ΠΟΝΤΙΚΟ-ΜΑΪΜΟΥΔΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.

 

ΠΟΝΤΙΚΙ και  NEWSIT (προς το παρόν) ανάθεσαν πάλι σε δημοσκοπικές εταιρίες να πραγματοποιήσουν δημοσκοπήσεις για τα ποσοστά που συγκεντρώνουν αυτή τη στιγμή τα κόμματα. Το ΠΟΝΤΙΚΙ, όπως πάντα ανεύθυνο, καιροσκοπικό, “μικρόψυχο” έδωσε εντολή στην εταιρία να πριμοδοτήσει με 5 μονάδες το ΣΥΡΙΖΑ ένατι της Ν.Δ (Προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε ψήφους από…εξωγήινους, όπως αναλύουμε παρακάτω) . Φυσικά, δεν ξεχνά να  δείξει (με το…ρώσικο αζημίωτο)  και την κρυφο- ναζιστική του αλληλελεγγύη στη Χ.Α, βαπτίζοντας και πάλι την εγκληματική οργάνωση 3ο κόμμα!

΄Εχουμε γράψει αναλυτικά παλιότερα για τα ανήθικα παιχνίδια που παίζει το λαθρόβιο αυτό έντυπο (πώς επιβιώνει αλήθεια, με ποια λεφτά;) από την εποχή που το είχε ο Παπαϊωάννου ακόμα. Από την ώρα που το αγόρασε ο Δελατόλας με την παρέα του ,η αναξιοπιστία,ο καιροσκοπισμός και η χρησιμοθηρία του χτύπησαν κόκινο. Να μην ξεχνάμε πως το ΠΟΝΤΙΚΙ ήταν από τα πρώτα έντυπα της εμπορικής δημοσιογραφίας,που βάπτισε τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ τρίτο κόμμα με… 400 χιλιάδες   ψήφους τρελαμένων σε σύνολο 9.800.000 ψηφοφόρων! Δεν καταδέχτηκε,όμως,το καιροσκοπικό έντυπο του Δελατόλα να το σχολιάσει αυτό. Λες και δεν είχε ξανασυμβεί στην Ελλάδα να πάρει το ακροδεξιο-χουντικο-εθνικιστικο-ναζιστικό συνονθύλευμα 400 χιλάδες ψήφους και μάλιστα σε μια εποχή που η Ελλάδα δεν ειχε περισσότερους από 7.500.000 εγγεγραμμένους ψηφοφόρους.

Καμιά σοβαρότητα, εγκυρότητα και αξιοπιστία δεν έχουν αυτές οι δημοσκοπήσες,βέβαια, αφού,όπως επανειλημμένα γράφουμε (και επιβεβαιώνονται απόλυτα όσα υποστηρίζουμε από τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών) τα ποσοστά που παρουσιάζουν ,τους τα υποδεικνύουν οι “εντολείς”-  αφεντικά (κόμματα και βιομηχανία παραπληροφόρησης) που πληρώνουν, για να έχουν εκείνο που θέλουν. Καμιά σχέση με την πραγματικότητα φυσικά δεν έχουν τα  στοιχεία που υπογράφουν ως έγκυρα   και “προϊόντα” δημοσκοπήσεων.  Δεν είναι τυχαίο, επομένως, που  κάθε φορά διαψεύδονται από τα αποτελέσματα των εκλογών. Να θυμίσουμε ένα παράδειγμα. Παραμονές εκλογών του 2012 και οι περισσότερες εταιρίες με εντολές των διαφόρων …”ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ” (με το ΠΟΝΤΙΚΙ πρώτο ) έδιναν στη Χ.Α 11,5%! Είμαστε σχεδόν οι μόνοι εδώ με τη μεγάλη δημοσκόπηση που παρουσιάσαμε τότε, που  πέσαμε πάνω στο ποσοστό που πήραν οι Ναζί. Οι δημοσκοπήσεις μας υπάρχουν στο “ΑΡΧΕΙΟ” μας και όποιος θέλει μπορεί να  διαπιστώσει του λόγου το αληθές. Αλλά, είναι αδίστακτες, κανονικά αρπακτικά, χωρίς ίχνος τσίπας οι καιροσκοπικές αυτές  εταιρίες. Δεν ορρωδούν μπροστά στην πραγματικότητα  και συνεχίζουν την  κερδοσκοπική τους φάμπρικα, ως να μη συνέβη τίποτα.

Αποκαλυπτική είναι η κουβέντα  που κάναμε πρόσφατα με  φίλο, γνώστη από “μέσα” του τρόπου που λειτουργούν αυτές οι δημοσκοπικές εταιρίες. Δούλευε για χρόνια σε μια από τις πιο γνωστές . ΄Οπως ο ίδιος δήλωσε, έφυγε για λόγους αξιοπρέπειας. Σήμερα, εργάζεται σε ιδιωτική εταιρία που συλλέγει πάσης φύσεως πληροφορίες (κυρίως εμπορικές)  από το διαδίκτυο  και διατυπώνει στατιστικές   για λογαρισαμό πελατών. ΄Εχει “παγιδέψει”  πολλές  “πομπές” των μεγάλων δημοσκοπικών εταιριών με ντοκουμέντα. Και κρατάει  τα στοιχεία αυτά,ώστε κανείς δεν τολμά να τον κουνήσει ή να τον μηνύσει. Πιο παλιά, είχε βοηθήσει αποτελεσματικά,όταν ανεβάσαμε  εκτενές άρθρο για το ίδιο θέμα με δική μας έρευνα-δημοκόπηση,  που αναδημοσιεύτηκε και σε άλλους ιστόπους.

“Οι περισσότερες εταιρίες δεν κάνουν καν έρευνα”, μας διαβεβαιώνει. “Μην πιστεύετε αυτά, πως τάχα βγαίνουν δημοσκόποι στους δρόμους και ρωτάνε ή παίρνουν τηλέφωνα και τους δίνουν απαντήσεις. Τα στοιχεία που παρουσιάζουν είναι εντελώς πλαστά και κατασκευασμένα στα γραφεία. Τα τελικά αποτελέσματα που δημσιεύνται είναι εκείνα που έχουν ζητήσει οι πελάτες. .Τόσο “χοντρά” και ξετσίπωτα, μιλάμε, λειτουργούν αυτοί οι αλητήριοι”.

Του ζητήσαμε από την εμπειρία του και  την εξειδίκευση που έχει αποκτήσει,  από το πλήθος των πληροφοριών που διαχειρίζεται  και επεξεργάζεται, αλλά και από τα στοιχεία που του εμπιστεύονται  παλιοί  συνάδελφοί του που συνεχίζουν να εργάζονται στο χώρο των δημοσκοπήσεων , να μας δώσει μια εκτίμηση για τη δύναμη των κομμάτων σήμερα.

Σύμφωνα ,λοιπόν, με τα δικά του συμπεράσματα τα ποσοστά  των κομμάτων αυτή την ώρα κυμαίνονται στους παρακάτω  αριθμούς:

1. ΑΠΟΧΗ: 37-40% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων στους εκλογικούς καταλόγους.
2. ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ (Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ-ΕΛΙΑ)= 32-34% (Ψηφοφόροι και τί  θα ψήφιζαν, αν γίνονταν σήμερα εκλογές)
3. ΣΥΡΙΖΑ: 21-23% (της ίδιας κατηγορίας,όπως προηγουμένως)
4. ΠΟΤΑΜΙ: 6- 7%
5. ΑΝ.ΕΛ: 3.5-4%
6. ΚΚΕ : 3,5-4,5%
7. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: 3,5-4,5%
8. ΔΗΜΑΡ: 1,5-2%
Η δικιά μας εκτίμηση δεν απέχει πολύ από τα ποσοστά παραπάνω  που μας ενεχείρισε ο φίλος.
΄Εχουμε μόνο 3 ενστάσεις. 1.Η ΑΠΟΧΗ αυτή τη στιγμή συγκεντρώνει ως και 45%. 2. Το ΚΚΕ συρρικνώνεται στο 2.5-3% 3. ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ θα παρουσιάζει άνοδο και θα φτάσει το 3%, αν η Χ.Α δεν καταφέρει να πιάσει το 5%.

Παραθέτουμε στη συνέχεια ένα παλιό μας κείμενο σχετικό με τις δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα .Ανέβηκε στις 2-11-2012,αλλά είναι ακόμα νομίζουμε επίκαιρο.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Πριν λίγες ημέρες με αφορμή μια δημοσκόπηση εταιιρίας για λογαριασμό του ΣΚΑΙ-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, ανεβάσαμε το ακόλουθο ποστ:
”  Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα στοιχεία της παραπάνω  έρευνας της Public Issue για τον ΣΚΑΙ και την Καθημερινή. Τους λόγους τους έχουμε επισημάνει επανειλημμένα σε παλιότερα κείμενά μας  σε προηγούμενες τέτοιας μορφής δημοσκοπήσεις  και φυσικά αφορούν όλα τα ελληνικά ΜΜΕ.
Πριν λίγες εβδομάδες, ανεβάσαμετο πρώτο μέρος της έρευνας-  δημοσκόπησης του  Homo-Naturalis.gr, που πραγματοποιήθηκε το μήνα Σεπτέμβριο σε έξη (6) νομούς της χώρας  σε πληθυσμιακό δείγμα 3.000 ατόμων. Το B΄μέρος,όπως αναφέρει η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ που έχουμε αναρτήσει μόνιμα  ως επικεφαλίδα της  τρέχουσας ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ , θα ανέβη σύντομα. Αυτή τη χρονική στιγμή επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της έρευνας,μια  διαδικασία,που   λόγω και του μεγάλου αριθμού των συμμετεχόντων ατόμων  και της ανάγκης της σύγκρισης με άλλους πίνακες και στοιχείαι, είνα  επίπονη και χρειάζεται χρόνο και προσοχή.
Γρήγορα, όμως, θα δημοσιευτεί και θα αντιληφθεί ο κάθε “αστράτευτος” και αντικειμενικός παρατηρητής ότι τα ΜΜΕ,που παραγγέλουν μια δημοσκόπηση,το κάνουν κυρίως για να εξυπηρετήσουν δυο στόχους 1.  για να πουλήσουν περισσότερα φύλλα ή να αυξήσουν την ακροαματικότητα και 2. για  εξυπηρετήσουν κυρίως κομματικές ή άλλες συγγενείς  σκοπιμότητες (μικροκομματικά οφέλη)….”
Να επαναλάβουμε,λοιπόν, και σ΄αυτό το δημοσίευμά μας πως οι δημοσκοπήσεις των εταιριών που παραγγέλουν τα ΜΜΕ και τα κόμματα   ή είναι κάλπικες – στημένες για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένους σκοπούς, ή γίνονται στο “πόδι”, όπως τα περισσότερα πράγματα στην Ελάδα.
΄Οσο καιρό επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της έρευνάς μας, παρακαλέσαμε τηλεφωνικώς (κυρίως) διάφορες εταιρίες δημοσκοπήσεων αλλά και εφημερίδες και κανάλια να μας στείλουν τις έρευνες που κατά καιρούς έχουν δημοσιοποιήσει με αναλυτικά τα  στοιχεία της δημοσκόπησης. Μάλιστα,για να έχουμε αυξημένες πιθανότητες να τις πάρουμε, δηλώσαμε την επαγγελματική μας ιδιότητα και την επιθυμία μας να συμπεριλάβουμε τις δημοσκοπήσεις τους στην υπό έκδοση ” Ιστορία της Συγχρονης Ελλάδας”. Υποσχέθηκαν πως θα το κάνουν με χαρά τους, σχεδόν όλοι.
΄Οσο είδατε,όμως, εσείς τα στοιχεία ,τα είδαμε κι εμείς. Κρύφτηκαν στα λαγούμια τους οι αρουραίοι της “πληροφόρησης” και των εταιριών,γιατί γνώριζαν πως καμιά από τις δημοσκοπήσεις τους δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική και  ενδελεχή έλεγχο.Και  να περάσουμε στην τεκμηρίωση των όσων υποστηρίζουμε.
Στην πρόσφατη δημοσκόπηση της  PULSE, την οποία  ΠΑΛΙ παρήγγειλε το “λαθρόβιο” πλέον έντυπο “ΠΟΝΤΙΚΙ”,  πρώτο κόμμα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με 23% με τη Νέα Δημοκρατία να είναι  δεύτερη  με  20%, Χρυσή Αυγή  11,5%,   ΠΑΣΟΚ  6,5%,  . ΄Εχουμε αναλυτικά αναφερθεί στο σατιρικό έντυπο “ΠΟΝΤΙΚΙ” και επισημάνει πως πάντα ,από εποχής,που ιδιοκτήτης ήταν ο Παπαϊωάνου (πόσο μάλλον τώρα επί Δελατόλα) , κουβαλούσε πολλές “αμαρτίες”.(Με ένα “κλικ” στο Google- Homo-Naturalis.gr  εφημερίδα “ΠΟΝΤΙΚΙ”  θα διαβάσετε  το θέμα).
Αν κανείς  τώρα αναρωτηθεί ,μα, γιατί ΠΑΛΙ το ΠΟΝΤΙΚΙ, μέσα σε λίγες εβδομάδες από την τελευταία δημοσκόπηση που δημοσίευσε, παραγγέλει και μια άλλη, με προφανή στόχο να βγάλει πρώτο κόμμα το ΣΥΡΙΖΑ και  τρίτο τη Χρυσή Αυγή, θα πάρει την  πολύ απλή  απάντηση: ΟΧΙ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ…ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ  ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ-ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ, ΑΛΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ. Ποιος θα αγόραζε το “ΠΟΝΤΙΚΙ” σήμερα, έτσι, όπως έχει καταντήσει  η αξιοπιστία του; (Αλλά και λόγω φυσικά της οικονομικής κρίσης).΄Ενας πρωτοσέλιδος “πομφόλυξ”, όμως, όπως αυτός που βγάζει τρίτο κόμμα(!) τη ΧΡΥΣΥ ΑΥΓΗ ,όντως θα κινούσε την περιέργεια πολλών και θα το αγόραζαν. (Τουλάχιστον οι μισοί οπαδοί της Χ.Α,κάπου 150.000 φύλλα παραπάνω μιλάμε).Μην ξεχνάμε πως  και μερικές χιλιάδες φύλλα περισσότερα, είναι λογαριασμός γι΄αυτά τα έντυπα που πνέουν πλέον κυκλοφοριακά τα “λοίσθια” και δε θα κρατήσουν πολύ .
Δε χρειάζεται ούτε πολύ μυαλό, ούτε ειδική έρευνα (αν κι εμέις την κάναμε) ,για να διαπιστώσει κανεείς πόσο ψευδή και ανυπόστατα είναι τα παραπάνω δημοσκοπικά στοιχεία που παράδωσε η  PULSE στο “ΠΟΝΤΙΚΙ” για δημοσίευση. Και να γιατί: Αν η Χρυσή Αυγή αύξησε τόσο εντυπωσιακά τα ποσοστά της και έφτασε να είναι τάχα τρίτο κόμμα στην Ελλάδα, θα έπρεπε να έχει για να τροφοδοτείται , μια μεγάλη  δεξαμενή ψηφοφόρων από την “αγορά ψήφων-προθέσεων”.
Αλλά,τέτοια  δεξαμενή δεν υπάρχει στην Ελλάδα. (Εκτός αν διεξήγαγαν σε άλλο πλανήτη ή έστω χώρα τη δημοσκόπηση). Να υποθέταμε πως φύγανε ψηφοφόροι από το ΚΚΕ ,ΣΥΡΙΖΑ,ΠΑΣΟΚ και πήγανε στη Χρυσή Αυγή, μάλλον θα  ήταν υπόθεση για γέλια. Αν από κάπου μπορούσε η Χ.Α να πάρει θετική άποψη για το κόμμα  Μιχαλολιάκου(για ψήφο δε συζητάμε), θα ήταν ή από τη Ν.Δ ή από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ή από το ΛΑ.Ο.Σ). Αλλά, και αυτών των κομμάτων τα ποσοστά είναι σε τέτοια “ασφαλή” και “αξιοπρεπή”  θέση στην κλίμακα  στην ίδια δημοσκόπηση, που σε καμιά περίπτωση δε δικαιολογείται μια τέτοια εκτίναξη της Χ.Α εξαιτίας της εισροής οπαδών που …εισπήδησαν στο “ντεπόζιτο” των  Νεο-Ναζί απ΄αυτά τα τρία κόμματα. Τότε,από πού στο καλό ξαφνικά ψάρεψε η “φαμίλια” Μιχαλολιάκου νέους οπαδούς;
ΜΕΝΕΙ Η ΑΚΕΝΩΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ-ΛΕΥΚΩΝ-ΑΚΥΡΩΝ,που συμπεριλαμβάνει κοντά στα 4.000.000 εγγεγραμμένους στους εκλογικούς καταλόγους,που δεν προσήλθαν να ψηφίσουν στις τελευταίες κρίσιμες εκλογές. Κάποιοι,επομένως, απ΄αυτούς που  ήταν αδιάφοροι και απολίτικοι και τη μέρα των εκλογών (Ιούνιος γαρ ) δε θα έχαναν με τίποτα το “μπάνιο” τους, αντί να πάνε να ψηφίσουν,  σήμερα, ξαφνικά,  μεταλλάχτηκαν  σε… Νεο-Ναζί. Αλλά, και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται πως αυτό είναι ένα  σενάριο μόνο άρρωστης φαντασίας. Και το  πιο αστείο: Πολλοί από τους ερωτηθέντες αυτής της “απολιτιίκ”κατηγορίας της ΑΠΟΧΗΣ,  βγήκαν ξαφνικά εκείνη την ημέρα και ώρα που διεξήγετο η δημοσκόπηση στους δρόμους (μάλιστα,συγκριτικά περισσότεροι απ΄όλους μαζί  τους οπαδούς των άλλων κομμάτων!), και συναπαντήθηκαν με τους…δημοσκόπους λες και είχαν ραντεβού  ή, οι ίδιοι πάλι, έδειξαν προθυμία να απαντήσουν  στα τηλέφωνήματά  τους και στις εωτήσεις τους. Η απόλυτη,δηλαδή, γελοιότητα και της εταιρίας και του λαθρόβιου εντύπου,που παράγγειλε και δημοσίευσε αυτά τα “μαγειρεμένα” αποτελέσματα!
΄Αλλά,εμείς  (είμαστε το μοναδικό σάιτ από το 2007) που κάνουμε αγώνα για την αύξηση  των ποσοστών της ΑΠΟΧΗΣ,   έχουμε επανειλημμένα δείξει σε παλιότερες δημοσιεύσεις μας, πως το μεγάλο αυτό “κύμα” των μελών  της ΑΠΟΧΗΣ-ΑΚΥΡΟΥ-ΛΕΥΚΟΥ, είναι συνειδητοποιημένοι πολίτες (πολιτικό κίνημα), που δεν τους εκφράζει κανένας από τους υφιστάμενους ,κομματικούς σχηματισμός και προτιμούν να απέχουν από τη διαδικασία των εκλογών, για να δηλώσουν έτσι και έμπρακτα την απαξίωσή τους στο Σύστημα και  ειδικότερα στον ισχυρότερο πυλώνα του που είναι οι εκλογές. Τέτοιο πολίτες θα μπορούσαν ποτέ να δώσουν θετική ψήφο-γνώμη-άποψη για τους φασίστες της Χρυσής Αυγής και τη “φαμίλια” του απατεώνα Μιχαλολικάκου;  ΄Ελεος!
Είναι φανερό επομένως πως το “σκηνικό” είναι στημένο και πως   τα αποτελέσματα που παρουσίασαν οι “δράστες” (εταιρία -έντυπο) με δέλεαρ το οικονομικό όφελος, δεν αντέχουν σε καμιά σοβαρή κριτική. Μόνο ως …κουτόχορτο θα μπορούσαν να τα προσφέρουν σε χαμηλού  διανοητικού επιπέδου αναγνώστες.
Αλλά,δεν είναι μόνο η αυταπόδειχτη “αφέλεια’ της έρευνας-δημοσκόπησης,που “μπάζει”,όπως δείξαμε, από παντού.΄Εχουμε μια άλλη σοβαρή απόδειξη  πως τα στοιχεία τους είναι χαλκευμένα,μέσα από τη δική μας έρευνα,που είναι πανελλαδική,πρόσφατη, με πολυπληθές δείγμα (3.000 άτομα) και η οποία διεξήχθη χωρίς τις παγίδες,που αναλύσαμε παλιότερα πως στήνουν οι εταιρίες, για να πάρουν το αποτέλεσμα που επιθμούν.