ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

 

Σκουρλέτης: Τα ΜΜΕ φταίνε για την ήττα στις εκλογές -Συνεχίζεται το εμπάργκο στο ΣΚΑΪ
Ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης μιλώντας στο Action 24 κατηγόρησε τα ΜΜΕ ως μία από μία από τις αιτίες της βαριάς ήττας του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές,

 

Ο Πάνος Σκουρλέτης

Εχουμε συγκεκριμένα μέσα που δεν υπηρετούν την ενημέρωση αλλά είναι εντεταλμένα μέσα, υπηρετούν ένα αντικυβερνητικό σχέδιο, υπάρχει πακτωλός χρημάτων από διάφορους πρόθυμους οικονομικούς κύκλους που προστρέχουν για αρωγή στη ΝΔ. Ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε τέτοιος ανορθόδοξος πόλεμος και ήταν και μια από τις αιτίες της ήττας.

 Κύριε, Πάνο Σκουρλέτη,
με την ιδιότητα του διδάκτορα Ιστορίας και  εξειδίκευση στην Ιστορική Δημοσιογραφία με 12χρονη θητεία στο συγκεκριμένο κλάδο της Ιστορίας  στον ιστότοπο   Homo-Naturalis.gr, σας απευθύνω αυτή την ανοιχτή επιστολή  με σκοπό τη διατύπωση απόψεων, προτάσεων και αιτημάτων  επ΄ αφορμή της παραπάνω δήλωσής σας  πως τα ΜΜΕ  στην Ελάδα είναι παραδομένα στην εξυπηρέτηση  συγκεκριμένων συμφερόντων.  Κυρίως οικονομικών και κομματικών, θα λέγαμε εμείς,  αλλά και άλλων πολυποίκιλων και κάποτε εντελώς αδιαφανών.
Προχωρήσατε,όμως, σ΄αυτή την καταγγελία-διαπίστωση, χωρίς ίχνος  αυτοκριτικής.   Λησμονήσατε εντελώς να  ανεφερθείτε και στις δικές σας ευθύνες, ως κυβέρνηση  και μάλιστα (σχεδόν) τετραετίας για τον αισχρό αυτό υποβιβασμό του λειτουργήματος του Τύπου ,ο οποίος, ως γνωστό ,  θεωρείται  και ως η  “τέταρτη εξουσία”. Δεν έχετε,νομίζετε, κι εσείς σοβαρό μερίδιο ευθύνης για το κατάντημα των ΜΜΕ,με τον τρόπο τις διαδικασίες και το τίμημα, που τα  παραδωσατε βορά  στους σημερινούς ιδιοκτήτες τους;
Η δική μας πεποίθηση είναι πως  στο χώρο των  media,  παραδώσατε  για οικονομίστικους-εισπρακτικούς  και μόνο   λόγους το σύνολο των  τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών  αδειών σε πρόσωπα και επιχερήσεις, που σε μα πολιτεία σεβόμενη τις αρχές του πολιτικού, δικαιικού και ηθικού πολιτισμού, δε θα υπήρχε περίπτωση να χορηγηθούν, έναντι οποιωνδήποτε οικονομικών ανταλλαγμάτων. Να μην αναφερθούμε σε συγκεκριμένα ονόματα ,δότι είναι ήδη γνωστά στο πανελλήνιο, στους δε  νουνεχείς και σώφρονες πολίτες, απόδειξη του εκφυλισμού της έννοιας της Δημοκρατίας, αλλά και των ανθρωποκεντρικών αξιών που υποτίθεται πως υπηρετεί.
Οφείλατε,ως κυβέρνηση, να  ορίσετε για τον Τύπο   καθαρό νομοθετικό πλαίσιο  μέσα στο οποίο δε θα μπορούσαν να αναπτύξουν τέτοιες  επιχειρηματικές-εκδοτικές   δραστηριότητες πρόσωπα που εμπλέκονται σε σοβαρες αξιόποινες πράξεις. Και από την άλλη, οφείλατε με νομοθετκή επίσης στήριξη να έχει αποτραπεί,    αν όχι εντελώς,  στοιχειωδώς τουλάχιστον, η  είσοδος τέτοιων ανυπόληπτων επιχειρηματιών στο χώρο των Μedia  με οικονομικά και μόνο κριτήρια (ποιος θα προσφέρει τα περισσότερα!).  Πώς περιμένατε  αυτού  του  είδους οι  επιχειρηματίες με την εξαγορά ενός τόσο ευαίσθητου χώρου, όπως είναι ο Τύπος, να  μην εξυπηρετούν τις ανάγκες  μιας  σοβαρής, υπεύθυνης, αντικειμενικής ενημέρωσης, αλλά  την παραπληροφόρηση και την κερδοσκοπία;
Είναι κατανοητά και αυτονόητα όλα αυτά στους έντιμους και συνετούς πολίτες και  δε χρειάζεται να επεκταθούμε στο θέμα της (θα τη χαρακτρηρίζαμε) εγκληματικής αυτής κυβερνητικής επιπολαιαότητας, να παραχωρήσετε με εισπρακτικά  κριτήρια τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές άδειες  με τον τρόπο και στους ανθρωπους που το κάνατε. Ασυγχώρητη πολιτική  και όχ μόνο, αβελτηρία.

 

Προς  άρση, έστω και αργά, κάποιων από τις επιπτώσεις αυτής της κυβερνητικής απρονοησίας ,που επισημάναμε παραπάνω, προτείνουμε τα ακόλουθα:

 

  1. Την  καθιέρωση   εκπομπής στα εθνικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνιά δίκτυα   με περιεχόμενο  τα   θέματα της Ιστορικής Δημοσιογραφίας, διάρκειας μιας (1) ώρας,  τουλάχιστον δυο (2) φορές της  εβδομάδα.
  2. Την εκπομπή θα επιμελείται   και θα παρουσιάζει  ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-  ΑΜΙΣΘΟΣ ιστορικός,  ειδικευμένος στο αντικείμενο της Ιστορικής Δημοσιογραφίας, όπως αυτό περιγράφεται  στα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  του HOMO-NATURALIS.GR. Επιγραμματικά στο σημείο αυτό σημειώνουμε πως η Ιστορική Δημοσιογραφία εξετάζει το παρόν  “ιστορικό γίγνεσθαι” με ιδιαίτερη έμφαση στα γεγονότα  εκείνα που   εμπερικλείουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ιστορικά.
  3. Στην εκπομπή,  ανάλογα με το θέμα κάθε παρουσίασης, θα υπάχουν  προσκεκλημένοι που έχουν αρμοδιότητα, γνώση και εξειδίκευση και θα επακολουθεί συζήτηση με όλες τις απόψεις  στο “τραπέζι” . ΟΛΑ τα  συμπεράσματα, είτε συγκλίνοντα είτε  αποκλίνοντα , θα διατυπώνονται στο τέλος της εκπομπής  με κύριο αποδέχτη και τελικό  κριτή τον ακροατή-θεατή.
  4.  Ευχαρίστως προσφέρομαι να βοηθήσω προς αυτήν την κατεύθυνση και να  αναλάβω το συγκεκριμένο έργο του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ, ΑΜΙΣΘΟΥ   ερευνητή Ιστορικού .Η μακρόχρονη θητεία μου  στο αντικείμενο της Ιστορικής δημοσιογραφίας, αλλά και η γενικότερη ανθρωποκεντρική ,ιδεολογική μου τοποθέστηση είναι ο εγγυήσεις για προσφορά έργου ,χωρίς εξαρτήσεις, διαπλοκές και ειδικά κομματικές επιρροές και διασυνδέσεις. Γνώμονας και πυξίδα μας, όπως η σταθερή επιστημονική και ιδεολογική μας πορεία έχει αποδείξει, είναι η εξυπηρέτηση και ΜΟΝΟ της Ιστορικής αλήθειας.
Παραθέτουμε   στη συνέχεια αποσπάσματα από παλιότερες τοποθετήσεις και προτάσες μας  για τη διαφύλαξη και σωστή  συγγραφή και ερμηνεία  του άκρως ευαίσθητου  θέματος  της “εθνικής” ιστορίας:
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» (ΑΚΕΪ)
Ας κανονίσουμε ως χώρα. Θέλουμε την Ιστορία  να την ερμηνεύει  ο εκάστοτε Αλέξης και Κυριάκος; ΄Η μήπως θέλουμε να τη  γράφει και να την ερμηνεύει  ένας Σαράντος Καργάκος, Κωνσταντίνος Πλεύρης και Φράγκος Φραγκούλης;
Οι δύο πρώτοι είναι πολιτικοί. Και μάλιστα ο ένας πρωθυπουργός και ο άλλος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Και όπως διαπιστώνουμε στα παραπάνω δημοσιεύματα,  οι εκπρόσωποι των  κορυφαίων αυτών θεσμών, ερμηνεύουν εντελώς διαφορετικά τα ίδια ιστορικά γεγονότα και δρώμενα της ελληνικής Ιστορίας. Και εν προκειμένω, προσεγγίζουν με εντελώς διαφορετική οπτική το ζήτημα αν είναι ή όχι εθνική ταπείνωση η απώλεια η αναγνώριση του μικρού, γειτονικού κρατιδίου με την προσθήκη του τοπικού επιρρήματος Βόρεια στο όνομα  Μακεδονία με το οποίο ήδη επί δεκαετίες τον αναγνωρίζουν τα υπόλοιπα κράτη.  Κι είναι κατανοητό πως επειδή ακριβώς είναι κορυφαίοι θεσμοί και αυτός του πρωθυπουργού κι εκείνος του αρχηγού της αντιπολίτευσης ,  μια  λαθεμένη ερμηνεία της Ιστορίας γεινικότερα εγκυμονεί περαιτέρω κινδύνους για τη χώρα  και τον ίδιο το λαό της.
Οι τρεις άλλοι που μνημονεύσαμε είναι χαρακτηριστικοί (κάποιοι και γραφικοί)  τύποι μιας πλειάδας ατόμων  που αυτοαναγορεύονται σε ιστορικούς και συγγράφουν ….ιστορικά  πονήματα, δίκην μυθιστορήματος   ή επιδίδονται  σε ερασιτεχνική ιστοριοδιφία ,που την αποκαλούν έρευνα, χωρίς  να είναι οι ίδιοι ιστορικοί, αφού στερούνται της  επίσημης αναγνώρισηςιστορικών σπουδών από την πολιτεία,όπως συμβάινει με όλες τις επιστήμες.  Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας σε σημείο που πολλοί από τους λαθρεπιβάτες αυτούς στο ιστοριικό σκάφος, να έχου ιδρύσει και…. σύλλογο  Ιστορικών συγγραφέων (!) ,χωρίς ποτέ οι περισσότεροι από δαύτους, αν όχι όλοι, να έχουν περάσει ούτε και ως επισκέπτες από αίθουσα διδασκαλίας  της συγκεκριμένης επιστήμης
Γράφαμε σε παλιότεριο κείμενό μας:
Σημερα,στις συντεταγμενες πολιτειες και στις πολιτισμενες κοινωνιες, που οι ρολοι ειναι (ή πρεπει να ειναι) βιωματικοι και διακριτοι και δεν επιτηδευονται ουτε υποδυονται,πλην εκεινων στα θεατρικα δρωμενα, η αντιποιηση δεν ειναι μονο πραξη λοιδωρη, αλλα σε πολλες μορφες της και ποινικα κολασιμη. Το ερασιτεχνικο και το αμεθοδο δεν ειναι απλως αστεια, αλλα και επικινδυνα. Ιδιαιτερα στην Επιστημη.
  Στη συστηματοποιημενη γνωση,οι κανονες κατακτησης της ειναι αυστηρα προσδιορισμενοι και οι οροι επιτηδευσης της δεσμευτικοι για τους φορεις της. Η λαθρεπιβαση σε επαγγελματικη συντεχνια, εξειδικευμενης γνωσης, ειναι απαγορευμενη. »Ελευθερη εισοδος επισκεπτων» και καταληψη γνωστικου χωρου, που » de jure et ipso jure» ανηκει  σε αλλους , δεν επιτρεπεται. Γιατι ο κομπογιανιτισμος, ο πιθηκισμος, το δηθεν, δεν ειναι απλως κωμικες μεταμφιεσεις. Εχουν πρωτιστως και επικινδυνες παρενεργειες.
  Αυτα ειναι αυτονοητα για ολες τις αλλες επιστημες, οχι, ομως, και για την επιστημη της Ιστοριας. Καλως η κακως ο καθενας εχει το δικαιωμα να πιανει και να γραφει «ιστορια». Ειδικα στη χωρα μας. Απομαχοι, πολιτικοι, αποστρατοι, στρατιωτικοι, συνταξιουχοι, δημοσιοι υπαλληλοι, αν δεν γραφουν λογοτεχνια, ασχολουνται συνηθως, με τη συγγραφη ιστορικων κειμενων. Ακομα και αυτοβιογραφικες διηγησεις, μεταπλαθονται και μεταμορφωνονται σε ιστορια. Προσωπικα περιστατικα, αναμνησεις, ονοματα, χρονολογιες, διανθισμενα με αφηγηματικο λογο, αναδεικνυονται σε «ιστορικα  γεγονοτα».
 Η σημασια της ερευνας των αρχειακων πηγων, η αναγκη της κριτικης τους, η διαπιστωση και κατανοηση των ιστορικων γεγονοτων και η διακριση τους απο τα γεγονοτα (κορυφαιες ενασχολησεις της επιστημης της ιστοριας), για να περιοριστουμε μονο σε αυτα , που απαιτουν εξειδικευμενη γνωση και επιστημοσυνη, ειναι, οχι μονο αδιαφορα, αλλα και οροι αγνωστοι στους »ιστορικους» αυτου του ειδους.
Το κείμενο αυτό  γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Παραμένει,όμως,  επίκαιρο και μάλιστα ενισχυμένα,  αφού ζήσαμε πρόσφατα ως χώρα, ως λαός τις τραγικές επιπτώσεις αυτής ακριβώς της  σύγχυσης , του αλλαλούμ που επικρατεί ως προς το ποια είναι η εθνική Ιστορία και  ποιος έχει αρμοδιότητα ,δικαίωμα και υποχρέωση να συγγράφει ,να κρίνει και να ερμηνεύει τα ιστορικά δρώμενα των εποχών.
Κι ακόμα, αν ήταν συνταγματικά απαγορευμένο, δεν θα γινόμαστε καθημερινά  μάρτυρες  του παρανοϊκού φαινομένου στα «παράθυρα» των καναλιών, στα μικρόφωμα των ραδιοφώνων  στους ιστότοπους  και στα έντυπα να σουλατσάρουν λογής μορφές και γραφίδες «Μακεδονομάχων» ή «Αντι», που με  θράσος, ανευθυνότητα και  υστερικό φανατισμό  να  να αυτοαναγορεύονται σε ιστορικούς, να ομιλούν αφρόνως  επί παντός επιστητού και να ερμηνεύουν τις σελίδες της ιστορίας, σαν να πρόκειται  για την…Αποκάλυψη του Ιωάννη!
Εν τέλει,  να επιτρέπεται σε  κάθε παρανοϊκό  να  ασελγεί  ανερυθρίαστα και ατιμωρητί  πάνω στην επιστήμη του Θουκυδίδη με ένα, πέρα από επικίνδυνο, και αντιεπιστημονικό παραλήρημα ,το οποίο μάλιστα   εκλαμβάνει ο ίδιος  ως φωνή και προσταγή  της πατρίδας!  Καί είναι αυτή ακριβώς η ιστορική άγνοια, που γεννά   φανατισμό και  μίσος, ώστε αυτοπροσδιοριζόμενοι  τούτοι ως εκλεκτοί  ΄Ελληνες, έμπλεοι   δικαίας οργής και γνήσιου πατριωτισμού ,  να χαρακτηρίζουν χωρίς τσίπα  τους  άλλους   προδότες και  και ανθέλληνες.
Αν η  Ελλάδα στο παρελθόν έζησε δυο μεγάλες εθνικές τραγωδίες η μια στον ολέθριο ελληνοτουρικό πόλεμο του 1897 και η άλλη στη Μικρασία το 1922, και οι δύο εν πολλοίς προκλήθηκαν  από τις ίδιες αιτίες, ‘Οπως και ο πρόσφατος εσωτερικός ,διχαστικός πόλεμος με αφορμή το «Μακεδονικό» ,που όλοι γνωρίζουμε πως άφησε πια βαθιές πληγές καθόλου εύκολο να επωλουθούν  σύντομα και οριστικά.
Ίδιες «πένες» και τότε, δημοσιογραφικές, που υποδύονταν  τις ιστορικές και ιστορίζοντες, οι οποίοι πέρα από την εθνικιστική τους υστερία, ούτε καν τυπικά (πόσω μάλλον ουσιαστικά) προσόντα  διέθεταν για να υπηρετήσουν  μια από τις κορυφαίες επιστήμες, όπως είναι η δημοσιογραφία και η  Ιστορία. ΄Ηταν αυτοί που με  τους…διαπρύσιους «εθνικούς» τους λόγους,  δίχασαν  ολόκληρο λαό και  τον εξώθησαν σε παρανοϊκά εγχειρήματα, οι  συνέπειες των οποίων, όπως όλοι γνωρίζουν , απέβησαν τραγικές για τη χώρα.

………………………………………………………………………….

 Σήμερα, χωρίς τις φανατικές κραυγές μιας μεγάλης πληθυσμιακής ομάδας «πατριωτών» με συγκεκριμένο δεξιό- ακροδεξιό και ναζιστικό προσανατολισμό, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δε θα  έσπευδε να υιοθετήσει  τέτοιες ακρότητες και διχαστικές  μεθόδους. Ούτε  να τεθεί επικεφαλής και εκφραστής  μια στρεβλής και επικίνδυνης εθνικά άποψης πως με το να δοθεί ο προσδιορισμός Βόρεια στην ήδη παλιά ονομασία της γείτονος Μακεδονία,έχει διαπραχτεί έγκλημα  εσχάτης προδοσίας ή  έχουμε υποστεί εθνική πανολεθρία , ταπείνωση και καταστροφή!
Για να μην «κρούομε ανοιχτές θύρες» υποστηρίζουμε πως όλοι,» εχθροί» και «φίλοι» ,αντιλαμβανόμαστε και συνειδητοποιούμε πια μια αναγκαία και επιτακτική αλήθεια: ΄Ηρθε η ώρα ,οι έχοντες αρμοδότητα και ευθύνη  σε μια πολιτεία και πρωτίστως η κυβέρνηση, με αφορμή όσα πρόσφατα βιώσαμε ως χώρα, να αναλάβει καθένας το βάρος της ευθύνης  που του αναλογεί, για να τεθεί τέρμα σε αυτή την ιστορική σύγχυση που επικρατεί στη χώρα ως προς το τί είναι ή όχι εθνικό και πατριωτικό .
Και είναι ηλίου φαεινότερο  πως αν δεν αποκατασταθεί  σήμερα η ιστορική τάξη, αύριο τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Δεν αποκλείεται και να σφαγούν κάποιοι  μεταξύ τους σε μια άλλη …πατρωτική ευκαιρία, για  γεγονότα που έλαβαν ή δεν έλαβαν  χώρα, χιλιάδες χρόνια πριν ή ακόμα για φαντασιώσεις  εθνικές και οράματα αλυτρωτικά, που ταλανίζουν στις μέρες μας ,όπως δε θα έπρεπε, όχι μόνο τους δικούς μας συμπατριώτες ,αλλά και άλλες ,καθόλου  ευάριθμες, πληθυσμιακές ομάδες.
Περαίνοντες,  θα στοχοποιήσουμε ευκρινέστερα τις προτάσεις μας  για τις οποίες άλλωστε και επιχειρήσαμε να κάνουμε μια συνοπτική καταγραφή της παρατηρούμενης  σήμερα στον τόπος μας ιστορικής σύγχυσης,  ταραχής και αταξίας και των οδυνηρών συνεπειών που μπορεί να υπάρξουν πάλι στο μέλλον για τη χώρα.

 

 ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
  1.  α. Αναφορά σε άρθρο του Συντάγματος στο σαφή (καθ) ορισμό για το  τί και ποια  είναι  η εθνική, ελληνική  ιστορία . β. ΄Ιδρυση Ανεξάρτητου  Κέντρου Εθνικής Ιστορίας. Στους στόχους του εν λόγω ιδρύματος θα συμπεριλαμβάνονται κυρίως:   1. Συγγραφική  «ανασύσταση»   της ελληνικής ιστορίας από των αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα, απαλλαγμένης από τις γνωστές  παθογένειες  του εθνικισμού ,όπως ακριβώς τις επισημαίνουμε και τις περιγράφουμε σε παλιότερο κείμενό μας με τίτλο «ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ «ΙΣΤΟΡΙΑΣ». 2. Αναπροσαρμογή των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας  στο πνεύμα των νέων ιστορικών δεδομένων , όπως  θα έχουν ανθολογηθεί και  ερμηνευτεί από την «ομάδα των σοφών» του ΑΚΕΪ . 3. Συνεχής παρουσία  των μελών του Ιδρύματος  στα ΜΜΕ και ενημέρωση  σε εκλαϊκευμένο λόγο για τις νέες αναπροσαρμογές και επικαιροποιήσεις του σώματος  της ελληνικής ιστορίας. 4. Ανταλλαγές  επιτροπών «σοφών» και συζητήσεις σε επίπεδο διακρατικό, κυρίως μεταξύ των όμορων κρατών και επέκταση  με το χρόνο σε όλη τη Βαλκανική ή και την Ευρώπη, για την επισήμανση, γόνιμη συζήτηση και εξάλειψη των όποιων ιστορικών διαφορών και διαφωνιών υφίστανται ακόμα μεταξύ των διαλεγομένων.5. Επισκέψεις των μελών του ΑΚΕΪ  για τη διεξαγωγή διδασκαλιών,σεμιναρίων, ενημερώσεων  και άλλων  συναφών εκδηλώσεων σε πανεπιστημιακές  ιστορικές σχολές ,αλλά και σε στρατιωτικές, αστυνομικές και άλλων  τέτοιων «ευαίσθητων»  υπηρεσιών.
2.  Το ίδιο συνταγματικό άρθρο θα προβλέπει και θα προσδιορίζει τα  προσόντα , την επαγγελματική και άλλη  κατάρτιση και επάρκεια των  μελών της παραπάνω ομάδας των σοφών του ΑΚΕΪ. Υποχρεωτική,όμως,  θα καθίσταται η επιλογή των  υποψηφίων από επιτροπή  συγκροτούμενη στη Ευρωπαϊκή ΄Ενωση  και στην οποία δε θα είναι μέλος ΄Ελληνας πολίτης. Σημειώνουμε  με την ευκαιρία πως το εν λόγω Ίδρυμα θα μπορούσε να αποτελέσει τον «πιλότο» για την αντίστοιχη δημιουργία  Κέντρων Εθνικής Ιστορίας και άλλων κρατών, ειδικά της Ε.Ε.
2. Νομική περαιτέρω θωράκιση τη επιστημονικής και επαγγελματικής ιδιότητας του ιστορικού. ΄Οπως σε όλες τις επιστήμες, έτσι και στην ιστορική  οικογένεια ουδείς μπορεί να εισβάλει λάθρα και ατιμωρητί. ΄Οπως δεν αντιποιείται κανείς την ιδιότητα του  γιατρού, του δικηγόρου, του ….παππά,  χωρίς ανάλογες ποινικές συνέπειες, έτσι δεν μπορούν οι όποιες εθνικιστικές, άλλες κομματικές ή ιδοληπτικές φαντασιώσεις να υπογράφονται ως  γνήσια  ιστορικά πονήματα και έρευνες  από άτομο υποδυόμενο τον ιστορικό.
3. Ως συνέπεια των παραπάνω επισημάνσεων  και σύμφωνα με το νόμο, ουδείς εκδοτικός οίκος  ή άλλο φυσικό πρόσωπο  μπορεί να χαρακτηρίσει,να διαφημίσει  και να κυκλοφορήσει ως ιστορικό έργο και υλικό υπογραφόμενο  με την ιδιότητα του  ιστορικού, αν δεν υπάρχει  πτυχιακή πιστοποίηση κατόχου, πανεπιστημιακών  ιστορικών σπουδών.  Κι επειδή, ως γνωστό  η    αγορά,  οι βιτρίνες και οι πάγκοι  των βιβλιοπωλείων και  λοιπών καταστημάτων είναι ασφυκτικά γεμάτοι από ψευδεπίγραφες ιστορίες και «μαϊμού» ιστορικούς, η πολιτεία έχει υποχρέωση να ενεργοποιήσει τους  κατάλληλους μηχανισμούς της ,που θα υποχρεώνουν τέτοια  «πέτσινα» ιστορικά  προϊόντα να αποσύρονται,  αν,ρητά, κατηγορηματικά και σε εμφανές σημείο,  δεν αναγράφεται πως πρόκειται για προϊόν  ιστορικής απομίμησης και  όχι για ιστορία.