ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓMATIKOTHTA ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ,ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.

 

 

 

  1. Το Βυζάντιο δεν είναι Ελλάδα. Η στρατευμένη, ελληνική,  εθνικιστική ιστορία του λεγόμενου ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, που τον επινόησε και ως όρο και ως ιστορικό μύθο, κυρίως ο  θρησκόληπτος ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος,  υπηρετεί θρησκευτικές σκοπιμότητες, όταν και όπου αναφέρεται σε  ελληνικό, βυζαντινό κράτος. Το Βυζαντινό κράτος είναι το διασπασμένο,  Ανατολικό  κομμάτι της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Οι πρώτοι αυτοκράτορες είχαν ρωμαϊκή συνείδηση  και η Λατινική  ήταν η επίσημη γλώσσα του κράτους. για πολλούς αιώνες.  Αλλά και οι εκλατινισμένοι κάτοικοι της αυτοκρατορίας, τη λατινική γλώσσα μιλούσαν, με εξαίρεση  στο «θέμα» της Ελλάδας, τα παλιά ελληνικά κέντρα- πόλεις (Κόρινθος, Αθήνα, Θήβα). Πολύ αργότερα, για λόγους πολιτικούς, έχουμε την εγκατάλειψη  της Λατινικής και τη στροφή του βυζαντινού κράτους στην ελληνική γλώσσα. Μετά τον 9ο αιώνα, οι κάτοικοι της αυτοκρατορίας μιλούσαν πλέον Ελληνικά (πλην των Βλάχων (Αρ(ο)μάνοι) στη Θεσσαλία και την  Ήπειρο κυρίως. Με τους Παλαιολόγους, λίγο πριν την πτώση της Κωνσταντινούπολης, ξεκινά η ανάπτυξη ελληνικής συνείδησης στην εξουσία, η οποία δεν πρόφτασε να ολοκληρωθεί, λόγω της ΄Αλωσης (1453) της Πόλης,   ελληνικό  κέντρο της συρρικνωμένης πια Βυζαντινής αυτοκρατορίας.

  2. Η πτώση της Κωνσταντινούπολης οφείλεται κατά κύριο λόγο στην προδοσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Οι Παλαιολόγοι είχαν διαβλέψει τον κίνδυνο των Οθωμανών και έσπευσαν να ζητήσουν τη βοήθεια της Καθολικής Δύσης. Ο Πάπας, όχι μόνο δεν την αρνήθηκε, αλλά και τα δύο δόγματα, χαιρέτησαν την προσέγγιση των δύο Εκκλησιών με κοινή λειτουργία. Οι λεγόμενοι ανθενωτικοί όμως, ξεσήκωσαν τον Ορθόδοξο όχλο , με το περίφημο σύνθημα “καλύτερα τούρκικο φεσάκι, παρά τιάρα παπική» και η βοήθεια που είχε έτοιμη ο Πάπας, για να φτάσει στην πολιορκημένη Κωνσταντινούπολη,, δεν ήρθε ποτέ.  Ο Γεννάδιος Σχολάριος υπήρξε ο πιο φλογερός ανθενωτικός και μετά την ΄Αλωση ο Μωάμεθ, με τον οποίο πρέπει να είχε έρθει σε συνεννόηση πριν την πτώση, έγινε ο πρώτος πατριάρχης στην κατακτημένη πια  Κωνσταντινούπολη.

  3. Η ΟθωμανικGennadios II Sholarios.jpgή εξουσία (Σουλτάνος) δεν υπήρξε τόσο σκληρή με τους κατακτημένους υπηκόους της ,όσο τουλάχιστον άλλες αυτοκρατορίες (Ισπανία, Πορτογαλία, Αγγλία, Γαλλία),που  κατάκτησαν άλλους λαούς. Οι λόγοι δεν είχαν σχέση μόνο με τη γενικότερη κοσμοθεωρία της Ανατολής. Οι Σουλτάνοι  “κοιμούνταν και ξυπνούσαν” πάντα με το φόβο πως η Καθολική Δύση ,θα βοηθούσε μια μέρα στρατιωτικά  την Ορθόδοξη Ανατολή. Για το λόγο αυτό ο Μωάμεθ και όλοι οι μετά απ΄αυτόν Σουλτάνοι, προσπάθησαν με κάθε τρόπο να  υποδαυλίζουν τις δογματικές διαφορές  μεταξύ των δυο Εκκλησιών, έδωσαν απίστευτα  θρησκευτικά προνόμια στους Ορθόδοξους, τους οποίους πλέον διοικούσε το «Φανάρι» ,απέφυγαν με κάθε τρόπο το βίαιο εξισλαμισμό  και  ακολούθησαν την ήπια, επιεική συμπεριφορά των οθωμανικών αρχών απέναντι στους  Ραγιάδες.

  4. Η Τσαρική Ρωσία υπήρξε ο «κακός δαίμονας» της Ελλάδας, επειδή ανέκαθεν αντιμετώπιζε το πρόβλημα της διεξόδου στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο και επιδίωκε τον έλεγχο των χωρών της Βαλκανικής (“Ανατολικό Ζήτημα”). Οι υποσχέσεις στους Ραγιάδες για την απελευθέρωσή τους και την ίδρυση ανεξάρτητου  ελληνικού κράτους, αποδείχτηκαν όχι απλά φρούδες, αλλά και εγκληματικές, αφού καμιά βοήθεια δεν προσέφεραν και όσες φορές το έπραξαν («Ορλωφικά»), εγκατέλειψαν τους Έλληνες στο μαχαίρι των Οθωμανών.

  5. Η Φιλική Εταιρία υπήρξε δημιούργημα των Ρώσων στην Οδησσό, σε συνεργασία κυρίως με ΄Ελληνες εμπόρους και άλλους αχυρανθρώπους τους.  Όταν φάνηκε πια  πως ο «Μεγάλος ασθενής», η Οθωμανική αυτοκρατορία, βρισκόταν  στη δύση της, δόθηκε από τους Ρώσους το έναυσμα για την έναρξη της επανάστασης από τη Βλαχία.(*). Επι κεφαλής τέθηκε  ο Ρώσος αξιωματικός Αλ. Υψηλάντης. Τα πρώτα χρόνια της επανάστασης οι Ρώσοι όχι μόνο δε βοήθησαν με στρατιωτικές  δυνάμεις τον αγώνα, αλλά πάλι εγκατέλειψαν τους εξεγερμένους με αποτέλεσμα  ο Ιμπραήμ να κατακάψει εκ νέου το Μωριά και η επανάσταση να λήξη με εκείνη τη  φοβερή καταστροφή. Η στροφή των ΄Αγγλων υπέρ της Ελλάδας και η παρουσία του Κάνιγκ στη θέση του υπουργού εξωτερικών, αναπτέρωσε τις ελπίδες των Ραγιάδων. Η απελευθέρωση της Ελλάδας ήρθε ως απότοκο της συνθήκης του Λονδίνου ( 6 Ιούλη) 1827) που προέβλεπε ίδρυση ανεξάρτητου  ελληνικού κράτους και της ναυμαχίας του Ναβαρίνου (8 Οκτώβρη  1827), που  έκρινε νικηφόρα τον αγώνα υπέρ των Ελλήνων

  6. Οι Ρώσοι και πάλι θα πρωτοστατήσουν στα πράγματα του νέου κράτους και θα στείλουν πρώτο κυβερνήτη του τον Υπουργό Εξωτερικών τους  Ιωάννη Καποδίστρια. Ο κυβερνήτης, αντί να φροντίσει για την κατάπαυση των διενέξεων μεταξύ των οπλαρχηγών,  διεύρυνε το χάσμα, ευνοώντας τους Ρωσόφιλους οπλαρχηγούς και πολεμώντας με λύσσα τους οπαδούς του αγγλικού και γαλλικού κόμματος.(Ο Καρλ Μαρξ τον χαρακτηρίζει πολιτικά ανυπόληπτο). Η αγγλόφωνη  οικογένεια των Μαυρομιχαλαίων από τη Μάνη,  ήταν η πρώτη που πλήρωσε αυτή την πολιτική. Ο Καποδίστριας  αιχμαλώτισε τον Πετρόμπεη στο Ναύπλιο και αργότερα τον αδερφό  του Κωνσταντίνο  και το γιο του Γεώργιο. Οι δύο Μαυρομιαχαλαίοι, σε συνεργασία με τους ΄Αγγλους και τους Γάλλους , δολοφόνησαν τον Καποδίστρια (27 Σεπτέμβρη 1831)  ,αλλά το σχέδιο δεν εξελίχθηκε κατά τις επιθυμίες τους, αφού ο Κωνσταντίνος εκτελέστηκε επί τόπου από το χωροφύλακα –φρουρό του Καποδίστρια και ο διασωθείς Γεώργιος δεν έτυχε της βοήθειας που είχε συμφωνηθεί από τους Γάλλους και τους ΄Αγγλους.  (Σημείωση:  Κοντεύουν σε λίγο να συμπληρωθούν 200 χρόνια από τη δολοφονία  εκείνη και ακόμα οι Εγγλέζοι κρατούν το φάκελο  κλειστό. Μοναδικό φαινόμενο στη νεότερη ιστορία της Ευρώπης!).

 

*  Επιστολή από Σταλίνες εκπαιδευτικούς που κι αυτοί, αντιγράφοντας τον “ιστορικό του κόμματος” Γιάννη Κορδάτο, διαστρεβλώνουν επίσης οικτρά την Ιστορία:
“Εκπαιδευτικοί ΠΑΜΕ: Ψέμα ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε πρώτος τη σημαία της επανάστασης του 1821

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Wikipedia

Μη κάνεις πίσω από τη ζωή που έχεις ανάγκη!

Αγαπητέ μαθητή, μαθήτρια,

 

Με την επιστολή αυτή θέλουμε να σου πούμε γι’ αυτά που δεν σου λένε τα σχολικά βιβλία γιατί δεν θέλουν να ξέρεις τι είναι η επανάσταση, για να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματα για το σήμερα και τη ζωή σου.

Θα ρωτήσεις λοιπόν: Μα δεν ήμασταν όλοι μαζί εναντίον των Τούρκων; Σου απαντάμε: ΌΧΙ.

Για παράδειγμα, είναι ψέμα ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε πρώτος τη σημαία της επανάστασης του 1821. Όταν ο Παπαφλέσας συναντήθηκε με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό για να του πει ότι όλα ήταν έτοιμα για την επανάσταση, ο τελευταίος άρχισε να τον βρίζει ότι είναι απατεώνας. Τη σημαία στην Πάτρα την ύψωσε ο λαϊκός ηγέτης Παναγιώτης Καρατζάς, τον οποίο δολοφόνησαν οι πρόκριτοι της Πάτρας.

Οι πρόκριτοι καταπολέμησαν λυσσαλέα κάθε ιδέα για διανομή της εθνικής γης στους φτωχούς αγρότες. Για να ανατρέψουν το Δημ. Μπαλή και τους χωρικούς, που είχαν λύσει δυναμικά το πρόβλημα των εθνικών κτημάτων και των τσιφλικιών, δε δίσταζαν οι πρόκριτοι να ζητάνε τη βοήθεια του Καπουδάν πασά.
Οι προεστοί της Υδρας, σκότωσαν με 70 μισθοφόρους το Λαϊκό ηγέτη και πρωτεργάτη του ξεσηκωμού στην Ύδρα Αντώνη Οικονόμου, ενώ αυτός κατευθυνόταν στην Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου.
Οι πρόκριτοι της Αχαίας απείλησαν με εμφύλιο πόλεμο αν ο Κολοκοτρώνης πλησίαζε στην Πάτρα η οποία έμεινε στα χέρια των Τούρκων μέχρι το τέλος.

Θα ρωτήσεις: Μα λένε όμως, ότι αυτές οι διχόνοιες είναι που έβλαψαν τους Έλληνες, που δεν άφησαν να πάει ο τόπος μπροστά;

Σου απαντάμε: η κοινωνία τραβά μπροστά, όταν ο λαός παλεύει για να ζει ανθρώπινα και με αξιοπρέπεια, με βάση τις σύγχρονες ανάγκες, με βάση τις δυνατότητες που επιτρέπει η σημερινή επιστήμη και τεχνολογία. Για αυτό με τις επαναστάσεις, με τους αγώνες τους οι λαοί γράφουν ιστορία. Αλλά δεν κερδίζουν όλοι από αυτό. Κάποιες κοινωνικές ομάδες, κάποιες τάξεις υπερασπίζονται το παλιό, για να μην χάσουν τα πλούτη τους, τα προνόμια που τους εξασφάλιζε το παλιό καθεστώς.

Η επανάσταση του 1821 δεν ήταν μόνο πόλεμος ενάντια στον οθωμανικό δεσποτισμό, αλλά ήταν παιδί της Γαλλικής Επανάστασης που άνοιξε το δρόμο για να γκρεμιστεί το παλιό, η εξουσία των φεουδαρχών (κάτοχοι γης) που ήταν πλέον ξεπερασμένο σύστημα και να έρθει ένα νέο, για την εποχή εκείνη, οικονομικό σύστημα, της πολιτικής εξουσίας των αστών (κάτοχοι κεφαλαίου που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη), ο καπιταλισμός δηλαδή.

Μην απορείς για αυτό. Ο πρόκριτοι και οι Εκκλησιαστικές αρχές που συμβούλευαν υποταγή στην «ισχυράν βασιλείαν των Οθωμανών” είχαν κτήματα, αντλούσαν φόρους, δοσίματα, εξουσίες από το παλιό κοινωνικό καθεστώς, το οθωμανικό σύστημα και την εξουσία του Σουλτάνου.

Όλοι αυτοί καλλιεργούσαν τη μοιρολατρία, τρομοκρατούσαν το λαό. Απαιτούσαν πίστη και υποταγή στην “Ιερή Συμμαχία” των δυναστών. Έλεγαν να αλλάξουμε τον Σουλτάνο με τους Άγγλους και τους Γάλλους. Θυμήσου τη δίκη του Κολοκοτρώνη, την δολοφονία του Ανδρούτσου, κ.α.

Άλλα είναι όμως τα δίκαια των πολλών, αυτών που κάθε μέρα αγωνιούν για το μεροκάματο και άλλα των εκμεταλλευτών τους. Ούτε το 1821, ούτε και σήμερα, δεν ήταν όλοι οι Έλληνες μαζί.

Όλα αυτά δεν τα διδάσκουν, γιατί θέλουν να μας κρύψουν ότι οι λαοί γράφουν την ιστορία. Ο λαός όρθωσε το ανάστημα του, παρόλο που τον τρομοκρατούσαν ότι, αν ξεσηκωθεί κατά του Σουλτάνου, των ντόπιων συνεργατών του και της «Ιερής Συμμαχίας», θα καταστραφεί.

Μπροστά σε τέτοιους εκβιασμούς έχει βρεθεί πολλές φορές ο λαός μας και έδωσε την απάντηση με τους αγώνες του. Βρέθηκε και την περίοδο της ναζιστικής κατοχής, όταν οι συνεργάτες των ναζί, πολιτικοί πρόγονοι της σημερινής Χρυσής Αυγής, καθώς και άλλοι πολιτικοί, τον καλούσαν σε υποταγή και συνεργασία με τους κατακτητές, είτε οργάνωναν ή ευλογούσαν τα Τάγματα Ασφαλείας που ήταν συνεργάτες των ναζί στην κατοχή (Θ. Πάγκαλος, Στ. Γονατάς, Θεμ. Σοφούλης κ.ά.). Και σήμερα μέσα στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές έδωσαν την απάντηση τους στα ρατσιστικά κηρύγματα της εγκληματικής Χρυσής Αυγής που χτυπάνε τους αγωνιστές ναυτεργάτες και ζητάνε να δουλεύουν με μεροκάματα πείνας, ενώ στα σχολεία ρίχνουν το ρατσιστικό δηλητήριο ενάντια στα προσφυγόπουλα, θέλουν το φτωχό να σκοτώνεται με τον φτωχότερο.

Σήμερα οι σύγχρονοι Κοτζαμπάσηδες και Φαναριώτες, οι βιομήχανοι, οι Τραπεζίτες, οι εφοπλιστές έχουν φτιάξει τη δική τους Ιερή Συμμαχία, την ΕΕ, το ΔΝΤ, τον ΟΟΣΑ, το ΝΑΤΟ. Αυτή τη συμμαχία της πλουτοκρατίας φτιασιδώνει σήμερα και το Υπουργείο Παιδείας  που καλεί με σχολικό πρόγραμμα μαθητές και εκπαιδευτικούς να γίνουν «πρέσβεις των Ευρωπαϊκών αξιών».

Γι’ αυτό σου λέμε. Και σήμερα, και χθες και αύριο, το θέμα είναι να μην κάνουμε πίσω από τη ζωή που έχουμε ανάγκη και να παλεύουμε ενάντια σε αυτούς που έχουν συμφέρον να μας εμποδίσουν να ζούμε «στο ύψος των ονείρων μας».

Σε καλούμε να αναρωτηθείς:

γιατί  στα σχολεία μας, στα σπίτια μας, ζούμε τη φτώχεια, την ανεργία, Μνημόνια δίχως τέλος και από την άλλη οι εφοπλιστές παίρνουν αφορολόγητα καύσιμα και στους βιομήχανους δίνουν φτηνό ρεύμα;

γιατί ενώ η παραγωγή, συνεχώς αυτοματοποιείται με «διαστημικές» τεχνολογίες, συνεχώς ακούμε για νέα θαύματα της επιστήμης, δεν εξασφαλίζονται ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για όλους, δωρεάν κάλυψη όλων των αναγκών στην υγεία και στην παιδεία, πολιτισμός και αθλητισμός για όλη τη νεολαία;

Οι επαναστάτες του 21 λέγανε «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους», δεν το έλεγαν για τους ξένους αλλά για τους Έλληνες. Σκέψου ποιος είναι τώρα ο προσκυνημένος….

Σήμερα, «προσκυνημένοι» είναι αυτοί που στηρίζουν την ΕΕ, το ΔΝΤ, την κοινωνία του κέρδους, όλοι αυτοί που μας λένε πως στην ζωή μας πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί, πως εδώ είναι ο «θάνατος σου η ζωή μου», πως πρέπει να ζήσουμε με ψίχουλα.

Οργάνωσε τον αγώνα σου για τα δικαιώματά σου,
διάβασε και μάθε την αληθινή ιστορία του λαού και του τόπου σου.

Διεκδικούμε την ζωή που μας αξίζει. Σήμερα είναι η δική σου σειρά. Σπάσε τα δεσμά!
Αντάρτης – κλέφτης – παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός!”

Δεν είναι λιγότερο επικίνδυνος και ψεύτης ο Γιάννης Κορδάτος από τον Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο. Και οι δύο “Καπαδόκες” ασελγούν επί της πραγματικής Ιστορίας.  Αμφότεροι είναι  στρατευμένοι, ο ένας στον εθνικισμό και ο άλλος στον σταλινισμό (καμιά σχέση με τον κομμουνισμό) και  επιχείρησαν, καθένας από τη μεριά του, να ζεύξουν την αστράτευτη ιστορία στο άρμα των ιδεοληψιών τους.

Απόδειξη  (μια από τις πολλές) της διαστρέβλωσης της πραγματικής Ιστορίας είναι  το “ιστορικό» έργο του Γιάννη Κορδάτου που αντιγράφουν στην επιστολή τους στον “΄Ελληνα μαθητή”  οι Σταλίνες  εκπαιδευτικοί.  «Εθνική η επανάσταση», λέει ο Παπαρρηγόπουλος. «Κοινωνική», απαντάει   ο Κορδάτος. Τον…  κακό σας τον καιρό!   Χαλκείς και οι δυο. Ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Η επανάσταση  του 1821 καταστρώθηκε στα ξένα κέντρα  (Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία, Αυστρία ) και είχε στόχο την ίδρυση ανεξάρτητων κρατών στα Βαλκάνια, όταν η Οθωμανική αυτοκρατορία άρχισε να διαλύεται.  Καθεμιά από τις παραπάνω δυνάμεις, ήθελε  να έχει  υπό την επιρροή της τα νέα κράτη  για την εξυπηρέτηση των δικών της συμφερόντων. Μέσα σ΄αυτό το πλέγμα, λοιπόν, των  ξένων  αλλά και των ντόπιων συμφερόντων, των ιδεοληψιών και  των φιλοδοξιών ξέσπασε η επανάσταση, που δεν είχε καμιά πεντακάθαρη  συνειδητοποίηση (εθνική, κοινωνική ή άλλη). ΄Ηταν ΟΛΑ μαζί και τίποτα ξεχωριστό.

Πάνω απ΄όλα όμως ήταν μια επανάσταση που την ετοίμασαν -ξεκίνησαν η Ρώσοι και την τελείωσαν οι Εγγλέζοι και οι Γάλλοι. Κάθε μια, όπως είπαμε, από τις Δυνάμεις αυτές,  δούλευε  για τα δικά της συμφέροντα.