ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ,ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

 

Μέρκελ: «Η Ελλάδα δεν είχε διάθεση συμβιβασμού

Μέρκελ: «Η Ελλάδα δεν είχε διάθεση συμβιβασμού - το δημοψήφισμα θα είναι για το ευρώ»

Κυρία Μέρκελ, σταματήστε αυτά τα κλισέ. Ο Τσίπρας και η συμμορία του δεν είναι η Ελλάδα.

 

_______________________________________________________________

«Παγώνει» η οικονομία: Κλειστές Τράπεζες & 60 ευρώ την ημέρα από τα ΑΤΜ

«Παγώνει» η οικονομία: Κλειστές Τράπεζες & 60 ευρώ την ημέρα από τα ΑΤΜ
 

 Σε κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκεται η χώρα μετά την απόφαση υψηλότατου ρίσκου του πρωθυπουργού να ανακοινώσει δημοψήφισμα στο παρά πέντε της λήξης του Προγράμματος, με τις πιέσεις από Ευρώπη και ΗΠΑ να εντείνονται ολοένα και περισσότερο και τη χώρα να βρίσκεται σε μια μετέωρη διαδικασία.

Ενδεικτικό της κρισιμότητας των στιγμών απετέλεσε η πρωτοβουλία του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα να αιτηθεί απο τις ευρωπαϊκές ηγεσίες αίτημα σύντομης παράτασης του τρέχοντος προγράμματος, ζητώντας τους στην ουσία να παρακαμφθεί η απόφαση του eurogroup, κάτι που παραμένει αβέβαιο αν και κατά πόσο θα υλοποιηθεί.

Με φόντο τα παραπάνω, κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου μιλώντας στο iefimerida.gr  αρκέστηκαν στο σχόλιο ότι “είναι πολύ δύσκολα”. Όσο για το αν θα αποπληρώσουμε τη δόση του ΔΝΤ, ενδεικτική ήταν η απάντηση υπουργού ο οποίος είπε:” πως να το πληρώσουμε;”.

Παγώνει η ελληνική οικονομία

Η ελληνική οικονομία μπαίνει σε μία πρωτόγνωρη φάση. Όλες οι οικονομικές υποχρεώσεις ετεροχρονίζονται για το μέλλον. Οι αποταμιεύσεις, οι συντάξεις και τα χρήματα των πολιτών είναι πλέον εγκλωβισμένα στις κλειστές τράπεζες. Μάλιστα σήμερα δεν θα μπορεί να γίνει οποιαδήποτε κίνηση.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης

Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας το κλείσιμο των τραπεζών θα ισχύει από σήμερα έως και τις 6 Ιουλίου και αφορά εκτός από τις τράπεζες, ελληνικές και ξένες, το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όλα τα Ιδρύματα πληρωμών ηλεκτρονικού χρήματος.

Η καταβολή των συντάξεων εξαιρείται από τους περιορισμούς τραπεζικών συναλλαγών της παρούσας. Οι διοικήσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων θα ανακοινώσουν τον τρόπο καταβολής τους.

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές εντός της χώρας δεν θα επηρεαστούν. Δηλαδή, θα διεξάγονται κανονικά όλες οι συναλλαγές με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και με άλλους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμών(web banking, phone banking). Οι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards) μπορούν να χρησιμοποιούνται μέχρι το όριο, που υπήρχε, πριν την έναρξη της τραπεζικής αργίας.

Παράλληλα, από το μεσημέρι της 29 Ιουνίου θα λειτουργούν τα ATM με ημερήσιο όριο ανάληψης 60€ ανά κάρτα, που αντιστοιχούν σε 1.800€ το μήνα. Οι αλλοδαποί τουρίστες θα μπορούν να κάνουν κανονικά αναλήψεις μετρητών από τα ΑΤΜ με τις κάρτες τους, εφόσον έχουν εκδοθεί στο εξωτερικό.

Έχει συσταθεί ειδική Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών, του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους σε συνεργασία του Υπουργείου Οικονομικών, της Τράπεζας της Ελλάδος, της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Η Επιτροπή αυτή θα αντιμετωπίζει αιτήματα για επείγουσες και αναγκαίες πληρωμές, που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν με το όριο ανάληψης μετρητών ή μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών (π.χ. πληρωμές προς το εξωτερικό για λόγους υγείας).

Οι μισθοί που καταβάλλονται με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω τραπεζικών λογαριασμών δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

To ΦΕΚ με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου:

 

Αν εξαπατήσεις  κάποιον για οποιονδήποτε  λόγο, διαπράττεις σοβαρό ποινικό αδίκημα. Η κυβερνητική συμμορία των εθνικιστών  με εμφανή δόλο εξαπάτησε έναν ολόκληρο λαό, έκλεψε την εξουσία, παραπλάνησε την Ευρώπη  και οδήγησε τη χώρα στον όλεθρο.

Απ΄εδώ και στο εξής, στις πρώτες  προτεραιότητες για την ανόρθωση της χώρας θα είναι και η αυστηρή τιμωρία των ενόχων, του Τσίπρα και της ρωσόδουλης κυβέρνησής του. Θα πρέπει να προσαχθούν σύντομα ΟΛΟΙ οι υπεύθυνοι  στο ειδικό και το ευρωπαϊκό δικαστήριο. Η ατιμωρησία στο παρελθόν  όσων προξένησαν  εθνικές καταστροφές  και δεν πλήρωσαν ποτέ για τα εγκλήματά τους, αποθράσυνε τους Τσίπρες και τους Καμμένους .Το αποτέλεσμα ήρθε χειροπιαστό.  Εμείς και τα παιδιά μας  υφιστάμεθα αυτή την ώρα τα δεινά που μας φόρτωσαν οι αχυράνθρωποι του  δικατάτορα Πούτιν.

Αυτή τη φορά πρέπει να γίνει το σωστό. Είναι ιστορική επιταγή. Να μη ξεφύγει κανείς ένοχος από τον πέλεκυ της δικαιοσύνης. Δεν ήρθε έτσι ξαφνικά η καταστροφή. Κάποιοι την προετοίμασαν με δόλο με σκοπιμότητα. Και ευθαρσώς εμείς λέμε  πως  ο Τσίπρας με την κυβερνητική συμμορία του, που έκλεψαν την εξουσία και οδήγησαν στον γκρεμό τη χώρα, εξαγοράστηκαν από το δικτάτορα της Ρωσίας με σκοπό  να αποσταθεροποιήσουν τη χώρα και την Ευρώπη.

Αλλιώς, αν κι αυτή τη φορά  οι πρωταίτιοι του σημερινού εγκλήματος δε μείνουν  στη φυλακή για το υπόλοιπο της ζωής τους,θα ξανάρθουν ίδιες τραγικές  μέρες για την Ελλάδα, αργά ή γρήγορα.  “Ο λαός που λησμονεί την ιστορία του είναι καταδικασμένος  να την ξαναζήσει”. Πρέπει να εξασφαλίσουμε στις γενιές των Ευρωπαίων Ελλήνων την πεποίθηση  πως δε θα δουν ποτέ ξανά στη Βουλή τους συμμορίες σαν αυτή του Τσίπρα του Καμμένου, του Λαφαζάνη της Κωνσταντοπούλου. Εντολοδόχους δικτατόρων και μαφιόζων ηγετών. 

Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για τις νέες γενιές των Ελλήνων!

______________________________________________________________________

1.ΠΟΛ ΚΡΟΥΓΚΜΑΝ. ΛΕΓΕ ΜΕ…ΓΙΑΝΗ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ!
2.ΟΤΑΝ Ο…ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ  ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ  ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΝΤΙΚΟ.

 

 3. ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ ΠΡΟΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ: “ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ”;
4. ΚΑΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ  ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ  ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ
 5. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ.  ΠΡΩΤΟΣ ΤΗ ΤΑΞΕΙ ΤΩΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΠΟΥΤΙΝ.
6. ΓΑΒΡΙΗΛ  ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗΣ. ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΓΚΕΜΠΕΛ Ή ΚΑΙ…ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ. 
7. ΚΑΙ Ο “ΤΑΡΖΑΝ” (ΜΑΚΗΣ ΤΡΙΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ)  ΧΡΥΣΑΥΓΤΗΣ; ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ!
8. Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ  ΣΥΥΜΟΡΙΑ ΔΙΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ.

______________________________________________________________________

1. Κρούγκμαν: Ο Τσίπρας κάνει το σωστό για δύο λόγους «Μοιάζει απρόθυμος να αυτοκτονήσει όπως τα κόμματα της κεντροδεξιάς» 

krougkman-teleutaia-strofi-prin-to-xaos_4.w_hr

 
Υπέρ της απόφασης Τσίπρα για δημοψήφισμα τάσσεται με άρθρο του στους New York Times ο Πολ Κρούγκμαν σημειώνοντας ότι ο Τσίπρας μοιάζει απρόθυμος να αυτοκτονήσει όπως τα κόμματα της κεντροδεξιάς, υποκύπτοντας στις απαιτήσεις της Τρόικα. Σημειώνει ότι το να οδηγήσουν οι δανειστές και οι κυβερνήσεις τα πράγματα στα άκρα ήταν μια κίνηση τερατώδους βλακείας και ότι ο Έλληνας Πρωθυπουργός κάνει το σωστό, εξηγώντας τους λόγους. Γράφει ο νομπελίστας οικονομολόγος: «Έως τώρα, κάθε προειδοποίηση για μια επερχόμενη διάσπαση της ευρωζώνης είχε αποδεχτεί λάθος. Οι κυβερνήσεις, ό,τι κι αν λένε προεκλογικά, μετεκλογικά υποκύπτουν στις απαιτήσεις της τρόικα. Στο μεταξύ, η ΕΚΤ προχωράει σε ενέργειες για να καθησυχάσει τις αγορές. Αυτή η διαδικασία κράτησε το νόμισμα ενιαίο, όμως διαιωνίζει την βαθειά και καταστροφική λιτότητα – χωρίς να αφήνει έστω και ελάχιστο χώρο στην ανάπτυξη, καθώς μερικά τρίμηνα μέτριας ανάπτυξης επισκιάζουν το τεράστιο κόστος πέντε χρόνων ανεργίας. Όσον αφορά το πολιτικό σκέλος της υπόθεσης, ο μεγάλος χαμένος αυτού του προτσές υπήρξαν τα κόμματα της κεντροαριστεράς, που η συναίνεσή τους στην σκληρή λιτότητα – και η αναγκαστική εγκατάλειψη κάθε «κόκκινης γραμμής» που υποτίθεται ότι υπερασπίζονταν – τους έχει προκαλέσει πολύ μεγαλύτερη ζημιά απ’ ότι στα κόμματα της κεντροδεξιάς. Μου φαίνεται ότι η τρόικα – νομίζω ότι είναι πια ώρα να σταματήσουμε να προσποιούμαστε ότι έχει αλλάξει κάτι, και να χρησιμοποιήσουμε το παλιό όνομα – περίμενε, ή τουλάχιστον ήλπιζε, ότι η περίπτωση της Ελλάδας θα αποτελούσε μια επανάληψη του ίδιου σεναρίου. Ο Τσίπρας είτε θα ακολουθούσε την πεπατημένη, σπάζοντας τον κυβερνητικό συνασπισμό και πιθανότατα εξαναγκαζόμενος σε μια συνεργασία με την κεντροδεξιά, ή η κυβέρνησή του θα έπεφτε. Και αυτό ακόμα ενδέχεται να συμβεί. Αλλά τουλάχιστον προς το παρόν ο Τσίρας μοιάζει απρόθυμος να αυτοκτονήσει. Αντιθέτως, βρισκόμενος αντιμέτωπος με ένα τελεσίγραφο της τρόικας, αποφάσισε να προχωρήσει σε δημοψήφισμα για το αν πρέπει να αποδεχτεί την πρόταση των δανειστών. Λόγω αυτής της κίνησης κυριαρχεί μια φιλολογία ότι είναι ανεύθυνος, όμως, στην πραγματικότητα, κάνει το σωστό για δύο λόγους: Πρώτον, αν κερδίσει το δημοψήφισμα, η ελληνική κυβέρνηση θα έχει ενδυναμωθεί από τη δημοκρατική νομιμοποίηση, που ακόμα, νομίζω, μετράει στην Ευρώπη. (Και αν δεν μετράει, είναι κάτι που πρέπει να ξέρουμε, επίσης). Δεύτερον, μέχρι τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ βρισκόταν στριμωγμένος πολιτικά, με τους ψηφοφόρους να είναι έξαλλοι με τις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις για λιτότητα αλλά παράλληλα απρόθυμοι να εγκαταλείψουν το ευρώ. Ήταν πάντα δύσκολο να δει κανείς πώς και οι δύο επιθυμίες θα μπορούσαν να ικανοποιηθούν – και είναι ακόμα δυσκολότερο τώρα. Στην πραγματικότητα, το δημοψήφισμα αναγκάζει τους ψηφοφόρους να θέσουν τις προτεραιότητές τους, και να δώσουν στον Τσίπρα ένα μήνυμα να κάνει ότι χρειάζεται σε περίπτωση που η τρόικα συνεχίσει να απαιτεί τα πάντα. Κατά τη γνώμη μου, επρόκειτο για μια κίνηση τερατώδους βλακείας των κυβερνήσεων των πιστωτριών χωρών και των θεσμών να ωθήσουν τα πράγματα σε αυτό το σημείο. Όμως το έκαναν, και δεν μπορώ ούτε κατ’ ελάχιστον να κατηγορήσω τον Τσίπρα που μεταβίβασε την απόφαση στους πολίτες, αντί για αυτούς.»

Tεράστια είναι η ευθύνη του Πολ Κρούγκμαν για την καταστροφή της χώρας. Ο φιλόδοξος ,υπερφίαλος  και σοβαροφανής οικονομολόγος-κονδυλοφόρος (μια βέρσιον του δικού μας  Βαρουφάκη), για να βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα και να περνιέται  ως σπουδαίος, διέπραξε με τις εισηγήσεις, τις απόψεις και τις υποδείξεις  του μεγάλο έγκλημα εναντίον της χώρας.

Ας σιωπήσει επιτέλους ο αμετροεπής. Εμείς πληρώνουμε το βεντετισμό και την αλαζονεία του. Αυτός μια χαρά τα κονομάει σε βάρος μας.

_______________________________________________________________

2. Η επιστολή του Χρυσόγονου στον Τσίπρα.

 

Ολόκληρη η επιστολή του Χρυσόγονου στον Τσίπρα: ...
“Με μεγάλη μου λύπη υποχρεώνομαι να δώσω σήμερα στη δημοσιότητα την από 19 Μαρτίου 2015 επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό, στην οποία δεν έχω λάβει καμία απάντηση παρά την πάροδο τριών και πλέον μηνών”, σημειώνει χαρακτηριστικά ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Χρυσόγονος και συνεχίζει: “Στην επιστολή εκείνη προέβλεπα τις σημερινές ολέθριες εξελίξεις, τονίζοντας ότι: «..Έχει ήδη διαφανεί ότι η προεκλογική μας ρητορική, περιλαμβανομένου και του “προγράμματος της Θεσσαλονίκης”, βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση από τη δυσάρεστη πραγματικότητα, την οποία υποχρεωνόμαστε τώρα να αντιμετωπίσουμε…», ότι «…Η “λύση” της παύσης πληρωμών και ενδεχομένως της εξόδου από την ευρωζώνη, για την οποία έχει γίνει τόσος λόγος μέσα και έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ, κατ΄ουσία δεν υφίσταται…», ότι «…νομισματικό “έμφραγμα” … θα μας επιβάλει αναμφίβολα η ΕΚΤ αν κάνουμε παύση πληρωμών προς την ίδια και/ή το ΔΝΤ…», ότι «…η ρήξη με τους δανειστές είναι μια ανέφικτη επιλογή και αν επιχειρηθεί η κατάληξη θα είναι η χώρα να επιστρέψει στον μνημονιακό εγκλωβισμό υπό χειρότερους όρους (σαν τον κρατούμενο που επιχειρεί απόδραση και αφού αποτύχει καταλήγει στην απομόνωση της φυλακής). Οφείλουμε να αγωνισθούμε μέσα στα υπάρχοντα ευρωπαϊκά και διεθνή (=ΔΝΤ) πλαίσια, όπως άλλωστε έχουμε υποσχεθεί στον ελληνικό λαό. Η λαϊκή εντολή προς την κυβέρνηση είναι εντολή για σκληρή διαπραγμάτευση και όχι για χρεοκοπία και έξοδο από την ευρωζώνη και ενδεχομένως και την Ένωση…» και ότι «…Η λεκτική κλιμάκωση είναι μια παγίδα της άλλης πλευράς στην οποία δεν πρέπει να εγκλωβιζόμαστε….»”, αναφέρει ακόμα. Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:
Κώστας Χρυσόγονος Ευρωβουλευτής-Μέλος Κ.Ε. Βρυξέλλες, 19.3.2015
  
Προς -τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ σ. Α. Τσίπρα -τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης σ. Ι. Δραγασάκη -τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Βαρουφάκη -τον Γραμματέα Κ.Ε. ΣΥΡΙΖΑ σ. Τ. Κορωνάκη -τον Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας σ. Π. Λαφαζάνη -τον Υπουργό Υγείας σ. Π. Κουρουμπλή

Σύντροφοι, η πάροδος σχεδόν δύο μηνών από τη μεγάλη εκλογική νίκη του κόμματος και το σχηματισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιτρέπει μια πρώτη αποτίμηση των πολιτικών εξελίξεων και των προοπτικών για τη χώρα, στο κρίσιμο θέμα της σχέσης της με τους δανειστές της. Θα ήθελα να θέσω υπόψη σας τις παρακάτω σκέψεις μου αναφορικά με τα ζητήματα αυτά: 1. Έχει ήδη διαφανεί ότι η προεκλογική μας ρητορική, περιλαμβανομένου και του “προγράμματος της Θεσσαλονίκης”, βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση από τη δυσάρεστη πραγματικότητα, την οποία υποχρεωνόμαστε τώρα να αντιμετωπίσουμε. Μέσα στο δίμηνο αυτό υπενθυμίζω ότι βρεθήκαμε αναγκασμένοι να αφήσουμε κατά μέρος τις εξαγγελίες για διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του ελληνικού δημόσιου χρέους, για “σκίσιμο” των μνημονίων και/ή κατάργησή “με ένα άρθρο” του συνόλου της μνημονιακής νομοθεσίας κλπ. Αντί για αυτά, στα πλαίσια της “συμφωνίας” της 20ης Φεβρουαρίου, γίνεται λόγος για βιωσιμότητα του υφιστάμενου χρέους και για αποφυγή μονομερών ελληνικών ενεργειών, τουλάχιστον εφόσον δεν παρουσιάζονται δημοσιονομικά ισοδύναμα. Από την πλευρά των δανειστών η μόνη ουσιαστική παραχώρηση ήταν η έμμεση και κάπως ασαφής υπόσχεσή τους για μείωση του ύψους του απαιτούμενου πρωτογενούς δημοσιονομικού πλεονάσματος για το 2015, αν και στην πραγματικότητα το προβλεπόμενο πλεόνασμα του 3% (του ΑΕΠ) ήταν εξαρχής εμφανές ότι δεν μπορούσε να επιτευχθεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (ακόμη δηλαδή κι αν δεν είχαν μεσολαβήσει οι εκλογές του Ιανουαρίου και υλοποιούνταν το mail Χαρδούβελη). Το χειρότερο όμως είναι ότι δεχόμαστε ήδη, τόσο από την πλευρά των δανειστών όσο και από εκείνη των αγορών, μια πολυεπίπεδη πίεση (πολιτική, οικονομική, επικοινωνιακή) για να οδηγηθούμε σε μια, επί της ουσίας, άνευ όρων παράδοση και νέα πρόσδεση για σειρά ετών στο μνημονιακό άρμα. 2. Είναι σαφές ότι το ελληνικό μνημονιακό πρόγραμμα, αν υποθέσουμε ότι (θεωρητικός) στόχος του ήταν η επάνοδος της Ελλάδας στις κεφαλαιαγορές για να αναχρηματοδοτήσει από εκεί το χρέος προς τους δημόσιους πιστωτές, έχει αποτύχει. Στα επόμενα τρία ή τέσσερα χρόνια το ελληνικό δημόσιο πρέπει να καταβάλει ως χρεολύσια στο ΔΝΤ και στην ΕΚΤ ένα ποσό της τάξης των περίπου 60 δις ευρώ. Τα χρήματα αυτά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να βρεθούν από τα φορολογικά και άλλα εκτός δανείων έσοδα. Τα τελευταία μάλιστα δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τους τόκους του δημόσιου χρέους, αφού εκείνοι ανέρχονται σε ένα ποσό περίπου 6 δις ετησίως, δηλαδή η καταβολή τους από ίδιους πόρους προϋποθέτει ετήσια πρωτογενή δημοσιονομικά πλεονάσματα άνω του 3% του ελληνικού ΑΕΠ, πράγμα μάλλον ανέφικτο όχι μόνο για το 2015 αλλά και για τα επόμενα χρόνια. Όσο για τις κεφαλαιαγορές, τα επιτόκια των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου έχουν ήδη ανέλθει σε απαγορευτικά (διψήφια) ποσοστά μετά τις εκλογές, ενώ ακόμα και στην καλύτερο περίοδο, την άνοιξη του 2014, τα ποσά που καταφέραμε να αντλήσουμε με την έκδοση των νέων ομολόγων ήταν μικρά (3 δις περίπου), για περιορισμένα χρονικά διαστήματα (3ετίας-5ετίας) και με υψηλά επιτόκια. 3. Η “λύση” της παύσης πληρωμών και ενδεχομένως της εξόδου από την ευρωζώνη, για την οποία έχει γίνει τόσος λόγος μέσα και έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ, κατ΄ουσία δεν υφίσταται. Πρέπει πρώτα από όλα να επισημανθεί ότι το μεγαλύτερο μέρος του χρέους που οφείλουμε να αποπληρώσουμε, όπως εκτέθηκε, στα αμέσως επόμενα χρόνια είναι προς το ΔΝΤ. Σ’αυτό συμμετέχουν πρακτικά όλα τα κράτη του κόσμου και η άρνηση καταβολής θα μας έφερνε de facto αντιμέτωπους όχι με τη Γερμανία, αλλά με τον πλανήτη ολόκληρο. Σημειωτέον ότι, σε αντίθεση με την ευρωζώνη όπου νομικά δεν προβλέπεται διαδικασία (ακούσιας) αποβολής κράτους, τέτοια προβλέπεται στο άρθρο 24 του καταστατικού του ΔΝΤ. Το χειρότερο είναι όμως ότι σε τέτοια περίπτωση θα μπορούσαν να μας επιβληθούν από τα κράτη κάθε είδους οικονομικά και άλλα αντίποινα, μετατρέποντας την Ελλάδα σε κάτι ελαφρώς χειρότερο από τη Ζιμπάμπουε. 4. Μία έξοδος από την ευρωζώνη θα προϋπέθετε, για να μπορεί ρεαλιστικά να επιτευχθεί (εντελώς διαφορετικό το ζήτημα αν θα αποδεικνυόταν μακροπρόθεσμα επωφελής ή όχι για την εθνική οικονομία), να βρεθεί εξωτερικός χρηματοδότης για να διαθέσει περίπου 20 δις ευρώ για την αποπληρωμή του ΔΝΤ και τουλάχιστον άλλα τόσα για να αποκτήσει η Ελλάδα συναλλαγματικά διαθέσιμα, ώστε να υποστηριχθεί η ισοτιμία της νέας δραχμής. Δεν νοείται και δεν υπάρχει εθνικό νόμισμα χωρίς συναλλαγματικά διαθέσιμα σε “σκληρό” ξένο νόμισμα (σημειωτέον ότι στα τέλη της δεκαετίας του 1990, πριν από την είσοδό μας στην ευρωζώνη, τα ελληνικά διαθέσιμα σε ξένα νομίσματα ανέρχονταν σε ένα ποσό της τάξης των 25 δις δολλαρίων περίπου). Αυτό ισχύει κατά μείζονα λόγο σε περίπτωση κράτους με “νέο” εθνικό νόμισμα, όπου οι αγορές εύλογα δε θα το αποδέχονται για μια περίοδο πολλών μηνών, εωσότου φανεί πού θα ισορροπήσει η ισοτιμία του νομίσματος αυτού με τα υπόλοιπα. Π 00004000 οσό της τάξης των 40 (20+20) δις ευρώ και μάλιστα υπό μορφή “χορηγίας” και όχι δανείου (αφού η Ελλάδα θα έχει και επισήμως χρεοκοπήσει στις εξωτερικές της πληρωμές) δεν είναι σε θέση, ούτε καν θεωρητικά, να διαθέσει κανένα κράτος της υφηλίου εκτός από την Κίνα, τις ΗΠΑ, τη Νορβηγία, την Ελβετία και τη…Γερμανία (και πάντως όχι η Ρωσία, η οποία πιέζεται κατά δεινό τρόπο τον τελευταίο ενάμιση περίπου χρόνο και τα συναλλαγματικά της διαθέσιμα ήδη έπεσαν από τα 530 στα περίπου 380 δις δολλάρια, με περαιτέρω πτωτικές τάσεις λόγω των τιμών του πετρελαίου). 5. Εφόσον θεωρηθεί δεδομένο ότι δεν πρόκειται να βρεθεί κράτος-χρηματοδότης, η εκτύπωση δραχμών (η ίδια η εκτύπωση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα χαρτονομισμάτων θα αποτελούσε βέβαια τεράστιο τεχνικό πρόβλημα, αλλά αυτό ας το υπερβούμε) δεν θα μας ωφελούσε σε τίποτα προς το εξωτερικό. Το νέο νόμισμα δε θα γινόταν αποδεκτό στις διεθνείς συναλλαγές και συνεπώς θα μέναμε για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς τη δυνατότητα εισαγωγών, πράγμα που θα παρέλυε την οικονομική ζωή στη χώρα μας. Ακόμη χειρότερα, το νέο νόμισμα, δε θα γινόταν αποδεκτό ούτε στο εσωτερικό της χώρας, επειδή παρά πολλοί Έλληνες έχουν αποθησαυρισμένα χαρτονομίσματα ευρώ σε φυσική μορφή (η νομισματική κυκλοφορία από περίπου 20 δις ευρώ στη μορφή αυτή προ κρίσης τώρα πρέπει να πλησιάζει περίπου τα 50). Έτσι οι συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών θα συνέχιζαν να γίνονται κατά μεγάλο μέρος με τα (απαγορευμένα πια) ευρώ στη “μαύρη αγορά”, δηλαδή στην παραοικονομία η οποία θα έπαιρνε εφιαλτικές διαστάσεις, προκαλώντας και κατάρρευση των δημόσιων εσόδων. Η νέα δραχμή θα απέμενε ουσιαστικά να χρησιμοποιείται μόνο στις συναλλαγές με το κράτος. Κατά συνέπεια δεν έχει νόημα να επιχειρηθεί καν η εκτύπωση δραχμών. Πιο λογικό, και λειτουργικά ισοδύναμο από πρακτική άποψη, θα ήταν να επιχειρήσουμε ένα by-pass στο νομισματικό “έμφραγμα” (το οποίο θα μας επιβάλει αναμφίβολα η ΕΚΤ αν κάνουμε παύση πληρωμών προς την ίδια και/ή το ΔΝΤ) εκδίδοντας κάποιας μορφής αναγκαστικό άτοκο ομόλογο ειδικού σκοπού και πληρώνοντας με αυτό μισθούς και συντάξεις (πχ μισθός 1500 ευρώ να καταβάλλεται κατά τα 2/3 σε μετρητά και κατά το 1/3 με ένα τέτοιο ομόλογο, που θα γινόταν αποδεκτό από το κράτος μετά τη λήξη του, δηλαδή μετά πχ από 1 ή 2 χρόνια, για την πληρωμή φορολογικών, ασφαλιστικών κλπ υποχρεώσεων). Παραδόξως, κάτι παρόμοιο φέρονται να πρότειναν και οι εκπρόσωποι των “θεσμών” στις διαπραγματεύσεις των τεχνικών κλιμακίων στις Βρυξέλλες! Είναι όμως φανερό ότι όποια κυβέρνηση επιχειρήσει τέτοιες ευρεσιτεχνίες θα προκαλέσει τέτοιες αντιδράσεις στο εσωτερικό της χώρας ώστε η πτώση της να είναι θέμα (λίγου) χρόνου. 6. Από νομική άποψη έξοδος από την ευρωζώνη δεν προβλέπεται ούτε με πρωτοβουλία του ενδιαφερόμενου κράτους ούτε με απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν κάποιο κράτος-μέλος της ευρωζώνης επιχειρήσει να εκτυπώσει εθνικό νόμισμα, σε αντικατάσταση του ευρώ ή παράλληλα προς αυτό, τούτο θα συνιστούσε παραβίαση του άρθρου 128 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα οδηγούσε σε επιβολή σε βάρος του προστίμου κατά το άρθρο 260 της ίδιας. Κατά τα άλλα όμως, από την οπτική γωνία της Ένωσης, η σχετική εθνική νομοθεσία δε θα ίσχυε και συνεπώς το κράτος θα παρέμενε θεωρητικά μέλος της ευρωζώνης. Εφόσον στη συνέχεια κατέρρεε η κυβέρνηση του κράτους-μέλους, η οποία επιχείρησε την επάνοδο στο εθνικό νόμισμα, το κράτος θα επέστρεφε αναγκαστικά και πρακτικά στην ευρωζώνη. Με βάση τα υπάρχοντα σήμερα νομικά δεδομένα η αποχώρηση από την ευρωζώνη θα προϋπέθετε είτε αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με συμφωνία όλων των υπόλοιπων κρατών-μελών (άρθρο 50 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης) είτε τροποποίηση της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ώστε να προβλεφθεί τέτοιο ενδεχόμενο, και πάλι με ομοφωνία των κρατών μελών (άρθρο 48 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης). Εφόσον όμως η πρόθεση αποχώρησης συνοδευθεί από στάση πληρωμών στο χρέος του συγκεκριμένου κράτους προς τα υπόλοιπα μέλη της ευρωζώνης, είναι μάλλον απίθανο αυτά να καταλήξουν σε συμφωνία. Έτσι η αποχώρηση θα αποκτούσε νομικό κύρος μόνο αν επρόκειτο για αποχώρηση συνολικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση και παρερχόταν και μια ολόκληρη διετία από την υποβολή της αίτησης για αποχώρηση (άρθρο 50 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης). Σε όσο βαθμό ισχύει η διαπίστωση του συντρόφου Λαφαζάνη ότι η ευρωζώνη είναι “γερμανική φυλακή”, όποιος επιχειρήσει να αποδράσει θα αντιληφθεί ότι οι γερμανικές φυλακές είναι σχεδιασμένες και οργανωμένες έτσι ώστε οι αποδράσεις από αυτές να είναι σχεδόν αδύνατες (τουλάχιστον όταν δεν υπάρχει βοήθεια από έξω). 7. Για τους λόγους που επισημάνθηκαν παραπάνω, η ρήξη με τους δανειστές είναι μια ανέφικτη επιλογή και αν επιχειρηθεί η κατάληξη θα είναι η χώρα να επιστρέψει στον μνημονιακό εγκλωβισμό υπό χειρότερους όρους (σαν τον κρατούμενο που επιχειρεί απόδραση και αφού αποτύχει καταλήγει στην απομόνωση της φυλακής). Οφείλουμε να αγωνισθούμε μέσα στα υπάρχοντα ευρωπαϊκά και διεθνή (=ΔΝΤ) πλαίσια, όπως άλλωστε έχουμε υποσχεθεί στον ελληνικό λαό. Η λαϊκή εντολή προς την κυβέρνηση είναι εντολή για σκληρή διαπραγμάτευση και όχι για χρεοκοπία και έξοδο από την ευρωζώνη και ενδεχομένως και την Ένωση. 8. Στη διαπραγμάτευση αυτή η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οφείλει να εξαντλήσει όλα τα, πιθανά και μη, εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσε να δοθεί βάρος και στη νομική πλευρά των ζητημάτων που θέτουν οι δανειστές και ειδικότερα στις ενδεχόμενες παραβιάσεις του ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου (οι παραβιάσεις του ελληνικού Συντάγματος ουδόλως τους ενδιαφέρουν, αφού το θεωρούν δικό μας πρόβλημα και όχι δικό τους). Τούτο σημαίνει ότι στα τεχνικά κλιμάκια πρέπει από ελληνικής πλευράς να συμμετέχουν, εκτός από τους οικονομολόγους, και νομικοί εγνωσμένου κύρους με εξειδίκευση στο ευρωπαϊκό και διεθνές δίκαιο, ώστε να προβάλουν τις σχετικές “ενστάσεις”. Π.χ. η Ελλάδα θεωρητικά και πρακτικά η τρόικα έχει “καταδικασθεί” από την Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη για σειρά παραβιάσεων της διεθνούς αυτής σύμβασης, που έχει συναφθεί στα πλαίσια του Συμβουλίου της Ευρώπης, μέσω μνημονιακών μέτρων όπως η μείωση του κατώτατου μισθού και άλλα. Πρέπει να επικαλεσθούμε με έμφαση τις σχετικές αποφάσεις προκειμένου να άρουμε τα μέτρα αυτά και γενικότερα να αντιτάσσουμε σε κάθε ευκαιρία την προστασία των κοινωνικών ιδίως δικαιωμάτων των Ελλήνων, τόσο στον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη όσο και στο Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απέναντι στις παράλογες απαιτήσεις των δανειστών. 9. Η ακύρωση της υφιστάμενης μνημονιακής νομοθεσίας ή έστω ουσιώδους μέρους της είναι προφανές ότι προσκρούει και θα συνεχίσει να προσκρούει στη στείρα άρνηση των δανειστών. Εφόσον αποδεικνύεται αδύνατο να τους πείσουμε ότι πολλά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί δεν ωφελούν την ελληνική οικονομία, θα έπρεπε τουλάχιστον να απαιτήσουμε την καθιέρωση ενός ανεξάρτητου μηχανισμού εκτίμησης επιπτώσεων (impact assessment mechanism) όλου αυτού του μνημονιακού οικοδομήματος και των επιμέρους στοιχείων του. Αυτός θα μπορούσε να είναι είτε ένας υφιστάμενος διεθνής οργανισμός (ΟΟΣΑ ή Συμβούλιο της Ευρώπης ή ίσως ΟΗΕ) είτε ένας συνδυασμός προσώπων διεθνούς κύρους (πχ νομπελίστες οικονομολόγοι) κοινής αποδοχής (Ελλάδας και δανειστών) μαζί με εκπροσώπους κάποιων τέτοιων, κατά τεκμήριο “ουδέτερων”, οργανισμών. Εάν από την αξιολόγηση προέκυπτε ότι συγκεκριμένα μέτρα αποδείχθηκαν αντιπαραγωγικά, θα ήταν πολύ δύσκολο για τους δανειστές να εμμείνουν στη διατήρησή τους. 10. Επί της ουσίας, το ποσό που πρέπει να καταβληθεί, όπως εκτέθηκε στην παράγραφο 2, για χρεολύσια στο ΔΝΤ και την ΕΚΤ στα επόμενα χρόνια θα μπορούσε να καλυφθεί χωρίς νέα, τρίτη κατά σειρά, δανειακή σύμβαση (η οποία θα συνοδευόταν αναμφίβολα από επαχθείς όρους και προϋποθέσεις) από έναν συνδυασμό πηγών. Η πρώτη θα μπορούσαν να είναι τα 10,9 δις ευρώ που έμειναν υπόλοιπο στο ΤΧΣ από τα προβλεπόμενα για την ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών κονδύλια. Το ποσό αυτό επιστράφηκε δυστυχώς με τη συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου στον ESM και προβλέφθηκε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για ανακεφαλαιοποίηση τραπεζών, εφόσον αυτή απαιτηθεί στο μέλλον. Κεντρικός στόχος της διαπραγματευτικής προσπάθειας της ελληνικής πλευράς πρέπει να είναι να καταστούν τα χρήματα αυτά διαθέσιμα για την αποπληρωμή οφειλών του δημοσίου στο ΔΝΤ και/ή την ΕΚΤ και μάλιστα στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, παράλληλα με την τελευταία δόση της δεύτερης δανειακής σύμβασης (περίπου 7 δις, περιλαμβανομένων των επιστροφών κερδών των κεντρικών τραπεζών από τα ελληνικά ομόλογα) και με κάποια αύξηση του ορίου των εντόκων γραμματίων. Ακόμη και έτσι βέβαια θα συνεχίσει να υπάρχει μέσα στην επόμενη τετραετία (δηλ. την πρώτη βουλευτική περίοδο) ένα χρηματοδοτικό κενό περίπου 30 ως 40 δις ευρώ. Η κάλυψή του χωρίς νέο καθαρό δανεισμό από δημόσιους πιστωτές είναι εφικτή μόνο αν υπάρξει αξιοποίηση της ελληνικής δημόσιας περιουσίας. 11. Το ελληνικό δημόσιο πιέζεται από τους δ 00004000 νειστές του να προχωρήσει σε άμεση εκποίηση περιουσιακών του στοιχείων, η οποία λόγω του δυσμενούς μακροοικονομικού περιβάλλοντος και του περιορισμένου αγοραστικού ενδιαφέροντος θα καταλήξει σε λεηλασία του δημόσιου πλούτου. Για να αποφευχθεί αυτό, η ελληνική πλευρά θα μπορούσε να αντιπροτείνει ένα σύνθετο σχήμα, με άξονα το ΤΑΙΠΕΔ, ως εξής: το Δημόσιο να εισφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ ακίνητα αντικειμενικής αξίας και/ή μετοχές δημοσίων επιχειρήσεων λογιστικής αξίας συνολικού ύψους κατά προσέγγιση 50 δισ. ευρώ. Το μετοχικό κεφάλαιο του ΤΑΙΠΕΔ να διαιρεθεί σε 250 εκατ. προνομιούχες μετοχές άνευ ψήφου, αξίας 100 ευρώ η καθεμιά, και μία κοινή μετοχή. Η μοναδική κοινή μετοχή παραμένει στην κατοχή του Δημοσίου, ενώ οι προνομιούχες διατίθενται σε δημόσια εγγραφή με εισαγωγή κεφαλαίων από το εξωτερικό (για να μη θιγεί η ρευστότητα του εγχώριου τραπεζικού συστήματος). Το προϊόν της εγγραφής (25 δισ. ευρώ) θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την αγορά ελληνικών ομολόγων στη δευτερογενή αγορά με σκοπό να περιορισθεί η προσφορά σε τόσο χαμηλά επίπεδα ώστε να γίνει εφικτή η δραστική μείωση των επιτοκίων και έτσι και η έκδοση σταδιακά νέων ομολόγων. Τα περιουσιακά στοιχεία που θα έχουν εισφερθεί από το Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ θα εκποιούνται σταδιακά, όταν επιτυγχάνεται για το καθένα δίκαιη τιμή (κατ’ εκτίμηση της ελεγχόμενης από το ίδιο το Δημόσιο διοίκησης) και δεδομένου ότι στο μεταξύ θα έχει βελτιωθεί το μακροοικονομικό περιβάλλον. Με το τίμημα της εκποίησης θα γίνεται τμηματική επιστροφή κεφαλαίου στους προνομιούχους μετόχους, έως ότου εξοφληθούν για το σύνολο της ονομαστικής αξίας των μετοχών τους, οι οποίες τότε θα ακυρωθούν. Τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία (όσα δεν εκποιηθούν) επιστρέφονται στο ελληνικό Δημόσιο. Εναλλακτικά, αν το ελληνικό Δημόσιο προτιμά, θα μπορούσε να εξοφλεί σταδιακά τους μετόχους του ΤΑΙΠΕΔ μέσα από τα φορολογικά ή άλλα έσοδά του σε βάθος χρόνου, χωρίς εκποίηση περιουσιακών στοιχείων. Με ένα παρόμοιο σχήμα θα μπορούσε να επιτευχθεί η γρήγορη βελτίωση της δημοσιονομικής εικόνας της χώρας χωρίς λεηλασία της δημόσιας περιουσίας και να αποφευχθεί η αιχμαλωσία μιας τρίτης δανειακής σύμβασης. 12. Για τους προσεχείς δύο ή τρεις μήνες και έως τη σύναψη κάποιας συμφωνίας με τους δανειστές θα ήταν σκόπιμο να κρατηθούν από την πλευρά μας χαμηλοί τόνοι, μεταξύ άλλων και στο θέμα των γερμανικών οφειλών προς την Ελλάδα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Η λεκτική κλιμάκωση είναι μια παγίδα της άλλης πλευράς στην οποία δεν πρέπει να εγκλωβιζόμαστε. Από το καλοκαίρι και μετά θα έχουμε κάθε δυνατότητα για επαναφορά όλων των ζητημάτων προς κάθε κατεύθυνση.

Με συντροφικούς χαιρετισμούς,
Κώστας Χρυσόγονος ”

Δεν απαλλάσσεσαι της ευθύνης ούτε εσύ. Αντίθετα, το γεγονός πως ενώ γνώριζες τις συνέπειες των χειρισμών της κυβερνητικής συμμορίας ,δεν έχεις ακόμα παραιτηθεί ούτε την έχεις καταγγείλει δημόσια, σε καθιστούν δυο φορές ένοχο. Μοιάζεις με το ποντίκι που επιχειρεί να δραπετεύσει, πριν βυθιστεί το καράβι. Μα, δεν πρόκειται να προφτάσεις.

_____________________________________________________________

 

3. ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΦΕΤΕΙΟΥ

Δεν θα παραστεί η πολιτική αγωγή απέναντι στην ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής

Αποβολή της παράστασης της πολιτικής αγωγής σε βάρος της ηγετικής ομάδας της Χρυσής Αυγής και όσων κατηγορουμένων δεν εμπλέκονται σε επιθέσεις, αποφάσισε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Δεν θα παραστεί η πολιτική αγωγή απέναντι στην ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής

Αποδεχόμενο το δικαστήριο ανάλογη πρόταση της εισαγγελέως Εδρας Αδαμαντίας Οικονόμου, εξέδωσε απόφαση με την οποία αποβάλλει την Πολιτική Αγωγή για όσους εκ των κατηγορουμένων είναι αντιμέτωποι μόνο με την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης.

Η απόφαση του δικαστηρίου, που στερεί από τα θύματα επιθέσεων να διεκδικήσουν αστική αποζημίωση από όλους τους κατηγορουμένους, προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση της οικογένειας του Παύλου Φύσσα που κατέκριναν το δικαστήριο.

«Πώς θα βγείτε στην κοινωνία;» φώναξαν τόσο οπατέρας του 34χρονου μουσικού όσο και φίλοι του. «Βγάινει λάδι η ηγεσία..Βγαίνει λάδι ο Κασιδιάρης» φώναζαν κάποιοι άλλοι. «Απάντηση ζητάμε ποιος είναι ο αρχηγός ..Ποιος ειναι ο αρχηγός..» φώναξε συγκινημένη η μητέρα του μουσικού, ενώ ο πατέρας του 34χρονου συμπλήρωσε: «ποιος τους έδωσε την εντολή».

Στην πράξη, με την απόφασή του το διαστήριο απαγορεύει στην Πολιτική Αγωγή να εξετάσει, τόσο για την δολοφονία Φύσσα όσο και για τις επιθέσεις κατά του ΠΑΜΕ και των Αιγυπτίων ψαράδων, τα μέλη της ηγετικής ομάδας, δηλαδή τον αρχηγό Νίκο Μιχαλολιάκο και τους βουλευτές της ΧΑ. 

Σαν να μην έφτανε όλη αυτή η τραγωδια που βιώνει η χώρα, έρχεται και η παραπάνω  κατάπτυστη απόφαση του δικαστηρίου,να  βυθίσει τη χώρα ακόμα πιο βαθιά στα ερεβώδη τάρταρα. Πόσο χαμηλά θα πέσει πια αυτή η χώρα;

Δεν ντρέπονται οι δικαστές; Δεν αντιλαμβάνονται πως φτύνουν στις στάχτες   εκατομμυρίων  θυμάτων της ναζιστικής μανίας;   Αυτούς τους θύτες θαυμάζουν και μιμούνται οι Νεο-Ναζί του Μιχαλολιάκου. Οι ίδιοι  δολοφόνησαν και τον Παύλο Φύσσα. Ηθικοί αυτουργοί  (και) αυτής της δολοφονίας είναι ο Μιχαλολιάκος με την εγκληματική του ομάδα. ΄Οπως ο παρανοϊκός  Χίτλερ είναι ο ηθικός αυτουργός της ανείπωτης τραγωδίας που έζησε η ανθρωπότητα στη διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου.  

Και καλά νομικά και καθόλου ιστορία δε γνωρίζουν οι δικαστές που αποφάσισαν να αυτοδιαπομπευτούν. Η ιστορία έχει το αδέκαστο, ανώτερο από το δικό τους δικαστήριο.Και τους καταδικάζει να γραφεί το όνομά τους στις μαύρες δέλτους της. Ανεξάρτητα από την τελική τους κρίση. Ακόμα κι αν είναι σκληρή για τους κατηγορουμένους ναζιστές. Δε θα εξιλεωθούν με αυτό.

Ντροπή τους!  

______________________________________________________________-

 

4. Ο Σαρκοζί καλεί την Ευρώπη να μην υποκύψει έναντι της Αθήνας
Ο Σαρκοζί καλεί την Ευρώπη να μην υποκύψει έναντι της Αθήνας
 

«Οποίος κυνισμός, οποία δημαγωγία, οποία ανευθυνότητα»

Να μην υπάρξει υποχώρηση έναντι της ελληνικής κυβέρνησης ζήτησε σήμερα ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί και έκανε λόγο για «ανευθυνότητα» του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

«Αν η Ευρώπη, το ευρώ δώσει την εντύπωση ότι υποχωρεί, τότε θα παρασύρει την αξιοπιστία ολόκληρου του ευρωπαϊκού συστήματος», δήλωσε ο πρώην πρόεδρος, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στη Μαδρίτη κατόπιν προσκλήσεως του συντηρητικού πρώην πρωθυπουργού Χοσέ Μαρία Αθνάρ.

«Με την ανευθυνότητα του πρωθυπουργού της, η Ελλάδα ανέστειλε η ίδια τη συμμετοχή της στην ευρωζώνη», υποστήριξε ο Νικολά Σαρκοζί. «Οποίος κυνισμός, οποία δημαγωγία, οποία ανευθυνότητα», πρόσθεσε αναφερόμενος στην προκήρυξη δημοψηφίσματος στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του νέου κόμματος «Οι Ρεπουμπλικάνοι», «το ζήτημα δεν είναι πλέον πώς να σωθεί η Ελλάδα, αλλά πώς να σωθεί η ευρωζώνη».

Παραδοσιακοί φίλοι της Ελλάδας, όπως οι Γάλλοι (περισσότερο για λόγους συναισθηματικούς και ιστορικούς), εγκταλείπουν κι αυτοί την Ελλάδα.

Πανάθλιε, Τσίπρα,δε  θα γλιτώσεις!

_______________________________________________________________

 

5. Λαφαζάνης: «Ο ελληνικός λαός καλείται να μη λυγίσει»
 

Λαφαζάνης: «Ο ελληνικός λαός καλείται να μη λυγίσει»

 
O ελληνικός λαός καλείται να μη λυγίσει στους εκβιασμούς, δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτης Λαφαζανης.Όπως ανέφερε, «για την Ελλάδα δεν είναι καθόλου μονόδρομος η ευρωυποταγή σε προτάσεις άγριας λιτότητας και στα μνημονικά προγράμματα συνέχισης και κλιμάκωσης της κατεδάφισης και της λεηλασίας»

 

____________________________________________________________

6. Σακελλαρίδης για Γιούνκερ: Η ειλικρίνεια είναι απαραίτητο στοιχείο της διαπραγμάτευσης
Σακελλαρίδης για Γιούνκερ: Η ειλικρίνεια είναι απαραίτητο στοιχείο της διαπραγμάτευσης
 

Η πρώτη αντίδραση για τα όσα είπε στην ομιλία του ο πρόεδρος της Κομισιόν ήρθε από το Μέγαρο Μαξίμου και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, ο οποίος μίλησε για έλλειψη ειλικρίνειας από την πλευρά Γιούνκερ.

Συγκεκριμένα ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είπε: «Απαραίτητη στοιχείο ως ένδειξη καλής πίστης και αξιοπιστίας σε μία διαπραγμάτευση είναι η ειλικρίνεια».

Ο Γκέμπελ (όπως όλοι οι κυβερνητικοί εκπρόσωποι)  της ψευδολογίας, της λάσπης, της παραπληροφόρησης αποκαλεί ψεύτη τον… Γιούνκερ.

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα”!”

__________________________________________________________

7. Ο σκοτεινός κόσμος του κ. Τριανταφυλλόπουλου

 

ΠΡΟΣΩΠΑ Χρυσή Αυγή δημοσιογραφία Γαβριήλ Σακελλαρίδης Σχόλια Ανδρέας Πετρουλάκης

 

 

Ο λούμπεν υπόκοσμος της δημοσιογραφίας ήταν πάντα εδώ. Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν η εμετική επίθεση στον Γαβριήλ Σακελλαρίδη από τον εμβληματικότερο εκπρόσωπό του. Το έχει κάνει πολλές φορές μέχρι τώρα και θα το ξανακάνει- αυτό τον τρέφει, αυτό του δίνει υπόσταση. Χωρίς τις κρυφές κάμερες, τη βάρβαρη εισβολή στον ιδιωτικό χώρο και τους εκβιασμούς δεν θα θυμόταν κανείς την ύπαρξή του. Η διαφορά είναι μία σε σχέση με το παρελθόν, δεν υπάρχουν πια προσχήματα. Τώρα που έχει εμφανιστεί ο σκληρός πολιτικός φασισμός της Χρυσής Αυγής, ο σκοτεινός φασισμός της δημοσιογραφίας που ενσαρκώνει ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος αποκατέστησε αυτομάτως και τη φυσική του θέση στην πολιτική γεωγραφία.

Τα προηγούμενα χρόνια διάνθιζε τις χυδαίες επιθέσεις του στα προσωπικά δεδομένα δημοσίων προσώπων με μία τάχα δημοκρατικής κοπής μικροαστική ηθικολογία. Ο λαός έχει δικαίωμα στην αλήθεια, δίνουμε μάχη για το δημοκρατικό δικαίωμα του λαού στην πληροφόρηση, ελευθερία του Τύπου, μπλα, μπλα, μπλα Δημοκρατία. Τότε ο σταρ του μέσου όρου είχε ανάγκη από επίχρισμα δημοκρατικών φρονημάτων γιατί ακόμα το σκοτεινό κομμάτι αυτού του μέσου όρου δεν είχε βρεί τις πολιτικές ράγες να διοχετεύσει τη μέσα του άβυσσο. Όταν  βρήκε τη Χρυσή Αυγή νομιμοποίησε την καταχνιά της ψυχής του. Γιατί αυτοί που καταναλώνουν τις ιστορίες της κρεβατοκάμαρας των άλλων στην ουσία εκεί ανήκαν πάντα ακόμα και αν δεν την ψηφίζουν ούτε τώρα.

Ο σταρ του μέσου όρου έπρεπε να είχε πάει και στρατό και εκεί είχαμε ένα πρόβλημα. Δεν νοείτο ο ήρωας του συνήθως εθνικιστή αμόρφωτου μικροαστού να είναι φυγόστρατος με τρελόχαρτο. Και για αυτήν την τρύπα της ζωής του, όμως, ο Μ.Τριανταφυλλόπουλος είχε κατασκευάσει μια δημοκρατική ιστορία. Λίγο τραβηγμένη, αλλά έτσι κι αλλιώς στο πρόθυμο κοινό του απευθύνεται- οι άλλοι τρόμαζαν ή γελούσαν μαζί του από πριν. Δεν πήγε λοιπόν στρατό από υπερβολική δημοκρατικότητα, επειδή είχε κακές παιδικές αναμνήσεις από τη Χούντα που είχε σε δυσμένεια τον χωροφύλακα μπαμπά του γιατί ήταν Παπανδρεϊκός, είπε κάποια βραδιά σχεδόν βουρκωμένος. Δεν άντεχε λοιπόν τους στρατιωτικούς ο κ. Μάκης για αυτό δεν πήγε στρατό επί Δημοκρατίας.

Τώρα φαντάζομαι το σενάριο το έχει αλλάξει. Ίσως και να το έχει κάνει αντίστροφο, ποιός ξέρει μ’ αυτόν; Τώρα ο τακτισμός του σκότους τον έφερε αναπόφευκτα κοντά στους ομοίους του. Δεν κρύβεται πια η εκλεκτική του συγγένεια με τους Χρυσαυγίτες. Τους διαφημίζει, δημοσιεύει ψεύτικα γκάλοπ που τους εκτοξεύουν, κολυμπά μαζί τους στα ίδια βοθρολύματα του λούμπεν περιθωρίου. Έτσι, ενώ στο παρελθόν τις βίαιες εφόδους στην προσωπική ζωή ανύποπτων πολιτών τις πουλούσε σαν μάχες Δημοκρατίας και Ελευθεροτυπίας τώρα τις μοιράζεται ανοιχτά με τους φασίστες. Τώρα αυτός ο συρφετός  των υπόδικων βουλευτών είναι που παραλαμβάνει από τον κ. Μάκη τη φήμη και αναλαμβάνει να τη διασπείρει στους υπονόμους της πόλης. Αυτοί είναι τώρα οι άτυποι συνεργάτες του παλιού δημοκράτη ματάκια.

Και εδώ είναι που στέκεται τυχερός ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης σε σχέση με τον Στέφανο Κορκολή, τον  μακαρίτη Ασλάνη, τον Χάρη Τομπούλογλου και τόσα άλλα θύματα του αδίστακτου δημοσιογράφου. Δεν υπάρχει σήμερα σύγχυση. Κανείς πια δεν έχει την αυταπάτη ότι η κλειδαρότρυπα είναι δημοκρατικό δικαίωμα. Τώρα όσοι  ακούνε, εμπιστεύονται και αναπαράγουν τον κ.Τριανταφυλλόπουλο ξέρουν ότι τσαλαβουτάνε στο βούρκο παρέα με τους φασίστες. Και αυτό το ξεκαθάρισμα είναι η μόνη θετική συνεισφορά της σπείρας Μιχαλολιάκου στην κοινωνία μας.

Μάκη, Μάκη πού΄ δειχνες πως θα γερνούσες τίμια! 

_______________________________________________________________

8.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΤΖΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΑΪΝΜΑΪΕΡ

Μόσχα: Κατανοούμε τις ενέργειες Τσίπρα – Ελπίζουμε οι Βρυξέλλες να μην υλοποιήσουν αρνητικά σενάρια

Μόσχα: Κατανοούμε τις ενέργειες Τσίπρα  - Ελπίζουμε οι Βρυξέλλες να μην υλοποιήσουν αρνητικά σενάρια
 
Η Ρωσία εκφράζει την κατανόησή της για τις ενέργειες της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα και την ελπίδα της ότι οι Βρυξέλλες δεν θα προχωρήσουν στην υλοποίηση «αρνητικών σεναρίων».

Αυτό ανακοίνωσε πριν από λίγο το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών αναφερόμενο στην τηλεφωνική συνομιλία, που είχαν έπειτα από ελληνική πρωτοβουλία οι υπουργοί Εξωτερικών των δύο χωρών Σεργκέι Λαβρόφ και Νίκος Κοτζιάς.
«Ο Σ.Λαβρόφ εξέφρασε κατανόηση για τις ενέργειες της κυβέρνησης του Α.Τσίπρα και την ελπίδα ότι στις Βρυξέλλες δεν θα προχωρήσουν στην υλοποίηση των αρνητικών σεναρίων και ότι η Ελλάδα θα κατορθώσει να ξεπεράσει τα σημερινά προβλήματα» αναφέρεται στην ανακοίνωση του ρωσικού ΥΠΕΞ.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ο Ν.Κοτζιάς ενημέρωσε τον ομόλογό του για την κατάσταση στις διαπραγματεύσεις μεταξύ Αθήνας, Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και ΔΝΤ ενόψει του Δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου.
Οι δύο υπουργοί συζήτησαν την κατάσταση και τις προοπτικές της περαιτέρω ανάπτυξης των διμερών σχέσεων υπό το φως των αποτελεσμάτων των συνομιλιών κορυφής, που διεξήχθησαν μεταξύ του προέδρου Β.Πούτιν και του πρωθυπουργού Α.Τσίπρα στη Μόσχα (7-9 Απριλίου) και στην Αγία Πετρούπολη (19 Ιουνίου).
«Επισημάνθηκε το αμοιβαίο ενδιαφέρον για την κατασκευή υποδομών μεταφοράς φυσικού αερίου στο έδαφος της Ελληνικής Δημοκρατίας στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου του αγωγού Turkish Stream», αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Για τις επικοινωνίες με Λαβρόφ και τον Γερμανό ΥΠΕΞ κ.Σταϊνμάιερ, το ελληνικό ΥΠΕΞ τόνισε ότι κατά τη διάρκεια των συνομιλιών αντηλλάγησαν απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις και την απόφαση της Ελληνικής Κυβέρνησης να προχωρήσει στην διενέργεια δημοψηφίσματος που αποτελεί θεμελιώδη διαδικασία του ευρωπαϊκού γίγνεσθαι και έχει διενεργηθεί πολλάκις στο παρελθόν.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, ο Υπουργός Εξωτερικών διαβεβαίωσε τους ομολόγους του ότι ουδεμία ανησυχία προκύπτει από την έκφραση του δημοκρατικού δικαιώματος του ελληνικού λαού μέσω του δημοψηφίσματος, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να αποχωρήσει από την Ευρωζώνη, αλλά αντιθέτως αγωνίζεται για την επίτευξη μιας αμοιβαία επωφελούς συμφωνίας με τους εταίρους της.

O αχυράνθρωπος των Ρώσων Ν.Κοτζιάς έσπευσε να δώσει αναφορά στο αφεντικό του.  Η κυβερνητική συμμορία είχε από κοινού με ο Ρώσσο δικτάτορα προγραμματίσει αυτό ο έγκλημα  που σήμερα βλέπουμε μπροστά μας. Και φυσικά η Μόσχα… κατανοεί απολύτως, όσα έγιναν.

Δεν μπορεί κανείς πια να τους σώσει.