ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΟΙ
1 “ΤΑ ΕΡΜΑ INDYMEDIA”
Γράφει ο “Γράκχος”:
“…Στο χτεσινό σου κείμενο για τα “Σύμβολα της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς ” να επισημάνω την παράλειψη να αναφερθείς και στο Βασίλη Τσιρώνη. Μια ιστορική μορφή του χώρου που πλήρωσε την αγωνιστικότητα και την άρνηση συμβιβασμού στο Σύστημα με τη ζωή του. Τον δολοφόνησε ο αισχρός εκδότης Χρήστος Λαμπράκης στο σπίτι του μέσα…
Να σημειώσω επίσης και ένα άλλο θέμα, που δεν το είδα ως τώρα να το θίγει κανείς , όπως κι εσύ στο δικό σου σάιτ. Την τύχη των έρμων Indymedia. Ο παλιός διαδικτυακός αυτός χώρος είναι πλέον στα χέρια εκείνων που τραμπούκισαν το Μανιό και ασέβησαν ακόμα και στο όνομα Γιάννης Σερίφης. Ως λίγα χρόνια πριν στα Indymedia. μπορούσε κανείς να ανεβάσει ελεύθερα απόψεις και προτάσεις. Μια στιγμή, όμως, έκαναν εισβολή οι Μπαχαλάλκηδες με τα ρόπαλα και έκαναν κατάληψη. Τέτοια λογοκρισία θα τη ζήλευε και ο Γκέμπελς …”
- Το τρίτο ζήτημα που θίγεις το…λογοκρίνουμε γιατί ανάφερες όνομα. Μπορεί να είναι όπως τα λες, αλλά μιλάς για πρόσωπο, χωρίς να έχει μια δημόσια ιδιότητα .Και βάζεις και το όνομά του. Εμείς εδώ κρίνουμε και κατακρίνουμε ή επιβραβεύουμε ΜΟΝΟ δημόσια πρόσωπα. ΄Οσα ασκούν επιρροή, μικρή ή μεγάλη στην κοινωνία. Η αναφορά και οι κρίσεις σε ιδιωτικές διαφορές, δεν αφορούν την ιστορική δημοσιογραφία. Γι΄αυτό, άλλωστε, υπάρχει και η Εφημερίδα Συντακτών. ΄Η ο Βαξεβάνης, ΄Οντως, είναι κελεπούρι για Γκεμπελίσκους. Και θα σου το βάλουν το θέμα σίγουρα.
- Ο Βασίλης Τσιρώνης είναι από τα κορυφαία Σύμβολα. Του έχουμε αφιερώσει σελίδες εδώ. Χτες ο στόχος μας ήταν άλλος, όχι η αναφορά και η “ανθολόγηση” στο σύνολό του των ιστορικών συμβόλων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς.
- Επίσης έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα στα Indymedia. Γράφαμε κι εμείς αυτό που λες κι εσύ, παλιότερα. Ως το 2017/18 ανεβάζαμε πολλά θέματα στο διαδικτυακό αυτό χώρο. Μια ωραία πρωία , οι Μπαχαλάκηδες πήραν στα χέρια τους τη λειτουργία του σάιτ και τον έκαναν βήμα ΜΟΝΟ για τους δικούς τους Κουκουλοφόρους. Εμείς πια δεν είχαμε θέση εκεί. Και δεν τους ξαναδώσαμε θέμα. Ας βράζουν με το ζουμί τους.
2. Θλιβερό: Οι Ελληνες παγκόσμια στη δεύτερη θέση των αρνητών και συνωμοσιολόγων του κορωνοϊού -Μετά τη Νιγηρία
- Πού είναι η έκπληξη ,δηλαδή; Δεν είναι η χώρα μας σχεδόν σε όλα τελευταία στα σωστά και πρώτη στα παράλογα και διεστραμμένα ; Ποια χώρα, ακόμα και από τις λεγόμενες τριτοκοσμικές, έχει το ύψος του Χρέους της Ελλάδας, την ανήκουστη διαφθορά και τη συναλλαγή στους θεσμούς, τα χειρότερα πανεπιστήμια και σχολεία, την πιο αργή και άδικη απονομή δικαιοσύνης; Να μείνουμε σε αυτά. Πείτε μου έναν τομέα, μια δραστηριότητα, μια αρετή που να είμαστε πρώτοι (τί ζητάμε τώρα!) . ΄Αντε και κάπου εκεί στη μέση της λίστας στη σύγκριση. Πουθενά. Χώρα της απάτης ,της μπαμπεσιάς, της δεισιδαιμονίας, του παραλογισμού. Κι ακόμα χειρότερα, γιατί αυτή τη χώρα που παραλάβαμε τέτοια από τους πατεράδες μας, θα την παραδώσουμε ίδια και χειρότερη στα παιδιά μας. Μια χώρα τραγωδία, ένας λαός ιλαροτραγωδία.
- Ερώτημα. Τα παραπάνω λουλούδια ,οι αβατσίνωτοι με 666, μήπως μπορεί να μου πει κανείς τί συνήθως ψηφίζουν; Θα έδιναν ψήφο στο ΚΚΕ, ας πούμε; Αριστερά γενικώς; Θα έκοβαν χέρι. Δαγκωτό Δεξιά πάει. Από ΝΟΥ ΔΟΥ μέχρι Χρυσή Αυγή. Μην απορείτε γιατί η φαμίλια του πλέον διεφθαρμένου πολιτικού της χώρας συνεχίζει και στον 21ο αιώνα να κυβερνά τη χώρα.
Σε παγκόσμια έρευνα του Πανεπιστημίου Johns Hopkins
αναφορικά με τον κορωνοϊό, οι Έλληνες βρέθηκαν στη δεύτερη θέση των αρνητών και συνωμοσιολόγων.
«Χάραγμα χξς-επιθεμα 666 Τελική Φάση»
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το «Χάραγμα χξς-επιθεμα 666 Τελική Φάση». Μια απλή περιήγηση στο διαδίκτυο και θα εμφανίσει διάφορα κείμενα αναφορικά με το επίμαχο επίθεμα, όπως το παρακάτω που ακολουθεί.
Παράσημο σε μορφή τσιρότο-επίθεμα με χιλιάδες μικροσκοπικες βελόνες-ακιδες, διαθέσιμο από το 2022, σε ανθρώπους.
Ακριβώς. Αυτή είναι και η τυπική μορφή του χαραγματος στην κυριολεξία.
«Το επίθεμα έχει πλάτος ενός εκατοστού και διαθέτει 5.000 μικροσκοπικές πλαστικές ακίδες μήκους 0,25 χιλιοστών η κάθε μία, οι οποίες είναι επικαλυμμένες με αποξηραμένο εμβόλιο, που είναι πιο σταθερό από τη συνήθως υγρή μορφή του. Το επίθεμα πιέζεται ανώδυνα στο δέρμα και έτσι το εμβόλιο εισχωρεί στο σώμα».
Πως θα επιβληθεί; με γενικό μπλακ άουτ, όπου θα τεθούν εκτός λειτουργίας τράπεζες, ίντερνετ, ηλεκτρισμός, καύσιμα, τροφοδοσία αγαθών, βλέπε παγκόσμια τα πλοία στην ραδα, που δεν μπορούν να φορτοεκφορτωσουν αγαθά, είτε λόγω των μέτρων, είτε για άλλους λόγους, χάος και ακινητοποίηση των πάντων.
Μετά θα σας πουν, πως δεν είναι υποχρεωτικό τίποτα, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αγοράσει κανείς ούτε καρφίτσα, αφου πλέον δεν υπάρχουν χρήματα, και τα υπάρχοντα δεν περνάνε, παρά μονάχα το νόμισμα Q, το οποίο μπορεί να κατατεθεί μονον σε πορτοφόλι QR code.
Για τους συνταξιούχους, και όσους δεν έχουν χάσει τις δουλειές τους, δεν υπάρχει κανείς, να κάνει κατάθεση μισθοδοσίας, ούτε τράπεζα, για να την καταθέσει, εκτός από τους δορυφόρους starling 5G που θα διαχειρίζονται τεράστιο όγκο δεδομένων και μπορούν να στέλνουν ασύρματα, τα ψηφιακά νομίσματα Q, σε όσους θα διαθέτουν το ψηφιακό πορτοφόλι QR code, το οποίο τάχα, προστατεύει και από πάσα νόσο, και πάσα μαλακία, αρκεί, να τηρούνται οι αποστάσεις για να μην μπερδεύουν οι δορυφόροι, τα πορτοφόλια Q των άλλων.
Και αυτό, θα είναι για όλους, ανεξαρτήτως δόσεων, που έκανε ή δεν έκανε. Τελικό και αμετάκλητο.
Κανείς δεν θα μπορεί να βοηθήσει τον διπλανό του, ούτε να του δώσει από τα δικά του, αφού το κάθε άτομο θα καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες του.
Ή συμμορφώνεσαι, ή λες το ποίημα.
Γι αυτό μιλάει με τόσο σκληρά λόγια και προειδοποιεί ο Θεός στα Ιερά Κείμενα. Γιατί πείραξαν την Δημιουργία και άγγιξαν το κατ εικόνα και ομοίωση, τροποποιώντας το ανθρώπινο DNA.
Έτσι ακυρώνεται η Σταυρική Θυσία, και το Σώμα και Αίμα, της Θείας Μετάληψης, εις αφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον, που απευθύνεται σε ανθρωπους, και όχι σε γενετικά τροποποιημένα όντα.
Θα το ξεκινήσουν, όμως δεν θα το ολοκληρώσουν. Δόξα τω Θεω, είμαστε κοντά. Και κάτι άλλο. Το έλκος κακόν και πονηρό, έχει να κάνει με επίδραση του mRNA, στους γαμέτες, και πιθανή πρόκληση ερμαφροδιτισμού σε ενήλικες.
Θέλει ο πονηρός, να επαναφέρει τον άνθρωπο στην ερμαφρόδιτη κατάσταση που είχε, πριν ο Θεός τους χωρίσει και βγάλει την γυναίκα από τον Αδάμ.
3.Χωμενίδης στο iefimerida.gr, μετά το βραβείο -Μιλάει σαν χείμαρρος για την ψηφιακή εποχή, το #metoo, τους συνωμοσιολόγους και την πολιτική
1. Αν παίρνεις ευρωπαϊκό βραβείο και δίνεις συνέντευξη στην “πατσαβούρα” του Ράπτη, δεν έχεις λυτρωμό Χωμενίδη. Ομοίως, δείχνεις πως δεν πέρασες μέσα από “ατραπούς”, αλλά από λεωφόρους για να το αποκτήσεις. Είσαι κι εσύ χωμένος ως τα μπούνια στο Σύστημα. Στην κομματική και την καλλιτεχνική του συνιστώσα. ΄Οπως και παλιά οι Νομπελίστες μας. Ο διπλωματικός Σεφέρης και ο “ευγενής” Ελύτης. Αμφότεροι Δεξιοί στυλοβάτες του Συστήματος. ΄Η , θα πεις πως άξιζε περισσότερο το λογοτεχνικό τους έργο από εκείνο των Αριστερών Ρίτσου και Καζαντζάκη; Βρωμιά και διαπλοκή παντού επί παντός και πάντα.
2. Και γιατί το πας λάου- λάου δεν το λες έξω από τα δόντια πως το ΜΕ ΤΟΟ είναι ένα φασιστικό μόρφωμα, έμφυλου ρατσισμού που το συντηρούν τρελαμένες μαινάδες ; Ψάχνεις κι εσύ ανάμεσά τους για ψήφους αργότερα;
3.Μιλάτε και στο Γκεμπελικό άντρο της πορνοφυλλάδας για Αυριανισμό; Θα τρίζουν τα κόκαλα του Κεφαλλονίτη Κουρή! Ψητό θα τον έκανε το Ράπτη. Η διαφορά Αυριανισμού και σημερινού Γκεμπελισμού δεν έχει καμιά σχέση με αυτά που λες εσύ. Οι χρήστες του διαδικτύου δεν είναι δημοσιογράφοι. Ο Κουρής ήταν ένας άρρωστος πρασινοφρουρός του φίφτι-φίφτι. Μισό ιδεασμός και το άλλο μισό κονόμα. Οι σημερινοί “Κουρήδες” όλων των “Πέτσινων” Μέσων είναι αρπακτικά μόνο. Θυσία στο Μαμωνά. “Εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν” .Αλλιώς σε βγάζουμε με 12% παρακάτω από τους καταβάλλοντας τοις μετρητοίς τα αργύρια της προδοσίας.
αργ
Ποια είναι όμως η διαφορά πχ του Αυριανισμού, από τις δολοφονίες χαρακτήρα που παρακολουθούμε κάθε λίγο και λιγάκι στο Twitter και το Facebook;
Ο Αυριανισμός των ‘80s εκπορευόταν από μία, δύο ή τρεις πηγές. Από συγκεκριμένους εκδότες και δημοσιογράφους. Τώρα, στο τουίτερ, λεφούσια ανώνυμα και ανήμερα ξεσκίζουν ό,τι τους ερεθίσει. Το μίσος έχει διαχυθεί. Υπάρχουν βέβαια και οι ινφλουένσερς και οι κομματικοί εγκάθετοι, που ύπουλα καθοδηγούν και ενορχηστρώνουν
Μέσα από το διαδίκτυο γεννήθηκε και το κίνημα του #ΜeToo που για κάποιους ανθρώπους είναι επανάσταση, για άλλους λύτρωση και για κάποιους μια επικίνδυνη πρακτική που μετατρέπει συχνά χωρίς νομικά στοιχεία τα κοινωνικά δίκτυα σε λαϊκά δικαστήρια, καταπατώντας συχνά το τεκμήριο της αθωότητας. Εσείς πως το παρακολουθείτε;
Πολλοί άνθρωποι έχουν ταπεινωθεί, κακοποιηθεί, βιαστεί. Τα εγκλήματα πρέπει να αποκαλύπτονται και οι ένοχοι να τιμωρούνται. Συναισθάνομαι απολύτως την αγανάκτηση της κοινής γνώμης, ιδίως όταν έρχονται στο φως τα άπλυτα προσώπων ιδιαίτερα προβεβλημένων, που ο κόσμος τα είχε αγκαλιάσει και χειροκροτήσει. Ναι, το τεκμήριο αθωότητας ισχύει ώσπου να τελεσιδικήσει η δικαστική απόφαση. Από την άλλη, καμία κοινωνία, ποτέ και πουθενά, δεν επέδειξε τέτοια ολύμπια ψυχραιμία.
Η κάθε πάντως περίπτωση πρέπει να εξετάζεται με όλως ιδιαίτερη προσοχή. Το #MeToo συχνά παρουσιάζει μία αντικειμενική ιδιομορφία. Είναι ο λόγος, η καταγγελία, του θύματος απέναντι στον λόγο τού φερόμενου ως θύτη. Οι ανακριτικές και οι δικαστικές αρχές επιβάλλεται να κινούνται εξαιρετικά προσεκτικά. Ώστε ούτε να «ξαναβιάζουν» το θύμα μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου ούτε όμως και να «τσουβαλιάζουν» τον κατηγορούμενο για να ικανοποιηθεί απλώς το δημόσιο αίσθημα.
Οι καιροί αλλάζουν. Ό,τι πριν από δέκα μόλις χρόνια περνούσε στο ντούκου, σήμερα είναι απολύτως απαράδεκτο. Και ευτυχώς. Οφείλουμε όμως να διατυπώσουμε ρητά τους καινούργιους κανόνες συμπεριφοράς. Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται. Ποια είναι η λεπτή κόκκινη γραμμή στο φλερτ, στο ερωτικό παιχνίδι, που εάν την περάσεις, αδικοπρακτείς. Ώστε ο καθένας να γνωρίζει ακριβώς τα όριά του. Μεταξύ συναινούντων ενηλίκων επιτρέπονται τα πάντα; Ναι, λέω εγώ. Το πώς όμως εκφράζεται η συναίνεση και πώς ανακαλείται δεν είναι απολύτως αυτονόητο σε όλους. Ας γίνουμε και παιδαριωδώς ακόμα αναλυτικοί. Δεν πειράζει. Ώστε κανείς να μην μπορεί να πει ότι δεν ήξερε, δεν είχε καταλάβει…
Στο μεταξύ -φευ!- πολλά κορμιά θα πέσουν…
Σκέφτομαι, για παράδειγμα, τον Γούντι Άλλεν και ταράζομαι. Ενώ έχει αθωωθεί από όλες τις κατηγορίες της πρώην συζύγου του, παραμένει στην μπούκα. Τον εμποδίζουν ακόμα και να γυρίζει πλέον ταινίες! Ο Γούντι Άλλεν δεν χάνει. Έχει φτάσει αισίως στα ογδονταπέντε, έχει σχεδόν ολοκληρώσει το ιδιοφυές έργο του. Εκείνοι που τον βρίζουν χάνουν. Γιατί από προκατάληψη δεν θα απολαύσουν το εμβληματικό «Μανχάτταν» του, τον «Νευρικό Εραστή», το «Match Point», ένα αριστουργηματικό κινηματογραφικό δοκίμιο πάνω στο έγκλημα, τις αιτίες και τις συνέπειές του…
4.Σκέρτσος: Να σταματήσουν στον ΣΥΡΙΖΑ να υπονομεύουν το εμβολιαστικό πρόγραμμα και να διαστρεβλώνουν δηλώσεις
Μια ζωή οι Συριζαίοι αράζουν και πάνε σε δυο βάρκες μέσα. “Και την πίτα σωστή και το σκύλο χορτάτο”.
Δε γίνεται έτσι, παίδες, άμυαλοι. Σας τα λέει ορθά , τσεκουράτα και χωρίς …σκέρτσα ο Σκέρτσος τούτη τη φορά. “Δυο καρπούζια σε μια μασχάλη δεν κρατιούνται”. Τόσο δύσκολο να το εμπεδώσετε αυτό το μάθημα;
Ας σταματήσουν επιτέλους στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να υπονομεύουν πλαγίως ή ευθέως το εμβολιαστικό πρόγραμμα και να διαστρεβλώνουν δηλώσεις», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Ακης Σκέρτσος.
Ο υπουργός Επικρατείας απάντησε μέσω Facebook στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον εμβολιασμό των αστυνομικών.
Η ανάρτηση του Ακη Σκέρτσου
Ας σταματήσουν επιτέλους στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να υπονομεύουν πλαγίως ή ευθέως το εμβολιαστικό πρόγραμμα και να διαστρεβλώνουν δηλώσεις.
Οι ανεφάρμοστες προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ περί «προαιρετικής υποχρεωτικότητας» -αλλά χωρίς πρακτικές κυρώσεις- σε άλλες ομάδες δημοσίων υπαλλήλων πλην των υγειονομικών, δεν προσφέρουν πρακτικά κάποιο υγειονομικό όφελος ως προς τη γενική ανοσία του πληθυσμού. Λειτουργούν όμως σίγουρα παρελκυστικά αφενός για να καλύψουν τη συστηματικά επαμφοτερίζουσα στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στα θέματα της πανδημίας και αφετέρου για να προκαλέσουν αναστάτωση σε κρίσιμες λειτουργίες του κράτους, όπως είναι η δημόσια τάξη και ασφάλεια.
5. Αδιανόητη χυδαιότητα του προέδρου Λιμενικού Ταμείου Τήνου-Άνδρου: «Σφάλμα της φύσης τα ΑμΕΑ, τους έχει καταραστεί ο Θεός»
Τον πετάς τώρα ή δεν τον πετάς στον Καιάδα της περιφρόνησης και της απαξίωσης τέτοιος που είναι ως …σύνολο αυτός ο άθλιος Λιμενικός;
Μια κουβέντα μόνο με την ευκαιρία: ΄Οταν για πρώτη φορά πήγα στη Σουηδία, έβλεπα στους δρόμους τίγκα τα αμαξίδια και έπαθα. Λέω, καλά, τόσους ανάπηρους έχει η Στοκχόλμη; Πέρασε καιρός για να καταλάβω πως σε αυτή τη χώρα ο ΑμΕΑ είχε εύκολη πρόσβαση σε όλα. Γι αυτό κυκλοφορούσε έξω με άνεση. Αλλά εισέπραττε και σεβασμό από τους γύρω του. Στην Ελλάδα είναι ένα δράμα να είσαι ΑμΕΑ κάθε κατηγορίας. Από κράτος και συμπολίτες. Ούτε θέση δε βρίσκει να παρκάρει, γιατί του την κλέβει ο Ελληνάρας οδηγός ,για να πεταχτεί δυο λεπτά στο περίπτερο να πάρει τσιγάρα!
Απευθυνόμενος στο δημοτικό συμβούλιο Τήνου και απαντώντας σχετικά με το θέμα, είπε: «(τη λέξη) ΑμΕΑ δεν την επινόησα εγώ, αυτή υπάρχει. Αυτοί οι άνθρωποι, για όσους πιστεύουν στο Θεό, τους έχει καταραστεί ο Θεός. Για όσους δεν πιστεύουν, η φύση έχει κάνει τα σφάλματά της, δεν φταίω εγώ».
6. Αυτοί οι 4 ηλικιωμένοι ομοφυλόφιλοι συγκάτοικοι έχουν τρελάνει το διαδίκτυο – Απολαμβάνουν τη ζωή και το διασκεδάζουν, τα viral βίντεο
Μεγαλώσαμε κι εμείς σε μια χώρα ,που η συμβουλή των μεγαλύτερων στους έφηβοι κυρίως, , όταν ήθελαν να μας διδάξουν… ηθική ,ήταν τούτη : “Να μην “την πέσεις” στην αδερφή και τη γυναίκα φίλου σου και να μη γίνεις πούστης”! Δεν είναι επομένως περίεργο και ανεξήγητο γιατί οι ομοφυλόφιλοι, όσοι τολμούσαν να το αποκαλύψουν, τράβηξαν των παθών τους τον τάραχο από τις δικές μας ,τις παλιότερες γενιές. Γελοιοποίηση, ρατσισμός, κοινωνική περιθωριοποίηση. Οφείλουμε μια μεγάλη συγγνώμη στην “κοινότητα” κείνης της εποχής.
Σήμερα, τα πράγματα είναι σίγουρα καλύτερα, αλλά ο διαφορετικός σεξουαλικά δεν έχει βρει ακόμα την άνετη θέση του στα διάφορα κοινωνικά στασίδια . Πάλι με το δάχτυλο υψωμένο πολλοί. Πάλι γελάκια και υπονοούμενα πίσω από την πλάτη. Ο “σταυρός” ακόμα είναι βαρύς γι΄αυτή την κοινότητα με τα αυτονόητα δικαιώματά της στις σεξουαλικές επιλογές των μελών της.
Ο Μπιλ είπε επίσης για το πόσο διαφορετικά ήταν τα πράγματα για εκείνον όταν μεγάλωνε και πόσο σημαντικό είναι να εκπαιδεύουν τους άλλους για το πώς έχουν αλλάξει αυτά πλέον. «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό πράγμα που κάνουμε είναι να διδάσκουμε στους άλλους πως πριν από 60 χρόνια, το να αποκαλυφθείς ήταν ένας πραγματικός αγώνας» είπε. «Δεν τολμούσες να το πεις στους γονείς σου. Μάλιστα, έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις ατόμων όπου οι γονείς ανακάλυψαν πως ένα από τα παιδιά τους ήταν ομοφυλόφιλο και το πέταξαν από το σπίτι».