ΝΑ…ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ

 

 

Αν  οι καταγγελίες παρακάτω  εμπεριέχουν, έστω και κατά το ήμισυ αλήθειες,  δε φτάνει η πέτρα στο λαιμό και φούντο. Χρειάζεται  κανονική…καρμανιόλα για τέτοιους λαιμούς με λαιμοδέτες και… λευκά κολάρα!

1. Ποιος είναι,  ο  ανεύθυνος  σταθμάρχης που.. .ξέχασε να γυρίσει  στις ράγες το κλειδί  και σκότωσε  τόσους  συνανθρώπους μας; (Θα υπερβούν ,λένε,  κάποιοι από “Ιερουσαλήμ” τους 70, άλλοι τους 100, αλλά ποτέ δε θα μάθουμε πόσοι τελικά ήταν οι επιβάτες της μοιραίας αμαξοστοιχίας).

Μας γράφει, λοιπόν,  επισκέπτης του σάιτ  μέσα από την οικογένεια  του ελληνικού τρένου,  όπως αυτοχαρακτηρίζεται, πως είναι  πασίγνωστο στο χώρο τους κάτι  που έχει αποσιωπηθεί από  τη μιντιακή μαφία της Δεξιάς.   Ο    σταθμάρχης στη Λάρισα    δεν είναι απλώς βαμμένος ΝεοΔημοκράτης, αλλά  από τις πιο παχιές ακρίδες του γαλάζιου σμήνους , που καταβροχθίζει το πενιχρό πια περιεχόμενο του δημόσιου  κορβανά. Διορισμένος από  άνθρωπο του τόσο…ευαίσθητου π. υπουργού   Κ. Καραμανλή    σε αυτό το κρίσιμο  πόστο , άπειρος, ανεύθυνος και σαματατζής, άλλαζε πόστα και δουλειές σαν τα πουκαμισά του. Πάντα με βύσμα και πλάτες  στελεχών της επάρατης κυβέρνησης.

Θα θέλαμε να μη συνυπογράψουμε αυτές τις πληροφορίες. Δυστυχώς, όμως τις διασταυρώσαμε από τουλάχιστον 10 στόματα. Πάλι,  «μέσα από την οικογένεια».  Και όχι μόνο το παραπάνω.  Κάτι ακόμα χειρότερο. Κι αν συμβαίνει αυτό, τότε  ο Κυριάκος  Μητσοτάκης  δε φτάνει να πάει σε ειδικό δικαστήριο στην Ελλάδα, αλλά να παραπεμφθεί σε Διεθνές δικαστήριο για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Και όχι μόνο των μεταναστών και  προσφύγων.

Ακούγεται, μας είπαν,  πως αχυράνθρωπος του Μητσοτάκη  επικοινώνησε αμέσως μετά την τραγωδία  με τον άνθρωπό τους, το σταθμάρχη και τον διαβεβαίωσε πως θα πέσει στα μαλακά, αν πάρει πάνω του όλη την ευθύνη,  για να  απαλλαγεί  η κυβέρνηση από τις  δικές της ευθύνες  για τις εγκληματικές παραλείψεις  της.    Είναι αυτός ο λόγος που  ο πρωθυπουργός της συμφοράς, άνετος , ωραίος και μοιραίος, βγήκε από τη πρώτη στιγμή και απάλλαξε τον εαυτό του από την ενοχή, αφού  εξέφρασε την πεποίθησή του πως  η σύγκρουση  των τρένων ήταν αποτέλεσμα  ανθρώπινου λάθους.

Το γεγονός πως δεν υπήρχε σήμανση, μηχανήματα και κανόνες ασφαλείας,  που,  έστω κι αν το κλειδί  δεν..κλείδωνε,  η τραγωδία θα είχε αποφευχθεί, τσιμουδιά ο, εκτός από απόλυτα διεφθαρμένος και ηθικός αυτουργός σε πολλαπλές δολοφονίες  τέσσερα σχεδόν  χρόνια τώρα,  γιος του αλήστου μνήμης Κων. Μητσοτάκη.  Ακόμα  και ο αδαής σε  θέματα ασφάλειας των σιδηροδρόμων, σκέφτεται.

Καλά, ένα γραπτό υποψηφίου στις γενικές εξετάσεις το διορθώνουν 2 και 3 βαθμολογητές, για να αποφευχθούν τα λάθη.  Σε τέτοιο κρίσιμο πόστο, παίζανε τις ζωές μας κορώνα -γράμματα  με ένα και μοναδικό σταθμάρχη(*) , χωρίς  κάποιος  δεύτερος  και τρίτος να ελέγχουν  τον προηγούμενο αν ήταν πιωμένος, παλαβός ή, ακόμα και  εκβιαζόμενος να μη γυρίσει  το κλειδί στις ράγες;  Ελλάς και δολοφονική, κερδοσκοπική  εταιρία Hellenic Train, το μεγαλείο σας!

(*)α.  Ο πρόεδρος των μηχανοδηγώνγια τις ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας:

«Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα. Είμαστε στο manual (χειροκίνητο) σε όλη τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη», κατήγγειλε στην ΕΡΤ ο κ. Γενιδούνιας για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Και συμπλήρωσε: «Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, ούτε τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπανε την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους».

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ΟΣΕ τόνισε η κατάσταση με τη μη λειτουργία των συστημάτων συμβαίνει «το τελευταίο χρονικό διάστημα» και οι εργαζόμενοι έχουν διαμαρτυρηθεί πολλές φορές για αυτό.”

 

β. “Αν υπήρχε κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας δεν υπήρχε περίπτωση να μην προληφθεί κάποιο λάθος σταθμάρχη ή μηχανοδηγού, διαμήνυσε σε έντονο ύφος ο πρώην Διευθυντής Ασφάλειας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, υπογραμμίζοντας πως έχει να μπει σε τρένο από το 2020.

Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, ο κ. Ρετσινάς  επιφύλασσε αποστομωτική απάντηση στην τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ Ιωάννα Γκελεστάθη, εξήγησε πώς λειτουργούσε αυτό το δευτεροβάθμιο κέντρο παρακολούθησης της κυκλοφορίας έως το 2020: «Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος -ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης. Ο δεύτερος έλεγχος γινόταν από τα κεντρικά (του ΟΣΕ) στην Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Θα σας πω και γιατί. Υπήρχε ένας σταθμάρχης του ΟΣΕ. Ένας μηχανοστασιάρχης (προϊστάμενος των μηχανοδηγών) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ένας προϊστάμενος του προσωπικού κινήσεως στον ΟΣΕ. Βάρδιες 8ωρες σε 24ωρη βάση. Και παρακολουθούσαν όλα τα τραίνα σε όλη την Ελλάδα. Ήμουν προϊστάμενος σε αυτή την υπηρεσία».

2. “Ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης  αποφάσισαν τη σύνθεση της τριμερούς επιτροπής η οποία θα διερευνήσει το τραγικό δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη με τους 57 μέχρι τώρα νεκρούς.

Μέλος της Επιτροπής ορίστηκε ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ο οποίος διετέλεσε από το 2010 έως το 2015 διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Είναι η καθοριστική περίοδος για τη μείωση του προσωπικού με συνεχείς απολύσεις στον Οργανισμό, όσο και για τα έργα υποδομής που ακυρώθηκαν, δεν έγιναν ή υλοποιήθηκαν ελλιπώς και  με σοβαρά προβλήματα.

Τον Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον τοποθέτησε το 2021 πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, προφανώς για να ξεπουλήσει και όσες δημόσιες εταιρείες έχουν παραμείνει σε κρατικό έλεγχο στη βάση της ακραίας νεοφιλελεύθερης φιλοσοφίας που τη διέπει.

Επί Ζηλιασκόπουλου δόθηκε εντολή για απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η δημιουργία του οποίου κόστισε στο Ελληνικό δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση 20 εκατ. ευρώ. Επίσης δόθηκε εντολή στους σταθμάρχες που υπηρετούν στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης να εγκαταλείψουν το υπερσύγχρονο κτίριο και να δουλέψουν χειροκίνητα, όπως στον παλιό καιρό, αφού έχει καταρρεύσει το σύστημα της Τηλεδιοίκησης του Προαστιακού”.

Τραγωδία στα Τέμπη: Πρόκληση Μητσοτάκη-Εβαλαν μέλος της τριμελούς Επιτροπής τον κύριο υπεύθυνο της υποβάθμισης του ΟΣΕ

Αδίστακτοι δολοφόνοι!  Μιλάμε πλέον  για συμμορία.  Βάλανε τον  αχυράνθρωπο του Μητσοτάκη  Ζηλιασκόπουλο που  είναι  και τούτος  ένας από τους ΒΑΣΙΚΟΥΣ, ηθικούς αυτουργούς των δολοφονιών στα Τέμπη, να βρει τους ενόχους της δολοφονίας .”Το Λύκο να φυλάει τα πρόβατα»!

Τούτη τη φορά θα γίνουν πολλά.  Θυμηθείτε το.  Το καταραμένο τρένο της Hellenic Train που κατάπιε τόσους αθώους και  ανύποπτους  επιβάτες, θα γίνει η κόλαση    όλων των  “λευκών  κολάρων” που δολοφούν ατιμώρητοι , κλέβουν ασύστολα και προκαλούν  το πανελλήνιο. Θα είμαστε εδώ να… καταγράφουμε και να κρίνουμε για την Ιστορία ,τα δρώμενά της.