ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΣΤΟ ΤΕΞΑΣ. ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ, ΚΟΠΟΛΑ, ΝΤΕ ΝΙΡΟ, ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΣ ΧΟΥΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΟΣ ΣΥΡΦΕΤΟΣ, ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ 19 ΠΑΙΔΙΩΝ!

Μακελειό στο Τέξας: 21 άτομα σκότωσε 18χρονος σε σχολείο

O μακελάρης του Τέξας, Σαλβαντόρ Ράμος

“Ο μακελάρης του Τέξας, που σκότωσε 19 παιδιά και δύο ενήλικες στο δημοτικό σχολείο, είχε έρθει σε επαφή με άγνωστη γυναίκα στο Instagram και της είπε ότι είχε ένα «μυστικό», ενώ ανήρτησε φωτογραφίες του με όπλα λίγες μέρες πριν από το φονικό.

Ο γεννημένος στη Βόρεια Ντακότα, Σαλβαδόρ Ράμος, μαθητής στο λύκειο της πόλης Ουβάλντε στο Τέξας, απ’ όπου αποφοίτησε και έπιασε δουλειά σε Wendy’s, ανήρτησε τις φωτογραφίες με τα όπλα και τα πυρομαχικά τέσσερις μέρες πριν σπείρει τον θάνατο στο δημοτικό σχολείο”

Ο Νονός (ταινία) - Βικιπαίδεια

Ρόμπερτ Ντε Νίρο - Αλ Πατσίνο μαζί στον «Ιρλανδό» του Σκορτσέζε | in.gr

Megalopolis»: Η ιστορία κατά Φράνσις Φορντ Κόπολα - νεα › ειδησεισ || cinemagazine.gr

Κουέντιν Ταραντίνο - Βικιπαίδεια

Τζόκερ: Διέρρευσε η πλοκή της ταινίας του εχθρού του Μπάτμαν με τον Χοακίν Φίνιξ

***

.

.Οι μεγάλοι ένοχοι και γι΄αυτό το μακελειό,  ακόμα κι από τις βιομηχανίες  όπλων με τα τεράστια εγκληματικά κέρδη, οι  λατρεμένοι  επιχειρηματίες  του Τραμπ και των Ρεπουμπλικάνων απανταχού της γης, είναι  οι βιομηχανίες θεάματος. Ειδικά ο κινηματογράφος.

Ταραντίνο,  Κόπαλα, όλοι οι  αστέρες  της χωματερής του  Χόλιγουντ  που θα βγουν τώρα να καταγγείλουν  σε ντελίριο αγανάκτησης τις βιομηχανίες όπλων,  πλούτισαν και απόκτησαν   διασημότητα  από τις ταινίες  που οι  σκηνές της αιματοχυσίας, είναι ο βασικός πυρήνας του σεναρίου τους. ΄Αρα και του μηνύματός τους. ΒΙΑ,ΠΟΝΟΣ, ΠΕΝΘΟΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

Πόσες φορές ο Ντε  Νίρο και ο Αλ Πατσίνο «σκότωσαν»  επί οθόνης ;  Και είναι τούτοι που δίδαξαν  στο 18χρονο παραπάνω στις  μαφιόζικες σκηνές  των σκοτωμών και της αλόγιστης  βίας, πως η ζωή δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο, όπως ακριβώς στα Video Games που πέφτουν τα κορμιά σαν στάχυα;

Γράφαμε στις 22 Οκτωβρη 2019:

“JOKER”: ΤΕΧΝΗ ΄Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ;

…. Η 7η τέχνη ισχυρίζεται πως αναπαριστά  τα δρώμενα στη ζωή. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Τα περισσότερα προϊόντα της ανήκουν στο χώρο της φαντασίας και κάποτε της αχαλίνωτης, του σουρεαλισμού . Και οι “στιγμές”  (χρονικές, τοπικές, συγκινησιακές  κ,λπ), εντελώς διαφορετικές από εκείνες της πραγματικής ζωής (π.χ άλλο να βιώνεις από οθόνης  την αναπαράσταση  ενός  επεισοδιακού ταξιδιού με καράβι   από Ευρώπη σε Αμερική και άλλο να το ζεις στην πραγματικότητα. Διαφορετικό να βλέπεις στο δρόμο σου έναν ψυχάκια   να σφάζει εν ψυχρώ κάποιον  περαστικό και άλλο να το  βλέπεις ως αναπαριστώμενη σκηνή στο πανί).  Με άλλα λόγια η “αναπαράσταση”,η μίμηση  της ζωής στο έργο,το φιλμ είναι αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Τεχνητή ,ψεύτικη.

Από την άλλη, όμως, δοθέντος που ο κινηματογράφος έχει στη διάθεσή του πλείστα  μέσα (τρικ ψευδαίσθησης, χρώμα, μουσική ,κ.α)   για να καθιστά τα προϊόντα του  μοναδικής δύναμης  και ελκυστικότητας ,ιδιαίτερα σε όσους δεν έχουν την ικανότητα να διαχειρίζονται  την απλή  αλήθεια πως άλλο η ζωή και άλλο η φαντασία  και το όνειρο, η επίδρασή της  κινηματογραφικής εικόνας  είναι καταλυτική.Και ανάλογα το μήνυμα της ταινίας,  θετική η αρνητική. Και εθισμός, ειδικά στο κακό , το έγκλημα, τη βια,  την αρπαγή , ευκολότερος απ΄όσο στο καλό.

Αλλά η βιομηχανία του θεάματος, έχει πρωτίστως  στόχο το κέρδος.Και το μεγάλο κέρδος εξασφαλίζεται  μόνο αν προσφέρεις στον πελάτη-θεατή κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο, από εκείνο που είναι οικείο στον ίδιο.  Το ασυνήθιστο στο “μέσο” άνθρωπο, αυτό που δεν υπάρχει στη δική του ζωή συνήθως,  είναι  τα μεγάλα και αχαλίνωτα αισθήματα και πάθη, το ρίσκο, η  εξτρέμ δράση και τα συναφή.  Ο πολεμικός, ο κατακτητικός άνθρωπος των  “σπηλαίων”  έχει πεθάνει σήμερα μέσα μας ή τουλάχιστον πνέει τα λοίσθια.  Ο  κακός κινηματογράφος αυτό ακριβώς επιδιώκει.Να αναστήσει και να διεγείρει  μέσα μας το το απωθημένο, εκείνο που εδρεύει πλέον εντός του ψυχισμού μας , ως φροϋδικό id, αυτό που αποτελεί γονιδιακό μας φόρτωμα και βρίσκεται  εν υπνώσει.

Η τέχνη του κινηματογράφου γενικώς, καλή και κακή,  κάνει ακριβώς αυτό. Ξυπνάει μέσα μας τον αρχέγονο άνθρωπο.  Της καλοσύνης, της αθωότητας, της αλληλεγγύης, της συλλογικής  μνήμης, αλλά και της  βίας, της κατάκτησης, της αρπαγής. ΄Ετσι εξηγείται γιατί σπάνια θα συναντήσεις φιλμ χωρίς αλτρουισμό, έντονο συναίσθημα ,  έρωτα, αλλά  και νοσηρό σεξ, βία και κυριαρχία.Και όσο  μεγαλύτερε τέτοιες δόσεις   εισπράττει ο   θεατής,τόσο ισχυρότερο   το ενδιαφέρον του κοινού για τη ταινία.

Και αν το μήνυμα του έργου, είναι  ωφέλιμο και σύμφωνο  με την τρέχουσα ηθική, έχει καλώς. Αν όχι, σε αυτή την περίπτωση  το   “αδύναμο”άτομο  ταυτίζεται με τα δρώμενα ,αφού δεν  έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το μύθο και να τον ξεδιακρίνει  από την πραγματικότητα .Κι αν  η ταύτιση  είναι  ολοκληρωτική,  υπάρχει ο μέγας κίνδυνος της αντιγραφής – της μίμησης και μεταφοράς  των δρώμενων στην οθόνη στην πραγματική ζωή.

Στην πλειονότητα της παραγωγής του ο κινηματογράφος είναι εργαλείο  υποκουλτούρας. αλλά και   κερδοφόρα βιομηχανία.  Πολύ λιγότερο  είναι Τέχνη και προαγωγή  της καλαισθησίας και  της ανάδειξης της καλοπροαίρετης     διάστασης της ψυχής του ανθρώπου. Οπότε, αντιλαμβάνεται κανείς γιατί ,ας πούμε οι “νοσηροί” σκηνοθέτες  Ταραντίνο και (λιγότερο)   ο Κόπολα και  Σκορσέζε έχουν μεγαλύτερη πέραση στις παραγωγές τους και  περισσότερο κοινό και φαν  απ΄όσο ο  “ποιοτικός” Γούντι ΄Αλεν.

Κι αυτό αποδεικνύεται,  αν δει κανείς πόσα εισιτήρια έκοψε για παράδειγμα η  “Η Λίστα του Σίντλερ”  και πόσα η “Σιωπή των Αμνών” και το Pulp Fiction. Και πόσο άγνωστοι παραμένουν εξαιρετικοί ηθοποιοί που αρνούνται  γίνουν  Μπραντ Πιτ και Σάρον Στόουν . 

__________________________________________________

                                                                ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

1. Μητσοτάκης από Νταβός: “Αν ο Ερντογάν θεωρεί ότι δεν θα υπερασπιστώ την κυριαρχία της Ελλάδας, κάνει λάθος”

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Νταβός

***

Δε φτάνει που τίναξε για τις μίζες  στον αέρα την οικονομία και χρεοκόπησε  3 γενιές   Ελλήνων μετά από μας,  για να έχουν οι δικές τους, 10 γενιές, χρυσά κουτάλια για  να τρώνε, τώρα για ξεκάρφωμα και αντιπερισπασμό  στο μεγάλο φαγοπότι , στήνει εκ νέου σκηνές  πολέμου. Εξωθεί τα πράγματα στα άκρα για να καλύψει τις πομπές του.

Αν  θέλεις, Κούλη,  να υπερασπιστείς την Ελλάδα, να στείλεις το δικό σου παιδί και του Παναγιωτόπουλου να σκοτωθούν. ΄Οχι τα δικά μας. Κάτω, αλητήριοι,  τα χέρια από τους νέους  ανθρώπους. Εδώ κι απέναντι.

Δε θα σας  αφήσουν.   Θα σας “κρεμάσουν”   μια μέρα. Αλλάξαν οι εποχές.  το 2022 δεν είναι 1922.

2. «Δεν υπάρχει πια ο Μητσοτάκης για μένα»

Κυριάκος Μητσοτάκης και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν

Ερνογάν: “Είχαμε συμφωνήσει να μην συμπεριλάβουμε τρίτες χώρες στη διαμάχη μας. Παρόλα αυτά, την περασμένη εβδομάδα, είχε μια επίσκεψη στις ΗΠΑ (σ.σ. ο Κυριάκος Μητσοτάκης) και μίλησε στο Κογκρέσο και προειδοποίησε να μην μας δώσουν F-16».

«Δεν υπάρχει πλέον για μένα. Δεν θα συμφωνήσω ποτέ να συναντηθώ μαζί του. Θα συνεχίσουμε τον δρόμο μας με αξιότιμους πολιτικούς».

***

Οι γνωστές Μητσοτακικές  “πουστιές”.  Τα έκανε αυτά και ο πατέρας του.  Δάσκαλός του, άλλωστε σε όλες τις απάτες και τις βρωμιές. Αντικομμουνιστής ο Κων.Μητσοστάκης με απαξιωτική συμπεριφορά  στους κοινωνικούς αγώνες του ΚΚΕ. Αλλά όταν το βρώμικο μυαλό του, συνέλαβε το σενάριο να διαπομπεύσει τον Ανδρέα Παπανδρέου, αλλά όχι και να τον  καταδικάσει για το σκάνδαλο  Κοσκωτά, έπιασε λυκοφιλίες και έγλειφε τότε πατόκορφα τους αριστερούς.  Μέχρι και κεφτεδάκια πολίτικα τους ετοίμαζε για να τους  τραπεζώνει ,  η αλήστου ,κι εκείνη,  μνήμης, Μαρίκα.  Και να ήταν  μόνο αυτή η περίπτωση;  ” Η αγκινάρα κάτω από την καστανιά θα πέσει”. Και φίδι που σε έφαγε αν  τη σηκώσεις με γυμνά χέρια.

Ο Ερντογάν, μπορεί να είναι ό,τι είναι,  να φαντασιώνεται εαυτόν Σουλτάνο,  αλλά σε πολλά που λέει, δεν έχει άδικο. ΄Όπως για όσα  οι δικοί μας εδώ πατριωταράδες, των Συριζαίων πρώτων,   τραβάνε  “κόκινες γραμμές”.   Τα 6 μίλια  για παράδειγμα στη θάλασσα που στον αέρα ξαφνικά  γίνονται….10.  ‘ ΄Η τα στρατικοποιημένα  12Νησα  και   η συμπεριφορά στους Τούρκους της Θράκης  που καταστρατηγούν  βασικά άρθρα συνθηκών, είναι μερικές από τις αλήθειες που  συχνά πυκνά διατρανώνει ο Τούρκος πρόεδρος.

Και στην  παραπάνω απαξιωτική αναφορά του στο πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη, δεν έχει πάλι άδικο. Πήγε στην Αμερική ο  ανήθικος,   να   κλείσει τις συμφωνίες για τις νέες αγορές  και να εισπράξει τις μίζες και από την άλλη,   ξεκίνησε τη  δημαγωγική, μαυρογυαλούρικη   προεκλογική εκστρατεία,  με αναφορές προσβλητικές  στους απέναντι, αλλά και στο…λαϊκιστή  Τσίπρα.  Θέματα που  κανένας σοβαρός πολιτικός  δεν είχε λόγο να θίξει στο μακρινό Κογκρέσο.

Αλλά ο   Κούλης τους είναι  τόσο σοβαρός πολιτικός , όσο  και οι  αξιοκρατικές  σπουδές των διδάκτρων και των χορηγειών του  στο Χάρβαρντ .  ΄Ολη τους η ζωή  στη “φαμίλα” μια μεγάλη απάτη, βρώμα και δυσωδία.

3. Φρένο από ΕΕ και ΗΠΑ σε Τουρκία και Ερντογάν για το ρεσιτάλ προκλήσεων κατά της Ελλάδας

Το 2025 κλείνει η χωματερή στη Φυλή | Έθνος

 

iefimerida.gr

Αυτή η φυλλάδα, πέρα από πορνοακροδεξιάς κοπής, έχει και όλα τα άλλα κουσούρια  ενός   αισχρού και κατάπτυστου Μέσου παραπλάνησης, αφού   ιδιοκτήτης της είναι  ένας διαπομπευμένος εκδότης (με κονκάρδα  και άδεια άσκησης απάτης,  διαφθοράς και διαπλοκής από την ….πολλή ΕΣΗΕΑ, ασφαλώς), που έχει αναγάγει τον γκεμπελισμό  σε επιχείρηση –”κότα με χρυσά αυγά”. Για παράδειγμα, δείτε πώς παραπλανά και με τί σάπια  σκουπίδια ταϊζει όσους χαχόλους επισκέπτονται τη χωματερή του.

Τάχα,  έκραξαν, λέει , τον Ερντογάν  οι ΗΠΑ, και η Ε. Ε και προχτές με τις παραβιάσεις μας στην ΄Ιμβρο και  το ΝΑΤΟ  του τράβηξε το αυτί.   Ενώ συνέβη το αντίθετο. Κράτησαν όλοι ΙΣΕΣ  αποστάσεις ,όπως πάντα .  ΟΥΔΕΠΟΤΕ σε τέτοια ζητήματα ,ειδικά παραβιάσεων και “κόκινων γραμμών”,  παίρνουν θέση. Επειδή,  ο μεν Μητσοτάκης είναι ο «χρήσιμος ηλίθιος», για να ξοδεύει τα  λεφτά των παιδιών μας σε  λαμαρίνες από τις βιομηχανίες τους,  αλλά από την άλλη,  η Τουρκία είναι  πλέον απαραίτητος σύμμαχος στο ΝΑΤΟ από όσο η Ελλάδα.

Το προβλημα δεν ειναι ο Μαρινάκης και ο Ραπτης. ΄Οσο υπάρχουν σκουπιδοφάγοι, ειδικά Δεξιοί,  θα τους τρέφουν αναλόγως.

4. Ο κ. Οικονόμου στη συνάντηση με την Β. Γιούροβα προσήλθε υπόλογος και αποχώρησε απολογούμενος

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ.  “ΑΛΛΩΝ ΙΑΤΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΛΚΕΣΙ ΒΡΥΟΝΤΕΣ”. (=Παριστάνουν τους αριστερούς, ενώ είναι  χειρότεροι από  Γκέμπελς).  Ο Οικονόμου, ασθμαίνων τρέχει  πίσω τους να τους προκάνει.

5. Πιάνουν δουλειά τα hi-tech ραντάρ ταχύτητας – Σαρώνουν τα πάντα με ακτίνες λέιζερ

Hi-tech ραντάρ ταχύτητας παίρνουν θέση στους γαλλικούς δρόμους και υπόσχονται να βάλουν τέλος στην αντικοινωνική οδική συμπεριφορά.

Νέα ραντάρ τελευταίας γενιάς που θα πιάνουν στην «τσιμπίδα» τους όλους τους γκαζάκηδες οδηγούς θα τοποθετηθούν σε πολλά σημεία των γαλλικών αυτοκινητοδρόμων, συνδράμοντας καθοριστικά στην ενίσχυση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο.

Πρόκειται για τα προηγμένης τεχνολογίας ραντάρ Parifex Nano, τα οποία έλαβαν έγκριση τοποθέτησης από τις γαλλικές αρμόδιες αρχές, και θεωρούνται ιδιαίτερα επαναστατικά λόγω των ασυναγώνιστων τεχνολογικών δυνατοτήτων τους.

***

ΑΝΤΙ ΡΑΝΤΑΡ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ  ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΜΒΕΣ ΝΕΚΡΩΝ,  ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΡΑΦΑΛ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ    ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑ  PARIFEX NANO. ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ, ΡΩΜΙΕ!

6. Πόλεμος στην Ουκρανία: Για 20.000 εγκλήματα πολέμου κάνει λόγο ο Ουκρανός υπουργός Εσωτερικών

Ουκρανία άμαχοι Μπούκα νεκροί

****

Τα χιλιάδες αμούστακα παιδιά-στρατιώτες  κι από τις δυο μεριές,  που χάσανε τη ζωή τους από την παράνοια ενός δικτάτορα,  τί είναι δηλαδή; Δεν είναι θύματα;  Τί πάει να πει εγκλήματα πολέμου μόνο για τους άμαχους;

Το βρώμικο σύστημα εξουσίας στον κόσμο, τα έχει όλα κανονίσει.  Αντίπαλοι μεν,α λλά έχουν συνάψει συμφωνίες  να αποχαρακτηρίζουν  τους φόνους στρατιωτών και να τους  ξεχωρίζουν από τα εγκλήματα πολέμου.

Η  εξουσία για να υπάρχει,  τρέφεται με  “κιμά”. Από νέα σάρκα,  κυρίως . Γι αυτό φτιάχνει και συντηρεί ΄Εθνη, πατρίδες, κράτη, στρατούς.

Καταθέστε  τα όπλα,  στρατιώτες. Δεν σας στέλνουν να πολεμάτε  για ιδανικά.  Ιδανικό μοναδικό και υπέρτερο για δαύτους  ,είναι η διαιώνιση  της εξουσίας τους.