ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

“ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ”  (Χωρίς μοντάζ και ρετουσάρισμα)
1. ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ.   “ΔΥΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ  ΜΑΣΧΑΛΗ”!
2.  ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ΓΙΓΑΝΤΕΣ  ΜΕ ΠΗΛΙΝΑ ΠΟΔΙΑ.

 

3. ΚΑΙ… ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟΣ;
___________________________________________________________________
1. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Τσίπρας: Θρησκεία και πολιτισμός είναι γέφυρα επικοινωνίας για τους λαούς
Eurokinissi-ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)

Την πεποίθηση ότι θρησκεία και πολιτισμός αποτελούν γέφυρα επικοινωνίας και κατανόησης των λαών εξέφρασε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά τον χαιρετισμό του στην διεθνή διάκεψη στην Αθήνα.

«Ακόμη και σήμερα σε αυτή την πιο δύσκολη οικονομική κατάσταση για τη χώρα, νιώθουμε υποχρεωμένοι να φροντίσουμε τους πρόσφυγες που φτάνουν στις ακτές της χώρας μας», τόνισε ο κ. Τσίπρας στη διεθνή διάσκεψη «Θρησκευτικός και Πολιτιστικός Πλουραλισμός και Ειρηνική Συνύπαρξη στη Μέση Ανατολή», στο Μουσείο της Ακρόπολης για να προσθέσει: «Για αυτό ακριβώς πιστεύουμε ότι η θρησκεία και ο πολιτισμός είναι γέφυρες επικοινωνίες και κατανόησης για τους λαούς».

Οπως τόνισε ακόμη ο Πρωθυπουργός, «στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο κόσμο, η Ελλάδα είναι στο μέσον μίας κρίσης που αγγίζει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Μεσόγειο σε οικονομικό, πολιτικό γεωπολιτικό και πνευματικό επίπεδο.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει και αυτή την κρίση στην Ευρωζώνη, που θέτει αντικειμενικά το ερώτημα ποια Ευρώπη θέλουμε στο μέλλον, την Ευρώπη της αλληλεγγύης και της ανάπτυξης ή την Ευρώπη της λιτότητας και της ανισότητας».

 Αυτό το… παιδί, ο πρωθυπουργός μας, δεν ξέρω, αλλά  μου δίνει την εντύπωση του εντελώς αφιλοσόφητου, του αστόχαστου. Δε θα μπορούσε ποτέ να έχει υπάρξει, έστω προς στιγμή, ή να είναι διανοούμενος. Πέρα από “αδιάβαστος” γενικώς.

΄Οσο για το μορφωτκό του είπεδο ,είναι φανερά χαμηλό. Αλλά αυτό δε θα είχε σημασία, αν διέθετε στοχασμό, θυμοσοφία, εξοπλισμό για υπέρβαση  που δεν είναι αποκλειστικά προνόμια των μορφωμένων. Αντίθετα,είναι  πολλοί εκείνοι με πτυχία και περγαμηνές, που στερούνται   “μόρφωσης” και  παιδείας. Και άλλοι  είναι  άγονοι σε στοχασμό κα φιλοσοφική ενατένιση του κόσμου.

Είναι τέχνη, ταλέντο .Το έχεις ή δεν το έχεις, να στοχάζεσαι, να φιλοσοφείς, να ακροβατείς στις πιο απόκρημνες χαράδρες του νου και της διάνοιας. Και ο Αλέξης  Τσίπρας δεν τα αντέχει  τέτοια εξτρέμ  παιχνίδια του μυαλού. Υποφέρει από…υψοφοβία!

Κάναμε αυτές τις κρίσεις  με αφορμή τις κοτσάνες που  αμόλησε πάλι ο Αλέξης στο συνέδριο των παπάδων “(θρησκευτική διάσκεψη”).  Πολιτισμός και θρησκεία πάνε μαζί λέει ο άνθρωπος. Είναι γέφυρες επικοινωνίας των ανθρώπων!

Τί να του πεις τώρα; Πως η θρησκεία στους αιώνες   υπήρξε το απόλυτο   βαρίδι του πολιτισμού και της επιστήμης;  Και πως το “ιερατείο”  έγινε ο σιδεράς που σφυρηλατούσε  τις πιο βαριές  αλυσίδες του ανθρώπου για να του κόψει το πέταγμα στην εξέλιξη και την πρόοδο; “Ψιλά γράμματα” αυτά για τον Τσίπρα.

Πάντως, είναι σε όλα “μέσα” ο  αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ. Κοινή η διαπίστωση.  Παίζει άνετα σε όποιο ταμπλό θέλεις. Με όλους και με κανέναν. Επαναστάτης, αλλά και σφόδρα συντηρητικός. ΄Αθρησκος αλλά  “κώλος και βρακί” με το παπαδαριό. Αντιμνημονικός,  έβαλε, όμως, την υπογραφή του στο πιο σκληρό μνημόνιο. Μια αντίφαση, μια πρόκληση στο μυαλό του νοήμονα του σώφρονα.

Η Ιστορία έχει καιρό τώρα προχωρήσει στις κρίσεις της για την προσωπικότητα Τσίπρα. Και είναι λίαν αρνητικές, δυσμενείς  και υποτιμητικές για τον ίδιο και το…αριστερό κομματικό μόρφωμα του οποίου προϊσταται. Το όνομά του…κατακυρώθηκε στη λίστα των χειρότερων  δημαγωγών στη νεότερη και σύγχρονη πολιτική, ελληνική ιστορία.

Το επίσης χειρότερο είναι πως δεν έχει ούτε διάθεση, αλλά ούτε και κότσια να αλλάξει. “Τόσος ήταν” ο Αλέξης!

2. Αυτές είναι οι 15 εταιρίες που ελέγχουν σχεδόν το 100% των προϊόντων του καταναλωτή
Αυτές είναι οι 15 εταιρίες που ελέγχουν σχεδόν το 100% των προϊόντων του καταναλωτή [εικόνες]

Σχεδόν το 100% των προϊόντων που αγοράζει καθημερινά ο άνθρωπος σε όλο τον πλανήτη προέρχεται από 15 συγκεκριμένες εταιρείες, οι οποίες έχουν γιγαντωθεί τα τελευταία 20 χρόνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ελέγχουν ουσιαστικά όλο το εμπόριο, αυξάνοντας καθημερινά τη «δύναμή» τους.

Υπάρχουν προϊόντα της καθημερινότητας αλλά και προϊόντα τα οποία δεν μας είναι απαραίτητα, πέρα από μια-δυο φορές το χρόνο. Σχεδόν το 100% αυτών παρέχεται στο εμπόριο από 15 εταιρείες, οι οποίες -ούτε λίγο ούτε πολύ δείχνουν- να ελέγχουν τις συνήθειες των καταναλωτών.

1. Procter and Gamble
Υπάλληλοι: 118.000

Διαθέτει ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands στην κατοχή της, τα οποία δείχνουν απαραίτητα στην καθημερινότητά μας όπως το Tide, τα Pampers, η Gillete αλλά και κάποια άλλα όπως το Head and Shoulders, η Crest και το Swiffer.

2.CVS
Υπάλληλοι: 200.000

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη φαρμακοβιομηχανία στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, με περισσότερα από 2,000 υποκαταστήματα.

3.eBay
Υπάλληλοι:34.600

Συμπληρώνει 20 χρόνια στην online αγορά προϊόντων και έχει εξαπλώνει τη δράση της σε 203 χώρες.

4. Costco
Υπάλληλοι:195.000

Πρόκειται για την εταιρεία, η οποία πουλά φαγητό, ρούχα και είδη σπιτιού σε πολύ χαμηλές τιμές ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να εξαπλώνεται και στο χώρο του αυτοκινήτου.

5.Starbucks
Υπάλληλοι:191.000

Διαθέτει 22.000 καταστήματα σε 66 χώρες και απολαμβάνει την 5η θέση στη λίστα με τις πιο αγαπητές εταιρείες από τον κόσμο σύμφωνα με το Fortune. Αν και τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να προσφέρει φαγητό και κρασί, παραμένει στην κορυφή λόγω του ξεχωριστού καφέ.

6. Nike
Υπάλληλοι:56.500

Ειναι η Νο1 εταιρεία αθλητικής ένδυσης. Μόνο για το 2014, ο τζίρος της ξεπέρασε τα 27,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

7. Kroger
Υπάλληλοι:400.000

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλυσίδα super market στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αριθμεί περισσότερα από 2.500 καταστήματα ενώ τα τελευταία χρόνια λανσάρει και δική της σειρά κοσμημάτων.

8. Coca-Cola
Υπάλληλοι:129.200

Στην κατοχή της εταιρείας βρίσκονται το Powerade, η Sprite, η Fanta και άλλα ροφήματα, τα οποία έστω μια φορά έχει δοκιμάσει ένας άνθρωπος πάνω στον πλανήτη.

9.Disney
Υπάλληλοι:180.000

Το όνομα της Disney βρίσκεται παντού σε ότι αφορά παιδικά παιχνίδια, γεγονός που την καθιστά μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο είδος της. Η είσοδός της στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο την εκτόξευσε καθώς μόνο τα έσοδα από την τελευταία επιτυχία «Inside Out» έφτασαν τα 7,4 δισ.

10. McDonald’s
Υπάλληλοι:420.000

Διαθέτει 36.258 καταστήματα σε όλο τον κόσμο για γρήγορο φαγητό ενώ στη λίστα της έχει οκτώ χώρες ανάμεσα στις οποίες βρίσκονται η Κίνα και η Ρωσία, οι οποίες εκτοξεύουν τα έσοδά της στα ύψη.

11. PepsiCo
Υπάλληλοι: 271.000

Ο μεγάλος αντίπαλος της Coca-Cola. Διαθέτει στην κατοχή της το Gatorade, τα Doritos, τα Cheetos, τα Lipton ενώ ετοιμάζεται να συνεργαστεί με τα Starbucks για τα δικά της έτοιμα ροφήματα.

12. Johnson and Johnson
Υπάλληλοι:126.500

Διαθέτει προϊόντα καθημερινής χρήσης και είδη σπιτιού. Ορισμένα από τα πιο γνωστά είναι το Listerine, το Neutrogena και το Lactaid.

13.Apple
Υπάλληλοι:92.600

Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes είναι η πιο αναγνωρίσιμη εταιρεία παγκοσμίως. Τα προϊόντα της με το iPhone φυσικά στην κορυφή βρίσκονται σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενώ η online πωλήσεις την εκτόξευσαν σε κέρδη.

14. Amazon
Υπάλληλοι:154.100

Η εταιρεία Amazon είναι πρώτη στην κατηγορία της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο αλλά κατέχει μια εκ των κορυφαίων θέσων και στη γενική λίστα με την παροχή αγαθών.

15. Walmart
Υπάλληλοι: 2,2 εκατ.

Μόνο και μόνο από τον αριθμό των υπαλλήλων που απασχολεί, αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθός της. Είναι η Νο1 εταιρεία λιανικού εμπορίου στον κόσμο, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της σε 28 χώρες και ανακοίνωσε πρόσφατα συνολικές αυξήσεις στους εργαζόμενούς της ύψους 70%

Αν κάνει κανείς σοβαρούς υπολογισμούς με το “μέσα” μυαλό και όχι με τη… “σκούφια” του, θα διαπιστώσει πως σχεδόν  καμιά  από τις παραπάνω απαραίτητες, όπως τις χαρακτηρίζει εδώ ο συντάκτης του άρθρου, εταιρίες, δεν είναι …απαραίτητη.  Οι μάζες με τις απαιτήσεις τους για “άρτον, θεάματα” και καταναλωτικά  “αγαθά”, δημιούργησαν και συντηρούν αυτό το μοντέλο οικονομίας ,που είναι η “αγορά”. Δυνατοί πυλώνες  της συγκεκριμένης μορφής της οικονομίας, είναι  και οι παραπάνω άχρηστες  15 εταιρίες της λίστας.

Η   παράβαση-καταπάτηση της βασικής αρχής της οικονομίας (έχει τη γνήσια  σφραγίδα της ιστορίας) ΠΑΡΑΓΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ Ο ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, έφερε τα πάνω κάτω. Και πρώτα από όλα είναι υπεύθυνη για  την παγκόσμια  φτώχεια και τις παρεπόμενες παρενέργειές της.

Μπορούμε και χωρίς αυτές τις εταιρίες. Είναι το μόνο σίγουρο. Μυαλό χρειάζεται και αυτονόμηση από τη μάζα.

3. «ΕΓΩ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΔ»
Ο Αλέφαντος αποθεώνει τον Αδωνι: Αυτός είναι μαγκίτης
Ο Αλέφαντος αποθεώνει τον Αδωνι: Αυτός είναι μαγκίτης [βίντεο]

Ο Νίκος Αλέφαντος από την εκπομπή του δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει τις εσωκομματικές εξελίξεις  στη ΝΔ και την κούρσα των 4 υποψήφιων. Δεν δίστασε μάλιστα, να πάρει και το μέρος του Αδωνι Γεωργιάδη, λέγοντας ότι είναι «μαγκίτης» και ότι είναι ο μόνος που είναι «μέσα από τη ζωή».

«Εγώ αν ήμουν ξέρεις ποιον θα έβγαζα; Στα ίσα θα το πω. Στα ίσια ρε, ένας είναι ρε που θα του μιλήσεις και θα προσέξει. Βιβλία πούλαγε στα Εξάρχεια. Ο Αδωνις ο Γεωργιάδης. Αυτός είναι ρε μέσα από τη ζωή. Θα πας μέσα να του χτυπήσεις την πόρτα, να του πεις έλα εδώ ρε. Θα σου μιλήσει, θα σου κάνει. Οι άλλοι… τον υποστηρίζει το ένα τζάκι, τον υποστηρίζει το άλλο τζάκι, ο άλλος θα πάει εδώ. Αυτός είναι, από το πεζοδρόμιο. Ελα μέσα ρε, και αν δεν κάνει σε τρεις, πέντε μήνες να φύγει. Αυτός είναι μαγκίτης», είπε χαρακτηριστικά ο Αλέφαντος αποθεώνοντας τον υποψήφιο για πρόεδρο της ΝΔ.

Τί λέει πάλι αυτό το σούργελο ο Αλέφαντος, ο… “τζάμπα μάγκας¨; Ξέρει κανείς τί θεό λατρεύει; Είναι φασιστάκος;  Για να τακιμιάζει με τον ΄Αδωνι και να τον αποθεώνει,  κάτι τέτοιο μου μυρίζει.

Είπαμε πλάκα- πλάκα, γραφικός ο τύπος, αλλά υπάρχουν όρια και στη μούρλια. Το παρακάνει ώρες -ώρες ο Αλέφαντος. Πολύ αέρα εχουν πάρει τα μυαλά του  και μιλάει περί παντός επιστητού.

Μαγκίτης λέει ο ΄Αδωνις!  Μην τρελαθούμε τώρα ,το πάρουν κατάκαρδα και ξυρίσουν   γένεια και μουστάκια  οι πραγματικοί μαγκίτες. Καιρός είναι να …σηκωθούν οι μπάμιες να δείρουν το μανάβη ( για να μιλήσουμε κι εμείς στη γλώσσα Αλέφαντου).

 Ας τον μαζέψει κάποιος.