Τα παιδιά του σήμερα, μπροστά σε έναν υπολογιστή του ’70 – Η απόλυτα ξεκαρδιστική συνάντηση
Κάποτε υπήρξε ένα πολύτιμο εργαλείο που ξεπερνούσε τη φαντασία. Σήμερα όμως, τέσσερις δεκαετίες αργότερα, αποτελεί ένα άχρηστο αντικείμενο. Τουλάχιστον σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν οι πιτσιρικάδες που ήρθαν αντιμέτωποι με έναν υπολογιστή της δεκαετίας του ’70.
Πρόκειται για το νέο βίντεο της σειράς «Kids React». Αφού οι μπόμπιρες προσπάθησαν σε προηγούμενα επεισόδια να εξοικειωθούν με αντικείμενα που δεν αναγνώριζαν, όπως το walkman, αυτή τη φορά τους έβαλαν μπροστά σε έναν… παλαιολιθικό υπολογιστή, το Apple II. Και εκεί ξεκίνησε μία ξεκαρδιστική προσπάθεια των παιδιών του σήμερα να «συνεννοηθούν» με το δημιούργημα της προϊστορίας της τεχνολογίας.
Οι απορίες τους έπεφταν «βροχή». Από το πού μπορεί να βάλει κανείς ένα τόσο τεράστιο υπολογιστή αν δεν έχει γραφείο, μέχρι το γιατί κάνει τόσο θόρυβο αυτό το μηχάνημα. Το να το θέσουν σε λειτουργία αποδείχθηκε μία πρόκληση, ενώ οι πιτσιρικάδες έψαχναν το ποντίκι- δεν υπήρχε- και ρωτούσαν πώς μπαίνει κανείς στο διαδίκτυο. Από τις πιο απολαυστικές αντιδράσεις ήταν εκείνη ενός κοριτσιού μόλις άκουσε ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε ίντερνετ. «Και πώς έκαναν τις εργασίες για το σχολείο;», ρώτησε εμβρόντητη.
Πρόκειται για το νέο βίντεο της σειράς «Kids React». Αφού οι μπόμπιρες προσπάθησαν σε προηγούμενα επεισόδια να εξοικειωθούν με αντικείμενα που δεν αναγνώριζαν, όπως το walkman, αυτή τη φορά τους έβαλαν μπροστά σε έναν… παλαιολιθικό υπολογιστή, το Apple II. Και εκεί ξεκίνησε μία ξεκαρδιστική προσπάθεια των παιδιών του σήμερα να «συνεννοηθούν» με το δημιούργημα της προϊστορίας της τεχνολογίας.
Οι απορίες τους έπεφταν «βροχή». Από το πού μπορεί να βάλει κανείς ένα τόσο τεράστιο υπολογιστή αν δεν έχει γραφείο, μέχρι το γιατί κάνει τόσο θόρυβο αυτό το μηχάνημα. Το να το θέσουν σε λειτουργία αποδείχθηκε μία πρόκληση, ενώ οι πιτσιρικάδες έψαχναν το ποντίκι- δεν υπήρχε- και ρωτούσαν πώς μπαίνει κανείς στο διαδίκτυο. Από τις πιο απολαυστικές αντιδράσεις ήταν εκείνη ενός κοριτσιού μόλις άκουσε ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε ίντερνετ. «Και πώς έκαναν τις εργασίες για το σχολείο;», ρώτησε εμβρόντητη.