπως και πολλοί άλλοι  στο καλλιτεχνικό συνάφι. (Π.χ ο  Τζιμάκος ο Πανούσης, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου κ.α). Τούτη η μάσκα έγινε όντως  ένα αβανταδόρικο και κερδοφόρο  εξάρτημα όλων αυτών. Το ίδιο και με άλλους συναδέλφους τους, όπως η Φαραντούρη ,η Δημητριάδη και δεκάδες άλλοι, που τούτοι χτίσανε αριστερό  προφίλ. Και οι δυο αυτές «στολές», πάντως, αποδείχτηκαν  αποδοτικό στολίδι στο παλκοσένικο,  κυρίως  στο οικονομικό  και τη δόξα.

Η καλλιτεχνική πορεία του ανδρός Διονύση ή Νιόνου Σαββόπουλου δε θα μας απασχολήσει εδώ, πρώτα γιατί δεν είμαστε εδικοί περί την τέχνη  και ύστερα γιατί «περί  ορέξεως ουδείς λόγος». (Και η μουσική  είναι πρωτίστων όρεξη, τί σου αρέσει ,αλλά και τι σου πάει). Μας ενδιαφέρει εδώ η (κατάπτυστη) «πολιτική»  πορεία του ίδιου ανδρός, η οποία υπήρξε πέρα από εκτρωματική, σφόδρα υποκριτική, παλιανθωπίστικη και όχι απλώς απολίτικη, αλλά ώρες- ώρες, φασιστική.

Να θυμίσουμε-τεκμηριώσουμε γιατί τα ισχυριζόμαστε τούτα τα…ασεβή.

Λοιπόν, ο Νιόνιος:

  1. Δεν έχει καμιά μια καμιά σχέση με την αναρχία. ΄Οπως δεν μπορεί να έχει καμιά σχέση ειδικά με αυτή τη βιωματική ιδεολογία ο καθένας που είναι ως τα μπούνα χωμένος στο σύστημα, υπηρετεί και (εξ)υπξηρετείται απ΄αυτό.  Δεν μπορεί επίσης να πολιτογραφηθεί σ αυτό το χώρο ο Σαββόπουλος, γιατί έναι έχης, κονομημένος, με λεφτά που δεν τα «δούλεψε». Τα άρπαξε. «Αρπαχτές», αλλά χρυσοφόρες είναι όλες αυτές οι μπίζνες στη βιομηχανία ακροάματος ακούσματος, γενικώς. Και σφόδρα αντιαναρχικές.

  2. Είναι ή παρουσιάζει εαυτόν πως είναι (πάλι για το δικό του «διάφορο») Νέο-Ορθόδοξος . Γράφαμε γι αυτή τη φάρα παλιότερα:

«…Με άλλα λόγια για την ταυτότητα της λεγόμενης Νεο-Ορθοδοξίας (όρος του θεολόγου Ν. Νησιώτη)  προσκομίζουμε τα ακόλουθα βασικά της στοιχεία, για να πάρει μια ιδέα ο αδαής.   Είναι η παλιά εκείνη , η αλήστου μνήμης, ορθόδοξη κοινότητα  του ΣΩΤΗΡΑ και της ΖΩΗΣ. Τη συναντάμε εδώ και κάτι χρόνια νεκραναστημένη  και μεταλλαγμένη σε Νέο-Ορθόδοξη παρέα. Πρόκειται για μια ομάδα-ασκέρι  στο οποίο συμφύρονται γνωστοί και μη εξαιρετέοι,  «φιλόσοφοι», «στοχαστές», τραγουδοποιοί, (κάποιοι μακαρίτες πια)  σαν τους  Χ. Γιανναρά, Κ. Ζουράρ(ι)η, Γ. Μεταλληνό, Π. Νέλλα, Κ. Μοσκώφ, Θ. Ζιάκα, Ζ. Λορεντζάτο,  Δ. Σαββόπουλο και φυσικά τον «μεγαλύτερο εν ζωή ΄Ελληνα στοχαστή» Στέλιο Ράμφο (ω θεοί!). ΄Ενα συνονθύλευμα νέο-Βαρβάρων της σκέψης και της διανόησης, ένας  ακροδεξιο-κεντο-αριστερός αχταρμάς   με φανερή «τρικυμία εν τω κρανίω», των οποίων το μοναδικά ευδιάκριτο χαρακτηριστικό είναι το ….  «ουκ έγνω η Αριστερά τι ποιεί η Δεξιά» τους. ———————————————————————

Ας τους «κράζουμε» ,όσοι γνωρίζουμε πως  όλο αυτό το σύμφυρμα των  εν ιδεολογική συγχύσει (και ου μόνον) ευρισκομένων    Νεορθόδοξων είναι το ίδιο το παλιό «Κατηχητικό», αναμορφωμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εποχής. Το «ιερατείο»  μεταλλάσσεται συνεχώς ,να γνωρίζετε. Δείτε μόνο την Καθολική Εκκλησία, που πέρασε  από την Ιερή Εξέταση  να κόπτεται σήμερα  τάχα για την παγκόσμια ειρήνη ,πους πρόσφυγες και τους κολασμένους της γης. «Λύκοι με ένδυμα προβάτου» είναι μόνο.   Γράφαμε πάλι  για τους αξιότιμους αυτούς κυρίους : ΓΙΑΝΝΑΡΑ, «ΕΞΕΥΡΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΙ ΖΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΝΕΚΡΟΣ»! .
2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014 «ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΧΟΙ Γιανναράς: Να ανακαλύψουν τα παιδιά ότι Ελληνας δεν γεννιέσαι, γίνεσαι. Ο καθηγητής Φιλοσοφίας και συγγραφέας μίλησε για τα «κακώς κείμενα» της σύγχρονης Ελλάδας και διατύπωσε την βασικότερη κατά τον ίδιο συμβουλή για την έξοδο από την κρίση. Μεταξύ άλλων, ο Χρήστος Γιανναράς είπε, στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Ημερησία: Για το τι θα μπορούσε να γίνει για να πάνε τα πράγματα καλύτερα: Περιθώρια για αισιοδοξία υπάρχουν, όταν υπάρχουν στόχοι. Aκούσατε ποτέ κάποιον από τους υπεύθυνους για την πορεία της χώρας να μιλάει για στόχο άλλον από την αύξηση της καταναλωτικής ευχέρειας; ‘ Oσο παίζουμε όλοι στο ίδιο γήπεδο του ιστορικο-υλιστικού μηδενισμού, μαρξιστικού ή καπιταλιστικού, το ίδιο κάνει: Eλπίδα για ανάκαμψη δεν υπάρχει. Για το ποια πράξη θεωρεί επαναστατική σήμερα: Kάθε πράξη που προάγει την ποιότητα, σε οποιαδήποτε πτυχή του βίου» Ο Νεο-Ορθόδοξος φιλόσοφος και τιμητής-απολογητής του χριστιανισμού Γιανναράς είναι ένα από τα μέλη του γνωστού τημ των Νεο-Ορθόδοξων Ελλήνων (Σαββόπουλος, Ράμφος και λοιποί), που δεν έχουν τη δυνατότητα να αρθρώσουν σοβαρό και στέρεο φιλοσοφικό-ιδεολογικό λόγο, αφού οι έννοιες που χρησιμοποιούν είναι νεφελώδεις και εν πολλοίς ανυπόστατες. Φυσικά, είναι και ο ίδιος υπεύθυνος (και ας τα ρίχνει στους άλλους) για τη γενικότερη κακοδαιμονία της χώρας και για τη στρεβλή πολιτική, κοινωνική, πολιτιστική ανάπτυξη του λαού μας. Από…καθέδρας δίδασκε πολλά χρόνια αυτές τις ίδιες ακαδημαϊκές φανφάρες (που δε βρίσκουν πουθενά εφαρμογή) και τις οποίες συνεχίζει να λέει και σήμερα. «Ποια πράξη θεωρεί επαναστατική σήμερα», ρωτάνε το Γιανναρά: «Kάθε πράξη που προάγει την ποιότητα, σε οποιαδήποτε πτυχή του βίου», απαντάει εκείνος. Και ποια είναι η «ποιότητα», πώς προσδιορίζεται, από πού εκπηγάζει και σε τί αποσκοπεί; Ρωτάμε εμείς. Ας απαντήσει πρώτα, σ΄αυτά τα απλά ερωτήματα, για να αντιληφθούμε τί σόι ποιότητα ευαγγελίζεται ο θεολόγος-φιλόσοφος»

  1. O εν λόγω, Νιόνιος, όταν διαπίστωσε πως το να είσαι Νεο-Ορθόδοξος δε φτάνει, αλλά πάει και  ασορτί με τον Ελληνάρα ( πατριώτης, που ως γνωστό είναι το χαρακτηριστικό του απατεώνα, όπως έλεγε ο  ΄Αγγλος στοχαστής) ,φόρεσε κι αυτή τη…φουστανέλα. Και  έμφορτος τώρα  ελληνοχριστιανικού  οίστρου, τυλίχτηκε με τη σημαία ,  πήρε σβάρνα τα στρατόπεδα και όπου σύλλογος και μάζωξη εθνικστική,  για να καταθέσει επισήμως κι αυτά τα διαπιστευτήρια.

  2. Με την ανάσυρση, όμως, της ακροδεξιάς – ναζιστικής χρυσαυγίτικης βέρσιον και την επικάλυψη στην επικαιρότητα του χώρου αυτού από τους «Κασιδιάρηδες»  (αύξηση οπαδών δεν έχουμε, αφού από το 1978 μέχρι σήμερα όλος αυτός ο ακροδεξιός, χουντικός,ναζιστικός  συρφετός, καταμετρημένος σε εκλογικά αποτελέσματα δεν ξεπερνά της 400 χιλιαδες, όπως έχουμε ξαναγράψει),  ο Διονύσης  θορυβήθηκε πως θα τους «πάρει και τα σώβρακα» των εκπροσώπων  της ελληνοχριστιανικής παράδοσης , ο Μιχαλολιάκος και βγαίνει και τί λέει;  «Να πάρουν τους λαθρό και να τους πάνε στα ακατοίκητα νησιά»! ΄Ετσι, ακριβώς,  το είπε ο αλητήριος!   Να τους πετάξουνε, δηλαδή, «εκεί που ψένει ο ήλιος το ψωμί» ,όπως  χαρακτήριζε  η μακαρίτισσα η μάνα μου την εξορία, την κόλαση στη γη.

 Τοιούτος είναι και τάδε έφη    ο πάλαι ποτέ αναρχικός, ακροαριστερός, ψαγμένος, λαλημένος,  Ορθοδοξο- Ελληνάρας  Σαββόπουλος. Και όλα τούτα  για τον παρά και τη δόξα φυσικά.  Κι αυτόν,  κυρίως , πήγε να θαυμάσει και να χειροκροτήσει ο εσμός των Νεο-Ελλήνων, που έσπευσε χτες ομοθυμαδόν να τιμήσει  την  «αρχισουπιά»,  τον ΄Ελληνάρα με τα όλα του,   Νιόνιο ή Διονύση Σαββόπουλο. («Μέσα σε όλα ο κιαρατάς»,  που έλεγε ο Χαλκιδαίος, τζαναμπέτης Γιάννης Σκαρίμπας για τον… περί ου ο  λόγος).

Δοξάστε τους!

—————

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ»
Ο Μητσοτάκης προσθέτει καλλιτέχνες και επιστήμονες στο «Ελλάδα 2021»: Αλιβιζάτος, Σαββόπουλος και άλλοι 10

Διονύσης Σαββόπουλος και Νίκος Αλιβιζάτος

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση της προέδρου της επιτροπής, Γιάννας Αγγελοπούλου, πρόκειται για «12 εξαιρετικούς καλλιτέχνες και επιστήμονες», οι οποίοι – όπως σημείωσε – συμβάλλουν σε μια σπουδαία σύνθεση της «Ελλάδα 2021» και δημιουργούν «μεγάλες προσδοκίες».

Διεύρυνση του «Ελλάδα 2021»
Τα νέα μέλη της ολομέλειας είναι οι εξής:
Νίκος Αλιβιζάτος, συνταγματολόγος, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου
Κατερίνα Ευαγγελάτου, σκηνοθέτης θεάτρου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ελληνικού Φεστιβάλ
Νίκος Κανελλόπουλος, καθηγητής Υπολογιστικών Συστημάτων & Εφαρμογών Πληροφορικής, πρόεδρος Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας
Νίκος Παΐσιος, ιστορικός τέχνης, Curator
Δημήτρης Παπαστεργίου, δήμαρχος Τρικάλων, πρόεδρος ΚΕΔΕ
Αλέξης Πολίτης, καθηγητής Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Παναγιώτης Ροϊλός, καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών στην Έδρα Γιώργου Σεφέρη, καθηγητής Συγκριτικής Λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών και Συγκριτικής Λογοτεχνίας
Γιώργος Ρόρρης, ζωγράφος
Διονύσης Σαββόπουλος, συνθέτης, στιχουργός, τραγουδοποιός
Σήλας Τζουμέρκας, σκηνοθέτης κινηματογράφου, ηθοποιός, σκηνοθέτης θεάτρου
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, Ομότιμος καθηγητής Κοινωνιολογίας και Επιστημονικός Διευθυντής στο ΕΚΚΕ, πρόεδρος ΕΙΠ
Παναγιώτης Χηνοφώτης, πρώην αρχηγός ΓΕΕΘΑ, ναύαρχος, πρώην υφυπουργός Εσωτερικών

***

Μα φιέστα εθνικισμού και ιστορικής τύφλας, το ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ 2021.

Και σε ποιον θα ανέθεταν το έργο της εθνικιστικής προπαγάνδας και του βιασμού  της Ιστορίας; Μα, στην Αγγελοπούλου και το Σαββόπουλο. Το δίδυμο της απάτης, της διαπλοκής και της διαφθοράς.

Ουδείς σοβαρός και έντιμος πολίτης με οποιονδήποτε τρόπο  ας μη   συμμετέχει  σε αυτό το αισχρό,  ψεύτικο και  συμφεροντολογικό     πανηγυράκι των  πατριωταράδων  και Ελληνάρων. Καμιά σχέση,άλλωστε,  με απόδοση τιμής  στην επανάσταση του 1821.