ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

 

1.  Μητσοτάκης: Ορισμός του δημαγωγού ο Τσίπρας -Καμία κυβέρνηση δεν έχει κάνει τόσο κακό στη χώρα

 

Ο  Αλέξης Τσίπρας, όπως όλοι οι πολιτικοί άλλωστε, και όχι μόνο στην Ελλάδα, δεν είναι οι καλύτεροι πολίτες που  εκλέγονται  να κυβερνήσουν. Μάλλον είναι οι χειρότεροι ή τουλάχιστον οι πιο μέτριοι σε ικανότητες. Αλλά και από ήθος και εντιμότητα… δεν πάνε πίσω. Γνωστά αυτά. Κανένας σοβαρός, αξιοπρεπής και έντιμος δεν ασχολείται με αυτού του είδους την πολιτική, ειδικά σήμερα,  που είναι καθαρά πελατειακή,  κομματική ή  τυφλωμένη ιδεοληψία. 

Ο σημερινός πρωθυπουργός είναι ένας απ΄αυτούς. ΄Αριστος δημαγωγός που τον εξέλεξε ένα επίσης ασόβαρο, ανέντιμο και πελατειακό εκλογικό σώμα. Μια “κινούμενη άμμος”, που μεταφέρεται πότε απ΄εδώ και πότε από κει. ΄Οπου τάζουν . Και τάζουν παντού στα κόμματα.

Αυτό είναι το ένα. ΄Ομως το άλλο, που πρέπει παράλληλα πάντα  να τονίζεται, είναι τούτο .Ο  Κυριάκος Μητσοτάκης, έφτασε όπου έφτασε, ελέω ονόματος και μόνο (υιός Κωνσταντίνου Μητσοτάκη) χωρίς κανένα ,μα κανένα άλλο προσόν.  Χιλιάδες τέτοιοι ΄Ελληνες και με προσόντα ουσιαστικά θα μπορούσαν να έχουν προωθηθεί σε τέτοιες θέσεις, αλλά «δεν είχαν μπάρμπα στην Κορώνη» (όνομα).  Στην Ελλάδα, ως γνωστό,  η οικογενειοκρατία στην πολιτική είναι μια από τις σοβαρότερες παθογένειες της χώρας .

Γι΄αυτό, το να μιλάει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ένας εντελώς άχρηστος πολιτικός για δημαγωγία και μάλιστα να χαρακτηρίζει τη σημερινή κυβέρνηση ως τη χειρότερη όλων, αν μη τι άλλο, είναι και εντελώς ανήθικο και δημαγωγικό και ανιστόρητο. Όταν ο ίδιος είναι αρχηγός ενός κόμματος στο οποίο  παλιότερα ηγείτο ο Κώστας Καραμανλής, που  ως πρωθυπουργός, χρεοκόπησε τη χώρα, χωρίς να τιμωρηθεί ακόμα,ούτε αυτός ούτε τα μέλη του κυβερνητικού του επιτελείου,συνεργοί σε έγκλημα  εσχατης προδοσίας,  το να λες πως η τωρινή  κυβέρνηση είναι η χειρότερη όλων ,δίνεις καθαρά το στίγμα της δημαγωγίας , του πολιτικού αβδηριτισμού  και της ανηθικότητας, που σε διακρίνουν

Εμείς λέμε (και δε θα διαψευστούμε, γιατί στηριζόμαστε στην ιστορική παρατήρηση) πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι ο μοιραίος πρωθυπουργός της χώρας. Εκείνος, που αν δεν προφτάσει κανείς να τον σταματήσει, θα «κηδέψει» τη χώρα. Στις μέρες τους θα δούμε τόσα δεινά, όσα δεν είδε ο ελληνικός λαός από τη μεταπολίτευση και μετά.

Είναι γνωστός ο παρακάτω μύθος:

Ένας σκορπιός που ήθελε να διασχίσει ένα ποτάμι, παρακάλεσε ένα βάτραχο να τον κουβαλήσει στην πλάτη του.
-Να σε πάρω στην πλάτη μου; απάντησε ο βάτραχος. Ούτε να το σκέφτεσαι. Σε ξέρω, αν σε πάρω στην πλάτη μου θα με τσιμπήσεις και θα με σκοτώσεις.
-Μην είσαι χαζός, του είπε τότε ο σκορπιός. Δε βλέπεις ότι, αν σε τσιμπήσω, θα κυλήσεις στο βυθό του ποταμού και έτσι κι εγώ θα πνιγώ μαζί σου, καθώς δεν ξέρω να κολυμπώ;
Τα δύο ζώα κουβέντιασαν έτσι για λίγο και στο τέλος ο βάτραχος δέχτηκε να βοηθήσει τον σκορπιό να διασχίσει το ποτάμι. Τον φόρτωσε στην γλιστερή του πλάτη, ο σκορπιός γαντζώθηκε πάνω του κι άρχισαν το ταξίδι τους.
Όταν έφτασαν καταμεσής του μεγάλου ποταμού, εκεί όπου ανοίγεται η άβυσσος, ο σκορπιός τσίμπησε ξαφνικά το βάτραχο. Εκείνος αισθάνθηκε το θανάσιμο δηλητήριο να απλώνεται στο κορμί του και καθώς βυθίζονταν, παρέσυρε μαζί του και το σκορπιό. Λίγο πριν από το τέλος, του φώναξε:
-Βλέπεις; Σου το είχα πει, τι κατάλαβες τώρα, που χάνεσαι μαζί μου;
-Τίποτε απάντησε ο σκορπιός πριν βυθιστεί στα γαλανά νερά. Αυτή είναι η φύση μου!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως τα τρία τουλάχιστον μέλη  της οικογένειας Μητσοτάκη, που γνωρίζουμε,  είναι εθισμένα στο κακό και  έχει πλέον  περάσει στο οικογενειακό τους DNA. Ειδικά  στη δημαγωγία, την προδοσία, τον ωφελιμισμό, τη χρησιμοθηρία, την αναξιοκρατία, την οικογενειοκρατία.

Γι΄αυτό είναι σίγουρο πως δε θα διστάσει να φτάσει στα άκρα ο Κυριάκος. Να ξεπουλήσει τα πάντα σ΄αυτή τη χώρα (ό,τι άφησαν οι προηγούμενοι).  Γιατί, οταν ξεπουλάς την προσωπική σου  αξιοπρέπεια, το ήθος, την εντιμότητα, τον αυτοσεβασμό ,που είναι  διαχρονικές αξίες της ζωής,  είσαι  ένα τσουβάλι με κοπριά. Τίποτα περισσότερο.

2. Έκαψαν και βεβήλωσαν ιερό ναό στην Κρήτη-Οι ιερόσυλοι έγραψαν συνθήματα στους τοίχους  στα Αραβικά «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος»…

Μια απαράδεχτη ενέργεια καταγράφτηκε στην περιοχή του Λαγολιού.

Όπως αναφέρει το e-mesara.gr, άγνωστοι έβαλαν φωτιά στον Ιερό Ναό του Μιχαήλ Αρχαγγέλου που βρίσκεται στο δρόμο Λαγολιού – Κλήματος και έκαψαν  ένα μέρος του τέμπλου, μαζί με εικόνες.

Ευτυχώς εκείνη την ώρα περνούσε περαστικός που είδε τη φωτιά, κάλεσε βοήθεια από το χωριό και την έσβησαν.

Μάλιστα οι ιερόσυλοι έγραψαν συνθήματα στους τοίχους  στα Αραβικά «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος»…

Η βεβήλωση του Ιερού Ναού έγινε από τις 3:00 έως τις 5:00 το απόγευμα, σύμφωνα με Αστυνομικές πηγές.

Ήδη αυτή την ώρα στο Τυμπάκι βρίσκεται Αστυνομική δύναμη και άνδρες της Ασφάλειας Ηρακλείου που ερευνούν την υπόθεση.

Ο Ιερός Ναός του Μιχαήλ Αρχαγγέλου είναι σημαντικό προσκύνημα  για την ευρύτερη περιοχή και συγκεντρώνει πάρα πολλούς πιστούς στο πανηγύρι του!

Το καφενείο, η καφετέρια, η ταβέρνα είναι οι παλιές πλατείες του χωριού και τα πεζοδρόμια της πόλης στη δεκαετία του ΄50 και του ΄60. Οι  κατ΄ εξοχήν χώροι  που  ευδοκιμεί  η κοινωνική κριτική (διάβαζε κουτσομπολιό) ,αλλά ταυτόχρονα είναι και  καλό παρατηρητήριο του κοινωνικού βαρόμετρου που καταγράφει τις αντιδράσεις του “κοινού” σε ό τι συμβαίνει δίπλα του η μακριά του. ΄Ενα καλά εξασκημένο μάτι και αυτί εκεί μέσα, είναι τα καλύτερα εργαλεία συλλογής και  μεταφοράς  της πληροφορίας, της άποψης, της κρίσης του κοινού,  του σφυγμού της κοινωνίας γενικότερα .

Σε καφετέρια ακούσαμε κι εμείς χτες βραδάκι την παρέα των Ελληνάρων, μεγαλόφωνα, εξαγριωμένα, με το μάτι άγριο και τρελό,  να μη να υγραίνεται ακόμα κι  από τα νέφη του καπνού των τσιγάρων, που πνίγουν  τα μούτρα τους (και τα δικά μας φυσικά), σχολιάζανε την παραπάνω είδηση: “Αφού τους αφήσανε και μπήκανε μέσα οι λαθρό, το  κάθε καρυδιάς καρύδι και θα κλέψουνε και θα σκοτώσουνε και θα βιάσουνε και τις εκκλησιές θα μαγαρίσουνε. Αντίχριστοι, σατανάδες ,δε θα ησυχάσουνε αν δε  φάνε τη χριστιανοσύνη και  τον ελληνισμό.΄Οπως το είπε ο Εβραίος  Κίσινγκερ”.  Λέγανε τέτοια.

 Η γνωστή φάρα των Ελλήνων παλιανθρώπων, χωρίς ιδεολογική ταυτότητα, ζωσμένη από ιδεοληπτική τύφλα, χωρίς “μόρφωση” και προπαντός χωρίς ήθος και αξιοπρέπεια.  Χωρίς μπούσουλα γενικά στη ζωή.

Στα μόνο “όργανα” που πετάνε λεφτά, για να τους παίζουν το χαβά που θέλουν, είναι κυρίως του  Μιχαλολιάκου και του Καμμένου. Κανενός δεν πήγε ,δεν ήθελε να πάει ο νους τους, πως  ο “ξένος”, ο μετανάστης, ο πρόσφυγας, ο Μουσουλμάνος δε θα τολμούσε σε μια χώρα  που όλοι τον καταδιώκουν, ως “μαύρο πρόβατο”, να πάει να “μαγαρίσει την εκκλησιά”. Δεν ήθελαν να πιστέψουν πως τέτοια κάνουν μόνο οι εθνικιστές, οι ρατσιστές,οι ανεγκέφαλοι, γιατί μόνο έτσι μπορούν να επιβιώνουν και να κρατούν  πελάτες-οπαδούς κομματικά μορφώματα σαν τη Χ.Α και τους ΑΝ.ΕΛ.

Με τέτοιες προβοκάτσιες και προκλήσεις πάνε να στήσουν νέες “νύχτες κρυστάλλων” .Είναι σίγουρο πως η παρέα των παλιανθρώπων στην καφετέρια, ήταν μια… εκλεκτή παρέα  της Χρυσής Αυγής του Μιχαλολιάκου ή των  ΑΝΕΛ του Καμμένου. Μόνο τέτοιοι ανεγκέφαλοι και θερμοκέφαλοι  δε διαθέτουν iq μεγαλύτερο του…ραδικιού. Τί να λέμε τώρα!

3. Ο Βενιζέλος καλεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να μην υπογράψει σε περίπτωση νέου δημοψηφίσματος

 

 

ekklisia tou dimou

Οι 10 τάσεις στην τεχνολογία για το 2017 και τα επόμενα χρόνια

Ο ισχυρότερος mini υπολογιστής έχει ύψος μικρότερο από ένα φλιτζάνι espresso

 

Την ανησυχία του για το ενδεχόμενο ο Αλέξης Τσίπρας να αποφασίσει να πάει για δεύτερη φορά σε δημοψήφισμα εξέφρασε ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Σε τέτοια περίπτωση, τόνισε σε συνέντευξή του στη «Βραδυνή», είναι αναπόφευκτο να υπάρξει θεσμική αντίσταση, «δείχνοντας» προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Η κυβέρνηση θα έπρεπε να οδηγηθεί σε εκλογές, λόγω έλλειψης κοινωνικής και πολιτικής νομιμοποίησης, τόνισε ο κ. Βενιζέλος. «Ετσι συμβαίνει υπό ομαλές συνθήκες, αλλά εδώ δεν γίνεται τίποτα ομαλά. Είμαστε στο πλαίσιο, ούτως ή άλλως, μιας ιστορικής και αξιακής ανωμαλίας και γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για τα πάντα», πρόσθεσε.

«Αν η χώρα βρεθεί ξανά σε τεχνητά διλήμματα ευρωπαϊκής ταυτότητας, ευρώ -δραχμής και λοιπά, θα είναι κωμικοτραγικό. Θα είναι πραγματικά η επανάληψη της ιστορίας ως φάρσας, χωρίς κοινωνικές αναφορές, με επικοινωνιακούς εκβιασμούς τζάμπα μαγκιάς και εκεί πρέπει να υπάρξει απάντηση η οποία είναι κοινωνική, πολιτική, κοινοβουλευτική αλλά και πολιτειακή», τόνισε.

Δεν έχει άδικο ο Ευάγγελος. Εδώ καλά τα είπε. Αλλά, ας καταλάβει, όμως, πως  καλεί τον πρόεδρο της Δημοκρατίας να κάνει συνταγματικό πραξικόπημα. Γιατί, ας μη γελιόμαστε, αυτό που προτείνει, όσο κι αν είναι λογικό και αυτονόητο, παραβιάζει το Σύνταγμα. Και ο ίδιος είναι  συνταγματολόγος. Αλλά, βέβαια, έτσι λειτουργεί το Σύστημα. Το ξέρουμε πια. «Και την πίτα σωστή και το σκύλο χορτάτο».

Από την άλλη, “βγάζει μάτι” αυτό που είπε  περί “έλλειψης κοινωνικής και πολιτικής νομιμοποίησης”. Για να καταλάβουμε. Αυτή η ευαισθησία για  κοινωνική και πολιτική νομιμοποίηση, αφορά μόνο το συγκεκριμένο (πιθανό) δημοψήφισμα και δεν έχει μερτικό  και το μέγα θέμα (διάβαζε συνεχώς διαπραττόμενο  έγκλημα) της  θεσμικής εκτροπής και της πρωτοφανούς δυσαρμονίας μεταξύ λαϊκής βούλησης και πολιτικών ,θεσμικών, συνταγματικών, δηλαδή,  αρχών, όταν 4 εκατομμύρια πολίτες απέχουν από τις εθνικές εκλογές ή ψηφίζουν άκυρο λευκό;

Δεν είναι σοβαρή συνταγματική  εκτροπή αυτό; Δεν τον πειράζει τον Ευάγγελο, ως συνταγματολόγο πως στα…δημοκρατικά πολιτεύματα  η μειοψηφία των 2 εκατομμυρίων  ψηφοφόρων κουμαντάρουν τη βούληση των υπολοίπων 8 εκατομμυρίων, που είναι το λοιπό εκλογικό σώμα;

Δεν είναι σκάνδαλο μέγα και τρανό συνταγματικό, δημοκρατικό, πολιτειακό,  που σχεδόν ο μισός  πληθυσμός με δικαίωμα ψήφου, απέχει από το στημένο  θέατρο των εκλογών; Δεν τον προβλημάτισε ποτέ το γεγονός  πως η  ρήση του Τσόρτσιλ «η  Δημοκρατία, είναι το χειρότερο πολίτευμα, αν δεν υπήρχαν τα άλλα” ειπώθηκε ως    ευφυολόγημα και παραμένει  ένας άνευρος  εξυπνακισμός ,διατυπωμένος   εκ του ασφαλούς  από έναν αντιπροσωπευτικό  εκπρόσωπο  μιας δυναστικής,  καθεστωτικής εξουσίας;

 Επιλεκτικές οι συνταγματικές ευαισθησίες του Ευάγγελου. Θα έπρεπε να γνωρίζει, όμως, και δεν αμφιβάλουμε πως το γνωρίζει, πως επειδή, όσοι «εξυπηρετούνται» από το Σύστημα,  θεωρούν τη  Δημοκρατία,  ως το  καλύτερο και πιο μοντέρνο εργαλείο άσκησης εξουσίας, ανάμεσα σε άλλα παλιότερα, και ξεπερασμένα πια,  δε σημαίνει πως είναι και έτσι .Προπαντός πως  είναι  αναντικατάστατο. ΄Η, πως δεν υπάρχει κάτι άλλο με περισσότερη ως απίστευτα περισσότερη και ουσιαστικότερη ικανότητα-δυνατότητα, “δημοκρατικής”  προσφοράς.

Σήμερα, ας μη γελιόμαστε,  κυβερνούν όχι οι αξιότεροι  αλλά οι…αθλιότεροι. Οι καιροσκόποι, οι χρησιμοθήρες, οι  “Αβδηρίτες”, οι φιλόδοξοι, οι μέτριοι ως και ανίκανοι. Ουδείς σοβαρός, αξιοπρεπής  και έντιμος θα συμμετείχε σ΄αυτό το ανήθικο παιχνίδι εξουσίας    με τα σημαδεμένα από την αρχή  χαρτιά.  

Επομένως το πρόβλημα στη Δημοκρατία παραμένει η ίδια η ουσία της .Πως επιτρέπει, δηλαδή,  στις μειοψηφίες να ασκούν εξουσία πάνω στις πλειοψηφίες. Παράλληλα,  να μπορεί και ή ίδια να χρησιμοποιεί  όμοια όπλα καταστολής και επιβολής της θέλησής της ,όπως ακριβώς  και τα τυραννικά-δικτατορικά καθεστώτα ή οι ολιγαρχίες!

΄Οσο οι συνταγματολόγοι βρίσκουν ή ωραίο το πολίτευμα της Δημοκρατίας ή το χαρακτηρίζουν ως μοναδικό, ελλείψει άλλου καλύτερου, διαπράττουν έγκλημα στην ίδια τη Δημοκρατία που λένε πως υπηρετούν. Γιατί στη Δημοκρατία  “κρατεί” (αποφασίζει -εξουσιάζει) ο Δήμος. Και στις σύγχρονες Δημοκρατίες όλων των κρατών  οι «εκκλησίες του Δήμου» συγκροτούνται από τους «Ολίγους». Σαν εκείνη  που επέβαλαν οι  Σπαρτιάτες  μετά την πτώση της Αθήνας με τη λήξη του Πελοποννησιακού πολέμου. Καμιά σχέση με την άμεση Δημοκρατίας  του  «χρυσού αιώνα» του Περικλή.

 Στα δημοκρατικά κοινοβούλια σήμερα, κύριε Ευάγγελε Βενιζέλο, είναι απούσα  η ίδια η δημοκρατία. Και θα είναι, όσο σίγησε και δεν   ακούγεται πια  μέσα σε τέτοιες  αίθουσες   η φωνή του κήρυκα με την περίφημη  φράση  “τίς αγορεύειν βούλεται;” Οι μοναδικοί πνεύμονες που μπορεί να αναπνέει  ένα πολίτευμα είναι η μαγική αυτή φράση.

Και η  καταλυτική για τη Δημοκρατία αυτή   πρόσκληση μπορεί να ακουστεί και σήμερα. Στο μέλλον καλύτερα. Ακόμα και στην τελευταία καλύβα του «Διάκριου στο Δήμο της  «Φυλής». Το κομπιούτερ, το ρομπότ, η  τεχνητή νοημοσύνη είναι εδώ και γεννούν νέας μορφής ιδεολογίες, ανοίγουν καινούριους ορίζοντες, φέρνουν φρέσκα -αδοκίμαστα συστήματα πολιτευμάτων.

Θα είναι πολυπληθέστερα και ακόμα καλύτερης τεχνολογικής δυνατότητας «αύριο»,   για να πάνε την ΄Αμεση Δημοκρατία πιο πέρα, πιο πάνω πιο ψηλά από κει που την άφησαν έξυπνοι και δίκαιο  παλαιοί άνθρωποι.

Η Αμεση Δημοκρατία μπορεί να  ξαναζήσει μέσα από την τεχνολογία. Με μια προϋπόθεση.  Θα χρειαστεί  ο οπαδός να γίνει πολίτης. Και ό όχλος ΛΑΟΣ.