“ΤΟΝ ΑΝΤΟΝΙ ΧΟΠΚΙΝΣ ΤΟΝ ΞΕΡΩ . ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΡΒΙΝ ΜΙΝΣΚΥ ΔΙΠΛΑ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΙΝΑΙ; “

                                  ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

1.Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα ΝΔ με πάνω από 12 μονάδες -Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι υπουργοί

Μητσοτάκης και Τσίπρας στο Μέγαρο Μαξίμου

Πηγή: iefimerida.gr

Η    καλο-ναρκο-δολαριο-λαδωμένη   μηχανή   παραπληροφόρησης  στην κυβέρνηση δυο χρόνια τώρα,  δουλεύει   στο φουλ.   Κυρίως με τη βασική αρχή του Γκεμπελισμού.:  “Επαναλαμβανόμενο ψέμα ,που   πολλοί θα το δεχτούν σιγά -σιγά  για αλήθεια”.  Μέχρι που τα συμμαχικά στρατεύματα, βέβαια,  θα  πλησιάζουν την “Καγκελαρία” ,οπότε Χίτλερ και Γκέμπελς θα τινάξουν τα εγκληματικά  μυαλά τους στον αέρα.

Η κυβέρνηση των  μαφιόζων , σε σύνολο 10 εκατομμυρίων ψηφοφόρων έχει αποδοχή  από ένα ποσοστό , λιγότερο αυτή  την ώρα του   20%.  Ούτε  “κουκί” παραπάνω.  Το βλέπουν στην εγκληματική  συμμορία  και παλεύουν “με νύχια και δόντια” να βρουν  τρόπο αυτούς που χάνουν μέσα ,  να τους φέρουν απέξω,  κυρίως με την  ακροδεξιά ψήφο των ΕλληνοΑμερικανών .

Σεισμός θα γίνει! Θα τους πάρουν με τις πέτρες, έτσι και βάλουν   σε εφαρμογή το σχέδιο νοθείας, που ετοιμάζουν.  Κι ας βογκούν  με το  ντόπιο και το   αλλοδαπό   μαύρο χρήμα  να   βάλουν  πλάτη.  Δεν θα καταφέρουν να κρατήσουν την  “παράγκα” όρθια. ΄Οπως πάντα γίνεται με τέτοιες, αισχρές  κατασκευές.

Τούτη τη φορά,  θα είναι  πολύ σκληρά τα πράγματα. Και δε θα τολμήσει πάλι ο Αλέξης να συνάψει νέα “Ομερτά” και με τον Κούλη. Εκείνη με τον Καραμανλή πληρώνουμε τώρα. Ανιστόρητη η  επιλογή του  τότε. Και με οδυνηρές συνέπειες. Και  για  τους ίδιους τους Συριζαίους, φυσικά.

 

2. Απαράδεκτο σκίτσο της Εφημερίδας των Συντακτών για τη δολοφονία του Καραϊβάζ προκαλεί αντιδράσεις

Αντιδράσεις για το σκίτσο της Εφημερίδας των Συντακτών για τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ

Πηγή: iefimerida.gr –

***

Βέβαια,  το σκίτσο δεν αναφέρεται στον εκτελεσθέντα δημοσιογράφο, αλλά στον τραλαλά πρωθυπουργό της χώρας. Κι αντίθετα, δείχνει σεβασμό στο θύμα, αφού υποδεικνύει  τον ηθικό αυτουργό  της εκτέλεσής του, τον… ανέμελο  Κούλη τους.

Ο Ράπτης  “κόβει μονέδα” με τη φυλλάδα του και τους σκουπιδοφάγους που εσθίουν  στη χωματερή του.   Θα κόλλαγε στη  διαστρέβλωση;

Η παραπληροφόρηση, το συνειδητό ψεύδος , η  απάτη είναι το ψωμί των κοντυλοφόρων. Κανείς άλλος  δε διαθέτει επίσημα, αναγνωρισμένη  άδειας εξάσκησης επαγγέλματος … απατεώνα!    Μόνο οι Γκεμπελίσκοι.  Βγάζουν  λεφτά ,αραδιάζοντας σωρό  ψέματα. Φαινόμενο και ψυχιατρικής έρευνας.

3. Πέθανε ο Θεολόγος Ψαραδέλλης – Η αιχμηρή ανάρτηση της γυναίκας του για τα ΜΜ

Πέθανε σε ηλικία 78 ετών ο Θεολόγος Ψαραδέλλης που είχε κατηγορηθεί για συμμετοχή στη «17 Νοέμβρη» αλλά απαλλάχθηκε λόγω παραγραφής.

Πέθανε ο Θεολόγος Ψαραδέλλης: Ο τροτσκιστής που κατηγορήθηκε για συμμετοχή ... | Ελλάδα Ειδήσεις

Ο Ψαραδέλλης, πατέρας δυο παιδιών και συνταξιούχος του ΙΚΑ, νοσηλευόταν διασωληνωμένος με προβλήματα υγείας στο Ερρίκος Ντυνάν”.

Σημειώνεται πως είχε συλληφθεί το καλοκαίρι του 2002 στη Χιλιαδού Ευβοίας λίγες μέρες μετά την έκρηξη βόμβας στα χέρια του Σάββα Ξηρού.

Στο μεταξύ, η γυναίκα του Θ. Ψαραδέλλη, με ανάρτησή της στο Facebook αφήνει σαφή αιχμή για μερίδα ΜΜΕ που, όπως αναφέρει: «με πρόλαβε με ιατρικές λεπτομέρειες που ακόμα και εμείς, η οικογένεια, αγνοούμε».

«Ο Θεολόγος πέθανε το απόγευμα. Ούτε από κορονοϊό, ούτε από τον εμβολιασμό. Θα ήθελα να τα γράψω μετά την κηδεία του που θα γίνει σε στενό περιβάλλον, αλλά ο ελληνικό Τύπος με πρόλαβε με ιατρικές λεπτομέρειες που ακόμα και εμείς, η οικογένεια, αγνοούμε. Χωρίς σχόλιο! Το Φθινόπωρο, το ελπίζω, θα εκδοθεί ένα βιβλίο που γράφτηκε και από τους δυο μας , όπου θα αναφέρεται μισός αιώνας πολιτικής πορείας, κοινής και χωριστά. Το βιβλίο έχει γραφτεί, λείπει μόνον ο επίλογος», τονίζει.

 

Ποιος ήταν ο Θεολόγος Ψαραδέλλης

Όπως επισημαίνει το stonisi.gr, γεννημένος σε χωριό της Θήβας όπου ο πατέρας του είχε διαφύγει στα χρόνια του εμφυλίου, κατέληξε με την οικογένεια του στην Αθήνα όπου δούλεψε ως τυπογράφος. Μέλος του τροτσκιστικού κινήματος από τα χρόνια της Νεολαίας Λαμπράκη ήταν ένας από τους επικεφαλής του Διεθνιστικού Κομμουνιστικού Κόμματος, ενώ ανέπτυξε έντονη αντιδικτατορική δράση.

Τον Ιούλιο του 1970 συνελήφθη από το καθεστώς των Συνταγματαρχών και καταδικάστηκε σε πολυετή κάθειρξη. Δραπέτευσε όμως και επέστρεψε στη Μυτιλήνη. Με μια βάρκα έφυγε από το λιμάνι της Παναγιούδας για την Τουρκία. Εκεί όμως συνελήφθη από τις τουρκικές αρχές και κλείστηκε σε στρατόπεδο προσφύγων. Και πάλι όμως δραπέτευσε και πέρασε στη Βουλγαρία.

Το εκεί καθεστώς τον συνέλαβε και τον επέστρεψε στην Ελλάδα όπου δικάστηκε και καταδικάστηκε μένοντας στη φυλακή. Το 1973 αφέθηκε ελεύθερος λόγω προβλημάτων υγείας και διέφυγε στο Παρίσι. Στα χρόνια μετά την πτώση της Χούντας ο θεολόγος Ψαραδέλλης εργάστηκε επιμελούμενος καλλιτεχνικές εκδόσεις ενώ πάντα ήταν ο «θεωρητικός» του τροτσκιστικού κινήματος. Μετά την αθώωση του είχε αποσυρθεί στο εξοχικό του σπίτι στη Χιλιαδού της Εύβοιας ενώ δεν μίλησε ποτέ για την πολυτάραχη ζωή του.

****

Ο Θεολόγος! ΄Ενας-ένας φεύγουν οι “άλλοι  άγιοι”  για το δικό τους “Παράδεισο”. Κάτι λίγοι απόμειναν.

Ζήσαν σε “πέτρινα χρόνια”.  “Τράβηξαν  των παθών  τους   τον τάραχο”.  Και  τα αψήφησαν.  Σαν να πήγαιναν σε πανηγύρι.   “Πάντα όταν  χαμογελούσαν ένα χελιδόνι έφευγε  μέσα από τα άγρια γένια τους”.

Σε  προσθέτουμε κι εσένα ,  Θεολόγο Ψαραδέλλη  στο συναξάρι των  “Αγίων”.

 

4.Να πώς προσπαθεί ο Πούτιν να ελέγξει το ίντερνετ στη Ρωσία

Ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν

Οι αντικυβερνητικές διαδηλώσεις που οργανώθηκαν τον περασμένο Ιανουάριο και Φεβρουάριο μέσω Facebook και του κοινωνικού δικτύου Vkontakte κατά της σύλληψης του Αλεξέι Ναβάλνι προκάλεσαν έντονη ανησυχία στον Βλαντίμιρ Πούτιν και στάθηκαν η νέα αφορμή για την προσπάθειά του να θέσει υπό έλεγχο το Ίντερνετ στη Ρωσία.

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι κατέβηκαν στους δρόμους πάνω από 100 πόλεων ζητώντας να αφεθεί ελεύθερος ο ηγέτης της αντιπολίτευσης, το βίντεο του οποίου στο YouTube για το «παλάτι του Πούτιν» στη Μαύρη Θάλασσα δέχθηκε εκατομμύρια επισκέψεις. Ο Ναβάλνι καταδικάστηκε τελικά, ως γνωστόν, στις 2 Φεβρουαρίου σε δύο χρόνια και οκτώ μήνες φυλάκιση για παραβίαση των όρων αναστολής από προηγούμενη -πολιτικά υποκινούμενη, όπως ο ίδιος κατήγγειλε – καταδίκη του το 2014 για «υπεξαίρεση».

****

«Επί Ασπαλάθων…»

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ποίημα του Σεφέρη και δημοσιεύτηκε στο Βήμα (23-9-71) τρεις μέρες μετά το θάνατό του στην περίοδο της δικτατορίας. Το ποίημα βασίζεται σε μια περικοπή του Πλάτωνα (Πολιτεία 614 κ.ε.) πον αναφέρεται στη μεταθανάτια τιμωρία των αδίκων και ιδιαίτερα του Αρδιαίου. Ο Αρδιαίος, τύραννος σε μια πόλη της Παμφυλίας, ανάμεσα σε άλλες ανόσιες πράξεις είχε σκοτώσει τον πατέρα του και τον μεγαλύτερο αδερφό του. Γι’ αυτό και η τιμωρία του, καθώς και άλλων τυράννων, στον άλλο κόσμο στάθηκε φοβερή. ‘Οταν εξέτισαν την καθιερωμένη ποινή που επιβαλλόταν στους αδίκους και ετοιμάζονταν να βγουν στο φως, το στόμιο δεν τους δεχόταν αλλά έβγαζε ένα μουγγρητό. «Την ίδια ώρα άντρες άγριοι και όλο φωτιά που βρίσκονταν εκεί και ήξεραν τι σημαίνει αυτό το μουγγρητό, τον Αρδιαίο και μερικούς άλλους, αφού τους έδεσαν τα χέρια και τα πόδια και το κεφάλι, αφού τους έριξαν κάτω και τους έγδαραν, άρχισαν να τους σέρνουν έξω από το δρόμο και να τους ξεσκίζουν επάνω στ’ ασπαλάθια και σε όλους όσοι περνούσαν από εκεί εξηγούσαν τις αιτίες που τα παθαίνουν αυτά και έλεγαν πως τους πηγαίνουν να τους ρίξουν στα Τάρταρα». (Πλ. Πολιτεία 616).

Ήταν ωραίο το Σούνιο τη μέρα εκείνη του Ευαγγελισμού
πάλι με την άνοιξη.
Λιγοστά πράσινα φύλλα γύρω στις σκουριασμένες πέτρες
το κόκκινο χώμα κι ασπάλαθοι*
5 δείχνοντας έτοιμα τα μεγάλα τους βελόνια
και τους κίτρινους ανθούς.
Απόμακρα οι αρχαίες κολόνες, χορδές μιας άρπας αντηχούν
ακόμη…
Γαλήνη.
— Τι μπορεί να μου θύμισε τον Αρδιαίο εκείνον;
Μια λέξη στον Πλάτωνα θαρρώ, χαμένη στου μυαλού
10 τ’ αυλάκια·*
τ’ όνομα του κίτρινου θάμνου
δεν άλλαξε από εκείνους τους καιρούς.
Το βράδυ βρήκα την περικοπή:*
«τον έδεσαν χειροπόδαρα» μας λέει
15 «τον έριξαν χάμω και τον έγδαραν
τον έσυραν παράμερα τον καταξέσκισαν
απάνω στους αγκαθερούς ασπάλαθους
και πήγαν και τον πέταξαν στον Τάρταρο, κουρέλι».
Έτσι στον κάτω κόσμο πλέρωνε τα κρίματά του
20 ο Παμφύλιος Αρδιαίος ο πανάθλιος Τύραννος.
31 του Μάρτη 1971

Εγγύς το τέλος και του Ρώσου τυράννου -τέρατος.

5. Μπάιντεν αναιρεί Τραμπ και στέλνει επιπλέον στρατιώτες στη Γερμανία

Μπάιντεν αναιρεί Τραμπ και στέλνει επιπλέον στρατιώτες στη Γερμανία

Φαίνεται, όμως τώρα,  που το φιλαράκι του ο Τραμπ  δεν του βάζει πια  πλάτες, θα φάει τα μούτρα του. Μάλλον,  δεν αστειεύεται  ο Μπάιντεν.
Κι αυτή  είναι  χαρμόσυνη είδηση. Πρώτα  για το ρώσικο λαό , που εν γνώσει ή εν αγνοία του  ζει  σε   επονείδιστη  τυραννία κα έσχατη εξαθλίωση. Κυρίως ,ηθική.

6. Ο Άντονι Χόπκινς έγραψε ιστορία στα βρετανικά βραβεία BAFTA χθες, καθώς έγινε ο γηραιότερος άνδρας στην ιστορία που κατακτά το βραβείο Καλύτερου ηθοποιού.

Η Sharon Stone μιλάει για την ταινία «Βασικό Ένστικτο» - Freegossip

Pulp Fiction ? ταινιες || cinemagazine.gr

Marvin Minsky, Pioneer in Artificial Intelligence, Dies at 88 - The New York Times

Μάρβιν Λη Μίνσκυ.

 

 

“Ο 83χρονος βετεράνος του κινηματογράφου, ο οποίος ήταν υποψήφιος για BAFTA ξανά το 2008, κατέκτησε το βραβείο για την εξαιρετική ερμηνεία του στην ταινία «Ο πατέρας», νικώντας τον Τσάντγουικ Μπόζμαν. Ωστόσο, παρά την ιστορική νίκη, ο Άντονι Χόπκινς δεν εμφανίστηκε μέσω Zoom στην εικονική τελετή και αργότερα αποκάλυψε ότι εκείνη την ώρα ζωγράφιζε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διαμένει στην Ουαλία”

****

Η Τέχνη είναι άτιμο πράμα. ΄Η του ύψους ή του βάθους. Μια  εξαίσια  μουσική, ένας καταπληκτικός πίνακας,  ένα δουλεμένο ταλαντούχου  συγγραφέα   λογοτεχνικό κείμενο,  ένα απαράμιλλο  κινηματογραφικό έργο είναι το…ύψος. Και το βάθος;  Χάος μέγα.

Και δυστυχώς  είμαστε υποχρεωμένοι να παραδεχτούμε πως τα προϊόντα της “Τέχνης”  (με εισαγωγικά πια) για πέταμα στα “Τάρταρα”, είναι τα απείρως περισσότερα.  Ειδικά στον κινηματογράφο και τη λογοτεχνία.

Λογικό να συμβαίνει το ίδιο, στις αυτές αναλογίες και με τους υπηρέτες της τέχνης. Οι περισσότεροι  “καλλιτέχνες”  πέρα από sui generis (διαβάζεται και  “ψώνια”) δεν είναι απλώς  γραφικοί, αχρείαστοι και σκουπιδο….ποιητές.    Είναι και άκρως επικίνδυνοι

Στις μελλοντικές κοινωνίες που η Φύση θα έχει τον πρώτο λόγο, μη νομίσετε πως ο…καπιταλιστής θα είναι  ο πρώτος που θα ριχτεί στο “λάκκο των λεόντων” και θα  αποβληθεί κακήν κακώς, ως  “αποσυνάγωγος”   από εκείνες  τις κοινότητες.  Πρώτους επί “Ασπαλάθων”  θα πετάξουν τους δημοσιογράφους, τους καλλιτέχνες και τους παπάδες. Επειδή, ακριβώς , τούτοι είναι οι φορείς και συντηρητές  της παθογένειας  των κοινωνιών, όπως  τις συναντάμε σήμερα. Διδάσκουν “ήθος”  τούτοι, ,τρόπο ζωής, αξίες ,αρχές. Γίνονται πρότυπα μίμησης, περνούν μηνύματα, στερεότυπα,   επαγγελματίες προπαγανδιστές  μια αφύσικης, παράλογης, εξωφρενικής ζωής.

΄Εχετε την εντύπωση ,δηλαδή,  πως εκείνες ο κοινωνίες θα επέτρεπαν ή θα χρειάζονταν, όπως οι σημερινές,  έναν    ‘ Αντονι Χόπκινς,  ως  περίφημο  κανίβαλο, ψυχίατρο Hannibal Lecter σε   αυτό το   με   5 όσκαρ (!) κινηματογραφικό σκουπίδι  “Η  σιωπή των αμνών”; Τότε θα συνεχίζαμε να μιλάμε για αφύσικες κοινωνίες,  αν  τους ήταν  απαραίτητοι ο  Κουέντιν  Ταραντίνο και η Σάρον Στόουν. 

 Και δε χρειάζεται να επιστρατεύσουμε πολλά κα σοβαρά επιχειρήματα για να αποδείξουμε γιατί και πώς   το 70/80%   των προϊόντων  της  βιομηχανίας θεάματος  είναι σκουπιδοπαραγωγή . Φτάνει μια απλή και κατανοητή ερώτηση.  Τι προσέφεραν, σε τί έκαναν  τη ζωή καλύτερη  οι Μάλον  Μπράντον , οι  Μέλινιν Μονρόε,  οι  Αλέν  Ντελόν ;   Προχώρησαν τον  πολιτισμό πιο πέρα;   Δίδαξαν ήθος  και συμπεριφορά ζωής; ΄Εγιναν πρότυπα  υγιούς ζωής που αξίζει να  προτρέψεις να την ακολουθήσουν και τα παιδιά σου;   

Σε κοινωνίες αφύσικες  σαν τις δικές μας είναι απολύτως κατανοητό γιατί το “φυτό” στον καναπέ απέναντι από το αποχαυνωτικό κουτί της tv  αναρωτιέται  με αποστροφή και καταφρόνια .       “Τον ΄Αντονι Χόπι  τον ξέρω. Και παραδίπλα τον Μαραντόνα.   Αλλά, αυτός δίπλα στη ΦΩΤΟ με τη λεζάντα Μάρβιν Λη Μίνσκυ, ποιος σκατά είναι ,ρε, γαμώτο; Τον ξέρει η μάνα του;”