Ο “ΠΟΛΑΚΙΣΜΟΣ” ΩΣ ΑΝΤΩΝΥΜΟ ΤΟΥ “ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΣΜΟΥ “

 “H Πιπιλή στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1: Η ΝΔ έχει υποφέρει από τον «πολακισμό».

Την απόφαση της βουλής να μην προχωρήσει σε άρση της βουλευτικής ασυλίας του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλου Πολάκη
, για τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του ο δημοσιογράφος και εκδότης του ομίλου «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», Γιάννης Κουρτάκης, εξαιτίας της μειωμένης συμμετοχής βουλευτών της κυβερνητικής πλειοψηφίας στη ψηφοφορία, σχολίασε στον αέρα του «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 FM» η βουλευτής της Ν.Δ., Φωτεινή Πιπιλή.

. Η κ. Πιπιλή τόνισε ακόμη ότι «μεγαλύτερος υβριστής της Νέας Δημοκρατίας και δεκάδων πολιτικών προσώπων, που μπορεί να σε κρεμάσει στα μανταλάκια, να σε ταράξει ή και να βλάψει την προσωπικότητά σου, να σου βρίσει τα παιδιά, τη μητέρα και τον πατέρα, δεν υπάρχει άλλος στη Βουλή».

. Αναφερθείσα δε, στην περίπτωση του ΚΙΝΑΛ και την ψήφο μόλις τριών βουλευτών του κατά του Παύλου Πολάκη, σημείωσε ότι «έχει υποστεί εξίσου άσχημα πράγματα από τον πολακισμό και έχει σπιλώσει προσωπικότητες στελεχών του».

Σε ό, τι αφορά τη δική της παρουσία στη Βουλή, η κ. Πιπιλή σχολίασε πως «όταν έμαθα από τη συνεργάτιδά μου το πρόγραμμά μου, το πρώτο που την ρώτησα είναι το όνομα. Μόλις άκουσα “Πολάκης”, θυμήθηκα την υπόθεση Κουρτάκη και, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει αυτό εναντίον κάποιου, το σημείωσα με πέντε αστέρια στο σημειωματάριό μου να παρευρεθώ». Μάλιστα, η βουλευτής της ΝΔ συμπλήρωσε ότι «ο κ. Κουρτάκης είναι ένας πολίτης και κάθε πολίτης έχει δικαιώματα και θα τα κρίνει ο δικαστής. Όποιος είναι μάγκας και πολλά βαρύς, έχει τον αντρισμό ή τη λεβεντιά να πάει στον φυσικό δικαστή και να αποδείξει με στοιχεία ότι αυτά που είπε για τον πολίτη είναι τεκμηριωμένα».

Τέλος, σχολιάζοντας εν γένει τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ως πολιτική φυσιογνωμία, η κ. Πιπιλή σημείωσε: «Με τον πολακισμό υποβίβασε και υποβάθμισε τόσο πολύ τη στάθμη του κοινοβουλίου. Απευθύνεται στον όχλο, τη μάζα και τους ανθρώπους που έχουν μια συμπεριφορά αντικοινωνική και γι’ αυτό υπάρχει κριτική από συναδέλφους του στον ΣΥΡΙΖΑ».

****

Κορονοϊός - Πολάκης: Μετά την κρίση της πανδημίας θα έχουμε νεκρούς από την πείνα
Τα 10 καρέ της ζωής του Κυριάκου Μητσοτάκη [εικόνες]

****

“Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις” .Σοφή κουβέντα!

Γι αυτό επιλέξαμε  τις συγκεκριμένες φωτογραφίες , μια και η  παρουσία, η “πόζα” και των τριών προσώπων  σ΄ αυτές  τις απεικονίσεις, εμπερικλείουν  εκείνες, ακριβώς, τις ιδιότητές τους,   που θα επιχειρήσουμε να  παραθέσουμε και να αναλύσουμε στη συνέχεια.

Κι ενώ διαβάζετε το κείμενο , ρίχνετε  μια ματιά από καιρού εις καιρόν  στις εικόνες  τους που αναρτήσαμε. Είναι η καλύτερη  μέθοδος  για να  αντιληφθείτε   κι άλλα,  πέρα από εκείνα που διαβάζετε.

Συνοπτικά, πριν μπούμε στην “καθαυτό”  ουσία του θέματος,  να   επισημάνουμε κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία, πέρα από τα γενικά και γνωστά σε όλους, που  βοηθούν να σχηματίσει  κανείς  πληρέστερη άποψη για το “βιογραφικό” πορτρέτο και την “πορεία ζωής”  ενός εκάστου.

 

1.Παύλος Πολάκης.  Γιατρός, χειρουργός. Πολιτικός στον αντίποδα  του νεποτισμού,  του γνωστού ελληνικού “τζακιού”.  “Καθαρός” επίσης  από τα γνωστά  αρρωστήματα των πολιτικών , ειδικά τη διαφθορά. Αυθόρμητος, ως άτομο και αυθεντικός.   Ο εαυτός του.

Να σημειώσουμε επίσης  και μια λεπτομέρεια για τους…λεπτολόγους.    ΄Οσοι, ως εκπαιδευτικοί,  συμμετείχαμε ως βαθμολογητές σε εξεταστικά κέντρα Πανελληνίων-Πανελλαδικών  εξετάσεων, η χαρά μας ήταν να πάρουμε στα χέρια μας γραπτά ΄Εκθεσης της “Β΄Δέσμης”,  που  ανήκαν  οι υποψήφιοι  της Ιατρικής και των συγγενών επιστημών. Δε χορταίναμε οι βαθμολογητές  να διαβάζουμε τις 3-4 σελίδες ανάπτυξης του θέματος της ΄Εκθεσης  και να βάζουμε 20άρια. Οι βάσεις, ως γνωστό, της Ιατρικής ανέκαθεν ήταν  οι πιο ψηλές απ΄ όλες τις άλλες σχολές.

2. Κυριάκος Μητσοτάκης.  Γιός του Κωνσταντίνου  Μητσοτάκη.  Είναι αρκετή αυτή και μόνο η υπενθύμιση  να   καλύψει όλες τις   ανάγκες παράθεσης  των ειδικών αυτών βοηθητικών  “βιογραφικών”  στοιχείων.΄Αλλωστε, δεκάδες αναφορές  υπάρχουν  σε κείμενά  μας εδώ για το “γιο του Αποστάτη” και την πορεία του ως σήμερα.

 

3. Φωτεινή Πιπιλή.  Θείος της ήταν ο στρατηγός και αρχηγός ΓΕΕΘΑ Ιωάννης Πιπιλής. (1961).  Ακροδεξιός και ανακτορικός στρατιωτικός με συμμετοχή στην προετοιμασία (ομού με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη)  του βασιλοχουντικού πραξικοπήματος .

 Είναι επίσης ανιψιά, του Χρήστου Πιπιλή (πατέρας του, ο παλιός βουλευτής  Μενέλαος Πιπιλής).   Και ο ίδιος , βουλευτής επίσης της   Ηλείας,  με καταγωγή από την Κ. Φ(ι)υγαλεία   (Ζούρτσα) Ολυμπίας.  Ο  Χρήστος Πιπιλής,  ισχυριζόταν  πως συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση.  Οι δικές μας πληροφορίες ,όμως,   και μάλιστα… από πρώτο  χέρι (παππούς), λένε ΟΧΙ. Αντίθετα, όπως οι παλιοί γνωρίζουν, υπήρξε τα χρόνια εκείνα,  ακροδεξιός,   αντικομμουνιστής  “φίλος  και αδερφός” με τους  Ταγματασφαλίτες, τους Χίτες, και τους Μάυδες της Ανδρίτσαινας  και περιχώρων.  Αλλά και  “συναγωνιστής”  με τον περίφημο  κομμουνιστοφάγο  (άπειρα τα εγκλήματά του)    Ζάρα, επικεφαλής αποσπάσματος Χωροφυλακής  στα χωριά μας .  Φόβος και τρόμος ! Και  όχι μόνο των  κομμουνιστών. (Περισσότερα για τη δράση του  Ζάρα , δες στο κείμενό μας εδώ με τίτλο ΤΟΥ “ΚΑΟΥΚΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ”).

Η ανιψιά του Φωτεινή, που πήρε τη θέση του στη Βουλή (τρεις γενιές βουλευτές !) είναι φυσικά  ΄”τάλε κουάλε”  με τους … αγαπημένους  θείους της, που δεν   κληρονόμησε μόνο το όνομά τους,  αλλά και τα ακροδεξιά τους  σύνδρομα.

Μάλιστα, η Φωτεινή …διετέλεσε και     δημοσιογράφος, πριν πολιτευτεί. Και  με  το όνομα Φωτεινή Ανδρέου, παρουσίαζε το 1972-73  στη διάρκεια της Χούντας, ρεπορτάζ στη  δημοσιογραφική εκπομπή της ΥΕΝΕΔ . Ακροδεξιά και τούτη  της συνομοταξίας εκείνων των κοντυλοφόρων που ο συνάδελφός τους (μακαρίτης)  Νίκος Κακαουνάκης έλεγε  για δαύτους πως “ο καλύτερος έχει σκοτώσει τη μάνα του”.

Αρκετά και κατατοπιστικά ,όσα διαλέξαμε να παραθέσουμε  (κάτω από τις επίσης  επιλεγμένες  φωτογραφίες) για το “ποιον” των πρωταγωνιστών  στο σημερινό μας στο θέμα .Και “ο νοών” (και μη έχων στα μάτια γράσο) “νοείτω”.

 

Να έρθουμε στο θέμα μας.  O Πολακισμός είναι  ένας όρος υποτιμητικός  που επινοήθηκε από κάποιον (αν)εγκέφαλο  της Δεξιάς   και σύμφωνα με την…εφετμή  Φωτεινής  Πιπιλή, ο Πολάκης,  σε αντίθεση με την ίδια και τους  θείους  της ,  “με τον “πολακισμό ” του:  α.”Υποβίβασε και υποβάθμισε τόσο πολύ τη στάθμη του κοινοβουλίου. β. Απευθύνεται στον όχλο, τη μάζα και τους ανθρώπους που έχουν μια συμπεριφορά αντικοινωνική”!!!

Με άλλα λόγια, ΟΛΟΙ εμείς  (ο γράφων πρώτος) που  θα επιθυμούσαμε   οι πολιτικοί σε κάθε κομματική παράταξη να  …”πολακίζουν”,  είμαστε “όχλος, μάζα και αντικοινωνικοί”. Σε αντίθεση  με τη Φωτεινή, που έχει γαλουχηθεί “εξ απαλών ονύχων” από τους μπαρμπάδες της στα ιδεώδη  τους.  Και οποία, ειρήσθω εν παρόδω  , ως μη ανήκουσα στον   όχλο,   διαθέτει, εκτός των άλλων και … τεράστια  μόρφωση, που τη διαφοροποιεί από τη μάζα.  ‘ Οπως ακριβώς και  το  αφεντικό της, ο γόνος Μητσοτάκη , “σπουδαγμένος” κι αυτός στα Αμερικάνικα  Κολλέγια  και τα Χάρβαρντ με δίδακτρα, δωρεές και χορηγίες.  (“Θου, Κύριε!)

Με την ευκαιρία.  Η μόρφωση, η παιδεία,  έχουμε  ξαναπεί,  δεν αποκτιέται στα πανεπιστήμια. Είναι προσωπική κατάκτηση και σμίλευση χαρακτήρα και προσωπικότητας. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να δηλώνεις Δεξιός και παράλληλα μορφωμένος. Η ιδεοληψία,   “αφ΄εαυτής”, αποκλείει  την ιδιότητα του μορφωμένου.

΄Αλλο πράγμα είναι η (εξ) ειδίκευση  και ως  επαγγελματική ενασχόληση στις διάφορες  σχολές.  Υφίσταται κι  από μόνη της,  χωρίς την ύπαρξη  μόρφωσης και παιδείας.  Και εκτός των άλλων, είναι  νομική απαίτηση πια στα σύγχρονα κράτη στους κοινωνικούς και επαγγελματικούς ρόλους που σου επιβάλλουν   να κινείσαι στα συγκεκριμένα πλαίσια.  Διαφορετικά, η “αντιποίηση”  είναι και ποινικό αδίκημα.

Τα επαναλαμβάνουμε όλα τούτα, ως απάντηση και διευκρίνιση στους χαρακτηρισμούς της Πιπιλή  πως οι “πολακιστές” είναι  “όχλος  και με συμπεριφορά αντικοινωνική”.    Η διαφορά  είναι τεράστια .Και είναι και η “ταμπακιέρα”,  η  ουσία τους πράγματος.  Ας το δούμε.

 

Ο πολακισμός, με ή χωρίς εισαγωγικά,  σε καμιά περίπτωση δεν έχει τα χαρακτηριστικά που το προσδίδει η ακροδεξιά υβριστής βουλευτίνα.  Αντίθετα. Στον αντίποδα  που όρισε η ίδια για τον  πολακισμό,  βρίσκεται  ο Μητοτσακισμός.

Και τί σημαίνει;

Να είσαι “γόνος”. Να κατέχεις υψηλές θέσεις, όχι με αξιοκρατικές διαδικασίες, αλλά  λόγω ονόματος, νεποτισμού-οικογενειοκρατίας .

Να μεγαλώνεις στα “πούπουλα” και  να μην έχεις ποτέ στη ζωή σου δουλέψει.

Να  ενηλικιώνεσαι, έχοντας μαζέψει “χαρτιά” χωρίς εξετάσεις, αλλά με πληρωμή  (δίδακτρα και χορηγία). Και την ίδια στιγμή, να προαλείφεσαι, ως εκ της καταγωγής και της κοινωνικής σου θέσης, για πρωθυπουργός, υπουργός ,βουλευτής (για να μείνουμε μόνο στην κοινοβουλευτική-κομματική καριέρα).

 

Κι ακόμα. Μητσοτακισμός είναι:

Να εξαπατάς τον όχλο των  “Μακεδονομάχων” με τις υστερικές σου  εθνικιστικές κραυγές και  να είσαι ηθικός αυτουργός 100 δολοφονιών στις πυρκαγιές  στο Μάτι.  Και όλα τούτα,  για να κλέψεις την καρέκλα του πρωθυπουργού.

Να είσαι, επίσης ,υπεύθυνος για περισσότερους από 1200 θανάτους,  λόγω κακής και κερδοσκοπικής διαχείρισης της πανδημίας του κορονοϊού.

Να καταργείς βασικά άρθρα του Συντάγματος, πάλι  για την εξυπηρέτηση  ιδιοτελών, κομματικών και προσωπικών  συμφερόντων.

Να τινάζεις την οικονομία στον αέρα και να πτωχοποιείς  τη χώρα (δες χτεσινό μας κείμενο εδώ) ,εξαιτίας αυτής της κακοδιαχείρισης στην πανδημία  και να ετοιμάζεσαι να εγκαταλείψεις το καράβι, που βουλιάζει, όπως έκανε ο επίσης  “γόνος” Κώστας Καραμανλής.

Να στήνεις σκηνικά πολέμου στο Αιγαίο ,να παίζεις το χαρτί του “Σουλτάνου”  απέναντι, που  σκίζεται  για τέτοιες ευκαιρίες, με μόνο στόχο τις μίζες των εξοπλισμών (10 δισ, πιθανόν να φτάσουν οι αγορές!).

Να έχεις με τα ναρκοδολάρια και το άλλο “μαύρο” χρήμα των εφοπλιστών εξαγοράσει το σύνολο του  ελληνικού  Τύπου και να τον έχεις  καταστήσει γκεμπελικό.   Προπαγάνδα τέτοιας μορφής ,που το “άσπρο γίνεται μαύρο”, η “μέρα νύχτα”  και το δίκιο άδικο. Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι δικτατορίες  και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα.

Να είσαι πάμπλουτος, από τις κληρονομιές που αποδέχτηκες  του διεφθαρμένου “πολιτικού” πατέρας σου  από την Αποστασία του 1965 και τη συνεργασία του με τα Ανάκτορα για  το  βασιλοχουντικό πραξικόπημα, αλλά και τις κατοπινές κομπίνες του (π. χ Μayo).

Ως διεφθαρμένος και συ ο ίδιος, να   παρουσιάζεις το μέγα σκάνδαλο της Νovartis, ως σκευωρία, για να καλύψεις επίσης  τους  13 διεφθαρμένους π. υπουργούς υγείας.

 

Θα φτιάχναμε  μεγάλη  λίστα, αν συνεχίζαμε με τα   χαρακτηριστικά, αλλά και τα “έργα και τις ημέρες” του Μητσοτακισμού και του Μητσοτακέικου.   Και είναι απόλυτα φανερό πια τί σημαίνει ό όρος. Είναι το  ακριβώς “αντώνυμο”  του Πολακισμού!

 

Οπότε,  λέμε εμείς,  αφού,  ως Πολάκης,  δεν έχεις “χεσμένη τη  φωλιά σου” κι εσύ  ως π. υπουργός Υγείας, όπως δεκάδες άλλοι,  εκατομμυριούχοι πλέον  από τις κομπίνες στο συγκεκριμένο υπουργικό πόστο,  δεν αποκτάς μόνο δικαίωμα, αλλά  και υποχρέωση  να τους “βρίζεις”.  Βρισιά  δεν είναι να αποκαλείς έναν απατεώνα….λωποδύτη  ή να τον στολίζεις  με  συναφή … διακοσμητικά. Γιατί  είναι βρισιά  να λες το  Γεωργιάδη και τον Λοβέρδο, ας πούμε,  λωποδύτες; ΄Ετσι, τους χαρακτηρίζουμε κι εμείς με το δικαίωμα και την ιστορική υποχρέωση (και νομικά), που μας παρέχει η πολιτεία.

Από πότε  είναι  ποινικό αδίκημα ή ηθική παρεκτροπή  ο χαρακτηρισμός μιας βουλευτίνας, όπως   η  Πιπιλή , “ακροδεξιά” και “χουντική δημοσιογράφος”; Υποχρέωση και καθήκον να ξεσκεπάζονται  οι  πομπές της.

Και φυσικά  καθήκον κάθε πολίτη   να χαρακτηρίζει, και δικαίως, έναν πρωθυπουργό ,όπως τον Κυριάκο  Μητσοτάκη ,αποδεδειγμένα διεφθαρμένο και μάλιστα σε ρόλο  “Νονού” φαμίλιας, με κάθε επίθετο συνώνυμο και συγγενές του πολιτικά αλητήριου.    Πώς να  χαρακτηρίζαμε , αν όχι έτσι,  ένα “πολιτικό”,  ένοχο τέτοιων ανοσιουργημάτων,  όπως τα   μνημονεύσαμε παραπάνω (και είναι μόνο λίγα από τη μεγάλη λίστα των πεπραγμένων του);

Πού είναι γραμμένο   πως , αν δεν είσαι,  ως πολιτικός, οπαδός κι ακόλουθος  του Μητσοτακισμού , δεν έχεις,  ως εκ της ιδιότητάς σου,  υποχρέωση  να  εξευτελίζεις, να διαπομπεύεις, να επιτίθεσαι, να  ξεβρακώνεις με κάθε τρόπο  εκείνους , που κάνανε ,σε αντίθεση με σένα,  την πολιτική απάτη,  διαπλοκή και μέσο πλουτισμού; Αυτή είναι  η δουλειά σου, αν είσαι έντιμος πολιτικός. Κι αυτό περιμένουν, όσοι επέλεξαν εσένα και όχι τον διεφθαρμένο .

Αν  πια σε αυτό τον τόπο  το προσωπικό  ύφος και  το στυλ  ενός Πολάκη, όπως  διατυπώνει και εκφράζει  τις απόψεις  του για τους διεφθαρμένους συναδέλφους του,  είναι έγκλημα  και δεν είναι  εγκλήματα και μάλιστα  “καθοσίωσης”,  όσα  διέπραξαν και διαπράττουν   αλήτες “πολιτικοί” σαν τον Μητσοτάκη, το  Βενιζέλο, το Γεωργιάδη, το Λοβέρδο και  τη λοιπή κουστωδία,  τότε, όχι μόνο το λεξικό της ελληνικής  γλώσσας κακοποιείται και  βιάζεται, αλλά πρωτίστως η ηθική.  Και μάλιστα  η πολιτική ηθική και η αξιοπρέπεια εκείνων που  “μπήκαν πλούσιοι στην πολιτική  και φύγαν φτωχοί”.  Αυτοί περισσότερο απαξιώνονται και κανιβαλίζονται.

Τον Παύλο Πολάκη  δεν τον γνωρίζω  προσωπικά.  Τον κρίνω, μόνο, όπως έχω υποχρέωση,  ως  ιστορικός.

 

Αλλά, παράλληλα, με την ευκαιρία και  την ιδιότητα του συνειδητοποιημένου πολίτη, χαίρομαι που  στο Σύστημα υπάρχουν Πολάκηδες. Εμείς ,αυτούς θέλουμε,  για να οικοδομήσουμε τις κοινωνίες  που οραματιζόμαστε. Κοινωνίες αντιεξουσιαστικές, αταξικές,  αντικαπιταλσιτικές, άφυλες.

Θα φτάσουμε, αλλά   αργά σε τέτοιες κοινωνίες. Και όχι με επαναστάσεις και αίμα. Με διαδικασίες μέσα από το ίδιο το  Σύστημα. “Τραβώντας του το χαλί”, σιγά -σιγά, “κάτω από τα πόδια του”.

 

 Είναι, επομένως, φανερό πως στη δική μας ακτιβιστική πορεία, στην οποία μέγα πλήθος πορεύεται,  μόνο  “Πολάκηδες” χρειαζόμαστε  .Οι Μητσοτάκηδες κάνουν τη μεγάλη ζημιά.  Αυτοί ανακόπτουν την πορεία μας. Πέρα από το γεγονός πως  είναι ανελέητοι  απέναντί μας, ως εξουσία.

Τύπους, πολιτικής συμπεριφοράς   Πολάκη , έχουμε ανάγκη.   Αν μη τι άλλο, είναι αυτοί που μας δικαιώνουν, όταν ξεμπροστιάζουν τους “δωσίλογους”, κάθε μορφής ,  πολιτικούς.  Μας παραχωρούν  τα εχέγγυα να    υποστηρίζουμε πως το Σύστημα είναι εντελώς σάπιο.  Και η αλλαγή,  η αντικατάστασή του, είναι ζητούμενο “εκ των ουκ άνευ”.  Οι σημερινές μη ανθρωποκεντρικές και μισάνθρωπες  κοινωνίες, αν έτσι παραμείνουν, μόνο αίμα δάκρυ και  πόνο υπόσχονται.

Ας τις γκρεμίσουμε.    Κι ας συμμαχήσουμε με όσους, μπορεί, μεν,  να μην είναι φίλοι και συνοδοιπόροι μας, αλλά δεν είναι και εχθροί μας. Δεν  τροχοπεδούν τις δραστηριότητές μας !

 

 

Υ.Γ.Ο δεξιός είναι και “αδιάβαστος”. Οπότε, ούτε γνωρίζει, αλλά και δεν πρόκειται  να του συστήσουμε, να αναζητήσει στις πηγές, ποιο ύφος και λεξιλόγιο  χρησιμοποιούσαν   οι ιστορικοί στις  προσωπικές τους κρίσεις για πολιτικά. κυρίως πρόσωπα , π.χ ο  Πολύβιος ο Μεγαλοπολίτης, ο Προκόπιος κ.α). ΄Η, οι  ρήτορες  στην Εκκλησία του Δήμου και το δικαστήριο, όπως ο Δημοσθένης, ο  Αισχίνης, ακόμα και ο Ισοκράτης.  Και φυσικά οι αρχαίοι   ποιητές   της  τραγωδίας και της  Κωμωδίας  σαν τον  Ευριπίδη και τον   Αριστοφάνη.

“Ψιλά” , βέβαια, “γράμματα” για “γόνους”. Ειδικά τύπου και “κλώνου”  Μητσοτάκη και Πιπιλή.