“Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε. Εμείς που μας λέει τόσα χρόνια “οι γύφτοι και οι γύφτοι και είναι παράνομοι” τι να πούμε;» σημείωσε ο Β. Παϊτέρης στον ΑΝΤ1 αναφορικά με τη δήλωσή του για την κ. Λατινοπούλου ότι «έχει γύφτικη ομορφιά. Μήπως η μητέρα της αγόρασε χαλί από έναν γύφτο και δεν το πλήρωσε;»
____
Και, μη μου πει κανείς πως δεν την χρειαζόταν την ατάκα «ο οργανισμός» της . Αλλά, πάλι σκέφτομαι πως τραγικό θα ήταν αν ένας «γύφτος» ψήφιζε Λατινοπούλου. Το αντίθετο , να έχει τσιγγάνικη ομορφιά, μεγάλη τιμή της περιποιεί της – και εις Εσπερίαν περιφέρουσα την ρατσιστική, αξιοθρήνητη ύπαρξή της η ακροδεξιά «κυρία» .