ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ HOMO-NATURALIS.GR ΣΚΑΜΠΙΛΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ

Είχε προηγηθεί ο ΣΚΑΪ.  Ακολυθεί τώρα ΤΟ ΒΗΜΑ* (στη συνέχεια η “Δημοσκόπηση” Metron Analysis)  με μια εξίσου… ορύσσουσα οφθαλμούς πέτσινη δημοσκόπηση. Και τα δύο “βήματα” παραπληροφόρησης, δεν είναι απλά  (ακρο)δεξιά, είναι εφοπλιστικά, με ό,τι σημαίνει αυτό.

Βεβαίως,επειδή “βγάζουν μάτι”, όπως είπαμε η αναλήθεια και η σκοπιμότητα αυτών των “δημοσκοπήσεων” σε μια άλλη χώρα με πολιτικό και δικαιικό πολιτισμό, θα είχαν ξεσηκωθεί ακόμα και οι πέτρες στις αντίστοιχες …Ευελπίδων. Αλλά, όχι εδώ. Σε μας  “υπνώττουν ύπνον βαθύν” οι αρμόδιοι. Κι από την άλλη, δεν είναι εφικτό, βέβαια,  η “Τουλουπάκη” να είναι πανταχού παρούσα  και εν αγρυπνία .΄Ετσι, περνάνε κι αυτές οι απάτες στο ντούκου, σε δικαστικό απυρόβλητο, για να χτυπήσουν πάλι οι εταιρίες, ως ατιμώρητες,  με ίδια “προϊόντα μαϊμού” αργότερα, όταν κάποιο άλλο “Μέσο” της Δεξιάς τα “ακουμπήσει” πάλι αδρά    στις … αξιόπιστες αυτές εταιρίες, οι οποίες λαλούν μόνο,  αν  νιώσουν  τη  χαρακτηριστική, αψιά   οσμή    των δεσμίδων  των …ναρκοδόλαρων, που τους  αμείβουν  τα αφεντικά για τις υπηρεσίες τους .”Εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν”.

 

Εμείς με την αποτελεσματική βοήθεια των φίλων εδώ, διεκπεραιώσαμε τη διαδικασία που ξεκίνησε εβδομάδες πριν, μιας αλλιώτικης και ανεξάρτητης  δημοσκόπησης-έρευνας,με τον τρόπο που έχουμε ανακοινώσει σε προηγούμενες τέτοιες έρευνές μας**( αναδημοσιεύουμε  τη σχετική ενημέρωση στη συνέχεια). Το  ευχαριστώ στους φίλους που κοπίασαν, τόσο για να έχουμε μια πανελλαδική εικόνα για τα πολιτικά  και όχι μόνο πράγματα, δεν είναι αρκετό. Χωρίς αυτούς δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να “διαβάζουμε” σήμερα τα αποτελέσματα που έχουμε στη διάθεσή μας από τον κόπο και το μόχθο των φίλων μας.

Να κάνουμε και μια άλλη ενημέρωση. Εδώ και μέρες, κάποιοι  “γνωστοί άγνωστοι” προσπαθούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες μας αυτές , χακάροντας το μέηλ επικοινωνίας του σάιτ .(Έγινε κι άλλες  ,ουκ ολίγες,  φορές στο παρελθόν).  Αλλά,  είναι ανόητοι. Μετά από όσα έχουμε πάθει  με τις βάρβαρες εισβολές στο σάιτ  των Ναζί, αλλά και της  “πανθ-ορώσης-ακουούσης ”  ΕΥΠ, έχουμε αλλάξει τον τρόπο  ηλεκτρονικής επικοινωνίας.  Δεν παίρνουμε πια σοβαρό υλικό μέσω του μέηλ που έχουμε δημοσιεύσει.  Χρησιμοποιούμε  εδώ και  χρόνια  δική μας πατέντα και έτσι  δεν μπορούν ποτέ να δουν το υλικό της επικοινωνίας μας. Γι΄αυτό  τους συμβουλεύουμε ας μην μπαίνουν στον κόπο. Ξοδεύουν …εργατοώρες, αφού  πολλοί πληρώνονται για να παρανομούν και κάθε φορά  πέφτουν πάνω σε τοίχο. “Πάθαμε και μάθαμε”.

Και κλείνουμε με μια τελευταία επίσης σημαντική ενημέρωση. Στην έρευνα συμμετείχαν 1.400 άτομα από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Το “δείγμα”  αυτό συμπεριλαμβάνει δύο ομάδες. Εκείνη που στις τελευταίες εκλογές τα μέλη της ψήφισαν (χωρίς να ενδιαφέρει το κόμμα) και ανέρχονται σε 804  και σε εκείνους που δεν προσήλθαν στις κάλπες (ΑΠΟΧΗ) ή ψήφισαν ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ και φτάνουν τους  596.  Είναι σημαντικός αυτό ο διαχωρισμός που εμποιεί  φόβο στις “δημοσκοπικές” εταιρίες  ,επειδή αυτό ακριβώς το ποσοστό, που στις τελευταίες εκλογές ανήλθε σε (νούμερο κατά προσέγγιση) 4.000.000 πολίτες, φέρνει πάντα την ανατροπή και  ξεμπροστιάζει  την απάτη τους. Και είναι αυτή ακριβώς η κατηγορία των πολιτών, που οι “κοντυλοφόροι των ΜΜΠ και τα “μικρόφωνα” των  εταιριών με μαϊμού δημοσκοπικά αποτελέσματα αγνοούν  εγκληματικά και προκλητικά. Σαν 4.000.000  πολίτες να είναι είναι ανύπαρκτοι σε αυτή τη χώρα. Και το αστείο της υπόθεσης, οι ίδιες αυτές ξεδιάντροπες εταιρίες, ποτέ δεν πέφτουν πάνω τους, να τους ρωτήσουν κι αυτούς στις (ανύπαρκτες) έρευνές του. Πάντα βρίσκουν στα πόδια τους αυτούς μόνο, που θέλουν να ακούσουν!

 

Ας πάμε στα  αποτελέσματα της έρευνας:

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019) ΣΕ “ΔΕΙΓΜΑ” 1.400 ΠΟΛΙΤΩΝ ( σημ. διφορούμενες, άλλες “περίεργες” ή άσχετες απαντήσεις δεν υπολογίζονται).

 

                        1. Α’ ΟΜΑΔΑ (ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ                                                                                            ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1.Κρίνετε επιτυχημένο (σχετικά ή απόλυτα)

το έργο της κυβέρνησης   ως σήμερα;                                                    ΝΑΙ (34%)-ΟΧΙ (63%) .

2. Η ύπαρξη στην κυβέρνηση ακροδεξιών στελεχών

και μάλιστα σε  θέσεις “κλειδιά”, είναι απαξιωτική

για την κυβέρνηση και τη “Δημοκρατία”;                                               ΝΑΙ (62%)     ΟΧΙ (35%)

3. Η ανάθεση κυβερνητικού πόστου σε πρόσωπα-

κατηγορούμενους  στο  σκάνδαλο Νovartsis  είναι  πρόκληση

με σκοπό τη συγκάλυψη;                                                                              ΝΑΙ (67%        ΟΧΙ (29%)

4. Η αποδοχή  χορηγίας στο κόμμα της Ν.Δ

από κατηγορούμενους για εμπόριο ναρκωτικών ή

άλλες αξιόποινες πράξεις, είναι απαξιωτικά για την

κυβέρνηση και το Σύστημα;                                                                          ΝΑΙ( 66%)  ΟΧΙ  33%)

5. ΄Εχει μειωθεί η εγκληματικότητα στη χώρα,μετά τις

“εκκαθαρίσεις” στα Εξάρχεια, τα πανεπιστήμια και

τις εκκενώσεις καταλήψεων;                                                                             ΝΑΙ (22%)   ΟΧΙ 72%)

6. Είναι φαινόμενο -πρόκληση στην Ελλάδα οι γόνοι

(παιδιά, εγγόνια κ.λπ) πολιτικών να νέμονται την εξουσία

ή άλλες δημόσιες θέσεις   σαν να έχουμε

“κληρονομική Δημοκρατία”;                                                                               ΝΑΙ (72%)         ΟΧΙ( 24%)

7. Η κυβέρνηση θα καταφέρει να  ολοκληρώσει την

κυβερνητική της θητεία;                                                                                        ΝΑΙ (28%)      ΟΧΙ  (67%)

8. Κρίνετε θετικό ή αρνητικό το έργο της εισαγγελέως

Τουλουπάκη και των συνεργατών συναδέλφων της;                       ΘΕΤΙΚΟ (72%)-ΑΡΝΗΤΙΚΟ( 23%)

9. Η υπόθεση  NOVARTIS είναι υπαρκτό ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ή ΣΚΕΥΡΩΡΙΑ ;                                                                                   ΣΚΑΝΔΑΛΟ (62%)-ΣΚΕΥΩΡΙΑ (32%)

10. Αν ήταν (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ) να επιλέξετε

πρωθυπουργό τον Κ.Μητσοτάκη ή τον Α.Τσίπρα

ποιον θα υποδεικνύατε;                                                             Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (33%)  Α.ΤΣΙΠΡΑ 64%)

11. Υφίσταται στη χώρα αυτή την ώρα ασφυκτική

συγκέντρωση των  ΜΜΕ σε  λίγα

και “ακάθαρτα χέρια”  της Δεξιάς παράταξης,

φαινόμενο επικίνδυνο,αλλά  και

προσβλητικό για τη “Δημοκρατία”;                                                                             ΝΑΙ (66%)-ΟΧΙ (32%)

 

 

   2. Β’ ΟΜΑΔΑ  (ΑΠΟΧΗ-ΑΚΥΡΟ-ΛΕΥΚΟ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ                                                                                            ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1.Κρίνετε επιτυχημένο (σχετικά ή απόλυτα)

το έργο της κυβέρνησης   ως σήμερα;                                                ΝΑΙ ( 9%)-ΟΧΙ ( 82%) .

2. Η ύπαρξη στην κυβέρνηση ακροδεξιών

και μάλιστα σε  θέσεις  “κλειδιά” είναι απαξιωτική

για την κυβέρνηση και τη “Δημοκρατία”;                                          ΝΑΙ (88%)     ΟΧΙ (10%)

3. Η ανάθεση κυβερνητικού πόστου σε πρόσωπα-

κατηγορούμενους για το σκάνδαλο Νovartis   είναι  πρόκληση

με σκοπό τη συγκάλυψη;                                                                              ΝΑΙ (90%        ΟΧΙ (8%)

4. Η αποδοχή χορηγίας στο κόμμα της Ν.Δ

από κατηγορούμενους για εμπόριο ναρκωτικών ή

άλλες αξιόποινες πράξεις,είναι απαξιωτικά για την

κυβέρνηση και τo  Σύστημα;                                                                      ΝΑΙ( 88%)  ΟΧΙ  (6%)

5. ΄Εχει μειωθεί η εγκληματικότητα στη χώρα,μετά τις

“εκκαθαρίσεις” στα Εξάρχεια, τα πανεπιστήμια και

τις εκκενώσεις καταλήψεων;                                                                             ΝΑΙ ( 5%)   ΟΧΙ  90%)

6. Είναι φαινόμενο- πρόκληση στην Ελλάδα οι γόνοι

(παιδιά εγγόνια κ.λπ) πολιτικών να νέμονται την εξουσία

ή άλλες δημόσιες θέσεις   σαν να έχουμε

“κληρονομική δημοκρατία”;                                                                              ΝΑΙ (90%)         ΟΧΙ( 4%)

7. Η κυβέρνηση θα καταφέρει να  ολοκληρώσει την

κυβερνητική της θητεία;                                                                                        ΝΑΙ ( 9%)      ΟΧΙ  ( 87%)

8. Κρίνετε θετικό ή αρνητικό το έργο της εισαγγελέως

Τουλουπάκη και των συνεργατών  συναδέλφων της;                     ΘΕΤΙΚΟ ( 92%)-ΑΡΝΗΤΙΚΟ( 5%)

9. Η υπόθεση  NOVARTIS είναι υπαρκτό ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ή ΣΚΕΥΡΩΡΙΑ ;                                                                                   ΣΚΑΝΔΑΛΟ (92%)-ΣΚΕΥΩΡΙΑ (6%)

10. Αν ήταν (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ) να επιλέξετε

πρωθυπουργό τον Κ.Μητσοτάκη ή τον Α.Τσίπρα

ποιον θα υποδεικνύατε;                                                                Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (7%)  Α.ΤΣΙΠΡΑ 93%)

11. Υφίσταται στη χώρα αυτή την ώρα ασφυκτική

συγκέντρωση των λεγόμενων ΜΜΕ σε  λίγα

και “ακάθαρτα χέρια”  της Δεξιάς παράταξης,

φαινόμενο επικίνδυνο,αλλά  και

προσβλητικό για τη “Δημοκρατία”;                                                                    ΝΑΙ (88%)-ΟΧΙ (7%)

___________________________________________________________
1. Δημοσκόπηση Metron Analysis: Ξεκάθαρη υπεροχή Μητσοτάκη και ΝΔ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αλέξης Τσίπρας στη Βουλή

Ξεκάθαρη υπεροχή του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ΝΔ δείχνει δημοσκόπηση της Metron Analysis για την εφημερίδα «Βήμα της Κυριακής». Σύμφωνα με αυτή, η διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, κυμαίνεται σε ποσοστά άνω των 15 μονάδων (16,3 μονάδες).

Ο πρωθυπουργός εμφανίζεται ως ο δημοφιλέστερος πολιτικός αρχηγός με ποσοστό θετικής αποδοχής 64%, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας βρίσκεται στην τρίτη θέση με 38% και η Φώφη Γεννηματά στη δεύτερη, με 39%.

Το 64% των πολιτών θεωρεί επιτυχημένο τον τρόπο με τον οποίο ασκεί τα καθήκοντά του ο πρωθυπουργός, ενώ ο κ. Τσίπρας συγκεντρώνει 25% θετικών γνωμών ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίζεται ως καταλληλότερος για πρωθυπουργός με ποσοστό 45%, έναντι του 16% που επέλεξε τον κ. Τσίπρα.

Όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου, η διαφορά της ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στις 16,3 μονάδες, με ποσοστά 37,6% έναντι 21,3% αντιστοίχως.

 

2. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ 2018

Ανεβάζουμε σήμερα την έρευνα-δημοσκόπησή μας, που είχαμε εξαγγείλει προ καιρού  και η οποία  πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά από την ομάδα  των μελών και φίλων του Homo-Naturalis.gr. Η έρευνα -δημοσκόπηση ακολούθησε την ίδια μέθοδο, όπως  και παλιότερα. Να θυμηθούμε τί λέγαμε την πρώτη φορά που εγκαινιάσαμε  αυτό τον τρόπο δημοσκόπησης.
“….Η έρευνα αυτή πέρασε από «χίλια κύματα».  Στην πρώτη φάση της, και ενώ είμαστε έτοιμοι να την ανεβάσουμε, διαπιστώσαμε πως η σύγκριση των αποτελεσμάτων των μελών της ομάδας έρευνας, έδειξε  σοβαρές αποκλίσεις μεταξύ τους, αν και η δημοσκόπηση- έρευνα είχε γίνει  την ίδια εποχή, στην ίδια περιοχή και σε ίδιο  (ίσο)  δείγμα πληθυσμού.
  Βεβαίως, όπως και στη συνέχεια  διαπιστώνει κανείς σε παλιότερο κείμενό μας,  είμαστε και πριν   σίγουροι πως οι δημοσκοπήσεις, ειδικά των γνωστών ελληνικών εταιρειών που τις διεξάγουν,δεν είναι παρά μια απάτη, μια σχέτη  «μούφα».  Διεξήγοντο (αν διεξήγοντο)  χωρίς κανένα επιστημονικό εχέγγυο και  χωρίς καμιά αξιοπιστία και σοβαρότητα. Μοναδικό κίνητρο της διεξαγωγής τους ήταν το κέρδος.΄Ενα κόμμα, μια εφημερίδα,ένα κανάλι πλήρωνε μια τέτοια εταιρεία και ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ να τους φέρει συγκεκριμένα δημοσκοπικά αποτελέσματα.  Αυτό και γινόταν.
΄Ετσι εξηγείται, γιατί  2  έντυπα, ας πούμε, διαφορετικής κομματικής γραμμής ,την ίδια ημέρα, παρουσίαζαν  δημοσκοπήσεις με… εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα. Η κορύφωση αυτής της διαπίστωσης ήρθε το βράδυ των εκλογών της 18ης Μαϊου 2014, όταν  το αποτέλεσμα  ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ exit Poll  που διεξήγαγαν  οι εταιρείες και παρουσίασαν οι «βιομηχανίες παραπληροφόρησης», απείχε… παρασάγγες από  εκείνο (το πραγματικό) των εκλογών. ΄Ηταν φανερό, και μόνο απ΄αυτό, πως οι  δημοσκοπικές εταιρείες έκαναν δουλειά στο «πόδι», δηλαδή χωρίς κανένα επιστημονικό εχέγγυο και…ό,τι ήθελε προκύψει, «όποιον πάρει ο χάρος»!
Δεν ήταν, επομένως, «κεραυνός εν αιθρία», όταν  διαπιστώσαμε πως κι εμείς  τελικά πέφταμε έξω στις δημοσκοπήσεις μας για ένα και μοναδικό λόγο: Ακολουθούσαμε σε κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις την «πεπατημένη» ,τη μέθοδο των εταιρειών που κατηγορούσαμε, όπως, για παράδειγμα, τυποποιημένες ερωτήσεις στους περαστικούς στο δρόμο, επιλογή συγκεκριμένων περιοχών κ,λπ. Ακόμα και  τις  ηλικιακές ή …τις εμφανισιακές επιλογές, συνηθισμένες και προσφιλείς  στους δημοσκόπους, κι εμείς δεν τις είχαμε αποφύγει πάντα.
Η διαπίστωση αυτή, μετά από πολλές και μεγάλες συζητήσεις, μάς έκανε να αλλάξουμε «ρότα», να διαφοροποιήσουμε εντελώς τη μέθοδο της έρευνάς μας. ΄Ετσι, ακολουθήσαμε ένα νέο  τρόπο διεξαγωγής της, που θα εκθέσουμε μαζί με τα αποτελέσματα της έρευνας στο Β΄μέρος αυτής της δημοσίευσης.
Αυτός ήταν ο λόγος, που  αργήσαμε και να διεξάγουμε και να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της μεγάλης αυτής πανελλαδικής έρευνας . Σήμερα, πιστεύουμε πως πετύχαμε το στόχο μας, να παρουσιάσουμε  μια αξιόπιστη έρυνα-δημοσκόπηση ,η οποία, όμως, δεν απευθύνεται σε «οπαδούς», σε «τυφλωμένους», σε  «πρόβατα»  κλεισμένα σε «μαντριά» και «στάνες», αλλά σε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Η έρυνά μας    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ να ικανοποιήσει την περιέργεια ή τις επιθυμίες  εκείνων που θα τη διαβάσουν, αλλά να  προσφέρει στους Πολίτες  ένα «εργαλείο»,που θα τους βοηθήσει στις δικές τους πολιτικές επιλογές και  όχι μόνο στη διάρκεια και τη διαδικασία των εκλογών. Ο στόχος μας θα έχει πετύχει, αν στη γενικότερη και ελεύθερη διαδικασία της επιλογής του ο αναγνώστης επιλέξει την   ένταξή του στις τάξεις των ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ  ΠΟΛΙΤΩΝ  και τη σταθερή απόφασή του για  απεξάρτηση από τις επικίνδυνες, αποχαυνωτικές «ουσίες», με τις οποίες  ποτίζουν τα κόμματα τους δυστυχείς οπαδούς τους”.
“…΄Οπως λέγαμε στο Α μέρος της δημοσίευσης, τα βασικά σφάλματα μιας δημοσκόπησης είναι στον τρόπο διεξαγωγής της. Μια λίστα ερωτήσεων (τηλεφωνικά ή στο δρόμο) και με τον τρόπο που την «ξεδιπλώνουν» οι δημοσκόποι (συνήθως… κοπελίτσες ή αγοράκια, που σε πρώτη ματιά σου δίνουν την εντύπωση πως μάλλον οι υποτιθέμενες ερωτήσεις της έρευνας είναι ένα καλό άλλοθι -πρόσχημα , για να σου προτείνουν καφεδάκι!), δεν υπάρχει περίπτωση να αναδείξουν ,ας πούμε, την ταυτότητα των νικητών ή των ηττημένων σε μια εκλογική αναμέτρηση, πολύ περισσότερο να «χαρτογραφήσουν» πολιτικά τη χώρα.
΄Ιδια λάθη (αλλά όχι ακριβώς τα ίδια) έγιναν και στη δική μας πανελλαδική έρευνα στην πρώτη της φάση. Εξ ού και οι αντιφάσεις που εντοπίστηκαν αμέσως .΄Ετσι, καταλήξαμε ,αφού λάβαμε υπόψη μας τις εισηγήσεις ειδικών επιστημόνων σε θέματα δημοσκοπήσεων, ερευνών, ομαδικής συμπεριφοράς, στατιστικών κ.λπ στις εξής αποφάσεις:
1. Η έρευνα να διεξαχθεί πανελλαδικά από μέλη,αλλά και από μόνιμους φίλους -επισκέπτες το σάιτ. Με τον τρόπο αυτό διευρύναμε «δημογραφικά» τη δημοσκόπηση, (περισσότερες περιοχές, μεγαλύτερο το πληθυσμιακό δείγμα) και φυσικά περισσότεροι (και με ..ιεραποστολική διάθεση προσφοράς έργου) δημοσκόποι. (Τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς!).
Να αναφέρουμε εδώ ένα παράδειγμα. Στους 4 μήνες που ήταν περίπου ο χρόνος διεξαγωγής της έρευνας, οι «δημοσκόποι» μας είδαν  περισσότερους από 20.000 ανθρώπους με τους οποίους  συζήτησαν και ήταν άτομα όλων των ηλικιών, του μορφωτικού, κοινωνικού, οικονομικού κ.λπ επιπέδου σε κάθε γωνιά της χώρας.
2. Είχαμε στη διάθεσή μας περισσότερο χρόνο για τη διεξαγωγή της έρευνας και περισσότερο υλικό για να επεξεργαστούμε. Αυτό ήταν σημαντικό, γιατί οι ερευνητές μας δεν είχαν να «ξεπετάξουν» ένα συγκεκριμένο,υποχρεωτικο ωράριο ,σε περιορισμένο και καθορισμένο χρόνο. Η έρευνα γινόταν «αθόρυβα» όλο το 24ωρο και σε κάθε ευκαιρία επικοινωνίας και κουβέντας με συνανθρώπους μας.
3. Η δημοσκόπηση δεν αποκάλυψε ποτέ την ταυτότητά της. Σε κανέναν δεν είπε κανείς πως είμαστε από το «τάδε” σάιτ και κάνουμε μια έρευνα-δημοσκόπηση. ΠΟΤΕ. Δεν υπήρχε λίστα με ερωτήσεις, καταγραφή απαντήσεων και τα παρόμοια που συνηθίζονται στις δημοσκοπήσεις. Οι απαντήσεις που θέλαμε, βγαίνανε μέσα από ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ στις παρέες μας, στους ανθρώπους που συναντούσαμε κάθε μέρα στη δουλειά μας, στις κοινωνικές μας συναναστροφές, αλλά και με «αγνώστους», οπουδήποτε θα μπορούσαμε να πιάσουμε μια απλή ,καθημερινή κουβέντα, μια από τις καλές συνήθειες, που απόμειναν ακόμα στον ΄Ελληνα . Αυτό, όπως καταλαβαίνει κανείς, η αβίαστη, δηλαδή, κουβέντα, που δεν είναι ούτε κατευθυνόμενη ούτε τυποποιημένη, ελευθερώνει τη διάθεση των ανθρώπων για επικοινωνία και φυσικά η «είσπραξη» της αλήθειας είναι πολύ πιο εύκολη.
Να αναφέρουμε ένα παράδειγμα: ΄Οταν μιλάς με 5 αγνώστους στο λεωφορείο ή στη “λαϊκή” και σχολιάζετε την την τρέχουσα πολιτική, οικονομική, κοινωνική κατάσταση, χωρίς το «θέατρο» της στημένης κουβέντας, οι άνθρωποι ανοίγουν τις καρδιές τους, επικοινωνούν ευκολότερα, λύνεται η γλώσσα τους. Δεν υπάρχει λόγος, ας πούμε, να αποκρύψουν στην κουβέντα πάνω την πεποίθησή τους πως ο «Σαμαράς είναι προδότης ή το αντίθετο” πως «ο Τσίπρας είναι δημαγωγός ή παλικάρι και τσαμπουκάς” ,αν «καλώς ή κακώς ο Μιχαλολιάκος  και η παρέα του είναι «μέσα”, αν «τα ΜΜΕ  και οι ιστότοποι (και ποια) έδωσαν χώρο και τόπο συσπείρωσης στους Χρυσαυγίτες και προπαγάνδας των απόψεών τους» .
Πιστεύουμε πως οι παραπάνω διευκρινίσεις πείθουν  τον καλόπιστο και ελλιπώς ενημερωμένο πως με τον τρόπο που περιγράψαμε βγαίνουν ευκολότερα και πιο γνήσιες αλήθειες, που σε καμιά περίπτωση η προγραμματισμένη κουβέντα με μια λίστα ερωτήσεων ,αντίθετα με τη «ζεστή”, δεν μπορεί να πετύχει.
4. Κάθε μέλος-φίλος στους περίπου 4 μήνες που διεξήχθη εντατικά η έρευνα και με τον τρόπο που είπαμε, κατέγραφε τις εμπειρίες του και μας “κατέθετε” σημαντικό πρωτογενές (ακατέργαστο) υλικό επεξεργασίας ,το οποίο έμπειροι πλέον αναλυτές αναλάμβαναν να το καταγράψουν , να το τοποθετήσουν σε σειρά και ομοιογένεια, να ξεδιακρίνουν το ουσιώδες από το επουσιώδες και τελικά να προχωρήσουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων-αποτελεσμάτων επί των συγκεκριμένων θεμάτων που τους ζητήσαμε και τα οποία (θέματα και αποτελέσματα) αμέσως τώρα παρουσιάζουμε”