ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

 

1. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΣΥΛΟΥ
Συνελήφθη ο Τούρκος αξιωματικός -Τον μετέφεραν στο Αλλοδαπών
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

 

Ανατροπή στην υπόθεση της χορήγησης ασύλου στον Τούρκου αξιωματικό.

Το Διοικητικό Εφετείο έκανε δεκτό το αίτημα για προσωρινή αναστολή της διαδικασίας χορήγησης ασύλου για λόγους δημοσίου συμφέροντος αλλά και για λόγους συμφέροντος του ίδιου του Τούρκου αξιωματικού, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση.

Στην απόφαση υπάρχει ο όρος «να απέχει η Διοίκηση από κάθε ενέργεια σκοπούσα στην εξαναγκασμένη αναχώρηση του Τούρκου από τη χώρα». Αυτό σημαίνει πως η χώρα δεν μπορεί να τον εκδώσει.

Τα σύγχρονα Συντάγματα και οι νόμοι, τουλάχιστον στη Δύση,    διασφαλίζουν επαρκώς τα ανθρώπινα δικαιώματα,ακόμα και σε καθεστώτα που δε διακρίνονται για την προσήλωση και το σεβασμό τους σ΄αυτά.  Το πρόβλημα ,όμως, είναι  πως οι επιφορτισμένοι να ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν τους νόμους, για να απονέμουν σωστή δικαιοσύνη, όχι μόνο  παραβιάζουν, πολλές φορές ακόμα και συνταγματικές επιταγές, αλλά το χειρότερο είναι πως οι τέτοιοι δράστες  δε λογοδοτούν σχεδόν ποτέ .  Το αποτέλεσμα είναι η ατιμωρησία,  να τους αποθρασύνει ακόμα περισσότερο.

Οι δικαστές στα περισσότερα καθεστώτα είναι στην ουσία “κράτος εν κράτει.”΄Η, καλύτερα και δικαιότερα, είναι  το… παρακράτος. Πέρα από τη διαφθορά και τη διαπλοκή τους με την πολιτική εξουσία, όταν τη χρειάζονται, δεν είναι λίγες οι φορές που την  υποκαθιστούν ή λειτουργούν σαν οι δικαστές να είναι οι εκλεγμένοι από το λαό και όχι οι εκάστοτε  κυβερνήσεις. Παραδείγματα πρόσφατα οι  κατάπτυστες αποφάσεις του ΣτΕ, το οποίο έχει αλωθεί σήμερα από μια ομάδα επίορκων δικαστών (“πέμπτη φάλαγγα”), υπήκουσα στις εντολές του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η σημερινή απόφαση του Διοικητικού Εφετείου να παραβιάσει το Σύνταγμα και τους διεθνείς κανόνες και να προχωρήσει στην άρση του δικαιώματος ασύλου στον Τούρκο στρατιωτικό, είναι άλλη μια απόδειξη των πολιτικών-κομματικών σκοπιμοτήτων που εξυπηρετεί το δικαστικό κράτος. Τούτη τη φορά,  υπέρ της κυβέρνησης.

Μάλιστα με θράσος στην επαίσχυντη απόφαση υπάρχει ο όρος  “να απέχει η Διοίκηση από κάθε ενέργεια σκοπούσα στην εξαναγκασμένη αναχώρηση του Τούρκου από τη χώρα». Δηλαδή, με απόλυτη ψυχρότητα παραδέχεται η δικαστίνα  που εξέδωσε την παραπάνω απόφαση πως υπάρχει σκοπιμότητα στην κρίση της κι αυτή δεν είναι άλλη από το…δημόσιο συμφέρον! Γι΄αυτό το εντελώς σκοτεινό, ακαθόριστο και φυσικά πονηρό “δημόσιο συμφέρον”   και επ΄όνοματί του  γίνονται χρόνια τώρα  οι πιο αισχρές συναλλαγές και οι παραβιάσεις συνταγματικών αρχών και νόμων.

 Η σημερινή μέρα είναι ημέρα ντροπής για την ελληνική δικαιοσύνη. Αλλά είναι τόσες πολλές, οι περισσότερες ημέρες, του χρόνου, που εισπράττουν η πολιτική και η δικαιοσύνη τέτοιες  σκληρές  κριτικές ,ώστε και τούτη  η απόφαση να σταματήσουν οι διαδικασίες χορήγησης πολιτκού ασύλου στον Τούρκο στρατιωτικό που το ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ,  δεν πρόκειται στο παραμικρό να επηρεάσει ούτε την κυβερνηση, που ξεκίνησε το θέμα με την αγωγή της  ούτε   τους δικαστές που υποτάχτηκαν στην κυβερνητική επιταγή.

Ας είναι. Καλό για μας τους συνειδητοποιημένους πολίτες,να “σκάβουν το λάκκο” τους οι εξουσίες και  να “πριονίζουν το κλαρί που στέκονται”.

2. FAZ: Γιατί οι Παλαιστίνιοι επιτίθενται στον Ελληνα Πατριάρχη Ιεροσολύμων, Θεόφιλο Γ’
Φωτογραφία: Eurokinissi

Μακροσκελές άρθρο για την κατάσταση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την οργή των Παλαιστινίων, όπως αυτή εκδηλώθηκε τις μέρες των εορτών με αυγά και διαδηλώσεις εναντίον του Πατριάρχη Θεόφιλου ΙΙΙ, φιλοξενεί η Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Αιτία η πώληση γης που κατέχει το ίδιο σε αστρονομικές τιμές. Ο αρθρογράφος φέρνει ως παράδειγμα την πώληση 240 διαμερισμάτων στην κεντρική συνοικία της πόλης Γκιβάτ Ορανίμ για 3,3 εκατομ. δολάρια σε ανώνυμους επενδυτές από τις Παρθένους Νήσους. Φιλοξενεί δηλώσεις του ειδικού σε θέματα ακινήτων, δικηγόρου Ελίας Χούρι, ο οποίος αναφέρει ότι η ακίνητη περιουσία του Πατριαρχείου δεν είναι ιδιοκτησία του Θεόφιλου, αλλά αποκτήθηκε ανά τους αιώνες από την παλαιστινιακή χριστιανική κοινότητα και δόθηκε υπό τη μορφή καταπιστεύματος στην εκκλησία για να διατηρηθεί η παρουσία των χριστιανών στην Αγία Πόλη. Σύμφωνα με τον Χούρι ο Πατριάρχης συμπεριφέρεται «χειρότερα και από τη μαφία».

Το δημοσίευμα ρίχνει ευθείες βολές και στον τρόπο διοίκησης του Πατριάρχη, κυρίως ότι δεν αφήνει μέλη της κοινότητας να ελέγξουν την οικονομική διαχείριση των εσόδων από τα εκατομμύρια των πιστών κάθε χρόνο, που με τον οβολό τους ανάβουν κερί στον Πανάγιο Τάφο. Τα χρήματα δεν πηγαίνουν στο Πατριαρχείο, αλλά σε αυτούς που το διοικούν, όπως καταγγέλλει ο Χανάν Καρκάρ, μέλος της χριστιανικής κοινότητας στη Βηθλεέμ. «Θέλουν να κάνουν τις δουλειές μόνοι τους και να κάνουν τη δική τους ζωή» δηλώνει χαρακτηριστικά στον γερμανό δημοσιογράφο.

Το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων είναι ο μεγαλύτερος κάτοχος ακίνητης περιουσίας μετά το κράτος του Ισραήλ. Η Βουλή, το Ανώτατο Δικαστήριο, το Ισραηλινό Μουσείο και η κατοικία του πρωθυπουργού έχουν χτιστεί σε γη του Πατριαρχείου, ενώ στην Ανατολική Ιερουσαλήμ το 37% των ακινήτων ανήκει στο Πατριαρχείο. Η εφημερίδα κάνει αναφορά σε μια από τις τελευταίες πωλήσεις γης του Θεόφιλου. Πρόκειται για 43 εκτάρια στην Καισάρεια, κοντά στη Μεσόγειο τα οποία πωλήθηκαν έναντι ενός εκατομ. δολαρίων στο κράτος του Ισραήλ. Σε αυτή την περιοχή βρίσκονταν ένα εθνικό πάρκο και ένα ρωμαϊκό αμφιθέατρο. Τον περασμένο Αύγουστο μάλιστα ισραηλινό δικαστήριο επικύρωσε την πώληση δύο ξενοδοχείων το 2004 κοντά στην πύλη Τζάφα στην παλαιά πόλη σε μιαν οργάνωση Εβραίων εποίκων με τη βοήθεια μεσαζόντων.

Ο πανάθλιος αυτός ιερωμένος μετά την κρίση που πέρασε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων με  τον Ειρηναίο τον Α΄ , εξελέγη Πατριάρχης στις 22 Αυγούστου 2005 . Στην υπόθεση Ειρηναίου, πριν την εκλογή του Θεόφιλου Γ, έχουμε και την εμπλοκή του περίφημου Απόστολου Βαβύλη, τον οποίο χρησιμοποίησε τότε κατά κόρον ο αισχρός Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ,για να τον πετάξει μετά στα σκουπίδια σα  στημένη λεμονόκουπα. Ας θυμηθούμε από το ΒΗΜΑ εκείνα τα γεγονότα:

* H ταυτότητα

Απόστολος-Παύλος Φωκάς. Αθήνα, 1960. Τόπος και έτος γέννησης. Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται σε δελτίο ταυτότητας το οποίο εξέδωσε το Αστυνομικό Τμήμα Καπανδριτίου βάσει πλαστών πιστοποιητικών που είχε προσκομίσει εκεί το 2000. Ο Βαβύλης-Φωκάς δήλωσε ψευδώς ότι πρώτη φορά αιτείται έκδοσης αστυνομικής ταυτότητας γιατί ως τότε κατοικούσε στο Ζαΐρ και ότι πλέον διαμένει μόνιμα στην περιοχή της Ιπποκρατείου Πολιτείας… Σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία για πλαστογραφία από τη Διεύθυνση Ασφαλείας Αττικής, που διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία το 2002 και προσδιορίστηκε δικάσιμος στο Δ’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών στις 14 Απριλίου 2005.

Εδώ Απόστολος, εκεί Βαβύλης, να ο Φωκάς με διαβατήριο και την πλαστή ταυτότητα να αλωνίζει στα Ιεροσόλυμα από το 2000. Είναι παρών την ημέρα ενθρόνισης του κ. Ειρηναίου ως Πατριάρχη Ιεροσολύμων, σε ρόλο φρουρού του στην πομπή που τον ακολουθεί – Αύγουστος 2001. Από κοντά και ο απόστρατος ταξίαρχος της αστυνομίας Γιάννης Τριανταφυλλάκης και ο Αρχιμανδρίτης κ. Νικόλαος-Νικόδημος Φαρμάκης. Εμφανίζεται συχνά – πυκνά στους διαδρόμους του εκεί Πατριαρχείου. Από πού και ως πού εκεί;

Ο Βαβύλης-Φωκάς σε ένορκη βεβαίωση (Φεβρουάριος 2004), που κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ, ισχυρίζεται ότι η γνωριμία του με τον κ. Ειρηναίο έγινε τον Ιανουάριο του 2001, στο γραφείο του Αρχιεπισκόπου στην Αθήνα, όπου του εξέφρασε την πρόθεσή του να μεταβεί στα Ιεροσόλυμα για να βοηθήσει στην προεκλογική καμπάνια για την πατριαρχική εκλογή. Επαναλαμβάνει ότι ο κ. Χριστόδουλος του είχε δώσει συστατική επιστολή και σημειώνει ότι ο σημερινός Πατριάρχης τον χρησιμοποίησε για να αντιμετωπίσει τον αντίπαλό του στην πατριαρχική εκλογή, Μητροπολίτη Βόστρων κ. Τιμόθεο. Λέει ότι ο κ. Ειρηναίος διένειμε φωτογραφίες του κ. Τιμόθεου με σεξουαλικό περιεχόμενο, που ήταν προϊόν ηλεκτρονικού φωτομοντάζ. Αναφέρει το όνομα του Γιόσι Γκέρσον – «προσωπικά τον συνέστησα στον Πατριάρχη» λέει -, ο οποίος δήλωνε πως ήταν στρατηγός του ισραηλινού στρατού που εργαζόταν για τη Μοσάντ, συνεργαζόταν με τον Ειρηναίο και είχε συναντηθεί με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Τονίζει ότι ήταν δεξί χέρι του κ. Ειρηναίου κατά τον προεκλογικό αγώνα, αναφέρεται στον Γ. Τριανταφυλλάκη και στον Αρχιμανδρίτη Νικόδημο Φαρμάκη. Μάλιστα τονίζει πόσο δυσαρεστήθηκε όταν διάβασε ένα υπόδειγμα επιστολής προς τον Αραφάτ, το οποίο έγραψε ο κ. Ειρηναίος, ο οποίος παρουσίαζε τον εαυτό του ως φίλο των Παλαιστινίων.
ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ Βαριά άρρωστος και αδικημένος

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίος αρνείται πλήρως τους ισχυρισμούς του Βαβύλη, διαψεύδει ότι είχε οποιαδήποτε σχέση μαζί του, όπως και με τον Γιάννη Τριανταφυλλάκη, και διά του πληρεξουσίου δικηγόρου του κατηγορεί τον Μητροπολίτη Βόστρων κ. Τιμόθεο, συνυποψήψιό του στην πατριαρχική εκλογή, ως ενορχηστρωτή της επίθεσης εναντίον του. Επίσης η Αρχιεπισκοπή της Αθήνας διέψευσε ότι ο κ. Χριστόδουλος απέστειλε επίσημα ή ανεπίσημα οποιονδήποτε για να συμβάλει στην εκλογή του κ. Ειρηναίου. Με το όνομα πατήρ Ραφαήλ-Απόστολος Αναγνωστάκης εμφανίζεται ο Βαβύλης πριν από τρία χρόνια ως μέλος της αντιπροσωπείας του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων – μαζί με τον Αρχιμανδρίτη Νικόλαο-Νικόδημο Φαρμάκη – σε Διαθρησκειακή Συνάντηση που διοργάνωσε το Βατικανό το 2002 στην Ασίζη. Τελικά η παρουσία τής αντιπροσωπείας ματαιώθηκε.

Με το όνομα πατήρ Ραφαήλ Γρηγοριάτης είχε εμφανιστεί την ίδια χρονιά ως κληρικός στη Νομαρχία Αχαΐας.

Ο Βαβύλης την προηγούμενη Πέμπτη, με επιστολή του προς τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ανέφερε ότι είναι βαριά άρρωστος, στα πρόθυρα του θανάτου, και αδικημένος. Ισχυρίστηκε ότι για το διεθνές ένταλμα σύλληψης έμαθε το 2000. Στοιχεία εμφανίζονται συνεχώς στα MME, επιστολές πέφτουν βροχή, πληροφορίες βγαίνουν συνεχώς στον αέρα… Θα συντεθεί κάποτε το παζλ με το πραγματικό πρόσωπο του Βαβύλη;

(http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164175)

3. ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ
Χριστόδουλος Ξηρός: Γιατί έβαλα φωτιά στο κελί μου
Ο Χριστόδουλος Ξηρός (Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ)

τους λόγους για τους οποίους έβαλε φωτιά στο κελί στο οποίο κρατείται αναφέρεται ο Χριστόδουλος Ξηρός σε κείμενό του που δημοσιεύθηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Το μέλος της «17 Νοέμβρη» αναφέρει ότι το Πειθαρχείο των φυλακών Διαβατών, στο οποίο κρατείται, δεν είναι χώρος έκτισης ποινής και καταγγέλλει τον αρχιφύλακα ότι του επιτέθηκε όταν εκείνος έβαλε φωτιά ως διαμαρτυρία, όπως αναφέρει για «απάνθρωπη μεταχείριση».

Ο Χριστόδουλος Ξηρός κάνει απεργία πείνας από εκείνη την ημέρα, την 23η Δεκεμβρίου, με αίτημα να απομακρυνθεί από τον αρχιφύλακα.

Αναλυτικά το κείμενο του Χριστόδουλου Ξηρού:

«Για τρία χρόνια, από το Γενάρη του 15 , κρατούμαι σε διάφορες φυλακές, σε απόλυτη απομόνωση – ο μόνος κρατούμενος στη χώρα χωρίς κανένα δικαίωμα. Τα τελευταία 2 από αυτά κρατούμαι στο πειθαρχείο των φυλακών Διαβατών.
Το πειθαρχείο δεν είναι χώρος έκτισης της ποινής αλλά τιμωρίας και ο νόμος απαγορεύει ρητά την κράτηση σε αυτό για πάνω από 10 ημέρες.
Αφού επι 2 χρόνια εξάντλησα όλα τα μέσα , αιτήσεις, αναφορές κ.λπ., και συνάντησα παντού τείχος άρνησης , στις 23-12-17 έβαλα φωτιά στο κελί μου διαμαρτυρόμενος έμπρακτα για τη συνεχιζόμενη απάνθρωπη μεταχείριση. Μόλις συνέβη αυτό ο αρχιφύλακας Κ. Βαρσάμης μου επιτέθηκε, με ξυλοφόρτωσε (δεν ήταν πρώτη φορά που δέχτηκα επίθεση από αυτόν) και στη συνέχεια με κλείδωσε για 15 ημέρες στο ακριβώς διπλανό κελί χωρίς θέρμανση , μόνο με ένα στρώμα, μια κουβέρτα και ένα μπουκάλι νερό. Επίσης με 24ωρη παρακολούθηση και συνεχώς αναμμένα φώτα. Μου απαγόρευσε δε – παράνομα φυσικά- κάθε επικοινωνία με συγγενείς και συνηγόρους.
– ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ για όλα αυτά την ίδια ημέρα 23-12-17 ξεκίνησα απεργία πείνας με μοναδικό αίτημα την απομάκρυνσή μου από τα χέρια του βασανιστή.
Επειδή πλέον δεν μιλάμε απλά για βασανιστήρια και απάνθρωπη μεταχείριση αλλά για οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης, ρωτάμε τον υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ γιατί ανέχεται αυτήν την συμπεριφορά του φασίστα – βασανιστή αρχιφύλακα Κ.Βαλσαμη (με ιστορικό στους βασανισμούς). Μήπως τον εξυπηρετεί να κάνει τη βρώμικη δουλειά ο νέος Γκοτζαμάνης;»

Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν στις φυλακές τέτοια πράγματα στην εποχή μας. Μπορεί ένας τέτοιος αρχιφύλακας να  είναι δημόσιος υπάλληλος και να μισθοδοτείται από το δημόσιο κορβανά; Μπορεί  να βρίσκεται ακόμα στη θέση του μετά από τέτοιες  καταγγελίες;

Είμαστε αντίθετοι  και με την ιδεολογία και με τις ενέργειες του Χριστόδουλου Ξηρού. Είναι, όμως, αυτή τη στιγμή ένας άνθρωπος  στον οποίο κάποιος κρατικός λειτουργός, αν και πληρώνεται να  να κάνει σωστά τη δουλειά του, συμεριφέρεται ως βασανιστής του Μεσαίωνα.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να σιωπά, επειδή ο Χριστόδουλος Ξηρός, είναι αυτός που είναι. Μιλάμε για εντελώς απαράδεκτη και προκλητική καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων. Και μάλιστα για βασανισμούς από ανθρωποφύλακα- “ΕΣΑτζή”.

Ντροπή!

4. Μίκης Θεοδωράκης: Ολέθριες οι συνέπειες αν γίνει χρήση του όρου «Μακεδονία» από τα Σκόπια

Ολέθρια αποτελέσματα για τη χώρα μας θα έχει η χρήση του όρου Μακεδονία από τα Σκόπια υποστηρίζει ο Μίκης Θεοδωράκης/ Φωτογραφία: Eurokinissi

Ηχηρή παρέμβαση στο θέμα της διαπραγμάτευσης για το όνομα της ΠΓΔΜ κάνει ο Μίκης Θεοδωράκης σημείωνοντας ότι η χρήση του όρου «Μακεδονία» θα έχει ολέθρια αποτελέσματα για τη χώρα μας.Ο μουσικοσυνθέτης καλεί την ελληνική κυβέρνηση να παραμείνει στην εθνική γραμμή πλεύσης όπου στο όνομα της γειτονικής χώρας δεν θα περιέχεται η λέξη «Μακεδονία». Επιπλέον προειδοποιεί για κινδύνους και καλεί τον ελληνικό να εγκαταλείψει τη νάρκη στην οποία έχει περιπέσει τον τελευταίο καιρό.

Ο απόλυτος εξευτελισμός ενός πρώην αριστερού (πολλά χρόνια πριν), οποίος όχι μόνο στη δύση της ζωής του, αλλά καιρό τώρα έχει καταντήσει  αισχρός ρατσιστής και συνοδοιπόρος  των εθνικιστών της χώρας.

Ντροπή σου, Μίκη Θεοδωράκη!

5. ΑΙΣΧΡΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ

Αεροδρόμιο  ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ σήμερα.

Διαβάζω από  απόδειξη:  ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε, ΥΠΟΚ/ΜΑ  ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡ. ΑΘΗΝΩΝ. Aπό την ίδια  απόδειξη που μου χορήγησαν στο ταμείο:

  1. Πίτσα λαχανικών…..6.90  (ένα κομμάτι μεσαίου μεγέθους, 7 ολόκληρα ευρώ!)

  2. Μπύρα Heineken 330 ….3.95 ( μια μικρή μπύρα 4 ευρώ!)

  3. Σύνολο…. 10.85

 Μη λέμε πολλά. “Χωριό που φαίνεται…” 11 ολόκληρα ευρώπουλα για το τίποτα. Και να σκεφτεί κανείς πως  μια  τέτοια μπυρίτσα ,που τη χρεώνουν 4 ευρώ στο αεροδρόμιο, στο σούπερ μάρκετ τις 5 όμοιες τις αγοράζεις 4.5 ευρώ!

΄Ομως, το κράτος δεν το θεωρεί αυτό  αισχροκέρδεια, αλλά… εμπόριο. Δηλαδή,  νόμιμη απάτη!  Και έτσι συμβαίνει σε όλα τα μαγαζιά από τους  νοικοκυραίους… τίμιους εμπόρους και επιχειρηματίες.

Αυτό το κράτος λέμε πως πρέπει  να αλλάξουμε. Να το κάνουμε  “κράτος δικαίου”, μέχρι  να δημιουργήσουμε και με τη  σύναρση αυτού του  ίδιου, τις  ελεύθερες και αυτεξούσιες κοινωνίες της Νέας Εποχής.