ΑΣ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ

Για τις αθλιότητες του Μίμη Ανδρουλάκη και του ΚΚΕ για το Πολυτεχνείο

 

“Νέο πόνημα εξέδωσε ο γνωστός καιροσκόπος Μίμης Ανδρουλάκης, ο άλλοτε αστέρας του σύγχρονου ρεβιζιονισμού, για πολλά χρόνια μέλος του ΠΓ του ΚΚΕ και από τη δεκαετία του 90 μέχρι σήμερα γυρολόγος των αστικών κομμάτων, Συνασπισμό,  ΠΑΣΟΚ, και των διαδρόμων της αστικής εξουσίας. Αυτή τη φορά το πόνημά του, που για την παρουσίασή του αφιέρωσε 2 σελίδες το «Βήμα» της προηγούμενης Κυριακής, έχει όπως γράφει «αυτοβιογραφικό» χαρακτήρα και αναφέρεται στα 49-50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, θέλοντας προφανώς να συνδέσει την υποταγμένη διαδρομή του με το μεγάλο λαϊκό ξεσηκωμό  του Νοέμβρη προκειμένου να πάρει κάτι από την αίγλη του. Το μεγάλο λαϊκό ξεσηκωμό που ο ίδιος και οι όμοιοι του, που εκπροσωπούν το ρεύμα του συμβιβασμού και της συνθηκολόγησης,  πασχίζουν 49 χρόνια να τον υπονομεύσουν, να τον συκοφαντήσουν και να τον θάψουν.

Όλη η παρουσίαση στις 2 σελίδες περιστρέφεται γύρω από το περιβόητο «φύλλο 8 της Πανσπουδαστικής» και ποιος είναι ο συντάκτης του κατάπτυστου κειμένου που περιέχεται σε αυτό και  αναφέρει  ότι «η κατάληψη του Πολυτεχνείου είναι έργο των 350 προβοκατόρων του Ρουφογάλη».

Στο πόνημά του  ο  Ανδρουλάκης αναφέρει ότι ο συντάκτης του κειμένου ήταν ο Κώστας Τσιαντζής, γραμματέας της Σπουδάζουσας ΚΝΕ εκείνη την περίοδο και αργότερα, τη δεκαετία του 90 ηγετικό στέλεχος του ΝΑΡ μέχρι το θάνατό του.

Στην πραγματικότητα όμως  ποιον εξυπηρετεί αυτή η «αποκάλυψη» και ποια σημασία έχει για το κίνημα και την ιστορία ο συγκεκριμένος συντάκτης ενός κειμένου, όση βαρύτητα κι αν έχει;  Αν πρόκειται  δηλαδή για τον ένα ή τον άλλο συντάκτη;

Τι ενδιαφέρει πραγματικά τους αγωνιστές  σε συνθήκες μάλιστα παρανομίας τότε, να μάθουν ποιος έγραψε το τάδε κείμενο, ανακοίνωση, απόφαση, κ.λ.π. , αφού πρόκειται για κείμενα που εκφράζουν και εκπροσωπούν φορείς και οργανώσεις, συλλογικά όργανα που απηχούν την πολιτική κατεύθυνση και τον προσανατολισμό τους;

Αυτό που ενδιαφέρει πραγματικά τους αγωνιστές είναι να πληροφορηθούν ποιο ήταν το περιεχόμενο της αρθρογραφίας  της Πανσπουδαστικής Νο8 και ποια πολιτική γραμμή για την εξέγερση του Πολυτεχνείου πρόβαλε δια μέσου αυτών των κειμένων  η ΚΝΕ και το ΚΚΕ.

Στην πραγματικότητα η αναφορά που γίνεται στον συντάκτη του κειμένου με τέτοιο μονοδιάστατο τρόπο αποσκοπεί να μεταθέσει τις ευθύνες από το ΚΚΕ και να τις  φορτώσει σε ένα αγωνιστή, έτσι ώστε όλη αυτή η συκοφαντία και  αμαύρωση της εξέγερσης του Νοέμβρη να αφορά ένα πρόσωπο, απαλλάσσοντας και αποενοχοποιώντας το ΚΚΕ από το στίγμα του συκοφάντη της εξέγερσης.

Η ηγεσία του ΚΚΕ απάντησε σε όσα αναφέρει ο Ανδρουλάκης  με Ανακοίνωση  του Γραφείου Τύπου της ΚΕ, την Τρίτη 15 Νοέμβρη, για να υποστηρίξει  με προκλητικό τρόπο ότι όσα έγραφε η Πανσπουδαστική Νο 8 απηχούσαν  τότε την πραγματικότητα σε ότι αφορά τη δράση των προβοκατόρων, δικαιώνοντας όλα όσα έγραφε το κατάπτυστο εκείνο φύλλο. Γράφει συγκεκριμένα στη χθεσινή του Ανακοίνωση το ΚΚΕ : «Η περιβόητη καταγγελία, που δημοσιεύεται στο εσωτερικό του συγκεκριμένου φύλλου, είναι ανακοίνωση της Επιτροπής Κατάληψης του Πολυτεχνείου, αναφέρεται σε δράση προβοκατόρων και απόπειρά τους να εισβάλουν στο Πολυτεχνείο και αποτελεί απάντηση στη συκοφαντική ανακοίνωση της δολοφονικής ΕΣΑ για το Πολυτεχνείο. Το ότι η χούντα επιχείρησε να χτυπήσει το αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα και την εξέγερση του Πολυτεχνείου, εκτός από την άμεση καταστολή, στέλνοντας και προβοκάτορες – ασφαλίτες, δεν μπορεί να είναι κάτι που να αμφισβητείται».

 49 χρόνια μετά η ηγεσία του ΚΚΕ έρχεται, αναμασά και αναπαράγει  όλες τις αθλιότητες της Πανσπουδαστικής Νο 8,  σαν να μην πέρασε μια μέρα, όταν «αναφέρεται σε δράση προβοκατόρων και απόπειρά τους να εισβάλουν στο Πολυτεχνείο», όταν κάνει λόγο και σήμερα για « προβοκάτορες- ασφαλίτες που έστελνε η χούντα για να χτυπήσουν την εξέγερση του Πολυτεχνείου».

 Το συμπέρασμα είναι πως παραμένουν ίδιοι, αδιόρθωτοι και αμετανόητοι, υπονομευτές και συκοφάντες των αγώνων του λαού και  της νεολαίας.

* Μέλη της ΚΕ του Μ-Λ ΚΚΕ​