“Ο Κουφοντίνας καλεί σε συντονισμένη δράση από τις φυλακές Κορυδαλλού
Καταχειροκροτήθηκε ο τρομοκράτης μιας οργάνωσης που ευθύνεται για τη δολοφονία 23 ανθρώπων – Μίλησε τηλεφωνικά στο αμφιθέατρο της νομικής σχολής Αθηνών κατά την παρουσίαση του βιβλίου του.Ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο αρχιτρομοκράτης της «17 Νοέμβρη», μιας οργάνωσης που ευθύνεται για τη δολοφονία 23 ανθρώπων αλλά και για δεκάδες άλλες απόπειρες δολοφονίας, ληστείες και βομβιστικές επιθέσεις, συνεχίζει να προκαλεί.Την περασμένη Παρασκευή, 27 Ιουνίου, χρησιμοποίησε το αμφιθέατρο της νομικής σχολής Αθηνών για την παρουσίαση του βιβλίου του με τίτλο «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη», ενώ την εκδήλωση άνοιξε ο ίδιος μιλώντας τηλεφωνικά μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού !Στην τηλεφωνική του παρέμβαση κάλεσε σε συντονισμένη δράση για να μην γίνουν οι φυλακές υψίστης ασφαλείας, ενώ μεταξύ άλλων έκανε λόγο για άμεση σύγκρουση και στρατιωτική τέχνη…Το σοκαριστικό είναι ότι όταν τελειώνει η παρέμβαση του «Λουκά» της «17 Νοέμβρη», ακούγονται παρατεταμένα χειροκροτήματα! Χειροκροτούν, δηλαδή, κάποιοι τον Δημήτρη Κουφοντίνα, ο οποίος με απόφαση του Εφετείου έχει καταδικαστεί σε 11 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη για συμμετοχή σε 11 δολοφονίες, εκρήξεις και ληστείες της τρομοκρατικής οργάνωσης «17 Νοέμβρη»! Στην παρουσίαση του βιβλίου μίλησαν, ακόμα : ο Χόρχε Σαμπάλσα «Τουπαμάρος», ο Μαουρίτσιο Φεράρι, πρώην μέλος των «Ερυθρών Ταξιαρχιών», η Αγγελική Σωτηροπούλου και ο επιμελητής του βιβλίου Νίκος Γιαννόπουλος.”
Ελάτε τώρα. Ο Κουφοντίνας είναι ο κακός και εγκληματική η 17Ν με τις 23 δολοφονίες σε σχεδόν 30 χρόνια ; Τότε ο Μιχαλολιάκος και οι συν αυτώ στη Χ.Α με ηθική αυτουργία (ίσως κάποιοι απ΄αυτούς και με φυσική) σε 60 δολοφονίες και 3.500 επιθέσεις- κακοποιήσεις ανθρώπων στην τελευταία 3ετία, τί είναι και πόσες “ισόβες” πρέπει να φάνε;
΄Ασε που είναι εντελώς άπρεπη και ασύμβατη ιστορικά η σύγκριση μιας ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης με τη 17Ν, η δραστηριότητα της οποίας, τουλάχιστον στην πρώτη φάση της, υιοθετήθηκε και επικροτήθηκε από τη συντριπτική, πλειοψηφία του ελληνικού λαου.
Πέρα απ΄αυτό, η ΄Ενοπλη Λαϊκή Πάλη είτε ερμηνεύεται ως συνειδητή , ακραία επαναστατική δράση ενός πολιτικοποιημένου ατόμου, είτε ακόμα και ως ιδεολογική απόγνωση ή εκτόνωση-διέξοδος συσσωρευμένης “ταξικής” οργής κάποιων, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να μπει σε διαδικασία σύγκρισης, όσον αφορά π.χ τις αιτίες που την παράγουν και τα αποτελέσματα που προκαλούν οι ενέργεις των φορέων της, με εκείνη της εγκληματικής οργάνωσης των Ναζί.
Οι ακροαριστεροί “αντάρτες Πόλεων” έχουν ιδιεολογία. Η ένοπλη λαϊκή πάλη είναι ιδεολογία. Ο Ναζισμός όχι. Είναι διαστροφή, αφύσικη συμπεριφορά, αδυναμία διαχείρησης θυμικού και κατώτερων ενστίκτων, υποβιβασμός του ανθρώπου σε ζωώδεις συμπεροφορές.
Οι αριστεροί “τρομοκράτες”, οι αναρχικοί και οι περισσότεροι αντιεξουσιαστές” θέλουν να “αλλάξουν” τον κόσμο, να τον κάνουν καλύτερο σύμφωνα (κυρίως) με τη μαρξιστική-λενινιστική θεωρία ή τις μεθόδους που προτείνει η ιδεολογία των “πατριαρχών” της αναρχίας. Ο ναζισμός δε θέλει να αλλάξει τον παλιό κόσμο, αλλά να τον καταστρέψει. Στη θέση του ούτε ο ίδιος γνωρίζει τί θέλει να βάλει. Ο ναζιστής βρίσκεται σε “σύγχυση φρενών” ακόμα και ως προς το μοντέλο εξουσίας-κράτους που θέλει να επιβάλει. Κι ακόμα ,ο “αντάρτης πόλεων” σέβεται τη ζωή ,έστω και επιλεκτικά, έστω και αν την αφαιρεί με τον τρόπο που το κάνει. Ο δεύτερος όχι.
Τα “μεγέθη” δεν είναι συγκρίσιμα. ΄Αλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Διαφορετικός άνθρωπος ο Κουφοντίνας και αλλιώτικος ο Μιχαλολιάκος. Ούτε ίχνος σύγκρισης ανάμεσα στους δύο. Μιλάμε πάντα για την ιδεολογία, αλλά και για το χαρακτήρα και τις συμπεριφορές του μεν και του δε. Μέρα νύχτα! Κι αυτή είναι η δική μας ιστορική κρίση και στηρίζεται στην εμπειρία που αποκομίσαμε, μελετώντας την προσωπική πορεία και των δύο, χωρίς “φόβο και πάθος”.
Βεβαίως ,όπως έχουμε πολλές φορές αναπτύξει εδώ, οι διαφωνίες μας με τους φορείς της ΄Ενοπλης Λαϊκής Πάλης αφορούν άλλα επίπεδα και όχι αυτό του ιδεολογικού χαρακτηρισμού τους. Η βασική μας ένσταση είναι τούτη: Για να κάνεις το “θεό” και μάλιστα να αποφασίσεις την εκτέλεση κάποιου για τους λόγους, που το κάνουν οι αριστεροί “τρομοκράτες”, πρέπει: 1. Να αποδείξεις μέσα από τη Φύση και τους νόμους που όρισε εκείνη (με λογικά, δηλαδή, επιχειρήματα) πως κάποια φυσική, αρχέγονη αρχή-εξουσία σε αναγόρευσε σε εκτελεστή των “κακών’ και με ποια “προσόντα”. 2. Να μας πείσεις όχι απλώς πως εσύ δεν είσαι ίδιος σαν κι αυτούς που εκτελείς, αλλά τουλάχιστον εντελώς διαφορετικός απο εκείνους. 3. Να μας παρουσιάσεις με ποια κριτήρια ένα υποψήφιο θύμα σου είναι περισσότερο ένοχο από ένα άλλο. 4. Να μας δείξεις μέσα από την ιστορία πότε και πόσες φορές τα αποτελέσματα της ατομικής βίας, άλλαξαν προσωρινά η μόνιμα τον κόσμο ή έστω ένα μέρος των κοινωνιών ανά τους αιώνες.
Μια από τις αρχές της ιστορίας είναι πως “ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα”. Κανένας σκοπός και κανένα μέσο. Δε φτάνουν η ιδεολογική-ταξική σου οργή, έστω,όπως εκφράζεται και περιγράφεται στη μαρξιστικο-λενινιστικο-τροτσκιστική αντίληψη ή εκείνης των αναρχικών ούτε η εγκληματική συμπεριφορά ένός άλλου (θύματος), για να σε αναγορεύσουν σε εκδικητή. Δεν είναι η “απόσταση” που χαρακτηρίζει τη μια εγκληματική πράξη από μια άλλη, ούτε η “ποιότητά” της . Οι αιτίες που μπορείς εσύ να επικαλεστείς για να εκτελέσεις πχ. έναν καπιταλιστή ,σκληρό εργοδότη, είναι ίδιας βαρύτητας με εκείνες που επικαλείται για παράδειγμα ο πατέρας ενός παιδιού κάποιας πεινασμένης αφρικανικής χώρας για σένα, αφού δε σε απαλλάσσει από τη ηθική αυτουργία της δολοφονίας του παιδού του από την πείνα. Κι αυτός ιδεολογία επικαλείται.
Και αν δεχτήκαμε ιδεολογία στη λαϊκή βία, είμαστε υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουμε επίσης ιδεολογικό κίνητρο και στους λόγους, που επικαλείται ο θύτης-πατέρας, για να εκτελέσει εσένα. Κάθε γραμμάριο “πρωτεϊνης” που πετάς, μεταμορφώνεται αυτόματα σε βρόγχο στο λαιμό σου, σύμφωνα με την ετυμηγορία εκείνου του αφρικανού γονιού, αλλά και του εξαθλιωμένου μετανάστη ή του πενόμενου τσιγγάνου συμπατριώτη σου. Είναι πολύ απλό, να το αντιληφθεί κανείς, όπως, άλλωστε, απλά είναι τα περισσότερα πράγματα σ΄αυτό τον κόσμο. ΄Ισως οι λόγοι που ένας θύτης επιλέγει να εκτελέσει ένα θύμα, είναι περισσότεροι και ισχυρότεροι για έναν άλλο θύτη, για να δικαιολογήσει την εκτέλεση του πρώτου.΄Ολα είναι ζήτημα αντίληψης, πρίσματος ερμηνείας και “οπτικής γωνίας” μιας ενέργειας.
Πραγματική επανάσταση είναι η ατομική, η προσωπική επανάσταση. Ας αλλάξει ο καθένας τον εαυτό του, ας κάνει τη δική του επανάσταση, που είναι η μητέρα της Μεγάλης επανάστασης . Να αδειάσει από τον εγωπαθή εαυτό του, τις κακίες και τις μικρότητες. Να ασκηθεί και να συνηθίσει στα αυτονόητα και τα οφθαλμοφανή. Να λειτουργεί με τη φυσική ηθική και τους νόμους της λογικής. Η ηθική της Φύσης και ο “καθαρός” ,Ορθός Νους είναι η “λυδία λίθος”,πάνω στην οποία δοκιμάζονται όλες οι αποφάσεις και οι πράξεις των ανθρώπων.
Αν όλοι, ή οι περισσότεροι, προχωρήσουμε σε τέτοιας μορφής πραγματική επαναστατική αλλαγή, τότε αυτόματα θα αλλάξει και ο κόσμος. Αλλιώς, ως “κουμπουροφόρος”, δεν είσαι καλύτερος από εκείνους που δικάζεις και καταδικάζεις και ουδείς σε εξουσιοδότησε να παριστάνεις τον εκδικητή.