ΜΙΑ ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩΝ.

Θωμαΐδης: Εάν δεν ενταθούν οι εμβολιασμοί, μπορεί να φτάσουμε τα 10.000 κρούσματα ημερησίως

ΚΥΑ κόσμος σε καφετέρια

“Τον κώδωνα του κινδύνου αναφορικά με την εξέλιξη της πανδημίας, όπως αυτή αποτυπώνεται στα λύματα έκρουσε ο καθηγητής Αναλυτικής Χημείας στο ΕΚΠΑ, Νίκος Θωμαΐδης.

«Με την επιστροφή των εκδρομέων του Αυγούστου θα υπάρξει μια περαιτέρω διάδοση της πανδημίας στην Αττική, που μπορεί να κορυφωθεί στο διάστημα από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, και θα επιφέρει πίεση στο σύστημα Υγείας του λεκανοπεδίου», εκτίμησε ο καθηγητής μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6.

Θωμαΐδης: Ή θα εμβολιαστούμε, ή θα νοσήσουμε
Όπως είπε εάν ενταθούν οι εμβολιασμοί δεν θα φτάσουμε στα 10.000 κρούσματα ημερησίως, όπως προβλέπουν πολλοί επιστήμονες. «Εάν εμβολιαστούμε, έχουμε μεγάλες πιθανότητες να μη δούμε τέτοια νούμερα τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Αν δεν εμβολιαστούμε, όμως, είναι πολύ πιθανό να το δούμε αυτό το κύμα. Ή θα εμβολιαστούμε, ή θα νοσήσουμε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο», επισήμανε”.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας πραγματοποίησε η ΠΟΕΔΗΝ, εν όψει εφαρμογής του μέτρου της αναστολής των συμβάσεων εργαζομένων στα νοσοκομεία που δεν έχουν εμβολιαστεί”.

****

Να φανταστούμε  προς στιγμή πως   κάνουμε οι εμβολιασμένοι  τη χάρη  στα ψέκια  και  καταντάμε …ζόμπι. Θυσία όλοι εμείς οι άμυαλοι και επιπόλαιοι  στα συμφέροντα των pfizer και  moderna που σπεύσαμε να εμπιστευτούμε τα προϊόντα των ελλιπώς χρονικά δοκιμασμένων  εμβολίων τους. Δρέψαμε τους καρπούς της αφροσύνης μας. Κάτσαμε οι άμυαλοι και μας “τσιμπήσανε”. Και όχι μόνο. Πνίγαμε τόσο καιρό και τις  φωνές αυτών των σωφρόνων και   φρόνιμων   αντιεμβολιαστών.

Κι αρχίζει εδώ το μέγα πανηγύρι . Αλλόφρονες από ευφροσύνη και δικαίωση  οι ψεκασμένοι  ανά τον κόσμο,   στήνουν χορούς και γλέντια με  μοναδικό σύνθημα πλέον να κυριαρχεί ολημερίς και ολονυκτίς :  “Εμείς σας το λέγαμε,  μ@αλάκες.   Φάτε τώρα  τη  σκόνη  μας”!

Άνδρας, Γυναίκα, Ζόμπι, Ζευγάρι Ζόμπι, Απόκριες

Αλλά, μόλις κοπάσουν οι χαρές και τα ξεφαντώματα (“πάσα θάμα τρεις ημέρες, το μεγάλο τέσσερις…), μπαίνει πάραυτα  το μέγα ζήτημα στους   ντούρους, υγιώς στεκάμενους και δικαιωμένους αντιεμβολιαστές.   Τί κάνουν με όλους εμάς που πλέον πάψαμε να έχουμε και να κατέχουμε  την ιδιότητα του ανθρωπίνου  όντος ; Και όχι μόνο, αλλά είμαστε πλέον κι  επικίνδυνοι για τη ζωή των κανονικών ανθρώπων, τη δημόσια υγεία και την ασφάλειά τους;

Κι ακόμα, μια αηδία, έτσι όπως σουρώσαμε  και μεταμορφωθήκαμε σε Κουασιμόδους.  Δεν μπορούν φυσιολογικοί άνθρωποι      να περπατούν  στους δρόμους και να ξεφυτρώνουν    τέτοια  τέρατα μπροστά  τους.  Υπάρχουν και παιδιά. Θα  κυκλοφορούν και θα τρομάζουν  μόλις μας αντικρύζουν. Αν  για κάτι θα είμαστε χρήσιμοι τότε, είναι η προσφορά  του  καλού  Μπαμπούλα και της  τρομολάγνας    Μορμούς  ,  για να πίνουν τα μωρά το  γάλα  τους.

 

Η λύση , ασφαλώς,  είναι γνωστή. Και από το μεγάλο σχολειό το Ναζισμού   έχουν αποφοιτήσει ως σήμερα  μυριάδες.  Στρατόπεδα συγκέντρωσης,  θάλαμοι αερίων   και κρεματόρια.  Αλλά και ανέξοδοι “Καιάδες” Σπαρτιατών και “βάραθρα”  Αθηναίων.

Δοκιμασμένο ξεκαθάρισμα  και οριστικό.   Ψεκάσατε, καθαρίσατε, τελειώσατε”. Και χωρίς πολλή σκέψη  ή  ψυχοφθόρους ενδοιασμούς.  ΄Οπως  διαθέτουμε  εμείς σήμερα για ελόγου τους, μια και , ως μη   ζόμπι ακόμα  και λογικοί, συνεχίζουμε να  έχουμε το “πάνω χέρι”.

Soon after liberation, a Soviet physician examines Auschwitz camp survivors. [LCID: 45411b]

 

΄Ωρα να αφήσουμε τα αστεία; Και τί να πούμε δηλαδή; Μήπως  αραδιάζουμε  υπερβολές και “βγάζουμε κακία” για συνανθρώπους που απλώς , ως ανεμβολίαστοι,  έκαναν μια λάθος (ή σωστή επιλογή)  και θα το δείξει, μάλιστα,  ο χρόνος;  Δεν είναι όλα  αυτή την ώρα  ασαφή κα αβέβαια;  Και όσα λέμε παραπάνω, δε θα ήταν   μόνο ένα συνηθισμένο   σενάριο στις γνωστές  ταινίες  τρόμου ,αλλά  σε καμιά περίπτωση   εξέλιξη της πραγματικότητας  στη  ζωή των κοινωνιών;

Ασφαλώς, ναι.  Πρώτα, επειδή ουδείς εμβολιασμένος πρόκειται να γίνει ζόμπι. Κι αν αυτό είναι απολύτως  σίγουρο, δεν είναι καθόλου,  όμως,  απίθανο (αντίθετα είναι υπερβέβαιο)  πως θα είναι πολλοί οι ανεμβολίαστοι , όπως οι ειδικοί διαβεβαιώνουν,  που θα μπουν σύντομα  στη σειρά για υποψήφιοι , όχι μόνο στις ΜΕΘ, αλλά και…  σκελετοί  στα κοιμητήρια .   “Εξέλθωμεν καί ίδωμεν εν τοίς τάφοις, ότι γυμνά οστέα ο άνθρωπος, σκωλήκων βρώμα και δυσωδία”!

Μόνο που οι ίδιοι από κει που θα είναι, δε θα  μάθουν ποτέ ποια ήταν  η αλήθεια .  Ούτε  στοίχημα κι αν βάλουμε πρόκειται ποτέ να το εισπράξουμε ως νικητές.

 

Πάντως, αν κάτι εμείς,  ταγμένοι εδώ στην υπηρεσία της ιστορικής αλήθειας,   δεν πρόκειται  να κάνουμε,  είναι τούτο. Δε θα παίζουμε “εν ου παικτοίς”.  Δε θα αράξουμε για να μας πάνε τσάρκα σε δύο βάρκες μέσα.  Ο  Κούλης, ο Αλέξης, η Φωφώ  ο Ianis, ,ο Δημητράκης (ο Κουτσούμπας) έχουν αυτή την πολυτέλεια. Και την αφροσύνη. Ψήφους ψαρεύουν σε θολά νερά.΄Ο,τι κάτσει.   Κι ας είναι  και μαριδάκι ψιλό.

Η Ιστορία δεν αστειεύεται ,δε δημαγωγεί, δε χαρίζεται, δεν παζαρεύει. Ας υπάρχει και μια “σταθερά”, όπως τη λέμε στα μαθηματικά. ΄Ολα έρχονται  και παρέρχονται σε αυτό τον κόσμο.  Βασίλεια   και  ηγεμόνες ανατρέπονται . Αμφισβητούνται  και καταρρέουν ιδεοληψίες και ιδεασμοί.  Ακόμα και  ιδεολογίες. ΄Ο,τι  χτες ήταν  λογικό ή ηθικό, σήμερα μπορεί να είναι παράλογο και ανήθικο.

“Ουδαμού  υφίσταται  τελειότης  εις τα ανθρώπινα”, αποφαίνονται  οι σοφοί. Το ευμετάβλητο και επισφαλές, μάλιστα, περισσότερο από κάθε άλλο,     είναι  η  τραγική αλλά συνάμα και η ελπιδοφόρα αλήθεια της ζωής. Η στασιμότητα, ούτως ή άλλως,  είναι τέλμα. Η όποια αλλαγή, η (μετα)κίνηση,  η μεταμόρφωση είναι αλλαγή.

Αλλά, ας μένει τουλάχιστον η Ιστορία στο απυρόβλητο.  Ως “σταθερά” της ζωής, ως “πυξίδα”    που θα δείχνει πάντα βορρά. Και όπου “Βοράς”, η αλήθεια, η εμπιστοσύνη και η προσδοκία του καλού.

 

Κι έχει το δικό της λόγο να αρθρώσει η Ιστορία . Ειδικά  για την παραφροσύνη που προέκυψε πρόσφατα σε όλη την υφήλιο,  εξαιτίας της  πανδημίας του  covid-19  και της στάσης  μιας μερίδας της παγκόσμιας κοινωνίας που αρνείται να εμβολιαστεί κατά του ιού. Και είναι όντως ουκ ολίγοι.

“Εκ προϊμίου” , όμως, της κριτικής μας,  ως  πρώτη γεύση για το  χαρακτήρα τους,  να θυμίσουμε πως είναι οι ίδιοι  που από βρέφη, ως σήμερα,  έχουν άπειρες φορές “τσιμπηθεί” με εμβόλια. Και   ούτε ποτέ μελέτησαν τον τρόπο παρασκευή τους,  ούτε  τα αμφισβήτησαν ή  τα πολέμησαν για  εαυτούς και αλλήλους.  Ακόμα και  για  τα παιδιά τους. Ως γονείς κι εκείνοι, με σειρά και στον ορισμένο χρόνο, φρόντιζαν να έχουν κάνει όλα τα απαραίτητα  εμβόλια στο παιδί   Συνάμα είναι οι ίδιοι που δοκίμασαν  και άλλοι συνεχίζουν ακόμα, να παίρνουν σωρό αναγκαία φάρμακα, χωρίς αντίρρηση ή επιφύλαξη  επί της αξίας  τους  και  της επαρκούς   ή μη δοκιμής τους.

Σήμερα, όμως,  μας προκύπτουν πέρα από ειδικοί , φρόνιμοι κα γενναίοι. Και δε σταματούν εδώ τα.. προσόντα τους. Σου παραθέτουν πλήθος αρετών    και μάλιστα  ως    επιχειρήματα, που συνδέονται με την απόφασή τους να επιμένουν, ως  ανεμβολίαστοι  στην παράνοια. Και  μόνο τέτοια, βέβαια,  μπορεί να χαρακτηριστεί  μια απόφαση και μα στάση ζωής που στερείται παντελώς λογικής και σύνεσης.

Οπότε, δεν  παρελαύνει μόνο η  ανοησία   πρώτη,  μόνο και μόνο με τούτη τη διαπίστωση. ΄Εχουμε ένα σύνολο ιδιαίτερων  χαρακτηριστικών, που τους διακρίνουν και  θα επιχειρήσουμε  να  τα παρουσιάσουμε, αλλά  με ένα ασφαλή και μοναδικό  τρόπο. Αυτόν   που διασφαλίζει η λογική   απάντηση  σε εύλογα ερωτήματα.

 

΄Ετσι, θα είμαστε κι εμείς  καλυμμένοι πως δεν προχωρήσαμε  σε  αυθαίρετα συμπεράσματα    και προκατειλημμένες κρίσεις, που θα μπορούσαν να προκύψουν    με την παράθεση μιας λίστας  με τους συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς για τα υπό κρίση άτομα. Μάλιστα,   κρίσεις , οι οποίες πιθανόν    να μην είναι καν  προϊόντα λογικής συνοχής και  σκέψης, αλλά εμπάθειας.  Και, ως γνωστό, ουδείς άλλος, πέρα του  ο Νου, είναι  αρμόδιος να πρυτανεύει σε τέτοιους είδους νοηματικές  διαδικασίες.

Ρωτάμε, λοιπόν, ευθέως και ευθαρσώς:

  1.  Με ποια κριτήρια αποφασίσατε  πως είναι προτιμότερη  η πιθανότερη  μόλυνσή σας  από τον ιό, η περιπέτεια που θα την ακολουθήσει  και  θα μπορούσε να είναι και ο θάνατός σας,  από την καθόλου ή, αν σας ικανοποιεί,  από την ελάχιστη πιθανότητα το εμβόλιο να σας καταντήσει ζόμπι, αγελάδες, ή ότι παραλλάσει ή διαστρέφει  το ανθρώπινο  dna σας;   Κι αν όχι  μόνο για σας, πώς αποφασίσατε το ίδιο για τα παιδιά σας ή συστήνετε την απόφασή  σας  στους   κοντινούς σας ανθρώπους ή τους επηρεάζετε από κάποια “θέση ισχύος” να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας;
  2.  Πότε ως τώρα ρωτήσατε ή αναρωτηθήκατε  (και αν όχι γιατί), όταν πήγατε σε  ένα γιατρό και  γνωμάτευσε πως χρειάζεστε να πάρετε κάποιο συγκεκριμένο φάρμακο της pfizen ή άλλης φαρμακευτικής εταιρίας , αν  είναι γνήσιο,  ως φαρμακευτικό προϊόν   δοκιμασμένο,  πόσο χρόνο και από  με τί αριθμό “δοκιμαστών” ; Γιατί ξαφνικά σήμερα, αναγορευτήκατε ειδικοί  (ξέρατε και χτες πόσος χρόνος χρειάζεται για να δοκιμαστεί  ένα εμβόλιο) και ως τέτοιοι, επιφυλακτικοί;
  3. Εκτός από το γνωστό περιεχόμενο μιας λίστας συνωμοσιολογίας  (Αντίχριστος, “σφράγισμα”, προφητείες  “γερόντων” , κερδοσκοπία Μπιλ  Γκέιτς, υγρά τσιπάκια των εξουσιών για να μας παρακολουθούν και στον απόπατο, μεταμόρφωση του ανθρώπινου dna σε όμοιο με του γουρουνιού) , ποιο κατά τη γνώμη σας είναι το “άλλο”, το πιο σοβαρό και λογικό σας επιχείρημα για την απόφαση να μην εμβολιαστείτε;
  4. Αν ασκούσατε  “υψηλή  κυβερνητική εξουσία”, θα απαγορεύατε   δια νόμου  το συγκεκριμένο εμβολιασμό στον πληθυσμό, αφού έχετε πειστεί πως  είναι επικίνδυνος;
  5. Θεωρείτε πως η επιλογή  του αντιεμβολιαστή  είναι πράξη  αντίστασης κα γενναιότητας;  Αν ναι, γατί την περίοδο των  lockdown  δεν αντισταθήκατε, αλλά  υπακούσατε σε  με  ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ απόφαση και μείνατε κι εσείς  έγκλειστοι;  Η δίκαιη αντίστασή μας μπορεί να  καθορίζεται από  τα πρόστιμα;  Κι αν τώρα δια νόμου σας επιβάλουν τον  εμβολιασμό ,θα   συνεχίσετε να τον αρνείστε με όποιες κι αν είναι οι νομικές ή άλλες συνέπειες;
  6. Αν μεταδώσετε τον ιό σε κάποιο διπλανό σας και μάλιστα παιδί, με αποτέλεσμα να πεθάνει.  Αργότερα  αντιληφθείτε  πως διαπράξατε έγκλημα.  Πώς θα αντιδράσετε  για επανόρθωση;  Θα φτάσετε και στην αυτοχειρία;

Καθαρές, κατανοητές και απλές ερωτήσεις. Και δεν έχουν στόχο οι  απαντήσεις σας να  μας  οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα  για το τί σόι άτομο είστε. ΄Οσοι δεν ακολουθήσαμε το δικό σας παράδειγμα, γνωρίζουμε και χωρίς  αυτές, τί “μέρος του λόγου”   είσαστε.   Περισσότερο ,αυτές οι απαντήσεις ,  αφορούν εσάς τους ίδιους.

Μήπως, αν είναι ειλικρινείς και αυθόρμητες, σας συνετίσουν  και  σας  υποδείξουν να πράξετε  το  λογικό και σωστό, που δεν κάνατε ως τώρα.  Να πάψετε  να είστε ανόητοι,  παρτάκηδες και ανεύθυνοι.

Η κοινωνία έχει  χώρο για όλους. Αρκεί να υπάρχει αλληλοσεβασμός και αλληλοϋποστήριξη  δικαιωμάτων . Είναι αμοιβαία και δανεικά όλα  αυτά.

Αλλιώς, το μόνο σίγουρο είναι πως  θα καταντήσετε ,και δικαίως…αποσυνάγωγοι. Περιθωριακοί.

Και είναι όντως η σκληρότερη τιμωρία να αποκοπείς από το σύνολο. Και  όχι απλώς  να μη θέλει ο άλλος να σου πει μια “καλημέρα”.  Ούτε με… κιάλι, ζωγραφιστό να σε δει   στα μάτια του!

‘ Εχει κόστος και η  μούρλια.  Ο Τράγκας, τουλάχιστον,   κάνει  τον παλαβό, για να  βγάζει φράγκα.   Θα γίνεις βαποράκι του;