1. α. Documento:Αμαρτωλό τρίγωνο στο Μαξίμου – Κύκλοι αναφέρουν ότι πάει η μίζα σύννεφο
ο Κυριάκος Μητσοτάκης, πριν καλά καλά αναλάβει πρωθυπουργός, πριν ξεσκονίσει το γραφείο του και πριν ασχοληθεί με οποιοδήποτε σοβαρό θέμα απασχολεί τη χώρα, πήρε μια ακατανόητη (εκείνη την εποχή) απόφαση να ματαιώσει το διαγωνισμό για τις νέες ταυτότητες που ήταν σε τελικό στάδιο.
Ο διαγωνισμός ήταν σύμφωνος με προδιαγραφές της Ε.Ε, συμμετείχαν 25 εταιρείες, πράγμα που θα κατέβαζε το κόστος λόγω ανταγωνιστικότητας και ήδη η χώρα είχε καθυστερήσει με βάση δεσμεύσεις απέναντι στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Αφού αρέσει όλο αυτό στον κύριο Μητσοτάκη τότε να επικαλεστούμε και εμείς άλλους κύκλους στο ίδιο του το κόμμα που υποστηρίζουν πως η κατάσταση δεν πάει άλλο γιατί στο Μαξίμου υπάρχει ένα αμαρτωλό τρίγωνο που δεν ασχολείται με πολιτικά αλλά με «ταμείο». Παραγκωνίζει υπουργούς και θεσμικές λειτουργίες, λένε οι κύκλοι, στήνοντας μαγαζάκι με το οποίο απειλεί και εκβιάζει επιχειρηματίες, στήνει διαγωνισμούς και παίρνει μίζες για να κλείσει ραντεβού με τον πρωθυπουργό της χώρας. Κάνει πολλά ακόμη, ξαναλένε οι κύκλοι, αυτό το αμαρτωλό τρίγωνο το οποίο αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί μαζί με κάτι εταιρείες με εικονική δράση στην προσπάθειά του να κρύψει τα 50 εκατομμύρια μίζας από τον πρόσφατο διαγωνισμό.
β. Yπεγράφη η συμφωνία για τα ανταλλακτικά των Mirage
Υπογράφηκαν σήμερα οι συμφωνίες πλαίσιο που αφορούν στην υλοποίηση του υποπρογράμματος «Εν Συνεχεία Υποστήριξη (FOS) Ο/Σ Μirage 2000/-5», σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας που ψηφίσθηκε πρόσφατα από τη Βουλή (ν. 4650/2019).
Οι συμφωνίες υπογράφηκαν μεταξύ της ΓΔΑΕΕ και κάθε μία εκ των τριών κατασκευαστριών εταιρειών DASSAULT AVIATION, THALES DMS FRANCE και SAFRAN AIRCRAFT ENGINES.
Να θυμίσουμε ότι στην ψήφιση του νομοσχεδίου στη Βουλή, υπέρ είχαν ψηφίσει ΝΔ, Κίνημα Αλλαγής και Ελληνική Λύση, «παρών» ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΜέΡΑ25, ενώ το ΚΚΕ καταψήφισε.
Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος είχε δηλώσει στη Βουλή ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας δεν ετοιμάζονται να πάνε στον πόλεμο αλλά να διασφαλίσουν την ειρήνη.
***
΄Εχουν ακούσει τίποτα στο Ντοκουμέντο για τη συμφωνία ανταλλακτικών των Mirage, τη βιασύνη τους να τα παραγγείλουν και τί μίζες πέσανε κι εκεί; Ας το ψάξουν , αν δεν το ξέρουν. Κι ακόμα να μη θεωρούν αφελώς τον Ν. Παναγιωτόπουλο, ως τάχα μου ανεξαρτητοποιημένο από τον μέγα Νονό Κυριάκο ή ακόμα χειρότερα σε κόντρα μαζί του.
Στα εξοπλιστικά είναι τα πολλά λεφτά. Κι ο Μητσοτάκης το γνωρίζει κάλλιον παντός άλλου. Δε θα τοποθετούσε σε τέτοιο πόστο, παρά μόνο την ορντινάντσα του.Ο Χρυσοχοϊδης, έρχεται, επομένως δεύτερος και καταϊδρωμένος.
Και μια είδηση. Σύντομα και πριν το Πάσχα θα ξεσπάσουν σκάνδαλα με γερές μίζες σε τρία υπουργεία. ΄Ενα απ΄αυτά και το Παιδείας. Τα στοιχεία υπάρχουν.Και είναι καθαρά,και πέραν πάσης αμφιβολίας.
Θα τρίβουν πάλι τα μάτια τους οι Χαχόλοι που έφεραν την εξουσία την πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση τω τελευταίων χρόνων. Αλλά, θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά ο Κυριάκος της φαμίλιας Μητσοτάκη , αφού τα μέλη της έχουν στο αίμα τους την κομπίνα,την απάτη και την προδοσία.;
2. α. ΤΟ DOLBY THEATRE
Οσκαρ 2020: Επική ανατροπή, τα «Παράσιτα» καλύτερη ταινία! Βραβεία σε Χοακίν Φίνιξ και Ζελβέγκερ
Οσκαρ 2020 Καλύτερης Ταινίας: «Παράσιτα»
Η ταινία «Παράσιτα» (Parasite), υβρίδιο μαύρης σάτιρας, θρίλερ και αλληγορίας για τη ζωή των προνομιούχων και των μη προνομιούχων στη σύγχρονη Σεούλ, κέρδισε το χρυσό αγαλματίδιο για την καλύτερη ταινία. Σύμφωνα με την κριτική της εφημερίδας The Wall Street Journal, η ταινία «είναι πάντα μπροστά από τον θεατή της, σε κάθε σεκάνς».
β. ΚΑΙ ΑΣΗΜΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑ OSCAR DE LA RENTA
Οσκαρ 2020: Πώς μοιάζει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια 2,5 εκατ. δολ. -Τα φορούσε η Γιόχανσον
Η 35χρονη ηθοποιός ήταν υποψήφια για τον Α’ Γυναικείο Ρόλο στα Οσκαρ 2020 για την ερμηνεία της στην ταινία «Ιστορία Γάμου», που κέρδισε τελικά η Ρενέ Ζελβέγκερ, καθώς και Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Jojo Rabbit», και όπως αναμενόταν η εμφάνισή της θα ήταν λαμπερή, όπως έκανε εξάλλου σε όλες τις τελετές απονομής βραβείων. Επειδή όμως τα Όσκαρ, μπορούν να χαρακτηριστούν ως η επιτομή των βραβείων, η Σκάρλετ Γιόχανσον φρόντισε να είναι πιο εντυπωσιακή από ποτέ με μια ιδιαίτερη τουαλέτα Oscar de la Renta την οποία συνδύασε με σκουλαρίκια αξίας 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
γ. Το Κομμουνιστικό Μανιφέστο στα φετινά Όσκαρ
«Πιστεύουμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα όταν οι εργάτες όλου του κόσμου ενωθούν» δήλωσε η νικήτρια των Όσκαρ για την κατηγορία ντοκιμαντέρ, Τζούλια Ράικερτ, ολοκληρώνοντας την ομιλία της στην τελετή απονομής, για την υποστηριζόμενη από το ζεύγος Ομπάμα (συμπαραγωγοί) ταινία «Αμερικανικό εργοστάσιο».
Είναι η πρώτη φορά που το Κομμουνιστικό Μανιφέστο, ένα από τα θεμελιώδη μαρξιστικά κείμενα που εκδόθηκε από τους Μαρξ και Ένγκελς το 1848, μνημονεύτηκε σε τελετή απονομής των Όσκαρ.
Η δήλωση αυτή είναι σύμφωνη με το θέμα της ταινίας, η οποία δείχνει τους εργάτες σε ένα πρώην εργοστάσιο της Τζένεραλ Μότορς (GM), το οποίο τώρα πλέον ανήκει σε μια κινέζικη εταιρεία, η οποία εμποδίζει τις προσπάθειές τους να συνδικαλιστούν.
Η χρήση αυτού του παραθέματος από την Ράικερτ ήταν μια από τις πιο χτυπητές πολιτικές στιγμές σε μια κατά τ’ άλλα ήρεμη τελετή των Όσκαρ. Το βραβείο μοιράστηκε με τον συν-σκηνοθέτη του ντοκιμαντέρ Στίβεν Μπόγκναρ.
***
Ο αιώνας μας χαρακτηρίζεται αυτός της αντίφασης ,του παραλογισμού και της έλλειψης στοιχειώδους λογικής. Παράδειγμα τα ΄Οσκαρ . “Τα παράσιτα” ,λένε, είναι μια αλληγορία για τη ζωή των προνομιούχων και των μη στη σύγχρονη Σεούλ.
Τώρα, κριτές και κρινόμενοι είναι σίγουρο πως αποτελούν την ελίτ των προνομιούχων της αμερικάνικης κοινωνίας. Και μου λέτε τώρα πως αυτή η τάξη συγκινήθηκε τόσο από τη δυστυχία των πένητων στη Σεούλ και πάνω στον πόνο και την αγωνία τους, έδωσαν το βραβείο στον Κορεάτη; Και ακόμα ότι το “Κομμουνιστικό Μανιφέστο” θα είναι στο εξής ευαγγέλιο στην κρίση των νεροκουβαλητών του καπιταλισμού στην Ακαδημία Κινηματογράφου;
Κι από την άλλη, φέτος που τα μέλη της επιτροπής έκριναν από …αριστερά, μου εξηγείτε πως οι ίδιοι για ένα σκουπίδι σαν το «Joker» έδωσε στον Χοακίν Φίνιξ όσκαρ α’ ανδρικού ρόλου ; Μήπως γα την τέχνη του στο ξεκοίλιασμα των θυμάτων του;
Στις βιομηχανίες θεάματος τίποτα δε γίνεται τυχαία. Δεν επιζητούν εξιλέωση όλοι αυτοί η εκπρόσωποί της, βραβεύοντας τον ξένο σκηνοθέτη. Απλώς, ξέρουν το μυστικό “μια στο καρφί και μια στο πέταλο”.Παίζουν σε όλα τα ταμπλό, έξυπνα και φυσικά ανήθικα.
΄Ολη η διαδικασία είναι από πριν “στημένη”. Δε διακινδυνεύουν οι παραγωγοί τα εκατομμύρια που ξοδεύουν, για να παίρνουν βραβεία οι καλύτερες ταινίες. Αλλά εκείνες που όχι μόνο θα φέρουν τα λεφτά τους πίσω, αλλά θα αφήσουν και υπερκέρδη.
Αν ήθελαν να βραβεύσουν αξιόλογα ταλέντα σε ταινίες ύφους και μηνυμάτων, ας πήγαιναν να παρακολουθήσουν τέτοιες σε τοπικά φεστιβάλ , τύπου “Θεσσαλονίκης” και “Δράμας”, απανταχού τις γης.
Οπότε …”Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας”.
3.Αθλιες «γαλάζιες» κατασκευές
Δημοσίευση
9.02.2020 |
Η δημοσιογραφία σε αυτήν τη χώρα είναι άρρωστη και είναι και ανελεύθερη. Την ελευθερία της δεν απειλούν οι άτακτοι του Ρουβίκωνα που φόβισαν τον Αρη Πορτοσάλτε. Δεν εννοώ πως η πράξη τους πρέπει να αντιμετωπίζεται με ανοχή ή με ένα είδος διαβάθμισης κινδύνου, γιατί όποιος επιχειρεί με τον τρόπο του Ρουβίκωνα ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο να λέει στον Πορτοσάλτε τι θα λέει και αν θα το λέει δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με υποσημειώσεις πιθανής ή υπόγειας δικαιολόγησης.
Με τον Πορτοσάλτε μας χωρίζει άβυσσος, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ (αυτό πρέπει να κάνουν όλοι) για να μπορεί να λέει ό,τι θέλει και να κρίνεται από αυτό. Η ελευθερία της έκφρασης δεν είναι ούτε ολίγον από γιουβέτσι ούτε ολίγον από δικαιολογίες. Είναι ελευθερία σκέτο και ή στέκεσαι στην πλευρά της ή υποκρίνεσαι. Ωστόσο η απειλή για την ελευθερία του σιναφιού μου δεν προέρχεται από τον Ρουβίκωνα αλλά από την άθλια πραγματικότητα που δείχνει πως οι δημοσιογράφοι έχουν διαβεί τον Ρουβίκωνα πολύ καιρό τώρα. Κανένας δεν έχει κάνει τόση ζημιά στη δημοσιογραφία όση η ίδια στον εαυτό της.
Συστηματικά, αργά, αλλά πάντα εξευτελιστικά οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα έχουν εκχωρήσει και τον ρόλο τους και την ηθική τους αντιπαροχή στην άρρωστη φιλοδοξία που αναπτύσσουν μέσα στο οικείο γι’ αυτούς και όχι αντίπαλο σύστημα της διαπλοκής. Επιτρέψτε μου την αυτοαναφορικότητα, δεν γίνεται διαφορετικά. Η ΝΔ, το κόμμα που κυβερνάει, έβγαλε μια ανακοίνωση την οποία δεν έχει αναρτήσει στο σάιτ του κόμματος, προφανώς γιατί φοβάται την ποινική ευθύνη, αλλά φρόντισε να τη διασπείρει.
Στην ανακοίνωση μιλάει για το παρακράτος ΣΥΡΙΖΑ – Παπαγγελόπουλου που είχε μοχλό τον γράφοντα. Δηλαδή το κόμμα του Μητσοτάκη υιοθετεί όσα είπαν στην προανακριτική της Βουλής δύο γυναίκες εισαγγελείς των οποίων τη δράση αποκάλυψε το Documento έπειτα από έρευνα δέκα δημοσιογράφων της ερευνητικής ομάδας. Είχαν δηλαδή συμφέρον να πάρουν την εκδίκησή τους από την εφημερίδα που τις αποκάλυψε. Για όσα είπαν δεν πρόσφεραν αποδείξεις (έχω ήδη προχωρήσει σε αγωγές), αλλά ως απόδειξη εμφάνισαν το γεγονός ότι η εφημερίδα έκανε δημοσιεύματα εναντίον τους. Είναι δηλαδή ύποπτο που μια εφημερίδα έκανε δημοσίευμα γιατί η μεν Ράικου απέκρυψε στοιχεία δικογραφίας για τον Λιακουνάκο, η δε Τσατάνη προσπάθησε να αθωώσει τον Βγενόπουλο.
Δεν κινδυνεύουμε ούτε ο γράφων ούτε οι δημοσιογράφοι του Documento, γιατί έχουμε τα κότσια να παλεύουμε και το θάρρος να απαντάμε. Κινδυνεύουν όμως οι δημοσιογράφοι γύρω μας που μετατρέπονται σε άβουλα όντα και αυτοευνουχίζονται σαν τους σκλάβους της δαιμονικής Κυβέλης. Σε λίγο κανένας δεν θα τολμά να γράψει, να μιλήσει, να αποκαλύψει γιατί θα κινδυνεύει να βρεθεί υπόλογος και ύποπτος. Οποιος θέλει να χτυπήσει δημοσιογράφο θα δημιουργεί ένα κατασκεύασμα με την ανοχή της κοινωνίας, η οποία έχει εκπαιδευτεί. Η ΝΔ και κάθε κόμμα θα εργαλειοποιούν την επίθεση στον δημοσιογράφο για να καλυφθούν και να μη δώσουν ποτέ εξηγήσεις.
Η προσπάθεια αυτή να απαγορευτεί στους δημοσιογράφους να γράφουν την άποψή τους (όπως τη γράφουν, αυτό είναι ελευθερία) δεν είναι μόνο σοβαρό πολιτικό λάθος αλλά εμπεριέχει και δειλία. Οποιος θέλει να απαντήσει σε άρθρο μπορεί να το κάνει, δεν βάζει μπροστά όργανα του κόμματος. Γιατί είπαμε, η ελευθερία δεν τεμαχίζεται· καταναλώνεται ολόκληρη, ό,τι γεύση κι αν έχει.
ΥΓ. : Για τον Μητσοτάκη και την παρέα του, για να μην κουράζονται στη διαχείρισή μου, παραθέτω ένα κομμάτι από τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία του ποινικού Μπαμπάμτση, φίλου του Αυγενάκη, που κατέγραψε ο κοριός μόλις είχαμε αποκαλύψει το κύκλωμα λαθρεμπορίας χρυσού με εμπλοκή του Ιδρύματος Τήνου. Λέει η συνεργάτιδα του Μπαμπάμτση όταν τη ρωτάει τι να κάνουν «με τον Βαξεβάνη που τα δημοσίευσε όλα»: «Α, δηλαδή τα έβαλε όλα, ε; Τα γάμησε όλα; Τον πούστη. Πάντως είναι αμάσητος να ξέρεις, ε. Δεν μασάει, γράφει ό,τι θέλει. Εννοώ δεν υπολογίζει κανένανε. Εμένα αυτή την εντύπωση μου δίνει πάντα όταν διαβάζω τα άρθρα του. Οτι είναι στ’ αρχίδια του για όλα».
***
Kώστα Βαξεβάνη, “τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους κ@λους” ,όπως γνωρίζεις. Για το λόγο αυτό δεν έχουν ουδεμία αξία οι λεονταρισμοί, όπως διατυπώνονται σε όσα λες παραπάνω. Είσαι κι εσύ “κοντυλοφόρος”, ανήκεις στο συνάφι.
Απλώς στην δουλειά σας γίνεται ό,τι και στο ποδόσφαιρο.Η μια ομάδα αντιπαρατίθεται στην άλλη και παλεύουν οι παίκτες να βάλουν γκόλ . Σπρώχνονται, βρίζονται , ξεμαλλιάζονται,αλλά στο τέλος αλλάζουν τις βρώμικες φανέλες τους και “την άλλη χρονιά”, πολλοί απ΄αυτούς θα προσχωρήσουν με καλά συμβόλαια στη μέχρι χτες αντίπαλο ομάδα. Γνωστά αυτά.
΄Αρα, δεν είναι περίεργο πως με τις ιστορίες των δυο κυριών εισαγγελέων, σου βάλανε γκόλ με ψεύτικα πέναλτι. ΄Ηταν αναμενόμενο. Βάζεις, σου βάζουν τέρματα. Αύριο θα είσαι εσύ που θα σκοράρεις με τον ίδιο τρόπο. Τίποτα περισσότερο.
Αν ήθελες να είσαι ένας απ΄αυτούς που θα ξεχώριζες , πράγμα ομολογουμένως δύσκολο στην εμπορική δημοσιογραφία, όφειλες να παρουσιάσεις τις εξής αποκτηθείσες περγαμηνές στις κατά καιρούς εξετάσεις σου:
- 2008. Ο Κώστα Καραμανλής χρεοκόπησε τη χώρα. Εμείς είχαμε από τότε σηκώσει παντιέρα εδώ. Τσιμουδιά εσύ. Και ήσουν και τότε μάχιμος δημοσιογράφος.
- Δε ζήτησες ποτέ να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος της χρεοκοπίας Κ. Καραμανλής. Και πάλι…άκρα του τάφου σιωπή , γιατί συμμετείχες κι εσύ στην περίφημη “ομερτά” Αλ.Τσίπρα και Κ. Καραμανλή (“Μου δίνεις Πάνο Καμμένο, κάνω κυβέρνηση , σε καλύπτω και δε σε στέλνω ειδικό δικαστήριο. Αλλαξοκωλιές κανονικές.
- Πήρες και δημοσίευσες τη λίστα Λαγκάρντ πρώτος εσύ. Σου δώσανε και Πούλιτζερ στην συντεχνία . Ποιος σου την πρόσφερε στο πιάτο τη λίστα; Εμείς λέμε οι…σύντροφοι στην Κουμουνδούρου. Ξέρουμε πως την είχαν στα χέρια τους τότε. Απλά στην πάσαραν. Κι εσύ γέννησες το χρυσό αυγό για πάρτη σου και για τους άλλους.
- ΄Οταν έφτιαξες το Documento, πήρες ολόκληρο το φάκελο για τη δολοφονία του καθηγητή Γ. Τριάρχη με ηθικούς αυτουργούς αυτής της δολοφονίας τις υπουργούς της κυβέρνηση που χρεοκόπησε τη χώρα, Ντόρα Μπακογιάνη και Μαριέτα Γιαννάκου. Πάλι έκανες τον ψόφιο κοριό,αφού έπαιζες από την από κει μεριά . ΄Ορος της παραπάνω “ομερτά” ήταν να υπάρξει απόλυτη κάλυψη από τους Συριζαίους σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΝΗΣΗ. Τον Πάκη μάλιστα τον κάνατε και Πρόεδρο της Δημοκρατίας!
- Για τα ελληνοτουρκικά έχεις καταντήσει… Παναγιωτοπουλέστερος του Υπουργού ΄Αμυνας. Αποκαλύπτεις σκάνδαλα, όπως αυτό των ταυτοτήτων (και καλώς),αλλά για το σενάριο όξυνσης των σχέσεων των δυο χωρών, για να γίνουν οι παραγγελίες όπλων και να πέσουν ο μίζες, μιλιά. Δεν υπάρχουν και για σένα ,όπως και για τον Πορτοσάλτε, γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο, προκλητικές και παράνομες επεκτάσεις εναερίου χώρου στα 10 μίλια από τους ΄Ελληνες στρατόκαυλους , στρατικοπιοήσεις στα Δωδεκάνησα και ένα σωρό άλλα τέτοια. Φυσικά, ούτε λόγος να γίνεται για Χάγη. Φτού στον κόρφο σου. Εθνικόφρων…Ελληνάρας ως τα μπούνια κι ελόγου σου.
- Ακόμα και για τους Ρουβίκωνες αμφισημίες λες. Ναι, μεν,αλλά. Εμάς δε μας “χάλασε” που πήγαν οι επαναστάτες του γλυκού νερού στου Πορτοσάλτε. Εσένα ,λες πως σε βρίσκει αντίθεο και θα αγωνίζεσαι να μιλάει ελεύθερα ο υβριστής ,ο ανήθικος και διεστραμμένος αυτός δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ, για να χαλιναγωγεί τις μάζες και τους Χαχόλους. Κι αυτό εσύ το λες ελευθερία του Τύπου: Μα, είναι Τύπος ο ΣΚΑΙ; Τότε στο όνομα μιας τέτοιας ελευθερίας να βγαίνει ο Μιχαλολιάκος να κάνει μνημόσυνα στους Ναζί, να έχει βήμα ο κάθε ανώμαλος να προπαγανδίζει την παιδεραστία ή ο παρανοϊκός την αυτοκτονία. Ποια η διαφορά τους με τον Πορτοσάλτε; Αλλά, “Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει”. Γνωστό. Εμείς,μάλιστα, προχωράμε ακόμα πιο κει και λέμε εν δικαίω πως και οι Ρουβίκωνες δεν είναι καλύτεροι από σένα ή το δημοσιογράφο που του ζωγράφισαν το σπίτι. ΄Ολοι σας (και οι Ρουβίκωνες) έχετε θητεία και ειδίκευση στο βιασμό της είδησης και τον ευνουχισμό της αντικειμενικής ενημέρωσης.
- Οπότε βουλώστε το. Δε σας πάει να να το παίζεται Δραγάτες στην έρημο της βιομηχανίας παραπληροφόρησης.
4. Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
“Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, παροχή λειτουργιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ανάλυση των δεδομένων επισκεπτών μας. Κάντε κλικ για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας. Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να αλλάξετε επιλογές συγκατάθεσης”.
Επέλαση στις ιστοσελίδες της παραπάνω “ημερήσιας διαταγής” . Και όχι μόνο αυτή. Ανοίγεις μια σελίδα και σου την πέφτουν σαν τρομαχτικές νυχτερίδες από εκνευριστικές διαφημίσεις, ερωτηματολόγια, κρυμμένα κλικ για να σε στέλνουν όπου θέλουν. Και φυσικά, χειρότερη απ΄όλες η παραπάνω μόνιμη πια και τάχα μου ευγενική (“σεβόμαστε”,χαχα) εντολή … “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”. Τόσο πολιτισμένα, μάλιστα που σου ρίχνει μαύρο ,αν προηγουμένως δεν αποφασίσεις να συμμορφωθείς.
Διαολοστείλτε τους. Και τη μάνα τους σκοτώνουν για τον παρά. Ανίερες, αισχρές, ανάγωγες ιστοσελίδες. Πολλοί βγάζουν το ψωμί τους από δαύτες. Βρώμικα, φυσικά.