ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΧΩΡΙΣ “ΓΚΕΜΠΕΛΣ”.
(ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΤΙΓΚΕΜΠΕΛΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ)
(ΕΞΩ Η ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ)
( ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ)
Τελικά , “όλα τα γουρούνια ίδια μούρη”!
___________________________
1. Ρωσία: Κλείνουν απόψε οι κάλπες -Εκλογές… χωρίς αντίπαλο για τον Πούτιν
2.Όρμπαν: Ο πάπας με ενέπνευσε να υπερασπιστώ την παραδοσιακή οικογένεια
3. Αποκλείουν οι Ταλιμπάν τα κορίτσια από τη Μ.Εκπαίδευση
4.Σάλος με το efood: Εργασιακός «Μεσαίωνας» από τους συνεταίρους του πρωθυπουργικού ζεύγους
“Συγκεκριμένα στο Διοικητικό Συμβούλιο της ONLINE DELIVERY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.», της εταιρείας efood δηλαδή, ως διευθύνων σύμβουλος εμφανίζεται ο Κωνσταντίνος Κυρκίνης. Ιδρυτής της εταιρείας και επίσης διευθύνων σύμβουλος είναι ο αδερφός του Παμίνος Κυρκίνης για τον οποίο έχουν υπάρξει ουκ ολίγα διθυραμβικά δημοσιεύματα. Με τον Κωνσταντίνο Κυρκίνη συνδέεται προσωπικά το πρωθυπουργικό ζεύγος. Συγκεκριμένα όπως είχε αποκαλύψει το documentonews.gr ο Κωνσταντίνος – Πέτρος Κυρκίνης είναι ο άνθρωπος που λειτουργεί ως βιτρίνα της κυρίας Μητσοτάκη”.
5. Γεωργιάδης: “Να πάει φυλακή η Τουλουπάκη” – Τουλουπάκη: “Χωρίς προηγούμενο κύμα ανθρωποφαγίας εισαγγελικών λειτουργών”
6. Ανθ’ ημών Γουλιμής”. Και αντί “Ιάσονα”, Μπεκατώρου και Παπαχαραλάμπους!
“Ο Τομέας Δικαιωμάτων και το Τμήματος Προσφυγικής- Μεταναστευτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία κατηγορεί την ΠτΔ ότι είναι ταυτισμένη με την ξενοφοβική πολιτική της κυβέρνησης και εκφράζουν τον έντονο προβληματισμό τους.
Ο Ιάσονας Αποστολόπουλος δεν χρειάζεται κανένα βραβείο από θεσμούς, που είναι πια απόλυτα ταυτισμένοι με την κυβερνητική πολιτική της ξενοφοβίας και του ρατσισμού.
Ο άνθρωπος αυτός με τη δράση του και έχοντας σώσει εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές, έχει ήδη κατακτήσει πολλά βραβεία στις καρδιές των δημοκρατικών πολιτών της Ελλάδας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης. Το γεγονός όμως ότι η Προεδρία της Δημοκρατίας υποχωρεί στις απαιτήσεις της ακροδεξιάς πτέρυγας της ΝΔ, η οποία μάλιστα διαφημίζει την παρέμβασή της, είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό και δεν μπορεί παρά να μας γεννά έντονο προβληματισμό, λίγο καιρό μάλιστα μετά την φωτογράφιση της ΠτΔ στο τείχος της ντροπής στον Έβρο” .
7. Αμβρόσιος: «Έχω φάρμακο και για τον κοροναϊό. Τον Μεγάλο Αγιασμό»
8. «Ας πεθάνω»: Ο Στάθης Αγγελόπουλος στην εντατική ,αλλά αρνείται το εμβόλιο
Στην εντατική του «Σωτηρία» με κορονοϊό νοσηλεύεται ο τραγουδιστής
” Ασθενής εκτός ΜΕΘ: Γιατί πήρε τη θέση μου στη ΜΕΘ ο αντιεμβολιαστής; Με ποιο δικαίωμα; Ας πάει σε ιδιωτική κλινική”
******
“Καινούριο κρασί σε παλιό ασκί δε μπαίνει”, έλεγε ο Χριστός. Το νέο κρασί είναι δυνατό. Πώς να κρατηθεί σε παλιωμένο, δερμάτινο φλασκί; Θα το σπάσει και θα χυθεί.
Ο 21 ος αιώνας εισέβαλε απαιτητικός, αλλά και υποσχετικός. Τεχνολογικά, να εξηγούμαστε. Οι περισσότεροι τομείς του πολιτισμού είχαν τρομερή εξέλιξη στους παλιότερους αιώνες (αντιστρόφως ανάλογη από εκείνη της τεχνολογίας).
΄Οχι, βέβαια, πως πήρε η τεχνολογία τη ρεβάνς. Θα χρειαστεί πολύς χρόνους. Λείπουν πολλά για να μπορούμε να μιλάμε για ρεβάνς. Μια ματιά στα…καλώδια-σαρανταποδαρούσες και το… παράπονο του κολλητού μου πως έχασε μια σχέση πολλά υποσχόμενη, αν υπήρχε μόνιμα φορτισμένη μπαταρία στο κινητό , έτσι όπως δε ήταν την ώρα που έπρεπε και δεν απάντησε στην κλήση της ανυπόμονης και “μη μου άπτου” καλής του, επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.
Από τη άλλη, όσα δεν έκανε ο άνθρωπος από τη αρχή της ζωής του στο πλανήτη και μέχρι πρόσφατα, 20-30 χρόνια πριν, τα έδωσε όλα μαζεμένα. Κυρίως το ιντερνέτ, τις εξερευνήσεις του διαστήματος, τα εμβόλια και τις μεγάλες ταχύτητες. Ελάχιστα από τα παλιά θυμίζει πια η ζωή. Κάποιοι, ας πούμε, έχουν να πιάσου στα χέρια τους “χαρτί και μολύβι” από τότε που πήγαν πρωτάκια στο Δημοτικό! Προχτές, έστειλα ένα γράμμα ταχυδρομικώς. Σκεφτόμουν πως είχα χρόνια να αγοράσω γραμματόσημο!
Η Ιστορία επιβεβαιώνει μια διαπίστωση. Σε όποια εποχή και σε όποιο τόπο οι διάφοροι τομείς του πολιτισμού (πολιτική, δίκαιο, επιστήμη, τέχνη κ.λπ) είχαν ανάπτυξη, η διεκδίκηση δικαιωμάτων του ατόμου υπήρξε καθολική ,αγωνιστική και συνήθως επιτυχής. Αλλά και ένας ανώτερος πολιτισμός στο σύνολό του προϋπέθετε και ανώτερες σφαίρες στοχασμού, υψηλότερη ποιότητα ζωής και απαιτήσεις για διασφάλιση-κατάκτηση περισσοτέρων και εξειδικευμένων ατομικών δικαιωμάτων. Με άλλα λόγια, αλλάζει η ζωή , κάποτε εντελώς και τα άτομα και ως σύνολα απαλλάσσονται από δεινά και βαρίδια κάθε είδους του παρελθόντος, αν υπάρχουν αντίστοιχες κατακτήσεις πολιτισμού.
Ακόμα και για τους πολιτισμούς στο απέραντο Διάστημα θεωρούμε δεδομένο πως αν κάποτε φτάσουν στο δικό μας πλανήτη οι φορείς του, θα είχαν, ασφαλώς, ανώτερο τεχνολογικό πολιτισμό από το δικό μας ,που δε μπορούμε με τα σημερινά δεδομένα μας να τους εξερευνήσουμε. Αλλιώς, πώς θα κατάφερναν να αναπτύξουν ταχύτητες, υψηλότερες κι από εκείνες του φωτός;
Για να σταθούμε εδώ. Γινόμαστε μάρτυρες ,νοήμονες και μη, πολίτες και οπαδοί , καθημερινά ειδήσεων ,σαν αυτές που παραθέσαμε στη αρχή με τη φωτογραφική τους επισήμανση. Και πολλές φορές με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Μετά απ΄αυτό, ερχόμαστε να διατυπώσουμε τα ακόλουθα ερωτήματα με αυτονόητες απαντήσεις:
Σε μια εποχή, που οσημέραι η ανθρωπότητα , πέρα από τις κατακτήσεις της τεχνολογίας, καταφέρει να σπάσει πολλά δεσμά του Νου, της συνείδησης, της γνώσης και να αποτάξει παθογένειες, δεινά και αρρωστήματα του παρελθόντος , φαντάζεται κανείς πως μετά από λίγα χρόνια
α.΄Ενας δικτάτορας χώρας θα μπορούσε να εξοντώνει με δηλητήριο ή να φυλακίζει εν ψυχρώ πολιτικούς του αντιπάλους , για να “πάει” μόνος του σε εκλογές;
β. ΄Ενας παλαβός (όπως όλοι οι φασίστες εθνικιστές) πρωθυπουργός, αντί να είναι είδος εξαφανισθέν , να συνεχίζει να διακηρύσσει την πίστη του σε “αρχές” που ευθύνονται για τα περισσότερα δεινά του κόσμου, όπως το το γνωστό παγκόσμια τρίπτυχο της Ακροδεξιάς “Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια”;
γ. Να ξεχωρίζουν οι Αρχές μιας κοινωνίας τους πολίτες τους σε άντρες (α΄κατηγορίας) και γυναίκες (β) και να τους στερούν τα αυτονόητα και για τους δυο δικαιώματα, όπως αυτό στη μόρφωση; ΄Η να αποφασίζου “Σαρίες” για την αξία και τα δικαιώματα του ανθρώπου με βάση τα προβλεπόμενα από τους κανόνες και τις διατάξεις ενός τέτοιου εκτρώματος-“καταστατικού χάρτη”;
δ. Η εργασιακή τύχη ενός πολίτη, μετά από αιώνες αγώνων , να βρίσκεται αποκλειστικά στα χέρια εργοδοτών τους οποίους η κυβερνητική-νομοθετική πλειοψηφική εξουσία με τις θεσμοθετήσεις της πριμοδοτεί τα συμφέροντα και τα κέρδη τους, λόγω κολεγιάς, “σεμπριάς”, αλλαξοκωλιάς και κοινωνικών ή κομματικών σχέσεων;
ε.΄Ενας υπόδικος απατεώνας, αντί να είναι φυλακή, να ασκεί καθήκοντα υπουργού και μάλιστα από τέτοια θέση να απαιτεί να είναι φυλακή μια έντιμη εισαγγελέας που αποκάλυψες τη αισχρή διαπλοκή του;
στ. Μια ανεύθυνη , ανώτατος θεσμικός φορέας να φτύνει θρασύτατα αλληλέγγυους και συνετούς αγωνιστές και να τιμά αντί για ένα τέτοιο εκπρόσωπο, ψωνισμένες και άρρωστες για δημοσιότητα και προβολή θεατρίνες που τα προσωπικά τους μετά από δεκαετίες ζητήματα, τα μετέτρεψαν σε δημόσια για να βρίσκονται στη επικαιρότητα;
ζ. Να υπάρχου ακόμα τρελαμένοι και φονταμενταλιστές παπάδες και δεσποτάδες, που θα υποκαθιστούν την επιστήμη ακόμα και σε ζητήματα “ζωής και θανάτου” στις κοινωνίες;
η. “Σκυλάς” σε καταγώγια “μπαφο-διασκέδασης” να στερεί ασφαλισμένο πολίτη από θέση στη ΜΕΘ δημόσιου Νοσοκομείου, αρνούμενος να εμβολιαστεί, χωρίς, όμως, ο ίδιος να αρνηθεί και την πανάκριβη περίθαλψη σε δημόσιο νοσοκομείο, αφού ο…τσαμπουκάς του δεν έφτανε να τον γλιτώσει από τα έξοδα της ιδιωτικής περίθαλψης;
“Τούτων ούτως εχόντων”, που λέγανε και οι παλιοί της διανόησης και με τα ιστορικά δεδομένα και τη Νομοτέλεια που μόνο η έρευνα της εμπειρίας του παρελθόντος και οι κρίσεις της επιστήμης του Θουκυδίδη μπορεί να εξασφαλίσει, καταλήγουμε σε δύο αναμενόμενους συσχετισμούς:
Στα χρόνια που έρχονται , το μοντέλο διακυβέρνησης των κοινωνιών και άσκησης της εξουσίας , όπως το πολίτευμα της λεγόμενης κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας εφάρμοσε και απέτυχε, δεν μπορεί να συνεχιστεί.
1. Αν αλλάξει, μετεξελιχθεί, μέσω της ειρηνικής και ουσιαστικής δράσης προοδευτικών κυβερνήσεων (με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης και του ρομπότ) ,αλλά με ανθρωπιστικές αρχές, οράματα επιδιώξεις (“αξία” ο άνθρωπος), τότε θα οδηγηθούμε χωρίς αίμα στο ζητούμενο: Στις μελλοντικές κοινωνίες με τα γνωρίσματα που έχουμε εδώ πολλές φορές επισημάνει: Αντιεξουσιαστικές, αταξικές, αντικαπιταλιστικές, αντικαταναλωτικές, άφυλες και άθρησκες .
3. Αν δε συμβούν αυτές οι “κοσμογονικές αλλαγές”, τότε πράγματι η “βία θα είναι η μαμή της Ιστορίας”. Η αντοχή ενός τέτοιου, “καινούριου” πια πολίτη με νέα πολιτισμικά (πολιτικά , δικαιικά, αλλά κα τεχνολογικά δεδομένα), θα έχει εξαντληθεί. Η απόφαση να αναμετρηθεί με το αισχρό παρελθόν, να μην επιτρέπει στο ελάχιστο να παίζουν “εν ου παικτοίς” μαφιόζικες ομάδες και συμμορίες εξουσίας ή δικτάτορες , ΕΙΝΑΙ ήδη δεδομένη. Και δυστυχώς ,η αντίδραση δε θα εκδηλωθεί πια μέσω της… ψήφου και του θεάτρου των εκλογών, αλλά με εργαλείο εκείνο που οι περισσότεροι σήμερα απευχόμαστε για τα παιδιά μας “αύριο”: ΤΗ ΒΙΑ!