“Γυναικοκτονία στη Θεσσαλονίκη: Με 8 μαχαιριές σκότωσε ο 49χρονος τη σύζυγό του
Με οκτώ μαχαιριές φέρεται να σκότωσε ο 49χρονος τη 48χρονη σύζυγό του, στη νέα υπόθεση γυναικοκτονίας που αποκαλύφθηκε την Κυριακή, στη Θεσσαλονίκη.
Μετά την δολοφονία της γυναίκας του πήγε μόνος του, στους δικυκλιστές της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. μπροστά από το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου και τους είπε, «παιδιά σκότωσα τη γυναίκα μου».
Ο 49χρονος μάλιστα σύμφωνα με το MEGA, ζήτησε από τους αστυνομικούς να ενημερώσουν και το 20χρονο παιδί τους.
Ο 49χρονος, με καταγωγή από την Αρμενία (όπως και το θύμα), στην προανακριτική του απολογία φέρεται να είπε ότι προέβη στην πράξη του επειδή η γυναίκα του τον απατούσε”.
***
Να είσαι Αρμένης και η για 20 ολόκληρα χρόνια μαζί, Αρμένισσα γυναίκα σου να σε “απατά” με άλλον και μάλιστα ΄Ελληνα, είναι έγκλημα καθοσίωσης! Τη σφάζεις στο κότσι . Να είσαι Κύπριος και να σκαρφαλώνεις στο δοκάρι στα Κατεχόμενα, για να κατεβάσεις την ημισέληνο, είσαι εχθρός και τρως επί τόπου σφαίρα στο κεφάλι. Να είσαι Ισλαμιστής και να σου βρίσουν (ή να νομίζεις) τον προφήτη σου, είσαι άπιστος και σου παίρνει με τη σπάθα το κεφάλι και στο παλουκώνει κιόλας. Να είσαι Χρυσαυγίτης στην Ελλάδα και συ λαθρό κωλοΠακιστανός και περπατάς αμέριμνος στο δρόμο, ντυμένος την παραδοσιακή σου, άσπρη βράκα, σε σουγιαδιάζει ο ΝεοΝαζί σε νυχτερινό γιουρούσι των ταγμάτων εφόδου του Μιχαλολιάκου.
Στις κοινωνίες οι περισσότεροι κουβαλάνε ρόλους ,που πολλοί δεν είναι φυσικοί και ανθρώπινοι. Ζουν και τους υποδύονται σαν πάνω σε μια ισόβια ,θεατρική σκηνή και είναι εκείνοι που καθορίζουν τη συμπεριφορά τους, σαν ηθοποιοί και όχι σαν φυσικοί άνθρωποι. Ανέκαθεν και σήμερα.
Δεν προσδιορίζει ούτε σφραγίζει αμετάκλητα την κύρια ιδιότητα, εκείνη η κυρίαρχη, ως φυσική , όπως θα έπρεπε, του ανθρώπου, αλλά αυτή που διαλέγεις ή σου επιβάλουν να κουβαλάς. ΄Αντρας-γυναίκα, Χριστιανός- Μουσουλμάνος, αλλοδαπός-ημεδαπός, παντρεμένος-ανύπαντρος, ομοφυλόφιλος- στρέιτ, Ολυμπιακός -Παναθηναϊκός, Σαλονικιός, Μωραϊτης, Πανωχωρίτης-Κατωχωρίτης. Η ταυτότητά σου είναι αυτή, πρώτη και υπερέχουσα. Και μάλιστα τέτοια, που δεν πλαστογραφείται, όπως ή άλλη, ούτε αντιγράφεται.
Οι Εβραίοι, οι τσιγγάνοι, οι ομοφυλόφιλοι ” στα Ναζιστικά χρόνια πλήρωσαν στα κρεματόρια και τους θαλάμους αερίων τους ρόλους που τους είχαν φορτώσει, θελητά ή αθέλητα. Και ήταν αυτή, ακριβώς, η απάντηση του διαφωτιστή στον απορούντα νεοφώτιστο στο εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα του Χίτλερ. “Δεν κυνηγάμε και δε μισούμε ανθρώπους, αλλά όσους από ράτσα και συμπεριφορά , δεν ανήκουν στην κατηγορία των ανθρώπων”.
Στις πρώτες κοινωνίες του Φρίντριχ Ένγκελς ( “Η καταγωγή της οικογένειας της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους”) στις οποίες επικράτησαν η εξουσιαστική, ιδιοκτησιακή και οικογενειακή αντίληψη και μοιράστηκαν οι ρόλοι με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, εκεί ρίζωσε το κακό. Και οφειλόταν σε μια και μοναδική αιτία. Οι άλλες ήταν συνέπειες. Οι φυσικές ιδιότητες υποχώρησαν και με το χρόνο κατακτήθηκαν από τους κοινωνικούς ρόλους. Σαν τον ηθοποιό που στη σκηνή ξεχνά εντελώς τη προσωπική του ταυτότητα και ταυτίζεται καθ΄ολοκληρίαν με εκείνη του τύπου που υποδύεται.
Τα ιερατεία συνέφεραν πρώτα και καλύτερα στον ευνουχισμό των φυσικών χαρακτηριστικών του ανθρώπου. Ο Μωυσής ειδικά… έδωσε τα ρέστα του:
«Καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ καλὸν εἶναι τὸν ἄνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αὐτῷ βοηθὸν κατ᾿ αὐτόν.
Γεν. 2,18 Ο δε Θεός είπε καθ’ εαυτόν· “δεν είναι καλόν να μείνη μόνος του ο άνθρωπος. Ας δημιουργήσωμεν προς χάριν αυτού βοηθόν του, πλάσμα όμοιον με αυτόν”.
καὶ ἐπέβαλεν ὁ Θεὸς ἔκστασιν ἐπὶ τὸν Ἀδάμ, καὶ ὕπνωσε· καὶ ἔλαβε μίαν τῶν πλευρῶν αὐτοῦ καὶ ἀνεπλήρωσε σάρκα ἀντ᾿ αὐτῆς.
Γεν. 2,21 Τότε ο Θεός, δια να αναπληρώση την έλλειψιν αυτήν, έφερεν έκστασιν στον Αδάμ, ο οποίος και εκοιμήθη βαθύτατα. Ελαβε τότε μίαν από τας πλευράς του Αδάμ και συνεπλήρωσε δια σαρκός το κενόν της αναιρεθείσης αυτής πλευράς.
Γεν. 2,22 καὶ ᾠκοδόμησεν ὁ Θεὸς τὴν πλευράν, ἣν ἔλαβεν ἀπὸ τοῦ Ἀδάμ, εἰς γυναῖκα καὶ ἤγαγεν αὐτὴν πρὸς τὸν Ἀδάμ.
Γεν. 2,22 Και κατεσκεύασε και εμορφοποίησε την πλευράν, την οποίαν έλαβεν από τον Αδάμ, εις γυναίκα, την οποίαν και έφερε προς αυτόν.
Γεν. 2,23 καὶ εἶπεν Ἀδάμ· τοῦτο νῦν ὀστοῦν ἐκ τῶν ὀστέων μου καὶ σὰρξ ἐκ τῆς σαρκός μου· αὕτη κληθήσεται γυνή, ὅτι ἐκ τοῦ ἀνδρὸς αὐτῆς ἐλήφθη αὕτη·
Γεν. 2,23 Οταν δε ο Αδάμ εξύπνησε και είδε την γυναίκα είπεν· “αυτό είναι πλέον οστούν από τα οστά μου και σαρξ από την σάρκα μου. Αυτή θα ονομασθή γυνή (ανδρίς), διότι έγινεν από τον άνδρα αυτής.
Γεν. 2,24 ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ προσκολληθήσεται πρὸς τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν.
Γεν. 2,24 Ενεκα του στενού τούτου συνδέσμου του ανδρός προς την γυναίκα, στο μέλλον κάθε ανήρ θα αφήνη τον πατέρα και την μητέρα του και θα συνδέεται στενότατα με την γυναίκα του, ώστε οι δύο να γίνουν πλέον μία σαρξ δια της συζυγίας”.
Γεν. 2,25 καὶ ἦσαν οἱ δύο γυμνοί, ὅ τε Ἀδὰμ καὶ ἡ γυνὴ αὐτοῦ, καὶ οὐκ ᾐσχύνοντο.
Ησαν δε και οι δύο γυμνοί, ο Αδάμ και η γυναίκα αυτού, και δεν εντρέποντο ο ένας τον άλλον, διότι ήσαν αγνοί και αθώοι.
Σπάνια σε “ιερό κείμενο” και τις μυθολογίες ,όπως στην ελληνική, που δανείστηκε πλούσιο υλικό απ΄αυτό των Ανατολικών λαών, συναντάς πιο κραυγαλέα υποτίμηση και προκλητική στέρηση της κυρίαρχης ιδιότητας ΄Ανθρωπος από τη γυναίκα, όσο στη Γένεση. Η γυναίκα είναι “Ανδρίς”, όχι άνθρωπος. Ο Αδάμ είναι ΄Ανθρωπος. Καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ καλὸν εἶναι τὸν ἄνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αὐτῷ βοηθὸν κατ᾿ αὐτόν”. Η πρωτεύουσα ιδιότητα της γυναίκας , σύμφωνα με τις Γραφές, είναι εκείνη του βοηθού, που στις αρχαίες κοινωνίες ο βοηθός ήταν δούλος. ΄Αρα, η σχέση άντρα- γυναίκας, σύμφωνα με τη Βίβλο, είναι σχέση κυρίου-αφέντη και υπηρέτη-δούλου.
Αργότερα, ο Παύλος, θα πάρει τη σκυτάλη από το Μωυσή και κραδαίνοντας ξίφος κοφτερό, ευνουχίζει και τούτος φρικιαστικά και δυστυχώς διαχρονικά, το κύριο και φυσικό γνώρισμα ΄Ανθρωπος από τη γυναίκα. Ιεραρχεί τους ρόλους: “Κεφαλή της γυναίκας είναι ο άντρας. Και κεφαλή του άντρα ο Κύριος”. Αλλά, δε μένει εδώ. Το… τελειώνει! “Είναι καλό, λέει, ο άνθρωπος (άντρας) να μένει παρθένος, όπως εγώ”. Δηλαδή,…ασυνουσίαστος! Και εν πάση περιπτώσει, συνεχίζει, “αν κάποιος, κάνει την αποκοτιά να μπλέξει με γυναίκα, ας μην πάει με άλλη, ας την παντρευτεί και ο καθένας , ως …νυχτερινό δοχείο ούρησης σε όλη του τη ζωή, να έχει αυτή τη γυναίκα και η γυναίκα τον ίδιο άντρα.
Η επιβολή της ΜΟΝΟΓΑΜΙΑΣ στις κοινωνίες ήταν το ίδιο εγκληματική , όπως η ιδιοκτησία. Η μια εξυπηρετούσε και έτρεφε την άλλη. Και δεν ήταν μόνο τα ιερατεία οι μαστροποί της σεξουαλικής ελευθερίας του ανθρώπου. Οι ροζ λογοτέχνες, οι κηπουροί του έρωτα και της καψούρας, οι βιομηχανίες του σεξισμού ρίχναν και συνεχίζουν να ρίχνουν λασπόνερα στο μύλο της θρησκείας. Χειρότεροι τούτοι από τους “παπάδες”.
“‘Ερως, ανίκατε μάχαν”, σου λέει ο αρχαίος Αθηναίος ποιητής. Και αργότερα, ο “έτερος Καπαδόκης ” Σαίξπηρ θεοποιεί την καψούρα. Αν η γυναίκα δεν είναι κτήμα του πατέρα και του συζύγου, ανήκει στον εργοδότη της. Αυτό το πάθος του έρωτα εύκολα μπορεί να οδηγήσει και σε θάνατο τις γυναίκες του Σαίξπηρ. Η Δέσδημονα επέλεξε να ακολουθήσει το πάθος της και αψήφησε τον πατέρα της να παντρευτεί τον Οθέλο. Η επιλογή της να μην υπακούσει τον πατέρα της, οδηγεί στο θάνατό της από το χέρι του ζηλιάρη εραστή.
Και εκατοντάδες χρόνια από τότε, μεσούντος σε λίγα χρόνια του 21ου αιώνα, η ίδια ζήλεια από την τρωθείσα, ένεκα της μοιχείας, αξιοπρέπεια του Αρμένη στη Θεσσαλονίκη , ο απατηθείς σύζυγος θα συνεχίσει τη διαχρονική παράδοση της αφύσικης μονογαμίας και θα σφάξει τη μοιχαλίδα. Και δυστυχώς ,η τραγωδία τούτη και άλλες όμοιες δεν εξελίσσονται επί σκηνής, αλλά στην καθημερινή πραγματική ζωή. Οι δράστες, όμως, εξακολουθούν να υποδύονται ρόλους σε πλήρη σύγχυση και αδυναμία διάκρισης της πραγματικού και του φανταστικού.
Να απαλλάξουμε, λοιπόν, το φονιά από το έγκλημα; Δεν πρόκειται να του δώσουμε κανένα ελαφρυντικό. Αντίθετα, αξίζει χειρότερης τιμωρίας από κάθε άλλο είδος εγκλήματος για ένα και μοναδικό λόγο. Και όχι μόνο γιατί στέρησε τη ζωή ενός ανθρώπου. ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΘΕΛΗΣΕ (ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΚΛΕΙΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ “ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΣΕΣ” ΓΙΑ NA EXEI ΑΛΛΟΘΙ ΣΥΜΠΕΡΟΦΟΡΑΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ-ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΓΚΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΡΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ.
Από την άλλη, όχι μόνο δεν απαλλάσσουμε, τους φυσικούς αυτουργούς, αλλά είμαστε το ίδιο αυστηροί κριτές και για τους ηθικούς. Είναι εκείνοι, όπως τους προσδιορίσαμε παραπάνω. Από την γκάμα των ρόλων που δημιούργησαν τούτοι διαλέγουν και οι φονιάδες. Δε φτιάχνουν δικούς τους. Τους δίνει έτοιμος ο Απόστολος Παύλος και ο σεναριογράφος στα θλιβερά ,γλυκανάλατα σίριαλ και τα όμοια φιλμ. Οι δράστες μένει να διαλέξουν ποιοι ρόλοι πάνε ασορτί με τη συνείδηση, το μυαλό, την παιδεία και το χαρακτήρα τους.
Προτείνουμε λοιπόν, σε όσους προσποιούνται με τους δικούς τους ρόλους πως δεν αντιλαμβάνονται την αλήθεια, όπως για παράδειγμα το φασιστικό , εμφυλορατσιστικό μόρφωμα ΜΕ ΤΟΟ ,που θα βγουν πάλι με κραυγές να φρίξουν με αφορμή τη νέα…γυναικοκτονία από τα βίαια και εγκληματικά σερνικά , να απαιτήσουν:
- Μαζί με τους δράστες τέτοιων σεξιστικών-ερωτικών εγκλημάτων να κατονομάζονται και να καταδικάζονται και οι ηθικοί αυτουργοί, όπως τους προσδιορίσαμε στην ανάλυσή μας.
- Να σταματήσουν οι εξουσίες και οι θεσμοί να παίζουν αισχρά παιχνίδια συναλλαγής με τις θρησκείες και να χρησιμοποιούν το κύρος της Πολιτείας, για να εξασφαλίζουν εγκυρότητα και σοβαρότητα τα ιερά τους κείμενα, τα οποία διδάσκουν την πατριαρχία και τη φαλλοκρατία, αλλά και να θεωρούνται, όπως στο το ελληνικό Σύνταγμα, ιερά και …αναλλοίωτα!
- Να απαγορεύεται η θρησκευτική προπαγάνδα στα σχολεία και στους “θρησκευτικούς τόπους λατρείας”.
- Να εξουδετερωθεί με νομοθετική υποβοήθηση και σχολική ενημέρωση η κερδοσκοπική μανία στα Μέσα της εμπορικής δημοσιογραφίας που προπαγανδίζουν και καλλιεργούν το σεξισμό, τον ερωτισμό και τη μονογαμία ,που επιβάλουν η ασύδοτη κερδοσκοπία των σεξιστικών, ερωτικών και πορνογραφικών βιομηχανιών.
- Να αποκαλύπτουν τις υποκριτικές καταγγελίες , κυρίως στον καλλιτεχνικό χώρο που για λόγους προβολής και συμφέροντος υποστηρίζουν πως το δικαίωμα στη θηλυκότητα και τη σεξιστική παρενόχληση κάθε είδους , ανήκει στα ανθρώπινα δικαιώματα.
Τέλος:
Αν όντως, διαθέτουν ανιδιοτέλεια και αγνές προθέσεις οφείλουν να συμμετέχουν σε πραγματικά, επαναστατικά κινήματα που χτίζουν μελλοντικές κοινωνίες Ανθρώπων χωρίς ρόλους φύλων (άφυλες κοινωνίες), αντί να παραπλανούν και να παραπληροφορούν με φασιστικά, μορφώματα που καλλιεργούν τον έμφυλο ρατσισμό και μοιράζουν ρόλους αρρενωπότητας και θηλυκότητας στους ανθρώπους . Αλλιώς, όσες κραυγές κι αν βγάζουν, θα παραμένουν ένα ανιστόρητο μόρφωμα.