ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

  1. ΤΟ …ΜΠΟΥΛΝΤΟΓΚ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ:  “ΚΑΝΙΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ”
  2.  ΟΡΓΙΟ ΛΟΓΟΚΛΟΠΗΣ ΤΟΥ HOMO-NATURALIS.GR ΑΠΟ  TH  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
  3.  ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
  4. ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΕ  ΤΟ ΤΕΡΑΣ-  ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ ΑΜΠΝΤΕΣΛΑΜ ΚΑΙ ΜΗΝΥΕΙ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!
  5. ΤΑΜΠΛΟΙΝΤ. Η…ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΚΓΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
  6. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ. Ο “ΔΙΚΟΣ”  ΜΑΣ ΡΕΜΠΕΤΟ-ΡΟΚΑΣ.  ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

 

1. Λαφαζάνης: Πολιτικό κανίς του γαλλογερμανικού άξονα ο Τσίπρας
Λαφαζάνης: Πολιτικό κανίς του γαλλογερμανικού άξονα ο Τσίπρας
Παρατρεχάμενο των ευρωσοσιαλιστών, πολιτικό κανίς του γερμανογαλλικού άξονα και καλό «παιδί» στην αυλή της Μέρκελ και τον Ολάντ χαρακτήρισε τον Αλέξη Τσίπρα ο επικεφαλής της Λαϊκής Ενότητας, Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε συνέντευξή του στην Έδεσσα.

Στην Ελλάδα το θράσος περισσεύει γενικώς. Παράδειγμα:  Το μπουλντόγκ του δικτάτορα Πούτιν, τον παλιάτσο της αυλής του “Τσάρου”, το δραχμιστή πραξικοπηματία του Νομισματοκοπείου, είναι γνωστό πως δεν τον φτάνει κανείς στη  δημαγωγία, το λαϊκισμό, την αμετροέπεια  και τον αριβισμό.

 Επιχείρησε και στην ουσία ετέλεσε συνταγματικό πραξικόπημα, αλλά στη χώρα της ευτέλειας του νόμου,  δεν  πήγε φυλακή. Αντίθετα, παριστάνει σήμερα το παλικάρι.  Και απειλεί.  Θα πάει, όμως, “μέσα” τη μέρα που η χώρα θα λειτουργήσει  επιτέλους ως ευνομούμενη  πολιτεία.

 

2. Σενάρια για κόμμα Καμμένου-Σαββίδη
Σενάρια για κόμμα Καμμένου-Σαββίδη

Σενάρια για πολιτικές πρωτοβουλίες που φτάνουν μέχρι τη δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα  πυροδοτεί η κόντρα των δύο κυβερνητικών εταίρων Αλέξη Τσίπρα και Πάνου Καμμένου με αφορμή το θέμα με την παραίτηση Μουζάλα. Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ η υπόθεση Μουζάλα μπορεί να γίνει η αφορμή για την αποχώρηση του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων από την κυβέρνηση και την δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα στον οποίο θα βρεθούν μαζί Π. Καμμένος και Ιβάν Σαββίδης.

Όπως αναφέρεται στο κεντρικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «όλα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες συνιστούν τη «μαγιά» για το προσωπικό πολιτικό plan B του Π. Καμμένου -που υπο προυθοπέσεις, θα μπορούσε να δρομολογήσει νωρίτερα από το αναμενόμενο το «διαζύγιο» με την πλευρά Τσίπρα. Πρόκειται επί της ουσίας για ένα πολιτικό και γεωστρατηγικό πάζλ, από αυτά στα οποία έχει μόνιμη έφεση ο Έλληνας επικεφαλής των Ενόπλων Δυνάμεων, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται οι ανοικτοί δίαυλοι επικοινωνίας που έχει με τον ρωσικό παράγοντα και οι σχέσεις …αίματος που έχει δημιουργήσει με τον σημαντικότερο εν Ελλάδι εκπρόσωπό του, τον Ιβάν Σαββίδη». Η εφημερίδα αναφέρει πως «ξεκάθαρη στόχευση του Πόντιου επιχειρηματία είναι η σύσταση της Λίγκας του Βορρά με τον υπουργό Άμυνας να ενθαρρύνει και να ενισχύει ποικιλοτρόπως την προοπτική αυτή ενώ εσχάτως δείχνει περίτρανα την επιδίωξή του να ταυτιστεί με το όλο εγχείρημα».

Κατά την εφημερίδα «αν τελικώς το Μαξίμου δεν κάνει πίσω, τότε ο Π. Καμμένος είναι αποφασισμένος να δρομολογήσει την ηρωική του έξοδο από την κυβέρνηση βάζοντας τίτλους τέλους στην κοινή πορεία του με τον Αλέξη Τσίπρα». Η προοπτική αυτή ενισχύεται, όπως εκτιμά η εφημερίδα «με φόντο και τις δεδομένες διεργασίες για διεύρυνση του κυβερνητικού σχήματος, αλλά και τις διαδοχικές δημόσιες τοποθετήσεις του υπουργού Ν. Παππά για είσοδο νέων παραγόντων στην εξίσωση της της διακυβέρνησης της χώρας».

Κατά την εφημερίδα « ο νέος δεξιός πυρήνας που οραματίζονται οι Καμμένος και Σαββίδης, με την συμμετοχή όλων όσοι είναι ή αισθάνονται πολιτικά άστεγοι στο υπάρχον τοπίο της ελληνικής Κεντροδεξιάς, υπολογίζεται με βάση τις αναλύσεις των επιτελών τους, πως θα μπορούσε να «χτυπήσει» ποσοστό της τάξης του 10%-15%, καλύπτοντας το ακροατήριο που αποτελείται από στρατιωτικούς και μέλη των σωμάτων ασφαλείας, λαικούς δεξιούς, παλαιομηρολογίτες,(στους κύκλους των οποίων ο Π. Καμμένος έχει υψηλή δημοφιλία), υπέρμαχους των εθνικών θεμάτων και πιστούς στις αρχές της  Ορθοδοξίας. Γιαυτό στις συζητήσεις περί δεξιού σχηματισμού περιλαμβάνεται μόνιμα και ο πρών αρχηγός ΓΕΕΘΑ Φραγκούλης Φράγκος».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα που επικαλείται «απόλυτα διασταυρωμένες διαρροές», «ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι όχι μόνο ενήμερος για τις συγκεκριμένες ζυμώσεις , αλλά και τις βλέπει με θετικό μάτι, εν είδει αντίβαρου στο σχέδιο Τσίπρα για κεντροαριστερή συμμαχία στο πλαίσιο αλλαγής του εκλογικού νόμου». «Με κάποιον πρέπει να κυβερνήσεις αν βγείς πρώτο κόμμα», είναι το μότο που επικρατεί στις τάξεις των συνεργατών του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις κατ ιδίας συναντήσεις, επισημαίνει η εφημερίδα.

 Ως τώρα,  το Βήμα, το ΄Εθνος, η  Καθημερινή , για να μνημονεύσουμε μόνο τις 3 αυτές ναυαρχίδες του στόλου-βιομηχανίας παραπληροφόρησης, ξεσήκωναν ολόκληρα  κείμενά  μας από το σάιτ και τα παρουσίαζαν ως… αποκλειστικότητες δικές τους. Να θυμηθούμε μόνο τη μεγάλη λογοκλοπή από  πολλά έντυπα και άλλα μέσα παραπληροφόρησης της είδησης για την είσοδο του Λαφαζάνη και των δραχμιστών στο ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ που αποκαλύψαμε ήδη από το Φλεβάρη του 2015. Ουδείς από τους άθλιους αυτούς απατεώνες ,που εμπορεύονται την είδηση, μνημόνευσε την πηγή απ΄όπου ξεπατήκωσαν  την πληροφορία. Και μάλιστα Βήμα και Καθημερινή ερίζουν για την…αποκλειστικότητα του συγκεκριμένου θέματος!

Τώρα έρχεται και το… καϊκι του  Γιάννη Κουρτάκη, η εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (ακούγεται στην πιάτσα πως  χρηματοδότης της εφημερίδας είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης) να  ξεσηκώσει  κι αυτή κείμενά μας (πρόσφατα δημοσιεύτηκε το τελευταίο), για τις κινήσεις του Πάνου Καμμένου, που με εντολή από τους εφοπλιστές του Λονδίνου και τους φιλοβασικούς, συμμαζεύει τον ακροδεξιό συρφετό για να κάνουν μαζί με τον κεντροδεξιό (τρομάρα του!) Κυριάκο Μητσοτάκη κυβέρνηση. Κι εδώ καμιά υπόμνηση πηγής.

Δε διακατεχόμαστε από ψυχοφθόρες φιλοδοξίες και δε μας κατατρύχουν ηλίθιες αλαζονείες.   Δεν κυνηγάμε τη διαφήμιση και την αναγνώριση. Δε βγάζουμε λεφτά από τη θητεία μας  στην  ιστορική δημοσιογραφία. Απαιτούμε, όμως, η πληροφορία να είναι αγνή και η είδηση όπως ακριβώς τη διαμορφώνει  η ζωή και όχι τα χαλκεία της βιομηχανίας παραπληροφόρησης. Γι΄αυτό αγριευόμαστε και γράφουμε σκληρά μερικές φορές.

Βγάζουν λεφτά από τις λογοκλοπές. Τρελά λεφτά οι χωματερές της παραπληροφόρησης. Μιλιούνια οι σκουπιδοφάγοι.  Εμπορεύονται οι κοπρίτες  τη δημοσιογραφία. Κι αυτό είναι έγκλημα και μάλιστα καθοσίωσης.

Θα τους κυνηγάμε και θα τους “ξεβρακώνουμε” όσο ζούμε.  Δε θα τους αφήνουμε σε  ησυχία.

 

3. Τρεις επιβάτες ξεγέλασαν τον θάνατο

 

Τρεις επιβάτες ξεγέλασαν τον θάνατο

Tην τύχη με το μέρος τους είχαν τρεις πιθανοί επιβάτες της μοιραίας πτήσης Flydubai FZ981, που συνετρίβη κατά την προσγείωση στη νότια ρωσική πόλη Rostov-on-Don, αφού είτε έχασαν την πτήση είτε ακυρώθηκε ξαφνικά το ταξίδι τους.

Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης τρεις που θα επιβιβάζονταν στη μοιραία πτήση, την τελευταία στιγμή δεν τα κατάφεραν και σήμερα ευγνωμονούν την τύχη τους γι αυτό.
Η Ελβίρα Ισάεβα, που βρισκόταν σε διακοπές στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, γιόρταζε τα γενέθλια μιας φίλης της την Παρασκευή το βράδυ και παρακοιμήθηκε, με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση. Η γυναίκα δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που συνέβη.

Ένας άλλος επιβάτης έχασε την πτήση και επέζησε εξαιτίας αυτού.

Μια γυναίκα ακύρωσε τις διακοπές την τελευταία στιγμή για άγνωστους λόγους, αναφέρει το τηλεοπτικό δίκτυο REN TV. Η Εκατερίνα Σ. επρόκειτο να πετάξει με το γιο της, αλλά άλλαξε ξαφνικά γνώμη.

Κάθε φορά, αραιά και πού, όταν πέφτει αερπλάνο, όλο τέτοια παραμύθια  για τυχερούς μας λένε οι “φυλλάδες”, που είχαν….άγιο και σώθηκαν. Ενώ τα παιδιάκια,ας πούμε, πού σκοτώθηκαν χτες στο δυστύχημα στη Ρωσίας,  είχαν το…διάβολο μέσα τους.

Οι βιαστές της ενημέρωσης γνωρίζουν να εμποιούν και να μεταδίδουν  πανικό και συνεχή, υποσυνείδητο φόβο στις μάζες. Αυτή είναι η δουλειά τους, άλλωστε.  Τα αεροπορικά δυστυχήματα προσφέρονται για τέτοια εκμετάλλευση, λόγω των ομαδικών θανάτων που προκαλούνται απ΄αυτά.

Βέβαια, σ΄αυτή τη κατεύθυνση του φόβου συμβάλουν και  η άγνοια, η έλλειψη ενημέρωσης του κόσμου. Αλλά, μόνο ένα θα μπορούσαν να σκεφτούν, όσοι δε θωρούν ασφαλές μέσο μεταφοράς το αεροπλάνο.

Χτες που έπεσε το αεροσκάφος στη Ρωσία και σκοτώθηκαν 60 άνθρωποι, η είδηση έκανε το γύρο του κόσμου. Την ίδια ημέρα σε όλη την υφήλιο, εκατοντάδες άνθρωποι  (όχι 60), σκοτώθηκαν ή έμειναν για πάντα ανάπηροι σε άλλα ατυχήματα και εδικά με   μέσα μεταφοράς, όπου πρωτοστατούν τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες. Κανείς,όμως, δε μίλησε γι΄αυτά, ο κόσμος δεν πληροφορήθηκε για τις εκατόμβες νεκρών από τέτοιες αιτίες. Κι   το  συγκεκριμένο κακό συμβαίνει κάθε μέρα,  όχι μόνο μια φορά στο τόσο, όπως με το αεροπλάνο. Αλλά, αδυνατούν οι περισσότεροι να το κατανοήσουν.

Με λίγα λόγια. Το αεροπλάνο είναι και θα παραμείνει το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς.  Σε λίγα χρόνια που η τεχνολογία θα είναι πιο ευρηματική, θα κατασκευαστούν επιβατικά αεροσκάφη (στρατιωτικά υπάρχουν), που θα ξεπερνούν σε ταχύτητα τον ήχο . Αυτό σημαίνει πως θα εκμηδενιστούν οι  αποστάσεις.

Καλές ημέρες θα δουν οι κατοπινές γενιές των ανθρώπων. Και όχι μόνο στον τομέα των μετακινήσεων και των ταξιδιών τους.

 

4. Ο Αμπντεσλάμ θα μηνύσει τον εισαγγελέα -Επειδή αποκάλυψε ότι άλλαξε γνώμη και δεν ανατινάχθηκε στο Παρίσι
Ο Αμπντεσλάμ θα μηνύσει τον εισαγγελέα -Επειδή αποκάλυψε ότι άλλαξε γνώμη και δεν ανατινάχθηκε στο Παρίσι

Ο μακελάρης του Παρισιού, Σαλάχ Αμπντεσλάμ, σκοπεύει να μηνύσει Γάλλο εισαγγελέα, για παραβίαση του απορρήτου, όπως δήλωσε ο δικηγόρος του.

Ο Γάλλος εισαγγελέας αποκάλυψε σε δημοσιογράφους ότι ο Αμπντεσλάμ, που συνελήφθη την Παρασκευή στις Βρυξέλλες έπειτα από τεράστια επιχείρηση, παραδέχθηκε ότι ήθελε να κάνει επίθεση αυτοκτονίας στο Παρίσι, κατά το αιματοκύλισμα της 13ης Νοεμβρίου, αλλά μετά άλλαξε γνώμη.

Οι βελγικές αρχές έχουν απαγγείλει κατηγορίες περί τρομοκρατίας στον Αμπντεσλάμ, ο οποίος αποφάσισε να αρνηθεί την εκδοσή του στη Γαλλία, διαδικασία που μπορεί να πάρει έως και τρεις μήνες, ενώ το Παρίσι ήθελε να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατόν.

«Ηθελε να ανατιναχθεί στο Σταντ ντε Φρανς και έκανε πίσω», είπε ο εισαγγελέας Φρανσουά Μολίν, σε συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι το Σάββατο, αναφερόμενος στην κατάθεση του Αμπντεσλάμ στη βελγική αστυνομία. Στο Σταντ ντε Φρανς είχε κάνει επίθεση αυτοκτονίας, μεταξύ άλλων και ο αδερφός του 26χρονου τρομοκράτη.

Πίστευε κανείς πως το τέρας θα άρθρωνε δυο κουβέντες συγγνώμης για τα εγκλήματά του. Αν τ΄αυτού, απειλεί με…μήνυση τον εισαγγελέα, γιατί εξέθεσε τον… ηρωισμό του!

Το σύστημα ας αφήσει τα καραγκιοζιλίκια, τάχα μου της νόμιμης συπεριφοράς σε τέτοιους είδους παρανοϊκούς εγκληματίες. Δεν έχουν θέση εδώ ούτε οίκτος, ούτε η παραμικρή συμπάθεια. Ούτε καν η νομιμότητα. Είναι κτήνη. Ας μην παίζουν οι αρχές θέατρο ανθρωπισμού και δημοκρατικής συμπεριφοράς.

Σκληρή τιμωρία μόνο και δεν αρκεί. Δεν αποδίδεται δικαοσύνη για τόσα και τέτοιας παράνοιας  εγλήματα ,Αφού το… παλικάρι δε βρίσκει το θάρρος να κρεμαστεί με ένα σεντόνι στο κελί του. Αλλά,  όλοι οι τρομοκράτες είναι άναντροι και αναξιοπρπείς, επειδή ακριβώς είναι σαλεμένοι.

5.α Σοκάρουν οι μαρτυρίες των Σύρων που έσωσαν την 7χρονη από τον παιδεραστή στην Ειδομένη
(Φωτογραφίες: Δημήτρης Λεγάκης, Daily Mail)
β. Ανατροπή: Δεν έγινε απόπειρα βιασμού 7χρονης στην Ειδομένη -Τι ισχυρίζεται ο πατέρας
Ανατροπή: Δεν έγινε απόπειρα βιασμού 7χρονης στην Ειδομένη -Τι ισχυρίζεται ο πατέρας [εικόνες]

Οι  είδήσεις από το ίδιο ταμπλόιντ  “iefimerida ” την ίδια ημέρα με διαφορά κάτι ώρες.  Είναι ο γνωστός …αξιόπιστος σκουπιδότοπος, που σεμνύνεται πως έχει καθημερινά κάτι χιλιάδες, μπορεί και εκατομμύρια …λάικ.

 Μιλάμε για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση. Φυσικά γα να μην είμαστε άδικοι,δεν είναι η μόνη.

 

6. Γεννιέται στη Θεσσαλονίκη ο Νίκος Παπάζογλου Μουσικός, συνθέτης, ερμηνευτής, δισκογραφικός παραγωγός, υμνητής και μίκτης ετερόκλιτων υφών και νοημάτων

   Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 20 Μαρτίου του 1948. Λίγοι θυμούνται ότι υπήρχε καιρός που δεν είχε κοτσίδα και κόκκινο μαντήλι ισόβια δεμένο στον λαιμό.   Aπό την ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ «Εγώ δεν είμαι ποιητής, είμαι στιχάκι…» Από τον δίσκο “Όταν κινδυνεύεις παίξε τη πουρούδα” – 1995   Πρώτα έφυγε ο ποιητής, ο Λάζαρος Ανδρέου, που έγραψε αυτό το τραγούδι, μετά η φωνή του, ο Νίκος Παπάζογλου, που έκανε τον στίχο άνθρωπο και τον άφησε πίσω του να ζήσει για πάντα. Ο Παπάζογλου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 20 Μαρτίου του 1948 και με τη μουσική αρχίζει να ασχολείται στα τέλη της δεκαετίας του ’50. Λίγοι θυμούνται ότι υπήρχε καιρός που δεν είχε κοτσίδα και κόκκινο μαντήλι ισόβια δεμένο στον λαιμό.   Είναι οι αρχές της δεκαετίας του ’60, που για λίγο θα περάσει από το συγκρότημα Olympians και λίγο αργότερα θα φτιάξει τον «Ζηλωτή» και θα τον εγκαταστήσει για λίγο στο Άαχεν της Γερμανίας. Από εκεί θα προκύψουν πολύ λίγα τραγούδια, τα οποία ηχογραφούνται στο Μιλάνο, κι όπως λέγεται, σήμερα υπάρχουν μόνο στις συλλογές αγαπημένων φίλων του. Θα προκύψουν ακόμη μερικά αξέχαστα γλέντια, όπως ο ίδιος είχε εξομολογηθεί, στα οποία θα κυριαρχεί το μπουζούκι, ο λαϊκός ήχος με μία κάπως σκεπτόμενη κατεύθυνση, που μοιραία θα του δείξει και τον δικό του δρόμο.    Ο Νίκος Παπάζογλου σε νεαρή ηλικία   Στην Αθήνα, ξαναγυρίζει το 1977 για τους «Αχαρνής» του Διονύση Σαββόπουλου. Παίζει και τραγουδάει, συμμετέχει στον δίσκο που κυκλοφορεί στη συνέχεια και ακριβώς έναν χρόνο μετά έχει βρει τη «φωνή» του, τον «δρόμο» του, τον τρόπο να «δέσει» προβοκατόρικα το ροκ με τον λαϊκό ήχο.   «Η εκδίκηση της γυφτιάς» είναι μια επανάσταση που ενοχλεί πολλούς και την έχει οργανώσει με τον Μανώλη Ρασούλη και τον Νίκο Ξυδάκη · την παραγωγή έχει αναλάβει ο Διονύσης Σαββόπουλος.   Το εξώφυλλο της θρυλικής “Εκδίκησης της Γυφτιάς” που πρώτα αντιμετωπίστηκε ως μουσικό παράδοξο και μετά για το πολύτιμο μουσικό περιεχόμενο και ύφος της   Η δουλειά αντιμετωπίζεται στην καλύτερη περίπτωση με καχυποψία, στη χειρότερη με απαξιωτικές κριτικές. Τα επόμενα χρόνια, τα τραγούδια αυτού του δίσκου θα δημιουργούσαν το αδιαχώρητο σε συναυλίες και live, θα λειτουργούσαν σαν σύνθημα για κέφι, για ανάταση, για να αρχίσει ο κόσμος να τραγουδάει μαζί με τον Παπάζογλου: «Κύριε διευθυντά των δίσκων», «Τρελή κι αδέσποτη», «Κανείς εδώ δεν τραγουδά», «Από περιέργεια υπάρχω (κι από καραγκιοζλίκι)»…   Παρά τα λεγόμενα, είναι η δυνατή αρχή για μια σειρά από εξαιρετικές δισκογραφικές δουλειές που θα αφήσουν ιστορία για όλα τους: για τα τραγούδια, τους στίχους, τη μουσική, τις ερμηνείες, ακόμη και τα εξώφυλλα των δίσκων του, όλα φαινομενικά ατημέλητα, ζωντανά κι αυθόρμητα, αλλά προσεγμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.   Το “Χαράτσι” του 1984   Εκτός από τις εκατοντάδες μελωδίες, οι φίλοι θυμούνται τη γενναιοδωρία σε όλα, από το τι έκανε με τα έσοδα των συναυλιών, όταν προέκυπτε ποσό παραπάνω από το υπολογισμένο, μέχρι τον τρόπο με τον οποίο χάριζε ένα καινούριο τραγούδι σε έναν νέο καλλιτέχνη ή σε έναν παλιό φίλο και συνάδελφο.   Αυτό το «μεταξύ ροκ και λαϊκού» ύφος, που τόσο κατηγορήθηκε στην παρθενική του εμφάνιση, δημιούργησε «σχολή», μια σχολή από την οποία πέρασαν καλλιτέχνες, όπως ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, οι «Μικρές Περιπλανήσεις», η Μελίνα Κανά και πολλοί άλλοι.   Τις συναυλίες, τα live, τις περιοδείες προτιμούσε να τα διοργανώνει μόνος. Αν τα έσοδα ήταν παραπάνω απ’ όσα υπολόγιζε θα δίνονταν σε βιβλιοθήκες. Αν δεν πήγαιναν καλά – πράγμα σπάνιο – θα έβαζε από την τσέπη του.   Τις συναυλίες τις διοργάνωνε ο ίδιος. Όταν τα live δεν πήγαιναν καλά, έβαζε από την τσέπη του. Για πολλά χρόνια αναζητούσε ερασιτέχνες για την ορχήστρα του στις περιοδείες, γιατί δεν ήθελε επαγγελματική δεξιοτεχνία στα τραγούδια του. Προτιμούσε την ψυχή και τις αυθεντικές – πολλές φορές ακατέργαστες – εκτελέσεις Πεθαίνει τον Απρίλιο του ’11, μετά από μάχη με τον καρκίνο, λίγες μέρες μετά τον θάνατο του φίλου και επί χρόνια συνεργάτη του, Μανώλη Ρασούλη. Αφήνουν πίσω τους τραγούδια που δεν χάνουν τη φρεσκάδα τους και μια εποχή που ενέπλεξε τα πιο ετερόκλητα ύφη, μηνύματα, νοήματα, όπως δεν κατάφερε κανένας άλλος.   Το εξώφυλλο της ‘Μά’ισσας σελήνης” του 2005     Δισκογραφία Η εκδίκηση της γυφτιάς (1978) Τα δήθεν (1979) Χαράτσι (1984) Μέσω Νεφών (1986) Σύνεργα (1990) Επιτόπιος ηχογράφησις στο θέατρο του Λυκαβηττού (1991) Όταν κινδυνεύεις παίξε την πουρούδα (1995) Μά’ισσα Σελήνη (2005) Ήμουν κι εγώ εκεί (2009) Πηγή:www.lifo.gr

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 20 Μαρτίου του 1948. Λίγοι θυμούνται ότι υπήρχε καιρός που δεν είχε κοτσίδα και κόκκινο μαντήλι ισόβια δεμένο στον λαιμό.

Ο Νίκος Παπάζογλου σε νεαρή ηλικία

Το εξώφυλλο της θρυλικής "Εκδίκησης της Γυφτιάς" που πρώτα αντιμετωπίστηκε ως μουσικό παράδοξο και μετά για το πολύτιμο μουσικό περιεχόμενο και ύφος της

Το "Χαράτσι" του 1984

Μαζί μεγαλώσαμε..μεγάλε! Βιάστηκες να φύγεις,όμως. Είχες να δώσεις πολλά ακόμα. Μα και ό,τι άφησες,είναι πλούσιο. Σημάδεψαν τα τραγούδια σου τις πο όμορφες  στιγμές της ζωής μας .

 Στη “γειτονιά των αγγέλων” που βρίσκεσαι, δε θα σε χορταίνουν!