ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

1.α.  ΜΕ ΑΒΥΣΣΑΛΕΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ! «ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ;

 

Με αβυσσαλέο ντεκολτέ έδωσε συνέντευξη στη Σάσα Σταμάτη! «Είναι φυσικά;» | Newsit.gr
Ναι, ναι… Είμαι ζουμπουρλού».

Η Σάσα Σταμάτη συνάντησε την Ραλλία Χρηστίδου στο καμαρίνι της, στο κέντρο που τραγουδάει και μίλησαν για όλα.

Η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο Fame Story, στην αμφισβήτηση που δέχτηκε λόγω της συμμετοχής της στο μουσικό talent show, ωστόσο, το βλέμμα της Σάσας τράβηξε το αβυσσαλέο ντεκολτέ της.

«Είναι φυσικά;», ρώτησε η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια για να πάρει την απάντηση: «Ναι, ναι… Είμαι ζουμπουρλού».

β .ΜΙΑ ΚΟΙΛΙΑ …ΧΡΥΣΑΦΙ!

Τις προάλλες, ανεβάσαμε εδώ την είδηση   (με αποκαλυπτική φωτογραφία) πως η σύζυγος του δήμαρχου Νικαίας στη Γαλλία ,συνόδευσε τον άντρας της στις Κάννες, με ένα ντεκολτέ που άφηνε ακάλυπτο  το πάνω μέρος του πεσμένου στήθους της.  Η ίδια και στο τουίτερ της και στους δημοσιογράφους είπε πως αυτή η παρουσία με τέτοια αμφίεση στο συγκεκριμένο  χώρο  ήταν  μια συμβολική κίνηση για να δείξει πως κάποια μέρα οι γυναίκες θα πρέπει να απαλλαγούν από τα στερεότυπα της θηλυκότητας που θέλουν τη γυναίκα  δια βίου, εκτός της λοιπής θηλυκότητας ,  να έχει και στητά, έστω και παραφουσκωμένα   με σιλικόνη,  στήθη.  ΄Οπως ακριβώς συμβαίνει και με τη γυναίκα έγκυο. ΄Οχι μόνο δεν προσβάλει την αισθητική η τεράστια κοιλιά της, αλλά είναι και χάρμα οφθαλμών!

Στην κριτική μας, δώσαμε συγχαρητήρια στην ακτιβίστρια Γαλλίδα, η οποία, επιτέλους, τόλμησε να παραστεί στο άντρο του σεξισμού και  της επίδειξης του εμπορεύσιμου γυναικείου κορμιού με τον τρόπο που το έκανε. Και διατυπώσαμε την άποψη  ότι κατάφερε    ένα  ισχυρό ράπισα στα στερεότυπα των βιοηχανιών θεάματος, μόδας,σεξισμού  και συναφών  που θέλουν το γυναικείο κρέας έτοιμο  προϊόν  να εκτεθεί  στις βιτρίνες ή τα “τσιγκέλια” προς πώλησιν  δια τας ποικίλας ανάγκας της αγοράς. (Σημείωση.  Δε συμβαίνει το ίδιο, βέβαια, με τον περιφέροντα  την  κοιλιούμπα του κύριο, διότι δεν ισχύουν τα αυτά  στερεότυπα  για το ανδρικό κρέας).

Δεχτήκαμε από τότε ως και σήμερα, πλήθος από διαμαρτυρίες   γιατί τολμήσαμε να ταχθούμε στο πλευρό της ακτιβίσρτιας, η οποία κατά την άποψη των διαμαρτυρομένων, κακοποίησε  την…ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ!  Και η σύγχρονη αισθητική, όπως είπαμε ,θέλει το εμπορεύσιμο βυζί να περιφέρεται  στητό ,έστω και  στουπωμένο  με σιλικόνι, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού.

 Και βεβαια θα δίναμε μια εξήγηση  για τις διαμαρτυρίες από κλαρινογαμπρούς και νεάζοντες μεσήλικες που εξεμάνησαν για την απρέπεια της κυρίας Δημάρχου  να προσβάλει την τρέχουσα  αισθητική. Όμως, προς μεγάλη μας έκπληξη και  λύπη, οι περισσότερες διαμαρτυρίες και πλέον επικριτικές, σκληρές ,ως υστερικές είχαν αποστολείς γυναίκες  και μάλιστα μιας κάποιας ηλικίας με σίγουρο, όπως  υποθέτουμε, πεσμένο, αν δεν είναι μπαταρισμένο,προ πολλού  στήθος.

 Λίγες ημέρς μετά τα δρώμενα που περιγράψαμε,   να και  απάντηση στην Ελλάδα, όπως την είδαμε στα μανταλάκια των περιπτέρων κρεμασμένη,  προκλητική, καθαρή, μη επιδεχόμενη  αμφισβήτηση και ερωτηματικά. Η κυρία Στάση Σταμάτη, λοπόν, διαβάζουμε στα ρεπορτάζ, πήρε συνέντευξη από Ελληνίδα τραγουδίστρια,  οποία λάμπουσα  και με παρουσία, όπως ακριβώς απαιτούν τα πρότυπα…αισθητικής  της βιοηχανίας του σεξισμού , με πρώτη  εκέινη της “τσόντας”, αποκατέστησε επιτέλους την ταραχθείσα  ισορροπία από την…΄Υβριν που διέπραξε η κυρία δημάρχου-ακτιβίστρια  στη Γαλλία.

 Το ανοσιούργημα  της  γυναίκας  στις Κάννες  να παραβεί τους κανόνες αισθητικής (διάβαζε εμπορίου) και να τολμήσει  να παρουσιαστεί στο “κόκινο χαλί”  με πεσμένο βυζί, δέχτηκε πλήθος επικρίσεων τουλάχιστον στη δική μας δημοσίευση. Γι αυτό  και εμείς σπεύσαμε να επανορθώσουμε το ολίσθημά μας σήμερα, να αποκαταστήσουμε την τάξη ,  επιλέγοντας να  ανεβάσουμε τη ζουρμπουλού τραγουδίστρια  που έλαψε στη συνέντευξη  με τις   πλούσιες  στηθόμπαλες (η αποκαλυπτική φωτογραφία δια του λόγου το αληθές) ,  προς δόξαν της αισθητικής , που κακοποίησε η δημαρχίνα στη Γαλλία  (“γρια κατσίκα” στο σχολιασμό ηλικιωμένης κυρίας!) . “Θου,Κύριε…”!

(Ώρα 17.43)

 

2. Σχίσμα: Η Εκκλησία της Ρωσίας κόβει τους δεσμούς της με το Πατριαρχείο
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος (δεξιά) με τον Πατριάρχη της Μόσχας Κύριλλο (αριστερά) -AP Photo/Lefteris Pitarakis

 

΄Εγινε τέτοιο φοβερό…ιστορικό  γεγονός; Πρέπει να το διασώσουμε για να ξεκαρδίζονται στα γέλια οι γενιές που έρχονται!

Τα ιερατεία στον κόσμο, ας το πάρουν είδηση πως βρισκόμαστε παρασάγγες μακριά από εποχές που ένα σχίσμα γινόταν ιστορικός γεγονός και μάλιστα υψίστης σημασίας .Σήμερα τέτοιες διενέξεις και φαγωμάρες (για συμφέροντα) μεταξύ εκκλησιών, δογμάτων  και θρησκειών, αφήνουν την πλειοψία του κόσμου παγερά αδιάφορη.

 

3. Η ΝΔ θα καταγγείλει στην ΕΕ τις απειλές ΣΥΡΙΖΑ για «φυλάκιση αντιπάλων»
Ο Αλέξης Τσίπρας και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή / Φωτογραφία: SOOC/Nikos Libertas

 

Στην Ε.Ε ξέρουν  πολύ καλά  εδώ και χρόνια το ιστορικό της χρεοκοπίας, με υπεύθυνο τον Κώστα Καραμανλή (τον είχε κατονομάσει ο ίδιος ο Μπαρόζο). Γνωρίζουν επίσης και  τις  εξαγορές  πολιτικών από τη γνωστή φαρμακοβιομηχανία της απάτης και πως οι περισσότεροι δωροδοκηθέντες ανήκουν  στη Ν.Δ. Και φυσικά οι Ευρωπαίοι πριμένουν πώς και πώς να πάνε κάποιοι φυλακή στην Ελλάδα. Και ξέρουν επίσης πως ο Κυριάκος  Μητσοτάκης απλά δημαγωγεί και θηρεύει εντυπώσεις. Στα σοβαρά, γενικώς. δεν τον παίρνουν τον “υιό”. Είναι φανερό και γνωστοί οι λόγοι.

 

4. Στημένη η κόντρα Τσίπρα-Καμμένου; Τι λένε τα κόμματα της αντιπολίτευσης
Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο ΥΠΕΘΑ Πάνος Καμμένος / Φωτογραφία: SOOC/Alexandros Michailidis

 

Πως μας διαβάζουν ανελλιπώς κόμματα και  εμπορική δημοσιογραφία, το γνωρίζουμε.(΄Εχουμε και εμείς την…ΕΥΠ μας). Από την αρχή που ξέσπασε η “κόντρα”, όταν ΟΛΗ η βιομηχανία παραπληροφόρησης μιλούσε για “λυσσαλέο  πόλεμο”  μεταξύ των δυο συνεταίρων, εμείς λέγαμε πως είναι σικέ το παιχνίδι. Σήμερα , το  ανακάλυψαν και οι άλλοι, διαβάζοντας εμάς.

Δεν πειράζει. Εμείς δεν ψοφάμε για δημοσιότητα.΄Ετσι κι αλλιώς,  τρέμουν να βάλουν την πηγή απ΄όπου κλέβουν  θέματα. Και καλώς  ποιούν.  Θα ήταν σαν να κάνανε χαρακίρι. Τους “βγάζουμε τα άπλυτά του στη φόρα”.

(΄Ωρα 20.25)